Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Widocznie bieganie, kwiatki i monety niszczą człowieka
Wziuuum
Nie umiem się jednak długo gniewać na takiego słodziaka
Nowotwór złośliwy
Ta jest dużo lepsza
Kiepski Piece
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież31 maja 2013, 10:56
Żenada...Takie komiksy tworzą sfrustrowane gimbusy, które muszą się wyżyć. Możecie mi nie uwierzyć, ale jedynki najczęściej dostaje się za nieuctwo, a nie z powodu nauczycielskiego okrucieństwa. A przy obecnej, żenująco niskiej, podstawie programowej naprawdę mam w pogardzie ludzi, którzy uważają, że szkoła jest zbyt wymagająca, jak i tych, dla których największym złem świata jest próba włożenia im do głów odrobiny wiedzy.
Odpisz
31 maja 2013, 11:40
@SockPuppet: tak ale wiesz zdarzają się nauczyciele (szczególnie w liceach) którym jak się nie spodobasz to masz szmatę co lekcje
Odpisz
31 maja 2013, 17:01
A wiesz, jak to wygląda od strony nauczyciela, który musi opanować ~30 dzieciaków, zmuszać ich do wysiłku, którego wcale nie chcą podjąć i którzy wcale go nie szanują i traktują jak swojego wroga...A na dodatek po szkole musi codziennie poświęcić co najmniej połowę swojego czasu wolnego np. na sprawdzanie kartkówek, albo co gorsza, wypracowań...
Odpisz
31 maja 2013, 17:48
@SockPuppet: Mój kolega podpadł w gimnazjum nauczycielce, za co wstawiała mu uwagę za uwagą.Raz dostał za duszenie się na lekcji.
Odpisz
31 maja 2013, 23:37
@Gryzli96: Fiuuu. Mnie z gimnazjum raz wyrzucili...Natomiast faktem jest, że ludzie, którzy uważają edukację za udrękę, a nauczycieli za okrutnych oprawców są dla mnie smarkaterią, która nie zna żadnych prawdziwych problemów. A w ogóle zastanawialiście się, jak to wygląda od strony nauczyciela...
Odpisz
1 czerwca 2013, 15:55
@SockPuppet: ale mi chodzi o takich że np: zapowiedzieli kartkówkę za tydzień z trzech ostatnich lekcji. Nauczyciela nie było na tych 3 lekcjach a kartkówkę i tak zrobił choć temat był trudny a nikt go nie omówił z uczniami. Kiedy rodzice poskarżyli się na zebraniu dyrektorowi ów nauczyciel co lekcję robił kartkówkę z tematu którego nawet nie było. U mnie w liceum było tak i to nie raz.
Odpisz
1 czerwca 2013, 16:30
No cóż, tacy te istnieją.
Odpisz
7 lipca 2013, 09:26
@SockPuppet: A jeszcze jak byłem podtawówce to pani j. polskiego mnie nie lubiała zato lubiala krytykować ganić mnie Od niej małem 3 uwagi co dziwne jest bo zaden inny nauczyciel nie dał mi jej po prostu EH
Odpisz
7 lipca 2013, 12:31
No cóż, wnosząc po twoim sposobie pisania, to nie dziwię się zanadto tej nauczycielce, a tym bardziej nie dziwię się, że była to akurat nauczycielka języka polskiego. Bez urazy.
Odpisz
Edytowano - 7 lipca 2013, 12:48
@SockPuppet: Lekcja - internet, to jest zupełnie co innego
Odpisz
7 lipca 2013, 15:24
Wybacz, ale jak widzę gościa, podobno rocznik 83, który pisze "lubiała" i nie stosuje interpunkcji, obojętnie w jakiej sytuacji, to zaczynam żałować, że nauczycielom nie wolno stosować kar cielesnych. Amen.
Odpisz
7 lipca 2013, 17:16
@SockPuppet: Sorki, mój błąd "lubiła"
Odpisz
7 lipca 2013, 20:13
Spoko.
Odpisz
26 czerwca 2017, 08:10
@SockPuppet: Gadasz głupoty.
Odpisz
8 lipca 2017, 14:08
@TheHunterMikiPL: Podaj jakiś argument :/
Odpisz
8 lipca 2017, 16:22
@SockPuppet: Argument jest taki, że nie masz racji.
Odpisz
8 lipca 2017, 19:39
@TheHunterMikiPL: No tak, mogłam się spodziewać takiej odpowiedzi. Dziwnym trafem utwierdziłeś mnie tylko w przekonaniu, że mam rację o.O
Odpisz
8 lipca 2017, 22:40
@SockPuppet: Mógłbym dać sensowne argumenty, ale nie chce mi się myśleć, pisać i czytać jeszcze raz twoich komentarzy. Przynajmniej wtedy mi się nie chciało. Teraz tak średnio. Może rychło mi się zachce.
Odpisz
9 lipca 2017, 12:59
@TheHunterMikiPL: Spoko...Nawet nie czytałeś wszystkiego, co napisałam i i tak stwierdzasz, że nie mam racji. Jeśli jesteś zbyt leniwy, żeby myśleć, to po co wgl wchodzisz w dyskusję, skoro nie masz ochoty argumentować, a jedynie wyrażać niepopartą niczym opinię?
Odpisz
9 lipca 2017, 14:17
@SockPuppet: "jeszcze raz"
Czytałem.
Jakbyś nie zauważyła trochę czasu minęło od momenty, kiedy napisałem, że gadasz głupoty.
Odpisz
9 lipca 2017, 16:18
@TheHunterMikiPL: Skupiasz się na metadyskusji zamiast na meritum. Jakoś nie jestem w stanie wyobrazić sobie ciebie podającego sensowny argument w celu podważenia mojego dyskursu...Ale zacznijmy od początku: z czym się nie zgadzasz?
Odpisz
9 lipca 2017, 17:27
@SockPuppet: Akurat już idę, a sprawdziłem powiadomienie. To jeszcze zajmie trochę czasu, więc odpisz mi cokolwiek, żeby powiadomienei przyszło. Odpiszę jak wrócę.
Odpisz
10 lipca 2017, 20:02
@TheHunterMikiPL: Komentarz techniczny #1
Odpisz
10 lipca 2017, 22:12
@SockPuppet: Komentarz techniczny #2
Odpisz
10 lipca 2017, 23:07
@TheHunterMikiPL: Rozumiem, że na ten też muszę odpisać??
Odpisz
11 lipca 2017, 00:11
@SockPuppet: Tak.
Czy takie komiksy tworzą sfrustrowane gimbusy, które muszą się wyżyć? Czasami nauczyciele naprawdę się zachowują w taki sposób jak w komiksie, albo tak to przynajmniej wygląda. Pewnie takie rzeczy często są wytworem sfrustrowanych gimbusów, jak to powiedziałaś, ale nie zawsze. Ośmielę się nawet powiedzieć, że często nie są właśnie ich wytworem. Jedynki dostaje się za nieuctwo? Niekoniecznie. Raczej za brak chęci do uczenia się tego co uczą w szkole przymusowo.
Czemu masz mnie w pogardzie? :C Teraz mi przykro :C
Ja szanuję wiedzę i chciałbym się uczyć przydatnych rzeczy... Ale nie szanuję i nie chcę się uczyć tego, co uczą w szkole, bo to w większości marnowanie czasu na naukę pierdół + tempo nauczania jak dla przedszkolaków. Większości rzeczy raczej na spokojnie można byłoby się nauczyć w domu w internecie co najmniej dwa razy szybciej. No i przymusowość!
Pozdrawiam,
Mikołaj
Odpisz
11 lipca 2017, 12:06
@TheHunterMikiPL: Nie mam cię w pogardzie.
Już widzę, jak rzesze 7-19-latków siedzą w internecie i wkuwają przydatną wiedzę bez przymusu...Serio, nie ma co się wyżywać na nauczycielach, bo to nie oni decydują, o czym będą nauczać bachory. Większość nauczycieli też załamuje nad tym ręce, bo program nauczania jest za ŁATWY. Zresztą, to zależy od przedmiotu, ale i tak wszystkie są za łatwe. Tego nawet nie trzeba wkuwać, wystarczy uważać na lekcjach i robić pracę domową, żeby ogarnąć na pozytywną ocenę. Jeśli ktoś narzeka na nauczycieli stawiających jedynki, to znaczy, że jest totalnym nierobem, bo trzeba być totalnym nierobem, żeby nie ogarnąć tego żałośnie prostego materiału. Nawet, jak nauczyciel jest psychopatą (bo są i tacy, w każdym zawodzie są psychopaci), to nie wstawi jedynki za nic.
Odpisz
11 lipca 2017, 13:09
@SockPuppet: "naprawdę mam w pogardzie ludzi, którzy uważają, że [...] największym złem świata jest próba włożenia im do głów odrobiny wiedzy." Nie wiem, czemu, ale jednak wydaje mi się, że masz...
Ja bym tam się uczył bez przymusu. Nawet się uczę teraz czasami różnych rzeczy z internetu. Przede wszystkim przymus, to najgorsze, co może być i to przeczy zarówno religii, jak i ustrojowi naszego państwa. Do dobrego w cale nie trzeba czasami przymusić i nikt nie powinien. Ja się nie wyżywam na nauczycielach... To nie ich wina... No chyba, że nauczyciel mówi, że spisywanie z internetu do zeszytu wydarzeń ze świata jest nam NIEZBĘDNE do dorosłego życia, albo zgadza się z tym po prostu i twierdzi, że musimy się uczyć z przymusu. Jeśli nauczyciel jest psychopatą, to przy słuchaniu na lekcji i odrabianiu prac domowych na lekcjach można zgarniać pały.
A ze szkoły jak na razie wynika samo zło.
Odpisz
11 lipca 2017, 13:22
@TheHunterMikiPL: Ty byś się uczył sam? Może, ale nie sądzę, żeby znaczący procent młodzieży tak podchodził...Zresztą pytanie, czego by się uczyli? Może tego, co jest przydatne w życiu...a może nie...a może tego, co im się wydaje, że powinni wiedzieć. To tak nie działa. Czasami trzeba przymusem, dla własnego dobra bachora. I niby gdzie to się kłóci z religią o.O?
Najlepiej znieść jakikolwiek obowiązek edukacji i pozwolić dzieciom robić co chcą, w końcu same wiedzą najlepiej, co dla nich dobre...Przeczytaj swoje komentarze za 5-10 lat, naprawdę.
Odpisz
11 lipca 2017, 13:41
@SockPuppet: Ale ja nie mówię, że edukacja ma polegać na nauce z internetu XD
Czegokolwiek by się uczyli na pewno byłoby to przydatniejsze, niż to, czego uczą w szkole.
NIE NIE NIE
Dla mnie szkoła, to oprawca, jak np. naziści. Żeby nie było - Szkoła jest znacznie lepsza, bo nie zabija ( Ale i tak jej nienawidzę. ).
Obowiązek edukacji powinien być zniesiony i dzieci wiedzą lepiej. Każdy powinien mieć wolność.
Jedną z podstawowych zasad religii katolickiej i chrześcijańskiej też jest to, że człowiek MA WOLNĄ WOLĘ i może robić co chce i NIE WOLNO MU JEJ ODBIERAĆ.
Za 5-10 lat dalej będę tak twierdził. Jak już mówiłem, to nie ma wyglądać tak, że wyburzyć szkoły i uczymy się z internetu. Ale szkoła nie powinna być obowiązkowa. Każdy powinien móc wybrać, czy chce do niej chodzić, czy nie. Czego chce się uczyć, a czego nie. Podstawa programowa powinna być całkowicie zmieniona.
Odpisz
11 lipca 2017, 13:55
@TheHunterMikiPL: Yyyyy...sorry nie kupuję tego. Wolna wola jest pojęciem z zakresu filozofii/religii, nie prawa. To nie oznacza, że nie wolno nikogo do niczego zmuszać, bo w ten sposób powstaje anarchia. Zmuszanie ludzi do przestrzegania prawa karnego to też jest gw**** na ludzkiej naturze? Zarzucasz mojej osobie, że piszę głupoty...A tak przy okazji, tli się jeszcze we mnie płomyk nadziei, że ty tylko żartujesz...Żartujesz, prawda??
Odpisz
11 lipca 2017, 14:31
@SockPuppet: O prawo się nie pytałaś.
Ale z prawa też wynika wolność! I z tego, że jesteśmy podobno krajem demokratycznym.
Oznacza.
Znaczy płacenie podatków... No niech będzie... Przestrzeganie prawa... Też... To nie jest jeszcze raczej pogwałcenie praw człowieka... Ale zmuszanie człowieka, żeby codziennie gdzieś chodził już tak.
Kurde no... Każdy chrześcijanin Ci powie, że człowiek ma wolną wolę. Ale żaden nie powie, że gdy ktoś chce kogoś zabić, to nie wolno go powstrzymać, bo to ograniczanie jego wolnej woli. Jak się popatrzy na to ze strony proceduralnej, to jest bez sensu, ale jak się użyje mózgu i pomyśli logicznie, to to jest bardzo logiczne.
Nie. Mówię całkowicie poważnie.
Niby czemu szkoła jest przydatna? Jedyne co przydatne, ze szkoły, to czytanie pisanie i liczenie, ale tego powinni uczyć już rodzice, przed szkołą. A poza tym nie ma nic przydatnego. Same pierdoły.
Odpisz
11 lipca 2017, 15:09
@TheHunterMikiPL: Nie, ja chcę wierzyć, że nie mówisz tego poważnie...Proszę! To już nawet gimbaza mentalna nie jest, to...to jest coś bez nazwy XD Całe szczęście, że nie masz żadnego wpływu na to, czy edukacja jest obowiązkowa, czy nie. Ale przynajmniej nie wyżywaj się na nauczycielach.
Odpisz
11 lipca 2017, 15:15
@SockPuppet: Mówiłem Ci już, że nie wyżywam się na nauczycielach.
NIESTETY nie mam na to wpływu.
To są po prostu moje poglądy. Moje i wielu innych ludzi ( mądrych ).
A ty nie potrafisz tego uszanować, bo wszyscy mają myśleć tak jak ty i wszyscy mają mieć życie poukładane według tego, co ty sobie myślisz...
Doprosić się nie mogę...
Możesz mi w końcu powiedzieć, czego według Ciebie potrzebnego uczą w szkole?
Bo tak gadasz, że jak można być takim debilem, żeby twierdzić inaczej niż ty, a nie powiedziałaś nic na temat tego, czego niby przydatnego tam uczą.
Odpisz
11 lipca 2017, 16:16
@TheHunterMikiPL: Sam sobie odpowiedz...Błagam, w programie jest niewiele niepotrzebnych rzeczy; to, że nie każdy wykorzysta w życiu wszystko, czego nauczył się w szkole, to nie oznacza, że ma się tego nie uczyć, bo wbrew pozorom zdobycie chociaż podstawowej wiedzy odnośnie funkcjonowania świata (czy to z punktu widzenia historyczno-humanistycznego, czy ściśle naukowego) pomaga świat ogarnąć - człowiek sam nie zdaje sobie z tego sprawy, bo większość wiedzy nabytej w szkole wykorzystuje nieświadomie. Niestety, tej wiedzy jest za mało. Bachorom należałoby przywalić jeszcze drugie tyle godzin szkolnych i wbić im do łbów naprawdę kompleksową wiedzę o świecie, ale to oczywiście nie przejdzie.
Odpisz
11 lipca 2017, 17:36
@SockPuppet: Komentarz techniczny #3
Odpisz
12 lipca 2017, 21:47
@SockPuppet: No halo? Nie odpiszesz?
Odpisz
12 lipca 2017, 23:35
@TheHunterMikiPL: Po prostu nie ogarniam twojego systemu.
Odpisz
13 lipca 2017, 01:03
@SockPuppet: Jak to xD
Otóż w programie wszystko jest niepotrzebne i dlatego sam sobie nie mogę odpowiedzieć. A nawet gdybym uważał, że wszystko jest potrzebne, to pytałem się o twoje zdanie, nie o moje.
Podaj kilka przykładów. Takich najpotrzebniejszych rzeczy. Niewiele jest niepotrzebnych? Czyli jednak są... A jakie?
"to, że nie każdy wykorzysta w życiu wszystko, czego nauczył się w szkole, to nie oznacza, że ma się tego nie uczyć" - Otóż znaczy, że ma się nie uczyć. To czego uczą w szkole, to w znaczniej większości materiał, którego nie użyje znaczna większość ludzi i go zapomni. A ta znaczna mniejszość może raz użyje wybranego kawałka ( I każdy innego zapewne. ) tej wiedzy i i tak zapomni. Co prawda pewnie są ludzie, który będą używać jakiegoś procentu tej wiedzy i jej nie zapomną, ale bardzo mało ich...
Nie. Nie pomaga. Uczą jakichś pierdół, zamiast czegoś lepszego i i tak się to zapomina.
Drugie tyle? Wiesz co? Zachowujesz się tak samo, jak ludzie, którzy popierali niewolnictwo. I oni też uważali, że jest dobre.
Jakbym miał ku*wa drugie tyle, to bym już chyba wolał spie**olić do lasu, albo gdziekolwiek, niż być je**nym niewolnikiem.
Odpisz
13 lipca 2017, 14:31
@TheHunterMikiPL: Nie, ty żartujesz, prawda?? Prawda?? Proszę, powiedz, że żartujesz?
Dlaczego w takim razie nie uciekniesz do lasu albo gdziekolwiek o.O? Skoro szkoła to niewolnictwo.
Nawet, jeśli się uprzesz, że wiedza szkolna jest niepotrzebna (mała podpowiedź: nie jest), to przynajmniej może wyrobić u matołów nawyk uczenia się (bo jak ktoś nie jest matołem, to przejdzie od podstawówki do końca liceum bez konieczności wkuwania czegokolwiek, program szkolny jest TAK ŁATWY), który jest konieczny, żeby ogarnąć cokolwiek na tym świecie. Poza tym, nauka - czy to literatury, czy historii czy matematyki wyrabia, cholera, zdolność do myślenia i analizowania rzeczywistości i rozumienia mechanizmów działania świata. Oczywiście, jeśli się do niej właściwie podejdzie i właściwie ją zaaplikuje do własnego czerepu. Jak ktoś tego nie rozumie, to jego czerep jest najwyraźniej wyjątkowo posępny mentalnie.
Swego czasu narzekałeś, że nie rozumiesz mojego opisu...Może być zrozumiał, gdybyś bardziej przyłożył się do nauki analizowania tekstów o.O To naprawdę pomaga w życiu.
Odpisz
13 lipca 2017, 15:00
@SockPuppet: Bo jeszcze nie jest aż tak źle. Jakby było drugie tyle, to by było.
"to przynajmniej może wyrobić u matołów nawyk uczenia się" - MAM MARNOWAĆ PÓŁ JE**NEGO ŻYCIA NA UCZENIE SIĘ JAKICHŚ GÓWIEN, O KTÓRYCH KU*WA ZARAZ ZAPOMNĘ TYLKO I WYŁĄCZNIE PO TO, ŻE NIBY MI SIĘ WYRABIA JAKIŚ JE**NY NAWYK UCZENIA!? ( A gówno, nie wyrabia się. )
"Poza tym, nauka - czy to literatury, czy historii czy matematyki wyrabia, cholera, zdolność do myślenia i analizowania rzeczywistości i rozumienia mechanizmów działania świata."
Nieprawda. I to do niczego nie jest potrzebne.
*Miałaś podać przykłady potrzebnych rzeczy ze szkoły.
Wróć do *.
"Swego czasu narzekałeś, że nie rozumiesz mojego opisu...Może być zrozumiał, gdybyś bardziej przyłożył się do nauki analizowania tekstów o.O To naprawdę pomaga w życiu." - Cholernie potrzebne mi jest do życia rozumienie opisu jakiegoś randoma z netu.
Nie zrozumiałbym.
Mogę sobie ku*wa napisać w opisie "Jestem Zawisza Czarny" i Ty byś zrozumiała tyle co ja z twojego.
Odpisz
13 lipca 2017, 15:19
@TheHunterMikiPL: Twoja argumentacja ogranicza się do "nieprawda", względnie "nie bo nie". Uwaga, teraz będzie niekulturalnie: U niektórych (np. u ciebie) najwyraźniej nie wyrobiono nawyku myślenia, stąd takie teorie. Zarówno nauki ścisłe, matematyka, jak i literatura i historia SĄ potrzebne. Znajomość mechanizmów rządzących naturą i społeczeństwem JEST potrzebna. Nie wiem, jak można tego nie rozumieć.
Odpisz
13 lipca 2017, 17:00
@SockPuppet: Miałaś podać przykłady potrzebnych rzeczy ze szkoły.
"Twoja argumentacja ogranicza się do "nieprawda", względnie "nie bo nie"." - Nieprawda.
Miałaś podać przykłady potrzebnych rzeczy ze szkoły.
"U niektórych (np. u ciebie) najwyraźniej nie wyrobiono nawyku myślenia, stąd takie teorie." - U Ciebie nie wyrobiono nawyku kultury i szanowania poglądów innych niż twoje.
"Zarówno nauki ścisłe, matematyka, jak i literatura i historia SĄ potrzebne." - Do czego?
"Znajomość mechanizmów rządzących naturą i społeczeństwem JEST potrzebna." - Do czego?
"Nie wiem, jak można tego nie rozumieć." - Normalnie. To nie jest prawda.
Odpisz
13 lipca 2017, 21:10
@TheHunterMikiPL: No sory, ale niektórych poglądów nie da się po prostu szanować. Z pozostałymi stwierdzeniami nie będę dyskutować, jako że tak, jak pisałam, argumentacja drugiej strony ogranicza się do "nieprawda" :/
Bez znajomości mechanizmów działania rzeczywistości można się w niej pogubić, a nawet pogubić innych. Dalsza dyskusja z kimś, kto...nie...to naprawdę nie jest...nie...to jakiś badziew, nie dyskusja. Twoje podejście do tematu ogranicza się do negowania wszystkiego, co da się zanegować. To nigdzie nie prowadzi.
Odpisz
13 lipca 2017, 23:41
@SockPuppet: Nie da się szanować poglądów typu "czarni to śmiecie" "tym grupom ludzi powinna byc odebrana wolność", ale mój pogląd jak najbardziej się da.
A co mam innego powiedzieć niż nieprawda? Chcę, żebyś mi podała konkretne rzeczy przydatne ze szkoły, a ty mi ogólnikowo piszesz "dziedzina, bo tak". Nie ma żadnego wytłumaczenia, do czego potrzebne, w jaki sposób tylko "bo trzeba rozumieć świat". Co tutaj można powiedzieć innego niż nieprawda? Dałoby się sklecić coś bardziej złożonego, ale znaczeniowo byłoby to to samo, co "nieprawda", więc w końcu podaj mi te ku**a przykłady, żebym ja miał szansę napisać sensowne argumenty, a żebyś Ty miała szansę mnie przekonać.
"Bez znajomości mechanizmów działania rzeczywistości można się w niej pogubić, a nawet pogubić innych." - A więc podaj przykład mechanizmu, którego nieznajomość może źle się skończyć i w jaki dokładnie sposób.
Odpisz
14 lipca 2017, 12:49
@TheHunterMikiPL: Np. jeśli nie znasz historii, to nie znasz błędów, jakie popełniały poprzednie pokolenia. (Nie wiesz też, z czego wynika sytuacja, w której obecnie jesteśmy.) Znacznie zwiększa to prawdopodobieństwo, że będziesz powtarzać te same błędy. Owszem, jak jedna osoba tak ma, to nie stanie się katastrofa, ale jeśli będziemy mieć całe społeczeństwo nieuków, to to społeczeństwo będzie w koło Macieju robiło głupie rzeczy, bo nie będzie wiedzieć, że takie a nie inne działanie zawsze przynosi głupi skutek. Większość ludzi i tak jest debilami, a jakby jeszcze zrezygnować z obowiązkowego kładzenia im do łbów wiedzy, to będą jak dzieci we mgle. Niebezpieczne dzieci, bo wyposażone we wszystko, co oferuje współczesny świat, a co wymaga odrobiny pomyślunku, żeby zastosować we właściwy sposób. Naprawdę tak ciężko rozumieć, że bez ciągłego przyswajania wiedzy zdobytej przez poprzednie pokolenia, człowiek stoi w miejscu albo wręcz się cofa? Każdy, kto skończył podstawówkę powinien to rozumieć :/
Odpisz
14 lipca 2017, 14:08
@SockPuppet: Komentarz techniczny.
Odpisz
14 lipca 2017, 14:30
@TheHunterMikiPL: Czyli na ten też mam odpowiedzieć...
Odpisz
14 lipca 2017, 16:13
@SockPuppet: Według Ciebie, gdyby ktoś nie wiedział o holokauście, to by zrobił go drugi raz?
Wątpię.
A poza tym błędy, o których możemy się nauczyć o historii, to były błędy przywódców. Kowalski spod czwórki nie zrobi wyprawy na Moskwę. Słyszałem już taką argumentację i dalej brzmi głupio. Wątpię, żeby niewiedza o czymś prowadziła, do zrobienia tego, a wiedza do nie zrobienia.
Co?
O jakich błędach, które może popełniać społeczeństwo mamy się niby uczyć?
Tak... Wszyscy są debilami, a ty jesteś jedyna mądra.
Nie dajesz KONKRETNYCH przykładów.
Tą wiedzę i tak wszyscy zapominają. Tak było, jest i będzie, póki system nauczania się nie zmieni.
I dalej nie wiem po ch** mi znać przypadki rzeczownika i po cholerę mi twierdzenie Pitagorasa ( + Wiele, wiele innych rzeczy. ).
Odpisz
14 lipca 2017, 19:25
@TheHunterMikiPL: Między nami nie ma płaszczyzny porozumienia. Absolutnie.
Tłum niedouczonych plebsów, podburzona przez chytrego spekulanta urządza rewolucję (bo nie wiedzą z historii, ze rewolucje nikomu nie wychodzą na dobre, a już na pewno nie plebsom), obala władzę i wprowadza totalitaryzm, o wiele gorszy od obalonej władzy. Na czele plebsu staje Kowalski spod czwórki i urządza wyprawę na Moskwę, bo nie ogarnia polityki ani nie potrafi właściwie oszacować własnych sił w porównaniu z siłami Putina czy innego Rasputina, bo nikt go nie nauczył szacowania. Oczywiście wszystko kończy się totalną masakrą plebsów i Kowalskiego. Bardzo prawdopodobny scenariusz.
Poza tym, niewykształcone plebsy łatwo dają się manipulować wykształconym (mniej lub bardziej, ale wykształconym) chytrusom, bo chytrusy lepiej rozumieją świat i potrafią go do siebie dostosować.
Odpisz
14 lipca 2017, 19:56
@SockPuppet: Nie pie**ol.
Nie mam nawet ochoty za bardzo na to odpisywać.
Tym bardziej, że nie napisałaś nic o przykładach niepotrzebnych rzeczy, które ja wymieniłem i sama nie podałaś dokładnych przykładów potrzebnych rzeczy.
Odpisz
15 lipca 2017, 16:18
@TheHunterMikiPL: Ty nie masz ochoty odpisywać? Gdybyś trafił na kogokolwiek oprócz mojej osoby, to ten ktoś już dawno by cię określił niecenzuralnym słowem i skończył rozmowę, stwierdzając, że nie ma czasu na przerzucanie się argumentami z gimbusem :/ To ja jestem taka cierpliwa i lubię się samobiczować rozmowami z gimbazą/mentalną gimbazą na różne tematy...Potraktuj to jako komentarz techniczny.
Odpisz
15 lipca 2017, 17:29
@SockPuppet: Odpowiedz mi ku*wa w końcu na pytania, które Ci zadaję od kilkunastu komentarzy.
Bo ty mi może laskę robisz, że "prowadzisz dyskusję" ze mną!?
I nie. Jeśli to jest typowy zwolennik systemu edukacji, to by mnie zwyzywał, bo nie będzie się kłócił z gimbusem. Gdyby to był normalny inteligentny człowiek podjąłby dyskusję. A gdyby był bardzo inteligentny i mądry, to by nie miał potrzeby dyskutować, bo by mi przyznał rację.
Odpisz
Edytowano - 23 października 2020, 16:43
@TheHunterMikiPL: odkopuje, żebyś to przemyślał
Chociaż to 3 a nie 5-10 lat
Ok, gdyby nie szkoła byłbyś analfabetą, więc nie mógłbyś dyskutować m.in. w internecie.
Odpisz
23 czerwca 2013, 18:05
To moja pani od przyrody tylko jest blondynką
Odpisz
31 maja 2013, 23:14
Z cyklu " Największe s***ysyństwo świata " ... dobrze że za rok je kończę :D
Odpisz
28 maja 2013, 16:03
S*ka... Zaj*bałbym kijem... :)
Odpisz
31 maja 2013, 06:46
@flamefrost20: E tam! Gepard z piłą motorową lepszy :D !
Odpisz
31 maja 2013, 08:16
Piła motorowa? Słabo :D Lepiej laserem ją pociąć na kawałki.
Odpisz
31 maja 2013, 09:48
Hmmm... a może miecz świetlny w prawej i pistolet laserowy w lewej ? :D
Odpisz
31 maja 2013, 10:03
Nieee, lepiej zmielić :D
Odpisz
31 maja 2013, 17:31
Tiaa. Nic lepszego nie ma :D
Odpisz
31 maja 2013, 16:17
moja nauczycielka chemii...
Odpisz
31 maja 2013, 13:21
muse spytać się skad ma ta pani tą koszulkę o tak śłitaśnym kolorze
Odpisz
31 maja 2013, 17:48
@sweetola: Won.
Odpisz
28 maja 2013, 17:26
Zniszczenie mienia, do widzenia (z pracy)
Odpisz
31 maja 2013, 11:53
@Jejowicz: Tylko z pracy? O ile mi wiadomo za zniszczenie mienia można iść do więzienia.
Odpisz
31 maja 2013, 11:10
***a moja nauczycielka od POLAKA
Odpisz
31 maja 2013, 10:18
nauczyciel...największy s***iel tego świata(oczywiście są wyjątki o których tutaj broń boże nie mówie)
Odpisz
31 maja 2013, 10:17
Już to widziałem, na innej, dość znanej stronie, zwanej komiksy przez 2 x.
D:
Odpisz
31 maja 2013, 10:05
nauczycielom jednak nie zależy na tym, żeby wszystkich uwalić, więc...
Odpisz
Edytowano - 31 maja 2013, 10:04
gdzie mój minigun... o znalazłem, a przy nim uzi :]
Odpisz
31 maja 2013, 08:52
I to są właśnie nauczyciele w naszych, polskich szkołach... Oczywiście mega sprawiedliwi
Odpisz