Ze skrajności w skrajność
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Angielskie śmieszki
W końcu się doczekał
Nie ma opcji
Moja najukochańsza lektura <33
No witam, mam wiadomość
No i tak sobie płaczemy
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież29 października 2017, 23:10
Dobrze, widze że znowu polaczki, biedaczki, cebulaczki, świerzaczki dostają ataku furii "AAAAAA, BABIESZA BOLAKA RZGALUJO BO IMIGRANTY IM ODPI***ALJOM W KRAJU GUFNO!!111!1"
No... no... N 0 N ¡ 3 D 0 K 0 Ń C @
We francuskim prawie jest napisane, iż tak duże (jak ten krzyż) symbole religijne (symbole religijne W OGÓLE) nie mogą być wystawione na widok publiczny. Nie jestem do końca pewny,.ale ten przepis to swojego rodzaju dziedzictwo po rewolucji francuskiej, w tym okresie francuzi byli dość cięci na kościół (na samym obrazku jest napisane "obowiązująca od 1905 r. ustawe"). Osoby mieszkające w kraju z opóźnioną w rozwoj służbą zdrowia, w którym rządzą upośledzeni politycy, co rusz prześcigając się w pomyśle na bardziej absurdalną ustawe, buldupią o kawałek miedzi w jakimś tam szczegulnym kształcie.
Brawo jejaki, osiągneliście zupełnie nowy poziom cebulactwa...
\__________________/ <----- pudło na dobre C Z E R W O N E za obrażanie Bolzgi i Bolakuf
Odpisz
29 października 2017, 23:18
@Trash: popieram. Polaczków niestety nie przegadasz :v
Odpisz
29 października 2017, 23:21
@Trash: Tak a za chwilę wywieszą tam flagę ISIS.
Odpisz
29 października 2017, 23:29
@Czeran: Najpierw zacznij rozróżniać religię od ugrupowania terrorystycznego, a potem się wypowiadaj. Nikt nie toleruje działań ISIS, w tym większość muzułman.
Odpisz
30 października 2017, 07:36
@Trash: Otworzyłeś mi oczy na świat i mi gupio teraz...
Odpisz
3 listopada 2017, 13:04
@Trash: ustawa ta według mnie jest głupia
chcą rozdzielić strefę publiczną od religijnej?
To niech nie faworuzują żadnej religii, ale i też jej nie próbują usunąć
Brak przywileji jak i kar
Czy istnieje lepsza granica niż religijna neutralność?
Odpisz
3 listopada 2017, 13:47
@Trash: Skoro nigdy im nie przeszkadzał to dlaczego akurat teraz zaczął?
Odpisz
3 listopada 2017, 14:50
@Trash: ale mahomet to ku*wa mać im by nie przeszkadzał
Odpisz
3 listopada 2017, 18:00
@myszohusaria: Bo. To. Jest. Ustawa. Z. 1905. Roku. Która. Uwzględnia. Tylko. Chrześcijan.
Odpisz
3 listopada 2017, 18:06
@Trash: A co do symboli innych religii. Jeśli dobrze pamiętam większość z pozostałych symboli religijnych, jest "za mała" by podchodzić pod te prawo...
To uczucie gdy dostajesz dobre C Z E R W O N E bo obraziłeś JeTyny Słórzny Narut (czyt. Fielkom Bolzge Katolidzgom)
Odpisz
3 listopada 2017, 18:11
@Trash: To czemu w ogóle się zgodzili na taki pomnik skoro to niezgodne z prawem?To nie kontrargument tylko rzeczywiste pytanie. _.
Odpisz
3 listopada 2017, 18:17
Tego nawet oni sami nie rozumieją. Pogódź się z faktem, że to absurdy rządzą tym światem.
Odpisz
3 listopada 2017, 18:23
@Trash: I tak czy siak ich wina, albo złamali prawo,albo urażają religię,choć zamiast od razu usuwać mogliby zmniejszyć po prostu
Odpisz
3 listopada 2017, 19:59
@Trash: w takim razie dodam od siebie tylko że papież sam prosił żeby nie było jego posągów itd wiec powinni zniszczyć również statuę
Odpisz
3 listopada 2017, 21:50
@Trash: sory ale nie uwazasz ze to bez sensu
w sensie likwidacja calego pomnika bylaby juz rozsadniejsza
Odpisz
3 listopada 2017, 22:42
@Trash: Ide po popcorn. Komuś też?
Odpisz
3 listopada 2017, 22:51
@Deemoon: Teraz to dyskusja niż kłótnia
Odpisz
4 listopada 2017, 17:39
@Trash: Jesteś ,,Polaczkiem" a sam Polaków obrażasz. Gdzie tu ku*wa sens xDDDDDDDDDDDDDDD
Odpisz
4 listopada 2017, 21:21
@jastrzab874: Dobrze, proponuje więc wprowadzenie terminu "Bolaki" jako określenie na katolicko-narodowo-Januszowych przedstawicieli Polskiego społeczeństwa...
Odpisz
4 listopada 2017, 23:54
@Trash: Warto zapamiętać
Odpisz
12 maja 2018, 15:29
@Trash: Wiem, że minął prawie rok, ale słuchaj:
Nie dostajesz czerwonych, bo obraziłeś "Jedyny Słuszny i Wielki Naród". Dostajesz czerwone, bo wyśmiewasz się z wielosetletniego dziedzictwa Polski. Gdybyś napisał to samo, ale kulturalnie, bez " pudło na dobre C Z E R W O N E za obrażanie Bolzgi i Bolakuf" to mogę się założyć, że dostałbys 2x mniej czerwonych.
Wyobraź sobie, że gdyby nie łączność katolicyzmu z Polakami, to wiele razy byśmy przegrali. Nie dziwi Cię, że jakoś wszystkie wygrane (takie też były) bitwy o wolność Polski i Europy były pod hasłami i sztandarami religii katolickiej? Powiesz: przypadek. Ale nie, ja powiem Ci na to bardzo namacalny i racjonalny argument: takie nastawienie zwiększało morale i budowało nadzieję nie tylko żołnierzy, ale i cywilów w trakcie takich wojen i bitew. A, jak wiemy, morale i determinacja czasem decydują o wygranej czy przegranej.
Dlaczego Cichociemni składali przysięgę na Boga? Dlaczego AK-owcy to robili? Rycerze, i tak dalej. To jest dziedzictwo, a Ty się z tego wyśmiewasz. Ja wiem, że Ty zaraz powiesz, że nie wyśmiewasz się z tego, tylko z cebulaków, którzy wykorzystują takie argumenty i "ślepo w to wierzą". Ale to nieprawda. Ilu takich spotkałeś, co? Wyśmiewając się z takiego nastawienia, wyśmiewasz się z tych wszystkich, którzy zginęli za te wartości.
Odpisz
13 maja 2018, 08:38
@Baturaj: nooo
on nigdzie nie wysmial religii katolickiej
ani nie wysmial jej wartosci ani nic
faktycznie wysmial tylko postawe katolicko-nacjobalistycznych Januszy jak to ich nazwal
uzywasz jako argumentu przeciwko temu pytanie gdzie takich widzial
takie pytanie sugeruje ze ich nie ma
musze cie zmartwic
to zaden argument
mozna wysmiewac postawe ktora nie ma nigdzie miejsca
jest to bez sensu ale mozna
Odpisz
29 października 2017, 21:45
No bo obraża francuzuw to musi byc usunienty
Odpisz
4 listopada 2017, 17:40
@Princess_Unattainable: Imigrantuw*
Odpisz
Edytowano - 29 października 2017, 21:47
Ogłaszam ku*wa krucjatę
Je**ć że nawet jie do końca wieżę
Ale papieża polaka ku*wa szanuję
Odpisz
29 października 2017, 22:01
@Davido: Wierzę*
Odpisz
3 listopada 2017, 12:33
@Davido: Takie prawo. Dobre prawo.
Mam nadzieję, że w stosunku do muzułmanów jest tak samo egzekwowane.
Odpisz
Edytowano - 3 listopada 2017, 12:38
@dustin2001: Takie prawo.
Skoro już weszło w życie, to trzeba go przestrzegać.
Ale jest chore.
Tamtejsi ludzie są jacyś nienormalni, że je wprowadzili.
Odpisz
3 listopada 2017, 13:26
@Mijak: Jak dla mnie dobre, bardzo dobre prawo. Religia to jest największy rak społeczeństwa.
Wyzbyć się symboli religijnych, przy pomnikach itd. to dobry pomysł. Pamiętajmy, że Jan Paweł II był człowiekiem i to świetnym. To, że był papieżem to drugi plan.
Za to wkurza mnie, że chrześcijanie nie mogą chodzić z krzyżykami w widocznym miejscu (wisiorki). W ten sposób, muzułmanie nie powinni mieć przerw na modlitwę, aby było równo.
Jestem ateistą, ale dla mnie to jest po prostu brak tolerancji i rasizm.
Odpisz
3 listopada 2017, 13:30
@dustin2001: Religia wcale nie jest największym rakiem.
Jest naturalną konsekwencją pewnej wady w myśleniu większości ludzi.
Gdy zabierzesz im religię, znajdą sobie znacznie gorsze rzeczy na jej miejsce.
Przykłady:
- komunizm
- nazizm
- poprawność polityczna
Odpisz
3 listopada 2017, 13:38
@Mijak:
Komunizm
Nazizm
PP
To wszystko powstało przez lewicę.
Wystarczy edukować społeczeństwo, a powstaną ateiści. Trzeba w końcu przypisać dominującą rolę człowieka. Że jak coś nie jest stworzone przez nas, to przez przypadek i inne losowe zjawiska naturalne.
Ludzkość powinna bardziej wierzyć w swoją moc. Że to człowiek jest potężny.
Wracając do komunizmu. Komuniści walczyli z religią, a nie byli efektem jej zniknięcia. Łatwiej się rządziło.
Naziści? Też walczyli z religią, chcieli odstawić bóstwa na drugi plan, a na pierwszym postawić, coś co faktycznie istniało oraz przemyślenia o nadludziach.
PP? Oni...
Tutaj już sam nie wiem. Jeżeli jesteś białym chrześcijaninem, jeszcze mężczyzną to masz przerąbane. To są rasiści gorsi niż KKK. Nie mają humoru, najchętniej spaliliby człowieka za to, że krzywo spojrzał.
Oni mówią, że nieważne jaką religię wyznajesz to i tak jesteś równy. Ale ten przykład, który podałem wcześniej idealnie pokazuje ich hipokryzje. Oni nie walczą z religią. Oni walczą za debilizm.
Odpisz
Edytowano - 3 listopada 2017, 13:57
@dustin2001: O to chodzi, że niektórzy są odporni na edukację.
Mózgi im się przegrzewają od nadmiaru wiedzy i myślenia i chcą być debilami za wszelką cenę.
Jeśli zabronisz im wierzyć w jedną bzdurę (religia), zaraz znajdą inne bzdury.
Dlaczego? Bo fanatyczne bronienie głupiej ideologii, do której ma się emocjonalne podejście, jest dużo łatwiejsze, niż myślenie logiczne.
A to oczywiste, że większość ludzi będzie wolała robić to, co jest łatwiejsze.
Zgadzam się, że w świecie idealnym religia nie byłaby potrzebna.
Ale świat nie jest idealny.
I raczej nigdy nie będzie.
Inne przykłady bzdurnych ideologii, które ludzie sobie znaleźli w miejsce religii:
- kluby sportowe (walki kiboli)
- antyszczepionkowcy
- płaskoziemcy
Odpisz
3 listopada 2017, 14:40
@Mijak: Ludzie tworzyli religie bo tak było im łatwiej wytłumaczyć sobie świat, życie oraz śmierć. Łatwiej jest kontynuować swoją egzystencję, kiedy wierzysz, że po śmierci zostaniesz nagrdzonoy (niebo, dziewice, miejsce u boku bogów), niż by żyć w przekonaniu, że nie ma niczego. Pustka. Wyłącza się system i więcej do niego nie wraca. Bo to nadaje wtedy życiu sens. Każdy czuje potrzebę w coś wierzyć.
A komunizm taki zły nie jest. Ma swoje wady, jak większość ideologii, ale to ludzie zmienili go w coś, co komunizmem nie jest.
Odpisz
3 listopada 2017, 15:11
@Mijak: Nie zabronię.
Kiboli to powinno się zakazać prawnie, bo to już wkurza.
Szczepienia? Obowiązkowe, albo wyjazd z kraju.
Płaskoziemcy? No cóż. Poza może 4-8 osobami, na kraj, to to był wielki żart.
Odpisz
3 listopada 2017, 22:39
@Davido: Szanujesz go tylko za narodowość? Nie jest to dobry powód do szanowania.
Odpisz
3 listopada 2017, 22:43
@Broski: Nie powiedziałem za co szanuję, tylko to że szanuję
Odpisz
3 listopada 2017, 22:52
@Davido: "Ale papieża polaka ku*wa szanuję", to Twoje słowa, które wskazują, że szanujesz głównie za narodowość. Gdybyś nie napisał "polaka", to może oznaczać, że szanujesz po prostu papieża jako głowę państwa czy religii, ale napisałeś o konkretnym papieżu podkreślając przede narodowość. Ale tak to już w Polsce jest. Wielu ubóstwia JP2 tylko dlatego, że był Polakiem.
Odpisz
3 listopada 2017, 22:53
@Broski: Napisałem "papieża polaka" bo po prostu dla mnie to najzwyczajniej synonim JP2
Odpisz
3 listopada 2017, 22:57
@Davido: No niech będzie.
Odpisz
3 listopada 2017, 13:43
Niezależna?
Odpisz
30 października 2017, 08:08
Francja jest krajem sekularystycznym i wszelkie symbole religijne zgodnie z konstytucją są zabronione w miejscach publicznych. Więc to logiczne, że krzyż jako symbol chrześcijaństwa też należy zdjąć. Twarde prawo, ale prawo.
Odpisz
30 października 2017, 09:10
@Nanook: Brak symboli religijnych też jest symbolem religijnym.
Odpisz
30 października 2017, 09:21
Nielubienie wędkarstwa to też hobby xd
Odpisz
3 listopada 2017, 12:37
@Nanook: W sumie racja - skoro jest tak w konstytucji, to powinno się tego przestrzegać.
Ale moim zdaniem wprowadzenie konstytucji z takim przepisem było skrajnie głupie.
Prawdziwy rozdział państwa od Kościoła jest wtedy, gdy państwo nie daje Kościołowi żadnych przywilejów, nie zmusza ani nie zachęca nikogo do wyznawania danej religii - ale też nie zniechęca.
A we Francji - symbole większości ideologii i innych rzeczy mogą spokojnie znajdować się w przestrzeni publicznej (bo przecież nie zabronisz używania wszystkich symboli) - tylko te kilka jest zakazanych, bo są używane w jakiejś religii.
Fuck logic.
Odpisz
3 listopada 2017, 12:29
"Jeśli rozum jest darem Niebios, i jeśli to samo można powiedzieć o wierze, Niebiosa dały nam dwa prezenty nie dające się ze sobą pogodzić i sprzeczne"
Odpisz
30 października 2017, 14:08
W takim razie powinni też zabronić muzułmanom modlenia się na ku*wa środku ulicy.
Odpisz
29 października 2017, 22:12
Polski rząd zapowiedział że wezmę ten pomnik do Polski. Niedługo uruchomią program "Do Wadowic wróć" i zacznie się masowy eksodus pomników JPII do Polski. Wyjdzie taniej.
Odpisz
29 października 2017, 22:11
Pani premier złożyła propozycję by przenieść pomnik do Polski by jego stan nie został naruszony
Odpisz
29 października 2017, 21:49
To jest z 2015 ale to że był krzyż nad pomnikiem nie sprawia od razu że państwo nie jest świeckie .
Odpisz
29 października 2017, 21:52
W 2015 wpadli na ten pomysł, ostateczną decyzję o zdjęciu krzyża podjęli kilka dni temu.
Odpisz
29 października 2017, 21:47
Odpisz
29 października 2017, 21:45
5/5 bo z przekazem
Odpisz
29 października 2017, 21:49
@Courtney: wyjdź
Odpisz