Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Tagi:

Podobne obrazki:

Duże koty lubią śnieg

Duże koty lubią śnieg

Wyświetleń: 1587

Ocena: 4.21 (41)

Kategoria: Zwierzęta

Kiedy widzę pierwszy śnieg

Kiedy widzę pierwszy śnieg

Wyświetleń: 1924

Ocena: 4.96 (31)

Kategoria: Gify

Dzieło sztuki na kubku

Dzieło sztuki na kubku

Wyświetleń: 1314

Ocena: 4.82 (29)

Kategoria: Gify

Jeszcze niedawno w Polsce...

Jeszcze niedawno w Polsce...

Wyświetleń: 3246

Ocena: 4.25 (28)

Kategoria: Różne

Kiedy w końcu odpuściły mrozy i jest trochę powyżej zera

Kiedy w końcu odpuściły mrozy i jest trochę powyżej zera

Wyświetleń: 1846

Ocena: 3.92 (27)

Kategoria: Ludzie

Wiosna

Wiosna

Wyświetleń: 2306

Ocena: 4.77 (36)

Kategoria: Demotywatory

Oceń obrazek:

Oceniony: 37Ulubiony: 10

Dodaj komentarz

odśwież komentarze

Avatar ewciacha

ewciacha (Ewa)23 lutego 2011, 23:01

<a href="www.jeja.pl/user,Kamcia1999">@Kamcia1999</a>:  droga kamcio. bez urazy ale... nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę.. jesteś dzieckiem ;c. nie tylko z wieku, ale wyjmując wnioski z poziomu intelektualnego twoich komentarzy.

Avatar jacho32

jacho32 odpowiada na komentarz19 września 2012, 22:14

@ewciacha: daj jej spokój jest tu nowa ;)

Avatar talkman

talkman (Andrzej)18 marca 2011, 15:50

PS Jesli średnia temperatura podniesie się o 3 stopnie ludzkość wyginie

Avatar Jamniczka

Jamniczka (Duduś) odpowiada na komentarz11 czerwca 2011, 18:16

@talkman: popieram w 100%

Avatar talkman

talkman (Andrzej)18 marca 2011, 15:49

"wy wszyscy uwierzyliscie w to ocieplenie? przeciez to sciema mowia tak bo maja z tego kase a prawdziwi naukowcy nie moga sie wypowiadac na ten temat jest oziebienie klimatu aktualnie wiem bo moja siostra studiowala w tym kierunku :) pozdro"

Przez takie osoby PiS doszedł do władzy a globalne ocieplenie to nie żadne "widzie mi sie" ludzi ktorzy mają mieć z tego kasę -.-

Avatar michasiek98

michasiek98 (Michał)26 lutego 2011, 12:21

mówi się "to" 2/5

Avatar frogu

frogu (Diana)24 lutego 2011, 17:10

wy wszyscy uwierzyliscie w to ocieplenie? przeciez to sciema mowia tak bo maja z tego kase a prawdziwi naukowcy nie moga sie wypowiadac na ten temat jest oziebienie klimatu aktualnie wiem bo moja siostra studiowala w tym kierunku :) pozdro

Avatar ewciacha

ewciacha (Ewa)23 lutego 2011, 23:06

<a href="www.jeja.pl/user,pawu95">@pawu95</a>:  całkowicie zgadzam się z tobą. niestety większość ludzi nie zdaje sobie z tego sprawy, wówczas pogarszając sytuację naszej planety. Nie zdają sobie sprawy że jesteśmy "na krawędzi" i że niedługo zniszczymy ją tak że nigdy nie wróci do swojego dawnego stanu. (wyginięcie różnych gatunków zwierząt, przez co wyginą kolejne, a dalej za nimi gatunki roślin...)

Avatar pawu95

pawu95 (Paweł)20 lutego 2011, 14:26

mamy takie ostre zimy przez globalne ocieplenie. moze sie to wydawac bardzo dziwne, ale takie są fakty. nie chce mi się tego tłumaczyć, bo to jest bardzo długi ciąg przyczynowo skutkowy. @FD God w tamtym roku ogromna ilość ludzi nie szykowała kajaków i później musieli ich wyławiać z zatopionych domów. pozdro

Avatar amanda

amanda20 lutego 2011, 13:06

Pseudo ekologia, żeby wyłudzić od nas pieniądze. A to albo na świetlówki, a to na torebki w sklepach, a to jakieś dopłaty do samochodów itp. itd.

Avatar Pottermanka

Pottermanka20 lutego 2011, 12:01

Pan Globalne Ocieplenie wlasnie zalatwia sprawy dotyczace splaty odszkodowania na rzecz Powodzian i nie pojawi sie przed 2013.

Avatar danolis

danolis20 lutego 2011, 11:28

Pan Globalne Ocieplenie jedzie do nas PKP... nie dziwcie się.

Avatar Ziomexik

Ziomexik20 lutego 2011, 10:36

Pan Globalne Ocieplenie załatwia zwrot podatku w urzędzie i prędko nie wróci.

Avatar FD_God

FD_God20 lutego 2011, 10:28

gdyby było to globalne ocieplenie to już by trzeba było szykować kajak

Avatar Kamcia1999

Kamcia1999 (Kamila)20 lutego 2011, 10:02

no właśnie Moja nauczycielka powiedziała kiedyś: Dla tego, że trwa globalne ocieplenie jest coraz zimniej... Przypomniałomi się to XD
pierwsza... (bez podniety [tylko dzieci się tym podniecają])
5/5

opisz problem

Wyślij zgłoszenie