Od jutra zmieniam światopogląd
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Nie ma opcji
To ten mniej utalentowany
Każdy ma w sobie dziecko
Zawsze sie ktos taki znajdzie w klasie..
Tak działa wszechświat
Rel
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież3 czerwca 2018, 14:19
xD
Odpisz
11 września 2019, 19:52
@Grzechoooo: XD
Odpisz
20 lutego 2018, 00:13
Perun ( nie peron j*bana autokorekto )
Weles
Dadźbóg
Swaróg
Chors
Mokosz
Strzybóg
Praise them all!
Odpisz
23 marca 2018, 15:24
@Reaper_: Kłóciłbym się nad pisownią, ale nie będę, bo zostanę zjechany :v
Odpisz
26 marca 2018, 15:59
@XDemon666: Mów, ja pisałem jak w książce jest napisane ( tytuł to Mitologia Słowiańska ).
Odpisz
19 lutego 2018, 16:26
nie no spoko, fajna satyra, ale zaprzeczanie istnieniu duszy jest troche (dla mnie bezsennsem) wiara w to, że jesteśmy tylko ciałem to przynajmjiej dla mnie absurd
Odpisz
19 lutego 2018, 21:07
@kokosek112: Ale tu nie ma zaprzeczenia istnienia duszy, obrazek mówi ze nie jest ona uwięziona w ciele. Dusza jest energią natury, która kształtuje świat i daje życie, ciało pożycza ją by istnieć,i oddaje po śmierci.
Odpisz
20 lutego 2018, 00:06
@Benios30: może źle zinterpretowałem tamten fragment.
Odpisz
23 lutego 2018, 00:49
@kokosek112: dlaczego niby zaprzeczenie istnienia duszy jest absurdem? Jeśli przyjmujesz to, że niektórzy nie wierzą w żadnego boga i życie pozagrobowe, to to nie jest większym absurdem.
Bo czym dokładnie miałaby być dusza i dlaczego jest potrzebna? Co przeszkadza w tym, by po prostu nasze ciało działało bez żadnej magicznej energii?
Ba! To nawet jest w pewnym sensie piękniejsze - nie jesteś taki jaki jesteś dzięki jakiejś zupełnie niematerialnej duszy, a dzięki temu że twój mózg powstał i rozwinął się dokładnie w taki sposób w jaki się rozwiną, a każda zmiana po drodze mogła zmienić ciebie.
Nie ma żadnego dowodu na istnienie duszy, więc założenie że nie istnieje jest zupełnie racjonalne. I tak, byłoby fajnie mieć jakąś duszę czy coś takiego, ale byłoby także fajnie mieć magię, jakiś sposób na poruszanie się z prędkością nadświetlną, rozmowę ze zwierzętami, generowanie nieskończonej darmowej energii, mieć teraz żywe dinozaury, czy inne takie. To że byłoby fajnie gdyby coś istniało, nie jest żadnym dowodem na to że to istnieje.
Odpisz
23 lutego 2018, 09:50
@opliko95: wg. mnie dusza w takim ogólnym rozumieniu nie przypisanyn do żadnej religii to coś co daje człowiekowi wole, jednak ciężko będzie to roztrzygnąć bez klonowania ludzi a i nawet to nie do konca to roztrzygnie
Odpisz
23 lutego 2018, 23:24
@kokosek112: Czy nie mógłby tego robić nasz mózg bez żadnej duszy? To mam wrażenie po prostu chęć wyróżnienia się i podbicia samooceny (wielu ludzi swoją drogą równocześnie niedocenia i przecenia nasz gatunek :P).
Zresztą samo to czy mam wolną wolę jest dyskusyjne. Tj. toczą się o tym dyskusje...
A więc nie tylko nie ma dowodu na istnienie duszy, ale nawet dyskutowane jest czy to co miała by wg. ciebie robić w ogóle występuje w naszym gatunku :)
A poza tym, to czy w takim razie udane sklonowanie człowieka jest wg. ciebie dowodem przeciw duszy? Czyli wystarczy by zniesiono prawa zakazujące tego i kilka lat na doskonalenie tego + rozwój powstałego tak organizmu i już wiemy że nie ma duszy, tak?
Odpisz
24 lutego 2018, 10:10
@opliko95: no właśnie dokładnie o to mi chodziło mówiąc o tym, że nawet to nie do końca rozwiązałoby spór.
Odpisz
16 lutego 2018, 20:48
Jestem Chrześcijaninem i na tacę kładę co najwyżej ciasteczka bo wierzę w Boga, a nie w księdza
Odpisz
16 lutego 2018, 20:54
@lorax12: Nie w księdza wierz, lecz w Kościół.
Odpisz
16 lutego 2018, 22:09
To powinno się wierzyć w Boga, czy w Kościół jako organizację?
Odpisz
16 lutego 2018, 23:38
@Orangeria: z tego co kojarzę, to w Boga i Kościół jako wspólnotę. Ale specem nie jestem, takie zasłyszane.
Odpisz
17 lutego 2018, 07:46
Nie w Kościół a w Boga, Jezusa Chrystusa i w Ducha Świętego wierzę
Odpisz
17 lutego 2018, 11:10
@Orangeria: W Boga i Kościół przez Boga założony.
Odpisz
17 lutego 2018, 11:12
@lorax12: Bóg jest dla ciebie i zawsze pozostanie niedostępny, jeśli nie będziesz miał pośredników. Co innego Kościół.
Odpisz
17 lutego 2018, 11:20
Ksiądz jedynie przekazuje Słowo Boże i odprawia sakramenty i odpuszcza grzechy w spowiedzi
Z Bogiem można się porozumieć bez pomocy księdza
Wielkiej różnicy to nie robi
Odpisz
Edytowano - 17 lutego 2018, 11:52
@lorax12: Toż mówię, żeby wierzyć nie w księdza, lecz w Kościół. Ten sam Kościół, który założył Jezus Chrystus i jego uczniowie. Ten sam kościół, którym kieruje Papież. Ten sam Kościół, który układa interpretację Pisma Świętego i chroni nas przed wprowadzeniem w błąd.
Jedynie Kościół i Cerkiew zapewniają prawdziwy charakter chrześcijaństwa.
Odpisz
17 lutego 2018, 12:14
Albo wierzysz w Kościół albo w Boga
A ja wierzę w Boga, a nie w ludzi
Odpisz
17 lutego 2018, 15:35
@lorax12: Wierzyć się winno w Kościół i Boga przez Kościół kreowanego.
Odpisz
17 lutego 2018, 17:05
Czyli według Ciebie Bóg tak naprawdę nie istnieje?
Odpisz
17 lutego 2018, 17:07
@lorax12: Oczywiście że istnieje, tylko że został wykreowany przez ludzi, tak samo zresztą jak wszystko na świecie. Sama wiara jest dowodem na istnienie czegoś.
Odpisz
17 lutego 2018, 18:24
Jeśli powiem ci teraz, że wierzę w istnienie jednorożców, to uznasz, że na pewno istnieją, bo ja w to wierzę?
Odpisz
17 lutego 2018, 18:51
@Orangeria: Ja bym Cię wspierał w twojej wierze
Cokolwiek co czyni Cię szczęśliwym
Sam w to nie muszę wierzyć
Odpisz
17 lutego 2018, 19:31
@Orangeria: Tak. Skoro w nie wierzysz, to na pewno mają jakiś wpływ na twoje życie, a zatem muszą istnieć. A że ja nie potrafię dostrzec ich obecności - to już mój problem.
Odpisz
19 lutego 2018, 17:33
@lorax12: Ja chciałbym tylko powiedzieć, że z tego co wiem to według religii chrześcijańskiej istnieje Bóg w Trójcy Jedyny, a Kościół jest wspólnotą chrześcijan na całym świecie, będącą Ciałem (bardziej w sposób metaforyczno-symboliczny) Chrystusa, czyli jakby przedłużeniem Jego posłannictwa.
Czyli nie ma tak, że "albo Bóg, albo Kościół". Oczywiście mówię tylko w kontekście chrześcijaństwa.
Odpisz
19 lutego 2018, 17:45
@Baturaj: Oczywiście że tak.
Odpisz
19 lutego 2018, 21:35
Kościół to mafia, która założyła chrześcijaństwo do omamiania ludzi i rządzenia nimi, czas najwyższy to sobie uświadomić.
Odpisz
19 lutego 2018, 22:18
@Broski: Do zobaczenia w piekle
Odpisz
20 lutego 2018, 16:54
@Broski: A jeśli ktoś wyrywa dziecku z ręki trutkę na szczury, to je zniewala, bo nie pozwala mu robić tego, na co ma ochotę.
Odpisz
Edytowano - 20 lutego 2018, 17:44
Nie wiem, czy spostrzegłeś, ale już obaj wylądowaliśmy na jego liście głupich idiotów w opisie profilu (spodziewam się, że dlatego, iż ośmieliliśmy się próbować przekonać innych rozsądnymi argumentami do innego zdania niż mają), więc byłbym ostrożny z podejmowaniem polemiki. Pozdrawiam ;)
Odpisz
Edytowano - 20 lutego 2018, 21:39
@Baturaj: Kilkukrotnie się ośmieszałeś tymi swoimi "rozsądnymi argumentami", które były pseudo-naukowym bełkotem bez żadnych konkretów. Na liście wylądowałeś nie za to, ale za chamstwo pod jednym obrazkiem, bo źle zrozumiałeś mój komentarz i poczułeś się wielce obrażony.
Odpisz
Edytowano - 20 lutego 2018, 23:56
@Broski: Po pierwsze: nie pamiętam, bym się o cokolwiek wielce obraził kiedykolwiek na jeja, a po drugie to o ile się orientuję to jeżeli coś źle zrozumiałem, w takim wypadku przyznawałem to. Mógłbyś przytoczyć mi tamtą rozmowę, to znaczy dać linka do tamtego obrazka, proszę?
Odpisz
21 lutego 2018, 22:24
@Baturaj: Człowieku, Ty myślisz, że ja pamiętam każdy obrazek pod którym z kimś rozmawiałem?
Odpisz
22 lutego 2018, 11:29
@Broski: A mi się wydaje, ze znalazłem:
http://www.obrazki.jeja.pl/343768,buk-pomoze.html
Odpisz
22 lutego 2018, 19:57
@Baturaj: Nie, to był pierwszy obrazek, pod którym dyskutowaliśmy, ale to nie ten, o którym mówię.
Odpisz
22 lutego 2018, 23:24
@Broski: Ale właśnie jestem prawie pewien, że to nie był pierwszy obrazek, pod którym dyskutowaliśmy. Z pewnością wcześniej raz czy dwa się zdarzyło. No ale poszukam dalej.
Odpisz
23 lutego 2018, 18:52
@Baturaj: A może przestać próbować nawzajem udowodnić sobie winę i po prostu rozejść się w pokoju?
Odpisz
23 lutego 2018, 21:11
Nie no, ja tam się na nikogo nie obrażam ani nic tylko po prostu chciałem wyjaśnić z Nim tą sprawę odnośnie "obrażenia się". Ale to nie jest takie ważne. Nie chcę mieć żadnego konfliktu ani niczego.
Odpisz
19 lutego 2018, 19:30
Co do punktu pierwszego, to chyba wszystkie religie czczą słońce. Horus, Mitra, Jezus i inni są właśnie symbolami słońca i wszyscy są tym samym bogiem, jeden jest kopią drugiego. Polecam fajny film, który to wszystko objaśnia
Odpisz
20 lutego 2018, 14:49
@Broski: Jezus symbolem słońca... co? Wyjaśnisz bo chyba trochę nie ogarniam.
Odpisz
20 lutego 2018, 21:43
@Brind: Wyjaśnię Ci na priv, a raczej dam link do dobrego filmu, który wszystko ładnie tłumaczy.
Odpisz
19 lutego 2018, 19:53
Ja tam jestem buddystką.
Odpisz
20 lutego 2018, 08:55
@GupieKonto: Możesz jeść mięso?
Odpisz
20 lutego 2018, 18:00
@DaKnight: Zależy jakie. -I tak nie lubię, więc nie jem. (czasami może filet z kurczaka, ale tak to nie jem żadnego innego.)
Odpisz
20 lutego 2018, 00:40
Pięknie napisane, pięknie.
Odpisz
19 lutego 2018, 23:34
Pytanie : W jaki sposób zmienić wiarę ?
Odpisz
20 lutego 2018, 01:48
@Mejzurian: Zmienić.
Odpisz
19 lutego 2018, 17:24
Sorry, ale co najmniej połowa tych "zalet" tak naprawdę opiera się na przeciwieństwie "wad" innych religii, a nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie to, że te "wady" są nieprawdziwe...
Także...
Odpisz
19 lutego 2018, 22:19
@Baturaj: Twoje argumenty i wiara są bardzo solidne. Także szacunek
Odpisz
19 lutego 2018, 22:31
Co masz na myśli?
Odpisz
19 lutego 2018, 21:28
Asatru pozdrawia serdecznie.
Odpisz
16 lutego 2018, 23:40
>Krótkie życie na ziemi z paroma wyrzeczeniami w zamian za życie wieczne pełne szczęścia i dostatku
>Krótkie życie na ziemi robiąc co ci się podoba w zamian za wieczne smutek i żal za to ze nie masz już szans być szczęśliwym
Który deal jest lepszy
Odpisz
16 lutego 2018, 23:41
@FerrusIgnis: wybieram opcję nr 2
Odpisz
19 lutego 2018, 21:13
@FerrusIgnis: To się sprawdza tylko gdy faktycznie istnieje coś po życiu na ziemi.
I jeśli przyjmiemy że założenia dogmatów wiary i Religi we wszystkim mają rację i udostępniają droge do zbawienia po śmierci.
Odpisz
19 lutego 2018, 18:35
Ja nie daję na tacę bo jestem pie*dolonym dzieckiem, i nie posiadam stałego zarobku, który pozwoliłby wesprzeć parafię
Co to w ogóle za problem z tym podpunktem dot. dawania na tacę, nie jest to obowiązkowe
Wiem że tu chodzi o obrazek i generalnie śmiesznie i takie tam, no ale ograniczmy się do faktów nie wyssanych z dupy, bardzo grzecznie proszę
Odpisz
19 lutego 2018, 14:09
Jak zniszczyć jakąkolwiek religię dwoma słowami?
>udowodnij mi
Odpisz
19 lutego 2018, 14:15
@kaltoraka: Nie, niektórzy mogą oddawać cześć słoniom, a raczej mało kto zdrowy psychicznie powie, że mogą nie istnieć.
Odpisz
19 lutego 2018, 16:20
@tadeusz999: konie nie istnieją
Odpisz
19 lutego 2018, 17:26
@kaltoraka: Nie, ponieważ religie nie polegają na wiedzy, tylko na wierze, która ma już poznaną wiedzę uzupełniać. A udowodnić można tylko fakty, czyli ogólnie pojętą wiedzę.
Odpisz
19 lutego 2018, 17:02
Hm. Chyba zostanę poganinem. Tyle zalet... Mało wad. Nóż to cud!
Odpisz
19 lutego 2018, 16:26
Dwójka mnie rozwaliła. A tak w ogóle to nie rozumiem filiżanki na tacy.
Odpisz
19 lutego 2018, 16:56
@Doczek: Pieniądze na tace.
Np. katolicki zwyczaj podczas mszy, by włożyć święte pieniądze dla księdza, by go doprowadzić do stanu wyższego. Z każdą złotówką bliżej mu do Boga.
Odpisz