Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar szalonememe

21 marca 2018, 20:14

(w języku c++)
include <iostream>
isung nameapace std;

main()
{
cout << "panie z takim programem to pani idzi w pi**u";

return 0
}

Avatar tomek123321

Edytowano - 21 marca 2018, 21:01

@szalonememe: Ja bym zrobił
void panie(){
cout << "Panie z takim programem to pan idź w pi**u!";
panie();
};

int main(){
panie();
return 0
}

Avatar Kerbal

21 marca 2018, 21:54

@szalonememe: Kolejny do poprawienia. No cóż:
include <iostream> //dodaj # na początku
isung nameapace std; //using namespace std;, ale ogólnie tego się nie używa, tylko pisze std:: (np. std::cout)

main() //int main()
{
cout << "panie z takim programem to pani idzi w pi**u";

return 0 //return 0;, ale nie trzeba tego pisać
}

Avatar
Konto usunięte

21 marca 2018, 23:00

@Kerbal: ten uczuć gdy dwóch ludzi wymienia się linijkami kodu i z tego kiśnie a ty nawet ku*wa nie wiesz co te dziwne znaki oznaczają

Avatar randomowy_gosc

17 czerwca 2021, 14:52

@Kerbal: To teraz wytłumacz czmemu namespace nie używać, bo mi nauczyciel mówił,żeby zawsze używać, bo jest szybciej i nie trzeba pisać std:: przed każdą linią.

Avatar tomek123321

17 czerwca 2021, 20:00

@randomowy_gosc: w swoich własnych małych projektach nie ma problemu bo rzeczewiście oszczędza powtarzanie w kółko tego std::, ale powiedzmy że używasz dwóch bibliotek, np. jakieś matematyczne, i obydwie mają funkcje add(), gdybyś rozwinął obydwa namespace to nie wiadomo którego add() użyć. Podobno takie coś może się zdarzyć nawet w samym std::, ale moim zdaniem używając jaiegokolwiek IDE i tak jest bezpiecznie bo będzie ostrzegał o takich sytuacjach.

Avatar siemak

Edytowano - 19 marca 2018, 20:31

string komentarz = kek;
Debug.Log (komentarz);

Avatar
Konto usunięte

19 marca 2018, 20:50

@siemak: Zbyt wiele przeczytałem wiadomości mojego programistycznego kolegi na naszej grupie, aby nie wiedzieć co znaczy.

Avatar siemak

Edytowano - 19 marca 2018, 21:01

bool zgodaZKomentarzem;
public int strzałka;
public int zielonaStrzałka = strzałka++;
public int czerwonaStrzałka =
strzałka--;
/*chyba coś skopałem*\
if (zgodaZKomentarzem = true)
{zielonaStrzałka};

Avatar
Konto usunięte

19 marca 2018, 21:25

@siemak: A bool nie przechowuje tylko true albo false?

Avatar Wowa_Tatarin

Edytowano - 20 marca 2018, 11:11

Masz rację jest to zmienna jednobitowa i może przechowywać tylko 0 lub 1, inaczej True i False, ale zmienna ma również nazwę

Avatar Wowa_Tatarin

Edytowano - 20 marca 2018, 11:15

@siemak: Nie ma --, raczej strzałka = strzałka - 1

Avatar Kerbal

21 marca 2018, 19:09

@siemak: ŹLEEEEEE
bool zgodaZKomentarzem;
public int strzałka; //NIE MA PUBLIC BEZ KLASY
public int zielonaStrzałka = strzałka++; //TO SAMO
public int czerwonaStrzałka = strzałka--; //TO SAMO
/*chyba coś skopałem*\ //ZŁE ZAKOŃCZENIE COMMENTA MA BYĆ /* */
if (zgodaZKomentarzem = true) //CHYBA zgodaZKomentarzem == true LUB PO PROSTU zgodaZKomentarzem
{zielonaStrzałka}; //CO????
A tak ogólnie: C++ nie obsługuje polskich znaków, oraz jeżeli chcesz, żeby zielonaStrzałka itd. zmieniało, to musisz zrobić funkcję:
void zielonaStrzalka(){
strzalka++;
return;
}

Avatar
Konto usunięte

21 marca 2018, 21:04

@Kerbal: A C# obsługuje?

Avatar Kerbal

21 marca 2018, 21:52

Polskie (ani żadne inne dziwne) znaki nie mogą być używane w praktycznie żadnym języku programowania (w C# chyba też nie), bo kompilator ich nie czyta i przekształca do kodowań UTF-8, które są niedozwolone jako nazwy czegokolwiek.

Avatar Hairstreak

22 marca 2018, 02:14

@Kerbal: jeśli przed nazwą funkcji, jako typ zwracanej wartości jest Void, to na jej końcu 'return' nie występuje bo funkcja niczego nie zwraca :")
Po drugie jeśli funkcja ZielonaStrzalka ma zmieniać strzałkę w całym programie, to po Void musi być gwiazdka *, inaczej zmienna podana jako argument zmieni sie tylko podczas "życia" funkcji, a po powrocie do głównego programu wartość strzałki będzie jak na początku. Czyli dobrze bedzie tak:

Void* ZielonaStrzalka (strz)
{
strzalka=strz+1;
}

I w momencie wywołania funkcji w głównym programie jako argument podajesz aktualną wartość strzałki, która wewnątrz funkcji (i tylko tam) jest chwilowo nazwana 'strz'

Avatar Hairstreak

22 marca 2018, 02:22

@Hairstreak: ale to i tak nie ma znaczenia bo nie wiadomo czy to wszystko jest wewnątrz klasy czy nie, czy strzalka sama w sobie jest klasą i jaki ma typ pól, nic się nie trzyma kupy za bardzo bo jest bałagan straszny xd
Zresztą strzałka powinna być typu bool, bo ma tylko dwie wartości

Avatar Kerbal

Edytowano - 22 marca 2018, 06:52

@Hairstreak: Haha! Tu właśnie umarłeś drogi panie, bo uważasz, że znasz C++ lepiej niż ja. Do pierwszego komentarza: funkcja void faktycznie NIE MUSI zwracać nic, ale return; po prostu kończy funkcję, a brak return jest uważane przez kompilator za 'ostrzeżenie'. Nie trzeba, ale powinno się. Do drugiego komentarza: tutaj przyznaję ci rację, ale źle napisałeś. Powinno być:
void ZielonaStrzalka (int &strz) //tutaj przyjmuje pointer do zmiennej
{
*strz++; //tutaj zwiększa to, co jest pod pointerem
}
Funkcję wywołujemy tak:
int* pointerDoStrz = &strz;
zielonaStrzalka(pointerDoStrz);

Avatar Kerbal

22 marca 2018, 22:42

@Kerbal: A nie, właściwie to ja mam rację. Zmienna strzalka nie jest overloadowana, i wskutek tego NIE trzeba do niej tworzyć pointera. Jeżeli potrzebna by była funkcja uniwersalna ++, to wtedy faktycznie masz rację, ale do konkretnej zmiennej wystarczy to.

Avatar venomman

21 marca 2018, 22:59

Co wy tu, do jasnej ku*wy piszecie?

Avatar BOSS111

22 marca 2018, 14:08

@venomman: Właśnie

Avatar Strex

19 marca 2018, 21:30

for (int i=0,i>=0,i++)
{
cout<<"No tak średnio bym powiedział";
}

Avatar Kerbal

21 marca 2018, 21:57

@Strex: Jeszcze jeden:
for (int i=0,i>=0,i++) // for (int i = 0; i >= 0; i++) [chodzi tylko o ; zamiast , reszta może być]
{
cout<<"No tak średnio bym powiedział";
}
Na szczęście tylko jeden błąd (może jeszcze polskie znaki, ale to zależy do czego piszesz)

Avatar Strex

22 marca 2018, 09:40

@Kerbal: ku*wa dałem , zamiast ; bo było blisko na klawiaturze w telefonie
(zwykle programuje na komputerze)
sry

Avatar Tymek590

21 marca 2018, 19:13

? "Czyli brak punktow w petli BASICowej"

Avatar Tymek590

Edytowano - 22 marca 2018, 06:48

@Tymek590: PRINT "kiedy jedyny jezyk programowania, ktory w miare znasz to BASIC, wiec nikt nie wie o co chodzi"

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Trzymanie się tylko jednego gatunku

Brawo

Ale pojebana akcja

Kocham takie easter eggi

Zależy kim się wcześniej było

U nich za coś takiego jest krzesło elektryczne

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka