I to jest dowód na to, że jeśli Bóg istnieje to jest egoistyczną ku*wą.
Przechodzę na buddyzm, bo przynajmniej w tej religii są wierzenia poparte nauką (Reinkarnacja na przykład).
@lorax12: Wierzenie w byty paranormalne
Wierzenie w Boga
Wybierz jedno, bo to nie jest to samo. Poza tym to, że ten temat pojawił się na tej stronie, nie oznacza, że reinkarnacja to spirytycyzm.
Nie jest tym samym, to prawda. Można wierzyć w byty paranormalne, ale nie w Boga, można też wierzyć w Boga i zaprzeczać istnieniu innych bytów paranormalnych.
Rzecz w tym, że obie te postawy mają dokładnie takie same podstawy naukowe.
@lorax12: Tak, ale wiara w jakieś byty paranormalne nie musi oznaczać wiary we wszystkie.
To tak, jakbyś mnie spytał "jak możesz wierzyć w istnienie niedźwiedzi, a nie wierzyć w smoki i jednorożce? To zwierzę i to zwierzę!"
@TrevorMan: "Wina wolnej woli człowieka".
Ale niektórzy ludzie przez wolną wolę innych są defacto pozbawiani własnej wolnej woli.
Nie mówiąc już o ofiarach chorób i klęsk żywiołowych, które z wolną wolą nie mają nic wspólnego i też ją ograniczają.
Umrzyj kurde w wieku ośmiu lat nie mogąc nic na to poradzić, bo jakieś głupie bakterie urządziły sobie orgię w twoich wnętrznościach - zajebista wolna wola, nie ma co.
@Mijak: nie do końca wolna zwykłe pierdzielenie dał ludziom wolną wolę ale zabronił im wielu rzeczy mimo to każdy duchowny powie że mamy wolną wole mimo że mamy tyle zakazów
@Matiozowiec: wolna wola polega na tym, że masz wybór
Słuchać prawa, albo ignorować zakazy
Tak jak w społeczeństwie będziesz później ukarany za "zbrodnie" przeciw niemu
Nigdy nie rozumiem tego gównianego argumentu bo przecież Kodeks Prawny robi to samo
@globusik1285: Chodzi ci o to, że nie istnieje, czy wszystkich bardzo kocha i nigdy nikogo by nie przemienił w słup soli, nie uderzył piorunem, nie zniszczył całego dobytku i całej twojej rodziny, nie sprowadził na ciebie grupy bandytów, ani żadnych chorób... no i oczywiście nie zesłałby przenigdy żadnej gigantycznej klęski żywiołowej, która by zniszczyła prawie całe inteligentne życie na Ziemi?
Jaki bełkot? Sama Biblia jest bardzo dobrze napisana, ładnie, spójnie itp
I wcale nie ma wielu metafor, ci którzy wszędzie widzą metafory tworzyli religijne doktryny, które wszystkim wyszły na złe
@przemek1ni: Biblia dobrze napisana XDDDDDDDDDDDDDD. Je**ć to, że każdy kolejny fragment przeczy poprzedniemu ale ok. Niech Ci będzie. Najpierw przeczytaj Biblię, a potem pie**ol głupoty.
Prawda, jest niespójna, ale wydawało mi się że każdy z obecnych wie o tym i że nie trzeba tego mówić. Jednak pomijając ten fakt, to ma ona dość dużo sensu, tylko trzeba dobrze się wczytać
A ty przeczytałeś, że mówisz, że każdy poprzedni fragment przeczy poprzedniemu? Chyba mnie wrabiasz albo hiperbolizujesz ostro, bo nie wierzę, że w ten sposób to odbierasz po przeczytaniu całości.
Ew. natrafiłeś na tłumaczenie z translatora, to by było zabawne
@przemek1ni: Niby Bóg wszystko wie. Czyli wie również jakie będą skutki jego czynów. Idąc tą drogą Bóg nie może żałować swoich czynów. Kolejny fragment Biblii zniszczony :3
@abuq1: No nie powiedziałbym. Strasznie naciągasz fakty. Jeśli ktoś czegoś żałuje to chce to cofnąć. Jeśli uznaje to za słuszne to znaczy, że nie żałuje xD.
Jak mem o Bogu to:
Jeżeli Bóg ma jakieś cechy typu wszechmoc, nieograniczone miłosierdzie itp. to sam się wyklucza. Jak jest najbardziej dobrą istotą we wszechświecie, to nie jest wszechmogący, bo nie może być zły. Więc same cechy Boga zaprzeczają jego istnieniu.
@lorax12: Zaprzeczenie samemu sobie jest oznaką nieistnienia. W rzeczywistości nie ma swojego rodzaju materialnych oksymoronów. Coś nie może być wielkie i zarazem duże (w przypadku jednego punktu odniesienia, bo w odpowiedniej skali rzeczy wielkie są małe). Tak samo Bóg ma sprzeczne cechy. Ludzi czasami sobie zaprzeczają, ale w sposób, można rzec, socjologiczny, a socjologia nie jest materialnym elementem rzeczywistości. Oczywiście możesz zapisać, że Bóg nie podlega prawom logiki, ale taka argumentacja nie ma poparcia w dowodach, czy może lepiej, w domniemanych wypowiedziach Boga na swój temat. Nigdzie nie przekazał informacji, że zaprzecza logice.
Religijny obrazek więc w sam raz do zachęcenia obejrzenia filmiku dokumentalnego o wszystko wyjaśniającym tytule "Skąd wzięło się chrześcijaństwo. Największy przekręt w historii świata", polecam serdecznie, mam nadzieję, że to niektórym umysł rozjaśni.
dowód na to że dzisiejszy Bóg nie istnieje w 100%
no tak Biblia nie spłonęła, więc chronił ją Bóg.
Ale czy widzieliście kiedyś płonące kino "Helios"
No właśnie
trochę to mi nie wygląda jak biblia
wierzyć w wszystko co jest na facebooku... serio
kiedyś było o wypadku w mojej miejscowości którego nigdy nie był itp.
Komentarze
Odśwież19 lutego 2018, 04:53
I to jest dowód na to, że jeśli Bóg istnieje to jest egoistyczną ku*wą.
Przechodzę na buddyzm, bo przynajmniej w tej religii są wierzenia poparte nauką (Reinkarnacja na przykład).
Odpisz
19 lutego 2018, 04:53
A w coś trzeba wierzyć, bo żyć się odechciewa :/
Odpisz
19 lutego 2018, 07:01
> reinkarnacja
> poparte nauką
Golden b8
Odpisz
20 lutego 2018, 18:06
cytat vesemira :P?
Odpisz
20 lutego 2018, 23:28
@lorax12: No reinkarnacja jest poparta naukowo. Jest na to wiele dowodów.
Odpisz
20 lutego 2018, 23:31
@Pikulina2137: tak.
Odpisz
21 lutego 2018, 07:04
Dajesz
Odpisz
21 lutego 2018, 14:48
@lorax12: od czego jest nasze kochane Google
Odpisz
21 lutego 2018, 15:06
>naukowe dowody
>spirytyzm
Twoje baity robią się coraz lepsze
Odpisz
21 lutego 2018, 15:43
Odpisz
21 lutego 2018, 19:23
@lorax12: spirityzm to też rodzaj nauki.
Odpisz
21 lutego 2018, 19:25
Tak samo jak teologia albo astrologia : /
Odpisz
21 lutego 2018, 19:31
wiem, że to rodzaj nauki
Ale to nie jest NAUKA
Jeśli wiesz co mam na myśli
Odpisz
Edytowano - 22 lutego 2018, 03:23
@lorax12: to jest nauka. Poza tym Bożek nie istnieje i jest w ch*j mało dowodów na jego istnienie. A ten mały procent da się łatwo obalić.
Odpisz
22 lutego 2018, 05:35
Jeśli popierasz spirytzm, ale wypierasz istnienie Boga to musisz baitować po inaczej to to trochę zabawne :D
Odpisz
22 lutego 2018, 12:17
@lorax12: Wierzenie w byty paranormalne
Wierzenie w Boga
Wybierz jedno, bo to nie jest to samo. Poza tym to, że ten temat pojawił się na tej stronie, nie oznacza, że reinkarnacja to spirytycyzm.
Odpisz
22 lutego 2018, 12:21
Nie jest tym samym, to prawda. Można wierzyć w byty paranormalne, ale nie w Boga, można też wierzyć w Boga i zaprzeczać istnieniu innych bytów paranormalnych.
Rzecz w tym, że obie te postawy mają dokładnie takie same podstawy naukowe.
Odpisz
22 lutego 2018, 12:27
Kiedy bogowie to były byty paranormalne
W każdej religii
Odpisz
22 lutego 2018, 12:30
@lorax12: Tak, ale wiara w jakieś byty paranormalne nie musi oznaczać wiary we wszystkie.
To tak, jakbyś mnie spytał "jak możesz wierzyć w istnienie niedźwiedzi, a nie wierzyć w smoki i jednorożce? To zwierzę i to zwierzę!"
Odpisz
22 lutego 2018, 12:32
@Mijak: wiem
Odpisz
9 lutego 2018, 23:29
Niby bóg nas kocha a codziennie tysiące ludzi umierają z głodu, przez wojnę albo jeszcze w innych okolicznościach
Odpisz
9 lutego 2018, 23:38
@BonnieThePirate: To nie wina Boga a wolnej woli człowieka
Odpisz
9 lutego 2018, 23:47
@TrevorMan: Bóg dał ludziom wolną wolę a gdy nie spełniali Jego woli zesłał na nich potop...
Odpisz
9 lutego 2018, 23:50
@BonnieThePirate: Coś tak myślę że będzie może jakaś gównoburza pomiędzy katolikami i ateistami
Odpisz
9 lutego 2018, 23:54
@Wielki_Cezarz_Kapust: Ja tam niby jestem ateistą ale się nie wtrącam
Odpisz
10 lutego 2018, 00:09
@BonnieThePirate: Wcale nie piszesz kontrowersyjnych komentarzy by wywołać właśnie takie shit stormy
Odpisz
10 lutego 2018, 00:13
@TrevorMan: Jak to? Chcesz powiedzieć, że judeochrześcijański Bóg nie zsyłał nigdy głodu, wojen i katastrof naturalnych?
Odpisz
10 lutego 2018, 00:20
@przemek1ni: zsyłał i narobił o wiele więcej gówna
Odpisz
10 lutego 2018, 00:23
@Matiozowiec: Niee, gdzie tam? Skąd w ogóle taka opinia?
Odpisz
10 lutego 2018, 00:25
@przemek1ni: a wiesz tak jakoś
a na serio liczyłem że odpowie mi jakiś fanatyk i rozpęta się gównoburza może muszę poczekać
Odpisz
10 lutego 2018, 00:50
@TrevorMan: "Wina wolnej woli człowieka".
Ale niektórzy ludzie przez wolną wolę innych są defacto pozbawiani własnej wolnej woli.
Nie mówiąc już o ofiarach chorób i klęsk żywiołowych, które z wolną wolą nie mają nic wspólnego i też ją ograniczają.
Umrzyj kurde w wieku ośmiu lat nie mogąc nic na to poradzić, bo jakieś głupie bakterie urządziły sobie orgię w twoich wnętrznościach - zajebista wolna wola, nie ma co.
Odpisz
10 lutego 2018, 00:56
@Mijak: nie do końca wolna zwykłe pierdzielenie dał ludziom wolną wolę ale zabronił im wielu rzeczy mimo to każdy duchowny powie że mamy wolną wole mimo że mamy tyle zakazów
Odpisz
10 lutego 2018, 01:54
@PolskiKacper123: Kiedy Bóg zesłał potop by chronić ludzi przed ich własnym spie**oleniem
Niestety obiecał już tego nie robić
I patrz co wyszło
Odpisz
10 lutego 2018, 01:55
@Matiozowiec: wolna wola polega na tym, że masz wybór
Słuchać prawa, albo ignorować zakazy
Tak jak w społeczeństwie będziesz później ukarany za "zbrodnie" przeciw niemu
Nigdy nie rozumiem tego gównianego argumentu bo przecież Kodeks Prawny robi to samo
Odpisz
10 lutego 2018, 17:12
@lorax12: ta obiecał że już nie ześle potopu teraz obiecuje że ześle ogień
Odpisz
10 lutego 2018, 17:14
@lorax12: z kodeksem się zgodzę ale tylko że różnica jest taka że kodeks prawny ma jakiś sens
Odpisz
10 lutego 2018, 18:12
@Matiozowiec: Kodeks prawny jest oparty na tych właśnie religijnych zasadach
Odpisz
Edytowano - 10 lutego 2018, 18:12
@Matiozowiec: Kiedy one opierają się na podobnych prawach
- Nie zabijaj
- Nie kradnij
I te inne religijne dodatki
Ale Kodeks jest bardziej dla ludności ogółem
A religijne dla wierzących
Odpisz
10 lutego 2018, 18:32
@TrevorMan: właśnie jest na odwrót to te religijne zasady zostały oparte na tych prawnych
Odpisz
10 lutego 2018, 18:33
@lorax12: tylko że zasady prawne były wcześniej o ile dobrze wiem
Odpisz
10 lutego 2018, 18:39
@Matiozowiec: Kodeks Hammurabiego był bardzo niesprawiedliwy nawet kierując się zasadą zemsty
Odpisz
10 lutego 2018, 19:24
@lorax12: pragnę zauważyć że w starożytnym Rzymie też istniał kodeks prawny
Odpisz
10 lutego 2018, 20:06
@Matiozowiec: Ale Hammurabiego był owiele wcześniej
Odpisz
11 lutego 2018, 00:15
@lorax12: ta informacja może być bardzo przydatna, potrzeba mi tylko wiedzieć w którym wieku przed naszą erą powstało
Odpisz
18 lutego 2018, 20:43
@przemek1ni: Bo nie zsyła.
Odpisz
Edytowano - 18 lutego 2018, 20:47
@globusik1285: Chodzi ci o to, że nie istnieje, czy wszystkich bardzo kocha i nigdy nikogo by nie przemienił w słup soli, nie uderzył piorunem, nie zniszczył całego dobytku i całej twojej rodziny, nie sprowadził na ciebie grupy bandytów, ani żadnych chorób... no i oczywiście nie zesłałby przenigdy żadnej gigantycznej klęski żywiołowej, która by zniszczyła prawie całe inteligentne życie na Ziemi?
Odpisz
19 lutego 2018, 04:50
@TrevorMan: Robienie shitstormu, aby wku*wić Katoli jest śmieszne, bo potem słuchasz argumentów wyciągnietych z dupy.
Po przeczytaniu całej Biblii stwierdzam, że Boga nie ma, bo jeden fragment przeczy drugiemu kek.
Odpisz
19 lutego 2018, 11:11
Biblia jest metaforyczna (kontynuujemy tę gównoburzę!)
Odpisz
19 lutego 2018, 13:42
@abuq1: plz no
Odpisz
19 lutego 2018, 14:02
@abuq1: No to jest głupie pie**olenie. Zaczęto tak mówić, gdy ludzie przestali wierzyć w ten bełkot.
Odpisz
19 lutego 2018, 16:48
To już było wiadome od ok. śródka średniowiecza, kiedy to wszyscy byli w stanie za religię zabić
Odpisz
20 lutego 2018, 07:28
Jaki bełkot? Sama Biblia jest bardzo dobrze napisana, ładnie, spójnie itp
I wcale nie ma wielu metafor, ci którzy wszędzie widzą metafory tworzyli religijne doktryny, które wszystkim wyszły na złe
Odpisz
20 lutego 2018, 12:00
@przemek1ni: Biblia dobrze napisana XDDDDDDDDDDDDDD. Je**ć to, że każdy kolejny fragment przeczy poprzedniemu ale ok. Niech Ci będzie. Najpierw przeczytaj Biblię, a potem pie**ol głupoty.
Odpisz
20 lutego 2018, 12:23
Prawda, jest niespójna, ale wydawało mi się że każdy z obecnych wie o tym i że nie trzeba tego mówić. Jednak pomijając ten fakt, to ma ona dość dużo sensu, tylko trzeba dobrze się wczytać
Odpisz
20 lutego 2018, 13:53
A ty przeczytałeś, że mówisz, że każdy poprzedni fragment przeczy poprzedniemu? Chyba mnie wrabiasz albo hiperbolizujesz ostro, bo nie wierzę, że w ten sposób to odbierasz po przeczytaniu całości.
Ew. natrafiłeś na tłumaczenie z translatora, to by było zabawne
Odpisz
20 lutego 2018, 23:29
@przemek1ni: polecam kanał "Śmiem wątpić" :3. Ma wiele filmów o tym, że Bożek nie istnieje.
Odpisz
20 lutego 2018, 23:31
@przemek1ni: Niby Bóg wszystko wie. Czyli wie również jakie będą skutki jego czynów. Idąc tą drogą Bóg nie może żałować swoich czynów. Kolejny fragment Biblii zniszczony :3
Odpisz
20 lutego 2018, 23:32
Odpisz
20 lutego 2018, 23:35
Można coś zrobić wiedząc doskonale czym to zaowocuje i później tego żałować.
Odpisz
21 lutego 2018, 00:03
@abuq1: No raczej nie, bo przecież Bóg jest zawsze pewny swoich decyzji. A jeśli żałuje to może to cofnąć. W końcu jest wszechmocny
Odpisz
21 lutego 2018, 00:36
Tak, jednak z jakieś powodu zrobił to co zrobił, żałuje tego, jednak jako wszechwiedzący, wie że to była słuszna decyzja
Odpisz
21 lutego 2018, 14:49
@abuq1: No nie powiedziałbym. Strasznie naciągasz fakty. Jeśli ktoś czegoś żałuje to chce to cofnąć. Jeśli uznaje to za słuszne to znaczy, że nie żałuje xD.
Odpisz
21 lutego 2018, 15:10
Jeżeli uważasz, że nie da się zrobić tego co słuszne, a jednak tego żałować, to zaufaj mi, jesteś w błędzie
Odpisz
21 lutego 2018, 19:24
@abuq1: Ale zrobisz coś SŁUSZNEGO i potem tego ŻAŁUJESZ oznacza, że nie było to słuszne z perspektywy czasu.
Odpisz
Edytowano - 21 lutego 2018, 22:56
Było słuszne dla dobra ogółu, nie twoich personalnych uczuć
Odpisz
22 lutego 2018, 03:22
@abuq1: Zaje**nie wszystkich ludzi oprócz jakiegoś zoofila było ok? XD
Odpisz
22 lutego 2018, 10:38
Wszyscy byli wtedy ch*jami (w sumie jak teraz)
Odpisz
21 lutego 2018, 23:22
ciekawe ile czasu minie nim ten "jedyny bóg " zniknie
Odpisz
19 lutego 2018, 12:24
Ja tam stawiam, że ci ludzie po prostu rozgniewali Swarożyca, słowiańskiego boga ognia i słońca :D
#poganizm najlepszy
Odpisz
18 lutego 2018, 17:19
A skąd wiadomo, że co innego nie wywołało pożaru? Jak wam wygodnie to zwalacie winę na Boga
Odpisz
18 lutego 2018, 17:31
@KalinkaMalinka: No nie katol przylozł
Odpisz
18 lutego 2018, 17:33
@xxxPaterrix03xxx: Nie jestem katolem ani nawet katoliczką
Odpisz
18 lutego 2018, 17:56
@KalinkaMalinka: Ale za to chyba masz problem z określeniem własnej płci
Odpisz
18 lutego 2018, 18:17
może być i helikopterem bojowym
Gówno Cię to powinno obchodzić
Odpisz
18 lutego 2018, 18:19
@xxxPaterrix03xxx: Tyś katola ns oczy nie widział
Odpisz
Edytowano - 18 lutego 2018, 18:59
@KalinkaMalinka: /rWoosh
Ps. To tyczy się też innych ale nie chcę spamować
Odpisz
18 lutego 2018, 21:27
@lorax12: I gówno mnie to obchodzi. A ty stałeś się chyba obrońcą katolików
Odpisz
19 lutego 2018, 07:03
Przecież ona nie jest katoliczką
Po prostu uważam, że jesteś wkurzający
To nie żadna chęć obrony nikogo, a wręcz przeciwnie
Odpisz
18 lutego 2018, 23:15
po potopie nie zniszczę rodzaju ludzkiego już nigdy (wodą)
Odpisz
18 lutego 2018, 18:03
Jak mem o Bogu to:
Jeżeli Bóg ma jakieś cechy typu wszechmoc, nieograniczone miłosierdzie itp. to sam się wyklucza. Jak jest najbardziej dobrą istotą we wszechświecie, to nie jest wszechmogący, bo nie może być zły. Więc same cechy Boga zaprzeczają jego istnieniu.
Odpisz
18 lutego 2018, 18:16
Zaprzeczenie sobie samemu nie może być oznaką nieistnienia bo wtedy ludzi by nie było
Odpisz
18 lutego 2018, 21:02
@lorax12: Zaprzeczenie samemu sobie jest oznaką nieistnienia. W rzeczywistości nie ma swojego rodzaju materialnych oksymoronów. Coś nie może być wielkie i zarazem duże (w przypadku jednego punktu odniesienia, bo w odpowiedniej skali rzeczy wielkie są małe). Tak samo Bóg ma sprzeczne cechy. Ludzi czasami sobie zaprzeczają, ale w sposób, można rzec, socjologiczny, a socjologia nie jest materialnym elementem rzeczywistości. Oczywiście możesz zapisać, że Bóg nie podlega prawom logiki, ale taka argumentacja nie ma poparcia w dowodach, czy może lepiej, w domniemanych wypowiedziach Boga na swój temat. Nigdzie nie przekazał informacji, że zaprzecza logice.
Odpisz
19 lutego 2018, 09:03
Przekazał że zaprzecza logice, właśnie poprzez opis tych zaprzeczających sobie nawzajem wydarzeń i cech.
Odpisz
18 lutego 2018, 20:27
Religijny obrazek więc w sam raz do zachęcenia obejrzenia filmiku dokumentalnego o wszystko wyjaśniającym tytule "Skąd wzięło się chrześcijaństwo. Największy przekręt w historii świata", polecam serdecznie, mam nadzieję, że to niektórym umysł rozjaśni.
Odpisz
18 lutego 2018, 17:45
Widzę, że ateistyczna propaganda na jeja ma się dobrze. I dobrze, ponieważ się z nią zgadzam.
Odpisz
18 lutego 2018, 18:10
@Hawaiiball: To akurat raczej zwykłe żarty. Propaganda nie trafiłaby na główną strony rozrywkowej.
Odpisz
18 lutego 2018, 18:15
@Hawaiiball: "propaganda" jak to jest propaganda to ja jestem Piłsudski
Odpisz
Edytowano - 18 lutego 2018, 17:09
Czy Bóg potrafiłby stworzyć górę, której nie uniesie?
Odpisz
18 lutego 2018, 17:13
@tadeusz999:
Odpisz
18 lutego 2018, 17:18
@ChimChim: Kpop!
Odpisz
18 lutego 2018, 17:23
@andrzejkawa15: kpop!
Odpisz
10 lutego 2018, 21:27
dowód na to że dzisiejszy Bóg nie istnieje w 100%
no tak Biblia nie spłonęła, więc chronił ją Bóg.
Ale czy widzieliście kiedyś płonące kino "Helios"
No właśnie
Odpisz
10 lutego 2018, 16:20
może zrobili coś złego Bogu (nie wiem jak inaczej to napisać) Bóg nie spalił im domu a po prostu przestał pilnować aby nic im się nie stało
Odpisz
18 lutego 2018, 20:46
@trawapl: Może po prostu to właściciele domu wywołali pożar np,swoją nieostrożnością.
Odpisz
10 lutego 2018, 09:25
to mi nie wygląda na biblie
Odpisz
10 lutego 2018, 08:28
trochę to mi nie wygląda jak biblia
wierzyć w wszystko co jest na facebooku... serio
kiedyś było o wypadku w mojej miejscowości którego nigdy nie był itp.
Odpisz
9 lutego 2018, 23:56
Przynajmniej mogą zgłosić reklamacje
Odpisz