@DaKnight: Ogólnie to była drama na Twitterze, że obozy koncentracyjne były polskie. (Tak, to jest związane z Holocaustem) Było zaangażowane w to wiele osób. Jakaś laska również napisała, że taki żyd nigdy nie widział niemieckiego żołnierza, a ginął z rąk Polaków.
@MrAnvil935: teraz to zacząłem się martwić że jakiś creep zapisuje moje traumatyczne dzieciństwo którego w sumie nie pamiętam... Ale na pewno kiedyś jadłem kamienie
>Wejdź w komentarze,
>Zobacz tą dyskusje
Parsknij śmiechem jak rasowy po.je.b
>Przypomnij sobie że twój ziomek zjadł kawałek cegłówki bo wpoiłeś mu że ma dużo wapnia a lekarz kazał mu jeść wapno 5 razy dziennie
>Popłacz się ze śmiechu
@Krzyniu: Ale Niemcom opłacało się przyznać. Gdyby temu przeczyli, pogorszyliby swój wizerunek. No i dochodzi fakt, że Niemcy
jednak swój szacunek mają
i dupy żydom lizać sobie nie dają
@Hartio: Mówię pod tym kątem, że to nie Niemcy. Za holokaust nie był odpowiedzialny cały naród, tylko naziści pół wieku. Obecnie Niemcy nie mają nic do tego, a ludzie którzy bawili się w chemików i wytwórców mydła już nie żyją.
@Krzyniu: Niby nie był odpowiedzialny cały naród, ale Hitler wygrał wybory w sposób demokratyczny. Duża część Niemców popierała jego politykę. Nie można powiedzieć, że byli to odpowiedzialni tylko ludzie o poglądach nazistowskich :P
@Wezyr: Tak, ale wśród tych, którzy należeli do narodu niemieckiego zawierali się ci, którzy nie popierali Hitlera. Co więcej, nie sądzę żeby tak każdy jego zwolennik był przekonany do tego holokaustu (inb4 adolf nie wiedział).
I nie zapominajmy, że to było cholerne pół wieku temu. Ja na przykład nie chciałbym teraz dostać wpie**olu przez najazdy Chrobrego sprzed tysiąca lat.
@Krzyniu: Zapominanie o błędach ludzkości jest złe. Nie mam na myśli jakieś odrazy do Niemców, Rosjan czy innych narodowości, czy broń Boże pogłębianiu postawy patriotycznej na podstawie historii, ale właśnie naukę, jaką wszyscy ludzie osiągneli z czasów Holocaustu, aby coś takiego nie miało ponownie miejsca. Ale tu nawet nie chodzi o samą II wojnę, taki wniosek można wyciągnąć do każdej prawie sytuacji historycznej. Taki atak Napoleona na Rosję, uczy na przykład, aby nigdy nie lekceważyć "słabszego" przeciwnika, można wyciągnąć też przykład bardziej społeczny, jakim jest Bolesław Śmiały i jego słynny konfilkt z Biskupem, w którym również nie docenił znaczenia przeciwnika i przez głupiego Stanisława, wspaniale zapowiadające się lata rządów odeszły w niesławe i nasz król skończył tragicznie.
Rozbicie dzielnicowe pokazuje z kolei, że chęć zażegnania konfiktów, może jeszcze bardziej je zaognić, przy okazji ucząc, że tak skrajne decentralizowanie państwa jest zgubne. A więc żaden myślący władzca znający konsekwencje nie zrobiłby tak ponownie.
Hannibal! Ten słynny wódz, wyśmienity taktyk! Nie pomyślał jednak, żeby zbadać tereny, po których wyśle swoje wojska, czy diwiedzieć się, czy słonie w Alpach mają rację bytu i zwyczajnie nie zdechną. A jak wiemy, przeżył tylko jeden.
Przykładów są setki. Boli mnie jednak bardzo, że historia w szkołach nie jest nauką, o KONSEKWENCJACH jakiś czynów, o wysnuwaniu jakichś wniosków, tylko bezmyślnym wkuwaniem na blachę wydarzeń, dat, pojęć, które zapomnimy zaraz po kartkówce. Ale w sumie niemal wszystkie przedmioty są niestety własnie takim wkuwaniem. W każdym razie, mam nadzieję, że zrozumiałeś mniej więcej mój punkt widzenia, wybacz, że dawałem przykłady od dat nowszych, do dat starszych, ale musiałem jakoś odbić od tej II wojny.
@Krzyniu: Jak to nie? To się przypisuje do narodu, a nie do ludzi. Zje**ny jesteś i tyle. Chcesz to możesz sobie pozwalać, żeby jacyś żydzi cię obwiniali za holocaust.
@Krzyniu: Teraz Krzyniu większość pamięta. Pomyśl jednak, co będzie za 100, 200 lat, jeżeli już teraz, kiedy minął niecały wiek od Hitlera, a tyle osób opowiada zniekształconą wersje historii tego okresu ludzkości.
Ale generalnie co tu jeszcze dodać? Tak samo nie czuję się odpowiedzialny za to, że polskie seby biją ludzi w UK, tak samo nie czuję się odpowiedzialny za Grody Czerwieńskie i tak samo nie czuję się nijak odpowiedzialny za tzw. "chwalebne czyny Polaków". Zatem dlaczego Niemcy mieliby być za Holokaust?
@Krzyniu: Rozumiem, że masz zapędy kosmopolityczne, podobnie zresztą jak ja. Niestety, jak narazie świat jest podzielony na wiele państw i różnica słów Polskie/Niemieckie ma jednak duże znaczenie polityczne i nie należy tego lekceważyć. Dopóki na świecie istnieją tak znakomici patrioci, jak nasz 3 rozmówca, szybko się to raczej nie zmieni.
@gelo1238: W jaki sposób niszczą nas ekonomicznie XD Masz na myśli te milionowe dotacje, projekty unijne, czy inne sposoby wspierania rozwoju krajów członkowskich UE?
Komentarze
Odśwież13 lutego 2018, 14:24
O co chodzi?
Odpisz
13 lutego 2018, 14:43
Izrael bez przerwy oskarżał Polaków o Holokaust i nagle Niemcy się przyznali
Odpisz
13 lutego 2018, 14:46
@Pomaranczowy: Dziekowac
Odpisz
13 lutego 2018, 15:24
@Pomaranczowy: oskarżał? od kiedy?
Odpisz
13 lutego 2018, 15:35
@M_ateo_1: Widzę, że muszą być naprawdę inteligentni
Odpisz
13 lutego 2018, 15:56
@BetonowyMur: Trza im Holokaust odje**ć.
Odpisz
13 lutego 2018, 16:10
@RobsonPlay: Trzeba by chyba im przypomnieć dobitnie kto im zrobił holocaust
Odpisz
13 lutego 2018, 19:14
@Pomaranczowy: Nie, Izrael nigdy nie oskarżał Polaków o holocaust. Najwyżej mówił o POTWIERDZONYCH mordach Polaków na Żydach.
Odpisz
13 lutego 2018, 20:18
@DaKnight: Ale mowili że to Polacy a nie Niemcy mordowali Żydów
Odpisz
13 lutego 2018, 20:21
@Pomaranczowy: 1. Można źródła tych informacji
2. Polacy też zabijali
Odpisz
13 lutego 2018, 20:24
@DaKnight: Jezusieńku najdroższy, żeby mi sie chciało szukać teraz tego, a to że Polacy mordowali, możliwe ale Niemcy również
Odpisz
13 lutego 2018, 20:29
@DaKnight: Tak btw to o co my się kłócimy, spojrzałem na to teraz i to niema sensu. ja nie kontynuuje
Odpisz
13 lutego 2018, 20:36
@Pomaranczowy: W sumie, trochę gówno powód do kłótni, ale od czasu prerioku*wy bardzo nerwowo reaguje na wszelkie niepotwierdzone informacje itp.
Odpisz
19 lutego 2018, 17:12
@DaKnight: Ogólnie to była drama na Twitterze, że obozy koncentracyjne były polskie. (Tak, to jest związane z Holocaustem) Było zaangażowane w to wiele osób. Jakaś laska również napisała, że taki żyd nigdy nie widział niemieckiego żołnierza, a ginął z rąk Polaków.
Odpisz
19 lutego 2018, 17:21
@Xenophia: W skrócie: nie znam się to się wypowiem.
Odpisz
19 lutego 2018, 21:15
@Pomaranczowy: Dokładnie to w ten sposób działało.
Odpisz
11 lutego 2018, 23:34
Czemu nie mogę zmienić tytułu, pomocy
Odpisz
11 lutego 2018, 23:36
Admin może zmienić.
Odpisz
11 lutego 2018, 23:51
@MrAnvil935: jeżeli przejdzie, a czuję że nie przejdzie
Odpisz
12 lutego 2018, 00:12
Oceny ma wyśmienite.
Odpisz
12 lutego 2018, 00:15
@MrAnvil935: póki co, a mam przeczucie, że dalej to pie**olnie jak WTC
Odpisz
Edytowano - 12 lutego 2018, 00:17
Więcej wiary w siebie.
Odpisz
12 lutego 2018, 00:21
@MrAnvil935: straciłem wiarę w siebie jak w wieku 5 lat połykałem kamienie bo lubiłem cukierki "kamyki". Po 3 się zorientowałem że to jednak nie to
Odpisz
12 lutego 2018, 00:23
Ok... to może podkopać samoocenę.
Odpisz
12 lutego 2018, 00:24
@MrAnvil935: nie zdajesz sobie sprawy jak to jest srać kamieniami mając jeszcze małą dupę
Odpisz
12 lutego 2018, 00:25
Przynajmniej możesz pochwalić się unikalnym przeżyciem...
Odpisz
12 lutego 2018, 00:27
@MrAnvil935: cholera, teraz to może lepiej by nie przeszło bo wszyscy zobaczą
Odpisz
12 lutego 2018, 00:28
*robi screena*
Odpisz
12 lutego 2018, 00:28
@MrAnvil935: oc***
Odpisz
12 lutego 2018, 00:30
I tym sposobem przestałeś się martwić czy obrazek przejdzie. Nie ma za co ;)
Odpisz
12 lutego 2018, 00:33
@MrAnvil935: teraz to zacząłem się martwić że jakiś creep zapisuje moje traumatyczne dzieciństwo którego w sumie nie pamiętam... Ale na pewno kiedyś jadłem kamienie
Odpisz
12 lutego 2018, 00:35
Daj kamienia nabiera nowego znaczenia.
Odpisz
12 lutego 2018, 00:43
@Hartio: Kiedy był mały wziął sobie do serca żryj gruz cyganie
Odpisz
12 lutego 2018, 01:29
@Mroczny_Pan: i jak smacznym był?
Odpisz
Edytowano - 12 lutego 2018, 02:01
>Wejdź w komentarze,
>Zobacz tą dyskusje
Parsknij śmiechem jak rasowy po.je.b
>Przypomnij sobie że twój ziomek zjadł kawałek cegłówki bo wpoiłeś mu że ma dużo wapnia a lekarz kazał mu jeść wapno 5 razy dziennie
>Popłacz się ze śmiechu
Odpisz
12 lutego 2018, 02:03
@GooseApocalypsE: kocham ciebie za tą historię ❤
Odpisz
12 lutego 2018, 02:14
Kocham cię ale jako przyjaciela.
Odpisz
12 lutego 2018, 02:26
@GooseApocalypsE: ja też a ty myślałeś, że co
Odpisz
12 lutego 2018, 02:46
Acha. okej...
Odpisz
12 lutego 2018, 07:24
@GooseApocalypsE: Noice
Odpisz
Edytowano - 12 lutego 2018, 07:59
Kiedy chwilę cię nie ma na Jeja.
Odpisz
12 lutego 2018, 10:38
@MrAnvil935: taż tak bym chciała ಥ_ಥ
Odpisz
12 lutego 2018, 13:51
Prosz
Odpisz
12 lutego 2018, 14:15
@GooseApocalypsE: dziękuję!
Odpisz
12 lutego 2018, 15:16
@GooseApocalypsE: ja też (T_T)
Odpisz
13 lutego 2018, 13:00
top 10 anime bad endings
Odpisz
13 lutego 2018, 13:35
Przeszło xD
Odpisz
13 lutego 2018, 13:48
@GooseApocalypsE: czej, co? Konto usunięte?
Odpisz
13 lutego 2018, 14:26
@GooseApocalypsE: Ja w 1 klasie podstawówki miałem w kieszeni psie chrupki to wcisnąłem je koledze że to cukierki, a on je zjadł.
Odpisz
13 lutego 2018, 14:47
@Monster_: płaczę i się uśmiecham jednocześnie
Odpisz
13 lutego 2018, 12:39
W sumie to na miejscu Niemców bym tego nie zrobił.
Odpisz
Edytowano - 13 lutego 2018, 13:06
@Krzyniu: Nie zrobił holocaustu, czy nie przyznwał się do niego?
Odpisz
13 lutego 2018, 13:08
@Profesor_Ender: Nie przyznał się. I słusznie.
Odpisz
13 lutego 2018, 14:07
@Krzyniu: Ludzie cię nie lubią :v
Odpisz
Edytowano - 13 lutego 2018, 14:34
@Krzyniu: Ale Niemcom opłacało się przyznać. Gdyby temu przeczyli, pogorszyliby swój wizerunek. No i dochodzi fakt, że Niemcy
jednak swój szacunek mają
i dupy żydom lizać sobie nie dają
Odpisz
13 lutego 2018, 14:42
@Hartio: Mówię pod tym kątem, że to nie Niemcy. Za holokaust nie był odpowiedzialny cały naród, tylko naziści pół wieku. Obecnie Niemcy nie mają nic do tego, a ludzie którzy bawili się w chemików i wytwórców mydła już nie żyją.
Odpisz
13 lutego 2018, 14:50
@Krzyniu: Co nie zmienia faktu,że to przodkowie obecnych Niemców,a nie Polaków byli odpowiedzialni za Holokaust.
Odpisz
13 lutego 2018, 14:57
@Profesor_Ender:
Odpisz
13 lutego 2018, 14:58
@Andrzej_Duda: Jak dla mnie to mogą być za to odpowiedzialny nawet somalijscy piraci. Stało się i się stało, na ch*j drążyć temat.
Odpisz
13 lutego 2018, 15:33
@Krzyniu: Xd Wybacz ale takie myślenie o przeszłości jest niesamowicie zgubne.
Odpisz
13 lutego 2018, 15:53
@Krzyniu: Dobra ku*wa mać to my odpowiemy Izraelowi,że to somalijscy piraci zrobili Holokaust.
Odpisz
13 lutego 2018, 16:05
@Hartio: Czemu jest zgubne? Chyba dlatego że tak jak teraz rząd jednego kraju się przypieprza do rządu innego kraju o jakieś ch*jstwo sprzed wieku.
Odpisz
13 lutego 2018, 16:42
@Krzyniu: Niby nie był odpowiedzialny cały naród, ale Hitler wygrał wybory w sposób demokratyczny. Duża część Niemców popierała jego politykę. Nie można powiedzieć, że byli to odpowiedzialni tylko ludzie o poglądach nazistowskich :P
Odpisz
13 lutego 2018, 16:58
@Wezyr: Tak, ale wśród tych, którzy należeli do narodu niemieckiego zawierali się ci, którzy nie popierali Hitlera. Co więcej, nie sądzę żeby tak każdy jego zwolennik był przekonany do tego holokaustu (inb4 adolf nie wiedział).
I nie zapominajmy, że to było cholerne pół wieku temu. Ja na przykład nie chciałbym teraz dostać wpie**olu przez najazdy Chrobrego sprzed tysiąca lat.
Odpisz
13 lutego 2018, 17:21
@Krzyniu: Zapominanie o błędach ludzkości jest złe. Nie mam na myśli jakieś odrazy do Niemców, Rosjan czy innych narodowości, czy broń Boże pogłębianiu postawy patriotycznej na podstawie historii, ale właśnie naukę, jaką wszyscy ludzie osiągneli z czasów Holocaustu, aby coś takiego nie miało ponownie miejsca. Ale tu nawet nie chodzi o samą II wojnę, taki wniosek można wyciągnąć do każdej prawie sytuacji historycznej. Taki atak Napoleona na Rosję, uczy na przykład, aby nigdy nie lekceważyć "słabszego" przeciwnika, można wyciągnąć też przykład bardziej społeczny, jakim jest Bolesław Śmiały i jego słynny konfilkt z Biskupem, w którym również nie docenił znaczenia przeciwnika i przez głupiego Stanisława, wspaniale zapowiadające się lata rządów odeszły w niesławe i nasz król skończył tragicznie.
Rozbicie dzielnicowe pokazuje z kolei, że chęć zażegnania konfiktów, może jeszcze bardziej je zaognić, przy okazji ucząc, że tak skrajne decentralizowanie państwa jest zgubne. A więc żaden myślący władzca znający konsekwencje nie zrobiłby tak ponownie.
Hannibal! Ten słynny wódz, wyśmienity taktyk! Nie pomyślał jednak, żeby zbadać tereny, po których wyśle swoje wojska, czy diwiedzieć się, czy słonie w Alpach mają rację bytu i zwyczajnie nie zdechną. A jak wiemy, przeżył tylko jeden.
Przykładów są setki. Boli mnie jednak bardzo, że historia w szkołach nie jest nauką, o KONSEKWENCJACH jakiś czynów, o wysnuwaniu jakichś wniosków, tylko bezmyślnym wkuwaniem na blachę wydarzeń, dat, pojęć, które zapomnimy zaraz po kartkówce. Ale w sumie niemal wszystkie przedmioty są niestety własnie takim wkuwaniem. W każdym razie, mam nadzieję, że zrozumiałeś mniej więcej mój punkt widzenia, wybacz, że dawałem przykłady od dat nowszych, do dat starszych, ale musiałem jakoś odbić od tej II wojny.
Odpisz
13 lutego 2018, 17:25
@Hartio: A i jeszcze zapomnialem o ziemniaku za długi post, jeżeli dotrwałeś, możesz zrobić sobie frytki.
Odpisz
13 lutego 2018, 18:42
@Krzyniu: Czyli twoim zdaniem lepiej, żeby dalej nas oskarżano za holocaust? Przecież to nie my.
Odpisz
13 lutego 2018, 18:48
@Hartio: Jako nauczka na przyszłość... to rozumiem. Aczkolwiek wątpię że ktoś wpadłby drugi raz na taki pomysł, gdyby ta wiedza przetrwała.
Odpisz
13 lutego 2018, 18:54
@gelo1238: Oni też nie.
Odpisz
Edytowano - 13 lutego 2018, 18:56
@Krzyniu: Jak to nie? To się przypisuje do narodu, a nie do ludzi. Zje**ny jesteś i tyle. Chcesz to możesz sobie pozwalać, żeby jacyś żydzi cię obwiniali za holocaust.
Odpisz
13 lutego 2018, 18:59
@gelo1238: Nie mam ochoty na dyskusje z czymś takim. Report lol.
Odpisz
13 lutego 2018, 19:17
@Krzyniu: :)
Odpisz
Edytowano - 13 lutego 2018, 19:42
@Krzyniu: Teraz Krzyniu większość pamięta. Pomyśl jednak, co będzie za 100, 200 lat, jeżeli już teraz, kiedy minął niecały wiek od Hitlera, a tyle osób opowiada zniekształconą wersje historii tego okresu ludzkości.
Odpisz
13 lutego 2018, 20:11
@Hartio: Byłoby mi naprawdę wszystko jedno.
Odpisz
13 lutego 2018, 20:18
@Krzyniu: Pinokio chyba zepsuł Ci nastrój na dyskusję.
Odpisz
13 lutego 2018, 20:23
@Hartio: No trochę.
Ale generalnie co tu jeszcze dodać? Tak samo nie czuję się odpowiedzialny za to, że polskie seby biją ludzi w UK, tak samo nie czuję się odpowiedzialny za Grody Czerwieńskie i tak samo nie czuję się nijak odpowiedzialny za tzw. "chwalebne czyny Polaków". Zatem dlaczego Niemcy mieliby być za Holokaust?
Odpisz
13 lutego 2018, 20:37
@Krzyniu: Bo jak wcześniej robili rozbiory to teraz niszczą ekonomicznie.
Odpisz
13 lutego 2018, 20:43
@Krzyniu: Rozumiem, że masz zapędy kosmopolityczne, podobnie zresztą jak ja. Niestety, jak narazie świat jest podzielony na wiele państw i różnica słów Polskie/Niemieckie ma jednak duże znaczenie polityczne i nie należy tego lekceważyć. Dopóki na świecie istnieją tak znakomici patrioci, jak nasz 3 rozmówca, szybko się to raczej nie zmieni.
Odpisz
13 lutego 2018, 20:44
@gelo1238: W jaki sposób niszczą nas ekonomicznie XD Masz na myśli te milionowe dotacje, projekty unijne, czy inne sposoby wspierania rozwoju krajów członkowskich UE?
Odpisz
12 lutego 2018, 11:06
W: Za memeski z nowego Samuraja Jacka to od razu leci piąteczka
Odpisz