Czego się niby spodziewają?
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Ależ geniusz
Czy mogliby państwo dokonać anihilacji?
Zagadki ludzkiego umysłu
Inteligentny po mamie
JEZUS PATRZY
Moje studia takie przyszłościowe
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież17 marca 2018, 22:47
Dlaczego scena polityczna w Polsce musi być taka... pie**olnięta.
Odpisz
Edytowano - 20 marca 2018, 18:21
@DaKnight: Bo Polacy na to pozwalają.W innych, normalnych krajach ludzie potrafią się postawić, tylko u nas takie niewolnicze bydło.
Ale osobiście uważam, że partia Kukiza jest w miarę normalna
Odpisz
13 marca 2018, 21:47
dla mnie PO jest już skończone
Odpisz
13 marca 2018, 21:47
A wraz z nim Pis
Odpisz
Edytowano - 13 marca 2018, 21:52
@Boberek00: Obawiam się, że PiS jeszcze nie jest skończony. Mimo, że mają wszystkie wady jakie ma PO (korupcja, brak kompetencji, karierowicze, kłamczuszki etc) to mają jedną przewagę.
Mają coś, co troszkę przypomina plan. To jeden z powodów dla którego wzbudzają większe zaufanie
Odpisz
13 marca 2018, 21:55
@CzarnyGoniec: PiS wygra następne wybory.
Odpisz
13 marca 2018, 22:09
@Boberek00: PiS się skończy jak Jarek umrze.
Odpisz
13 marca 2018, 22:13
@CzarnyGoniec: Tak i jeszcze wolne sądy i trybunał ?
Odpisz
13 marca 2018, 22:39
@January: Nie śmiałbym twierdzić, że sądy i trybunał nie są w rękach partii rządzącej. Nie śmiałbym też twierdzić, że PiS jest partią demokratyczną.
No ale umówmy się - wielu ludzi łamanie prawa nie rusza więc nie wymieniłem tego jako argumentu przeciw. W Polsce są trochę inne standardy niż na zachodzie gdzie demokracja i trójpodział władzy nie jest symbolem "złego lewactwa" tylko dziedzictwem kulturowym.
Odpisz
14 marca 2018, 06:48
@CzarnyGoniec: Co ty pie**olisz ku*wa ?
Odpisz
14 marca 2018, 08:31
@January: Poruszyłeś temat wolnych sądów i trybunału to się o tym wypowiedziałem.
Odpisz
14 marca 2018, 16:20
@TimekPL123: Była jakaś sonda uliczna w ostatnim czasie gdzie ludzie mówili na kogo by zagłosowali że wysnułeś taki wniosek?
Odpisz
14 marca 2018, 16:51
@PospolityPrzegryw: Nie
Odpisz
14 marca 2018, 16:54
@TimekPL123: No to nie wiadomo kto wygra wybory.
Odpisz
14 marca 2018, 17:30
@PospolityPrzegryw: Pomyśl o tym tak, jak nie wygra PiS to kto?
Odpisz
14 marca 2018, 17:38
@TimekPL123: Oprócz nich jest ciągle kilka partii.A w czasie kadencji PiS'u część ludzi mogła zmienić zdanie bo zrobili coś czy inne coś.
Odpisz
14 marca 2018, 19:40
@PospolityPrzegryw: Wciąż większość popiera PiS, a teraz przewiduję, PiS wygra następne wybory, wróćmy tutaj w 2019 jeśli się pomylę.
Odpisz
14 marca 2018, 23:13
@PospolityPrzegryw: Wszystkie sondy uliczne ostatnio wskazują na wygraną PiS. Przykro mi.
Co ciekawe z każdą aferą nie spada im poparcie, a nawet rośnie.
Odpisz
17 marca 2018, 18:17
@CzarnyGoniec: Mylisz się. Są jeszcze co najmniej dwie różnice pomiędzy tymi partiami: w PiS czynią cokolwiek dobrego dla Polski (nie mówię, że nie czynią też źle, ale PO nie robiło prawie nic) oraz PiS nie miał tylu podejrzanych afer co PO. Może jeszcze coś się znajdzie...
Odpisz
17 marca 2018, 18:40
@Baturaj: a co PiS zrobiło dla Polski? najgorsze relacje dyplomatyczne od Komuny? upolitycznianie TK, sądów i PKW? niszczenie Polskiej armii? marnowanie pieniędzy? ośmieszanie Polski w świecie? bezsensowne zakazy?
Odpisz
17 marca 2018, 19:20
@M_ateo_1: jakie najgorsze relacje dyplomatyczne? Z USA mamy najlepsze od 89. Niszczenie armii? Tak się składa że przed zwolnieniami generałów mieliśmy ich bodajże 138 natomiast Chiny ok. 50 więcej więc po cholerę nam tyle?
A wyniki PKB mówią same za siebie kto rządi Polską
Odpisz
17 marca 2018, 20:46
@M_ateo_1: "Bezsensowne zakazy" to jest tylko i wyłącznie Twoja ocena. Natomiast te zakazy mają sens. Niszczenie armii? Ciekawe w jaki sposób. Ośmieszanie? No tak, bo przecież jeśli kraj upomni się w świecie o swoje prawa i honor, czyli wystawi głowę ponad innych, to zaraz mu ją obetną, co? Wybacz, ale to, co mówisz pachnie mi prawie samym lewackim pierniczeniem. Ja tylko oceniam Twoją wypowiedź, nie Ciebie.
Odpisz
17 marca 2018, 21:28
@wojtek_winner: takie najlepsze że byliśmy pierwszym krajem w historii UE któremu groziła ta opcja ,,atomowa"
zwolnienie doświadczonych generałów którzy walczyli w Iraku to jest osłabienie armii.
napisałem marnowanie pieniędzy. 500+ to jest marnowanie pieniędzy. nowe służby zamiast BOR-u to jest marnowanie pieniędzy. miesięcznie smoleńskie to jest marnowanie pieniędzy. komisja smoleńska to jest marnowanie pieniędzy. bezsensowne zmiany, ustawy, zakazy itp. to jest marnowanie pieniędzy.
Odpisz
17 marca 2018, 21:32
@Baturaj: ten zakaz jest bezsensowny. nie każdy jest głupim katolem co tylko słucha prezesa i w niedzielę leci jak poje*any do kościoła. ludzie CHCĄ kupować w niedzielę i to robią. przed zakazem parkingi w niedzielę były tak samo pełne jak w sobotę, a jak w Gdańsku była galeria otwarta w niedzielę to też było pełno ludzi. a jak ktoś nie chce pracować to niech nie pracuje. sklep z łatwością znajdzie drugą osobę co chce zarobić.
Odpisz
17 marca 2018, 21:46
@M_ateo_1: Aha, bo ja myślałem, że mówisz o nowej ustawie IPN. Jeżeli chodzi o zakaz handlu to na razie nie mam zdania.
Odpisz
17 marca 2018, 22:24
@Baturaj: PO wynegocjowało dla Polski masę hajsu z UE oraz dzięki PO Polska miała wyższą pozycje w negocjacjach dyplomatycznych niż obecnie, gdy nie ma już żadnych sojuszników na arenie międzynarodowej. Ot pierwszy przykład.
Odpisz
17 marca 2018, 22:41
@M_ateo_1: Czyli korupcja na poziomie 90% za PO była lepsza?
Odpisz
17 marca 2018, 22:59
@wojtek_winner: Korupcja na poziomie <dane z dupy> była lepsza?
W sumie nawet nie trzeba czytać całej rozmowy żeby widzieć na jakim jest poziomie.
Odpisz
18 marca 2018, 13:43
@CzarnyGoniec: Pytanie brzmi: Czy lepiej mieć dobre stosunki dyplomatyczne i handlowe z sojusznikami, czy może najpierw poprawić jakość życia zwykłych obywateli? I co jest na pierwszym miejscu, UE, czy może własny kraj (niezależnie, czy jesteś Polakiem, Brytyjczykiem czy Niemcem)?
Odpisz
18 marca 2018, 17:55
@Baturaj: własny kraj ważniejszy, lecz bez dobrych stosunków handlowych nie polepszysz życia obywateli.
a PiS nie polepszyło życia obywateli a zniszczyło stosunki dyplomatyczne.
Odpisz
18 marca 2018, 18:45
@Baturaj: Dobre stosunki z sojusznikami prowadzą do poprawy jakości życia obywateli
Odpisz
18 marca 2018, 19:47
@CzarnyGoniec: Obaj macie rację, ale tylko po części. Ponieważ ważnym jest, jakiego konkretnie sojusznika wybieramy, żeby poprawić z nim stosunki. Bo do tej pory PO wybierało w większości takich, co to na w zamian nie za dużo dawali.
Odpisz
18 marca 2018, 19:58
@Baturaj: Czekaj, bo według mnie lepiej mieć jakichkolwiek sojuszników niż żadnych. A w obecnej sytuacji geopolitycznych nie wiem nawet kto nam został? Węgry?
Odpisz
19 marca 2018, 07:51
@Baturaj: Nie chcesz chyba powiedzieć, że Polacy nie zyskali na wyższej pozycji w UE?
Te wszystkie dotacje nie spadły z nieba, ktoś je musiał wynegocjować.
Tak więc wsparcie finansowe check
Polak na jednym z najwyższych stanowisk w UE check
Co mieliby nam dać ci sojusznicy żeby to się Twoim zdaniem opłacało?
Odpisz
19 marca 2018, 10:37
@CzarnyGoniec: cały swój chajs, teren i armię xDDD
Odpisz
19 marca 2018, 11:06
@M_ateo_1: Arkę przymierza, tytuł cesarski dla kota Kaczyńskiego i cały zapas uranu.
Odpisz
19 marca 2018, 11:46
@DaKnight: ale najpierw trzeba załatwić Owsiaka bo sprzeda uran Czeczenom.
Odpisz
19 marca 2018, 16:12
@CzarnyGoniec: Otóż właśnie lepiej jest nie mieć w ogóle sojuszników niż mieć takich, co traktują nas prawie tylko jak rynek zbytu. Po drugie: dotacje z UE nie jest tak trudno wynegocjować, jeśli jesteś jednym z największych krajów w UE. Poza tym, te dotacje są ze wspólnej kasy, nie od konkretnych krajów UE.
Co mieliby nam dać? Chociażby większą swobodę we własnej gospodarce oraz traktowanie nas uczciwie jako swojego partnera w UE zamiast jako jakiegoś drugorzędnego kupca ich towarów czy kogoś, czyja opinia jest mało ważna tylko dlatego, że nie zgadzałaby się z ich interesami.
Odpisz
19 marca 2018, 21:54
@TimekPL123: No niestety, ale wygra bo je**ne bydło to coś popiera :(
Odpisz
19 marca 2018, 23:41
@MoNka455: jesteś tym głupkiem co się z tobą kłuciełm. ale Cię popieram xD
Odpisz
Edytowano - 20 marca 2018, 11:50
@Baturaj: A co Polska może im zaoferować?
Wyjmując wypinanie się na UE za każdym razem gdy akurat nas potrzebuje, porównywaniem jej do zaborców etc.
Dotacje są ze wspólnej kasy - oczywiście, że tak. Ale to nie jest tak, że dostaje się tyle samo co się wpłaciło. Polsza dostała więcej niż wpłaciła, co sprawia, że jakiś kraj (zapewne Niemcy i Francja) więcej wpłacił niż odebrał
Zresztą ujednolicanie rynków to jest proces. Nie możemy wymagać żeby nagle wszystkie kraje traktowały Polskę - biedny i dziki kraj ze wschodu Europy jako równą sobie. Też unii monetarnej jeszcze nie przyjęliśmy, więc trudno mówić o jakiejś inicjatywie z naszej strony
ale na razie dostaliśmy otwarte granice, zniesienie roamingu, to ZNACZNIE ułatwia handel międzynarodowy i są to realne, wysokie profity
Odpisz
20 marca 2018, 16:35
@CzarnyGoniec: plus mogą nam trochę pomóc kiedy takie coś jak PiS dojdzie do władzy i zacznie coś odpie*dalać.
Odpisz
18 marca 2018, 02:36
Z dwojga złego, lepiej wybrać tych, którzy nic nie robią, niż tych, którzy robią dużo złego.
Tylko po co się ograniczać do dwóch opcji?
Odpisz
17 marca 2018, 21:34
PO się opi***ala i jest leniwe.
PiS się nie opi***ala i wszystko rozpi***ala.
Ja proponowałbym jednak wybrać kogoś innego...
Odpisz
17 marca 2018, 21:48
@darcus: gdyby nie pomysł z 500+ może by nie mieli takiego poparcia
Odpisz
17 marca 2018, 22:07
@darcus: Proponuję wybrać ten meteoryt który ma je**ąć w ziemia za 120 lat... On by raz dwa wszystko zmienił na lepsze...
Odpisz
18 marca 2018, 01:57
@darcus: Wiesz nad Nowoczesną się kiedyś zastanawiałem ale odkąd Petru wywalili to już nie jest to ta sama partia, Petru jakoś ich trzymał, bardziej się angażował, jakby miał swój plan i się go trzymał, a ta nowa próbuje wprowadzić troszkę feminazizm.
Odpisz
18 marca 2018, 00:40
Wszyscy kłócą się o PIS i PO, a ja dalej czekam aż Wolność wejdzie do sejmu...
Odpisz
Edytowano - 14 marca 2018, 07:10
Obie partie według mnie ssą druta. PIS wypełni każdy, najbardziej zje**ny pomysł, o ile 'zgadza się z ich. sumieniem' (czyt. liże rowa klerowi). W ten sposób, w kościołach księża mogą chwalić partię rządząca - a wierzcie lub nie, to ma bardzo duży wpływ na wybór partii, dla niektórych to jest jedyny warunek. Oczywiście są też inne pomysły, np 500+. Nie będę się na jego temat wypowiadać, bo cóż, to nie byłaby obiektywna wypowiedź. No dobrze, to teraz PO. Pamiętacie jak PIS wprowadzał 500+? PO było przeciwko temu, najgłośniej ze wszystkich krzyczeli że to zły pomysł. A pamiętacie jak 500+ się świetnie przyjęło? No, PO miało żal że będzie tylko na drugie i kolejne dziecko. Och, a kto przypadkiem nie był przeciwko 500+? PIS jedyne co robi to wprowadza zakazy, dziwne programy socjalne i roztrząsa Smoleńsk, a PO robi wszystko przeciwko niemu zamiast cokolwiek zaproponować.
tl;dr
pis i po<gówno
Odpisz
17 marca 2018, 19:59
@DankMeme: A co jeśli to opozycja jest opłacona przez pis żeby wychodzili na idiotów jak najbardziej
Odpisz
13 marca 2018, 23:26
wniosek 1. Demokracja w polskim wydaniu nie wychodzi
wniosek 2. Czy to da się zmienić i jak?
wniosek 3. Moje wnioski są do bani, ale i tak zapraszam do dyskusji
Odpisz
13 marca 2018, 23:47
@SongMan: Problemem jest to że w Polsce właściwie nic wychodzi. Monarchowie w większości przypadków byli w najlepszym przypadku średni choć tutaj zdarzali się ludzie świetni (np. Kazimierz Wielki), demokracja ani w II RP ani w III nie była zbyt dobra, autokracja sanacji zwłaszcza po śmierci Piłsudskiego ssała w ch*j. Autorytrazm w wykonaniu socalistów był zły.
Zmiana tego teoretycznie była by możliwia, praktycznie dopóki nie będziemy mieli kogoś to umie w polityke to nic u nas nie wypali.
Odpisz
13 marca 2018, 23:50
A co po przewrocie majowym z 1926 roku?
Odpisz
14 marca 2018, 07:05
@SongMan: Patrz fragment o autokracjii sanacji.
Odpisz
14 marca 2018, 14:49
@SongMan: #Teamzreformowanamonarchiaelekcyjna
Odpisz
14 marca 2018, 09:09
Moim zdaniem demokracja w naszym kraju powinna być w pełni bezpośrednią.
Jeżeli mamy już się męczyć z tym beznadziejnym systemem rządów to powinniśmy mieć większy wpływ na to co dzieje się w państwie.
Teraz to co 4 lata wybiera się mniejsze zło które robi sobie co chce przez cały okres rządów.
Odpisz
14 marca 2018, 09:55
@FerrusIgnis: Powinien być ustrój jak w USA w mojej opini. Jeżeli chodzi o demokrację, to jest najlepiej według mnie funkcjonującą na świecie.
Odpisz
14 marca 2018, 07:37
najbardziej mnie denerwuje w opozycji to to że nie ma nic do zaoferowania oprócz odsunięcia PISu od władzy
Odpisz
14 marca 2018, 07:20
Wchodzisz na jeja
Oglądasz obrazki
Widzisz polityke..
Chwila co
Widzisz polityke ciągle
Skaczesz z okna
Odpisz
14 marca 2018, 06:29
gówno>pis>po pozdrawiam
Odpisz
14 marca 2018, 06:18
Jak to nic nie robią? Przecież żebrali w ostatnią niedzielę ppd Netto!
Odpisz
13 marca 2018, 21:51
Niestety ale w Polsce nie ma żadnej normalnej partii, zwłaszcza takiej która by zniszczyła PiS w wyborach.
Odpisz
13 marca 2018, 21:53
Jest WOLNOŚĆ!
Odpisz
13 marca 2018, 21:55
są, ale ludzie w większości opierają się na schemacie "Nie chcę PiSu, więc zagłosuję na PO, bo tylko oni mogą ich przegonić", albo odwrotnie.
Odpisz
13 marca 2018, 21:56
Wolność to partia której nikt oprócz grona popierjących ją nie traktuje poważnie i trudno się nie dziwić.
Odpisz
13 marca 2018, 22:01
Wszystkie wyboru tak wyglądają, ludzie głosują na PiS bo nie chcą platformy, a potem głosują na PO bo nie chcą PiSu.
Odpisz
13 marca 2018, 22:01
Dla mnie nie ma. Właściwie każda partia w tej kadencji się w jakiś sposób skontroponitowała.
Odpisz
13 marca 2018, 22:05
Ta a za platformy to było dobrze ...?
Odpisz
13 marca 2018, 22:08
@non9e__: Nie, ale lepiej niż za PiSu.
Odpisz
13 marca 2018, 22:08
Nowoczesna jest dobra jako partia, tylko indywidualni przedstawiciele bywają.. denni :v
Odpisz
13 marca 2018, 22:10
Niestety, WOLNOŚĆ nie ma aż takiego przebicia przez jednego staruszka z fajnym wąsem.
Odpisz
13 marca 2018, 22:11
Meh, ocena partii to dość subiektywną sprawa, ale w zasadzie faktycznie każda partia w Polsce jest skompromitowana, a sposób na zdobycie elektoratu, czyli strasznie PiSem, nie specjalnie pomaga opozycji.
Odpisz
13 marca 2018, 22:13
Programowo to Nowoczesna nawet zła nie jest, ale jej członkowie to debile które nie umieją w polityke.
Odpisz
13 marca 2018, 22:29
Panie preriokur mam prośbę:
Pisałem rozprawkę na angolu o Korwinie i nauczycielka za samo to nazwisko wstawiła mi 1
Chciałem napisać do Korwina, że jakim cudem ta facetka uczy a nie stoi za garami.
Odpisz
13 marca 2018, 23:01
Jakoś nie widziałam większych zmian za czasów PO były tylko same strajki.....
Odpisz
13 marca 2018, 23:06
@non9e__: Lepiej nic nie robić niż robić ale totalnie żle jak to robi partia karakana. Zresztą teraz też są strajki (KOD, strajk lekarzy).
Odpisz
13 marca 2018, 23:24
Kod to są głupcy kijowskiego oni go "wspierają" bo nie ma za co żyć głosi propagandę jemu ie chce się iść do uczciwej pracy i grozi mu więzienie.A lekarze i tak bardzo dobrą mają pensje.
Odpisz
13 marca 2018, 23:41
@non9e__: W porówaniu do zachodnich stanadrdów płac i warunków pracy (bo u nas lekarzy jest za mało przez co muszą pracować więc przez co są przemęczeni) to lekarzą się u nas pluje w twarz. A dodając Januszy mówiących jak kto lekarze nie mają dobrze i kradą to się nie dziwię że emigrują. Nie chce mi się oceniać KODu bo to by była zawiłe.
Co do strajków podczas rządów platformersów to część z nich to by) y strajki górników który zarabiają nie małe sumki plus dodatki a rzezzta stajków albo się powtarzała jak teraz (strajki lekarzy) lub były innych spraw ale to zupełnie normalne i występuje podczas każdych rządów.
Odpisz
13 marca 2018, 23:58
U nas w ogóle źle funkcjonuje służba zdrowia od dawna.
Odpisz
14 marca 2018, 01:16
@ReptilianJan: Wolność ma takie przebicie jedynie dzięki jednemu staruszkowi z fajnym wąsem. Wystarczy popatrzeć na Kongres Nowej Prawicy - po odejściu Korwina ich poparcie spadło prawie do zera.
Odpisz
13 marca 2018, 21:43
Taka prawda, skoro jedyne co robią to krytykują PiS i nic nie proponują.
Odpisz
14 marca 2018, 00:26
@TimekPL123: Wrealu24. Fajna telewizja na yt.
Odpisz
13 marca 2018, 23:11
łał, polityczny mem na jeja ze średnią 4.90
Odpisz