@TheHunterMikiPL:
1. Mówi o tym że suma natężeń prądów wpływających do węża jest równa sumie natężeń wypływających z tego węzła.
2. Natężenia prądów w rozgałęzieniach obwodu są odwrotnie proporcjonalne do ich oporów.
@TheHunterMikiPL: ku*wa hanter to jest fizyka z gimnazjum nawet ja to wiedziałam a jestem Basic 🅱️itch którą interesują tylko hybrydowe paznokcie i Instagram Kylie Jenner
@TheHunterMikiPL: no to łopatologicznie: jak masz 1 przewód który się rozgałezia, to w każdej odnodze będzie płynął w sumie ten sam prąd co w tym pierwszym kablu. Jak te rozgałęzienia połaczysz to też popłynie taki sam prąd. Działa to też jak jest kilka wejść i wyjść. Kolega wyżej podał definicję, może ja coś rozjaśniłem
@TheMJawesome: 3 gim
Ale co ma do tego ku*wa to prawo kirchhoffa, bo nie ogarniam. Wytłumaczy ktoś czy będziecie tylko ciągle pie**olić jak można nie ogarniać?
@TheHunterMikiPL: nie korzystałeś wtedy z tego
ale sprostuję
jest jakaś amplituda prawdopodobieństwa że coś osiągnie taką prędkość
tyle że jest ona infinitezymala
więc gdyby się coś takiego zdarzyło ruch mógłby trwać nieskończenie małą część sekundy by zachować prawa rządzące prawdopodobieństwem
i dlatego ciężko by było mówić wtedy o ruchy
bo cząstka nie przesunęłaby się poza obszar w którym i tak już jest (korpuskularno-falowy model tu tłumaczy czemu)
@TheHunterMikiPL: jak nawet ja nie wytłumaczyłem to może na necie poszukaj: dowiesz się czegoś przynajmniej, a ja nie wiem czy ty nawet rozumiesz co to amper, żeby ci dać przyklad
@TheHunterMikiPL: Ponapierniczali kabli od zawalenia do którego dochodzi tylko jeden zasilający. I sie nie pali. W dodatku działa. W tym cały komizm jak zaniedbale to wygląda.
@TheHunterMikiPL: No prund se płynie no i fajnie i no i to prawo służy do obliczenia gdzie jaki prundzik płynie i w ogóle i teraz masz tu kabelki, duuuuzio jabelków i poobliczaj gdzie co płynie, łatwe co nie?
@mateus99: *1 suma prądów wpływających do węzła jest równa wypływającym.
2 prawo kirchoffa : suma spadków napięć na elementach musi być zgodna ze spadkiem napięcia na źródle.
Komentarze
Odśwież10 marca 2018, 15:09
Ten uczuć gdy mem jest tak mądry że jesteś w nielicznej grupie rozumiejacych go
Odpisz
10 marca 2018, 15:54
@RiiVii: heh, myślałem że przesadzasz z "nieliczną grupą", ale jak tak patrzę na niektóre komentarze to chyba masz rację...
Odpisz
10 marca 2018, 21:28
@Tamron: właśnie stąd wysnute me wnioski zostały
Odpisz
10 marca 2018, 20:04
Wyrysuj mi schemat tego obwodu to zastosuje prawa Kirchoffa
Odpisz
8 marca 2018, 16:44
Nie rozumiem.
Odpisz
10 marca 2018, 14:13
@TheHunterMikiPL: Dołączam się do pytania
Odpisz
10 marca 2018, 14:22
@TheHunterMikiPL:
1. Mówi o tym że suma natężeń prądów wpływających do węża jest równa sumie natężeń wypływających z tego węzła.
2. Natężenia prądów w rozgałęzieniach obwodu są odwrotnie proporcjonalne do ich oporów.
Odpisz
10 marca 2018, 14:34
@Cis01: Nie wymądrzaj się, tylko powiedz o co tu chodzi.
Odpisz
10 marca 2018, 14:35
@Cis01: ://
Odpisz
10 marca 2018, 14:54
@TheHunterMikiPL: powiedział ci, ale jesteś chyba poniżej poziomu myślenia kreatywnego ://
Odpisz
10 marca 2018, 14:55
@Cis01: Eeee no jejowicz nam tu ładnie wytłumaczył i ani jednej łpaki proszę ode mnie na pociechę
Odpisz
10 marca 2018, 14:59
@TheHunterMikiPL: To wytłumaczy ktoś?
Odpisz
10 marca 2018, 15:00
@TheHunterMikiPL: ku*wa hanter to jest fizyka z gimnazjum nawet ja to wiedziałam a jestem Basic 🅱️itch którą interesują tylko hybrydowe paznokcie i Instagram Kylie Jenner
Odpisz
10 marca 2018, 15:02
@BabkaZmarihuano: TO MI KU*WA WYTŁUMACZ
Odpisz
10 marca 2018, 15:03
@TheHunterMikiPL: CIS01 CI TO IDEALNIE WYTLUMACZYL
Odpisz
10 marca 2018, 15:04
@BabkaZmarihuano: CH*JA NIE WYTŁUMACZYŁ
Odpisz
10 marca 2018, 15:18
@TheHunterMikiPL: no to łopatologicznie: jak masz 1 przewód który się rozgałezia, to w każdej odnodze będzie płynął w sumie ten sam prąd co w tym pierwszym kablu. Jak te rozgałęzienia połaczysz to też popłynie taki sam prąd. Działa to też jak jest kilka wejść i wyjść. Kolega wyżej podał definicję, może ja coś rozjaśniłem
Odpisz
10 marca 2018, 15:21
@Tamron: No i?
Odpisz
10 marca 2018, 15:31
@TheHunterMikiPL: To ja ku*wa nie wiedziałem że ty jesteś w podstawówce że nie wiesz takich rzeczy... No chyba że troll
Odpisz
10 marca 2018, 15:37
@TheMJawesome: to nie trol
ta istote kłóciła się ze mną że da się osiągnąć prędkość światła
to po prostu fizyczny debil
Odpisz
10 marca 2018, 15:41
@Miguelp: Nie mówiłem, że się da, tylko że może się dać.
A teraz Ci przypomnę, że dawno pisałeś, że każde zdarzenie ma niezerowe i nie stu procentowe prawdopodobieństwo zdarzenia.
Odpisz
10 marca 2018, 15:43
@TheMJawesome: 3 gim
Ale co ma do tego ku*wa to prawo kirchhoffa, bo nie ogarniam. Wytłumaczy ktoś czy będziecie tylko ciągle pie**olić jak można nie ogarniać?
Odpisz
10 marca 2018, 15:50
@TheHunterMikiPL: nie korzystałeś wtedy z tego
ale sprostuję
jest jakaś amplituda prawdopodobieństwa że coś osiągnie taką prędkość
tyle że jest ona infinitezymala
więc gdyby się coś takiego zdarzyło ruch mógłby trwać nieskończenie małą część sekundy by zachować prawa rządzące prawdopodobieństwem
i dlatego ciężko by było mówić wtedy o ruchy
bo cząstka nie przesunęłaby się poza obszar w którym i tak już jest (korpuskularno-falowy model tu tłumaczy czemu)
Odpisz
10 marca 2018, 15:51
@Miguelp: Nie.
Odpisz
10 marca 2018, 15:51
@TheHunterMikiPL: O kuwa on jest w moim wieku
Odpisz
10 marca 2018, 15:53
@TheHunterMikiPL: co nie?
Odpisz
10 marca 2018, 15:56
@TheHunterMikiPL: jak nawet ja nie wytłumaczyłem to może na necie poszukaj: dowiesz się czegoś przynajmniej, a ja nie wiem czy ty nawet rozumiesz co to amper, żeby ci dać przyklad
Odpisz
10 marca 2018, 16:07
@BabkaZmarihuano: Ja jestem w 7 klasie
Odpisz
10 marca 2018, 16:12
@Tamron: JA KU*WA NIE ROZUMIEM CO MA TO PRAWO DO TEGO OBRAZKA, A NIE O CO W NIM CHODZI
Odpisz
Edytowano - 10 marca 2018, 16:13
@TheHunterMikiPL: to pomyśl
mi zajęło zrozumienie tyle co czytanie
i nadal czytam aż rozwiniesz to swoje "nie"
Odpisz
10 marca 2018, 16:14
@Pikachu_fan_Subaru: no ciebie to mogę usprawiedliwić, ale hanter to stary koń
Odpisz
10 marca 2018, 16:15
@Miguelp: Rozwinę Co swoje nie, jak mi wytłumaczysz.
Odpisz
10 marca 2018, 16:18
@TheHunterMikiPL: no to że tak powiem wal się xd
mi tam nie zależy
to ty stawiasz tezy na kwantyfikatorach absolutnych bez dowodu nie ja
Odpisz
10 marca 2018, 16:19
@TheHunterMikiPL: Ponapierniczali kabli od zawalenia do którego dochodzi tylko jeden zasilający. I sie nie pali. W dodatku działa. W tym cały komizm jak zaniedbale to wygląda.
Odpisz
10 marca 2018, 16:21
@mozaj: No ok, ale co ma do tego prawo kirchhoffa?
Odpisz
10 marca 2018, 16:21
@TheHunterMikiPL: O Boże no. Po prostu chodzi o jakieś głupie testy w których są schematy dziwnie narysowane itp.
Odpisz
10 marca 2018, 19:16
@TheHunterMikiPL: No prund se płynie no i fajnie i no i to prawo służy do obliczenia gdzie jaki prundzik płynie i w ogóle i teraz masz tu kabelki, duuuuzio jabelków i poobliczaj gdzie co płynie, łatwe co nie?
Odpisz
10 marca 2018, 19:25
królwin ty jajcarzu
Odpisz
10 marca 2018, 19:26
Wcześniej trochę zacząłem się domyślać, że może o to chodzić xd
Dzięki, Køchånie ;*
Odpisz
10 marca 2018, 18:33
moje słuchawki za każdym razem kiedy je wyciągam z kieszeni
Odpisz
8 marca 2018, 15:50
A nie lepsza będzie jego lewa?
Odpisz
Edytowano - 10 marca 2018, 15:57
@lorax12: nie, nie można przesyłać trakcją lewego prądu
/s ;)
Odpisz
10 marca 2018, 15:27
Aż operacja Outbreak z R6 mi się przypomniała.
Odpisz
10 marca 2018, 14:09
Scp-229
Odpisz
8 marca 2018, 14:14
jak one brzmią?
Odpisz
Edytowano - 8 marca 2018, 14:16
@MineDan: suma prądów wpływających w punkcie równa się sumie prądów wypływających, innych nie pamiętam
Odpisz
8 marca 2018, 15:24
@mateus99: *1 suma prądów wpływających do węzła jest równa wypływającym.
2 prawo kirchoffa : suma spadków napięć na elementach musi być zgodna ze spadkiem napięcia na źródle.
Odpisz