@Pandzianikki: O ile się nie mylę, było to po Rewolcie Chmielnickiego, w która zamieszali się moskale (ewentualnie w wyniku wojny po tej rewolcie, nie pamiętam dokładnie). W ramach traktatu pokojowego, Rzeczpospolita miała oddać ruskim Kijów na okres 10 lat, po czym ci mieli go zwrócić, czego nigdy nie uczynili.
Ło panie. Traktat pokojowy sprzed 350 lat przywołujesz? Nawet jeśli byłoby tak jak mówisz to jakiekolwiek roszczenia byłyby już dawno przedawnione.
Ale sytuacja i tak była trochę inna. To miał być okres 2 lat, to po pierwsze. A po drugie Rosjanie kupili od Sobieskiego Kijów za 146tys. rubli rosyjskich. Tak że po tym fakcie Rzeczpospolita nie miała już żadnych roszczeń prawnych wobec Kijowa.
@Nanook: W obecnych czasach 146000 rubli to 9308 złotych - dowód, że inflacja jest silna.
Chociaż w tamtych czasach jeden rubel odpowiadał grzywnie nowogrodzkiej (204 g) srebra, co daje 29784 kg (prawie 30 ton) srebra, którego cena na dziś (czystego srebra, tj. próba 999) wynosi 1.74 zł/g. 146000 * 204 * 1.74 daje nam 51824160 PLN.
Może mi ktoś powiedzieć czym lepiej jest się posługiwać w projektowaniu gier? Chodzi mi o jakieś strzelanki, przygodowki albo horror. Mam dylemat pomiędzy Cry Engine a Unity, doradzi mi ktoś?
@mante: jakieś strzelanki,przygodòwki,horrory
czy jak idziesz do restaueacji to zamawiasz jakieś jedzenie?
ok teraz na serio
2d czy 3d
umiesz programować (jaki poziom)
masz jeszcze kogoś do pomocy
(ktoś od grafiki czy zamierzasz zaje**ć z gotowcòw)
@MoNka455: Lwów jest bardziej Polski od Warszawy. Tam są wszędzie Polskie restauracje, sklepy itp itd. A w Warszawie są w większości przypadków Tureckie budki z kebabami i tak dalej.
@KappoleonBonaparte: Tylko,że we Lwowie polaków jest z 5 tysięcy.A poza tym polska jest za słaba,żeby odebrać Ukraińcom Lwów.Także to miasto może być polskie,ale tylko w twoich mokrych snach.Nara
@KappoleonBonaparte: I tak w końcu odda,bo jest tam dość dużo Ukraińców i osiedla się ich tam coraz więcej.Za jakieś 5-10 lat polacy będą tam mniejszością i Ukraina zdobędzie to miasto chodźby plebiscytem.
@ReptilianJan: Chyba na odwrót.Ukraina by rozpieprzyła polskę w kilka miesięcy.Mają więcej sprzętu,trochę starego ale dosłownie zalali by nim wschodnie tereny polski,mają też więcej żołnierzy z dużym doświadczeniem bojowym i ponad to mają tu swoje nacjonalistyczne mniejszości którym po cichu mogli dostarczyć broń.Polacy są rozbrojeni bo na 100 obywateli przypada 1 sztuka broni.Wojna z Ukrainą to by była rzeź dla polski.Ukraina jest biedniejsza od polski,ale ma większy potencjał gospodarczy i nie wyprzedała swoich fabryk zachodowi.
@MoNka455: xd co ty gadasz? Polskie wojsko jest o wiele lepsze od ukraińskiego, a zresztą o żadnej wojnie nie ma mowy, bo Ukraina obecnie tapla się w gównie gospodarczym.
Lwów jest ukraiński, a Przemyśl polski i niech tak zostanie.
@Nanook: Nie polskie wojsko nie jest lepsze od Ukraińskiego.Widocznie nie wiesz ile na polu walki jest warte doświadczenie bojowe,które Ukraińska armia w przeciwieństwie do polskiej posiada.
@MoNka455: xD Ukraina by tylko dotknęła Polskę to by miała na karku całe NATO, w sumie i tak by sama ukr. wojsko rozwaliła, liczy się jakość nie ilość Polacy szkolili się z amerykanami a Ukraińcy? Ruscy? Co to jest? kible z desek? Wszystko na odpie*dol, ledwo Niemców pokonali.
@Nanook: Parę lat temu w Ukraińskiej armii była inna sytuacja,ale teraz to separatyści przegrywają wojnę.
Ukraińska armia posiada doświadczenie walki w mieście,w lesie i w terenie otwarym,a polska nie ma żadnego doświadczenia i ma tak małą armie,że obrona wschodnich terenów jest prawie nie możliwa.Co polska zrobi jak naprawdę dojdzie do wojny z Ukrainą? Wystawi całą swoją mikro armię na wschód a w innych miastach mniejszości Ukraińskie zrobią powstanie i co wtedy polaczki znowu będą płakać,że dostali wpie**ol.
@ReptilianJan: NATO żeby zacząć bronić polski musiało by wypowiedzieć Ukrainie wojnę,czego się w dzisiejszych czasach nie robi,bo to nie opłacalne i Amerykanie mają swoje interesy u naszych wschodnich sąsiadów.Ukraina nie musi nam wypowiadać wojny,wystarczy,że wejdzie zbrojnie na nasz teren.Wtedy będzie się to nazywało konflikt zbrojny.
@MoNka455: Żartujesz cn? Polacy bez doświadczenia? Polacy walczyli prawie we wszystkich wojnach na wschodzi (Afganistan, Libia, Syria) weź ty się historii poucz, nadgoń co się dzieje bo twoje newsy to chyba z 2000r. są... wejście ukraińskich wojsk do polski = konflikt zbrojny = wojna (wypowiadają wojne)
@PetyrBaelish: 1. Mało tych polaków,którzy walczyli na b.wschodzie.Większość już odeszła ze służby a część z tego co wiem została zwolniona.
2.Niestety ale jestem polakiem
3.Konflikt zbrojny to nie wojna.
Konflikt zbrojny – rodzaj przemocy zbrojnej polegającej na dążeniu do osiągnięcia celów państwa (koalicji, grupy społecznej) przez wzajemne działania zbrojne przy użyciu sił zbrojnych lub zorganizowanych i uzbrojonych grup
Na wojnie są inne prawa np.jak by na Ukrainie była wojna to nie mogła by kandydować do NATO czy Unii europejskiej,a tak jest tam konflikt zbrojny.
@PetyrBaelish: "25% większa armia gówno zrobi bo musza bronić własnych granic więc całej armi nie wyślą a po 2 walczymy na naszych ziemiach..." Co z tego,że walczymy na naszych ziemiach? Oni mają tu 3mln swoich ludzi,którzy znają okolice w których się osiedlili i by na 100% przekazali im imformacje.1 sztuka broni na 100 polaków... No faktycznie,jesteśmy uzbrojeni po zęby.
@MoNka455: 1) by sie posługiwać bronią należycie potrzebne jest odpowiednie przeszkolenie 2) te 3 mln są albo na granicy albo rozsiane po całej polsce 3) 80% Ukraińców uciekło z Ukrainy i nie mają ochoty mieć tu tego przed czym uciekali wiec raczej nie będą pomagać + nie każdy potrafi sprzedać "gospodarza" za 100$ 4) to że ktoś pokaże teren nic nie da, nie mają naszych map i planów, GPS można se w dupe wsadzić 5) widać że nie znasz sie na strategii tylko wyobrażasz sobie statystyczną symulacje... tak wojna nie wygląda. 6) Ukraina ma dość problemów na wschodzi i będzie je mieć, by armia ruszyła musi jej przewodzić ktoś, a są manifestacje przed rządem...
@PetyrBaelish: 1.Dużo z nich ma przeszkolenie z obsługi broni
2.Są rozsiani po całej polsce.Mają nawet swoje kluby nacjonalistyczne.W trakcie konfliktu mogli by przekazać swoim mapy.
3.Ale mają kompleksy,że u nas jest to czego u nich nie ma i chętnie chcieli by to zagarnąć.
4.Problemy ukrainy na wschodzie polegają na tym,że Donbas chce się od niej odłączyć.Tyle.Wystarczy,żeby wysłali 2/3 swojej armii i po zawodach.W przemyślu na pewno byłby bunt.Taka prawda.WP ma ok.40 tyś. żołnierzy liniowych,więc o strategii obronnej na tak dużym terenie nie ma tutaj mowy.Po prostu pogódźcie się,że Ukraina ma silniejszą armie niż polska.
@MoNka455: no i co z tego że ma większa skoro z niej korzystać nie potrafi, jedź se na Ukrainę pomieszkaj 10 lat i pogadamy, będziesz narzekał tj. tutaj. 2) ci Ukraińcy musieli by być strasznie głupi by pomagać swoim z zazdrości że jesteśmy lepsi, bo jakby Ukraina podbiła polske to w polsce wyglądałoby jak na Ukrainie a nie odwrotnie. 3) w polsce w razie zagrożenia atakiem zostanie powołana armia cywilna (powinieneś na WOSie uważać) tj. mężczyźni od 20 roku życia... zostaną przeszkoleni a nastepnie umieszczeni jako rezerwy. 4) miałeś wgl. styczność z armią? bo mam w rodzinie żołnierza i te twoje wywody na temat polskiej armi to chyba na portalu rozrywkowym znalazłeś... 5) na wschodzie jest problem rosyjsko-ukraiński i akurat o dobre stosunki z Polską to oni dbają.
@PetyrBaelish: Armia cywilna... I czym ta armia będzie strzelać? kamykami z procy? Polska jest najsłabiej uzbrojona w Europie wschodniej pod względem posiadania broni.A patriotyzm w polsce dogasa,więc wrazie konfliktu młodzi spierdzielą bo mają w dupie polskę i wolą żyć na zachodzie.Na żadną rezerwe nie ma co liczyć.Na wschodzie jest problem ukraińsko-"ukraiński".Po prostu powstańcy z Donbasu chcą się odłączyć od Ukrainy i mają racje bo to ich ziemia.
Komentarze
OdświeżEdytowano - 6 października 2017, 06:40
czy są jakieś memy które są jak ciecz,gaz i stan stały
Odpisz
6 października 2017, 07:09
@KacperUE: martwe memy
Odpisz
6 października 2017, 19:49
@StachuIJones: stworzenie Mem krytyczny
Odpisz
6 października 2017, 18:38
.
Odpisz
6 października 2017, 09:39
Tak tak, jeszcze bliżej Rosji bądźmy....
Odpisz
5 października 2017, 21:41
Technicznie rzecz biorąc, Kijów prawnie należy do Polski. Ruscy po prostu go nie zwrócili po 10 latach, jak to było zapisane w traktacie pokojowym.
Odpisz
5 października 2017, 21:47
czekaj,co? Naprawdę?
Odpisz
5 października 2017, 23:28
@Pandzianikki: O ile się nie mylę, było to po Rewolcie Chmielnickiego, w która zamieszali się moskale (ewentualnie w wyniku wojny po tej rewolcie, nie pamiętam dokładnie). W ramach traktatu pokojowego, Rzeczpospolita miała oddać ruskim Kijów na okres 10 lat, po czym ci mieli go zwrócić, czego nigdy nie uczynili.
Odpisz
Edytowano - 6 października 2017, 00:54
Ło panie. Traktat pokojowy sprzed 350 lat przywołujesz? Nawet jeśli byłoby tak jak mówisz to jakiekolwiek roszczenia byłyby już dawno przedawnione.
Ale sytuacja i tak była trochę inna. To miał być okres 2 lat, to po pierwsze. A po drugie Rosjanie kupili od Sobieskiego Kijów za 146tys. rubli rosyjskich. Tak że po tym fakcie Rzeczpospolita nie miała już żadnych roszczeń prawnych wobec Kijowa.
Odpisz
6 października 2017, 06:49
@Nanook: W obecnych czasach 146000 rubli to 9308 złotych - dowód, że inflacja jest silna.
Chociaż w tamtych czasach jeden rubel odpowiadał grzywnie nowogrodzkiej (204 g) srebra, co daje 29784 kg (prawie 30 ton) srebra, którego cena na dziś (czystego srebra, tj. próba 999) wynosi 1.74 zł/g. 146000 * 204 * 1.74 daje nam 51824160 PLN.
Kijów sprzedaliśmy za prawie 52 miliony.
Odpisz
6 października 2017, 09:19
@flamefrost20: Dziękuję bardzo za dokładne obliczenia.
Odpisz
6 października 2017, 09:36
@Nanook: Polecam się na przyszłość.
Odpisz
2 października 2017, 22:01
Kijów to możecie dostać ile chcecie, ale lwów to sami sobie nałapcie.
Odpisz
6 października 2017, 06:49
@Nanook: Jak dla mnie ten komentarz wyżej jest lepszy niż ten obrazek xD
Odpisz
5 października 2017, 21:17
Może mi ktoś powiedzieć czym lepiej jest się posługiwać w projektowaniu gier? Chodzi mi o jakieś strzelanki, przygodowki albo horror. Mam dylemat pomiędzy Cry Engine a Unity, doradzi mi ktoś?
Odpisz
5 października 2017, 21:22
@mante: zła strona na takie pytanie tu ludzie zachwycają się grami za 1€ ze steama
Odpisz
5 października 2017, 21:30
Nie. Na jeja jest naprawdę dużo różnych ludzi i nie można powiedzieć że to zła strona na takie pytanie
Odpisz
5 października 2017, 21:31
Nie chce mi się zakładać konta ma jakiś forach a potem weryfikować email
Odpisz
5 października 2017, 21:31
@mante: skoro masz dylemat pomiędzy cry engine, a unity, to wybierz unreal engine
Odpisz
5 października 2017, 21:52
@mante: jakieś strzelanki,przygodòwki,horrory
czy jak idziesz do restaueacji to zamawiasz jakieś jedzenie?
ok teraz na serio
2d czy 3d
umiesz programować (jaki poziom)
masz jeszcze kogoś do pomocy
(ktoś od grafiki czy zamierzasz zaje**ć z gotowcòw)
Odpisz
5 października 2017, 22:45
@mante: Najpierw naucz się programooowaac w jakimś języku i z projektowaniem grafiki 3d
Odpisz
6 października 2017, 06:27
@panlogin:
przynajmniej podstawy
np jeśli a==b to c itp
i najlepiej najpierw robić w 2d mniej roboty
Odpisz
5 października 2017, 23:27
Mądra decyzja
Odpisz
5 października 2017, 21:06
Ale jak to jednak imperator Duda nie podbija całej Europy?
Odpisz
5 października 2017, 21:18
@Nerseus: to cele na początek, najpierw odzyskac co nasze, potem podbić niemcy itd
Odpisz
5 października 2017, 22:45
@Kacprrr: Ale Berlin to etniczne polskie ziemie!
Odpisz
5 października 2017, 22:57
@marcel22205: prawda, ale od czegoś trzeba zacząć
chociaż co ja mówię, trzeba zacząć od całego świata naraz!
Odpisz
5 października 2017, 22:49
Nie lwów ale lwy gdańskie
Odpisz
5 października 2017, 22:37
Mokre sny "imperatora"?
Odpisz
5 października 2017, 22:05
Wy oddajcie mi świeżaki ja wam oddam mojom horom curke
Odpisz
5 października 2017, 21:10
To wy nam dacie Kanadę a my weźmiemy Indie
Odpisz
5 października 2017, 21:09
Niech lepiej polska odda Przemyśl Ukrainie
Odpisz
5 października 2017, 21:16
@MoNka455: Niby dlaczego miala by to zrobić?
Odpisz
5 października 2017, 21:22
@KappoleonBonaparte: A niby dlaczego Ukraina miała by nam oddać Lwów?
Wiem,że to jest tylko mem.Ja się tylko retorycznie do niego wypowiedziałem.
Odpisz
5 października 2017, 21:27
@MoNka455: Lwów jest bardziej Polski od Warszawy. Tam są wszędzie Polskie restauracje, sklepy itp itd. A w Warszawie są w większości przypadków Tureckie budki z kebabami i tak dalej.
Odpisz
5 października 2017, 21:33
@KappoleonBonaparte: Tylko,że we Lwowie polaków jest z 5 tysięcy.A poza tym polska jest za słaba,żeby odebrać Ukraińcom Lwów.Także to miasto może być polskie,ale tylko w twoich mokrych snach.Nara
Odpisz
5 października 2017, 21:35
@MoNka455: Dobra narazie to zostawmy i powiedz dlaczego Polska miałaby oddać Przemyśl
Odpisz
5 października 2017, 21:37
@MoNka455: co ku*wa? Ukraina Polsce może but lizać, popatrz na rankingi
Odpisz
5 października 2017, 21:38
@MoNka455: hah, teraz jak UPAina musi trzymać prawie całe wojsko na granicy z Rosją to może sobie pomarzyć o posiadaniu szans z Polską.
Odpisz
5 października 2017, 21:40
@Revan_PL: Właśnie
Odpisz
5 października 2017, 21:42
@KappoleonBonaparte: I tak w końcu odda,bo jest tam dość dużo Ukraińców i osiedla się ich tam coraz więcej.Za jakieś 5-10 lat polacy będą tam mniejszością i Ukraina zdobędzie to miasto chodźby plebiscytem.
Odpisz
Edytowano - 5 października 2017, 21:51
@ReptilianJan: Chyba na odwrót.Ukraina by rozpieprzyła polskę w kilka miesięcy.Mają więcej sprzętu,trochę starego ale dosłownie zalali by nim wschodnie tereny polski,mają też więcej żołnierzy z dużym doświadczeniem bojowym i ponad to mają tu swoje nacjonalistyczne mniejszości którym po cichu mogli dostarczyć broń.Polacy są rozbrojeni bo na 100 obywateli przypada 1 sztuka broni.Wojna z Ukrainą to by była rzeź dla polski.Ukraina jest biedniejsza od polski,ale ma większy potencjał gospodarczy i nie wyprzedała swoich fabryk zachodowi.
Odpisz
5 października 2017, 22:04
@MoNka455: xd co ty gadasz? Polskie wojsko jest o wiele lepsze od ukraińskiego, a zresztą o żadnej wojnie nie ma mowy, bo Ukraina obecnie tapla się w gównie gospodarczym.
Lwów jest ukraiński, a Przemyśl polski i niech tak zostanie.
Odpisz
5 października 2017, 22:08
@Nanook: Nie polskie wojsko nie jest lepsze od Ukraińskiego.Widocznie nie wiesz ile na polu walki jest warte doświadczenie bojowe,które Ukraińska armia w przeciwieństwie do polskiej posiada.
Odpisz
5 października 2017, 22:08
@MoNka455: Co ty pierdzielisz.
Odpisz
5 października 2017, 22:11
@MoNka455: To doświadczenie mało im dało podczas wojny w okręgu Donieckim parę lat temu.
Odpisz
5 października 2017, 22:17
@MoNka455: xD Ukraina by tylko dotknęła Polskę to by miała na karku całe NATO, w sumie i tak by sama ukr. wojsko rozwaliła, liczy się jakość nie ilość Polacy szkolili się z amerykanami a Ukraińcy? Ruscy? Co to jest? kible z desek? Wszystko na odpie*dol, ledwo Niemców pokonali.
Odpisz
Edytowano - 5 października 2017, 22:27
@Nanook: Parę lat temu w Ukraińskiej armii była inna sytuacja,ale teraz to separatyści przegrywają wojnę.
Ukraińska armia posiada doświadczenie walki w mieście,w lesie i w terenie otwarym,a polska nie ma żadnego doświadczenia i ma tak małą armie,że obrona wschodnich terenów jest prawie nie możliwa.Co polska zrobi jak naprawdę dojdzie do wojny z Ukrainą? Wystawi całą swoją mikro armię na wschód a w innych miastach mniejszości Ukraińskie zrobią powstanie i co wtedy polaczki znowu będą płakać,że dostali wpie**ol.
Odpisz
5 października 2017, 22:33
@ReptilianJan: NATO żeby zacząć bronić polski musiało by wypowiedzieć Ukrainie wojnę,czego się w dzisiejszych czasach nie robi,bo to nie opłacalne i Amerykanie mają swoje interesy u naszych wschodnich sąsiadów.Ukraina nie musi nam wypowiadać wojny,wystarczy,że wejdzie zbrojnie na nasz teren.Wtedy będzie się to nazywało konflikt zbrojny.
Odpisz
5 października 2017, 22:53
@MoNka455: Żartujesz cn? Polacy bez doświadczenia? Polacy walczyli prawie we wszystkich wojnach na wschodzi (Afganistan, Libia, Syria) weź ty się historii poucz, nadgoń co się dzieje bo twoje newsy to chyba z 2000r. są... wejście ukraińskich wojsk do polski = konflikt zbrojny = wojna (wypowiadają wojne)
Odpisz
5 października 2017, 22:58
@MoNka455: Przemyśl to
Odpisz
5 października 2017, 22:58
@PetyrBaelish: 1. Mało tych polaków,którzy walczyli na b.wschodzie.Większość już odeszła ze służby a część z tego co wiem została zwolniona.
2.Niestety ale jestem polakiem
3.Konflikt zbrojny to nie wojna.
Konflikt zbrojny – rodzaj przemocy zbrojnej polegającej na dążeniu do osiągnięcia celów państwa (koalicji, grupy społecznej) przez wzajemne działania zbrojne przy użyciu sił zbrojnych lub zorganizowanych i uzbrojonych grup
Na wojnie są inne prawa np.jak by na Ukrainie była wojna to nie mogła by kandydować do NATO czy Unii europejskiej,a tak jest tam konflikt zbrojny.
Odpisz
5 października 2017, 23:05
@MoNka455:
Odpisz
5 października 2017, 23:05
@MoNka455:
Odpisz
5 października 2017, 23:07
@MoNka455: 25% większa armia gówno zrobi bo musza bronić własnych granic więc całej armi nie wyślą a po 2 walczymy na naszych ziemiach...
Odpisz
5 października 2017, 23:09
@MoNka455: dlaczego "niestety jesteś polakiem" o co chodzi?
Odpisz
5 października 2017, 23:14
@PetyrBaelish: Sprawdź na globalfirepower
Odpisz
Edytowano - 5 października 2017, 23:15
@PetyrBaelish: " dlaczego "niestety jesteś polakiem" o co chodzi?" Nieważne
Odpisz
Edytowano - 5 października 2017, 23:19
@MoNka455: jak ci tak nie pasuje Polskie obywatelstwo i to, że jesteś Polakiem, ty marny prochu, to możesz się go śmiało zrzec
Odpisz
Edytowano - 5 października 2017, 23:20
@PetyrBaelish: "25% większa armia gówno zrobi bo musza bronić własnych granic więc całej armi nie wyślą a po 2 walczymy na naszych ziemiach..." Co z tego,że walczymy na naszych ziemiach? Oni mają tu 3mln swoich ludzi,którzy znają okolice w których się osiedlili i by na 100% przekazali im imformacje.1 sztuka broni na 100 polaków... No faktycznie,jesteśmy uzbrojeni po zęby.
Odpisz
5 października 2017, 23:21
@BetonowyMur: W przyszłości zamierzam.
Odpisz
5 października 2017, 23:28
@MoNka455: 1) by sie posługiwać bronią należycie potrzebne jest odpowiednie przeszkolenie 2) te 3 mln są albo na granicy albo rozsiane po całej polsce 3) 80% Ukraińców uciekło z Ukrainy i nie mają ochoty mieć tu tego przed czym uciekali wiec raczej nie będą pomagać + nie każdy potrafi sprzedać "gospodarza" za 100$ 4) to że ktoś pokaże teren nic nie da, nie mają naszych map i planów, GPS można se w dupe wsadzić 5) widać że nie znasz sie na strategii tylko wyobrażasz sobie statystyczną symulacje... tak wojna nie wygląda. 6) Ukraina ma dość problemów na wschodzi i będzie je mieć, by armia ruszyła musi jej przewodzić ktoś, a są manifestacje przed rządem...
Odpisz
5 października 2017, 23:29
@MoNka455: jeżeli zamierzasz sie sprzedać i wyrzec polskości to co ty tu wgl. robisz?
Odpisz
Edytowano - 5 października 2017, 23:42
@PetyrBaelish: 1.Dużo z nich ma przeszkolenie z obsługi broni
2.Są rozsiani po całej polsce.Mają nawet swoje kluby nacjonalistyczne.W trakcie konfliktu mogli by przekazać swoim mapy.
3.Ale mają kompleksy,że u nas jest to czego u nich nie ma i chętnie chcieli by to zagarnąć.
4.Problemy ukrainy na wschodzie polegają na tym,że Donbas chce się od niej odłączyć.Tyle.Wystarczy,żeby wysłali 2/3 swojej armii i po zawodach.W przemyślu na pewno byłby bunt.Taka prawda.WP ma ok.40 tyś. żołnierzy liniowych,więc o strategii obronnej na tak dużym terenie nie ma tutaj mowy.Po prostu pogódźcie się,że Ukraina ma silniejszą armie niż polska.
Odpisz
5 października 2017, 23:58
@MoNka455: no i co z tego że ma większa skoro z niej korzystać nie potrafi, jedź se na Ukrainę pomieszkaj 10 lat i pogadamy, będziesz narzekał tj. tutaj. 2) ci Ukraińcy musieli by być strasznie głupi by pomagać swoim z zazdrości że jesteśmy lepsi, bo jakby Ukraina podbiła polske to w polsce wyglądałoby jak na Ukrainie a nie odwrotnie. 3) w polsce w razie zagrożenia atakiem zostanie powołana armia cywilna (powinieneś na WOSie uważać) tj. mężczyźni od 20 roku życia... zostaną przeszkoleni a nastepnie umieszczeni jako rezerwy. 4) miałeś wgl. styczność z armią? bo mam w rodzinie żołnierza i te twoje wywody na temat polskiej armi to chyba na portalu rozrywkowym znalazłeś... 5) na wschodzie jest problem rosyjsko-ukraiński i akurat o dobre stosunki z Polską to oni dbają.
Odpisz
Edytowano - 6 października 2017, 00:24
@PetyrBaelish: Armia cywilna... I czym ta armia będzie strzelać? kamykami z procy? Polska jest najsłabiej uzbrojona w Europie wschodniej pod względem posiadania broni.A patriotyzm w polsce dogasa,więc wrazie konfliktu młodzi spierdzielą bo mają w dupie polskę i wolą żyć na zachodzie.Na żadną rezerwe nie ma co liczyć.Na wschodzie jest problem ukraińsko-"ukraiński".Po prostu powstańcy z Donbasu chcą się odłączyć od Ukrainy i mają racje bo to ich ziemia.
Odpisz
6 października 2017, 06:29
@KappoleonBonaparte: ale mnie zawsze śmieszy jak do kogoś się doczepiają takie przydupasy i strzałkują każdy komentarz a przeciwnika minusują
Odpisz
6 października 2017, 06:45
Na kogoś konkretnego celujesz?
Odpisz
2 października 2017, 21:29
W takim wypadku Polska złapałaby pasożytów.
Odpisz
2 października 2017, 21:31
@romanow: pasożyty da się do łagru a tereny zostaną
Odpisz