Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Avatar grubak

Opis:

Tort na rocznicę pewnej pary

Tagi:

Podobne obrazki:

Ziemia w kawałku

Ziemia w kawałku

Wyświetleń: 2647

Ocena: 4.72 (33)

Kategoria: Różne

Co za marnotrawstwo...

Co za marnotrawstwo...

Wyświetleń: 1553

Ocena: 4.76 (47)

Kategoria: Komiksy

Tort Lego

Tort Lego

Wyświetleń: 4488

Ocena: 4.81 (33)

Kategoria: Różne

Darth Koteł ma ochotę na tort

Darth Koteł ma ochotę na tort

Wyświetleń: 1785

Ocena: 4.56 (46)

Kategoria: Zwierzęta

Zasmakuj tęczy

Zasmakuj tęczy

Wyświetleń: 1478

Ocena: 4.37 (56)

Kategoria: Różne

Ach, ten czas leci...

Ach, ten czas leci...

Wyświetleń: 1150

Ocena: 4.34 (38)

Kategoria: Różne

Oceń obrazek:

Oceniony: 43Ulubiony: 56

Dodaj komentarz

dołącz komentarz obrazkowy

odśwież komentarze

Avatar dragovalds321

dragovalds32116 kwietnia 2011, 21:37

*** pisze sie przez ch

Avatar danios111

danios11111 września 2010, 20:49

xD

Avatar czajka

czajka (Julia)20 sierpnia 2010, 12:21

ma racje ten napis na torcie

Avatar Tezzi

Tezzi (Sylwia)29 listopada 2009, 20:12

Pieknie napisane tylko szkoda ze taki razacy blad...

Avatar Osqqi

Osqqi (Oskar)26 grudnia 2008, 15:23

Analfabeta to pisał. Jest błąd!

Avatar gaara231

gaara231 (Paweł)5 lipca 2008, 09:46

lol niezłe 5\5

Avatar Naruto2

Naruto217 lutego 2008, 14:51

gównO

Avatar Naruto2

Naruto217 lutego 2008, 14:51

chy w środku jest G U W N O

Avatar malpa92

malpa92 (jarek)8 lutego 2008, 15:42

tak jak zawsze jest : /

Avatar mistrz112

mistrz112 (Kamil)23 stycznia 2008, 15:07

tort na rocznice

Avatar norbercikbrz

norbercikbrz (Norbert)12 stycznia 2008, 08:30

ciekawe. mam pytanie.czy w środku jest ten cały ***???????

Avatar deleted-14624

Konto usunięte6 stycznia 2008, 14:28

nie chciałabym dostać tego tortu

Avatar jonek

jonek (Jakub)30 grudnia 2007, 00:01

tez takitort robilismy bo ktos sobie zamówil tylko inny napis "w dniu slubu i rozwodu" :P

Avatar Dorcia342

Dorcia342 (Dorota)23 grudnia 2007, 18:55

Niezły tort...

Avatar deleted-13717

Konto usunięte22 grudnia 2007, 17:26

niezłe hahe

Avatar deleted-13717

Konto usunięte22 grudnia 2007, 17:26

niezłe hahe

Avatar kostka

kostka (Monika)21 grudnia 2007, 16:46

ale rocznica heh

Avatar Kubapolak

Kubapolak14 grudnia 2007, 21:54

XD HAHAHAHHA, zaje-fajne to xD

Avatar paladyn1pkm

paladyn1pkm (Przemek)7 grudnia 2007, 20:17

hehe daje 5 ale i tak h** z tego będzie

opisz problem

Wyślij zgłoszenie