Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Serio, kto im to przedłużył na tyle sezonów?
Nie umiem się jednak długo gniewać na takiego słodziaka
Imo pająka zamienić miejscami z muchą
Zazdroszczę Tadeuszowi
Pikła norzna
Łudząco podobne
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież25 kwietnia 2018, 19:19
Jeśli ktoś chce dostać pseudokatolickiego raka z przerzutki polecam TheWojciechCejrowski na fb, to fanpage o jakimś dzieciaku imieniem Alfie, od ponad roku jest rośliną( jedynie pień mózgu działa) więc lekarze postanowili go odłączyć od aparatury, chyba zgadujecie co się odjaniepawla
Odpisz
25 kwietnia 2018, 19:20
@EmielRegis: Ano, takiego dna jeszcze nie widziałem
Odpisz
28 kwietnia 2018, 14:05
@EmielRegis: wut, to odłączyli go wreszcie czy nie
Odpisz
28 kwietnia 2018, 14:09
@Kenser: Dziś w nocy Alfie sobie umarł lol
Imo trzymanie go przy życiu na siłę, to naprawdę okrucieństwo było. Przecież ten chłopczyk literally nie miał mózgu, znaczy się istota biała mózgu wynosiła jedynie 30% i wciąż znikała...
Odpisz
28 kwietnia 2018, 14:11
@um_ok: Choć mogli mu po prostu podać śmiertelną dawkę morfiny zamiast głodzić.
Odpisz
28 kwietnia 2018, 14:13
No nie mogli, bo jego rodzice się rzucali coby wciąż go utrzymywać przy życiu.
Odpisz
28 kwietnia 2018, 14:28
@EmielRegis: idioci, kazdy ma prawo żyć, a ci lekarze ,,jak sie udusi, to spk, ale nie wieźmy go do Włoch, bo jeszcze UMRZE", nieno, szczyt empatii, zabic ze współczucia...
Odpisz
28 kwietnia 2018, 14:31
@um_ok: W sumie
Odpisz
28 kwietnia 2018, 14:32
@SkrzydlataHusaria: Ale zdajesz sobie w pełni sprawę w jak złym stanie on był?
Odpisz
Edytowano - 28 kwietnia 2018, 14:32
czyli sie zgadzasz? zdaje, ale zqwsze moglo sie poprawic, szczególnie że to byla choroba nieznana lekarzom,tzn. mogl zacząć zdrowiec, co nie?
Odpisz
Edytowano - 28 kwietnia 2018, 14:34
@SkrzydlataHusaria: Z tym, że powinno się zaniechać prób ratowania trupa? Tak.
EDIT: Nie, nie mogła się poprawić. Mózg się nie regeneruje
Odpisz
28 kwietnia 2018, 14:36
@SkrzydlataHusaria: Jakkolwiek rodzice i lekarze się nie starali, życie bez ponad 70% mózgu jest niemożliwe. Alfie nie widział, nie słyszał, nie czuł zapachów ani dotyku. Był odcięty od świata zewnętrznego, większość jego mózgu to była woda. Ręka czy noga ci nie odrośnie. Mózg tym bardziej.
Odpisz
28 kwietnia 2018, 14:38
nie, nie powinno sie zaniechać, bo to chociazby pozostawilo nadzieje rodzicom i nie znienawidziliby oni tak m.in. lekarzy. a czemu go odłaczyli? - bo malo miejsca w PRYWATNEJ klinice, czy jak? poza tym to ICH dziecko i nikt nie ma prawa decydować czy mogą wyjechqć na ratowanie go, czy nie
Odpisz
28 kwietnia 2018, 14:39
@um_ok: miał odruch ssania, wykazywał zainteresowanie na glos ojca, czyli slyszał. badala go Polska pani doktor i powiedziała że ma (miał) szanse, poza tym podjeta proba oddychania o tym swiadczy i żyłby, tylko że go UDUSILI
Odpisz
28 kwietnia 2018, 14:39
@SkrzydlataHusaria: Więc czy nikt nie prawa zabronić rodzicom torturowania dziecka? Bo to o to się rozchodzi. I kto jest tu ważniejszy? Rodzice czy cierpiące dziecko?
Odpisz
28 kwietnia 2018, 14:43
jakoe tortury? a skad wiesz czy on cierpiał, raczej bardziej jak skazali go na uduszenie. a wiesz, ze ten sedzia orzekł kiedyś że dla kobiety o minimalnej swiadomosci ,,w najlepszym interesie" byloby zaglodzenie jej na śmierć... no to jakiś zwyrol, którego chyba podnieca swiadomosć sowjej władzy
Odpisz
Edytowano - 28 kwietnia 2018, 14:43
@SkrzydlataHusaria: Nie, nie, nie. To były odruchy bezwarunkowe. Wyuczone i zapamiętane przez mięśnie. I nie udusili go. Podali mu tlen i kroplówkę, wciąż o niego dbali. Ale nie miał szans. Zresztą... Nawet gdyby, to jakie byłoby jego życie bez większości mózgu? Byłby skazany do końca (zapewne krótkiego) życia na ślepotę, brak zmysłów. Byłby jak... Lalka, albo roślina. Warto też na to spojrzeć tak. Czy byłabyś gotowa skazać swoje dziecko na niewyobrażalne piekło w imię... No właśnie, czego?
Odpisz
Edytowano - 28 kwietnia 2018, 14:45
@um_ok: w imie tego, ze był jakis cień szans, że sie poprawi, bo czemu nie? a wiesz że tlen i wode podali mu 6h po odłaczeniu, a jedzenie 23h po!? jak takie dziecko je co 3 godziny nawet, i to nie tortury?
Odpisz
28 kwietnia 2018, 14:46
@SkrzydlataHusaria: Zważ, że zagłodzenie uważam akurat za złe. Uważam, że powinni podać DL100 morfiny.
Odpisz
28 kwietnia 2018, 14:46
@SkrzydlataHusaria: Powtórzę, mózg się nie regeneruje
Odpisz
28 kwietnia 2018, 14:48
chodziło mi o wyroki tego sędziego, no on nie mógł być normalny skoro coś takiego... może od razu kołem polamac? ale to o Polsce mówia że zacofany kraj..?
Odpisz
28 kwietnia 2018, 14:48
@SkrzydlataHusaria: Podstawy biologi. Mózg nie ma jak się zregenerować, tym bardziej gdy jest wodą i płynem mózgowo-rdzeniowym.
Człowiek gdy zostaje odłączony od takowej aparatury może samodzielnie oddychać jeszcze przez kilka/kilkanaście godzin bo tak działa pamięć mięśni oraz innych organów.
Odpisz
28 kwietnia 2018, 14:49
rozumiem, ale choroba byla nieznan, wiec cos sie moglo zdarzyc, chociażby (sic!) dzieki niemu odkryc te chorobe i inne dzieci w pore uratowac, no to na pewno by bylo dobre
Odpisz
28 kwietnia 2018, 14:55
@SkrzydlataHusaria: Weź się nie pogrążaj, jak miał 30% mózgu który SIĘ NIE REGENERUJE to ch*ja mogli zrobić, a takie skamlenie, że mogło mu się poprawić to obraza dla lekarzy.
Odpisz
28 kwietnia 2018, 14:56
@SkrzydlataHusaria: Prawdopodobnie miał MDDS. Leczenie? Brak. Kiedy będziemy mieli lek? Gdy uporamy się z tymi, które występują stosunkowo często, a jest ich od cholery i ciut ciut. Część ofiar tego co prawda przeżywa, ale w tym przypadku to było niemożliwe.
Odpisz
28 kwietnia 2018, 14:56
ty weź czytaj ze zrozumieniem - obraza godnosci czlowieka to był wyrok, a chociaz mogli wymyslic dzieki niemu lek, aby inne dzieciu uratowac we wczesnym stadium
Odpisz
28 kwietnia 2018, 15:00
dobra, widze że argumenty nie dzialaja. nic nie zmieni już faktu, ze ten maly jednak umarl i cześć jego pamięci
[*]
Odpisz
28 kwietnia 2018, 15:02
@SkrzydlataHusaria: Jak rodzice udostępnią im zwłoki na autopsję to może i zrobią lek. Tylko, że jest wiele, ale to wiele więcej innych chorób, które występują znacznie częściej i też są potrzebne leki.
Odpisz
28 kwietnia 2018, 15:04
aha, czyli ,,mamy innych wiecej, wiec jego zabijmy, bo nam przeszkadza czy psuje statystyki" ni no, to ma sens
Odpisz
28 kwietnia 2018, 15:05
@SkrzydlataHusaria: Argumenty nie działają? Może dlatego, że na każdy odpowiedzieliśmy?
Mózgi się nie regenerują. Po prostu
A do opisania choroby akurat potrzebne są zwłoki.
Odpisz
28 kwietnia 2018, 15:05
@SkrzydlataHusaria: Serio wolisz ratować jedną osobę na kilka lat, niż kilkaset na rok?
Odpisz
28 kwietnia 2018, 15:06
tyle ze neurologiczna w ktorej role graja zmysly, chyba lepiej badac na zywym? nie wszytko sprawdzisz na martwym mózgu
Odpisz
28 kwietnia 2018, 15:11
@SkrzydlataHusaria: On raczej niezbyt te zmysły miał
Odpisz
Edytowano - 28 kwietnia 2018, 16:02
@SkrzydlataHusaria: Włączam sie do rozmowy
Bo osobiście ten człek dla mnie nie przekracza wieku 12 lat
Odpisz
28 kwietnia 2018, 16:07
@PanSowa12: ?
Odpisz
28 kwietnia 2018, 16:08
?
Odpisz
28 kwietnia 2018, 16:26
@PanSowa12: nic do tego nie ma mój wiek. takie mam poglądy i musisz to uszanować, jedynie możemy prowadzić cywilizowaną dyskusję.
Odpisz
28 kwietnia 2018, 16:27
@PanSowa12: poza tyym, naprawdę, on umarł i nic tego nie zmieni, więc przed nadciągającą gównoburzą na jego temat lepiej to zakonczyć.
Pokój Jego Duszy (*)
Odpisz
28 kwietnia 2018, 16:34
@PanSowa12: Miałem na myśli to, o kim sądzisz, że ma nie więcej jak 12 lat.
Pomijam, że niski wiek =/= mała wiedza i wysoki wiek =/= wysoka wiedza.
Odpisz
28 kwietnia 2018, 17:41
@SkrzydlataHusaria: Uwierz że nie muszę szanować twojej opinii
Odpisz
28 kwietnia 2018, 19:09
@PanSowa12: nie musosz, ale wtedy jesteś chamem który nie potrafi prowadzić cywilizowanej dyskusji
Odpisz
28 kwietnia 2018, 19:11
@SkrzydlataHusaria: Ty nie potrafisz jej prowadzić, bo masz w głębokim poważaniu nasze argumnety powtórzone po raz czwarty
Odpisz
28 kwietnia 2018, 19:14
nie, źle to interpretujesz. ja po prostu stoje dalej przy swojej opinii. podczas dyskusji nie musze od razu podzielać waszego zdania
Odpisz
28 kwietnia 2018, 20:18
@SkrzydlataHusaria: Taka jest logika płaskoziemcy
Odpisz
28 kwietnia 2018, 23:41
@PanSowa12: skoro tak, to też twoja. bo niby czemu od razu nie zaczynasz TY a nie ja rozumować zgodnie z moimi przekonaniami? bo od tego kest własne zdanie i stoi się przy nim...
Odpisz
Edytowano - 29 kwietnia 2018, 00:02
@SkrzydlataHusaria: Wiesz istnieje coś takiego jak nie ignorowanie poważnych argumentów
Stoi sie przy własnym zdaniu tylko wtedy kiedy te zdanie ma sens bo właśnie od tego jest dyskusja, żeby dojść do tego która opinia jest opinią prawdziwą
A stanie przy własnym zdaniu i mówienie "nie" wszystkiemu co sie do niego zbliży jest zachowaniem żałosnym i widać przez to twoją niedojrzałość dlatego określiłem twój wiek
Odpisz
29 kwietnia 2018, 00:09
@PanSowa12: ale ja iważam że moje argumenty są sensowne i prawdziwe, tak samo mozesz uwazać ty.
dobra, skonczmy już tą dyakusję, uszanujmy pamięć małego, ok?
Odpisz
29 kwietnia 2018, 00:12
@SkrzydlataHusaria: Twoje argumenty zostały dawno wyjaśnione, i pozostały kontrargumenty na które nie raczyłeś nawet zwrócić uwagi
A takie zakańczanie dyskusji dowodzi do tego że nie umiesz sie nawet pogodzić z tym że ktoś inny ma rację a ty jej nie masz
Odpisz
Edytowano - 29 kwietnia 2018, 09:15
@SkrzydlataHusaria: Wedle twojej logiki, gdybym powiedział, że jabłka powodują raka, i gdyby dla mnie ten fakt był prawdziwy, a gdyby ktoś tłumaczył mi, dlaczego tak nie jest, mógłbym dalej skamleć, nie zgadzać się ze wszystkimi argumentami które są logiczne a potem powiedzieć ,,zakończymy tą dyskusję, moim zdaniem jabłka = rak i już''. Co z tego, że ty tak uważasz. Twoje argumenty nie mają za grosz logiki i nikt ich nie popiera. Natomiast nasze argumenty są logiczne i poparte naukowo. Zgadza się również z nimi większa grupa osób.
Odpisz
29 kwietnia 2018, 10:29
jeśli pominelam jakies kontrargumenty, to prosze o przypomnienie. moje zdanie jest takie a nie inne, a to, że chce zakonczyc dyskusje to niendlatego ze tchorze i kapituluje, a dlatego ze nie chce aby sie rozpetal dziki shitstorm ze wzgl. na pamiec malego
Odpisz
Edytowano - 29 kwietnia 2018, 10:33
@SkrzydlataHusaria: "Ze względu na pamięć małego"
Aleś ty szlachetny na siłę
Zresztą według mnie śmierć nie powinna być czymś smutnym
I nadal sam nie rozumiesz co do ciebie mówimy
Odpisz
Edytowano - 29 kwietnia 2018, 10:36
@SkrzydlataHusaria: Osobiście uważam że ta dyskusja nie jest już warta kontynuowania gdyż ten osobnik nie umie nawet się zachować jak przystało
Osobiście też cię poproszę drogi osobniku żebyś zaprzestał dyskutowania dopóty nie będziesz wiedział jak w takiej konwersacji się zachować
Odpisz
29 kwietnia 2018, 11:00
@PanSowa12: to wg cb jak powinnam? od razu powiedziec ze ,,o tak, to ty masz racje, a ja taka glupia"? nie, kazdy ma swoja opinie
Odpisz
29 kwietnia 2018, 11:43
@SkrzydlataHusaria: Ale inteligentna osoba zauważy, że jej opinia nie ma sensu, a opinia drugiego uczestnika rozmowy ma, i przyzna mu rację. Ty natomiast nie chcesz pogodzić się z porażką (jeśli tak można nazwać wygranie konwersacji przez oponenta) i dalej brniesz w to gówno
Odpisz
29 kwietnia 2018, 17:19
wg mnie nie poniosłam porażki, tylko uważam swoje zdanie za sluszne - i wiele osób by mnie poparło, uwierz. nie zamoerzam go zmienić
Odpisz
29 kwietnia 2018, 19:17
@SkrzydlataHusaria: Podaj jedną osobę która by poparła twoje zdanie
Odpisz
Edytowano - 29 kwietnia 2018, 23:07
@PanSowa12: kilkaset, np. dzisiaj pod szpitalem wypuszczali dla Alfiego balony, ale blizej - wielu Polaków protestujących od środy do wczoraj pod ambasadą Wielkiej Brytanii.
Odpisz
29 kwietnia 2018, 23:11
@SkrzydlataHusaria: Szkoda że nie widzieli argumentów w tej konwersacji :')
Odpisz
29 kwietnia 2018, 23:17
@PanSowa12: co. ie zmienia faktu, ze maja to samo zdanie
Odpisz
30 kwietnia 2018, 00:18
@SkrzydlataHusaria: Bo nie znają argumentów przeciw tej sprawie
Odpisz
30 kwietnia 2018, 08:16
@PanSowa12: a może maja swoje zdanie i nie beda go zmieniac tak jak inni chca?
Odpisz
30 kwietnia 2018, 08:38
@SkrzydlataHusaria: JAPIE**OLĘ CH*J MNIE ICH ZDANIE, CZŁOWIEK CYWILIZOWANY TO ZDANIE ZMIENI, JAK ZOBACZY, ŻE NIE MA ONO KU*WA SENSU, A PRZECIW NIEMU LUDZIE POKAZALI W CH*J ARGUMENTÓW POPARTYCH NAUKĄ MAJĄCYCH SENS.
Odpisz
30 kwietnia 2018, 11:23
a dla mnie to ty jesteś idiota, bo nie cenisz wartosci życia. dobra, ide pogadać z kims inteligentnym
Odpisz
Edytowano - 30 kwietnia 2018, 11:38
@SkrzydlataHusaria: Może i moja wypowiedź nie była na jakimś wysokim poziomie, ale nie waż nazywać się inteligentnym. Po prostu takie nudne dyskusje z osobami nie potrafiącymi przyznać się do porażki doprowadzają mnie do szewskiej pasji. No i cóż, ludzie umierają, a nie widzę utrzymywać przy życiu coś, co nie umie samodzielnie egzystować, a podtrzymywanie tej egzystencji tylko sprawia tej istocie ból. A skąd wiesz, że nie potrafię uszanować śmierci? Nie pisałem pokój jego duszy (*) bo to tylko obraza według mnie plus jestem agnostykiem
Odpisz
30 kwietnia 2018, 12:05
,,coś", tak? to byl mały czlowiek ktory bardzo chcial życ, a ktoś go zamordował, tak to jest dobre slowo. żylby dalej gdyby go nie odłączyli. ja jestem Katoliczką i wierzę, że mógl się wydarzyc cud. teraz zacznie się hejt na moją wiarę, pewnie...
Odpisz
30 kwietnia 2018, 14:59
@SkrzydlataHusaria: On nawet nie ogarniał, że żyje więc jakim cudem CHCIAŁ żyć?
Zresztą idąc na wiarę, sama chrześcijanką jestem i uważam, że postokroć lepiej mu jest w niebie niż cierpiąc na ziemi.
Więc nawet jeśli chodzi o taką moralność to łatwiej dać mu umrzeć (w sposób w miarę bezbolesny, chociaż on tego bólu i tak nie czuł) niż skazywac na coś z czego nawet nie ma szansy korzystać.
Odpisz
Edytowano - 30 kwietnia 2018, 15:04
@um_ok: Dokładnie, to coś nie miało nawet świadomości, że egzystuje, a bardziej humanitarne jest zakończenie tego cierpienia, niechaj utrzymywać go przy życiu. I nawet jeśli bóg istnieje, to i tak lepiej będzie mu w niebie, gdzie będzie w pełni sprawny niż bycie podłączonym do niezliczonej ilości sprzętu bez świadomości.
EDIT: Większa część jest do naszej "Wielkiej Katoliczki"
Odpisz
30 kwietnia 2018, 15:34
mówiąc o nim to cos, dales kolejny dowód swojej glupoty. nie przecze, ze w niebie jest szczęśliwszy, ale Pan Jezus powiedzial kiedys o czlowieku niewidomym od urodzenia, że nie cierpi on ani za swoje ani odziców grzechy, ale żyje, aby się na nim objawly sprwy Boze, cyli np. żeby ktoś wyblagal dla niego zdrowie u Pana Boga, bo i to mozliwe dzięki gorliwej modlitwie
Odpisz
30 kwietnia 2018, 15:36
@um_ok: Zuzia, taka z cb Chrześcijanka? a nie slyszałas ,,Nie zabijaj"? tylko Bóg ma prawo decydowac kiedy czyjeś życie sie skonczy. a co ty mozesz wiedziec, skoro w pierwszym komentarzu napisałas ,,dzisiaj Alfie sobie umarl, lol", gdzie lol znaczy lot of laugh = kupa śmiechu. tak cie śmieszy śmierć biednego, niewinnego dziecka? weż się puknij w łeb
Odpisz
Edytowano - 30 kwietnia 2018, 15:40
@SkrzydlataHusaria: Weź mi tu nie pie**ol o żydzie który może żył 2k lst temu. I pamiętaj, że jeśli użyjesz jako argumentu przeciwko mnie słowa ,,grzech'' lub ,,sumienie'' to automatycznie twoje wypowiedzi tracą wartość. I tak samo ze słowami podobnymi typu ,,przykazanie''. I jak ktoś pomodli się do bytu gdzieś tam e niebie, którego istnienia nawet nie udowodniono, nie sprawi to, że istota, której raczej nie można nazwać człowiekiem, która posiada 30% mózgu i właściwie żadnego zmysłu Nagle stanie się zdrowym człowiekiem. Przestań więc pie**olić o gorliwej modlitwe, bo NIC ona nie da.
Odpisz
Edytowano - 30 kwietnia 2018, 15:43
moje uczucia religijne wymagają szacunku, a napisalam ze wg. mnie - nie narzucam ci od razu swoich poglądów, o przykazaniu pisałam do um_ok
a dla was, ateistow, to od kiedy i w jakiej sytuacji jest czlowiek? 3 m-ce od poczecia, z 50% mózgu,czy dopiero po doktorcie (byle. nie z teologii, wtedy to podludź) a wcześniej to nie? czlowieku, czlowiek jest od poczecia do śmierci i życie jest najwazniejsza wartoscia, dla kazdego niezaleznie od wyznania. wiec to byl czlowiek, a analogowo tez moge powiedziec że nie jesteś czlowiekiem, tylko tym czyms, bo jesteś (tu_wpisać_coś_tam)
Odpisz
30 kwietnia 2018, 15:47
@SkrzydlataHusaria: Posiadanie wiary nie usprawiedliwia cię z pie**olenia głupot. I nie nazywaj mnie idiotą, bo to ja popierałem moje wypowiedzi faktami naukowymi a nie.
Odpisz
30 kwietnia 2018, 15:48
ja też, a mnie nazwaleś
Odpisz
Edytowano - 30 kwietnia 2018, 15:49
@SkrzydlataHusaria: I nie jestem ateistą, tylko agnostykiem. A wiem, że nazwanie cię idiotą też mnie nim trochę czyni. Zauważyłem również, że dla księży, czyli chrześcijan człowiek jest od chwili poczęcia co jest głupie. A nie nazywam Alfiego człowiekiem, bo trudno nazwać człowiekiem coś, co nie jest nawet świadome swojej egzystencji.
Odpisz
30 kwietnia 2018, 15:51
@SkrzydlataHusaria: Takim jesteś katolikiem ale zapomniałeś że przebywanie na ziemii miało być karą
Proszę nie pogrążaj się już bo załamuje się przez ciebie
Odpisz
30 kwietnia 2018, 15:53
@PanSowa12: ekhem, kara? dowód/źródło bo sobie nie przypominam
Odpisz
30 kwietnia 2018, 15:54
to wg, cb? od kiedy jest czlowiek, daj mi prosta odpowiedź, najlepiej od jakiego dnia zycia, bo pytalam sie juz kiedys i nikt mi nie umial odpowiedziec
Odpisz
30 kwietnia 2018, 15:55
@PanSowa12: Ja też jestem załamany, ale mam taką niefajną cechę, która nie pozwala mi odpuścić konwersacji z idiotą póki nie przekonam go do prawdy czy czegoś podobnego.
Odpisz
30 kwietnia 2018, 15:56
@SkrzydlataHusaria: Dla mnie człowiel jest jeszcze w brzuchu matki, ale dopiero wtedy, gdy ma wykształcony mózg serce itp. Nie wiem dokładnie jaki to dzień ciąży, potem sprawdzę.
Odpisz
30 kwietnia 2018, 16:36
@SkrzydlataHusaria: Fajny z ciebie katolik skoro nie znasz nawet historii o pierwszych ludziach
Odpisz
30 kwietnia 2018, 16:45
o, to masz, dzień. akurat prowadze Duchową Adopcje i dzisiaj mi to wyskoczylo.
Odpisz
30 kwietnia 2018, 16:47
@PanSowa12: aha, o ta katrę ci chodzilo, nie zrozumialam. a tak, tylko że nie wolno nam tej kary samowolnie przerywac...
Odpisz
30 kwietnia 2018, 16:59
@SkrzydlataHusaria: My sami nie, ale inna osoba już tak
W sensie my kary nie dostaniemy
Odpisz
30 kwietnia 2018, 17:27
@SkrzydlataHusaria: No, czyli tak mniej więcej po 2 miesiącach można to już nazwać człowiekiem.
Odpisz
30 kwietnia 2018, 22:33
@PanSowa12: czyli lekarze i sędzia popełnili grzech (wiem, że dla cb grzech to nie okreslenie, ale wiesz o co mi chodzi) zabójstwa
pansowa, ty jesteś ateistą, czy jak?
Odpisz
30 kwietnia 2018, 22:34
no, tylko ze serduszko jest juz po 21 dniach, czyli mozna tak by spekulowac od kiedy, więc my uwazamy, ze od poczęcia, bo ,,to" już wtedy zyje, skoro się rozwija, rośnie itp. rozumiesz?
Odpisz
30 kwietnia 2018, 22:36
@SkrzydlataHusaria: Jestem katolikiem
Odpisz
30 kwietnia 2018, 22:38
@PanSowa12: aha, to czemu jestes za zabijaniem lidzi, skoro wiesz ze Pan Bóg zabronil się wyręczac w tej kwestii?
Odpisz
30 kwietnia 2018, 22:40
@SkrzydlataHusaria: Bo to jest akt litości
Odpisz
30 kwietnia 2018, 22:42
@SkrzydlataHusaria: Dokładnie, pisaliśmy, że zabicie go było okazaniem litości.
Odpisz
30 kwietnia 2018, 22:46
@PanSowa12: oki, rozumiem o co wam chodzi, ale - co sie tyczy pana sowy, idź do kogos uczonego w Pismie, ksiadz/zakonnica/katecheta/teolog i się zapytaj czy ten ,,akt litosci" spodobalby się Panu Bogu. albo sam się zastanów
Odpisz
30 kwietnia 2018, 22:48
@SkrzydlataHusaria: Jest to coś zrobione szczerze od serca i tylko i wyłącznie dla dobra tego człowieka więc wątpie żeby to był grzech
Odpisz
30 kwietnia 2018, 22:50
@PanSowa12: ehh... Nie zabijaj - nie ma wyjatków, to jest szczyt empatii, zabic ze wspólczucia, pewnie...
Odpisz
30 kwietnia 2018, 22:56
@SkrzydlataHusaria: Uwierz że są wyjątki jeśli chodzi o dobro
Odpisz
30 kwietnia 2018, 22:57
@PanSowa12: nie my jesteśmy do ustalania wyjatków ..
Odpisz
Edytowano - 30 kwietnia 2018, 23:08
@SkrzydlataHusaria: A czy ja je ustaliłem?
Odpisz
27 kwietnia 2018, 10:05
Fajen włoski
Odpisz
25 kwietnia 2018, 20:04
doopa
Odpisz
25 kwietnia 2018, 20:13
wszystko da się ominąć
Odpisz
25 kwietnia 2018, 19:26
Jesteś pupom?
Odpisz
25 kwietnia 2018, 19:16
Odpisz