@MrDo0mRid3: brałeś chemioterapię, pomogła, nawróciło się, znowu chemioterapia, pomogła, nawróciło się, znowu chemioterapia, pomogła, nawróciło się, znowu chemioterapia, pomogła, nawróciło się, znowu chemioterapia, pomogła, nawróciło się, znowu chemioterapia, pomogła, nawróciło się, znowu chemioterapia, pomogła, nawróciło się i umarłeś.
@lorax12: to że coś nazywa się teorią, w nauce oznacza że jest to potwierdzona dowodami prawda naukowa. w nauce jesli coś jest niepotwierdzone to nazywa się hipotezą.
Sprawdziłem, co Korwin mówił o teorii ewolucji. Bo, cholera, nie wierzę żeby Korwin był kreacjonistą.
I faktycznie, Korwin mówi o teorii ewolucji coś, co może być źle zrozumiane przez idiotów.
Mianowicie:
- większość ludzi nie jest w stanie zrozumieć teorii ewolucji i nie jest im to do niczego potrzebne, tylko miesza w głowach
- teoria ewolucji Darwina była niedopracowana i wymagała rozwinięcia przez późniejszych naukowców
@lorax12: nie wiem czy wiesz ale uderzenie pioruna "postarza" (dla aparatur badawczych) wszystko w zasiegu kilkuset metrów lub nawet kilku km o co najmniej kilkaset tys. lat. dlatego zakładając że piorun "nie uderza 2x w to samo miejsce" to w ciagu 5-10tys lat "obił" dokładnie a może i kilkakrotnie całą planetę. kiedyś u nas w szkole był jakiś profesor i pokazywał materiał o tym :) dlatego te wszystkie mln lat istnienia ziemi jak dla mnie są baaardzo przesadzone. jak dla mnie ziemia istnieje maksymalnie 100tys. lat. ale to już tylko moja opinia bo dokładnie nikt nie jest w stanie tego określić...
@lorax12: jakieś pole elektro-magnetyczne + kilka innych czynników... ogólnie powoduje zaburzenia dla tych wszystkich super aparatur badawczych. poszukam tego, jak sie uda znaleźć to ci link podeślę, (ale on miał te materiały własne, a nie z internetu (chyba)) mimo wszystko poszukam.
@Mijak: mówiłem że zawsze wydawało mi sie to nieprawdą, a pewny jestem dopiero po wysłuchaniu wykładu na ten temat, który trzymał sie kupy o wiele lepiej niż tamte teorie...
@PetyrBaelish: A co sądzisz o odległościach w kosmosie? Setki milionów kilometrów między planetami? To też wydaje ci się naciągane i wolisz wierzyć, że gwiazdy to tylko małe światełka kilkadziesiąt kilometrów nad Ziemią?
@Mijak: nie, ale co chwilę naukowcy zmieniają swoje teorie, szczerze to mało mnie kosmos interesuje a już szczególnie mało galaktyki inne niż nasza, bo i tak są nieosiągalne. wole sie zająć bardziej poważnymi rozważaniami dotyczącymi mojego życia i mojej przyszłości, przeszłość zaczynająca sie na wynalezieniu pisma ok 4-5tys lat p.n.e w zupełności mi wystarcza :D
Są dowody,nawet w postaci obserwacji, polecam "Uwaga!Naukowy Bełkot"Tam jest subiektywna lista stworzeń które udowadniają tę teorię, a jak nie to przeczytaj na Angielskiej Wikipedii o Ziębach Darwina, czemu angielskiej? Bo jest zweryfikowana przez naukowców jako drugie największe kompendium wiedzy na świecie, inne wikipedie w tym polska nie jest jeszcze dopracowana
@PetyrBaelish: @PetyrBaelish: Co za bullshit. powstanie ziemi i niezależna ewolucja organizmów- od bakterii do skomplikowanych organizmów wielokomórkowych w 100 000 lat?!? jak sobie to niby wyobrażasz? poza tym, co znaczy postarza? zmienia zawartości węgla 13? bo jeśli tak, to musi to być naprawdę mocny piorun żeby zniszczyć atomy węgla 13 w okolicy kilku kilometrów... ta teoria tak bardzo nie trzyma się kupy... wygląda mi to jak standardowe wymyślanie dowodów pod jakieś pseudonaukowe brednie... jest naprawdę dużo sposobów ustalania wieku ziemi i nie wszystkie opierają siè na "aparaturze" zakłócanej przez tajemicze promieniowanie. A najbardziej mnie rozwala "jakoś ta teoria BARDZIEJ MI PASUJE bo NIE WYDAJE MI SIĘ żeby ziemia miała miliony lat." to jest tak zwalony, płaskoziemczo-spiskowy pseudo dowód że użycie go w dyskusji jest dla mnie niezrozumiałe. jak piękny byłby świat gdyby składał się np. tylko z protonów, elektronów i neutronów, bez całej tej mionowej, kwarkowej, gluonowej otoczki. ale tak nie jest, więc nie powinniśmy faworyzować zmyślonych dowodów udowadniających zmyślone WYGODNE teorie. A co do profestora. Kiedyś na lekcji fizyki nauczyciel całą lekcję mówił o teori jego zaprzyjaźnionego profesora z UJ i powoływał się na jego badania że klimat tak naprawdę się nie ociepla a ozimnia. Tytuł profesora nie czyni nieomylnym. Możliwe też że tem profesor mówił o jakimś rzeczywistym zjawisku, a ty wziąłeś sobie zarys do stworzenia teorii o "młodej ziemi" trudno powiedzieć, może coś takiego zachodzi, ale na pewno nie na taką skalę żeby zmylić miliony naukowców i badaczy. No i kolejny raz dostałem raka od kolejnej internetowej teorii... jak tak dalej pójdzie to będę musiał zrobić sobie odwyk...
@PetyrBaelish: "Amerkańscy naukowcy co chwilę zmieniają swoje teorie" wow zaleciało płaskoziemstwem. Jakoś nie pamiętam ostatniego momentu kiedy znowu powiedzieli "kurde no sory jednak gwiazdy są 3 km od ziemi". A żyję już od kilku chwil... Od momentu gdy człowiek wyjrzał za układ słoneczny jasne było że gwiazdy to nie świecidełka tyko olbrzymie obiekty daleko od ziemii. zmieniało się to czy milion czy miliard kilometrów od ziemi ale od kilkuset lat wiemy że na pewno są to odległe, olbrzymie obiekty
@jans135: Życie w tyle nie powstało,prekambr to najdłuższy okres w Historii ziemi mijały miliony,nie tysiące lat,a życie nie powstało od wyładowania elektrycznego tylko wokół kominów hydrotermalnych,kwestionujesz coś potwierdzonego przez najwybitniejszych geniuszy na świecie lub tylko uzdolnionych ludzi, badane dłużej niż ty żyjesz przez tysiące osób, i jeszcze to ku*wa porównujesz do płaskoziemców którzy są niszczeni w swoich argumentacjach przez ludzi którzy uznają ewolucję, jeśli nie ona to jak powstało życie biologiczne?
@jans135: 1) zauważ że nikomu nie wmuszam teorii w które ja wierze i które były poparte badaniami na całym świecie i przez profesorów, archeologów i naukowców głównie z azji i europy. 2) możesz sobie poszukać na internecie o wielu elementach zakłucających pomiary (np. rozległe powodzie) (niestety o piorunie nie umie znaleźć a to na tym się ww. profesor skupił) wielkim minusem w poszukiwaniach są ludzie tj. ty zamknięci na inne teorie i robiący awantury w internecie że tylko i wyłącznie teoria mld lat powstawania jest właściwa. 3) teoria geocentryczna powstała po ok 5tys. (liczę od pierwszych notatek a nie od powstania człowieka) lat wiary w płaską ziemie wiec dlaczego uważasz że teoria ewolucji nie zostanie w krótkim czasie obalona? 4) powiedziałem że mi sie ta teoria podoba i wydaje wysoce prawdopodobna nie powiedziałem że jest w 100% właściwa i że niczego innego nie jestem w stanie wziąć pod uwagę. 5) nie jest to moja osobista teoria i nie życzę sobie wyzywania mnie od płaskoziemców :)
@jans135: i chodzi tu o zależności pomiędzy węglem C12, C13 i C14 a izotopami stałymi bo to one bywają zachwiane a także o rozkład, zanik promieniowania itd.
@PetyrBaelish: OK, reagujemy.
1) Owszem, nie wmuszasz ale publicznie publikujesz wprowadzając ludzi w błąd.
2) Naprawdę opierasz swój cały światopogląd, wizję świata o teorię jakiegoś profesora która nawet nie istnieje w internecie? Skoro ta teoria została sprawdzona przez "naukowców z azji i europy" to czemu po tych "badaniach" nie ma śladu w internecie? Nie ufam ślepo w teorie, lecz w przeciwieństwie do ciebie posługuję się merytorycznym aparatem poznawczym, i za prawdziwe uznaję to, na co mam rzetelne dowody. Spiskowcy lubią widzieć w sobie koperników, jedynych nie podążających nurtem, których odmienność zmieni świat, lecz niestety żyją oni w czasach gdy to ogół nauki stosuje metody naukowe, a to oni bez cienia dowodów uczepiają się jakiejś teorii, i zamykają się w bańce, byleby nie dopuścić do świadomości dowodów na niepoprawność swej tezy.
3)coś mi podpowiada że cywilizacja techniczna ma nieco większe możliwości badawcze niż ludzie 5tys lat temu, a porównywanie dzisiejszych naukowców do owych starożytnych ludzi jest kpiną.
4) skoro uważasz ją za prawdopodobną to musisz się nieco doedukować.
5) o przepraszam, nie nazwałem cię płaskoziemcą tylko porównałem twój argument do argumentów płaskoziemców
Czekam na odpowiedź.
@jans135: 1) nie pisze bloga tylko kometarze. to nie jest wprowadzanie ludzi w błąd bo komentarz nie posiada sam w sobie wartości maukowej
2) lorax otrzymał odemnie artykuł w którym są opisane powody błędów w badaniach metodą węglową co prawda nie znalazłem o piorunie ale o powodziach, promieniowaniu itd.
3) profesor zachwalał nam jakąś książkę której tytułu co prawda nie pamiętam ale wiem że jest to tam opisane.
4) w Internecie da sie znaleźć baaardo dużo rzeczy niezgodnych z prawdą więc opieranie na internecie a nie na badaniach jest moim zdanie troche głupie
5) nie czuje potrzeby edukowania sie w tym kierunku bo praca jaką zamierzam podjąć nie bedzie miała absolutnie styczności z historia/geografia czy astrologia.
6) argumenty płaskoziemców można podważyć chociażby opływając glob, moje będzie można podważyć w 100% cofając sie w czasie... a tego sie nie doczekamy raczej w tym stuleciu (w 2017 miały być latające samochody a mamy srajfona X i antyszczepieniowców)
@PetyrBaelish:
1) no może racja, ale podajesz to w sposób "nie wiem czy wiesz ale..." przez co osoba niezaznajomiona może uznać to za fakt.
2) ok, dostał ja nie widziałem tych "badań". poza tym metoda datowania węglem c14 pozwala na określanie wieku martwych organizmów, więc zmienianie składu węgla C14 a ustalanie wieku planety ma się jak piernik do wiatraka...
3) no to jesteśmy w kropce. bo ty nie możesz nic o tym znaleźć, ja nie zamierzam szukać, więc na obecną chwilę mam tak jakby więcej dowodów. ja mam całą nowoczesną naukę a ty beztytułową książkę bezimiennego profesora.
No jest też druga opcja. Profesor opowiadał o naukowo potwierdzonym zjawisku zmiany zawartości węgla
c14 przez powódź co może zakłócać pomiary wieku. natomiast NIJAK się to nie ma do twojej teorii że ziemia ma kilka tysięcy lat. Podejrzewam że o tym są badania wysłane loraxowi. O efekcie lokalnie zaburzającym pomiary daty. nie wiem czy nie zrozumiałeś tego co mówił profesor, czy celowo wykorzystałeś to co usłyszałeś do podparcia swej teorii, ale co z tego jest prawdziwe to już ty musisz mi powiedzieć.
4) owszem, internet pełen jest głupstw. nie wiem skąd wziąłeś te "badania" udowadniające że ziemia na kilka tysięcy lat ale zaliczyłbym je właśnie do tych internetowych głupstw. Wątpię żebyś uzyskał ten artykuł który wysłałeś loraxowi z biblioteki...
5)Rozumiem, ale nie mając wiedzy (która ci się nie przyda) nie rozpowszechniaj bezsensownych teorii... Nie masz wiedzy by stwierdzić czy coś jest sensowne, nie zamierzasz tej wiedzy zdobyć więc proszę nie wypowiadaj się na ten temat, zwłaszcza w tonie edukowania kogoś...
6)Skoro twoja teoria jest nieudowadnialna naukowo to nie ma żadnej naukowej wartości. Moja teoria została udowodniona przez setki naukowców. To tak jakbyś powiedział że na słońcu istnieją niewykrywalne, niewidzialne istoty, i powiedział mi że nie udowodnię ci na 100% że to nie prawda więc twoja teoria jest prawdziwa. No cóż nic nie poradzę że twojej teorii nie da się obalić, natomiast ty nie możesz obalić mojej.
7) może powiedz mi więcej o tej teorii, wydaje mi się wielce prawdopodobnie że przy twoim braku wiedzy (której nie potrzebujesz) i naukowej mowy profesora czegoś nie zrozumiałeś. wydaje mi się że pomyliłeś fakt zmiany zawartości węgla c14 w niektórych próbkach z ostatecznym potwierdzeniu wieku ziemi.
@jans135: nie chce mi się pisać więc powiem w skrócie, jak chcesz to Ci wyślę ten artykuł, to w co wierzysz jest twoją prywatną sprawą. masz racje nie pisze dokładnie ile lat ma ziemia ale jest napisane po ilu latach pomiary czasu istnienia ziemi (w tym organizmów żyjących na niej) są niewiarygodne, ma na to sporo czynników wpływ... a'propo jak chcesz artykuł to weź mnie do znajomych w wiadomościach dodaj to ci wyślę bo tu linki nie wchodzą.
Pamiętam, że był tu obrazek opisujący jak działa ewolucja. Może jakby go pokazać tej pani, to by zrozumiała dlaczego "małpa wciąż jest małpą a pantofelek, pozostał pantofelkiem".
@Mijak: Kiedy Max Kleiber (1893-1976) porównał tempo metabolizmu myszy, słoni i niemal wszystkich innych zwierząt..., okazało się, że jest ono proporcjonalne do masy stworzenia podniesionej do potęgi trzy czwarte, a długość życia zależy od masy w potędze jedna czwarta.
Komentarze
Odśwież12 maja 2019, 20:06
Przyszedłem. Przeczytałem. Dostałem raka...
Odpisz
10 lipca 2019, 22:19
@MrDo0mRid3: brałeś chemioterapię, pomogła, nawróciło się, znowu chemioterapia, pomogła, nawróciło się, znowu chemioterapia, pomogła, nawróciło się, znowu chemioterapia, pomogła, nawróciło się, znowu chemioterapia, pomogła, nawróciło się, znowu chemioterapia, pomogła, nawróciło się, znowu chemioterapia, pomogła, nawróciło się i umarłeś.
Odpisz
10 lipca 2019, 22:31
@dominik581:
Odpisz
17 czerwca 2018, 18:35
Ekhm ekhm...nie masz racji
Odpisz
16 listopada 2017, 08:12
Teoria ewolucji to tylko teoria
Do tego niekompletna
Ale wciąż prawdopodobna bardzo i poparta dowodami
Odpisz
16 listopada 2017, 10:03
@lorax12: Nie ma żadnego dowodu na ewolucje.
Odpisz
16 listopada 2017, 10:34
szach-mat prieku*wo
Odpisz
16 listopada 2017, 10:40
@lorax12: Wierzysz we wszystko, co przeczytasz w internecie?
Odpisz
16 listopada 2017, 10:46
A ty we wszystko co powie Korwin?
Odpisz
16 listopada 2017, 13:21
@lorax12: to że coś nazywa się teorią, w nauce oznacza że jest to potwierdzona dowodami prawda naukowa. w nauce jesli coś jest niepotwierdzone to nazywa się hipotezą.
Odpisz
16 listopada 2017, 13:28
@lorax12: Złote.
Odpisz
16 listopada 2017, 14:02
riposta
Odpisz
16 listopada 2017, 14:03
Sprawdziłem, co Korwin mówił o teorii ewolucji. Bo, cholera, nie wierzę żeby Korwin był kreacjonistą.
I faktycznie, Korwin mówi o teorii ewolucji coś, co może być źle zrozumiane przez idiotów.
Mianowicie:
- większość ludzi nie jest w stanie zrozumieć teorii ewolucji i nie jest im to do niczego potrzebne, tylko miesza w głowach
- teoria ewolucji Darwina była niedopracowana i wymagała rozwinięcia przez późniejszych naukowców
Odpisz
16 listopada 2017, 15:06
@Mijak: .
Odpisz
16 listopada 2017, 16:50
@Snorciakkk: Szach mat prerioku*wiu! Co teraz powie twój Janusz polityki?
Odpisz
16 listopada 2017, 19:22
@lorax12: nie wiem czy wiesz ale uderzenie pioruna "postarza" (dla aparatur badawczych) wszystko w zasiegu kilkuset metrów lub nawet kilku km o co najmniej kilkaset tys. lat. dlatego zakładając że piorun "nie uderza 2x w to samo miejsce" to w ciagu 5-10tys lat "obił" dokładnie a może i kilkakrotnie całą planetę. kiedyś u nas w szkole był jakiś profesor i pokazywał materiał o tym :) dlatego te wszystkie mln lat istnienia ziemi jak dla mnie są baaardzo przesadzone. jak dla mnie ziemia istnieje maksymalnie 100tys. lat. ale to już tylko moja opinia bo dokładnie nikt nie jest w stanie tego określić...
Odpisz
16 listopada 2017, 19:24
@PetyrBaelish: co z tym piorunem?
Bo o tym nie słyszałem
Odpisz
16 listopada 2017, 19:33
@lorax12: jakieś pole elektro-magnetyczne + kilka innych czynników... ogólnie powoduje zaburzenia dla tych wszystkich super aparatur badawczych. poszukam tego, jak sie uda znaleźć to ci link podeślę, (ale on miał te materiały własne, a nie z internetu (chyba)) mimo wszystko poszukam.
Odpisz
16 listopada 2017, 19:35
@PetyrBaelish: i tak będę wdzięczny bo miło się dowiedzieć czegoś nowego
Odpisz
16 listopada 2017, 19:38
@lorax12: od pewnego czasu ta teoria najbardziej mi odpowiada, bo od zawsze te wszystkie mln i mld wydawały mi się mocno naciągane :)
Odpisz
16 listopada 2017, 19:44
@PetyrBaelish: a czy to tak w sumie ważne jak stara jest Ziemia?
Lepiej pomyślmy jak długo "pożyje"
Odpisz
16 listopada 2017, 19:44
@lorax12: nawet JP2 powiedział, że teoria ewolucji jest czymś więcej niż hipotezą.
Odpisz
16 listopada 2017, 19:46
@kokosek112: nigdzie nie napisałem, że to hipoteza
Odpisz
16 listopada 2017, 19:49
@PetyrBaelish: Wydają ci się naciągane "bo tak".
Bo to sprzeczne z twoją dziecinną intuicją.
Podążając za intuicją nie dotrzesz do prawdy, dziecko.
Odpisz
16 listopada 2017, 19:52
@lorax12: na wiadomościach linki wchodzą? bo nie daje rady tu wysłać...
Odpisz
16 listopada 2017, 19:54
@Mijak: mówiłem że zawsze wydawało mi sie to nieprawdą, a pewny jestem dopiero po wysłuchaniu wykładu na ten temat, który trzymał sie kupy o wiele lepiej niż tamte teorie...
Odpisz
16 listopada 2017, 21:58
@PetyrBaelish: A co sądzisz o odległościach w kosmosie? Setki milionów kilometrów między planetami? To też wydaje ci się naciągane i wolisz wierzyć, że gwiazdy to tylko małe światełka kilkadziesiąt kilometrów nad Ziemią?
Odpisz
16 listopada 2017, 22:07
@Mijak: nie, ale co chwilę naukowcy zmieniają swoje teorie, szczerze to mało mnie kosmos interesuje a już szczególnie mało galaktyki inne niż nasza, bo i tak są nieosiągalne. wole sie zająć bardziej poważnymi rozważaniami dotyczącymi mojego życia i mojej przyszłości, przeszłość zaczynająca sie na wynalezieniu pisma ok 4-5tys lat p.n.e w zupełności mi wystarcza :D
Odpisz
16 listopada 2017, 22:35
Są dowody,nawet w postaci obserwacji, polecam "Uwaga!Naukowy Bełkot"Tam jest subiektywna lista stworzeń które udowadniają tę teorię, a jak nie to przeczytaj na Angielskiej Wikipedii o Ziębach Darwina, czemu angielskiej? Bo jest zweryfikowana przez naukowców jako drugie największe kompendium wiedzy na świecie, inne wikipedie w tym polska nie jest jeszcze dopracowana
Odpisz
17 listopada 2017, 07:06
@PetyrBaelish: @PetyrBaelish: Co za bullshit. powstanie ziemi i niezależna ewolucja organizmów- od bakterii do skomplikowanych organizmów wielokomórkowych w 100 000 lat?!? jak sobie to niby wyobrażasz? poza tym, co znaczy postarza? zmienia zawartości węgla 13? bo jeśli tak, to musi to być naprawdę mocny piorun żeby zniszczyć atomy węgla 13 w okolicy kilku kilometrów... ta teoria tak bardzo nie trzyma się kupy... wygląda mi to jak standardowe wymyślanie dowodów pod jakieś pseudonaukowe brednie... jest naprawdę dużo sposobów ustalania wieku ziemi i nie wszystkie opierają siè na "aparaturze" zakłócanej przez tajemicze promieniowanie. A najbardziej mnie rozwala "jakoś ta teoria BARDZIEJ MI PASUJE bo NIE WYDAJE MI SIĘ żeby ziemia miała miliony lat." to jest tak zwalony, płaskoziemczo-spiskowy pseudo dowód że użycie go w dyskusji jest dla mnie niezrozumiałe. jak piękny byłby świat gdyby składał się np. tylko z protonów, elektronów i neutronów, bez całej tej mionowej, kwarkowej, gluonowej otoczki. ale tak nie jest, więc nie powinniśmy faworyzować zmyślonych dowodów udowadniających zmyślone WYGODNE teorie. A co do profestora. Kiedyś na lekcji fizyki nauczyciel całą lekcję mówił o teori jego zaprzyjaźnionego profesora z UJ i powoływał się na jego badania że klimat tak naprawdę się nie ociepla a ozimnia. Tytuł profesora nie czyni nieomylnym. Możliwe też że tem profesor mówił o jakimś rzeczywistym zjawisku, a ty wziąłeś sobie zarys do stworzenia teorii o "młodej ziemi" trudno powiedzieć, może coś takiego zachodzi, ale na pewno nie na taką skalę żeby zmylić miliony naukowców i badaczy. No i kolejny raz dostałem raka od kolejnej internetowej teorii... jak tak dalej pójdzie to będę musiał zrobić sobie odwyk...
Odpisz
17 listopada 2017, 07:29
@PetyrBaelish: "Amerkańscy naukowcy co chwilę zmieniają swoje teorie" wow zaleciało płaskoziemstwem. Jakoś nie pamiętam ostatniego momentu kiedy znowu powiedzieli "kurde no sory jednak gwiazdy są 3 km od ziemi". A żyję już od kilku chwil... Od momentu gdy człowiek wyjrzał za układ słoneczny jasne było że gwiazdy to nie świecidełka tyko olbrzymie obiekty daleko od ziemii. zmieniało się to czy milion czy miliard kilometrów od ziemi ale od kilkuset lat wiemy że na pewno są to odległe, olbrzymie obiekty
Odpisz
17 listopada 2017, 20:04
@jans135: Życie w tyle nie powstało,prekambr to najdłuższy okres w Historii ziemi mijały miliony,nie tysiące lat,a życie nie powstało od wyładowania elektrycznego tylko wokół kominów hydrotermalnych,kwestionujesz coś potwierdzonego przez najwybitniejszych geniuszy na świecie lub tylko uzdolnionych ludzi, badane dłużej niż ty żyjesz przez tysiące osób, i jeszcze to ku*wa porównujesz do płaskoziemców którzy są niszczeni w swoich argumentacjach przez ludzi którzy uznają ewolucję, jeśli nie ona to jak powstało życie biologiczne?
Odpisz
17 listopada 2017, 20:26
@jans135: 1) zauważ że nikomu nie wmuszam teorii w które ja wierze i które były poparte badaniami na całym świecie i przez profesorów, archeologów i naukowców głównie z azji i europy. 2) możesz sobie poszukać na internecie o wielu elementach zakłucających pomiary (np. rozległe powodzie) (niestety o piorunie nie umie znaleźć a to na tym się ww. profesor skupił) wielkim minusem w poszukiwaniach są ludzie tj. ty zamknięci na inne teorie i robiący awantury w internecie że tylko i wyłącznie teoria mld lat powstawania jest właściwa. 3) teoria geocentryczna powstała po ok 5tys. (liczę od pierwszych notatek a nie od powstania człowieka) lat wiary w płaską ziemie wiec dlaczego uważasz że teoria ewolucji nie zostanie w krótkim czasie obalona? 4) powiedziałem że mi sie ta teoria podoba i wydaje wysoce prawdopodobna nie powiedziałem że jest w 100% właściwa i że niczego innego nie jestem w stanie wziąć pod uwagę. 5) nie jest to moja osobista teoria i nie życzę sobie wyzywania mnie od płaskoziemców :)
Odpisz
17 listopada 2017, 20:29
@jans135: i chodzi tu o zależności pomiędzy węglem C12, C13 i C14 a izotopami stałymi bo to one bywają zachwiane a także o rozkład, zanik promieniowania itd.
Odpisz
Edytowano - 27 listopada 2017, 10:26
@PetyrBaelish: OK, reagujemy.
1) Owszem, nie wmuszasz ale publicznie publikujesz wprowadzając ludzi w błąd.
2) Naprawdę opierasz swój cały światopogląd, wizję świata o teorię jakiegoś profesora która nawet nie istnieje w internecie? Skoro ta teoria została sprawdzona przez "naukowców z azji i europy" to czemu po tych "badaniach" nie ma śladu w internecie? Nie ufam ślepo w teorie, lecz w przeciwieństwie do ciebie posługuję się merytorycznym aparatem poznawczym, i za prawdziwe uznaję to, na co mam rzetelne dowody. Spiskowcy lubią widzieć w sobie koperników, jedynych nie podążających nurtem, których odmienność zmieni świat, lecz niestety żyją oni w czasach gdy to ogół nauki stosuje metody naukowe, a to oni bez cienia dowodów uczepiają się jakiejś teorii, i zamykają się w bańce, byleby nie dopuścić do świadomości dowodów na niepoprawność swej tezy.
3)coś mi podpowiada że cywilizacja techniczna ma nieco większe możliwości badawcze niż ludzie 5tys lat temu, a porównywanie dzisiejszych naukowców do owych starożytnych ludzi jest kpiną.
4) skoro uważasz ją za prawdopodobną to musisz się nieco doedukować.
5) o przepraszam, nie nazwałem cię płaskoziemcą tylko porównałem twój argument do argumentów płaskoziemców
Czekam na odpowiedź.
Odpisz
27 listopada 2017, 13:43
@jans135: 1) nie pisze bloga tylko kometarze. to nie jest wprowadzanie ludzi w błąd bo komentarz nie posiada sam w sobie wartości maukowej
2) lorax otrzymał odemnie artykuł w którym są opisane powody błędów w badaniach metodą węglową co prawda nie znalazłem o piorunie ale o powodziach, promieniowaniu itd.
3) profesor zachwalał nam jakąś książkę której tytułu co prawda nie pamiętam ale wiem że jest to tam opisane.
4) w Internecie da sie znaleźć baaardo dużo rzeczy niezgodnych z prawdą więc opieranie na internecie a nie na badaniach jest moim zdanie troche głupie
5) nie czuje potrzeby edukowania sie w tym kierunku bo praca jaką zamierzam podjąć nie bedzie miała absolutnie styczności z historia/geografia czy astrologia.
6) argumenty płaskoziemców można podważyć chociażby opływając glob, moje będzie można podważyć w 100% cofając sie w czasie... a tego sie nie doczekamy raczej w tym stuleciu (w 2017 miały być latające samochody a mamy srajfona X i antyszczepieniowców)
Odpisz
28 listopada 2017, 20:55
@PetyrBaelish:
1) no może racja, ale podajesz to w sposób "nie wiem czy wiesz ale..." przez co osoba niezaznajomiona może uznać to za fakt.
2) ok, dostał ja nie widziałem tych "badań". poza tym metoda datowania węglem c14 pozwala na określanie wieku martwych organizmów, więc zmienianie składu węgla C14 a ustalanie wieku planety ma się jak piernik do wiatraka...
3) no to jesteśmy w kropce. bo ty nie możesz nic o tym znaleźć, ja nie zamierzam szukać, więc na obecną chwilę mam tak jakby więcej dowodów. ja mam całą nowoczesną naukę a ty beztytułową książkę bezimiennego profesora.
No jest też druga opcja. Profesor opowiadał o naukowo potwierdzonym zjawisku zmiany zawartości węgla
c14 przez powódź co może zakłócać pomiary wieku. natomiast NIJAK się to nie ma do twojej teorii że ziemia ma kilka tysięcy lat. Podejrzewam że o tym są badania wysłane loraxowi. O efekcie lokalnie zaburzającym pomiary daty. nie wiem czy nie zrozumiałeś tego co mówił profesor, czy celowo wykorzystałeś to co usłyszałeś do podparcia swej teorii, ale co z tego jest prawdziwe to już ty musisz mi powiedzieć.
4) owszem, internet pełen jest głupstw. nie wiem skąd wziąłeś te "badania" udowadniające że ziemia na kilka tysięcy lat ale zaliczyłbym je właśnie do tych internetowych głupstw. Wątpię żebyś uzyskał ten artykuł który wysłałeś loraxowi z biblioteki...
5)Rozumiem, ale nie mając wiedzy (która ci się nie przyda) nie rozpowszechniaj bezsensownych teorii... Nie masz wiedzy by stwierdzić czy coś jest sensowne, nie zamierzasz tej wiedzy zdobyć więc proszę nie wypowiadaj się na ten temat, zwłaszcza w tonie edukowania kogoś...
6)Skoro twoja teoria jest nieudowadnialna naukowo to nie ma żadnej naukowej wartości. Moja teoria została udowodniona przez setki naukowców. To tak jakbyś powiedział że na słońcu istnieją niewykrywalne, niewidzialne istoty, i powiedział mi że nie udowodnię ci na 100% że to nie prawda więc twoja teoria jest prawdziwa. No cóż nic nie poradzę że twojej teorii nie da się obalić, natomiast ty nie możesz obalić mojej.
7) może powiedz mi więcej o tej teorii, wydaje mi się wielce prawdopodobnie że przy twoim braku wiedzy (której nie potrzebujesz) i naukowej mowy profesora czegoś nie zrozumiałeś. wydaje mi się że pomyliłeś fakt zmiany zawartości węgla c14 w niektórych próbkach z ostatecznym potwierdzeniu wieku ziemi.
Odpisz
28 listopada 2017, 20:59
to do mnie???
Odpisz
28 listopada 2017, 21:35
@jans135: nie chce mi się pisać więc powiem w skrócie, jak chcesz to Ci wyślę ten artykuł, to w co wierzysz jest twoją prywatną sprawą. masz racje nie pisze dokładnie ile lat ma ziemia ale jest napisane po ilu latach pomiary czasu istnienia ziemi (w tym organizmów żyjących na niej) są niewiarygodne, ma na to sporo czynników wpływ... a'propo jak chcesz artykuł to weź mnie do znajomych w wiadomościach dodaj to ci wyślę bo tu linki nie wchodzą.
Odpisz
22 listopada 2017, 11:14
tak
Odpisz
16 listopada 2017, 23:01
Co aj poradzę? Kłócili się, i już.
Odpisz
16 listopada 2017, 21:53
Kolejna ameba dorwała się do internetu.
Odpisz
16 listopada 2017, 13:37
jak miałam religie to nagle wpadła historyczka i przez pół godziny kłóciła się z księdzem że człowiek pochodzi od małpy. XD
Odpisz
16 listopada 2017, 16:11
@Tosiazzz: ale czlowiek nie pochodzi od malpy, tylko ma tych samych przodkow
Odpisz
16 listopada 2017, 18:53
@mikimiki100: eh, jak by ci to powiedzieć księża i naukowcy NIE odrzucają swoich teorii i twoi nauczyciele muszą to wiedzieć
Odpisz
16 listopada 2017, 07:27
Odpisz
16 listopada 2017, 18:07
@reLik: ta pani była chyba szczepiona
Odpisz
16 listopada 2017, 17:14
Właśnie mamy dowód, że ktoś tu jednak nie do końca jeszcze wyewoluował z małpy
Odpisz
16 listopada 2017, 00:03
Miło by było, gdyby ludzie przestali tak pewnie wypowiadać się na tematy, o których nie mają zielonego pojęcia.
Odpisz
16 listopada 2017, 16:08
@KrewetkaModliszkowa: Im ktoś mniej wie tym bardziej uważa się za eksperta.
Odpisz
16 listopada 2017, 15:41
Odpisz
16 listopada 2017, 15:39
Pamiętam, że był tu obrazek opisujący jak działa ewolucja. Może jakby go pokazać tej pani, to by zrozumiała dlaczego "małpa wciąż jest małpą a pantofelek, pozostał pantofelkiem".
Odpisz
16 listopada 2017, 14:30
"mapa pozostanie małpą"
Odpisz
16 listopada 2017, 00:27
Co to jest "teoria metaboliczna"?
Odpisz
16 listopada 2017, 06:51
@Mijak: Że człowiek pochodzi od kalorii. /s
Odpisz
16 listopada 2017, 10:11
@Mijak: Kiedy Max Kleiber (1893-1976) porównał tempo metabolizmu myszy, słoni i niemal wszystkich innych zwierząt..., okazało się, że jest ono proporcjonalne do masy stworzenia podniesionej do potęgi trzy czwarte, a długość życia zależy od masy w potędze jedna czwarta.
Odpisz
16 listopada 2017, 13:58
No tak, tylko teraz pytanie jak to ma się odnosić do powstania człowieka
Odpisz
16 listopada 2017, 10:34
A pani Barbara mówiła że jesteś kosmitą
Odpisz