Kiedyś paliło się wszystkie wiedźmy, niezależnie od tego, czy używały swojej mocy w dobry, czy w zły sposób.
Później nie palono żadnych wiedźm.
Kiedy w końcu nadejdą normalne czasy i będzie się palić tylko te złe?
@Mijak: Może lepiej nie palić nikogo. Wiesz, jeszcze powiększysz dziurę ozonową i w ogóle zatrujesz środowisko.
Tak w ogóle to nie ma znaczenia czy używały jej dobrze czy źle. Magia to zawsze magia i jest zła sama z siebie.
@Baturaj: Kiedy magia to nic innego tylko inns nazwa cudów/boskiej mocy
Sami Apostołowie i Jezus używali jej by leczyć ludzi czy wypędzać złe duchy
Jednakże magia zawsze dzieli się na Białą (leczenie, uśmierzanie bólu itp.) i jeśli nie użyta w złych celach to będzie dobra
Zaś Czarna to moc Szatana (nekromancja, kontrola umysłów itp.)
Po prostu ludzie w średniowieczu byli zbyt głupi by je rozróżnić
Serio ku*wa ludzie w średniowieczu byli tak głupi, że doprowadzili do ery, w której praktycznie władzę nad najważniejszymi głowami państwa miały prostytutki... a jakiś papież sobie postawił sekretny burdel w Watykanie
@lorax12: Daj mi namiary na jakiegoś nekromante bo zawsze chciałem mieć armię nieumarłych, zbudować sobie loch i walczyć z poszukiwaczami przygód xD
Magia to nic innego jak nauka której ludzie nie rozumieją, albo sprytne sztuczki podobne do wyciągania królika z kapelusza.
W średniowieczu po prostu uznawali, że nauka ludowa wywodząca się z pogańskich czasów (jak np ziołolecznictwo), czy wszelką wiedza pochodząca od muzułmanów, czy innych Tatarów (np chirurgia) to czarna magia bo przecież wiadomo, że każdy innowierca to sługa szatana i samemu nic nie osiągnie, tylko szatan będzie mu pomagać :v
Wgl, czy wskrzeszenie to nie nekromacja? W końcu magia związana z trupami to właśnie to, więc taki trochę ch*jowy podział, bo pewien pan którego biografia to nowy testament jakby się wskrzesił :v
@ZnawcaLiteraturyPolskiej: W fantasy nekromancja oznacza ożywianie zwłok.
W rzeczywistości - według tych wierzących w magię - nekromancja oznacza przywoływanie duchów zmarłych i rozmawianie z nimi.
A według Kościoła nie przywołuje się w ten sposób prawdziwych dusz zmarłych, tylko podstępne demony, które ich udają.
Jeśli chcesz armię zombie, skontaktuj się nie z nekromantą, a z szamanem Voodoo.
@lorax12: Stary, ja nie wiem, skąd Ty bierzesz takie nieprawdziwe teorie. Moc Ducha Świętego, Jedynego Boga to tylko i wyłącznie (a raczej aż) Jego nieskończona Moc. I termin "magia" nie ma z nią nic wspólnego. "Magią" zwykło nazywać się:
-wykorzystanie sił natury (roślin itd.) do pewnych skomplikowanych praktyk, np. leczniczych (i wtedy to tak naprawdę nie jest magia, ale niestety często jest łączona z zaklęciami) albo:
-używanie zaklęć i różnych innych zachowań, żeby przywołać naturalne lub nadnaturalne siły, które zazwyczaj mają za zadanie pomóc lub zaszkodzić
.
A jak to wygląda z perspektywy wiary chrześcijańskiej? Otóż tak, że każda magia oparta na zaklęciach, mantrach itp. jest "czarna". Nie ma "białej" magii. Dlaczego? Ponieważ każda taka oparta na ww. rzeczach magia najczęściej działa dzięki Złemu, Szatanowi. Bo to on stoi za nadnaturalnymi efektami pewnych praktyk, a nie jakieś "tajemnicze siły wszechświata" (tu mam na myśli różnych Hindusów i innych takich co w to wierzą) czy Bóg.
Tworzysz nowy odłam chrześcijaństwa? Albo nową wiarę?
@Baturaj: Magia nie może być zła bo stworzył ją Bóg czyli jest dobra
No to ta "Moc" to przecież to co ludzie określają białą magią
Moc dana od Boga by czynić dobro i pomagać
Poza tym nie każda magia to jakieś losowe zdania wypowiadane przez jakiegoś typa w sukience
Te tzw "zaklęcia" to dialog, można by powiedzieć modlitwa o użyczenie siły
Magia również należy do natury, ale natura jest przecież dobra bo stworzył ją Bóg
Choć magia nie musi być poświęcona Bogu, Szatanowi czy żadnemu bożkowi, a po prostu być dziełem natury
Ale w dzisiejszych czasach ludzie nie umieją używać magii czy tej złej czy tej Bożej więc no :v
@lorax12: Czy Szatan jest dobry, skoro stworzył go Bóg? Porównując to do sytuacji w czasie, to BYŁ dobry, ale odkąd odrzucił Boga, już nie jest. Zło jest brakiem dobra, "brakiem Boga". Naprawdę chciałbym, żeby było tak, jak Ty mówisz, jednak niestety, mantry i zaklęcia w rzeczywistości najczęściej są wysłuchiwane jedynie przez Szatana, nie przez Boga. Bóg chce wyraźniej, uczciwej i umyślnej prośby skierowanej do Niego, nie do czego innego.
A co do używania, to dzisiaj także są uzdrowienia dzięki Duchowi Świętemu. Tylko oczywiście ateiści bedo mówić, że "mistyfikacja".
Meh, jak zaczynałam przygodę ze Soulsami od DSII, to Prześladowca (drugi boss) mocno mnie dymał przez 2 dni. Nawet wolę nie znać liczby zgonów. A jego soundtrack nie pozwalał mi spać w nocy. Ale depresji nie dostałam :P
Pontiff to jest sku*wysyn. Zarówno z punktu widzenia lore (rozdawał swoim rycerzom pierścienie, przez co ci stawali się potworami i ponadto służył Aldrichowi) jak i walki. Ostatnio udało mi się go załatwić złamanym mieczem, ale ciężko było. Najgorzej, jak przywoła klona i nie zdążysz go zabić, wtedy masz po prostu spamowanie unikiem, bo ta dwójka robi ci takie komba, że można oczopląsu dostać.
@Anielka999:
Anielka, cała praca była w grupach, nasza była jedną z najwyżej punktowanych ;_;
To i tak nie zmienia faktu że w jakiejś miłej grze indie możemy utopić nasze negatywne emocje.
@martyna2112: Ten moment jak robi klony to najgorszy w całej walce, szczerze wolę walczyć z jednym silnym przeciwnikiem niż z dwoma słabszymi bo wtedy nie masz nawet szansy wyprowadzić ciosu i musisz manewrować tak żeby mieć tylko jednego przed sobą. Ale to raczej nie pomaga bo ten sku*wesyn potrafi szybko zmniejszać odległość i tyle z tego wychodzi.
A więc gry nie uczą agresji? Ciekawe, częste dawki obrazów przemocy sprawiające że gore staje się normalką, bezpośrednie zachęcanie do zabijania napotkanych wrogów, płytkie charaktery bohaterów, promowanie wściekłości i zemsty? I to ma niby nie uczyć agresji? A to wszystko znajdziemy w najlepszych grach, tych najbardziej cenionych. Sami gracze nie wiedzą na jakie ryzyko się narażają tak po prostu zasiadając do gry i bezmyślnie chłonąc makabryczne obrazy.
gry to rozrywka one nie mają niczego uczyć ani pokazywać jak powinno się zachowywac tylko być formą zabawy, w książkach i filmach też można zobaczyć bądź przeczytać o wielu rzeczach "nieodpowiednich" i jakos ich nikt się aż tak nie czepia
Po wielu latach grania w brutalne gry, gdzie dokonywało się dosłownie masakry na przechodniach jakoś nie potrafiłbym nikomu zrobić krzywdy, ale podświadomie wiem że jestem już trochę przyzwyczajony do brutalności
@ActimeleQ: Gry już dawno przestały być tylko zabawą. Obecnie gry wywierają realny wpływ i są takim samym nośnikiem przekazu jak książki, filmy, seriale, muzyka czy media. Choćby i nawet ten przekaz był ukryty, to on jest.
@MoNka455: To że gry uczą brutalności, nie znaczy że gracze będą brutalni sami w sobie. Ale będą z brutalnością oswojeni. A zatem nie wstrząśnie takim graczem widok dwóch bijących się ludzi - przejdzie obok, woląc nie wplątywać się w konflikt. Nie wstrząśnie takim graczem mowa nienawiści praktykowana przez polityków - pozwoli na jej krzewienie i zapomni o swojej powinności obywatelskiej. Przykłady można mnożyć i mnożyć...
Osoba nieprzyzwyczajona do przemocy tym bardziej nie zareaguje, kiedy dwóch ludzi będzie się między sobą bić.Wtedy paraliżuje cię strach, nie pewność i chcesz od miejsca, w którym dochodzi do takiej sytuacji jak najdalej odejść.Polityki w to nie wplątujmy, bo to nic z tym wspólnego nie ma.Są starsze pokolenia, które nie miały styczności z wirtualną przemocą i jakoś krzewią tą słynną mowę nienawiści
Jeśli nie piszą artykułów to skąd masz te informacje? Skoro nie podpisują się z imienia i nazwiska to skąd wiesz że są autorytetem w tej sprawie? Bo chyba że bray kuzyna twojej matki zdawał psychologię i Ci wszystko powiedział jakie te gry są złe.
A cóż to:
The Good, The Bad and the Ugly: A Meta-analytic
Review of Positive and Negative Effects of Violent Video
Games
Napisane przez Christophera Johna Fergusona hmmm psycholog z imponującym doświadczeniem, no wydaje się ze on może coś wiedzieć. Prosz: Results from both meta-analyses (aggressive behavior and visuospatial cognition which is
discussed below) are presented together in Table 1. Results from the meta-analysis of
video game violence and its impact on aggressive behavior suggests that the raw summed
effect for violent video game exposure and aggression is r+ = 0.14. This indicates only a
2% overlap in variance between violent video game playing and aggressive behavior. More
critically, however, publication bias analyses (presented in Table 2) are in agreement that
publication bias is a significant problem for this body of literature. Once corrected for
publication bias, the relationship between violent video game exposure and aggression
drops to r+ = 0.04 with a confidence interval that crosses zero. This result does not support
a relationship between violent video game playing and aggressive behavior.
Święty Kościół Katolicki dobre sobie. Mówię wam albo to jest najlepszy troll na jeja albo zwykły ignorant.
A czekaj, spojrzałem na twój profil. Jeśli to dla żartu to nawet śmieszne, a jeśli na poważnie to tłumaczenie ci czegokolwiek to strata czasu. Żyj w swoim ograniczonym świecie.
Zabawne jest to, że to właśnie Kościół Katolicki odbiera godność i człowieczeństwo ludziom.
Nadal.
Po tylu zmianach wewnątrz...
Po tylu walkach z nim...
Po tylu powodów do wstydu kościoła...
Ma jeszcze gorsze dogmaty niż wcześniej.
O, ale żeby nie było, chrześcijaństwo posiada swoje łagodne i racjonalne elementy powstałe o na skutek walk o ironio wolnomyślicieli z kościołem. Walk które wywołały tak mocny wstyd kościoła, że wycofywały swoje tradycyjne przekonania.
@Rander: Przykro mi, że tak mówisz. Może kiedyś, jeśli zdobędziesz się na odrobinę dobrej woli i natkniesz się na odpowiednich ludzi, przyznasz mi rację. Mam nadzieję że i z tobą stanie się to, co ze mną.
Jeżeli ktoś staje się agresywny ,,przez grę" to jego własny wybór. Znam wielu ludzi którzy nałogowo grają a nikogo nie skrzywdzili. Najlepiej wszystko zwalić na komputer, ponieważ jest to łatwiejsze niż szukanie prawdziwego powodu. Jeżeli masz odmienne zdanie nie musisz go wyrażać, bo tak naprawdę w internecie każdy kto ma inne zdanie jest traktowany z pogardą. Nawet jeśli masz rację, każdy będzie stał na swoim i nie ustąpi, a potem nie przyzna się do błędu. Wyraziłeś swoją opinię bo masz prawo, ale większość memowiczów i tak tego nie poprze widząc że zwalasz na komputer. Większość nastolatków popiera komputer i nawet jak coś jest złe to będzie tego bronić. Nie ma sensu się z nikim sprzeczać bo NIKT nie ustąpi.
Nie mówię że gry powodują agresję. Ale uczą jej. Otwierają furtkę na agresję z innych źródeł itd.
A co do sprzeczania się, to masz rację że raczej nikt nie ustąpi. Ale jakoś zawsze o tym zapominam gdy wplątuję się w internetową dyskusję.
Komentarze
Odśwież9 lutego 2020, 08:05
Odpisz
22 lutego 2018, 20:36
Kiedyś paliło się wszystkie wiedźmy, niezależnie od tego, czy używały swojej mocy w dobry, czy w zły sposób.
Później nie palono żadnych wiedźm.
Kiedy w końcu nadejdą normalne czasy i będzie się palić tylko te złe?
Odpisz
22 lutego 2018, 21:13
@Mijak: Prawdopodobnie wtedy kiedy ktoś udowodni istnienie magi :v
Odpisz
22 lutego 2018, 22:13
@ZnawcaLiteraturyPolskiej: Maga istnieje, do zup się daje.
Odpisz
22 lutego 2018, 23:41
@Mijak: Może lepiej nie palić nikogo. Wiesz, jeszcze powiększysz dziurę ozonową i w ogóle zatrujesz środowisko.
Tak w ogóle to nie ma znaczenia czy używały jej dobrze czy źle. Magia to zawsze magia i jest zła sama z siebie.
Odpisz
23 lutego 2018, 03:50
@Baturaj: Kiedy magia to nic innego tylko inns nazwa cudów/boskiej mocy
Sami Apostołowie i Jezus używali jej by leczyć ludzi czy wypędzać złe duchy
Jednakże magia zawsze dzieli się na Białą (leczenie, uśmierzanie bólu itp.) i jeśli nie użyta w złych celach to będzie dobra
Zaś Czarna to moc Szatana (nekromancja, kontrola umysłów itp.)
Po prostu ludzie w średniowieczu byli zbyt głupi by je rozróżnić
Serio ku*wa ludzie w średniowieczu byli tak głupi, że doprowadzili do ery, w której praktycznie władzę nad najważniejszymi głowami państwa miały prostytutki... a jakiś papież sobie postawił sekretny burdel w Watykanie
Odpisz
23 lutego 2018, 07:25
@lorax12: Daj mi namiary na jakiegoś nekromante bo zawsze chciałem mieć armię nieumarłych, zbudować sobie loch i walczyć z poszukiwaczami przygód xD
Magia to nic innego jak nauka której ludzie nie rozumieją, albo sprytne sztuczki podobne do wyciągania królika z kapelusza.
W średniowieczu po prostu uznawali, że nauka ludowa wywodząca się z pogańskich czasów (jak np ziołolecznictwo), czy wszelką wiedza pochodząca od muzułmanów, czy innych Tatarów (np chirurgia) to czarna magia bo przecież wiadomo, że każdy innowierca to sługa szatana i samemu nic nie osiągnie, tylko szatan będzie mu pomagać :v
Wgl, czy wskrzeszenie to nie nekromacja? W końcu magia związana z trupami to właśnie to, więc taki trochę ch*jowy podział, bo pewien pan którego biografia to nowy testament jakby się wskrzesił :v
Odpisz
23 lutego 2018, 08:51
@ZnawcaLiteraturyPolskiej: Podczas wskrzeszenia ożywione jest ciało z duszą
Podczas nekromancji samo ciało do tego w stanie niezmienionym czyli nawet podczas gnicia
Odpisz
Edytowano - 23 lutego 2018, 09:58
@ZnawcaLiteraturyPolskiej: W fantasy nekromancja oznacza ożywianie zwłok.
W rzeczywistości - według tych wierzących w magię - nekromancja oznacza przywoływanie duchów zmarłych i rozmawianie z nimi.
A według Kościoła nie przywołuje się w ten sposób prawdziwych dusz zmarłych, tylko podstępne demony, które ich udają.
Jeśli chcesz armię zombie, skontaktuj się nie z nekromantą, a z szamanem Voodoo.
Odpisz
Edytowano - 23 lutego 2018, 10:43
@Mijak: Kurdebele a chciałem zbudować Nekropolie z Heroes'ów
Voodoo to nie to samo
[*] armia szkieletów
Odpisz
Edytowano - 23 lutego 2018, 12:57
@lorax12: Stary, ja nie wiem, skąd Ty bierzesz takie nieprawdziwe teorie. Moc Ducha Świętego, Jedynego Boga to tylko i wyłącznie (a raczej aż) Jego nieskończona Moc. I termin "magia" nie ma z nią nic wspólnego. "Magią" zwykło nazywać się:
-wykorzystanie sił natury (roślin itd.) do pewnych skomplikowanych praktyk, np. leczniczych (i wtedy to tak naprawdę nie jest magia, ale niestety często jest łączona z zaklęciami) albo:
-używanie zaklęć i różnych innych zachowań, żeby przywołać naturalne lub nadnaturalne siły, które zazwyczaj mają za zadanie pomóc lub zaszkodzić
.
A jak to wygląda z perspektywy wiary chrześcijańskiej? Otóż tak, że każda magia oparta na zaklęciach, mantrach itp. jest "czarna". Nie ma "białej" magii. Dlaczego? Ponieważ każda taka oparta na ww. rzeczach magia najczęściej działa dzięki Złemu, Szatanowi. Bo to on stoi za nadnaturalnymi efektami pewnych praktyk, a nie jakieś "tajemnicze siły wszechświata" (tu mam na myśli różnych Hindusów i innych takich co w to wierzą) czy Bóg.
Tworzysz nowy odłam chrześcijaństwa? Albo nową wiarę?
Odpisz
23 lutego 2018, 14:23
@Baturaj: Magia nie może być zła bo stworzył ją Bóg czyli jest dobra
No to ta "Moc" to przecież to co ludzie określają białą magią
Moc dana od Boga by czynić dobro i pomagać
Poza tym nie każda magia to jakieś losowe zdania wypowiadane przez jakiegoś typa w sukience
Te tzw "zaklęcia" to dialog, można by powiedzieć modlitwa o użyczenie siły
Magia również należy do natury, ale natura jest przecież dobra bo stworzył ją Bóg
Choć magia nie musi być poświęcona Bogu, Szatanowi czy żadnemu bożkowi, a po prostu być dziełem natury
Ale w dzisiejszych czasach ludzie nie umieją używać magii czy tej złej czy tej Bożej więc no :v
Odpisz
23 lutego 2018, 16:32
@lorax12: Czy Szatan jest dobry, skoro stworzył go Bóg? Porównując to do sytuacji w czasie, to BYŁ dobry, ale odkąd odrzucił Boga, już nie jest. Zło jest brakiem dobra, "brakiem Boga". Naprawdę chciałbym, żeby było tak, jak Ty mówisz, jednak niestety, mantry i zaklęcia w rzeczywistości najczęściej są wysłuchiwane jedynie przez Szatana, nie przez Boga. Bóg chce wyraźniej, uczciwej i umyślnej prośby skierowanej do Niego, nie do czego innego.
A co do używania, to dzisiaj także są uzdrowienia dzięki Duchowi Świętemu. Tylko oczywiście ateiści bedo mówić, że "mistyfikacja".
Odpisz
23 lutego 2018, 16:49
@Baturaj: Ale w tym wypadku to Duch Święty uzdrawia
Odpisz
23 lutego 2018, 21:06
@lorax12: No w tym wypadku tak, Dlatego, że uzdrowiciele modlą się nad chorymi do Ducha Świętego, wyraźnie prosząc Go o uzdrowienie.
Odpisz
23 lutego 2018, 21:14
@Baturaj: Czyż nie o tym mówiłem?
Odpisz
23 lutego 2018, 21:15
@lorax12: Nooo... Tak. Ale nie tylko o tym.
Odpisz
23 lutego 2018, 21:20
@Baturaj: Ale głównie to miałem na myśli
Odpisz
23 lutego 2018, 21:20
@lorax12: Ok.
Odpisz
23 lutego 2018, 00:41
ciekawi mnie w co grał Hitler
Odpisz
23 lutego 2018, 07:11
twoje prof mówi samo za siebie
Odpisz
23 lutego 2018, 15:28
@SzyMOON_: wiem :D
Odpisz
21 lutego 2018, 13:38
Dzisiaj na polskim pisaliśmy rozprawkę na temat negatywnych skutków grania w gry, a pewna dziewczyna powiedziała że powodują depresje ;-;
Odpisz
22 lutego 2018, 20:08
@SzyMOON_: znając życie nauczycielka uwierzyła
Odpisz
22 lutego 2018, 20:31
@SzyMOON_: Depresja może wystąpić szczególnie jak giniesz po raz 50 w Dark Souls a to dopiero pierwszy boss
Odpisz
22 lutego 2018, 21:53
@SzyMOON_: Mieliście narzucone własne zdanie? U mnie we wszystkich rozprawkach mieliśmy wybrać po której stronie stoimy...
Odpisz
22 lutego 2018, 22:33
Meh, jak zaczynałam przygodę ze Soulsami od DSII, to Prześladowca (drugi boss) mocno mnie dymał przez 2 dni. Nawet wolę nie znać liczby zgonów. A jego soundtrack nie pozwalał mi spać w nocy. Ale depresji nie dostałam :P
Odpisz
22 lutego 2018, 23:17
@martyna2112: Ja zacząłem od trójki i wciąż pamiętam Pontyfika Sulyvahna to był sku*wesyn.
Odpisz
23 lutego 2018, 01:36
Pontiff to jest sku*wysyn. Zarówno z punktu widzenia lore (rozdawał swoim rycerzom pierścienie, przez co ci stawali się potworami i ponadto służył Aldrichowi) jak i walki. Ostatnio udało mi się go załatwić złamanym mieczem, ale ciężko było. Najgorzej, jak przywoła klona i nie zdążysz go zabić, wtedy masz po prostu spamowanie unikiem, bo ta dwójka robi ci takie komba, że można oczopląsu dostać.
Odpisz
23 lutego 2018, 07:08
@Anielka999:
Anielka, cała praca była w grupach, nasza była jedną z najwyżej punktowanych ;_;
To i tak nie zmienia faktu że w jakiejś miłej grze indie możemy utopić nasze negatywne emocje.
Odpisz
23 lutego 2018, 07:10
@Agario: Agario, to że nasza grupa była jedną z najlepiej punktowanych mówi za siebie.
Odpisz
23 lutego 2018, 07:41
@martyna2112: Ten moment jak robi klony to najgorszy w całej walce, szczerze wolę walczyć z jednym silnym przeciwnikiem niż z dwoma słabszymi bo wtedy nie masz nawet szansy wyprowadzić ciosu i musisz manewrować tak żeby mieć tylko jednego przed sobą. Ale to raczej nie pomaga bo ten sku*wesyn potrafi szybko zmniejszać odległość i tyle z tego wychodzi.
Odpisz
23 lutego 2018, 14:57
@SzyMOON_: co ja brałem żeby tak się nazwać mów mi Jarczenko lub Jarek tak jak w innych serwisach
Odpisz
21 lutego 2018, 11:39
Odpisz
21 lutego 2018, 11:51
@Krzyniu: Ja raz dałem wpie**ol jednej osobie w szkole i matka gadała że jestem agresywny przez internet
Odpisz
21 lutego 2018, 12:04
Bo jesteś agresywny przez internet
Odpisz
21 lutego 2018, 12:05
@Henzej: Nie oni to po prostu jakieś ułomy nie zabierasz piłki nie dostajesz wpie**olu zabierasz piłkę dostajesz wpie**ol tak trudno to zrozumieć?
Odpisz
21 lutego 2018, 12:05
To wszystko przez te gry
Odpisz
21 lutego 2018, 12:06
@Henzej: Ja nawet bez gier jestem agresywny
Odpisz
21 lutego 2018, 12:43
to idź na terapię
Odpisz
21 lutego 2018, 12:58
@lorax12: Ale ja lubię być agresywny
Odpisz
21 lutego 2018, 13:08
to idź na terapię bo inni nie lubią
Odpisz
23 lutego 2018, 14:39
Jesteś internetem przez agresywność
Odpisz
22 lutego 2018, 22:24
wiedźmy palono, wiedźminów nie. Dyskryminacja.
Odpisz
21 lutego 2018, 11:31
Kiedyś ludzie palili wiedźmy, jak należało, a dziś tego nie robią, TO WINA GIER!!111oneone
Odpisz
22 lutego 2018, 21:29
@Kejdzej: Dziś to wiedźminy palą nasze kompy.
Odpisz
22 lutego 2018, 20:35
Człowieki po prostu takie są
Odpisz
22 lutego 2018, 20:28
Polać Mu!
Odpisz
22 lutego 2018, 20:17
A więc gry nie uczą agresji? Ciekawe, częste dawki obrazów przemocy sprawiające że gore staje się normalką, bezpośrednie zachęcanie do zabijania napotkanych wrogów, płytkie charaktery bohaterów, promowanie wściekłości i zemsty? I to ma niby nie uczyć agresji? A to wszystko znajdziemy w najlepszych grach, tych najbardziej cenionych. Sami gracze nie wiedzą na jakie ryzyko się narażają tak po prostu zasiadając do gry i bezmyślnie chłonąc makabryczne obrazy.
Odpisz
22 lutego 2018, 20:18
Dobry bait, tak trzymaj.
Odpisz
22 lutego 2018, 20:19
No ja ze swojej strony polecam cs xd
Odpisz
22 lutego 2018, 20:20
Czy naprawdę pod prawie każdym moim komentarzem muszą się pojawić oskarżenia o baitowanie czy trolling?
Odpisz
22 lutego 2018, 20:23
Przynajmniej będą mieli twardszą psychikę.Podobno gry przyzwyczajają graczy do przemocy i brutalności
Odpisz
22 lutego 2018, 20:26
@MoNka455: Z jednej strony twarda psychika, z drugiej strony brak wrażliwości, stale uszkodzone sumienie i zanik moralności.
Odpisz
22 lutego 2018, 20:29
No tak gracze nie zdają sobie sprawy z tego co bezpośrednio ich dotyczy ale wejdź na losowy obrazek na jeja i już masz specjalistę.
Odpisz
Edytowano - 22 lutego 2018, 20:29
gry to rozrywka one nie mają niczego uczyć ani pokazywać jak powinno się zachowywac tylko być formą zabawy, w książkach i filmach też można zobaczyć bądź przeczytać o wielu rzeczach "nieodpowiednich" i jakos ich nikt się aż tak nie czepia
Odpisz
22 lutego 2018, 20:29
Po wielu latach grania w brutalne gry, gdzie dokonywało się dosłownie masakry na przechodniach jakoś nie potrafiłbym nikomu zrobić krzywdy, ale podświadomie wiem że jestem już trochę przyzwyczajony do brutalności
Odpisz
22 lutego 2018, 20:31
Nie specjalistę, tylko tego kto na opinii specjalistów się opiera.
Odpisz
22 lutego 2018, 20:32
@ActimeleQ: Gry już dawno przestały być tylko zabawą. Obecnie gry wywierają realny wpływ i są takim samym nośnikiem przekazu jak książki, filmy, seriale, muzyka czy media. Choćby i nawet ten przekaz był ukryty, to on jest.
Odpisz
22 lutego 2018, 20:33
Jestem ciekaw tych specjalistów, zapodaj jakichś.
Odpisz
22 lutego 2018, 20:35
@MoNka455: To że gry uczą brutalności, nie znaczy że gracze będą brutalni sami w sobie. Ale będą z brutalnością oswojeni. A zatem nie wstrząśnie takim graczem widok dwóch bijących się ludzi - przejdzie obok, woląc nie wplątywać się w konflikt. Nie wstrząśnie takim graczem mowa nienawiści praktykowana przez polityków - pozwoli na jej krzewienie i zapomni o swojej powinności obywatelskiej. Przykłady można mnożyć i mnożyć...
Odpisz
22 lutego 2018, 20:38
Co masz na myśli?
Odpisz
22 lutego 2018, 20:40
No chciałbym poznać nazwiska tych specjalistów i nazwy artykułów w których zawarli informacje na których się opierasz.
Odpisz
22 lutego 2018, 20:41
gry są dobre z umiarem i zachowaną świadomością
1
2
3
*bierze oddech*
ZRESZTĄ TAK JA WSZYSTKO WIEC DAJCIE JUZ SPOKOJ TYM GROM
Odpisz
22 lutego 2018, 20:43
Osoba nieprzyzwyczajona do przemocy tym bardziej nie zareaguje, kiedy dwóch ludzi będzie się między sobą bić.Wtedy paraliżuje cię strach, nie pewność i chcesz od miejsca, w którym dochodzi do takiej sytuacji jak najdalej odejść.Polityki w to nie wplątujmy, bo to nic z tym wspólnego nie ma.Są starsze pokolenia, które nie miały styczności z wirtualną przemocą i jakoś krzewią tą słynną mowę nienawiści
Odpisz
22 lutego 2018, 20:51
Skąd pomysł że ci specjaliści piszą jakieś artykuły i podpisują się z imienia i nazwiska?
Odpisz
22 lutego 2018, 20:51
Czy naprawdę każdy twój komentarz musi być tak zje**ny, że ludzie reagują jak na bait?
Odpisz
22 lutego 2018, 20:51
@ActimeleQ: Rzecz w tym że tego umiaru i świadomości nie ma.
Odpisz
22 lutego 2018, 20:52
@MoNka455: Przecież starsze pokolenia miały styczność z innymi środkami przekazu, stąd nienawiść u nich.
Odpisz
22 lutego 2018, 20:55
Jeśli nie piszą artykułów to skąd masz te informacje? Skoro nie podpisują się z imienia i nazwiska to skąd wiesz że są autorytetem w tej sprawie? Bo chyba że bray kuzyna twojej matki zdawał psychologię i Ci wszystko powiedział jakie te gry są złe.
Odpisz
22 lutego 2018, 20:56
Nie każdy ze starszego pokolenia miał z tym styczność, a mową nienawiści można w dzisiejszych czasach bardzo wiele rzeczy nazwać.
Odpisz
22 lutego 2018, 21:12
Święty Kościół Katolicki - to za mało powiedziane?
Odpisz
Edytowano - 22 lutego 2018, 21:17
Skoro się pod tym nie popisują to oznacza że ich teorie są gówno warte i nie chcą się do nich przyznać.
Odpisz
22 lutego 2018, 21:21
A cóż to:
The Good, The Bad and the Ugly: A Meta-analytic
Review of Positive and Negative Effects of Violent Video
Games
Napisane przez Christophera Johna Fergusona hmmm psycholog z imponującym doświadczeniem, no wydaje się ze on może coś wiedzieć. Prosz: Results from both meta-analyses (aggressive behavior and visuospatial cognition which is
discussed below) are presented together in Table 1. Results from the meta-analysis of
video game violence and its impact on aggressive behavior suggests that the raw summed
effect for violent video game exposure and aggression is r+ = 0.14. This indicates only a
2% overlap in variance between violent video game playing and aggressive behavior. More
critically, however, publication bias analyses (presented in Table 2) are in agreement that
publication bias is a significant problem for this body of literature. Once corrected for
publication bias, the relationship between violent video game exposure and aggression
drops to r+ = 0.04 with a confidence interval that crosses zero. This result does not support
a relationship between violent video game playing and aggressive behavior.
Święty Kościół Katolicki dobre sobie. Mówię wam albo to jest najlepszy troll na jeja albo zwykły ignorant.
Odpisz
22 lutego 2018, 21:25
Ignoranci to ci, którzy śmią krytykować Kościół, odrzucając swe człowieczeństwo.
Odpisz
22 lutego 2018, 21:28
@MoNka455: Albo jeśli się wkurzysz możesz się w niej wyżyć.
Odpisz
22 lutego 2018, 21:35
A czekaj, spojrzałem na twój profil. Jeśli to dla żartu to nawet śmieszne, a jeśli na poważnie to tłumaczenie ci czegokolwiek to strata czasu. Żyj w swoim ograniczonym świecie.
Odpisz
22 lutego 2018, 21:35
@MisioX10: Szczególnie w Postalu
Odpisz
Edytowano - 22 lutego 2018, 22:34
Zabawne jest to, że to właśnie Kościół Katolicki odbiera godność i człowieczeństwo ludziom.
Nadal.
Po tylu zmianach wewnątrz...
Po tylu walkach z nim...
Po tylu powodów do wstydu kościoła...
Ma jeszcze gorsze dogmaty niż wcześniej.
O, ale żeby nie było, chrześcijaństwo posiada swoje łagodne i racjonalne elementy powstałe o na skutek walk o ironio wolnomyślicieli z kościołem. Walk które wywołały tak mocny wstyd kościoła, że wycofywały swoje tradycyjne przekonania.
Odpisz
23 lutego 2018, 00:34
Gry nie powodują agresji. Jeżeli dziecko się źle zachowuje to nie wina komputera a wina złego wychowania.
Odpisz
23 lutego 2018, 18:32
@Rander: Przykro mi, że tak mówisz. Może kiedyś, jeśli zdobędziesz się na odrobinę dobrej woli i natkniesz się na odpowiednich ludzi, przyznasz mi rację. Mam nadzieję że i z tobą stanie się to, co ze mną.
Odpisz
23 lutego 2018, 18:32
Ależ ja nie mówię że gry powodują agresję. Gry jej uczą.
Odpisz
23 lutego 2018, 22:24
Jeżeli ktoś staje się agresywny ,,przez grę" to jego własny wybór. Znam wielu ludzi którzy nałogowo grają a nikogo nie skrzywdzili. Najlepiej wszystko zwalić na komputer, ponieważ jest to łatwiejsze niż szukanie prawdziwego powodu. Jeżeli masz odmienne zdanie nie musisz go wyrażać, bo tak naprawdę w internecie każdy kto ma inne zdanie jest traktowany z pogardą. Nawet jeśli masz rację, każdy będzie stał na swoim i nie ustąpi, a potem nie przyzna się do błędu. Wyraziłeś swoją opinię bo masz prawo, ale większość memowiczów i tak tego nie poprze widząc że zwalasz na komputer. Większość nastolatków popiera komputer i nawet jak coś jest złe to będzie tego bronić. Nie ma sensu się z nikim sprzeczać bo NIKT nie ustąpi.
Odpisz
23 lutego 2018, 22:44
Nie mówię że gry powodują agresję. Ale uczą jej. Otwierają furtkę na agresję z innych źródeł itd.
A co do sprzeczania się, to masz rację że raczej nikt nie ustąpi. Ale jakoś zawsze o tym zapominam gdy wplątuję się w internetową dyskusję.
Odpisz
24 lutego 2018, 10:00
I miałbym zmienić zdanie odnośnie tych faktów, bo?
Odpisz
24 lutego 2018, 10:04
@Rander: Bo być może natrafisz tak jak ja na dobrych ludzi i nawrócisz się.
Odpisz
25 lutego 2018, 12:36
xdddd
Odpisz
22 lutego 2018, 20:21
Kiedyś ludzie kupowali włosie z dupy od ulicznego menela w tunice, bo myśleli, że to włosy ukrzyżowanego Jezusa.
Odpisz
22 lutego 2018, 20:13
Gry są złe, zniszczą Cię!
Odpisz
22 lutego 2018, 20:17
@Pandzianikki: "I twoją matkę też"
Odpisz
22 lutego 2018, 20:20
@MoNka455: otóż to
Odpisz
22 lutego 2018, 20:11
Gry są złe, zniszczą cie!
Odpisz
22 lutego 2018, 20:14
@MoNka455: kurde, szybsza ;-;
Odpisz
22 lutego 2018, 20:16
@Pandzianikki: *Szybszy
Odpisz
21 lutego 2018, 12:34
Dobrze prawi, polać mu!
Odpisz