Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Do niektórych trzeba stosować prosty przekaz
Stay toxic
Trzymanie się tylko jednego gatunku
Boisz się konkurencji?
Majestat
Nie umiem się jednak długo gniewać na takiego słodziaka
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież19 kwietnia 2019, 11:24
😊😊😊😊😊😊😊😊🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣
Odpisz
19 kwietnia 2019, 11:23
Ha ha ha
Odpisz
25 października 2017, 17:45
Ja jako ateista mam przyjaciół Chrześcijan. Polecam.
Odpisz
25 października 2017, 17:54
A z jakiego powodu pan poleca jeśli mogę spytać?
Odpisz
25 października 2017, 18:44
@lorax12: Dają prezenty na Boże Narodzenie.
Odpisz
Edytowano - 25 października 2017, 18:45
@Jedyny_LordGaben_Over9000: Nie trzeba być Chrześcijaninem by to robić
Odpisz
25 października 2017, 18:51
@lorax12: Cóż jeśli jesteś ateistą to nie dajesz raczej prezentów na Boże Narodzenie. To by było nielogiczne czyż nie?
Odpisz
25 października 2017, 18:54
@Jedyny_LordGaben_Over9000: dla nich to są po prostu Święta
Odpisz
25 października 2017, 19:27
@lorax12: Tylko czego?
Odpisz
25 października 2017, 21:52
@Jedyny_LordGaben_Over9000: Święta są po to aby spotkać się z rodziną czyż nie?
Odpisz
25 października 2017, 21:53
@lorax12: Polecam przyjaciół CHRZEŚCIJAN bo mają dystans do siebie, szanują poglądy (ateizm). Moja dziewczyna jest chrześcijanką.
Odpisz
26 października 2017, 06:43
ok
Spoko
Odpisz
26 października 2017, 08:05
@lorax12: katol będzie Cię krytykować i namawiać na zmianę wiary.
Odpisz
26 października 2017, 14:31
wiem
Odpisz
26 października 2017, 15:15
jestem katolikiem i jakoś mi się nie zdażylo xd
Odpisz
26 października 2017, 19:28
@andi12345: Bo jemu chodziło o "katoli". Nie o katolików. Katolik nie będzie obrażał ani krytykował, bo nie jest się katolikiem, a katol tak.
Odpisz
26 października 2017, 19:43
Ja też mam przyjaciół chrześcijan, ale o to nietrudno w tym kraju.
Odpisz
26 października 2017, 19:54
@Baturaj: oh... ok.
Odpisz
26 października 2017, 22:27
@Baturaj: dokładnie
Odpisz
27 października 2017, 06:21
Heh, a ja jestem chrześcijaninem, a moja dziewczyna ateistką :V
Odpisz
Edytowano - 27 października 2017, 11:29
moglbym prosiv o tytul pracy badawczej i nazwisko naukowca ktory udowodnil naukowo ze Boga nie ma
ups sory
naposalem pytanie pod nie tym watkiem
ale chyba ogarnales
Odpisz
27 października 2017, 17:46
@Miguelp: Boga nie ma.
Ekhem. Nie ma dowodu empirycznego na istnienie Boga więc nie ma go.
Odpisz
27 października 2017, 18:00
to nie dowod
to blad logiczny
Odpisz
28 października 2017, 15:15
Bardzo proszę mi wybaczyć, że się wtrącam, wiem że to nie moja rozmowa, jednak jest w tym wątku, więc chciałbym coś zaznaczyć: jeżeli nie ma na jakąś teorię empirycznego dowodu, a jednak oparta jest ona na prawidłowo postawionych założeniach (nie jest wewnętrznie sprzeczna itp.), to logicznie nie można powiedzieć, że tego nie ma. Można zakładać, że tego nie ma podczas tworzenia innych teorii albo podczas wnioskowania. Ale należy zawsze mieć na uwadze możliwość istnienia danej rzeczy. Takie są zasady logiki. Poważny naukowiec nigdy nie uzna czegokolwiek za niemożliwe, pokazuje to historia. A to mówi samo za siebie.
Pozdrawiam.
Odpisz
28 października 2017, 18:41
@Baturaj: Tworzysz teorie i wszystkie punkty się zgadzają. Następny nie będzie się zgadzać to cała teoria idzie w pi**u.
Odpisz
28 października 2017, 18:43
dlaczego niby nastepny tez ma sie nie zgadzac
Odpisz
28 października 2017, 19:46
@Miguelp: Bo tak to działa. Jak myślisz, dlaczego nie ma lekarstwa na raka? Bo nie mogą znaleźć kolejnego i odpowiedniego punktu zaczepienia.
Nie widzę Boga więc go nie ma. Można go zbadać? Nie? No właśnie.
Odpisz
29 października 2017, 06:54
to co mowisz jest calkowicie pozbawione sensu
Odpisz
29 października 2017, 10:07
@Miguelp: Ma sens ale tego nie widzisz xD. Jedna rzecz w teorii się nie zgadza to teorię można wyje**ć w pi**u.
Odpisz
29 października 2017, 13:40
napisales ze teoria istnienia Boga nie ma sensu bo nie ma lekarstwa na raka xd
Odpisz
29 października 2017, 14:16
To tak nie działa. Jeżeli tworzysz logicznie teorię i tworząc kolejny element łapiesz się na tym, że był niespójny, po prostu go usuwasz z teorii i poszukujesz innego, który będzie się zgadzał. To działa na wszystkim. Zasady logiki.
Odpisz
29 października 2017, 14:50
@Baturaj: nie no co ty
jest tylko jedno prawo dot rozwazan o Bogu
∀[x∈ rozwazania o Bogu; x ≠ lek na raka => f(x)=0]
gdzie f(x) to funkcja zwracajaca wartosc logiczna zdania x
Odpisz
29 października 2017, 18:06
@Miguelp: XD
Odpisz
29 października 2017, 18:28
@Baturaj: Na istnienie Boga nie ma żadnego dowodu xD. Biblia się nie liczy.
Odpisz
29 października 2017, 18:29
@Miguelp: Nie. Chodzi mi o to, że nie odnaleziono logicznego dowodu na istnienie Boga.
Odpisz
29 października 2017, 22:12
Przepraszam, że się wpi***alam w waszą dyskusję, lecz gdzieś tam napisałeś, że nie ma lekarstwa na raka. Nie zgodzę się z Tobą. Gdzieś czytałem (chyba w 2016) , że pewien amerykański naukowiec wymyślił lekarstwo na raka, a więc istnieje .
Odpisz
29 października 2017, 23:07
@ZSRRBall: Być może. Nie czytałem tego.
Odpisz
30 października 2017, 06:51
ale to nie znaczy ze Boga nie ma
na nieistnienie tez nie ma
wiec tu mozesz sobie przyjac dowolny paradygmat i zyc z nim jak chcesz
Odpisz
30 października 2017, 06:51
@ZSRRBall: to akurat teoria spiskowa...
Odpisz
30 października 2017, 16:46
Ty chyba nie słuchasz... Jakbyś tak przeanalizował to, co do tej pory napisałem, to ufam, że doszedłbyś do wniosku, iż chodziło mi o to (na wszelki wypadek wielkimi):
NIE MA DOWODÓW NA ISTNIENIE BOGA; SĄ PRZESŁANKI MOGĄCE ŚWIADCZYĆ O ISTNIENIU BOGA; TEORIA O BOGU NIE JEST NIEZGODNA Z ZASADAMI LOGIKI ===> BÓG ISTNIEJE ALBO NIE; NIE MOŻNA STWIERDZIĆ NA PEWNO NICZEGO Z TYM ZWIĄZANEGO.
Odpisz
30 października 2017, 18:33
@Baturaj: Przesłanki ale nie dowody które udowodnią jego istnienie. Boga nie ma.
Odpisz
30 października 2017, 19:21
Ehhh, widzę, że bronisz się przed logiką jak Jedi przed Ciemną Stroną, więc chyba zakończmy tę dyskusję. Pozdrawiam.
Odpisz
30 października 2017, 20:37
i tu strzeliles sobie w leb
w logice nieformalnej to przeslanki decyduja o wartosci logicznej tezy
a z racji charakteru tej rozmowy logika nieformalna ma tutaj zastosowanie
Odpisz
30 października 2017, 22:19
@Miguelp: Zazwyczaj przesłanki zostały udowodnione. Istnienie Boga do dnia dzisiejszego nie zostało udowodnione.
Odpisz
31 października 2017, 07:18
pewne rzeczy zostaly
Odpisz
31 października 2017, 10:31
@Miguelp: Tia.
Odpisz
31 października 2017, 10:32
@Miguelp: Naukowcy to potwierdzili? Jeśli potwierdzili te dowody to proszę o to abyś mi przedstawił sprawę.
Odpisz
31 października 2017, 17:40
juz raz pisalem
wyparles to jednak ze swojej swiadomosci
Odpisz
31 października 2017, 19:18
@Miguelp: Nie napisałeś. Są tylko fałszywe przesłanki. Nic więcej. Boga nie ma i koniec tematu. Nie ma dowodu? Nie można go zbadać? Nie ma go.
Odpisz
31 października 2017, 19:44
poscrolluj
Odpisz
27 października 2017, 09:35
niesamowite.
Odpisz
27 października 2017, 07:34
Same
Odpisz
27 października 2017, 06:59
Kiedy kłóci się muzułmanin z katolem
Odpisz
25 października 2017, 22:05
ja to mam grono znajomych mam w nich
-grubego
-chłopaka z autyzmem
-katolika
-ateistkę
Odpisz
26 października 2017, 19:32
@EternalSailorMoon: Brakuje tylko anarchisty i transmurzyna.
Odpisz
26 października 2017, 19:43
@EternalSailorMoon: A jakiegoś satanistę tam macie?
Odpisz
26 października 2017, 19:57
mnie
Odpisz
27 października 2017, 00:24
@EternalSailorMoon: Najważniejsze to mieć różnorodnych znajomych, bo z takimi samymi by się chyba zwariowało
Odpisz
26 października 2017, 23:59
Kiedy katolicy i ateiści się kłócą, a ty masz wyj*bane bo jesteś agnostykiem
Odpisz
26 października 2017, 21:41
Jeżeli jako katolik masz przyjaciół ateistów to nie jesteś katolikiem gdyż biblia nakazuje zabijać niewierzących ;/
Odpisz
26 października 2017, 22:26
@bzogo23: Prawda.
Odpisz
26 października 2017, 22:41
@bzogo23: wtf
gdzie to masz xd
Odpisz
26 października 2017, 22:50
@Miguelp: Księga Powtórzonego Prawa 13:13-19
13 Jeśli usłyszysz w jednym z miast, które Pan, Bóg twój, daje ci na mieszkanie, 14 że wyszli spośród ciebie ludzie przewrotni i uwodzą mieszkańców swego miasta mówiąc: «Chodźmy, służmy obcym bogom!», których nie znacie - 15 przeprowadzisz dochodzenia, zbadasz, spytasz, czy to prawda. Jeśli okaże się prawdą, że taką obrzydliwość popełniono pośród ciebie, 16 mieszkańców tego miasta wybijesz ostrzem miecza, a samo miasto razem ze zwierzętami obłożysz klątwą. 17 Cały swój łup zgromadzisz na środku placu i spalisz ogniem - miasto i cały łup jako ofiarę ku czci Pana, Boga twego. Zostanie ono wiecznym zwaliskiem, już go nie odbudujesz. 18 Nie przylgnie do twojej ręki nic z rzeczy poddanych klątwie, aby Pan zaniechał zapalczywości swego gniewu, a okazał litość i miłosierdzie, rozmnażając cię, jak przysiągł twym przodkom, 19 jeśli będziesz słuchał głosu Pana, Boga swego, strzegąc poleceń, które ja ci dzisiaj nakazuję wykonywać, czyniąc to, co słuszne jest w oczach Pana, Boga twego.
Odpisz
26 października 2017, 22:58
@bzogo23: po pierwsze tu jest mowa o osobach zyjacych wsrod zydow i zachecajacych do obcych religii
po drugie to ST i Jezus nauczal inaczej
Bog w ST byl nieco inny
Odpisz
Edytowano - 26 października 2017, 23:22
@Miguelp: 1.W cytacie nawet nie ma nawet słowa żyd
2.Co z tego że to stary testament ?
3.Bóg nie może być inny w ST a w NT gdyż ml 3:6
Ponieważ Ja, Pan, nie odmieniam się, więc dlatego wy, synowie Jakuba, nie jesteście zniszczeni
Odpisz
26 października 2017, 23:24
@bzogo23: Kocham Cię.
Odpisz
26 października 2017, 23:25
@Miguelp: Nie gadaj głupot. Po głębszej analizie Biblia jest podobna do Koranu.
Odpisz
26 października 2017, 23:29
Odpisz
26 października 2017, 23:51
@bzogo23: slowo zyd byc nie musi zeby domyslic sie o kogo chodzi
no coz
widac ze nie znasz biblii
albo masz braki w interpretacji
ST - Bog Sprawiedliwy Sedzia
NT - Bog Milosierny Ojciec
taka jest konwencja i na to wskazuja opisane wydarzenia itd
co do tego nie zmieniania sie...
a co imieniem JHWH
rdzen ten nie odnosi sie do byc lecz ... zostac
to nie jestem ktory jestem tylko zostane ktory zostane
polecam Biblie czytac po hebrajsku
ja zaczalem sie wlasnie uczyc
wiecej mozna wyciagnac
Odpisz
26 października 2017, 23:52
w jaki sposob?
Odpisz
26 października 2017, 23:56
@bzogo23: Dasz na priv pełną wersję avka?
Odpisz
26 października 2017, 23:57
@Miguelp: Każe zabijać niewiernych. W Biblii i w Koranie masz napisane "Homoseksualizm jest spowodowany brakiem wiary".
Odpisz
26 października 2017, 23:58
@Miguelp: Ale to mnie wkurza kiedy takie katole jak ty bronią biblię przez
,,Zła interpretacja''
,,Wyrwane z kontekstu''
,,To stary testament''
,,Inna era i kultura'' itd...
Powiem tak
Spróbuj obronić ten cytat z waszej ,,książeczki''
księga kapłańska 24 :16
Ktokolwiek bluźni imieniu Pana, będzie ukarany śmiercią. Cała społeczność ukamienuje go. Zarówno tubylec, jak i przybysz będzie ukarany śmiercią za bluźnierstwo przeciwko Imieniu.
I nie mów mi że stary testament bo jakoś branie 10 przykazań czy stworzenia świata wam nie przeszkadza
Odpisz
27 października 2017, 06:15
@bzogo23: "Idzcie i nauczajcie wszystkie narody, udzielając im chrztu w imię Ojca i Syna i Ducha Świętego, uczcie je zachowywać wszystko, co wam przykazałem” (Mt 28, 19-20). A wcześniej, jeszcze przed swoją śmiercią, wysyłał swoich uczniów do zaginionych Izraelitów, by do nich szli i głosili: „Bliskie już jest królestwo niebieskie (…) Gdyby was gdzie nie chciano przyjąć i nie chciano słuchać słów waszych, wychodząc z takiego domu albo miasta, strząśnijcie proch z nóg waszych i idźcie dalej. Zaprawdę powiadam wam: Ziemi sodomskiej i gomorejskiej lżej będzie w dzień sądu niż temu miastu” (Mt 10 7; 14-15). Wskaż, gdzie zostało nakazane zabijanie.
Odpisz
27 października 2017, 06:57
w biblii napisane jest ze stosunki homoseksualne sa obrzydliwe w oczach Boga
same stosunki
reszta jest ok
Odpisz
27 października 2017, 07:01
@bzogo23: posluchaj
kazdy tekst kultury wymaga interpretacji
a sama interpretacja bardzo duzej wiedzy
kiedy rewolucjonizujesz ludziom cale spojzenie na swiat (zydzi byli wczesniej poganami) musisz albo wkroczyc w wolna wole (a tego Bog nie robi) albo pokazac Boga takiego jakiego zrozumieja
dlatego w Starym Testamencie jest archetyp Boga Sprawiedliwego Sedziego a w NT Boga Milosiernego Ojca
i kazdy biblista ci to powie czy to kaplan czy swiecki czy wierzacy czy ateista
Odpisz
27 października 2017, 07:35
@Miguelp: Mylisz się. Wiesz kiedy zaczęto mówić "Ale Biblię trzeba interpretować!"? Wtedy, gdy ludzie zaczęli rozumieć, że bóstw w chmurach nie ma.
Odpisz
27 października 2017, 07:48
nieprawda
biblia zawsze byla interpretowana tylko dawniej doslownie
ale osoba Boga zawsze byla uwazana za prawdziwa i nadal jest
Odpisz
27 października 2017, 08:43
@Miguelp: Co nie zmienia faktu, że Boga nie ma.
Odpisz
27 października 2017, 08:53
Jesteś pewien?
Odpisz
27 października 2017, 10:24
@KalinkaMalinka: Nauka to potwierdza. Jezus istniał jako postać historyczna, ale nie jako Zbawiciel. Boga nie ma. Nie ma dowodów na jego istnienie.
Odpisz
27 października 2017, 10:35
@Miguelp: Skoro mówisz że biblia wymaga interpretacji to mówię jak zrozumiesz ten cytat który tobie dałem
księga kapłańska 24 :16
Ktokolwiek bluźni imieniu Pana, będzie ukarany śmiercią. Cała społeczność ukamienuje go. Zarówno tubylec, jak i przybysz będzie ukarany śmiercią za bluźnierstwo przeciwko Imieniu.
Odpisz
27 października 2017, 10:36
@KalinkaMalinka: A jakie masz dowody na jego istnienie ?
Odpisz
27 października 2017, 11:24
@bzogo23: On to olał bo nie ma jak odpowiedzieć.
Odpisz
27 października 2017, 11:28
@bzogo23: tak ze Bog w starym testamencie byl ostrzejszy i tego nakazywal lub ludzie tak widzieli Boga i to zapisali
Odpisz
27 października 2017, 11:38
@Miguelp: 1. CAŁĄ BIBLIĘ napisała banda beduinów.
Odpisz
Edytowano - 27 października 2017, 11:40
nie beduinow a Zydow
i to nie odpowiada na moje pytanie
ups sory
naposalem pytanie pod nie tym watkiem
ale chyba ogarnales
Odpisz
Edytowano - 27 października 2017, 16:17
"Niektórzy utrzymują, że istniejący świat to dzieło zwykłego przypadku. Wyobraźmy sobie wielki worek, w którym są miliony literek wypisanych na małych karteczkach, które ktoś wysypuje, zbiera z powrotem i znowu wysypuje. Czy może z tych wysypanych literek powstać jakaś powieść, traktat filozoficzny, podręcznik do matematyki itp.? Odpowiemy: "Nie, ponieważ książka nie jest zwykłym zbiorem ułożonych przypadkowo liter. Ona odzwierciedla ducha, myśl ludzką." Podobnie jest z pięknem świata i prawami, które nim rządzą. Kosmos jest "księgą", która mówi nam wiele o jego Autorze – Bogu potężnym i mądrym."
Z doświadczenia wiemy też, iż żadne urządzenie, przyrząd, maszyna nie powstaje przypadkowo, przez samoczynne podokręcanie się śrubek, nakrętek i innych elementów składowych. Wiemy, że żadna maszyna nie powstaje bez człowieka. Tylko rozumna istota potrafi zbudować podobny do ucha mikrofon, podobną do oka kamerę, podobny do ludzkich organów mowy głośnik lub podobny do ludzkiego mózgu komputer."
"Nawet gdyby świat powstał na drodze ewolucji, to stanowiłoby to tylko dodatkowy dowód na istnienie Boga. Ewolucja oznacza przemianę, rozwój a nie ruinę i degenerację. Wiemy dobrze z doświadczenia, że jeśli coś nie jest doglądane, jeśli o coś się nie troszczymy, to może się to zniszczyć, zestarzeć, zepsuć. Przypomnijmy sobie, jak wygląda ogród, którym nikt się nie zajmuje. Nie ma w nim śladów piękna, porządku. Zarośnie trawą i chwastami. Popatrzmy też na domy, które przed tysiącami lat były czyimś mieszkaniem. Pozostawione bez opieki zamieniają się w ruiny.
Jeśli coś się doskonali i rozwija, to dowodzi istnienia kogoś, kto czuwa nad tym rozwojem. Jeśli zatem świat rozwija się według określonych praw, to widocznie istnieje Ktoś, kto określił prawa rozwoju i doskonalenia się."
Poza tym mamy również inne dowody. Choćby Całun Turyński czy cudowne uzdrowienia. Choćby woda z Lourdes. Wpisz sobie chociażby "Cudowne uzdrowienia" w google i znajdziesz. Po kolejne była historia o ateiście,który przeżył śmierć kliniczną i opisywał spotkanie z Jezusem. Po co miał to robić? Powiesz "żeby być sławny",ale czy to jest jedyna odpowiedź? Nie sądzę.
Jestem ciekawa,jak się będziesz zachowywał,kiedy samolot zacznie spadać. Podejrzewam,że będzie coś w stylu "O Jezu pomóż mi",ale cóż.
Sam zresztą napisałeś,że masz przyjaciół chrześcijan. Im też trujesz,że Bóg nie istnieje a Biblię napisali jacyś beduini? To im współczuję. Mam koleżankę ateistkę a nawet dwie,ale dopóki one nie będą obrażały mojej wiary i męczyły mnie,Bóg nie istnieje a ja jestem *tu wstaw jakieś wyzwisko którymi zazwyczaj ateiści obrzucają chrześcijan* to nie mam z nimi problemu.
Odpisz
Edytowano - 27 października 2017, 19:07
@KalinkaMalinka: Ok to zaczynamy...
1.Kosmos może działać nawet bez waszego boszka w chmurach więc nawet gdyby istniał nie był by do niczego potrzebny.
2.Przykład który podałeś z workiem i literami jest...zwyczajnie złym przykładem.Ziemia tak ja każda planeta nie jest idealna np. Trzęsienia ziemi
3.KOSMOS NIE JEST PRZYJAZNYM MIEJSCEM.Wystarczy spojrzeć na nasz układ słoneczny.Czy nie uważasz że gdyby ten bożek w chmurach był taki miły jak mówicie to wszystkie planety w układzie słonecznym były by zdatne do życia ? Cały wszechświat ? A może wierzysz że ziemia jest płaska (Tak jest napisane w biblii)
4.Bóg potężny i mądry...powiedz mi jaki jest miły ten wasz bóg skoro skazuj nic winnemu dzieci na śmierć ?
5.Chwila...TO UWAŻASZ ZE EWOLUCJA TO KŁAMSTWO ?! przepraszam bardzo ale co z szczątkami w ziemi wskazujące na ewolucje ? Albo różne rasy i kolory skóry ludzi bo o ile wiem to w biblii Adam i Ewa byli biali
6.Więc mówisz że ewolucja to kłamstwo bo przez swoją losowość nie było by możliwy rozwój gatunków...a słyszałeś o takim pięknym pojęciu selekcji naturalnej ? Oczywiście że mutacje nie zawsze muszą być pozytywne ale od tego służy przysłowiowa selekcja naturalna i takie zdeformowane zwierzęta najczęściej umierają nie pozwalając na przeniesienie wadliwych genów.
7.Takie dowody to nie dowody.Opowiem ci pewną anegdotę ,kolumb podczas jednej ze swoich wypraw zatrzymał się na wyspie gdzie mieszkała zacofana ludność.Po pewnym czasie ta ludność wkurzyła się i postanowiła przestawać dawać jedzenie kolumbowi i jego załodze dlatego kolumb używając swojej wiedzy astrologicznej obliczył najbliższe zaćmienie słońca.No i tuż przez nim powiedział do tej ludności że swoimi uczynkami rozgniewali boga po czym nastąpiło zaćmienie.Nie muszę mówić jakie było zakończenie...Prawda ? No i zobacz z perspektywy tej ludności to był cud boski z kolumba zaś nauka.Zadam również tobie jeszcze jedno pytanie...czy którykolwiek z tych ,,uzdrowicieli'' poddało się badaniom naukowym ? NIE ? a to ciekawe.
8.Nie mam realnych religijnych przyjaciół.Wszyscy jedynie chodzą na religię bo rodzice ich zmuszają :/
Ja na szczęście się wypisałem.
9.Jeżeli jakaś książeczka życzy śmierci mnie,mojej rodzinie i całemu miastu w którym żyje to oczywiście że będę ją obrażał.Gdyby ktoś tobie groził przez listy to nie był byś w żaden sposób urażony ?
Odpisz
27 października 2017, 19:31
@bzogo23: fakt ze zapominasz o nowym testamencie ktory de facto odwoluje pewne rzeczy jest smutny
Odpisz
27 października 2017, 19:33
@Miguelp: Słucham ? A czy przypadkiem sam bóg mówił że jest niezmienny ?
Odpisz
27 października 2017, 19:37
@bzogo23: Bog moze sb byc niezmienny
ale Biblie nadal pisali ludzie i pewne rzeczy pisali jak im sie wydawalo
i elementy zydoskiego prawa w Biblii sie zachowaly bo oni uznali je za sprawiedliwe i mile Bogu
Jezus troche naprostowal
Odpisz
27 października 2017, 19:37
@bzogo23: slyszales o krwawej hostii?
fragment hostii przemienil sie w serce 33 letniego mezczyzny
chleb przechodzil w tkanke stopniowo
nie bylo wyraznej granicy
naukowcu okreslili to jako niemozliwe do podrobienia i oszacowali wiek i plec wlasciciela serca
Odpisz
27 października 2017, 19:48
@Miguelp: 1.Pisali ludzie ale pod natchnieniem boga więc niema możliwości że napisali jak im się wydawało chyba że bóg to zgrywusek i lubi wprowadzać ludzi w błąd.Ponad to bóg i jezus to ta sama osoba :)
2.Widziałem lepsze sztuczki magiczne
Odpisz
27 października 2017, 20:58
@bzogo23: pod natchnieniem nie znaczy ze jakis staruszek siedzial i im dyktowal
nie tak to dziala
im w glowie pojawial sie jakis obraz i oni to zapisywali
i wez rozroznij twoje pomysly od boskich
zaposanie tego prawdopodobnie miescilo sie w boskim planie glownie dlatego ze inaczej ludzie by nie zrozumieli tej religii
no ale to nie sztuczka magiczna
w tym problem
Odpisz
27 października 2017, 21:14
@Miguelp: Więc skoro to boski plan to czemu informacje tam podane są tam jak ty powiedziałeś nieprawdziwe ?!
Odpisz
27 października 2017, 21:36
@bzogo23: nie zrozumiales
to bylo prawdziwe
ale nie ma zastosowania teraz
bo ludzie sie rozwijaja
i cos innego bylo potrzebne by do nich trafic
jesliby Bog przedstawil sie Zydom w niezrozumialy dla nich sposob to nie mialby wyznawcow
Odpisz
Edytowano - 27 października 2017, 21:39
@Miguelp: Nie no nie wiem jak do ciebie dotrzeć....o wiem np.powiem ci przykład o popieraniu niewolnictwa z NOWEGO TESTAMENTU
Kto by pobił kijem swego niewolnika lub niewolnicę, tak iżby zmarli pod jego ręką, winien być surowo ukarany. A jeśliby pozostali przy życiu jeden czy dwa dni, to nie będzie podlegał karze, gdyż są jego własnością – Księga Wyjścia 21, 20-21.
Jak na to teraz odpowiesz ?
Odpisz
27 października 2017, 21:53
@bzogo23: wiesz ze ksiega wyjscia to stary testament?
Odpisz
Edytowano - 27 października 2017, 22:07
@Miguelp: Racja...Przepraszam za mój błąd...to teraz masz naprawdę z nowego testamentu
Przyprowadźcie tutaj moich wrogów, którzy nie chcieli, abym nad nimi panował, i pozabijajcie ich w mojej obecności. Jezus Chrystus (Łk 19, 27)
Odpisz
27 października 2017, 23:59
@Miguelp: I zabrakło argumentów? Ta historyjka o sercu jest zmyślona. Widziałem lepsze iluzje optyczne.
Odpisz
27 października 2017, 23:59
@bzogo23: Zostanę homo dla Ciebie xD.
Też nie chodzę na religię.
Odpisz
28 października 2017, 07:56
@bzogo23: heh
dales cytat z paraboli
co znaczy ze nie mozna tego traktowac doslownie
w tej przypowiesci wystepuje kandydat na krola ktory jest alegoria Jezusa
jednak jego lud go nienawidzi (Jezusa tez tylko bardziej w koncu go zabija)
krol polecil swoim poddanym pomnazac bogactwo
kiedy wrocil nagrodz tych co to zrobili a ukaral tych ktorzy nie
tutaj mamy symboliczne przedstawienie sadu ostatecznego
i ten cytat takze sie do niego odnosi
Jezus nie kaze zabijac niewiernych tylko zapowiada ich ukaranie w przyszlosci
Odpisz
28 października 2017, 09:21
@Miguelp: NOSZ KU$!@
WASZE ZACHOWANIE DOPROWADZA MNIE DO BIAŁEJ GORĄCZKI !
SKĄD WIESZ A CO NIE TRZEBA INTERPRETOWAĆ ?!
MOŻE BÓG TOBIE POWIEDZIAŁ ?!
Stworzenie świata świata ? BILBIE NALEŻY BRAĆ DOSŁOWNIE !
cytat o zabijaniu niewiernych ? nie no wiesz...biblię należy interpretować...
Adam i Ewa ? BILBIE NALEŻY BRAĆ DOSŁOWNIE !
cytat o popieraniu niewolnictwa ? nie no wiesz...biblię należy interpretować...
potop ? BILBIE NALEŻY BRAĆ DOSŁOWNIE !
cytat że kobieta jest mniej warta od mężczyzny ? nie no wiesz...biblię należy interpretować...
Bóg jest miłością ? BILBIE NALEŻY BRAĆ DOSŁOWNIE !
całą dyskusję można porównać do filmu na yt pod nazwą ,,Rozmowa wierzącego z ateistą o biblii - kontekst!''
,,Jezus nie kaze zabijac niewiernych tylko zapowiada ich ukaranie w przyszlosci''
aha czyli jednak ukarze niewierzących ? A no to super ale tylko tobie przypominam że
ZMARŁE DZIECI TUŻ PO NARODZENIU,OSOBNY URODZONE W INNEJ KULTURZE CZY WSZYSCY PIER!@#! JASKINIOWCY ORAZ AMERYKANIE PRZED ODKRYCIEM AMERYKI NIE MIELI SZANSY ZAPOZNAĆ SIĘ Z WASZYM BOSKIEM W CHMÓRACH
..
..
>bóg jest miłosierny
>skazuje na wieczne katusze
proszę wybierz jedno
Odpisz
28 października 2017, 10:37
@bzogo23: wiekszosci rzeczy przy ktorych pisales capsem ze trzeba brac doslownie nie nalezy brac doslownie
a Bog nie kaze za niewiedze
podczas Sadu Ostatecznego staniesz przed wyborem miedzy Bogiem a Szatanem i jedyny kto moze cie skazac to ty sam
Odpisz
28 października 2017, 11:08
@Miguelp: nie należy brać dosłownie powiadasz ? To ustań w kościele na mszy i powiedz
,,ADAM I EWA TO TYLKO BZURA ,ŚWIAT NIE ZOSTAŁ STWORZONY W 7 dni a POTOP TO TYLKO PRZYPOWIASTKA''
zobaczymy ile wtedy podzieli twoje zdanie
...
...
TY chyba naprawdę nigdy nie czytał biblii ? A zresztą ciągle się powtarzam...
NIE wierzysz idziesz na wieczne katusze
wierzysz i wykonujesz WSZYSTKIE nakazania włącznie z zabijaniem to dopiero wtedy może trafisz do nieba
Odpisz
28 października 2017, 12:27
@bzogo23: kosciol wspolczesnie uznaie ksiege rodzaju i spora czesc ksiegi wyjscia za metafore
nie moja wina ze tego nie wiesz
druga czesc twojej wypowiedzi to zupelna bzdura
chcialbym zwrocic uwage na osobe poerwszego swietego
Odpisz
29 października 2017, 22:25
@bzogo23: sorunia, że się wpi***alam, ale Bóg mówi "miłuj BLIŹNIEGO swego jak siebie samego "a bliźni, według wiary chrześcijańskiej, to każdy człowiek na Ziemi, nawet Hitlerowi czy Stalinowi należy przebaczyć, gdyż prawdopodobnie nie panowali nad sobą (Hitler był bity przez ojca za dosłownie wszystko co złe, dlatego chciał się wyżyć,Stalin ni wim )Każdy kto umie przebaczyć, i szanuje innych ludzi jest katolikiem. Pytałem się każdego księdza w moim mieście (nawet biskupa )i potwierdzili to co ja mówię. Więc jeśli szanujesz to ,że ktoś wierzy w co innego i potrafisz się z nim przyjaźnić, to znaczy, że jesteś katolikiem (jeśli nie jesteś wierzący, to znaczy, że jesteś albo miły albo dobrze wychowany )
Odpisz
30 października 2017, 15:54
@ZSRRBall: Księga Powtórzonego Prawa 13:7-12
Jeśli cię będzie pobudzał skrycie twój brat, syn twojej matki, twój syn lub córka albo żona, co na łonie twym spoczywa albo przyjaciel tak ci miły, jak ty sam, mówiąc: «Chodźmy, służmy bogom obcym», bogom, których nie znałeś ani ty, ani przodkowie twoi - jakiemuś spośród bóstw okolicznych narodów, czy też dalekich od jednego krańca ziemi do drugiego - nie usłuchasz go, nie ulegniesz mu, nie spojrzysz na niego z litością, nie będziesz miał miłosierdzia, nie będziesz taił jego przestępstwa. Winieneś go zabić, pierwszy podniesiesz rękę, aby go zgładzić, a potem cały lud. Ukamienujesz go na śmierć, ponieważ usiłował cię odwieść od Pana, Boga twojego, który cię wywiódł z ziemi egipskiej, z domu niewoli. Cały Izrael, słysząc to, ulęknie się i przestanie czynić to zło pośród siebie.
Odpisz
Edytowano - 30 października 2017, 15:59
@bzogo23: Alu oni nie chcą mni odciągnąć od Boga. A Stary Testament jest przed narodzinami Jezusa, który potem powiedział, że powinno się każdego miłować. (Pisałem w poprzednim kom)+ przykazanie "nie zabijaj" które powstało po napisaniu Starego Testamentu. <3
Odpisz
30 października 2017, 16:10
@ZSRRBall: Co z tego że to stary testament ?
Jakoś branie 10 przykazań czy stworzenie świata wam nie przeszkadza.
Dobra to masz z nowego testamentu.
<Mówi jezus>Przyprowadźcie tutaj moich wrogów, którzy nie chcieli, abym nad nimi panował, i pozabijajcie ich w mojej obecności. (Łk 19, 27)
Odpisz
30 października 2017, 16:35
@bzogo23: Chodzi o to, że ludzie biorą przykład z Nowego Testamentu. (W większości ).A co do tych słów, to nie wiem czy to prawda, lecz gdyby to była prawda to prędzej by miał na myśli szatanistów niż ateistów czy osoby wierzące w innego boga. A więc możemy rozstać się w pokoju i miłości :3
Odpisz
30 października 2017, 16:49
@ZSRRBall: Nie.Nie pozwolę by jakaś książeczka życzyła śmierci całej mojej rodzinie w tym mnie czy mieście w którym mieszkam.
Wszystkie religie nakazują zabijać niewierzących
To co podałem NAPRAWDĘ jest napisane w biblii i nie dotyczy szatanistów (Napisałeś że trzeba wszystkim wybaczać nawet Stalinowi czy Hitlerowi więc nie wiem czemu szatanistów miał by zabijać)
tylko KAŻDEGO CZŁOWIEKA NIEWIERNEGO (Czyli nie wyznających chrześcijaństwa )
Odpisz
Edytowano - 30 października 2017, 19:14
@bzogo23: po ch*j się tak wnerwiasz. W takim razie ja nie pozwolę, by jakieś "oświecone "debile z autyzmem które wymyśliły, że będą fajne jak zaczną krytykować Kościól i obrażać Boga do którego moi przodkowie modlili się o wolność Polski będą próbowały odwrócić mnie od mojego Boga.(Nie wku*wiaj się, nie chodzi o Ciebie )
Ale to btło w Starym Testamencie. Katolicy kierują się bardziej zasadami Nowego Testamentu, czyli 10 przykazań Bożych itd.
Hitler i Stalin byli ateistami,nie szatanistami którzy wielbią największego wroga Boga, oni wielbią czyste zło. Więc powinni poznać prawdziwą naturę ich "pana "i pójść do piekła,by cierpieć za to, że stanęli po złej stronie
Odpisz
30 października 2017, 20:06
@ZSRRBall: Przecież 10 przykazań jest z starego testamentu ;/
a i twoi ,,przodkowie'' zabijali w imię boga
kojarzysz krucjaty ?
albo palenie na stosie za ,,magie'' ?
Odpisz
30 października 2017, 20:25
@bzogo23: nie wiem czemu dałeś przodkowie w cudzysłowie, lecz nie. Walczyli w Powstaniu warszawskim, Cudzie nad Wisłą, Monte Cassino, itd. Prawdopodobnie podczas rozbiorów Polski, walczyli też w powstaniach. Dziadkowie podczas PRL-u, i wtedy modlili się o wolność i zwycięstwo . A ty masz serduszko <3
Odpisz
26 października 2017, 22:39
Dokładnie
Odpisz
26 października 2017, 22:06
Hah, a to coś dziwnego? Ja też kumpluję się z wierzącymi.
Odpisz
26 października 2017, 21:04
Wśród moich znajomych mam autystyka, w cholerę ateistów, adwentystkę, mormonkę, kilku buddystów, damn, właściwie kogoś z prawie każdej religii, wiele osób z religii mieszanych (jak i ja), deistów, jednego geja i wi... a po co ja to wyliczam? Generalnie chcę przekazać, że z każdym się dogaduję, mimo że jest tyle różnic. I taka ludzkość być powinna.
Odpisz
26 października 2017, 20:53
Dokładnie.
Odpisz
26 października 2017, 19:59
Gdy islamiści i katolicy kłócą się ze sobą ale ty jesteś ateistą i masz to w dupie
Odpisz
26 października 2017, 19:44
Mem luj prawdziwy w ch*j
Odpisz
26 października 2017, 19:54
@arenak1111: BONUS DAWAJ Z CALEJ EPY, Z CALEJ EPY BONUS!!1111111
Odpisz