To nie jest "lenistwo" tylko oszczędzanie cennych kilobitów bo trzeba pamiętać że cardridge w tamtych czasach często miały mniej bitów niż klatka filmy na youtube. Irytują mnie takie debile jak autor tego tytułu
To nie chodzi o lenistwo - pewnie tego nie pamiętacie, ale komputery kiedyś miały bardzo ograniczoną moc obliczeniową. Dlatego często dublowało się kształty co najwyżej nadając im inny kolor - w ten sposób unikało się zbędnego zawalania pamięci. A czy Mario na tym traci? Nie sądzę. 1/5
Komentarze
OdświeżEdytowano - 21 marca 2018, 15:59
To nie jest "lenistwo" tylko oszczędzanie cennych kilobitów bo trzeba pamiętać że cardridge w tamtych czasach często miały mniej bitów niż klatka filmy na youtube. Irytują mnie takie debile jak autor tego tytułu
Odpisz
25 grudnia 2018, 16:11
@WujekSzpadel: Zgadzam się. Chociaż jedyny mądry
Odpisz
25 października 2015, 14:16
Na zrobienie dwóch różnych tekstur dla chmur i krzaków w 1985 roku nie pozwalała technologia.
Odpisz
4 października 2014, 20:19
a no teraz to zauwazylem
Odpisz
7 czerwca 2013, 09:57
Kiepsa platformówka. Lepiej grać w Mario na NINTENDO3DS.
Odpisz
12 grudnia 2013, 14:19
@chihuahua111: Nie wiem czy wiesz, ale to jest Mario z 1985 roku.
Odpisz
3 września 2014, 19:49
@Remik_Wyniki: eh wiem że późno ale popieram cie
Odpisz
15 sierpnia 2015, 22:50
@Swat132: eh wiem że późno ale popieram cie
Odpisz
21 czerwca 2016, 19:11
eh wiem że późno ale popieram cie
Odpisz
8 kwietnia 2017, 17:43
@Remik_Wyniki: eh wiem że późno ale popieram cie
Odpisz
6 października 2017, 22:47
@TheMath110: wiem, że późno, ale popieram cię
Odpisz
9 lutego 2018, 23:27
@chihuahua111:
Odpisz
25 grudnia 2018, 16:12
Wiem, że późno, ale popieram Cię
Odpisz
10 grudnia 2021, 08:10
@pawlikok: eh wiem że późno ale popieram cie
Odpisz
21 maja 2013, 12:19
Już wiem o co chodzi. Te krzaki są podobne do chmur
Odpisz
19 lipca 2011, 16:46
heh i dobrze ze ktoś zwrucił uwage
Odpisz
12 lipca 2011, 14:44
leniwce
Odpisz
10 maja 2011, 15:25
4/5 leniwi leniwi :D
Odpisz
15 marca 2011, 14:05
hehe 5/5
Odpisz
26 stycznia 2011, 19:16
5/5 taka prawda
Odpisz
23 stycznia 2011, 05:45
Super Mario Bros 1 na Nintendo Entertainment System miało tylko 8 bitów.
Odpisz
28 czerwca 2010, 14:23
To nie chodzi o lenistwo - pewnie tego nie pamiętacie, ale komputery kiedyś miały bardzo ograniczoną moc obliczeniową. Dlatego często dublowało się kształty co najwyżej nadając im inny kolor - w ten sposób unikało się zbędnego zawalania pamięci. A czy Mario na tym traci? Nie sądzę. 1/5
Odpisz
12 lipca 2013, 18:43
@elske: Plus to że zrobienie takiej gry nie było łatwe i tanie.
Odpisz
18 maja 2010, 18:11
1/5
Odpisz
15 maja 2010, 09:37
He he jakie ziomki :] 5 i do ulu
Odpisz
11 maja 2010, 20:49
mario taki jest
Odpisz