Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Pomocnik na którego nie zasługujemy
Nie ma opcji
Tak było
To ten mniej utalentowany
Nie ma to jak reklama słabego mobilniaka przed zamknięciem rytuału
Oczekujemy faktów
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież24 maja 2018, 20:02
KURDE! 1/5! Serio, kiedy wreszcie zrozumiecie, że naprawdę wszystko jest możliwe?! Kiedy? Usprawiedliwiając się tak tylko się krzywdzicie, dobrowolnie skazujecie się na nudne, monotonne życie. Naprawdę. Wiem z własnego doświadczenia. Bardzo duża część bogatych ludzi dorobiła się od zera, wcale nie kradnąc pierwszego miliona. Powiecie: "zbieg okoliczności w ich życiach", albo "szczęściarze". Nieprawda. Oni po prostu mieli determinację i potrafili ją wykorzystać. Postawili na ciężką harówę, umysłową i fizyczną, a nawet kiedy wydawało się, że przegrywają, to się nie poddawali. I w końcu spełnili marzenia. SAMI! Przyznajcie, że sami tak robiliście, a dopiero wtedy będziecie mieli prawo się wypowiadać. Ale wiem, że nie robiliście, bo jak ktoś tak robi, to ma 99,9% szans na spełnienie swojego marzenia. Ta 0,1% to to, co nazywacie "przeszkodami zewnętrznymi". Bo jak naprawdę czegoś chcesz, to przeszkody masz w tyłku, nawet biedę.
Odpisz
Edytowano - 24 maja 2018, 20:07
@Baturaj: To nie takie proste mieć tylko ambicje i ochoczość. Do tego jest wbrew pozorom jest cholernie spora wiedza i inteligencja. Nie postawisz serwisu informatycznego jesli jest ich już od ch*ja nawet na wsi. A to jest tylko 1% przykładu.
Też trzeba mieć jakiś kapitał. Samo założenie jakiegoś przedsiębiorstwa nie wystarczy. Przy okazji znajomości też są przydatne
Odpisz
24 maja 2018, 22:49
@Baturaj: Raczej bym powiedziała, że urodzili się utalentowani. Potrafili to wykorzystać i to też jest ważne, ale jednak to tylko mała część sukcesu.
Odpisz
26 maja 2018, 10:49
@Lekki69: Widać nie zrozumiałeś :( Chodzi o to, że to wszystko, co wymieniłeś można zdobyć samemu! Jeśli tylko ma się determinację i walczy się o to, to nie będzie to żadnym problemem. Nic nie będzie problemem.
Odpisz
26 maja 2018, 10:56
@Keks_: Nie. Bo ciężka praca przezwycięża talent.
Najczęściej wręcz talent jest niebezpieczny, bo ktoś kto go ma, myśli sobie "nie będę pracował tak ciężko jak Mietek spod 3. bo ja mam przecież do tego talent, a on nie". A tu nagle okazuje się, że Mietek założył firmę i zarabia 15 tys. miesięcznie, a ten utalentowany gość pracuje w czyjejś firmie za 5 tys.
Odpisz
26 maja 2018, 13:50
@Baturaj: To trzeba mieć do tego głowę. To coś jak wzrost czy postura.
Wiadomo wiedzę mozna zdobyc ale wykorzystac ją PRAWIDŁOWO i z zyskiem to juz jest najtrudniejszą sztuką.
Odpisz
26 maja 2018, 19:24
@Baturaj: Nie wiem, może coś ze mną nie tak ale mam jakieś takie dziwne przekonanie, że wszystkie nasze cechy są od nas niezależne i po prostu się tacy urodziliśmy. Nie wiem jak to wytłumaczyć, ale zdolność do dążenia do celu i ciężkiej pracy też jest trochę takim talentem. Jeśli się urodzisz leniwy i niechętny do zmian, czy to naprawdę twoja wina?
A tak poza tym, jak się urodzisz leniwy, poniżej przeciętnej w nauce itd, nawet jeśli się będziesz starał, to ponad twoje możliwości i zostaniesz szarym polaczkiem o średnich zarobkach, marnym wykształceniu i nudnym życiu.
Odpisz
27 maja 2018, 14:20
@Keks_: Żal mi osób takich jak Ty. Nie odbierz tego wrogo, mówię szczerze. Bo praktycznie wszystko jest zależne od naszej woli, a jak myślisz inaczej, skazujesz się na marne życie. Proste. Naprawdę, co szkodzi spróbować? W sensie tego podejścia do życia.
Odpisz
Edytowano - 27 maja 2018, 17:35
@Baturaj: Wiadomo. Ale nie bez powodu są tak zwane predyspozycje. Chocbys się zesral nie przebijesz tych co mają talent do tego. Ale oni nie przebija Ciebie w czymś innym.
Mogę śmiało to powiedzieć na swoim przykładzie rysowania. Cholernie rzadko rysuję, wszyscy się zachwycają.
Odpisz
Edytowano - 28 maja 2018, 09:43
@Lekki69: Podtrzymuję, żal mi was. Predyspozycje TEŻ NIE SĄ ŻADNYM PROBLEMEM, jeśli się pracuje na coś ciężko na wszystkie możliwe sposoby. Nie wiem, obejrzyjcie sobie film "W pogoni za szczęściem", to może zrozumiecie. Jeśli ktoś pracuje ma coś tak ciężko i wytrwale, jak główny bohater, osiągnie to niezależnie od jego predyspozycji, stanu majątkowego, niezależnie od NICZEGO. Pracujcie na coś tak ciężko i długo jak on, a będziecie mogli mówić coś przeciwko temu.
A film na faktach.
Szach-mat.
Odpisz
Edytowano - 28 maja 2018, 14:29
@Baturaj: A ja nie mówię że nie da się. Ale niektórych cech po prostu się nie wyzbedziesz. Będąc niesmialym i nie pewnym będzie takiej osobie po prostu ciężej zostać jakąś osobistoscia wyslawiającą się przed mediami.
Tak samo takowemu mnie samoukowi łatwiej będzie sie uczyc lepszego rysowania niż osobom które nawet po 10 poradnikach ledwo mają jakąś różnicę
Wszystko jest możliwe ale nie dla każdego będzie wymagało to takiej samej pracy. Od niektórych wymaga to nawet dziesięciokrotnie większego wysiłku. Inteligencja w takich sprawach też jest ważna.
Odpisz
28 maja 2018, 16:48
@Lekki69: Zgadzam się w zupełności. Tylko, że nie mogłem tak pomyśleć, gdyż napisałeś "Chocbys się zesral nie przebijesz tych co mają talent do tego". Rozumiesz, bo, jak sam powiedziałeś, wymagać to będzie 100 razy więcej pracy, ale jednak się da.
Odpisz
28 maja 2018, 17:19
@Baturaj: Dac się da tylko żebyś nie dozyl przez ten czas emerytury
Odpisz
28 maja 2018, 17:21
@Lekki69: A właśnie, że da się zrobić to i jednocześnie dożyć. Widzisz? To działa ze wszystkim :D (no prawie, nie mówimy tu o czymś zupełnie z dupy, np. "napiszę w życiu pięć milionów książek")
Odpisz
26 maja 2018, 01:54
poprostu trzeba ruszyć dupe i się osiągnie swoje cele , wiem że gadanie tego jest już nudne ,ale kurde, wy dalej twierdzicie że życie to ciulnia itp. a siedzicie przed kompem na stronie z memami i nie chce wam się nic . Może jeszcze chcecie żeby życie herbatke wam przynosiło przed kompa? A tak krótko to , można osiągnąč co się chce tylko ruszyć dupsko trzeba.
Odpisz
26 maja 2018, 10:51
O, to, to. 100% prawdy. Zgadzam się.
Odpisz
23 maja 2018, 13:10
W kapitalizmie każdy może osiągnąć wszystko.
Odpisz
23 maja 2018, 14:14
ale jeśli Ci się nie uda będziesz biedny, w komunizmie każdy ma równe szanse
Odpisz
23 maja 2018, 15:16
W niektórych rodzajach kapitalizmu również są równe szanse. A przynajmniej nierówności na starcie nie są tak duże.
Odpisz
23 maja 2018, 18:34
Wyjątkowo się zgadzam.
Lecz co to za życie które całe na pracę przeznaczasz?
Odpisz
Edytowano - 23 maja 2018, 18:36
zwyczajne
więc aby wkurzyć prekoriura odśpiewajmy hymn zsrr
Odpisz
23 maja 2018, 19:02
Praca 16 godzin dziennie w XXI w. taka zwyczajna
Odpisz
23 maja 2018, 19:05
tag
Odpisz
24 maja 2018, 16:46
że co
16 godzin?
;_;
Odpisz
24 maja 2018, 16:52
@R0gu3: To już zależy od ciebie, i tego jak szybko chcesz spełnić swoje marzenia
Odpisz
24 maja 2018, 16:54
@R0gu3: Po za tym to celowo napisałem w XXI wieku bo w takim XIX wieku, czyli jeszcze nie tak dawno to była norma xD
Dlatego jeśli będziesz kiedyś chciał szkalować nasze czasy na rzecz nowożytności czy tym bardziej średniowiecza to zastanów się dwa razy :v
Odpisz
24 maja 2018, 17:03
A niedługo normą będzie 7h, albo nawet 6. Wiele państw już ma etat 7h. W Polsce niestety tylko jedna partia to postuluje :/
Odpisz
24 maja 2018, 17:06
@Nanook: rząd w ogóle nie powinien się trącać ile godzin ludzie pracują.
Odpisz
24 maja 2018, 17:07
A co pracami które daje sam rząd np. te w urzędzie?
Odpisz
24 maja 2018, 17:08
Ależ jak najbardziej powinny istnieć regulacje. Nie chciałbyś chyba wrócić do XIXwiecznej samowolki i pracy po kilkanaście godzin dziennie w tragicznych warunkach? ;)
Brak regulacji prawa pracowniczego=monopson pracodawców
Odpisz
24 maja 2018, 17:12
@Nanook: Od dwóch lat piszę komentarze na jeja, w których stawiam gospodarczy system XIX wiecznego USA za wzór, a jakiś użytkownik odpowiada mi komentarzem " Nie chciałbyś chyba wrócić do XIXwiecznej samowolki"
Odpisz
24 maja 2018, 17:16
To było pytanie retoryczne. Nikt normalny nie chce przecież wrócić do tych chorych czasów. Z całym szacunkiem, ale nie powinno być społecznego przyzwolenia na pracę dzieci w kopalniach albo w manifakturach tkackich 16h dziennie.
Odpisz
24 maja 2018, 17:20
@Nanook: To tylko twoja opinia, może ktoś twierdzi inaczej?
Odpisz
24 maja 2018, 17:38
To nie jest tylko moja opinia. Zresztą to nie jest opinia, a jedynie fragment Konwencji Genewskiej, którą zaakceptowały wszystkie społeczeństwa.
Odpisz
24 maja 2018, 17:38
@Nanook: To były najlepsze czasy.
Ciekawostka: kiedy w 1913 zapytano się dzieci pracujących w kopalni, co jest lepsze praca w kopalni, czy chodzenie do szkoły to zdecydowana większość odpowiedziała, że praca w kopalni.
Odpisz
24 maja 2018, 17:38
@Nanook: rządy, a nie społeczeństwa.
Odpisz
Edytowano - 24 maja 2018, 17:46
A dowód na tę ciekawostkę?
Bo na początku XX wieku w Stanach odbywały się ogromne protesty przeciw pracy dzieci, które skutkowały kolejnymi regulacjami w 1916 i w 1919 r.
edit: społeczeństwa również. 94% Amerykanów jest za regulacjami pracy dzieci
Odpisz
24 maja 2018, 15:59
było
Odpisz
23 maja 2018, 09:46
głupi pies
Odpisz
23 maja 2018, 10:53
@benben7: Głupi kundel!*
Odpisz
23 maja 2018, 18:37
@Kto_Inny: że ja sie niby boję?
Odpisz
23 maja 2018, 09:20
Ch**owe tłumaczenie + byo = 1/5
Odpisz
24 maja 2018, 16:47
@renamon: Gdzie to tłumaczenie jest "ch**owe"?
Odpisz
25 maja 2018, 01:13
@R0gu3: "Dajesz chłopaku!" kto tak mówi do psa?
Odpisz