Polacy mają tylko biały kolor skóry, a więc trzeba być białym aby być Polakiem.
Możecie mnie zwyzywać od rasisty, ale uprzedzam, że mam na to wyje**ne.
No i co z tego, że się tutaj urodzili? Twierdzenie, że ktoś kto NIE JEST Polakiem nim jest, to tylko gadka, a fakty pozostaną faktami czy to się komuś podoba czy nie.
Wyjątkiem jest jak ktoś się urodził w małżeństwie gdzie np. matka jest Polką, to wtedy taką osobę jeszcze można uznać za Polaka.
Gej z gejem nie mogą spłodzić dziecka w sposób naturalny - bum, niereligijny argument przeciwko homoseksualizmowi.
Znaczy, sam nic nie mam przeciwko homoseksualistom. Wielu z nich to wspaniali ludzie i dopóki nikogo nie krzywdzą, powinni mieć pełne prawo do życia w zgodzie ze swoją chorobą psychiczną... Znaczy, zboczeniem... Znaczy, orientacją seksualną.
Ale argumenty niereligijne istnieją, nawet jeśli nie uznaję ich za wystarczające.
@MoNka455: No to niezłe fakty. Skoro osoba która urodziła się w Polsce, umie mówić po polsku i jest to jej język ojczysty, zna i kultywuje tradycje Polskie ale jest czarna, nie jest Polakiem to kim jest?
Skąd ta pewność, że takie dziecko imigrantów mimo tego, że się tu urodziło czuje się Polakiem?
Możesz mówić i wymyślać teorie jakie chcesz, ale faktów nie oszukasz ;)
@Mijak: Dajcie jakiś inny argument, a nie tylko że nie geje i lesbijki nie mogą się rozmnażać. A tak na marginesie są też pary hetero co nie mogą się rozmnażać. To jest dopiero nienaturalne
@Mijak: Co to za argument? Wiele hetero też nie może spłodzić dziecka. To jakieś prawo, że trzeba dziecko zrobić? Poza tym Geje czasami adoptują dzieci z domu dziecka, także mamy argument na korzyść gejów.
Są też naukowe badania, które dowodzą, że homoseksualni rodzice zastępczy statystycznie częściej molestują dzieci, niż ci heteroseksualni.
Choć to też bardzo słaby argument, bo metodologia tych badań była mocno krytykowana przez większość naukowców, jest dużo więcej badań obalających tę tezę, niż ją potwierdzających, a poza tym - nawet gdyby to była prawda, to oznaczałoby to tylko tyle, że pozwalając homoseksualnym parom na adoptowanie dziecka należałoby być bardziej ostrożnym, a nie całkowicie tego zakazać.
@Mijak: Wiesz, że w tym momencie poszedłeś na skróty? Ale to nie jest do końca twoja wina, tylko mediów, które mówią Ci, że tyle a tyle dzieci adoptowanych przez pary homoseksualne są maltretowane etc. A nie słyszysz o tym ile dzieci jest szczęśliwych, bo ma dom i ludzi, którzy go kochają. Zwyczajnie twój mózg analizuje informacje, które dostał i nie chce mu się ich zmieniać i przekształcać.
Co jest fajnego w homo? Bolcowanie innego osobnika tej samej płci? Najlepszym argumentem na rozje**nie tezy "gay is okay" to, że takie osoby takiego poglądu nie mogą spłodzić dziecka a, jak jakieś zadoptują to nie będzie się czuło dobrze żyjąc z faktem, że inne dzieci mają normalnych rodziców (Matkę, która nauczy manier i czułości oraz ojca, który nauczy Cię bycia odważnym i nie bycia tak zwaną "pindą") , a ono się wyróżnia i jest posmiewiskiem swoich rówieśników posiadających heteroseksualnych rodziców.
@MoNka455: Trudno aby osoba która spełnia wymeione powyżej cechy czuła się kimś innym niż Polakie.
A to że twoją opinie nazwiesz faktem nie oznacza że rzeczywiście nim jest.
Nawet jeśli by się w jakimś stopniu poczuła Polakiem, to nim nie jest, bo to tak nie działa.
Pojedź sobie do Chin, czy innego wschodnio-azjatyckiego kraju, możesz tam mieszkać i 20 lat, wczuć się w tamtą kulturę ale i tak nigdy Chińczykiem nie zostaniesz i zawsze będziesz tam traktowany jak ktoś obcy.
To nie wielka różnica czy jest się przyjezdnym czy urodzonym już w danym kraju przez rodziców innej narodowości.
Polakiem po rodzicach imigrantach z innego kraju stać się można dopiero po kilku pokoleniach, a tak to można sobie tylko tak wmawiać i oszukiwać fakty, nie wiem po co, bo nie wiem co jest takiego nadzwyczajnego w byciu Polakiem, że trzeba sobie wmawiać, że nim się jest?
@MoNka455: prawnie osoba urodzona w Polsce jest Polakiem. Chcesz walczyć z prawem samej Polski? Pokażesz tym tylko swoją ignorancję, ale proszę, próbuj.
@oskar213: Jest obywatelem Polski a nie Polakiem.
Dlaczego nie bierzecie pod uwagę, że taka osoba nie koniecznie będzie się czuła Polakiem?
Jak by moja mama urodziła mnie w domu moich sąsiadów, np. Kowalskich to nazywałbym się Kowalski?
@MoNka455: Jeśli dla Ciebie nie ma różnicy pomiędzy urodzeniem, życiem, przyjmowaniem polskiej kultury itd. a przyjazdem do innego kraju to polecam walnąć się czymś ciężkim w łep.
Nic nie jest w tym nadwyzajnego ale w moim przykładzie nie jest to wmawianie, taki jest stan rzeczy.
Jak przyjedziesz do jakiegoś kraju w wieku 12 lat i kolejne 8 tam pomieszkasz, dopasujesz się do kultury nie oznacza, że przejmujesz tamtejszą narodowość, a to, że się tam urodzisz działa na takiej samej zasadzie.Dopasowujesz się do kultury, ale narodowość masz swoich rodziców.
Nie tylko prawnie, ale i genetycznie.Jak już mówiłem, dopasowanie się do kultury, nie przypisuje ci narodowości.Jedź do jakiegoś innego kraju, pomieszkaj tam a sam się przekonasz.
@MoNka455: Kwestia genetyczna nie jest znacząca rzeczą jeśli chodzi o narodowość, ona co najwyżej może być dodatkowym dowodem, przykładowo u mnie najprawdopodobniej znajdziesz trochę "genów niemieckich" ze względu na korzenie niemieckie a jestem narodowości polskiej. Emigrant z pierwszego pokolenia (przejezdny) nie zostanie członkiem tej narodowości jednak ich dzieci mogą.
Wiadomo, że nie da się mieć danej krwi w 100% jednej narodowości, ale określa się to na podstawie większości pochodzenia swoich genów.Jak w 60% masz geny polskie a 20% geny niemieckie to w jakiejś 1/5 można cię uznać za Niemca
Zajrzałem w wątek, aby pośmiać się preriokura, a tu nagle zawiła i inteligentna dyskusja, w której do tego biorą udział [prawie] same inteligentne osoby!
@Kaladin: A ja znalazłem słonia pod łóżkiem... No i co, że znalazłeś taką definicję? W internecie każdy może wypisać swoje "mądrości"
Za pewne w tej definicji chodziło o obywatela Polski, a nie o osobę o narodowości polskiej.
@MoNka455: Moim zdaniem nie można mnie nazwać w 1/5 Niemcem gdyż przynależność narodową określą inne rzeczy niż geny, np. znajomość języka, kulutury i wychowanie w tych rzeczach, większe niż część genów i korzenie, powiązanie z nacją itd.
@Pegi20: Dobra, czy osoba która czuję się Polakiem, chcę dobrze dla Polski, zna naszą historię i szanuję kulturę, ma obywatelstwo i mieszka w Polsce, ale jej rodzice przyjechali z Japoni, Francji, Niemiec czy Afganistanu, czy ona naprawdę nie może nazywać się Polakiem?
@Kaladin: Prawda jest taka że przed wojnami Polakiem była osoba która Polakiem się czuła, szanowała naszą kulture oraz historie i traktowała je jak swoje własne.
Ale still, , samo to że stwierdził iż fakt że masz obywatelstwo polskie, szanujesz polską historie, no po prostu jesteś full patriotą, nie czyni z ciebie Polaka jeśli twoi rodzice nimi nie są, tylko np. Arabem lub Ukraińcem, no cóż... Skreślił go u mnie jako osobę inteligentną, i zaniżył do poziomu -niestety, bo na początku pisał dość mądrze- pseudointeligenta, szczególnie że na kaźdy nasz argument wymyślał kolejny od siebie, każdy następny głupszy od poprzedniego i coraz mniej sensowny.
Nie wiem w którym, zakładam, że tak w 5, ale na pewno dzieci imigrantów Polakami nie są i nie pęka mi dupa z tego powodu.Myślisz, że mało spotkałem takich ludzi, których wy na siłę chcecie nazwać Polakami? Raz na przykład spotkałem Czeczena, który mówił, że mimo tego, że mieszka już dość długo w Polsce nigdy Polakiem się nie czuł i nie będzie czuł.
@Mijak: Nie tylko ten Czeczen, ale byli też Hiszpan, Włoch i kilku innych.
Czuć się Polakiem to sobie może każdy, ale nie każdy nim jest, bo genetyki nie oszukasz.
Wyjedź gdzieś na kilka lat do Niemiec czy innego kraju, im dalej tym lepsze będziesz miał wrażenia, że jesteś tam obcy.Po kilku latach jak już poznasz miejscową kulturę, zasymilujesz się powiedz miejscowym, że pochodzisz z Polski ale czujesz się Niemcem i tak będą cie traktować jak kogoś przyjezdnego a sam w głębi duszy będziesz miał świadomość kim naprawdę jesteś.
@MoNka455: Przykro mi, ale to iż znasz kilkoro ludzi o takich poglądach nie znaczy że wszyscy tak mają, chciałbym ci zadać inne pytanie. Uważasz, że to co opisałem w komentarzu wyżej jest absolutnie niemożliwe i nie może się wydarzyć, nigdy, ani jeden obcokrajowiec nie mógł się tak poczuć, w całej historii naszego kraju? Bo jeżeli choć jedna osoba się tak poczuła, wierzę iż należy przyznać mu bycie Polakiem. Oprócz tego wiem iż takich osób jest więcej, chociażby jeden z moich znajomych pochodzi z Kanady i cała ta sytuacja do niego pasuje.
Je**ć, morze! Szczerze to mazury są pod każdym możliwym względem lepsze, a jeszcze lepsze góry,, chociaż to drugie to subiektywne więc nie każdy musi się z tym zgadzać
Drugie Prawo Patryjotyzmu mówi, że im dalej mieszkasz od Polski, tym większym jesteś patryjotą. Prawdziwy Patryjota mieszka na emigracji i stamtąd boleje nad losem Ojczyzny!
Komentarze
Odśwież2 sierpnia 2021, 14:24
To nie na tym polega patriotyzm
Odpisz
14 maja 2018, 21:26
Nie trzeba być białym by być Polakiem.
Odpisz
14 maja 2018, 22:59
Ani hetero
Odpisz
14 maja 2018, 23:06
@MrCienki: ani zarabiać w Polsce
Odpisz
15 maja 2018, 08:08
@MrCienki: Trzeba.
Odpisz
15 maja 2018, 11:38
OTÓŻ NIE
Odpisz
15 maja 2018, 20:03
@MrCienki:
Odpisz
15 maja 2018, 21:01
@FoxyFox: Help bo apka. Prerikur odpowiedział trzeba na zarobki czy na bardziej prawdopodobne bycie homo?
Odpisz
15 maja 2018, 21:04
Bycie homo
Odpisz
15 maja 2018, 21:07
@Pilaw: Tak jak myślałem.
Odpisz
15 maja 2018, 21:09
Mądre słowa! W sensie te pierwsze, ten drugi komentarz ci nie wyszedł, ale z pierwszego jestem dumny :')
Odpisz
15 maja 2018, 21:20
Chciałbym zobaczyć jak preriokur napi**dala sie z gejem w komentarzach.
Ale by dostał wpie**ol logiką.
Odpisz
15 maja 2018, 21:22
@MrCienki: Głupiemu nie uświadomisz że jest głupi.
Odpisz
15 maja 2018, 21:25
@Wojownik_Orkow001: Ma to sens.
ALE TAKI PACIFIC RIM NA SŁOWA
FEEL THE HYPE
Odpisz
15 maja 2018, 21:29
@MrCienki: Racja. Ten gej tak by dostał, że by nie wstał.
Odpisz
15 maja 2018, 21:31
Jestem biseksualny, ale wolałbym być 100% hetero, co ty na to?
Odpisz
15 maja 2018, 21:32
@sliwak2001: NANI?!
A ja jestem hetero ale wolałbym być biseksualny
Odpisz
15 maja 2018, 21:40
Za garażami na gołe klaty?
Odpisz
15 maja 2018, 21:42
@MrCienki: a ja jestem biseksualny i czasem chciałbym być aseksualny
Wygrałem
Odpisz
Edytowano - 15 maja 2018, 21:44
W takim razie daj argumenty przeciw biseksualizmowi/homoseksualizmowi. Argumenty typu grzech nie liczą się, tzn. Są ch*j warte
Odpisz
15 maja 2018, 21:47
Preriokur.exe przestał działać
Odpisz
Edytowano - 15 maja 2018, 21:49
Polacy mają tylko biały kolor skóry, a więc trzeba być białym aby być Polakiem.
Możecie mnie zwyzywać od rasisty, ale uprzedzam, że mam na to wyje**ne.
Odpisz
15 maja 2018, 21:50
@MrCienki: HA KU*WA, WIEDZIAŁEM, ŻE CH*JA ZROBI JAK NIE MOŻE UŻYĆ ARGUMENTU GRZECH
Odpisz
15 maja 2018, 21:51
Przestań krzyczeć.
Odpisz
15 maja 2018, 21:52
@marcel22205: Dobra, ale ten krzyk to wina tego, że właśnie obszorowałem sobie kolano
Odpisz
15 maja 2018, 21:53
To fajnie
Odpisz
15 maja 2018, 21:58
@MrCienki: Jeden mądry komentarz preriokura oznacza, że jego mózg jeszcze walczy.
Odpisz
15 maja 2018, 22:02
@MoNka455: Nie wszyscy Polacy są rasy białej. Są np. potomkowie imgrantów innej rasy który urodzili się tutaj i są Polakami.
Odpisz
Edytowano - 15 maja 2018, 22:04
jestem 100% homo
fite me
Odpisz
15 maja 2018, 22:05
@FoxyFox: *fites u*
Odpisz
15 maja 2018, 22:13
No i co z tego, że się tutaj urodzili? Twierdzenie, że ktoś kto NIE JEST Polakiem nim jest, to tylko gadka, a fakty pozostaną faktami czy to się komuś podoba czy nie.
Wyjątkiem jest jak ktoś się urodził w małżeństwie gdzie np. matka jest Polką, to wtedy taką osobę jeszcze można uznać za Polaka.
Odpisz
15 maja 2018, 22:28
Bo sama orientacja to nie grzech! Szach mat prerioku*w!
Odpisz
15 maja 2018, 22:31
Gej z gejem nie mogą spłodzić dziecka w sposób naturalny - bum, niereligijny argument przeciwko homoseksualizmowi.
Znaczy, sam nic nie mam przeciwko homoseksualistom. Wielu z nich to wspaniali ludzie i dopóki nikogo nie krzywdzą, powinni mieć pełne prawo do życia w zgodzie ze swoją chorobą psychiczną... Znaczy, zboczeniem... Znaczy, orientacją seksualną.
Ale argumenty niereligijne istnieją, nawet jeśli nie uznaję ich za wystarczające.
Odpisz
15 maja 2018, 22:37
Nie trzeba być polakiem.
Odpisz
15 maja 2018, 23:02
@MoNka455: No to niezłe fakty. Skoro osoba która urodziła się w Polsce, umie mówić po polsku i jest to jej język ojczysty, zna i kultywuje tradycje Polskie ale jest czarna, nie jest Polakiem to kim jest?
Odpisz
15 maja 2018, 23:33
Jest tym skąd pochodzi
Odpisz
15 maja 2018, 23:40
Powiem tyle. Pokaż mi w prawie polskim punkt o tym, że musisz być Hetero do bycia Polakiem. Czekam.
Odpisz
16 maja 2018, 00:00
@MoNka455: Czyli Polakiem.
Odpisz
Edytowano - 16 maja 2018, 00:34
Nie trzeba mieć skośnych oczu by być chińczykiem... czej... xd
Odpisz
16 maja 2018, 07:26
Skąd ta pewność, że takie dziecko imigrantów mimo tego, że się tu urodziło czuje się Polakiem?
Możesz mówić i wymyślać teorie jakie chcesz, ale faktów nie oszukasz ;)
Odpisz
16 maja 2018, 07:42
@Mijak: Dajcie jakiś inny argument, a nie tylko że nie geje i lesbijki nie mogą się rozmnażać. A tak na marginesie są też pary hetero co nie mogą się rozmnażać. To jest dopiero nienaturalne
Odpisz
16 maja 2018, 08:21
@Mijak: Co to za argument? Wiele hetero też nie może spłodzić dziecka. To jakieś prawo, że trzeba dziecko zrobić? Poza tym Geje czasami adoptują dzieci z domu dziecka, także mamy argument na korzyść gejów.
Odpisz
16 maja 2018, 08:55
No przecież mówię, że to słaby argument. Ale jednak argument.
Odpisz
16 maja 2018, 09:32
Są też naukowe badania, które dowodzą, że homoseksualni rodzice zastępczy statystycznie częściej molestują dzieci, niż ci heteroseksualni.
Choć to też bardzo słaby argument, bo metodologia tych badań była mocno krytykowana przez większość naukowców, jest dużo więcej badań obalających tę tezę, niż ją potwierdzających, a poza tym - nawet gdyby to była prawda, to oznaczałoby to tylko tyle, że pozwalając homoseksualnym parom na adoptowanie dziecka należałoby być bardziej ostrożnym, a nie całkowicie tego zakazać.
Odpisz
16 maja 2018, 09:39
@Mijak: Wiesz, że w tym momencie poszedłeś na skróty? Ale to nie jest do końca twoja wina, tylko mediów, które mówią Ci, że tyle a tyle dzieci adoptowanych przez pary homoseksualne są maltretowane etc. A nie słyszysz o tym ile dzieci jest szczęśliwych, bo ma dom i ludzi, którzy go kochają. Zwyczajnie twój mózg analizuje informacje, które dostał i nie chce mu się ich zmieniać i przekształcać.
Odpisz
16 maja 2018, 09:41
@Gaiaphage: Dokładnie. Hetero też molestują dzieci, ale kurna o tym badań nie ma, to wszyscy twierdzą, że te pedały to tylko dzieci molestują.
Odpisz
16 maja 2018, 10:45
Admin usunął moje komentarze?
LOL, próbowałem przekazać Jejakom coś wartościowego, nikogo nie obrażając - i tak się to kończy.
Odpisz
Edytowano - 16 maja 2018, 10:47
@Mijak: No Ku*WA ja pie**olę, robię spam, je**ć admina Ku*wa jego mać.
Odpisz
16 maja 2018, 10:55
Dobra ku*wa, mam argument niepodważalny i w pełni naukowy przeciw homoseksualizmowi, otóż jest to gejowe i w ogóle je**ć gejów. /s
Odpisz
16 maja 2018, 10:57
@Mijak: Spam yaoi i tak trochu Shota będzie ok?
Odpisz
16 maja 2018, 10:59
Ejjjj, adminieeeeee, ktoś tu jawnie planuje łamanie regulaminu! Może byście usuwali takie posty?
Odpisz
Edytowano - 16 maja 2018, 11:01
@Mijak: Dobra je**ć, nie będzie spamu, bo nie chcę mieć bana, bo będę miał syndrom odstawienia.
Odpisz
16 maja 2018, 11:04
Co jest fajnego w homo? Bolcowanie innego osobnika tej samej płci? Najlepszym argumentem na rozje**nie tezy "gay is okay" to, że takie osoby takiego poglądu nie mogą spłodzić dziecka a, jak jakieś zadoptują to nie będzie się czuło dobrze żyjąc z faktem, że inne dzieci mają normalnych rodziców (Matkę, która nauczy manier i czułości oraz ojca, który nauczy Cię bycia odważnym i nie bycia tak zwaną "pindą") , a ono się wyróżnia i jest posmiewiskiem swoich rówieśników posiadających heteroseksualnych rodziców.
Odpisz
Edytowano - 16 maja 2018, 11:08
@norek00: lepiej mieć dwóch ojców niż żadnego rodzica
A mając dwóch ojców jesteś w 100% odporny na żarty o "twojej starej"
A twierdzenie, że mężczyzna musi być taki a taki jest stereotypowe i seksistowskie
Każdy ma prawo do bycia takim jakim jest
Jeśli nie krzywdzi nikogo to dajcie mu najlepiej spokój
Odpisz
16 maja 2018, 11:58
@norek00: Szczerze to jeden z ch*jowszych argumentów, na który nie mam nawet siły i chęci odpowiadać.
Odpisz
16 maja 2018, 12:42
@MoNka455: Trudno aby osoba która spełnia wymeione powyżej cechy czuła się kimś innym niż Polakie.
A to że twoją opinie nazwiesz faktem nie oznacza że rzeczywiście nim jest.
Odpisz
16 maja 2018, 14:54
Nawet jeśli by się w jakimś stopniu poczuła Polakiem, to nim nie jest, bo to tak nie działa.
Pojedź sobie do Chin, czy innego wschodnio-azjatyckiego kraju, możesz tam mieszkać i 20 lat, wczuć się w tamtą kulturę ale i tak nigdy Chińczykiem nie zostaniesz i zawsze będziesz tam traktowany jak ktoś obcy.
Odpisz
16 maja 2018, 15:04
@MoNka455: Moim przykładem była osoba urodzona w Polsce (ale posiadająca rodziców emigrantów innej rasy) a nie przyjedzny, więc nie zbaczaj z tematu.
Odpisz
16 maja 2018, 15:13
To nie wielka różnica czy jest się przyjezdnym czy urodzonym już w danym kraju przez rodziców innej narodowości.
Polakiem po rodzicach imigrantach z innego kraju stać się można dopiero po kilku pokoleniach, a tak to można sobie tylko tak wmawiać i oszukiwać fakty, nie wiem po co, bo nie wiem co jest takiego nadzwyczajnego w byciu Polakiem, że trzeba sobie wmawiać, że nim się jest?
Odpisz
16 maja 2018, 15:18
@MoNka455: prawnie osoba urodzona w Polsce jest Polakiem. Chcesz walczyć z prawem samej Polski? Pokażesz tym tylko swoją ignorancję, ale proszę, próbuj.
Odpisz
16 maja 2018, 15:21
@oskar213: Jest obywatelem Polski a nie Polakiem.
Dlaczego nie bierzecie pod uwagę, że taka osoba nie koniecznie będzie się czuła Polakiem?
Jak by moja mama urodziła mnie w domu moich sąsiadów, np. Kowalskich to nazywałbym się Kowalski?
Odpisz
16 maja 2018, 15:21
@MoNka455: Jeśli dla Ciebie nie ma różnicy pomiędzy urodzeniem, życiem, przyjmowaniem polskiej kultury itd. a przyjazdem do innego kraju to polecam walnąć się czymś ciężkim w łep.
Nic nie jest w tym nadwyzajnego ale w moim przykładzie nie jest to wmawianie, taki jest stan rzeczy.
Odpisz
16 maja 2018, 15:25
Jak przyjedziesz do jakiegoś kraju w wieku 12 lat i kolejne 8 tam pomieszkasz, dopasujesz się do kultury nie oznacza, że przejmujesz tamtejszą narodowość, a to, że się tam urodzisz działa na takiej samej zasadzie.Dopasowujesz się do kultury, ale narodowość masz swoich rodziców.
Odpisz
16 maja 2018, 15:29
@MoNka455: Narodowości rodziców masz tylko prawnie, natomiast kwestia rzeczywistej narodowści może być różna.
Odpisz
16 maja 2018, 15:33
Nie tylko prawnie, ale i genetycznie.Jak już mówiłem, dopasowanie się do kultury, nie przypisuje ci narodowości.Jedź do jakiegoś innego kraju, pomieszkaj tam a sam się przekonasz.
Odpisz
16 maja 2018, 15:37
@MoNka455: Kwestia genetyczna nie jest znacząca rzeczą jeśli chodzi o narodowość, ona co najwyżej może być dodatkowym dowodem, przykładowo u mnie najprawdopodobniej znajdziesz trochę "genów niemieckich" ze względu na korzenie niemieckie a jestem narodowości polskiej. Emigrant z pierwszego pokolenia (przejezdny) nie zostanie członkiem tej narodowości jednak ich dzieci mogą.
Odpisz
16 maja 2018, 15:45
Wiadomo, że nie da się mieć danej krwi w 100% jednej narodowości, ale określa się to na podstawie większości pochodzenia swoich genów.Jak w 60% masz geny polskie a 20% geny niemieckie to w jakiejś 1/5 można cię uznać za Niemca
Odpisz
16 maja 2018, 15:50
Zajrzałem w wątek, aby pośmiać się preriokura, a tu nagle zawiła i inteligentna dyskusja, w której do tego biorą udział [prawie] same inteligentne osoby!
Odpisz
16 maja 2018, 15:53
@MoNka455: Znalazłem definicje słowa Polak, która twierdzi iż to synonim słowa obywatel Polski
Odpisz
16 maja 2018, 15:56
@Kaladin: Wcześniej było więcej inteligentnych komentarzy, tylko admin usunął dyskusję o badaniach o gejach.
Odpisz
16 maja 2018, 16:02
Dlaczego usunął?
Odpisz
16 maja 2018, 16:11
@Kaladin: A ja znalazłem słonia pod łóżkiem... No i co, że znalazłeś taką definicję? W internecie każdy może wypisać swoje "mądrości"
Za pewne w tej definicji chodziło o obywatela Polski, a nie o osobę o narodowości polskiej.
Odpisz
16 maja 2018, 16:23
@MoNka455: Moim zdaniem nie można mnie nazwać w 1/5 Niemcem gdyż przynależność narodową określą inne rzeczy niż geny, np. znajomość języka, kulutury i wychowanie w tych rzeczach, większe niż część genów i korzenie, powiązanie z nacją itd.
Odpisz
16 maja 2018, 16:41
Można cie nazwać w 1/5 Niemcem co nie oznacza, że musisz znać niemiecki i mieć niemiecką mentalność.
Odpisz
16 maja 2018, 16:47
@MoNka455: od ilu pokoleń można już się nazwać Polakiem nie narażając się na ogłuchnięcie przez trzask twojej pękającej dupy?
Odpisz
Edytowano - 16 maja 2018, 16:53
@MoNka455: czyli jeżeli nie było polski na mapie przez wojnę to znaczy, że ludzie którzy wtedy tam żyli nie byli Polakami ? (cancer thinking Emoji)
Odpisz
16 maja 2018, 17:08
@Kaladin: Również chciałbym wiedzieć.
Odpisz
Edytowano - 16 maja 2018, 17:10
@Pegi20: Dobra, czy osoba która czuję się Polakiem, chcę dobrze dla Polski, zna naszą historię i szanuję kulturę, ma obywatelstwo i mieszka w Polsce, ale jej rodzice przyjechali z Japoni, Francji, Niemiec czy Afganistanu, czy ona naprawdę nie może nazywać się Polakiem?
Odpisz
16 maja 2018, 19:23
@Kaladin: Prawda jest taka że przed wojnami Polakiem była osoba która Polakiem się czuła, szanowała naszą kulture oraz historie i traktowała je jak swoje własne.
Ale still, , samo to że stwierdził iż fakt że masz obywatelstwo polskie, szanujesz polską historie, no po prostu jesteś full patriotą, nie czyni z ciebie Polaka jeśli twoi rodzice nimi nie są, tylko np. Arabem lub Ukraińcem, no cóż... Skreślił go u mnie jako osobę inteligentną, i zaniżył do poziomu -niestety, bo na początku pisał dość mądrze- pseudointeligenta, szczególnie że na kaźdy nasz argument wymyślał kolejny od siebie, każdy następny głupszy od poprzedniego i coraz mniej sensowny.
(sad face emoji)
Odpisz
16 maja 2018, 19:40
Nie wiem w którym, zakładam, że tak w 5, ale na pewno dzieci imigrantów Polakami nie są i nie pęka mi dupa z tego powodu.Myślisz, że mało spotkałem takich ludzi, których wy na siłę chcecie nazwać Polakami? Raz na przykład spotkałem Czeczena, który mówił, że mimo tego, że mieszka już dość długo w Polsce nigdy Polakiem się nie czuł i nie będzie czuł.
Odpisz
16 maja 2018, 19:41
@Pegi20: Mówimy o narodzie a nie o kraju, jełopie
Odpisz
16 maja 2018, 19:44
@MoNka455: Jeden Czeczen nie czuje się Polakiem, WIĘC NIKT NIE MA PRAWA CZUĆ SIĘ POLAKIEM!!!
Odpisz
16 maja 2018, 20:32
@Mijak: Nie tylko ten Czeczen, ale byli też Hiszpan, Włoch i kilku innych.
Czuć się Polakiem to sobie może każdy, ale nie każdy nim jest, bo genetyki nie oszukasz.
Wyjedź gdzieś na kilka lat do Niemiec czy innego kraju, im dalej tym lepsze będziesz miał wrażenia, że jesteś tam obcy.Po kilku latach jak już poznasz miejscową kulturę, zasymilujesz się powiedz miejscowym, że pochodzisz z Polski ale czujesz się Niemcem i tak będą cie traktować jak kogoś przyjezdnego a sam w głębi duszy będziesz miał świadomość kim naprawdę jesteś.
Odpisz
16 maja 2018, 20:42
@MoNka455: Przykro mi, ale to iż znasz kilkoro ludzi o takich poglądach nie znaczy że wszyscy tak mają, chciałbym ci zadać inne pytanie. Uważasz, że to co opisałem w komentarzu wyżej jest absolutnie niemożliwe i nie może się wydarzyć, nigdy, ani jeden obcokrajowiec nie mógł się tak poczuć, w całej historii naszego kraju? Bo jeżeli choć jedna osoba się tak poczuła, wierzę iż należy przyznać mu bycie Polakiem. Oprócz tego wiem iż takich osób jest więcej, chociażby jeden z moich znajomych pochodzi z Kanady i cała ta sytuacja do niego pasuje.
Odpisz
23 października 2018, 13:54
Pierwszy raz się z tobą zgadzam, nawet był powstaniec o czarnym kolorze skóry
Odpisz
Edytowano - 12 października 2019, 01:15
@MoNka455: To skąd się wzięły terminy "Niemiec włoskiego pochodzenia" albo "Kanadyjczyk o duńskich korzeniach", skoro krew definiuje narodowość?
Odpisz
16 maja 2018, 09:12
Czyli jeśli jestem innej orientacji to nie jestem Polakiem?
Odpisz
16 maja 2018, 09:24
@youngmada: Niestety
Odpisz
16 maja 2018, 00:42
No no - bo Polska dla Polaków, ziemia dla ziemniaków
Odpisz
15 maja 2018, 22:59
Czyli mam mieć białego hetero chłopaka?
Odpisz
16 maja 2018, 00:00
@Wojtek892: prawdzimy patriota jest skutecznym trapem
Odpisz
15 maja 2018, 23:09
Dobranoc.
Odpisz
14 maja 2018, 18:47
Je**ć, morze! Szczerze to mazury są pod każdym możliwym względem lepsze, a jeszcze lepsze góry,, chociaż to drugie to subiektywne więc nie każdy musi się z tym zgadzać
Odpisz
15 maja 2018, 22:37
Mazury to dawne tereny Prus, czyli Niemiec. Tu by odpadało.
Odpisz
15 maja 2018, 22:49
Morze jest lepsze pod tym względem, że przez jezioro nie spie**olisz z kraju :v
Odpisz
15 maja 2018, 23:06
@Mijak: Skąd wiesz ?
Odpisz
15 maja 2018, 21:43
Mazury>polskie morze
Odpisz
15 maja 2018, 21:26
Albo z ameryki wersja deluksz.
Odpisz
15 maja 2018, 21:23
Drugie Prawo Patryjotyzmu mówi, że im dalej mieszkasz od Polski, tym większym jesteś patryjotą. Prawdziwy Patryjota mieszka na emigracji i stamtąd boleje nad losem Ojczyzny!
Odpisz
14 maja 2018, 18:24
czy tylko ja zwróciłem uwagę na auto sprowadzone z Niemiec?
Odpisz
14 maja 2018, 19:32
@SongMan: thats the point
Odpisz
15 maja 2018, 23:10
@Windows_10:
Odpisz
Edytowano - 15 maja 2018, 23:18
@SongMan: Haha, tak! Gdyby tylko autor posta pomyślał żeby z tym zrobić jakiś żart
Odpisz
15 maja 2018, 23:19
@kandashiipanda: już nadciąga tsunami...
Odpisz
14 maja 2018, 18:34
no chyba że wyprodukowany w polsce
Odpisz
14 maja 2018, 18:15
Passacik a w trzymadelku... no jak to co
MONSTEREK
Odpisz