Najlepszy prezent od Mikołaja ever
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Którym tygrysem jesteś?
Imo pająka zamienić miejscami z muchą
W takich chwilach dobrze zachować głowę
Góra Kościuszki
Ten, kto nigdy nie zrobił choć trochę kontrowersyjnego mema, niech pierwszy rzuci kamieniem
Tak działa wszechświat
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
OdświeżEdytowano - 22 grudnia 2021, 22:38
ej Opie
SWBF2 hejtowało się 2 lata temu jak był naprawde zły
Teraz mikropłatności wcale nie są konieczne, mogę powiedziec że wręcz niepotrzebne. Więc może zamiast wstawiać memów z przed 2 lat, zobaczyłbyś jak ta gra aktualnie wygląda?
Odpisz
30 kwietnia 2019, 22:59
Dobre!
Odpisz
27 grudnia 2020, 15:19
@OstatniSith2005: pomarańczowe
Odpisz
10 grudnia 2017, 18:12
Ale skąd "Św. Mikołaj" wziął pudełko?
Odpisz
10 grudnia 2017, 20:46
@kierowca11: Są ludzie sprzedający pudełka bez gier, np na allegro
Odpisz
10 grudnia 2017, 22:52
A to spoko
Odpisz
10 grudnia 2017, 17:53
mały rebus:
🖕 yeah -y -h
Odpisz
10 grudnia 2017, 19:01
@remigiuszkam8: fuckea? Nie istnieje takie słowo
Odpisz
10 grudnia 2017, 17:19
Dzisiaj widziałem na yt reklamę media expert z tą grą i jakimś podrzędnym yt-berem, gdzie pieprzył dlaczego warto to kupić pod choinkę, etc. *cringe intensifies*
Odpisz
10 grudnia 2017, 17:39
@Hawaiiball: ja już bym wolał żeby jutuberzy na reklamach nie zarabiali niż żeby to gówno mi jeszcze raz wyskoczyło
Odpisz
10 grudnia 2017, 10:56
na kanale media expert jest konkurs na battlefronta 2, żeby wygrać trzeba podać dlaczego warto ją kupić xD
Odpisz
10 grudnia 2017, 11:27
dzięki niej można wydać więcej pieniedzy niż kiedykolwiek.
Odpisz
10 grudnia 2017, 14:12
nie ma powodu by ją kupić, ale szczwane lisy
Odpisz
10 grudnia 2017, 12:10
Nie rozumem dlaczego jest taki hejt na tą gre
\_____________________/
Odpisz
Edytowano - 10 grudnia 2017, 12:43
@Adi34: Płacisz pieniądze za samą grę, a potem dostajesz od zaje**nia mikropłatności, dlatego...
Odpisz
10 grudnia 2017, 12:48
@pawelek9889: No to je ignoruj
proste
Odpisz
10 grudnia 2017, 13:01
@Adi34: Przez takich jak ty ta branża spada poniżej poziomu dna, mułu i polskiej sceny politycznej. Jasne, zignoruje je, bo kogo obchodzi fakt iż osoba która wydaje pieniądze będzie zawsze lepsza i do tego kilkaset razy szybciej wszystko odblokuje. Nie mówiąc o tym że nawet jak chcesz płacić, to możesz wydać nawet 7 tysiecy złotych w już i tak płatnej grze. Dostaje się i normalnym graczom i debilom, którzy kupują za pieniądze.
Odpisz
10 grudnia 2017, 13:16
@Adi34: Nie takie proste, bo jest bodajże wh** grindu, a ci którzy płacą oczywiście są lepsi, a poza tym powiedz, czy chciałoby Ci się grindować 40 godzin na samo odblokowanie postaci i kolejne 300 na jej wymaksowanie?
Odpisz
10 grudnia 2017, 13:34
@Davido: Jakby mi się gra spodobała to pewnie
Odpisz
10 grudnia 2017, 13:41
@Adi34: czyli w skrócie płać by wygrać
Odpisz
10 grudnia 2017, 13:53
@Adi34: JEDNEJ postaci z 12
Odpisz
10 grudnia 2017, 14:07
@Davido: A czemu nie
Odpisz
10 grudnia 2017, 17:41
@Adi34: Adi weź ich nie słuchaj, oni chyba nie wiedzą co to cod. Moge podać kilkanaście przykładów gier, w które gram i zawierają mikropłatności a mimo tego bez większego problemu zarabiam na to grając w grze. Ludzie mają po prostu straszliwy ból dupci bo MOŻNA zapłacić żeby dostać coś co się zdobywa grając w 10godzin (uczciwy czas bioroąc pod uwagę że faktycznie w tę grę grasz). Jako dobijający argument podam fakt, iż w np. grze battlefield 1 ponad połowa gry jest dokupienia oddzielnie jako przepistka premium albo np. w rainbow six siege - żeby kupić operatora z nowej aktualizacji musisz albo kupić przepustkę albo zapłacić punltami gry, które zarabia się grając, i co? Też ludzie tak będziecie płakać i płakać? Weźcie się w garść i zacznijcie grać a nie płaczecie że tak długo się zarabia. Tak długo.... Dla takich noobów albo niedzielnych graczy tak.
Odpisz
10 grudnia 2017, 17:44
@Mr_Quicky: Boi, mikropłatności to cecha darmowych mobilniaków, nie pełnopłatnych gier, na dodatek w SWBF są one takie jakie są
Albo płacisz, albo wiele, wiele więcej niż 10 H grindu
Odpisz
10 grudnia 2017, 17:59
@Davido: Jak w oońcówce napisałem - 10h dla kogoś kto dobrze gra i nie gra raz na tydzieć. Poza tym przypomnij sobie SWBF1 gdzie (tak na oko) 3/4 gry było do kupienia oddzielnie
Odpisz
10 grudnia 2017, 18:03
@Mr_Quicky: Tyle że między DLC i mikropłatnościami jest pewna różnica
Bo DLC raczej nie boostują ci postaci i nie powodują że jesteś lepszy bo masz więcej w portfelu
Odpisz
10 grudnia 2017, 18:05
@Davido: Lepsze bronie dostępne w dlc* Poza tym to jest jeszcze gorsze bo tak twórcy dzielą graczy na dwie grupy
Odpisz
10 grudnia 2017, 18:24
@Mr_Quicky: Po pierwsze nie 10h a kilkadziesiąt godzin, po drugie w przeciwieństwie do Siege nawet jeśli kupisz skrzynkę nie wiesz co dostaniesz, a w Siege masz podane na tacy na co wydajesz walutę. Nie mówiąc o tym że w battlefrontcie przedmioty że skrzynek dają faktyczne bonusy, więc osoba która dużo wyda i otworzy 100 skrzynek ma przewagę nad osobą która nie wyda tych pieniędzy. W Siege natomiast operatorzy drożsi nie są wcale lepsi. Jeden z droższych operatorów blackbeard jest w tej chwili bardzo słaby, a podstawowa operatorka Ash czy taki Thermite wciąż utrzymują się.
mecie.
Odpisz
10 grudnia 2017, 20:30
@Mr_Quicky: W Battlefront II zarabianie trwa długo, bo gra od początku jest nastawiona na p2w. W grach które wymienisz zarobki zależą od umiejętności więc dobry gracz rzeczywiście nie będzie miał problemu z odblokowaniem czegokolwiek. W Battlefront zarabianie opiera się na czasie gry, co pozwala twórcom na banalne ustawianie chorych wartości promujących grę portfelem.
Odpisz
11 grudnia 2017, 22:36
@Adi34:
Odpisz
12 grudnia 2017, 17:05
Nauczciesię grać a potem narzekajcie
Odpisz
13 grudnia 2017, 00:33
@Mr_Quicky: taka prawda :)
Odpisz
15 grudnia 2017, 17:25
@Mr_Quicky: Właśnie Ci powiedziałem, że postęp w grze jest na poziomie kodu oparty o czas a nie umiejętności, a ty każesz mi się nauczyć grać jakby to miało cokolwiek zmienić? W skali od tak do bardzo, jak głupi jesteś?
Odpisz
15 grudnia 2017, 23:08
Jeżeli według ciebie jestem głupi, to na pewno nie bardziej niż ty. Skończcie po prostu płakać i narzekać
Odpisz
16 grudnia 2017, 10:58
@Mr_Quicky: Może byś wytoczył jakieś kontrargumenty a nie tylko wyzywasz wszystkich?
Odpisz
16 grudnia 2017, 11:23
@Davido: Jest w pi**u gier w których odblokowywuje się bohaterów ale ch*j EA zrobi podobną mechanikę zdobywania bohaterów i wszyscy nagle jakby oszaleli
Odpisz
16 grudnia 2017, 12:29
@Adi34: Dokładnie
Odpisz
16 grudnia 2017, 13:03
@Adi34: Nie chodzi o sam fakt mikrotransakcji a o ich budowę
Odpisz
16 grudnia 2017, 14:29
@Davido: Jaką ku*wa budowę
Odpisz
16 grudnia 2017, 14:36
@Adi34: Taką, że cały system rozgrywki jest pod mikrotransakcje, więc albo płacisz i masz albo napi**dalasz do znudzenia i rzygasz już tą grą, ale patrz, odblokowałeś jedną postać! Jeszcze tylko 11!
Odpisz
16 grudnia 2017, 14:39
@Davido: Jak ktoś chce se odblokować postać to będzie grał a jak nie to nie
To chyba zrozumiałe prawda?
Odpisz
16 grudnia 2017, 16:20
@Adi34: Jeżeli zajmowałoby to z 5, 7 godzin, to jeszcze ok
ALE NIE JE**NE 40
Odpisz
16 grudnia 2017, 16:23
@Davido: Takie są wymagania twórców
I zrobisz coś z tym?
Odpisz
Edytowano - 16 grudnia 2017, 16:38
@Adi34: Twoja postawa pokazuje jedynie to że jesteś bezradny wobwc wszystkiego i jeżeli np. kazali by ci płacić tyle podatków że ledwo co by ci na życie starczyło powiedział byś "takie wymagania rządu
I zrobisz coś z tym?"
Odpisz
Edytowano - 16 grudnia 2017, 16:57
@Davido: Najpewniej wyprowadziłbym się z kraju i miałbym już to gdzieś
Ty możesz zrobić to samo i nie grać i nie oceniać tej Super (przynajmniej dla mnie) gry
Odpisz
16 grudnia 2017, 16:58
@Adi34: Bo po co jakkolwiek walczyć o jakąś poprawę
Przecież lepiej mieć wszystko w dupie
Odpisz
16 grudnia 2017, 21:02
@Davido: Co ty chcesz walczyć o poprawę gier na stronie z obrazkami?
Odpisz
16 grudnia 2017, 21:10
@Adi34: Nie, on chce walczyć o poprawę gier między innymi przekonując debili takich jak wy że to nie jest dobre rozwiązanie dawać graczom "wybór" mikroplatnosci a miesięcy grindu. Nawet ja to rozumiem. Nie wiem czy to słaby troll, bycie graczem nawet nie niedzielnym tylko wakacyjnym czy bycie fanboyem EA (o ile tacy istnieją).
Odpisz
Edytowano - 17 grudnia 2017, 00:17
@Adi34: Strony z obrazkami przyczyniły się do tymczasowego wyłączenia tych fatalnie skonstruowanych mikrotranzakcji :v
Odpisz
17 grudnia 2017, 11:13
@Davido: Mój kolega jakoś gra w sw bf2, nic nie kupił za prawdziwy hajs i jakoś nie narzeka. Tak samo w r6, ma chyba każdy kamuflaż jaki można było (bo po pewnym czasie one się zmieniają na inne) kupić, a to jest liczone w ZNACZNIE większej liczbie niż, pff, 40....
Odpisz
17 grudnia 2017, 11:42
@Mr_Quicky: Ta, ale mówisz że miał ileśtam tych kamuflaży po więcej niż 40H, a tu jest powiedziane o 40h za JEDNĄ postać, poza tym kamo to raczek tylko wygląd, w SWBF te mikrotransakcje powodują że twoja postać ma faktycznie jakieś boosty
I uważasz że zdanie jedengo kolegi > zdanie kilkuste, kilku tysięcy osób na całym świecie?
Odpisz
17 grudnia 2017, 12:54
@Mr_Quicky: Ja je*ie, ale w rainbow six siege jak wygrasz mecz dostajesz 300-500 zależnie od trybu, a po przegranej tylko 100-250. Do niedawna w BF2 każdy zarabiał w meczu tyle samo, teraz są jakieś minimalne premie dla top 3, ale nie są one na tyle duże by wyraźnie skrócić czas grindu. Argument że ktoś tam gra i mu nie przeszkadza to jest chyba najbardziej idiotyczny argument jaki słyszałem. "No niby te DayZ to taka martwa gra i nic do niej nie dodają, ale mój kolega kupił i bardzo mu się podoba granie na pustych serwerach więc to jest gra roku".
Odpisz
17 grudnia 2017, 13:10
Bardziej idiotycznym zachowaniem jest mówienie że jak EA robi gre w której trzeba odblokowywać postacie to trzeba ją (grę) zmieszać z gównem
Odpisz
17 grudnia 2017, 13:31
@Davido: Kilku tysięcy? XD Tylko wy (nie obrażając polaków) polskie cebule narzekacie. W tylu grach jest tak wiele mikropłatności co nie zmienia faktu że i tak nie burzy to równowagi w grze. Nawet jeżeli w grze coś kupisz za prawdziwy hajs to prawie zawsze jest jakaś broń do kupienia w grze, która jest równie dobra, tylko np działa innie.
Odpisz
Edytowano - 17 grudnia 2017, 13:33
@Mr_Quicky: Tak, na pewno tylko polacy dali na anglojęzycznym reddicie 700K downvote'ów EA i ostro ich zjechali :v
Odpisz
17 grudnia 2017, 13:36
Czy wy serio macie problem do twórców gry za to że w tej grze osoby mogą coś szybciej wbić od innych? Ku*wa pewnie nawet na takie osoby nie natrafiliście a i tak macie ból dupy. Z resztą nawet gdybyście na takie osoby natrafili, to na 100% mielibyście takie same szanse jak on. Jedyna różnica to wasze umiejętności, więc nawet jakieś tam gówno-pierdółki za prawdziwy hajs nie zburzą tej równowagi. A narzekanie na takie dodatki tylko pokazuje wasz brak umiejętności.
Odpisz
17 grudnia 2017, 13:39
@Davido: Miałem na myśli was, bo to w Polsce jest największy % negatywnych ocen
Odpisz
17 grudnia 2017, 14:35
@Mr_Quicky: 1. Poproszę skąd wiadomo że to w Polsce ta gra ma najniższe oceny (proszę też nie porównywać do jakiegoś kotaku czy metacritic)
2. Ujme to najprościej jak się da - w innych grach gdzie da się rzeczy kupować za prawdziwe pieniądze nie sprawia to problemów bo i za grową walutę i prawdziwą wiadomo co kupujesz. Tutaj masz je**ne lootboksy i to nie z kosmetykami, tylko z ulepszeniami. Możesz grać i 500h i nie trafić tego czego chcesz, a te całe części do budowania są tak gówno warte, że z tych 500h mógłbyś zrobić może kilka przedmiotów. Człowiek który płaci też jest uje**ny, ale, tak samo jak w Lotto, im więcej losów kupisz, tym większa szansa na wygraną. Jest to system całkowicie skierowany przeciwko graczowi nie płacącemu (co jest błędnym określeniem, w końcu wydał już 60euro na ten syf) i tylko lekko oszczędzający gracza płacącego. W innych grach lootboksy albo dają przedmioty kosmetyczne (OW, R6:S) albo to ty się zgadzasz na to, że zamiast kupić pewniaka ryzykujesz losowo, żeby być może zaoszczędzić (mystery championy z LoLa to jedyne co mi przychodzi na myśl, jako iż ten model nie jest aż tak popularny). W takim np: war thunderze są skrzynki dające boosty, ale i tak zdobywa się je za logowanie, pozatym to że ktoś szybciej będzie miał samolot wyższego tieru, nie znaczy że będziesz z nim grać.
3. Umiejętności ch*ja się liczą. Obecnie najbardziej popularnym rozwiązaniem na konsoli jest instalacja botów lub prostych konstrukcji z drewna tykających pada, żeby nie wywaliło za AFK. Można się domyślić, że patyczek od loda uderzając na zmiany skok i melee wiele nie zrobi, ale jakoś jest to jedna z lepszych form zarabiania pieniędzy.
4. Wciąż czekam na faktyczne argumenty, a nie takie w stylu "kolega gra i jest mu dobrze" czy "bo to w Polsce je**ne polaki-biedaki, a za granicą wszyscy się cieszą".
Odpisz
17 grudnia 2017, 17:39
Przestałem czytać po pierwszym zdaniu. Nie wiem w jakie ty gry grasz ale sw bf2 to chyba pierwsza w jakiej widziałeś mikropłatności. Także do widzenia
Odpisz
17 grudnia 2017, 18:31
@Mr_Quicky: Mądre ku*wa
Widać że umiesz kontrargumentować
"przestałem czytać po pierwszym zdaniu" (które nawet nie jest o mikropłatnościach)
Argument ku*wa stulecia
Odpisz
17 grudnia 2017, 18:42
@Davido: Taka prawda, płaczeć tylko potrficie aż szkoda dalej strzępić ryja....
Odpisz
17 grudnia 2017, 18:43
@Davido: Jak na razie wasz jedyny argument to ból dupy za opcjonalne mikropłatności, które nie burzą równowagi gry.
Odpisz
17 grudnia 2017, 19:04
@Mr_Quicky: Powiedz mi na ch*j ja mam pisać konstruktywną krytykę w której kontrargumentuje i przedstawiam fakty, skoro w zamian i tak dostanę odpowiedź że tylko "bóldupie" od kogoś kto nie przeczytał dalej niż 1 zdanie. Skoro to mój jedyny kontakt z mikroplatnościami to podaj choć jeden przykład z taką samą mechaniką jak w battlefrontcie. Czekaj, przecież podałeś. Był to rainbow six siege, który już zkontrargumentowałem, no ale przecież tylko bóldupie. Moje serdeczne podziękowania za chęć przeczytania tego komentarza do tego punktu, o ile to w ogóle zrobiłeś.
Odpisz
17 grudnia 2017, 20:01
Jak na razie wasz jedyny argument to ból dupy za opcjonalne mikropłatności, które nie burzą równowagi gry.
Odpisz
17 grudnia 2017, 20:01
Jak na razie wasz jedyny argument to ból dupy za opcjonalne mikropłatności, które nie burzą równowagi gry.
Odpisz
17 grudnia 2017, 20:02
Jak na razie wasz jedyny argument to ból dupy za opcjonalne mikropłatności, które nie burzą równowagi gry.
Odpisz
17 grudnia 2017, 21:17
@Mr_Quicky:
Odpisz
17 grudnia 2017, 22:50
@Davido: To se wątp ale taka jest prawda
Odpisz
17 grudnia 2017, 23:01
@Mr_Quicky: gdyby nie burzyły równości gry to nie było by bólu dupy, podczas gdy dają bożą moc pay 2 win
Odpisz
17 grudnia 2017, 23:03
@TrueMadness: Jak na razie wasz jedyny argument to ból dupy za opcjonalne mikropłatności, które nie burzą równowagi gry.
Odpisz
17 grudnia 2017, 23:03
@TrueMadness: Nie dają
Odpisz
17 grudnia 2017, 23:08
@TrueMadness: Jak jesteś cierpliwym graczem to nie wydasz żadnych dodatkowych pieniędzy na tą gre
Odpisz
17 grudnia 2017, 23:18
@Adi34: trudno jest być cierpliwyn gdy pay 2 win cię gw**ci co respawn, nadal współczuje znajomemu że kupił.-.
Odpisz
17 grudnia 2017, 23:21
@TrueMadness: A więc niech ją sprzeda to będzie miał spokój
Odpisz
17 grudnia 2017, 23:23
@Adi34: na Pc na jego głównym koncie z wykorzystanym kodem *derp*
Odpisz
17 grudnia 2017, 23:25
@TrueMadness: A więc niech ją usunie lub wyje*ie PC czy co mu tam innego przyjdzie do głowy
Odpisz
17 grudnia 2017, 23:25
@Adi34: to nie zwróci pieniędzy :/
Odpisz
17 grudnia 2017, 23:27
@TrueMadness: Ale nie będzie się wkurzał za każdym razem jak go pay2win będzie zapinał na respie ;)
Odpisz
17 grudnia 2017, 23:30
@Adi34: niby nie, ale satysfakcjia z zabicia pay2win jest lepsza niż śmierć z jego ręki
Odpisz
Edytowano - 17 grudnia 2017, 23:31
@TrueMadness: A więc widzisz przyznałeś się że da się zabić pay2win a to oznacza że liczą się umiejętności a nie grubość portfela
Odpisz
17 grudnia 2017, 23:34
@Adi34: w pewnym sensie, ale pay2win zawsze ma większe szanse.......i obie strony barykady są po środku niczego lmao
Odpisz
17 grudnia 2017, 23:43
@TrueMadness: Oj nie zawsze
Na przykład dam grę "Clasch Royale"
(Tak tak to ta ch*jowa gra której nikt nie lubi itp.)
Gościu pay2win otwiera w pi**u skrznek ma dużo legend i kart na wysokim levelu
Wszystko pięknie i fajnie
Gościu free2play (ja) na luzaczku wbija sobie levele kart arenkę itp.
Nagle spotykam takiego pay2win
Levele legend na max
Ja mam na 1 ale ch*j
Wygrywam z gościem 3:0
Morał z tego taki:
Nie ważne czy będziesz grał free2play czy pay2win i tak znajdzie się ktoś kto tak cię wytarmosi że nigdy nie usiądziesz na dupie
Odpisz
18 grudnia 2017, 06:54
@Adi34: Well, podajesz przykład z innej gry o innej budowie rozgrywki, bo pomimo wszystko w CR umiejętności jakoś się liczą, a w SWBF to ch*j że zabijesz P2W, on zabije więcej, a tobie masa killi też gówno da bo ch*j ku*wa liczy się czas rozgrywki
Odpisz
18 grudnia 2017, 07:57
@Adi34: Ja nie wyadał na tę grę ani złotówki a mam 8 legend ;) To tylko pokazuje że nie trzeba płacić za gre
Odpisz
18 grudnia 2017, 14:21
@Mr_Quicky: AHA CIEKAWE ZA CO CZERWONE XD Gość, który ciągle daje mi czerwone ma bardzo smutne życie skpro daje czerwone pod komentarzem z innej beczki...
Odpisz
18 grudnia 2017, 15:09
@Mr_Quicky: Czerwone oznaczają nie zgadzanie się z opinią, dlatego też używam ich w tym celu. Trochę ironiczne że tłumacząc to mówisz że komentarz jest z "innej beczki", jakby to dawało przywilej dostawania tylko pozytywnych ocen. Nie mówiąc o tym, że moje komentarze mają po 2 strzałki w dół, przynajmniej pierwsze, a oprócz was 2 chyba nie ma nikogo innego kto tak fanboy'uje nowemu Payfrontowi.
Odpisz
18 grudnia 2017, 15:27
Dalsza dyskusja nie ma sensu ponieważ jakich byś argumentów nie użył to ktoś i tak powie że trzeba płacić żeby wygrywać chociaż to gówno prawda.
Odpisz
18 grudnia 2017, 16:23
A kto mówi o pozytywnych ocenach, po prostu dajesz czerwone za nic, to jest beszczelne ale w sumie tylko ty tu cierpisz pokazując swój ból dupy
Odpisz
18 grudnia 2017, 16:33
@Adi34: Zgadzam się w 100%. W sumie i tak miałem wyłączyć powiadomienie, skoro nikt nie czyta nawet komentarzy.
Odpisz
18 grudnia 2017, 17:55
I karuzela spie**olenia tego debila dalej się kręci....
Odpisz
18 grudnia 2017, 17:56
@Adi34: @Adi34: Jednakże strona sprzeciwiająca się podaje jakiejkolwiek argumenty, liczby i każdy z nas może podać Ci przynajmniej kilka źródeł swoich danych.
Wy z drugiej strony nawet nie czytacie tych argumentów tylko mówicie jak wam albo waszym kolegom to nie przeszkadza, że wiele gier ma mikropłatności i że my bóldupimy.
Tak się składa, że stosowny argument unika zawierania osobistych emocji i odczuć. W waszym odczuciu p2w nie wpływa na rozgrywkę. Może dlatego, że mikrotranzakcje są chwilowo wyłączone (a przynajmniej ja jeszcze nie słyszałem o ich powrocie) i dosyć trudno jest odczuć efekt nieaktywnej funkcji.
Wiele gier ma mikrotranzakcje, to prawda. Jednak te gry dzielą się na dwie kategorie.
Te, w których pieniądze dają przewagę, ale sama gra jest darmowa i jeżeli system p2w Ci przeszkadza, nie czujesz się stratny. (Przykładem będą przedewszystkim produkowane masowo gry mobilne)
Druga kategoria zawiera gry płatne, w których płatności owszem istnieją, ale są tak zaimplementowane, że nie dają żadnej przewagi nad graczami, którzy mają lepsze wydatki.
(Na przykład CS:GO, w którym można kupować skiny na które nawet się nie patrzy w trakcie gry, albo R6, w którym poza skinami można owszem odblokować operatorów, ale balans między nimi jest tak przygotowany, by żadna postać nie była lepsza od innej. One po prostu są inne.)
Są też jeszcze inne gry jak LoL, w których ani nie trzeba płacić za grę, ani mikrotranzakcje nie szkodzą uczciwej rozgrywce.
Niezależnie od typu gry, jakkolwiek zaimplementowane mikrotranzakcje nie szkodzą żadnemu graczowi.
SW BF II tak jak lol łączy mechanizmy z obu kategorii, lecz wybiera te najgorsze. Sama gra jest dosyć droga, ale gracze nawet po zdecydowaniu się na zakup gracz musi wybrać pomiędzy już i tak kosztowną utrudnioną rozrywką a jeszcze droższą grą jakiej się spodziewał.
(Tymczasowo nieaktualne, choć założenia gry właśnie na tym się opierają)
Dlaczego gracze się bóldupią? Bo jedna gra z tak agresywną polityką jest furtką dla wprowadzenia agresywnego standardu, który byłby bardzo bolesny dla ogółu graczy. I choć BF II oberwał najmocniej, to właśnie za tę politykę a nie za gameplay który wcale zły nie jest. Bojkot na BF potęguje fakt iż EA uderzyło w potężny fandom jaki skupia się wokół sagi SW i marketing gry zbudował potężny hype.
Jednak SW BF II nie jest jedyną grą której się oberwało, bo w podobnym czasie kontrowersje wzbudziło Shadow of Mordor. Tam polityka mikrotranzakcji jest jeszcze bardziej bezczelna. (Choć jestem mniej zapoznany ze szczegółami bo od początku ta gra nie wzbudziła we mnie większego zainteresowania)
Tutaj, aby odblokować prawdziwe zakończenie W GRZE DLA JEDNEGO GRACZA należało zebrać wszystkich orków czy coś. Dało się to zrobić na dwa sposoby. Grindując godzinami jednocześnie ryzykując śmierć jednego z już odblokowanych orków, albo rozchylając portfel. Choć to podejście jest niemniej bezczelne, odbiło się mniejszym echem z powodu znowu różnicy hypu.
Odpisz
18 grudnia 2017, 17:57
Albo cie zaspamuje
Odpisz
18 grudnia 2017, 17:58
@Adi34: Dlatego jak widzisz (mam nadzieję) ten cały "ból dupy" to nie jest zwykłe narzekanie na słabe gry, bo obie te gry są bardzo dobre. To co nazywasz "bóldupieniem" jest w rzeczywistości protest mający na celu przypomnienie deweloperom, że nie jesteśmy statystyką nabijającą pieniądze, ale żywym tłumem który nie łyka wszystkiego jak mu się rzuci.
Odpisz
18 grudnia 2017, 18:00
@Mr_Quicky: W sumie nie wiem czemu spodziewałem się powas czegokolwiek bardziej dojrzałego niż sranie obelgami i spamem (tak się boję)
Ile masz lat? 9?
Odpisz
22 grudnia 2021, 22:39
@pawelek9889: teraz nie ma mikropłatności, a przynajmniej nie są konieczne
Odpisz
10 grudnia 2017, 10:32
Idealny Prezent nie isntnie...
Odpisz