Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Nie ma to jak reklama słabego mobilniaka przed zamknięciem rytuału
Mmm lemoniadka
Cienias
Poland mountain
Kto by pomyślał
Zawsze sie ktos taki znajdzie w klasie..
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież28 lipca 2017, 00:47
Szkoda tylko,że w porównaniu z II Rzeszą, Austro-Węgry były słabym państwem xD
Odpisz
7 lipca 2014, 12:15
O tak, przywróćmy zabory, czasy rewolucji przemysłowej... Przecież ludziom się wtedy tak dobrze żyło...
Odpisz
12 stycznia 2015, 20:01
@kamil77: Chodziło tu raczej o samą ideę państwa wielonarodościowego. Zresztą Austriacy w porównaniu z innymi zaborcami, to naprawdę wporzo goście. Wynikało to jednak raczej z tego, że Austriacy w swoim państewku byli mniejszością narodową.
Odpisz
21 stycznia 2015, 23:25
@Arald98: "W porównaniu". Biorąc jednak pod uwagę wydarzenia takie jak np. rabacja galicyjska należy uświadomić sobie, że nie byli do Polaków w żaden sposób pozytywnie nastawieni.
Odpisz
9 marca 2015, 18:14
@kamil77: Właściwie, to chodziło tu o to, że Austriacy chciali się pozbyć Wiosny Ludów, a chłopi chcieli się pozbyć ciemiężycieli. Tak jak Sowiecie i Ukraińcy na Wołyniu
Odpisz
10 listopada 2014, 12:57
nic nie zrozumiałem :)
Odpisz
7 lipca 2014, 12:17
A po ch*ja jakakolwiek Unia?. Lepiej by było zrobić międzynarodową spółkę handlową jaką Unia Europejska była kiedyś, w latach 60' lub 70'.
Odpisz
7 lipca 2014, 12:39
@Piotresiek: Po co unia? Żeby rozwijać turystykę, ujednolicać przepisy, zapobiegać ewentualnym konfliktom i wyrównywać poziom rozwoju państw. A że jakiś urzędnik każe ci segregować cukierki przy przewozie, to już mniejszy problem.
Odpisz
7 lipca 2014, 12:48
@Omeg12: ehe, jasne, tyle że Unia się sypie, a razem z nią gospodarka na całym świecie.
Odpisz
7 lipca 2014, 13:30
@Omeg12: ...i żeby stworzyć drugie ZSRR.
Odpisz
7 lipca 2014, 13:44
@chupacabra001: Tak ZSRR bez przejść granicznych, bez przymusowej ideologii, bez jednego przywódcy, z wolnym rynkiem i z dala od Rosji. Echhh...
Odpisz
7 lipca 2014, 14:23
@Omeg12: Nie, wcale nie ma przymusowej ideologii. Spróbuj coś powiedzieć złego o pederastach i innych dewiacjach, to poznasz znaczenie pojęcia "Wolność według Unii".
I coś czuję, że wolnego rynku to Ty na oczy nigdy nie widziałeś. Echhh...
Odpisz
Edytowano - 7 lipca 2014, 14:33
@chupacabra001: Dobra: pederasty i dewiacje są do dupy, niszczą nasz świat a Unia to tępe pedały. Kiedy coś się stanie? Jak powiem to w towarzystwie? Na rynku? Może mam iść wykrzyczeć to w TVN żeby poznać siłę tego terroru i cenzury? A jeśli wolny rynek oznacza dla ciebie brak podatków i kontroli produktów, to znajdziesz go co najwyżej na targu narkotyków.
Odpisz
7 lipca 2014, 15:35
@Omeg12: Jak na razie możemy tylko wybierać do Parlamentu Eurosceptyków, oni zaś rozpie**olą ZSRE.
Odpisz
7 lipca 2014, 15:37
@Omeg12: Zostaniesz okrzyknięty homofobem i najchętniej powieszony przez bandę pederastów z parady równości. ; ) Możesz również zostać zadźgany nożem przez jakiegoś araba, a on zostanie bezkarny "bo go tolerujemy", "bo tak nakazuje jego wiara, tolerujmy to".
Wolny rynek oznacza nie wpierdaIanie się do interesu przez bandyckie państwo, co jest bardzo ogólnym pojęciem.
Odpisz
7 lipca 2014, 15:49
@Omeg12: Wyrównywać poziom rozwoju państw? Czyli jednym zabrać i dać drugim. To prowadzi to zguby.
Odpisz
7 lipca 2014, 23:40
@rakso132: Nie do zguby a do unormalizowania rynku pracy. Żeby Polak nie leciał za chlebem do UK, a Ukrainiec do Polski. Poza tym stopuje duże koncerny uniemożliwiając tworzenie obozów pracy i prowadzi do rozwoju idei niezależnych.
Odpisz
8 lipca 2014, 09:38
@kamil77: Ale nie chodzi o to, żeby każdy miał tak samo, tylko żeby każdy starał się mieć jak najlepiej...
Odpisz
8 lipca 2014, 16:11
@rakso132: Nie chodzi o to, żeby każdy miał tak samo ale o to, żeby każdy miał takie same szanse.
Odpisz
8 lipca 2014, 17:42
@kamil77: Na co szanse? Jak będziesz miał nagle lepiej to zrównają cię z poziomem całej reszty. Wszystko w myśl zasady ''zabrać jednemu i dać drugiemu''.
Odpisz
8 lipca 2014, 19:03
@rakso132: Jak to na co? Choćby na edukację! Mój najlepszy kumpel pochodzi z bardzo biednej, wiejskiej rodziny. Gdyby nie dotacje i programy unijne nigdy nie zorientowałby się nawet jak świetne miał predyspozycje zawodowe, nigdy nie wyjechałby stamtąd i nie poszedł na studia (a co dopiero na tak elitarny kierunek). Ja sam pochodzę z dużego miasta, całkiem przeciętnej majętnie rodziny - nigdy nie miałem trudności z realizowaniem swoich uzdolnień, ale takie osoby jak mój kumpel nie mają tak lekko. I o to w tym właśnie chodzi, o danie osobom uzdolnionym szans na odkrycie tych uzdolnień.
Odpisz
8 lipca 2014, 19:05
@kamil77: A dlaczego wszyscy ludzie, którzy pracują ciężko lub lekko mają mieć takich ludzi na utrzymaniu? ''Sprawiedliwość''.
Odpisz
8 lipca 2014, 22:35
@rakso132: Jakich "takich"? Inteligentnych? Zdolnych? O to przecież chodzi, żeby tworzyć jak najbardziej wyspecjalizowane kadry. Nie potrzeba 100 kwiaciarek na 400 osobowej wsi, nie ważne jak ciężko by pracowały. Chodzi o to, żeby każdy człowiek mógł znaleźć miejsce do którego najbardziej pasuje, żeby posady obsadzane były ludźmi z największymi ku temu predyspozycjami a nie takich, którzy mają znajomiści i pieniądze po krewnych. Poza tym z założenia stawiasz się na pozycji osoby, od której się wymaga. Łatwo z tego wywnioskować, że nigdy Ci niczego w tej materii nie brakowało. A strzelam, że jesteś dość młodą osobą więc raczej sam nie zapracowałeś na to by być w miejscu, w którym teraz jesteś. Nawet nie wiesz jak łatwo się stoczyć, nawet nie z własnej winy, przez nieszczęśliwy splot wypadków. To się zdarza. Czy wtedy pokornie stwierdzisz, że "los tak chciał" i odpuścisz? Czy raczej poprosisz o pomoc stwierdzając, że jesteś w stanie odbić się od dna?
Fakt faktem, w niemal całej Unii rozpoznanie terenowe leży... Zasiłki pobierają ludzie, którym nie chce się robić, którzy tylko wykorzystują to by móc dalej się lenić. Ale dlatego właśnie trzeba rozwinąć wywiad socjalny a nie od razu odbierać szansę wszystkim ludziom, którzy chcą coś ze swoim życiem zrobić.
Odpisz
9 lipca 2014, 11:26
@kamil77: Nie ważne kto pobiera zasiłki. Ważne, że są one z pieniędzy ludzi, którzy uczciwie pracują i płacą to najczęściej wbrew swojej woli. Jak ktoś chce pomagać, to niech pomaga, ale jak ktoś nie chce, to nie powinien być do tego zmuszanym.
Odpisz
9 lipca 2014, 23:27
@rakso132: Nie zgodzę się. Obowiązkiem każdego obywatela jest działać na rzecz interesu państwa (lub ogólniej cywilizacji). Działanie tylko na własny rachunek skończyło się w momencie powstania cywilizacji w starożytnej Mezopotamii.
Odpisz
Edytowano - 10 lipca 2014, 10:17
@kamil77: To nie jest obowiązek. Obowiązkiem wobec państwa jest przestrzeganie prawa i płacenie podatków. Tylko wszystko, co powinno być dobrowolne, jest teraz w postaci przymusowych podatków. Ktoś te podatki musi obsługiwać, więc trzeba zatrudnić urzędników, których my utrzymujemy. Przez to ludzie mają coraz mniej pieniędzy.
Odpisz
10 lipca 2014, 13:13
@rakso132: To może niech państwo przestanie dawać miliardy złotych na dofinansowywanie kościołów, które przecież świetnie utrzymują się same w innych krajach. Podatki zostaną na tym samym poziomie, wszystkie zapotrzebowania socjalne (czyli również domy dziecka i szpitale) zostaną zaspokojone a jeszcze zostanie pieniędzy na spłacanie długu narodowego.
Odpisz
10 lipca 2014, 15:59
@kamil77: Zapotrzebowania socjalne powinny zostać zlikwidowane, a Kościół i państwo nie powinny mieć ze sobą nic wspólnego. Podatki będą wtedy minimalne i ludzie będą mieli więcej pieniędzy.
Odpisz
Edytowano - 10 lipca 2014, 16:19
@rakso132: Co rozumiesz przez "zlikwidowanie zapotrzebowań socjalnych"?
Odpisz
10 lipca 2014, 16:24
@kamil77: Żadnych zasiłków.
Odpisz
10 lipca 2014, 19:48
@rakso132: No i to jest postawa antypatriotyczna bo oznacza to, że państwo powinno zrezygnować z wartościowych obywateli na rzecz obywateli mniej zdolnych, bardziej leniwych a majątek i pozycję posiadających dziedzicznie.
Odpisz
10 lipca 2014, 20:31
@kamil77: A jak bardzo patriotyczne jest okradanie z pieniędzy tych, którzy uczciwie dorobili się dużych pieniędzy?
Odpisz
11 lipca 2014, 00:07
@rakso132: 1° Jakie okradanie?
2° Ci, którzy uczciwie dorobili się dużych pieniędzy nie będą mieli problemu z dzieleniem się jakimś tam procentem z potrzebującymi. Ci, którzy pieniądze i pozycję odziedziczyli a sami dużego wkładu do gospodarki nie mają sami są pasożytami.
Odpisz
11 lipca 2014, 11:17
@kamil77: 1.Okradanie - zabieranie pieniędzy bez zgody.
2. Jak ktoś będzie chciał to da, jak nie to nie. Tak powinno być.
Odpisz
11 lipca 2014, 11:20
@rakso132: 1° Zatem od teraz nie zgadzam się by państwo pobierało ode mnie jakiekolwiek podatki. Czy mogę zatem nazwać system podatkowy złodziejskim? Wątpię...
2° Jak ktoś będzie chciał to będzie działał w zgodzie z interesem państwa, jak nie będzie chciał to będzie działał na szkodę państwa - taki system nazywa się anarchią.
Odpisz
11 lipca 2014, 11:31
@kamil77: Jak nie chcesz mieć wojska, policji i innych to nie płać.
I jaki interes państwa? Przecież wszystkie państwa socjalistyczne się staczają...
Odpisz
11 lipca 2014, 12:29
@rakso132: Jakie znowu "państwa socjalistyczne"? Pokaż mi choć jedno państwo, które realizuje bądź kiedykolwiek realizowało takie ideały. A interes państwa w tym taki, żeby wspomagać obywateli zdolnych, z dużym potencjałem, którzy będą powiększać znaczenie danego państwa. A w tym czasie odsuwać od stołków obywateli mniej zdolnych, którzy mamonę i funkcje mają dziedziczne a oleju w głowie mniej.
Odpisz
11 lipca 2014, 15:08
@kamil77: I o to chodzi. Państwo nie może od tak zabrać jednemu i dać drugiemu. To jest kradzież.
Odpisz
11 lipca 2014, 16:27
@rakso132: Jako patriota nie zgodzę się.
Odpisz
Edytowano - 11 lipca 2014, 20:23
@kamil77: Dobro państwa nie polega na tym, żeby każdy miał tak samo, tylko żeby była ta elita, która dorobiła się dużych pieniędzy, co jest skutecznie uniemożliwiane.
Odpisz
11 lipca 2014, 23:11
@rakso132: Przecież cały czas piszę, że nie chodzi o to, żeby każdy miał równo. Natomiast elitą nie powinni być ci, któzy odziedziczyli stołki i pieniądze ale ci z największymi zdolnościami i predyspozycjami niezależnie od wyjściowego stanu majątkowego i urodzenia.
Odpisz
12 lipca 2014, 11:30
@kamil77: Przecież większa część najbogatszych ludzi na świecie sami się dorobili swoich pieniędzy. A teraz jak biedny dostaje jakieś zasiłki, nie musi ciężko pracować bo państwo mu pomaga, to nic nie osiągnie.
Odpisz
14 lipca 2014, 01:12
@rakso132: Mam dwóch przykładowych znajomych (o jednym wcześniej wspominałem): jeden odziedziczył dość spory majątek po ojcu: jest leniem, ledwo skończył technikum, nic nie robi ale firma ojca jest na tyle dobrze rozwinięta, że sama generuje przychody utrzymując takiego pacana. Mój drugi znajomy pochodzi z biednej wielodzietnej wiejskiej rodziny, dzięki dofinansowaniom unijnym i zasiłkom mógł uczestniczyć w dodatkowych programach dzięki którym odkrył u siebie spore zdolności informatyczne. Obecnie dalej dzięki tym zasiłkom studiuje na elitarnym kierunku w jednym z najlepszych uniwersytetów w kraju i już teraz można nazwać go elitą w tej dziedzinie.
W takiej sytuacji cieszę się, że ten rozpity pajac został zobowiązany do dofinansowania uzdolnionej osoby, która w przyszłości zasili szeregi elity intelektualnej tego kraju.
Odpisz
14 lipca 2014, 10:02
@kamil77: Tylko, że to nie ten bogaty ''rozpity pajac'' płaci na twojego znajomego (który sam powinien dorobić się pieniędzy, a nie jechać przez życie na dotacjach i zasiłkach), tylko każdy klient jego firmy, bo jak takiemu podwyższą podatki, to on podwyższa ceny i więcej płacić muszą ci najbiedniejsi, a nie bogaci.
Odpisz
14 lipca 2014, 14:01
@rakso132: On jest tylko synem właściciela, pojęcia nie ma co się w firmie dzieje a na kasie siedzi. Natomiast gdyby nie te programy ten biedny znajomy nigdy nie miałby szans odkryć swoich umiejętności i na wzór reszty rodziny zostałby rolnikiem a przez to zmarnował potencjał.
Odpisz
14 lipca 2014, 18:47
@kamil77: A może rolnikiem byłby lepszym? Może zmarnował swój potencjał przez dotacje?
Odpisz
7 lipca 2014, 16:43
Najlepsza Unia to była Polsko - Litewska! KOniec kropka!
Odpisz
7 lipca 2014, 15:50
Austro-węgry pamiętamy [*]
Odpisz
1 lipca 2014, 22:15
Ehh, tak trudno nie pisać rzeczowników wielką literą, a zamiast tego narodowości, nazwy państw i kontynentów? I tak trudno poprawnie pisać polskie znaki?
Odpisz
2 lipca 2014, 14:43
@Jejowicz: I tak trudno poprawnie napisać słowo droga?
Odpisz
7 lipca 2014, 12:02
I tak trudno xD
Odpisz