fuj obrońcy praw gejów takich trzeba torturować i powiesić obrzydliwe odrażające #homofobforeverchociażnie wiemczyjestemtaknaprawdęhomofobemczypoprostunienawidzęsjwiinnychtakichgówien
Dlaczego nie ma więcej takich ludzi? Nawet nie chodzi o nienawiść do homo (choć nie obraziłbym się), co nie tworzenia z nich wzoru. Jakie to normalne, dajmy im więcej praw, niech przyjmą dziecko i przyprawcie je o myśli samobójcze, bo rówieśnicy się naśmiewają. Z jednej strony większość Europy narzeka na niż społeczny, a jednocześnie legalizuje związki homo. Potem trzeba brać z innych krajów, i tak właśnie skończyło się z "biednymi uchodźcami". Zamiast jak w Polsce, dać 500+ by ludzie się mnożyli, to przyjmują ciapatych. Cieszę się, że Polska i ten ogólnie "ostatni bastion normalnych krajów Europejskich" zamiast przyjmować ludzi z innych krajów zachęca ludzi do posiadania więcej dzieci.
@rolewicz3: pomyśl jak czują się ludzie homoseksualni, gdy ludzie z otoczenia ich nie akceptują
Niby taka polska "ostatni bastion normalnych krajów Europejskich" a ludzie są tu jak wieśniacy
@EmielRegis: Na swój sposób mogą istnieć, ale jak wychodzą na ulice i drą się, że są normalnymi ludźmi i chcą wychować dziecko to mnie pie*dolec strzela.
@rolewicz3: Takich nie toleruję, chodzi mi o tych normalnych, nie afiszujących się, że są gejami, nienazywających wszystkich homofobami., takich nie spie**olonych.
@EmielRegis: Nie mówię, że nie ma takich, ale patrząc na to, że w brytyjskim You Can Dance co odcinek tańczą pedały, i nie możesz ich skrytykować, bo jesteś homofobem, ksenofobem i jakich fobii sobie jeszcze nie wymyślisz.
Nie mówię, że jak tolerujesz coś takiego to jesteś trollem. Sądzę jednak, że jak piszesz pod każdym komentarzem jejaków nie tolerujących homo, to po prostu chcesz denerwować ludzi.
@rolewicz3: Masz pojęcie, że nie każdy gej to osoba paradująca w tęczowych ubraniach, bardzo delikatna, a wręcz według niektórych pi**owata? Większość osób homoseksualnych żyje jak każdy inny człowiek. Jedyne co nas różni, to to czy wolimy osoby tej samej płci czy przeciwnej.
@rolewicz3: Sądzę że obie te rzeczy są podobnie złe.
Bo kogo 500+ zachęci do zakładania rodzin?
Na decyzję normalnych ludzi wpłynie to w niewielkim stopniu.
Zachęci za to patologię która chce sobie narobić mnóstwo bachorów żeby ciągnąć kasę od państwa nie pracując.
To jest złe z trzech powodów:
1 - Każdy przejaw socjalizmu jest złem.
2 - Dzieci będą wychowywać się z przeświadczeniem że nie trzeba robić nic pożytecznego aby przeżyć, tylko wystarczy oddychać i kasa się należy. Jak myślisz, na kogo większość tych dzieci wyrośnie?
3 - Co się stanie z tymi rodzinami gdy zmieni się rząd i 500+ zostanie odwołane?
@CrazyMe: Mam, ale patrząc na to, że wychodzą na ulice i drą się, że są normalni i chcą wychować dziecko mnie dobija. Opisałem już kilka razy, dlaczego jestem przeciwny, by homo miały dzieci. Opisałem też, dlaczego nazywam ich pasożytami. Popatrz po komentarzach moich.
@Mijak: 1. Dlaczego twierdzisz, że dawanie pieniędzy ludziom, by miały rodziny jest złe?
2. Dlaczego twierdzisz, że dzieci będą przekonane, że wystarczy oddychać, by dostawać pieniądze?
3. Jak to co stanie się z rodzinami? Jakoś przeżyją. Plan PiS-u się udał. Nie musieli przyjmować ciapatych, by zachować utrzymanie społeczeństwa (nwm jak nazywa się przeciwieństwo niżu społecznego).
@rolewicz3: Określanie ich mianem pasożytów jest wg mnie niczym innym jak homofobią. W dodatku mam pytanie, a co jak ja, chodzę jeszcze do szkoły, nie mogę jeszcze podjąć stałej pracy przez co nie jestem w stanie płacić podatków jestem osobą homoseksualną? Też jestem pasożytem? Bo co? Bo zabieram miejsce w szkole jakiemuś według ciebie "Normalnemu" dziecku? Bo korzystam z tych samych książek co "normalni ludzie"? Bo mam prawo do zainteresowania tą samą płcią?
@CrazyMe: Po pierwsze, dlaczego jeszcze w szkole stwierdzasz, że jesteś homo? Po drugie, pisałem już o tym chyba, osoba do 20 roku życia nie liczy się do tego. Nie może na siebie zarabiać, kto da pracę dziesięciolatkowi (nie staram się nikogo obrazić, podaję jakiś losowy wiek, by wytłumaczyć, że nie zawsze można się utrzymać za własne pieniądze)?
@rolewicz3: Po pierwsze to jak już, to za młoda. A po za tym, twoje gadanie zaczyna teraz przypominać to podejście "Nie nadajemy temu dziecku płci, niech samo sobie wybierze czy woli być chłopcem czy dziewczynką jak dorośnie" Czyli jak skończę 20 lat to mam powiedzieć "Oke to ja sobie będę homo" albo "Oke to ja jednak wolę być hetero"?
@rolewicz3: Jeśli się uważa za osobę homoseksualną to pewnie nią jest, zresztą zawsze może uznać, że jest jednak osobą bi lub heteroseksualną, wszystko może się zmienić.
@rolewicz3:
1 - Socjalizm zawsze jest zły ponieważ polega na zabieraniu uczciwie zarobionych pieniędzy siłą aby pompować je gdzie indziej według swojego rządowego widzimisię.
2 - Będą mieć takie podejście, bo takiego nauczą się od swoich rodziców.
3a - "Jakoś przeżyją". Nie ma to jak odpowiedzialne podejście.
3b - PiS zrealizował swój plan, tak. Stworzył sobie rzeszę wyborców bezpośrednio uzależnionych materialnie od ich rządów.
No i zrealizował cele podane w jakichś abstrakcyjnych numerach, byle się zgadzały. A co to będzie naprawdę oznaczać dla kraju w przyszłości - to już nieistotne.
@CrazyMe: Po pierwsze, przepraszam, nie zwróciłem uwagi na zakończenia czasowników, męskie czy żeńskie. Po drugie, skąd porównanie do nadawania płci? Płeć można zauważyć od razu. Benis czy vagene (nie pisze po polsku, bo może być ban :P)? A jak sprawdzisz to, jakiego będzie mieć partnera za 20-30 lat? Po trzecie, czy ja powiedziałem, że w wieku 20 lat masz powiedzieć to czy to? Powiedziałem, że moim zdaniem do tego 20 roku życia jesteś za młody/a na stwierdzenie tego. I, jeśli można, widzę, że nigdy nie dojdziemy do porozumienia. Co człowiek to opinia. Nie widzę więc sensu próbować przekonać drugiego do swojej. Dlatego zakończyłbym tę rozmowę, mamy dwie kompletnie sprzeczne opinie i możemy to tak ciągnąć jeszcze bardzo długo. Jeśli jednak dalej próbujesz przekonać mnie do tolerancji, możesz, choć zacznę rzadziej odpowiadać. Oglądam serial, 40 minut odcinek, co zakończenie będę sprawdzać Twoją odpowiedź, może częściej.
@rolewicz3: Dzieci par homoseksualnych będą mieć myśli samobójcze przez rówieśników którzy będą ich wyśmiewać. Aha?
A dzieci z domów dziecka będą powszechnie szanowane?
A dzieci wychowywane przez bezrobotnych rodziców żyjących z zasiłków i 500+ też?
A to nie jest tak że dzieci par homoseksualnych mają przesrane właśnie przez gadanie takich jak ty?
@Mijak: 1. Nie mam odpowiedzi na to, lecz moim zdaniem, lepiej dać pieniądze na utrzymanie ludu niż nowe limuzyny dla BOR-u. 2. Skąd ta pewność? Dlaczego twierdzisz, że każdy jak dostanie 500 zł za dziecko to położy się na kanapie i będzie czekał na przelew? Wiesz ile porządnych rodziców na tym korzysta? 3. To polityka. Jak złe to by nie było, tak to jest. Nie zmienisz tego. Zrobili co chcieli, sądzę, że wygrają następne wybory, nawet nie datkami dla ludzi, co tym, że wielu przejadło się już słuchania jaki PiS jest beznadziejny.
@rolewicz3:
1 - A co BOR ma tu do rzeczy? Nikt związany z rządem nie odczuje utrudnień związanych ze złym rządzeniem. Ciężar utrzymania socjalizmu zawsze spada na uczciwie pracujących obywateli.
2 - Oczywiście że nie wszyscy korzystający z 500+ to bezrobotna patologia. Ale tylko oni skorzystają na tym bardziej niż skorzystaliby na ograniczeniu socjalizmu i biurokracji. Znalezienie pracy stałoby się wtedy znacznie łatwiejsze, a zarobki byłyby większe.
3 - Więc przyznsjesz że celem polityków głównego nurtu nie jest dobro narodu, tylko utrzymanie się przy korycie. A jednak popierasz jedno z takich stronnictw.
@Mijak: 1. BOR podałem jako przykład. 2. Dlaczego zarobki byłyby większe? Zaraz znalazłoby się coś, na co można wydać w ten sposób zaoszczędzone pieniądze. Nie zwróciliby ich, chyba, że w ten sposób. Nie rozumiem też, czemu znalezienie pracy byłoby łatwiejsze. 3. Tak, przyznaję, że celem polityków jest utrzymanie się przy korycie. Oraz kiedy powiedziałem, że jestem za PiS? Nie lubię Kaczyńskiego, przyznaję, że 500+ było, by zachęcić ludzi do głosowania na nich. Ale co lepszego ma PO? Ja pamiętam jedynie narzekanie na PiS. Wciąż zresztą to robią. Jedna osoba zginęła z ręki policjanta, a oni to nagłośnili. Ile osób zginęło w ten sposób przez PO, tylko nie znaleziono dowodów? Obaj są źli, ale przez takie proste gesty patriotyczne, jak choćby ta minuta ciszy dla wybuchu II Wojny Światowej, na to ludzie się łapią. Podam ci też przykład beznadziejnego nauczania PO. Wiem, jak nazywa się brat Attylii, dowódcy Hunów. Buda, jakby kogoś to interesowało. A nie mam pojęcia o Goringu, Himmlerze, NSDAP, Stalinie, Trockim, Wojnie w Korei, Wojnie w Wietnamie, Wojnie w Afganistanie, Wojnie w Iraku i wielu wielu innych rzeczy z ostatnich 100 lat.
@Mijak: Tak, obie partie są beznadziejne. Jednak PiS potrafi jakoś przekonać do siebie ludzi. Jak pisałem, takie proste gesty jak minuta ciszy dla wybuchu II Wojny Światowej, to cieszy takich prostych ludzi, którzy potem głosują. Tak swoją drogą, jest kilka rzeczy, o których się nie rozmawia, a jedną z nich jest polityka. Dla tego zakończyłbym ten temat :P
@rolewicz3: Nie istnieje coś takiego jak bycie za młodym na orientację seksualną. Mam osiemnaście lat a wiem że jestem osobą biseksualną a "odkryłam" to jak miałam jakieś 13-14 lat
@TheVellox46: Co ty pi*dolisz? Ta rozmowa jest zamknięta od 2 dni, a ty musisz dorzucić jeszcze coś od siebie? Dlaczego to stwierdziłaś? Wiesz, szkoda mi czasu, ale rozpisałbym się na kilka tysięcy znaków. Odpowiedz mi tylko, dlaczego tak stwierdziłaś i co cię do tego namówiło.
@CrazyMe: chyba musze sie wtracic
do 21 roku zycia intensywnie sie rozwijasz
pojawia sie cos takiego co nazywamy burza hormonalna
wysyp hormonow moze robic rozne dziwne rzeczy z seksualnoscia
moze zmieniac ci sie orientacja
moga pojawic sie nowe fetysze itd
potem czesc z tego zanika i wraca do hetero
dzieje sie tak z 90% osob ktore przed 21 rokiem zycia deklaruja sie jako homo/bi
@EmielRegis: własciwie nie chodzi o to nawet zebyś był miły, jedyne co jest ważne to zebyś uargumentował swoją pozycje w jakiejś sprawie, a potem jesli popełnisz błąd to zmienił zdanie na poprawne( która strona i które poglądy takimi są zostawiam tobieXD)
@rolewicz3: akurat to nie do końca to co sam pewnie chcesz osiąnąć, można by zachęcać ludzi do pracowania na siebie i uczenia niż zajmowania sie parterami i partnerkami, ale może to miec dosyć złe konsekwencje w postaci niedorozwojów emocjonalnych i bardzo zaniżonym poziomie życia ludzi, jesli chciałbyś posłuchać i sie wypowiedzieć to zapraszam jesteś na dobrej drodze do myślenia samodzielnie
@Miguelp: "do 21 roku zycia intensywnie sie rozwijasz
pojawia sie cos takiego co nazywamy burza hormonalna
wysyp hormonow moze robic rozne dziwne rzeczy z seksualnoscia
moze zmieniac ci sie orientacja
moga pojawic sie nowe fetysze itd
potem czesc z tego zanika i wraca do hetero
dzieje sie tak z 90% osob ktore przed 21 rokiem zycia deklaruja sie jako homo/bi"
To taka osoba będzie potem heteroseksualna. Racja.
Ale w tamtym momencie była bi-/homoseksualna.
@Mijak: "1 - Socjalizm zawsze jest zły ponieważ polega na zabieraniu uczciwie zarobionych pieniędzy siłą aby pompować je gdzie indziej według swojego rządowego widzimisię."
Socjalizm polega na tym, by ludzie otrzymywali równe zarobki i pracowali też po równo. A przynajmniej z tego co pamiętam. Może się i mylę.
@rolewicz3: decydować? te osoby po prostu mówią "jestem homo" one tak czują i już, w danym momencie. Jeśli uważasz że to się zmienia po 20 roku życia to prosze cie bardzo, ale jeśli tak mówią w wieku np 16 to co w tym złego. Poksumowywując jeśli uważasz że orientacja może się zmienić to co jest złego w deklarowaniu tego że w tym wieku mają akurat taką orientacje?
Wiesz, jesteś 3 osobą, która wtrąca się do rozmowy sprzed 2 dni. Po drugie, o co chodzi z pytaniem "czemu?"? Zauroczenie w takim wieku i tak jest bardzo przelotne. Oraz zauroczenie to nie od razu miłość i oddanie do końca życia.
@kokosek112: Ku*wa mać, kończę tą rozmowę. Skończyłem ją dwa dni temu. Teraz po prostu ktoś się chcę wypowiedzieć i mnie tym wk*rwia. Nie odpowiadam na następne komentarze, po prostu rzygam już takimi amebami jak Karolina.
@rolewicz3:
1. Czemu mam nie mówić, że uprawiali seks? Witamy w XXIw., nie XXw.
2. "Oraz zauroczenie to nie od razu miłość i oddanie do końca życia." ty chyba nie bardzo rozumiesz jak działa orientacja seksualna .-.
Tak, socjalizm polega mniej więcej na dążeniu do tej równości. Co jest celem bzdurnym, bo ludzie pracowici i ambitni są wtedy krzywdzeni tym, że nie pozwala im się na osiąganie sukcesów, a ludzie leniwi i mało ambitni są krzywdzeni tym, że na siłę chce się podnieść ich "poziom życia", choć oni sami chcieliby szukać drogi do szczęścia gdzie indziej.
@taken1: Panie, Panowie. Smutne, że ten jegomość skończył rozmowę, ale my możemy iść dalej.
Każdy medal ma dwie strony. Jeżeli usuniemy uczucia i tak będzie tak samo.
Jeżeli chodzi o homoseksualizm w wieku młodzieńczym to jest to w miarę normalne, że młodzież jest niepewna, co czuje. Różne pociągi się rodzą (nie te na torach) i również niektóre znikają. Ta cała burza itd. No, ale nie o to chodzi. Jeżeli ktoś czuje pociąg do danych grup osób, tak może utożsamiać swoją seksualność. Warunek jest, by utożsamiał to tak długo jak ten pociąg trwa. Nie ma osób heteroseksualnych i homoseksualnych typowo, a przynajmniej jest ich mało.
To wszystko można przedstawić na odcinku. Z jednej strony zakończony hetero, a z drugiej homo. Po środku bi.
No i ustawiamy ludzi na tym odcinku. Każdy z nas ma swoje tam miejsce gdzieś. Niektórzy nie wiedzą, dlatego mogą zmieniać położenie, z czasem to się ustabilizuje.
Tam jeszcze gdzieś jest zawarty temat, dlaczego pary homoseksualne nie powinny mieć dzieci.
Lepiej to niż patologiczna rodzina niby.
Ale jak ktoś jest w sierocińcu to jednak zasługuje na matkę i ojca. Dwóch rodziców tej samej płci rzadko jest w stanie podzielić się na te dwie role, a jeżeli nawet, to nie jest to takie jak powinno być. Dlatego jestem przeciw. Nie, dlatego że ktoś by się śmiał, bo to czas zmienia.
Było jeszcze o socjalu i 500+.
No cóż. Z tego, co wiem to socjal polega na pomocy biednym, na koszcie bogatszych. Nie jest to do końca sprawiedliwe, ale to daje szansę każdemu w społeczeństwie na dobry start, powrót, itd. Nie jestem za socjalem, ale lekki i w miarę uczciwy jest dobry oraz przydatny. Większy odsetek szczęśliwych ludzi. Bogaci na tym MOCNO nie cierpią.
500+...
No cóż pomysł był dobry, ale wykonanie okropne.
Pieniądze się skończą, inni muszą cierpieć, bo PiS musi skądś brać pieniądze.
Faktycznie więcej osób, ale też więcej w tych patologiach. Nie mówię, że 500+ jest dla tylko takich! Ale no trzeba przyznać, że każdy rodzic tego typu z chęcią weźmie pieniążki i nie będzie dbał o wychowanie. Trzeba by powołać organ sprawdzający takie coś. Może, gdyby najpierw ulepszyli coś, co trzeba od wielu lat naprawić byłoby lepiej. SŁUŻBA ZDROWIA.
No i mogli wszystko lepiej rozplanować i przemyśleć, nie zrobili tego. Politycy nie myślą.
@rolewicz3: ale Ty jesteś przyje**ny xD Czyli jak homoseksualista pracuje i płaci podatki które idą na gówniaki i to 500+ za którym tak bardzo jesteś, to jest pasożytem, bo płaci na osoby które dostają od państwa to ZA DARMO? Ile jest patologicznych rodzin które robią dzieci tylko dla 500+ i wydają to na ch*j wie co? Ale według ciebie to nie oni są pasożytami. Gratuluję poziomu inteligencji.
@kaltoraka: Ja prld, zakończyłem ten temat 2 dni temu, wyraziłem swoje zdanie, inni za i przeciw, ja wyłączam powiadomienia do tego komentarza. Po drugie, proszę o przeczytanie wszystkich moich komentarzy (te kłotnie po 40+ komentarzy trochę niżej/wyżej też), a nie jak to Kaloraka zrobił, pisałem o tym, chyba kilka razy, dlaczego pary bezdzietne traktuje jak pasożyty.
@rolewicz3: Dla twojej wiadomości, przeczytałem wszystkie wiadomości i nie wiem jak możesz nazywać pasożytami osoby które pracując PŁACĄ podatki za które żerują właśnie pary z dziećmi, para która nie ma dzieci nie korzysta ze szkół, 500+ czy innych gówien za które żerują te pary z dziećmi.
@dustin2001: ogólnie z pierwszym sie trzeba zgodzic, ludzie przez cały okres swojego życia mają skłonnosci do zmian, ale wychodze z załozenia że ,,młodzi,, mają tyle kontroli nad sobą że są w stanie kontrolować swoje odruchy, czas szkolny jak ktos tam gdzieś napisal w sumie mógłby i moze nawet powinien byc okresem nauki a nie r*chania się po kątach z laskami albo facetami,
własciwie ,,rodzina,, to wytwór ludzi, nawet kiedy zdarzają sie przykłady rodziny w naturze, to jest jeszcze wiecej przykładów ze nie, rodzina an zasadzie kobieta i mężczyzna sprawdzały sie z powodów których chyba nie musze wyjasniać, moze czas na małą rewolucję z tej strony, patrząc gatunkowo, dzieci pozostawione bez opieki będą miały okazje być wychowane,
chcę zwrócic uwage jeszcze na fakt iż gej jesli bardzo bedzie chciał dziecka to znajdzie surogatkę , albo prześpi sie z kobietą w celu tylko prokreacji, nie to nie jest tak ze jak ktos jest gejem to nie tknie kobiety itd,
socjal nawet taki nie powinien istnieć, jak do tej pory jedynym słusznym jaki znalazłem to sklepy z darmowym jedzeniem( nie kawior ale podstawy woda chleb moze jakieś owoce, ogólnie taki mocny prl) osoby nie posiadajace pracy będą zyły sobie na tym i niech tak bedzie, jesli im to wystarcza ale ambicja ludzka wiekszosci nie pozwoli na tak marne życie i zaczną pracować albo tworzyć
@taken1:
Mają, powinni, aczkolwiek to też okres, w którym zakochują się itd. Potrzebują swobody. Mimo wszystko znowu racja. Są w stanie to kontrolować, a nie r*chać wszystko, co się rusza.
Rodzina to faktycznie wymysł takowy, aczkolwiek działa i sprawia, że człowiek nie czuje się sam. Każdy ma indywidualne potrzeby, ale mimo to, człek potrzebuje innego człeka. Są wyjątki, ale takie jest główne założenie. Nawet nie do rozmowy, po prostu by ktoś był...
Nie wiem czy ma sens zmienianie tego. Musiałby poczynić się ogromny postęp w nauce i świadomości ludzi, by to ewoluowało. Póki co jest dobrze, może być lepiej, ale ostatnim czasem... No ostatnio idzie to kiepsko.
Zawsze znajdą sposoby. Ale tak jest trudniej.
Nie jestem kompletnie przeciwko adopcji dla homosiów, wolę, żeby dziecko było adoptowane przez parę takowych osób, aniżeli miało gnić do końca w zapyziałym ośrodku. Aczkolwiek wolałbym, by to była ostateczność. Miałoby to największy sens.
W sumie to by było dobre. Socjal jest nieuczciwy.
Schroniska i darmowy podstawowy prowiant. Z czego oczywiście każdy, by miał obowiązki, aby zapracować na to. Albo odpracować w przyszłości najbliższej. Znajdą pracę, staną na nogi. Nie znajdą? Będą pomagały w tych schroniskach do końca swych dni. Byłaby duża grupa osób? Poczuliby siłę i w sumie mogliby zrobić coś przydatnego dla całego społeczeństwa. W końcu w każdej grupie znajdzie się ktoś mądry. Rozpocząłby coś, miałby duże wsparcie.
Lud płaci mniejsze podatki, więcej pieniędzy dla nich, lepsze życie, chętniej pracują, lepsze wyniki, awans, większa płaca, itd.
Warto zmienić służbę zdrowia, bo u nas coś się popsuło chyba....
@dustin2001: jesli chodzi o rodzinę to proponuje by zamiast rzeczy jaką jest ślub ( z uwagi na komercyjnosc tego wydarzenia) dać mozliwosć związkom partnerskim wejść w życie( dla niewiedzących: zwiazek partnerski daje głownie mozliwosc odwiedzania się nawzajem w szpitalach itd, za to łaczenie rachunków mozna zrobic poprzez załozenie spółki i dania dwoch czy ile tam chcecie osob jako włascicieli i macie to samo co ślub ale łatwiej z zerwaniem i założeniem) w ten sposob kazdy moze miec wymażoną rodzinę, związek ,partnerstwo itd co chcecie to prosze bardzo
mam wrażenie że ludzie gdyby dać im te możliwości to sami by zaczeli myśleć ale to jest cos do przetestowania
co do adopcji , świetną opcją jest to żeby dziecko samo zdecydowało w momencie kiedy wyraza taką chęć , wybrało sobie rodziców, mozemy sie rozwodzić nad tym czy gej czy hetero czy biały żółty czy czarny związek czy moze jedna osoba mają miec prawo do adopcji i kto to dziecko lepiej wychowa, za to jesli dziecko samo sobie robi kwestionariusz że chce byc zaadoptowane przez takie i takie rodziny a przez inne nie to da im wybór, jesli będą bardziej chciały mieć kogokolwiek to wezmą tego kto ich zechce, za to dziecko które chce miec tylko hetero albo homo parę ale tylko koloru czarnego to bedzie sobie na takową pare czekać, skoro samo dziecko decyduje że nie chce iść do każdego to najwidoczniej ma siły żeby na to czekać lub co wiecej do tego doprowadzić, oczywiscie dzieci na zasadzie niemowląt powinny być wychowywane w ośrodku do osiagniecia np 2-3 lat, kiedy już będą w stanie podrosąć,
można powiedzieć że ci ludzie którzy wybiorą źle( pomijając fakt tego ze powinni zawsze móc wrócićdo sierocińca jesli dana rodzina była dla nich ,,nieodpowiednia,,) będą potem źli że nie zadbalismy o ich dobro, z drugiej strony znacznie wiecej ludzi znajdzie dom, przedewszystkim pozbąźmy sie problemu jakim są sieroty( w sensie zmniejszmy ich ilość) a nastepnie już po zobaczeniu efektów bedizemy sie starać jeszcze ulepszać ten system
@romanow: A ja nie toleruje. Przynajmniej w obecnym świecie. Jakie to normalne, dajmy im przyjąć dziecko itp. No i co z tym dzieckiem? Załamie się. W obecnym świecie zostanie zniszczona psychicznie przez rówieśników. A nie mając dzieci? Przecież to pasożyt. Na nic się nie przyda, zabiera tylko pracę człowiekowi mającemu na utrzymaniu kilkoro dzieci. Bo co, podatki płaci? Jak my wszyscy.
@rolewicz3: gdyby nie pracowali to wtedy by byli pasożytami
To bardzej dzieci są posożytami bo nie pracują a dostają wiele rzeczy za darmo, nawet od tych par homoseksualnych płacocych podatki
Co. Napisałem, dlaczego traktuje ich jak pasożyty. Zabierają pracę osobie utrzymującej dzieci. A ty nigdy nie byłeś dzieckiem? Człowiek powinien wymżeć, bo przez pierwsze 20 lat nie pracuje na siebie?
Czy ty czytasz to co ja piszę? Nie mam takich samych poglądów, dla mnie pasożytem jest ktoś, co zabiera pewne dobra osobie, próbującej utrzymać gatunek. Po drugie, jak sądzisz, ile osób w obecnym świecie myśli tak jak ty? Że to normalne? Nie wiem jak to jest na zachodzie, ale w Polsce na pewno to nie wyjdzie. Będzie pośmieliskiem, jak nie większej ilości osób, to przynajmniej tych kilku osób nie tolerujących homo (homofobów, jak zwał tak zwał).
@rolewicz3: a pary bezdzietne? To też pasożyty?
Poza tym kogo obchodzi czy zabiera komuś pracę czy nie? I tak wszyscy zdechniemy jak je**ne zwierzęta bez różnicy kim jesteśmy
@rolewicz3: życie nie jest tylko o pracy, posiadaniu dzieci
Ci ludzie pracują na siebie
Każdy pracuje na siebie jak może
To nie pasożytnictwo
Tak działa świat
Jak ktoś chce mieć pieniądze, jedzenie i dom to musi pracować
Jakby nie pracował, a dostawał pieniądze np. z zasiłku to już bym mógł przyznać, że to pasożyt
@rolewicz3: Skoro dla ciebie celem przedłużanie gatunku, to czemu nie oddasz nasienia do banku spermy albo nie zaczniesz robić dzieci prostytutkom? To jest przedłuzanie gatunku, robienie kolejnych dzieci, nowych człowieczków, a nie "eliminacja <pasożytów>".
Pasożytem w społeczeństwie jest osoba, która nie pracuje, pobiera różnego rodzaju zasiłki i dostaje rzeczy za darmo z pieniędzy osób, które pracują. Skoro już jesteśmy przy temacie osób homoseksualnych, to wyobraź sobie, że wielu takich ludzi mijasz na ulicy i nawet nie zdajesz sobie sprawy. To nie są pasożyty. Nie mogą mieć dzieci z tą samą płcią, chyba że adopcja, usługi surogatki czy banki spermy. Pracują na siebie, na rachunki, na państwo. Z państwowych pieniędzy są utrzymywane szkoły, w których uczą się dzieci. Wszystkie dzieci, niezależnie od stanu konta swoich homo- czy heteroseksualnych rodziców. Państwo z pieniędzy podatników opłaca ich edukację i "darmowe" podręczniki, jakie dostają nłodzi uczniowie w podstawówce.
Tak więc - homoseksualiści, podobnie jak osoby heteroseksualne, oddają pieniądze dla państwa, które opłaca twoją i naszą edukację. Papier czy też mydło w szkolnej łazience masz z pieniędzy homoseksualistów. Nie nazywaj pasożytami osób, które pracują i oddają pewną część swoich pensji.
@rolewicz3: przedłużenie gatunku to niepotrzebne przedłużanie agonii istnienia nas ludzi
Pewnego dnia to wszystko pierun strzeli i wszyscy wyginiemy
Więc przedłużamy nasz gatunek tylko by wyginąć
Poza tym nie podoba mi się, że propagujesz takie zwierzęce zachowania. Tak wiem, że ludzie to zwierzęta, ale jedyne zwierzęta, które posiadają kulturę, cywilizację, społeczeństwa, uczucia wyższe i dar zadawania egzystencjonalnych pytań
Może i jesteśmy zwierzętami, ale nie musimy zachowywać się jak one
Stańmy się czymś więcej
Pokażmy, że ludzkość jest wielka
Skoro uważamy się za panów Ziemi
Pokażmy, że nimi jesteśmy
@Xerxess: No cóż, a moja opinia jest kompletnie inna. Jak napisałem, moim zdaniem celem życia jest utrzymanie gatunku. A by to zrobić, w obecnych czasach trzeba mieć pieniądze. Do tego trzeba mieć pracę. Aby mieć pracę potrzeba wolnych miejsc pracy. A takowe mogą, nie muszą zapełnić homo. Mimo, że płacą podatki, robią to też hetero. A oni przynajmniej przedłużają gatunek.
@Xerxess: Po drugie, co człowiek to opinia. Nie widzę dalszego sensu kłócenia się (czy jak się komuś nie podoba moje wyrażenie to rozmowy). Wyraziłem swoje zdanie, możecie się zgadzać, albo nie.
@lorax12: Mi nic nie trzeba udowadniać. Sądzę, że rasa ludzka jest beznadziejna. Naśmiewamy się z "gorszych" zwierząt, jednocześnie tworząc coraz to nowsze bronie, służące do zabijania innych. Wg świata to my jesteśmy cywilizowani, a tacy tubylcy to jacyś podludzie. A kto korzysta z bomb atomowych? Kto zabija drugiego "w imię demokracji"? A kto nie obawia się poprawnością polityczną? Nie zabija drugiego w imię religii albo ustroju politycznego?
@lorax12: Taka prawda. Dla tego ja nie widzę sensu udowadniania lepszości. Zwierzęta między sobą się nie tłuką. Mam na myśli to, że człowiek i człowiek zabijają się nieustanie. A sarna sarny nie zabije. Czy wilk wilka. Czy dzik dzika. Czy <tu wstaw zwierzę w Mianowniku> <tu wstaw zwierzę w Dopełniaczu>.
@lorax12: Wiem. Dawno temu toczono wojnę pod pretekstem religii. Katolicyzm vs Prawosławie vs Islam. Jeszcze 70 lat temu walczyła Demokracja vs Faszyzm vs Komunizm. Teraz Amerykanie wykorzystują Demokrację, jako wroga totalitaryzmu i atakują taki Irak dla surowców.
@rolewicz3: Dude! Ludzie nie mają celu w istnieniu! Chodzimy po tym świecie bez celu, bez wartości!
To czy przedłużymy gatunek, to zależy od nas. To są nasze prywatne cele. Podstawowy cel bycia zwierzęciem, ale nie człowiekiem. Człowiek ma wybór.
@rolewicz3: A jak ktoś jest singlem z wyboru i nie chce mieć dzieci, to też jest pasożytem? Bo nie utrzymuje nikogo? Według Ciebie pracę powinni mieć tylko ci, którzy się hajtną i dzieci zrobią? Bo to wynika z tego co piszesz, a piszesz totalne bzdety.
@rolewicz3: Ludzi jest na świecie ponad 7 miliardów, nie jesteśmy gatunkiem zagrożonym wyginięciem, wręcz przeciwnie, Ziemi grozi przeludnienie. Więc jeśli część się nie będzie rozmnażać to zrobi to tylko dobrze ludzkości.
@rolewicz3: To nie jest moje zdanie. To wychodzi na zdrowy rozum. Pomyśl globalnie na chwilę. Pomyśl o tych wszystkich bezwartościowych ludziach, którzy istnieją.
A po drugie wczytaj się dokładnie w moje słowa, a ujrzysz, iż Twoja odpowiedź sensu jest pozbawiona.
@Broski: Może i grozi przeludnienie, ale nie takiego typowego Europejczyka, który legalizuje związki homo, aborcję itp, tylko islamistów, którzy nie mają szacunku wszystkiego innego, wielu r*cha kozy i inne dziwne rzeczy.
@TerratorEK: popieram założenie i pójde o krok dalej z wyjasnieniem, otóż nikt z was chyba nie słyszal nigdy o tej marce makaronu, i o to chodziło, ma rozgłos za darmo a z tego w którym jest jego firma wystarczy kilka miłych gestów pokory i nagle pieniądze same wpływają do kieszeni:D boski koleś
@taken1: podobnie było z tigerem, też jakaś drama potem zrobili coś dobrego i nagle więcej osób to kupuje. (tylko tu w przeciwieństwie do tigera tu ten koleś ma całkowitą rację)
@anonymoose: kiedy samo pordrośnie tylko troche na tyle by mówić i samo po namyśle zdecyduje czy chce byc w rodzinie homo hetero albo ktoś samotny( w sensie bez partnera/ki)
@anonymoose: poprzez ,,zmuszenie,, dziecka do podjęcia decyzji nad którą bedzie sie musiał dobrze zastanowić, wybacz jesli dalej nie odpowiedziałem tak jak chciałeśXD
@taken1: Przecież dzieci w tym kraju prawie o nic się nie pyta, są chrzczone bez pytania o zdanie, wysyłane do szkoły bez pytania o zdanie, itp. Ale nagle mają wybierać do jakiej rodziny chcą iść, "bo rodzice tej samej płci im mózgi wypaczą" Nie chodzi mi o to, żeby zupełnie pozbawiać dzieci wyboru, a wręcz przeciwnie. Po prostu zauważam tu pewną hipokryzję.
Eeeech... osobiście również nie popieram jak homoseksualiści odwalają takie akcje i się jeszcze z tym obnoszą itp. Ale trochę chcę mi się śmiać jak tak patrzę na to jak wszyscy cisną po homoseksualistach przez jakiś news z 2013.
W sumie całkiem prosto można by było stworzyć jakiś fake news przy użyciu jakiegoś narzędzia graficznego żeby napuścić ludzi na coś, dajmy na to jakiś maniak [tu wstaw dowolną nazwę hero shootera] zabił innego fana innego hero shootera, gdy ten nie zgodził się z jego opinią. Gra była by na 90% zjechana po portalach społecznościowych.
A tymczasem Barilla cofnęła swoje zdanie, z tego co pamiętam
I dobrze im tak.
Geje to geje. Nie tykam ich, szanuję i pozwalam im robić na co tylko chcą.
...dopóki nie zaczną wrzeszczeć do ucha wszystkich wokół "że są gejami i są z tego dumni zawsze chodzą na związane z nimi marsze i że jesteśmy podludźmi i że to normalne i śmierć normikom i że jeszcze geje powinni być w każdym filmie i serialu bo jak nie to robimy bojkot itd"
To jest ta radykalna część, zresztą jak z każdą grupą społeczną. Nie znam osobiście żadnej radykalnej osoby homoseksualnej, a za to znam dwóch, po których byś się nawet nie spodziewał, że są homo czy tam bi.
Heh, moim zdaniem pary homo nie powinny zajmować się dziećmi. Takie dziecko będzie albo wychowane bez matczynej miłości albo ojcowskiej ręki. Podam ci przykład moja babcia ma 2 mieszkania, jedno wynajmuje. Ci wynajmujący, oboje wychowali się bez ojca. Co się nie stanie, dzwonią i nam zabierają czas. Bo się żarówka przepaliła, bo wyskoczył Error na lodówce, bo cośtam, nic nie potrafią zrobić sami. Wracając, takie dziecko, oprócz braku matki lub ojca jest też narażone na wyśmiewanie. W obecnym świecie takie dziecko załamałoby się. Nie mówię tak, z nienawiści do homo, bardziej dla dobra dziecka.
Nauczy tak podstawowych rzeczy jak choćby to. Matka nauczy gotować, prasować i co tam jeszcze może. A ojciec wymieniać żarówkę czy ciąć drewno oraz wszystko inne co potrafi.
@rolewicz3: Ale co ma wiedza techniczna do wychowania ? To dwie różne rzeczy ja posiadający i mamę i tatę , żarówki czy lodówki bym nie naprawił bo nie umiem
Cóż, ja staram się uczyć. Żarówkę na pewno bym już wymienił, a w lodówce zależy co by się zepsuło. Rozumiesz jednak, o co mi chodzi (mam nadzieję). Będąc chłopakiem masz jakiś wzór mężczyzny i matki. Będąc dziewczyną masz wzór kobiety i ojca.
@rolewicz3: Połowiczna racja ale z drugiej strony samotni ojcowie/matki sobie radzą i to dobrze zwłaszcza że lepiej żyć w takiej rodzinie niż w jakieś patologii itp. itd. No i zawsze pomóc mogą osoby bliskie
Lepiej mieć normalnego jednego rodzica niż patologię, to prawda, ale nie mów, że takie dziecko nie ma gorzej. Przecież trzeba też pracować na utrzymanie. Taka matka nie ma czasu na dzieci. Czy taki samotny ojciec. Podam ci przykład z mojej szkoły podstawowej, nie wiem co z nim teraz. Pewna pani wyszła za pewnego pana i za kilka miesięcy poszedł na chyba 25 lat do więzienia (zabójstwo, nie pamiętam jaka jest za to kara ale chyba coś koło tego). Matka nie dość, że ma dziecko, to jeszcze szuka nowego męża. Przez dzień pracuje, a w nocy szuka nowego męża. Puszcza się jak mało kto. Ten dzieciak w nocy nie siedzi w domu. jak go ostatnio widziałem w wieku 12 lat, wtedy też kupiłem nowego psa, szczeniaka i trzeba było z nim wychodzić co godzinę albo dwie, to w pewnym momencie obudził mnie o 1 w nocy (w środku tygodnia szkolnego). Był dobrze wychowany, bo nie sikał w domu. Postanowiłem z nim wyjść. Zrobiłem jak najkrótszy spacer, by iść spać (rodziców nie chciałem budzić, a pies ich nie obudził, bo zamknęli drzwi do pokoju, a moje były otwarte). Po drodze zauważyłem tego znajomego. Spał na ławce. Zdziwiłem się i podszedłem do niego, więc wstał. Powiedział, żebym spie*dalał, jak zapytałem co się stało, to powiedział, że znów jego puszczalska matka (sam ją tak nazywa) sprowadziła sobie faceta i miał ich zostawić samych. Tak się wychowuje już długi czas, nie wraca do domu na noc, z tego co wiem pali, wszystkich wokół nienawidzi. Sądzę, że taka rodzina nie powinna istnieć.
@rolewicz3: Właśnie podałeś przykład patologicznej rodziny. Takie rzeczy to margines i rzadko się zdarzają. A co do pracy samemu to raczej nie prawda ewentualnie w sytuacjach patologicznych. A co do czasu to zależy zwłaszcza że dziś godziny pracy są w coraz większej ilość elastyczne i można w miarę ustawić godziny pracy w taki sposób aby przychodzić nie wiele później niż dziecko że szkoły
Komentarze
Odśwież13 lipca 2018, 16:12
fuj obrońcy praw gejów takich trzeba torturować i powiesić obrzydliwe odrażające #homofobforeverchociażnie wiemczyjestemtaknaprawdęhomofobemczypoprostunienawidzęsjwiinnychtakichgówien
Odpisz
5 września 2017, 15:33
Dlaczego nie ma więcej takich ludzi? Nawet nie chodzi o nienawiść do homo (choć nie obraziłbym się), co nie tworzenia z nich wzoru. Jakie to normalne, dajmy im więcej praw, niech przyjmą dziecko i przyprawcie je o myśli samobójcze, bo rówieśnicy się naśmiewają. Z jednej strony większość Europy narzeka na niż społeczny, a jednocześnie legalizuje związki homo. Potem trzeba brać z innych krajów, i tak właśnie skończyło się z "biednymi uchodźcami". Zamiast jak w Polsce, dać 500+ by ludzie się mnożyli, to przyjmują ciapatych. Cieszę się, że Polska i ten ogólnie "ostatni bastion normalnych krajów Europejskich" zamiast przyjmować ludzi z innych krajów zachęca ludzi do posiadania więcej dzieci.
Odpisz
5 września 2017, 15:38
@rolewicz3: trochę więcej empati
Odpisz
5 września 2017, 15:39
Co masz na myśli?
Odpisz
5 września 2017, 15:41
@rolewicz3: pomyśl jak czują się ludzie homoseksualni, gdy ludzie z otoczenia ich nie akceptują
Niby taka polska "ostatni bastion normalnych krajów Europejskich" a ludzie są tu jak wieśniacy
Odpisz
5 września 2017, 15:43
Wolę wieśniaków niż to gówno:
http://www.obrazki.jeja.pl/344872,mam-obawy-przed-ta-walka.html
Odpisz
5 września 2017, 15:43
Ja ich akceptuję, ale chyba nie muszę być zawsze miły czy popierać wszystkich ich żądań, bez przesady.
Odpisz
5 września 2017, 15:45
@EmielRegis: Na swój sposób mogą istnieć, ale jak wychodzą na ulice i drą się, że są normalnymi ludźmi i chcą wychować dziecko to mnie pie*dolec strzela.
Odpisz
5 września 2017, 15:47
@rolewicz3: na pewno wszyscy geje to to "coś" ze zdjęcia
Odpisz
5 września 2017, 15:48
Czy ja to nazwałem gejem? Mówię, że wole żyć z wieśniakami i cebulakami z Polski, niż w Holandii gdzie takie coś jest codziennością.
Odpisz
5 września 2017, 15:48
@rolewicz3: Takich nie toleruję, chodzi mi o tych normalnych, nie afiszujących się, że są gejami, nienazywających wszystkich homofobami., takich nie spie**olonych.
Odpisz
5 września 2017, 15:51
@EmielRegis: Nie mówię, że nie ma takich, ale patrząc na to, że w brytyjskim You Can Dance co odcinek tańczą pedały, i nie możesz ich skrytykować, bo jesteś homofobem, ksenofobem i jakich fobii sobie jeszcze nie wymyślisz.
Odpisz
5 września 2017, 15:52
@rolewicz3: Takiego spie**olenia to ja nie chcę
Odpisz
5 września 2017, 15:55
@EmielRegis: A widzisz, XiHan, o ile nie jest trollem, jednak coś takiego chce. Zresztą jak te kilka procent ludności.
Odpisz
5 września 2017, 15:55
@rolewicz3: Co jak co, ale 500+ to niszczenie narodu. Raczej nie gorsze od przesadnej tolerancji i przyjmowania uchodźców, ale porównywalne.
Odpisz
5 września 2017, 15:57
@Mijak: Dlaczego nie zgadzasz się z 500+? Sądzisz, że lepiej sprowadzać ludzi z Afryki, niż zachęcać ludzi do zakładania rodzin?
Odpisz
5 września 2017, 15:58
@rolewicz3: jestem tolerancyjny to od razu troll
Je**ij się w głowe
Odpisz
5 września 2017, 15:59
Nie mówię, że jak tolerujesz coś takiego to jesteś trollem. Sądzę jednak, że jak piszesz pod każdym komentarzem jejaków nie tolerujących homo, to po prostu chcesz denerwować ludzi.
Odpisz
5 września 2017, 16:13
@rolewicz3: Masz pojęcie, że nie każdy gej to osoba paradująca w tęczowych ubraniach, bardzo delikatna, a wręcz według niektórych pi**owata? Większość osób homoseksualnych żyje jak każdy inny człowiek. Jedyne co nas różni, to to czy wolimy osoby tej samej płci czy przeciwnej.
Odpisz
5 września 2017, 16:15
@rolewicz3: Sądzę że obie te rzeczy są podobnie złe.
Bo kogo 500+ zachęci do zakładania rodzin?
Na decyzję normalnych ludzi wpłynie to w niewielkim stopniu.
Zachęci za to patologię która chce sobie narobić mnóstwo bachorów żeby ciągnąć kasę od państwa nie pracując.
To jest złe z trzech powodów:
1 - Każdy przejaw socjalizmu jest złem.
2 - Dzieci będą wychowywać się z przeświadczeniem że nie trzeba robić nic pożytecznego aby przeżyć, tylko wystarczy oddychać i kasa się należy. Jak myślisz, na kogo większość tych dzieci wyrośnie?
3 - Co się stanie z tymi rodzinami gdy zmieni się rząd i 500+ zostanie odwołane?
Odpisz
5 września 2017, 16:16
@CrazyMe: Mam, ale patrząc na to, że wychodzą na ulice i drą się, że są normalni i chcą wychować dziecko mnie dobija. Opisałem już kilka razy, dlaczego jestem przeciwny, by homo miały dzieci. Opisałem też, dlaczego nazywam ich pasożytami. Popatrz po komentarzach moich.
Odpisz
5 września 2017, 16:19
@Mijak: 1. Dlaczego twierdzisz, że dawanie pieniędzy ludziom, by miały rodziny jest złe?
2. Dlaczego twierdzisz, że dzieci będą przekonane, że wystarczy oddychać, by dostawać pieniądze?
3. Jak to co stanie się z rodzinami? Jakoś przeżyją. Plan PiS-u się udał. Nie musieli przyjmować ciapatych, by zachować utrzymanie społeczeństwa (nwm jak nazywa się przeciwieństwo niżu społecznego).
Odpisz
5 września 2017, 16:24
@rolewicz3: Określanie ich mianem pasożytów jest wg mnie niczym innym jak homofobią. W dodatku mam pytanie, a co jak ja, chodzę jeszcze do szkoły, nie mogę jeszcze podjąć stałej pracy przez co nie jestem w stanie płacić podatków jestem osobą homoseksualną? Też jestem pasożytem? Bo co? Bo zabieram miejsce w szkole jakiemuś według ciebie "Normalnemu" dziecku? Bo korzystam z tych samych książek co "normalni ludzie"? Bo mam prawo do zainteresowania tą samą płcią?
Odpisz
5 września 2017, 16:30
@CrazyMe: Po pierwsze, dlaczego jeszcze w szkole stwierdzasz, że jesteś homo? Po drugie, pisałem już o tym chyba, osoba do 20 roku życia nie liczy się do tego. Nie może na siebie zarabiać, kto da pracę dziesięciolatkowi (nie staram się nikogo obrazić, podaję jakiś losowy wiek, by wytłumaczyć, że nie zawsze można się utrzymać za własne pieniądze)?
Odpisz
5 września 2017, 16:34
@rolewicz3: Równie dobrze mogę się zapytać, skąd możesz jeszcze w szkole stwierdzać, że jesteś hetero?
Odpisz
5 września 2017, 16:37
@CrazyMe: Moim zdaniem jesteś za młody do tego 20 wieku, by twierdzić o tym czy jesteś hetero czy homo.
Odpisz
5 września 2017, 16:43
@rolewicz3: Po pierwsze to jak już, to za młoda. A po za tym, twoje gadanie zaczyna teraz przypominać to podejście "Nie nadajemy temu dziecku płci, niech samo sobie wybierze czy woli być chłopcem czy dziewczynką jak dorośnie" Czyli jak skończę 20 lat to mam powiedzieć "Oke to ja sobie będę homo" albo "Oke to ja jednak wolę być hetero"?
Odpisz
5 września 2017, 16:46
@rolewicz3: Jeśli się uważa za osobę homoseksualną to pewnie nią jest, zresztą zawsze może uznać, że jest jednak osobą bi lub heteroseksualną, wszystko może się zmienić.
Odpisz
5 września 2017, 16:47
@rolewicz3:
1 - Socjalizm zawsze jest zły ponieważ polega na zabieraniu uczciwie zarobionych pieniędzy siłą aby pompować je gdzie indziej według swojego rządowego widzimisię.
2 - Będą mieć takie podejście, bo takiego nauczą się od swoich rodziców.
3a - "Jakoś przeżyją". Nie ma to jak odpowiedzialne podejście.
3b - PiS zrealizował swój plan, tak. Stworzył sobie rzeszę wyborców bezpośrednio uzależnionych materialnie od ich rządów.
No i zrealizował cele podane w jakichś abstrakcyjnych numerach, byle się zgadzały. A co to będzie naprawdę oznaczać dla kraju w przyszłości - to już nieistotne.
Odpisz
Edytowano - 5 września 2017, 16:52
@CrazyMe: Po pierwsze, przepraszam, nie zwróciłem uwagi na zakończenia czasowników, męskie czy żeńskie. Po drugie, skąd porównanie do nadawania płci? Płeć można zauważyć od razu. Benis czy vagene (nie pisze po polsku, bo może być ban :P)? A jak sprawdzisz to, jakiego będzie mieć partnera za 20-30 lat? Po trzecie, czy ja powiedziałem, że w wieku 20 lat masz powiedzieć to czy to? Powiedziałem, że moim zdaniem do tego 20 roku życia jesteś za młody/a na stwierdzenie tego. I, jeśli można, widzę, że nigdy nie dojdziemy do porozumienia. Co człowiek to opinia. Nie widzę więc sensu próbować przekonać drugiego do swojej. Dlatego zakończyłbym tę rozmowę, mamy dwie kompletnie sprzeczne opinie i możemy to tak ciągnąć jeszcze bardzo długo. Jeśli jednak dalej próbujesz przekonać mnie do tolerancji, możesz, choć zacznę rzadziej odpowiadać. Oglądam serial, 40 minut odcinek, co zakończenie będę sprawdzać Twoją odpowiedź, może częściej.
Odpisz
5 września 2017, 16:58
@rolewicz3: Dzieci par homoseksualnych będą mieć myśli samobójcze przez rówieśników którzy będą ich wyśmiewać. Aha?
A dzieci z domów dziecka będą powszechnie szanowane?
A dzieci wychowywane przez bezrobotnych rodziców żyjących z zasiłków i 500+ też?
A to nie jest tak że dzieci par homoseksualnych mają przesrane właśnie przez gadanie takich jak ty?
Odpisz
5 września 2017, 16:59
@Mijak: 1. Nie mam odpowiedzi na to, lecz moim zdaniem, lepiej dać pieniądze na utrzymanie ludu niż nowe limuzyny dla BOR-u. 2. Skąd ta pewność? Dlaczego twierdzisz, że każdy jak dostanie 500 zł za dziecko to położy się na kanapie i będzie czekał na przelew? Wiesz ile porządnych rodziców na tym korzysta? 3. To polityka. Jak złe to by nie było, tak to jest. Nie zmienisz tego. Zrobili co chcieli, sądzę, że wygrają następne wybory, nawet nie datkami dla ludzi, co tym, że wielu przejadło się już słuchania jaki PiS jest beznadziejny.
Odpisz
5 września 2017, 17:19
@rolewicz3:
1 - A co BOR ma tu do rzeczy? Nikt związany z rządem nie odczuje utrudnień związanych ze złym rządzeniem. Ciężar utrzymania socjalizmu zawsze spada na uczciwie pracujących obywateli.
2 - Oczywiście że nie wszyscy korzystający z 500+ to bezrobotna patologia. Ale tylko oni skorzystają na tym bardziej niż skorzystaliby na ograniczeniu socjalizmu i biurokracji. Znalezienie pracy stałoby się wtedy znacznie łatwiejsze, a zarobki byłyby większe.
3 - Więc przyznsjesz że celem polityków głównego nurtu nie jest dobro narodu, tylko utrzymanie się przy korycie. A jednak popierasz jedno z takich stronnictw.
Odpisz
5 września 2017, 17:28
@Mijak: 1. BOR podałem jako przykład. 2. Dlaczego zarobki byłyby większe? Zaraz znalazłoby się coś, na co można wydać w ten sposób zaoszczędzone pieniądze. Nie zwróciliby ich, chyba, że w ten sposób. Nie rozumiem też, czemu znalezienie pracy byłoby łatwiejsze. 3. Tak, przyznaję, że celem polityków jest utrzymanie się przy korycie. Oraz kiedy powiedziałem, że jestem za PiS? Nie lubię Kaczyńskiego, przyznaję, że 500+ było, by zachęcić ludzi do głosowania na nich. Ale co lepszego ma PO? Ja pamiętam jedynie narzekanie na PiS. Wciąż zresztą to robią. Jedna osoba zginęła z ręki policjanta, a oni to nagłośnili. Ile osób zginęło w ten sposób przez PO, tylko nie znaleziono dowodów? Obaj są źli, ale przez takie proste gesty patriotyczne, jak choćby ta minuta ciszy dla wybuchu II Wojny Światowej, na to ludzie się łapią. Podam ci też przykład beznadziejnego nauczania PO. Wiem, jak nazywa się brat Attylii, dowódcy Hunów. Buda, jakby kogoś to interesowało. A nie mam pojęcia o Goringu, Himmlerze, NSDAP, Stalinie, Trockim, Wojnie w Korei, Wojnie w Wietnamie, Wojnie w Afganistanie, Wojnie w Iraku i wielu wielu innych rzeczy z ostatnich 100 lat.
Odpisz
5 września 2017, 17:31
@rolewicz3: Pytasz mnie co lepszego ma PO?
Odpowiedź jest oczywista. Nic.
Odpisz
5 września 2017, 17:35
@Mijak: Tak, obie partie są beznadziejne. Jednak PiS potrafi jakoś przekonać do siebie ludzi. Jak pisałem, takie proste gesty jak minuta ciszy dla wybuchu II Wojny Światowej, to cieszy takich prostych ludzi, którzy potem głosują. Tak swoją drogą, jest kilka rzeczy, o których się nie rozmawia, a jedną z nich jest polityka. Dla tego zakończyłbym ten temat :P
Odpisz
7 września 2017, 16:04
@rolewicz3: Nie istnieje coś takiego jak bycie za młodym na orientację seksualną. Mam osiemnaście lat a wiem że jestem osobą biseksualną a "odkryłam" to jak miałam jakieś 13-14 lat
Odpisz
7 września 2017, 16:10
@TheVellox46: Co ty pi*dolisz? Ta rozmowa jest zamknięta od 2 dni, a ty musisz dorzucić jeszcze coś od siebie? Dlaczego to stwierdziłaś? Wiesz, szkoda mi czasu, ale rozpisałbym się na kilka tysięcy znaków. Odpowiedz mi tylko, dlaczego tak stwierdziłaś i co cię do tego namówiło.
Odpisz
7 września 2017, 16:25
@CrazyMe: chyba musze sie wtracic
do 21 roku zycia intensywnie sie rozwijasz
pojawia sie cos takiego co nazywamy burza hormonalna
wysyp hormonow moze robic rozne dziwne rzeczy z seksualnoscia
moze zmieniac ci sie orientacja
moga pojawic sie nowe fetysze itd
potem czesc z tego zanika i wraca do hetero
dzieje sie tak z 90% osob ktore przed 21 rokiem zycia deklaruja sie jako homo/bi
Odpisz
7 września 2017, 16:29
@Miguelp: Dokładnie, dziękuje za wsparcie. To następny powód, dlaczego moim zdaniem do 20 roku życia nie powinieneś decydować o takim czymś.
Odpisz
7 września 2017, 16:34
@EmielRegis: własciwie nie chodzi o to nawet zebyś był miły, jedyne co jest ważne to zebyś uargumentował swoją pozycje w jakiejś sprawie, a potem jesli popełnisz błąd to zmienił zdanie na poprawne( która strona i które poglądy takimi są zostawiam tobieXD)
Odpisz
7 września 2017, 16:36
@Mijak: właściwie to niekoniecznie, jesli miałbym mówić konkretniej to spowodowało wzrost populacji ale kosztem jakości zycia
Odpisz
7 września 2017, 16:42
@rolewicz3: akurat to nie do końca to co sam pewnie chcesz osiąnąć, można by zachęcać ludzi do pracowania na siebie i uczenia niż zajmowania sie parterami i partnerkami, ale może to miec dosyć złe konsekwencje w postaci niedorozwojów emocjonalnych i bardzo zaniżonym poziomie życia ludzi, jesli chciałbyś posłuchać i sie wypowiedzieć to zapraszam jesteś na dobrej drodze do myślenia samodzielnie
Odpisz
7 września 2017, 16:46
@rolewicz3: spoko
Odpisz
7 września 2017, 16:51
@taken1: J prld, następny, który dołącza się do rozmowy dwa dni po jej zakończeniu.
Odpisz
7 września 2017, 16:52
@rolewicz3: sory
Odpisz
7 września 2017, 16:58
@Miguelp: "do 21 roku zycia intensywnie sie rozwijasz
pojawia sie cos takiego co nazywamy burza hormonalna
wysyp hormonow moze robic rozne dziwne rzeczy z seksualnoscia
moze zmieniac ci sie orientacja
moga pojawic sie nowe fetysze itd
potem czesc z tego zanika i wraca do hetero
dzieje sie tak z 90% osob ktore przed 21 rokiem zycia deklaruja sie jako homo/bi"
To taka osoba będzie potem heteroseksualna. Racja.
Ale w tamtym momencie była bi-/homoseksualna.
Odpisz
7 września 2017, 17:02
Jak to stwierdziła? Nie mów mi tylko, że się r*chali.
Odpisz
7 września 2017, 17:03
@Mijak: "1 - Socjalizm zawsze jest zły ponieważ polega na zabieraniu uczciwie zarobionych pieniędzy siłą aby pompować je gdzie indziej według swojego rządowego widzimisię."
Socjalizm polega na tym, by ludzie otrzymywali równe zarobki i pracowali też po równo. A przynajmniej z tego co pamiętam. Może się i mylę.
Odpisz
7 września 2017, 17:04
@rolewicz3:
1. Czemu?
2. Samo zauroczenie starczy, jest to jakiś rodzaj pociągu do drugiej osoby.
Odpisz
7 września 2017, 17:07
@rolewicz3: decydować? te osoby po prostu mówią "jestem homo" one tak czują i już, w danym momencie. Jeśli uważasz że to się zmienia po 20 roku życia to prosze cie bardzo, ale jeśli tak mówią w wieku np 16 to co w tym złego. Poksumowywując jeśli uważasz że orientacja może się zmienić to co jest złego w deklarowaniu tego że w tym wieku mają akurat taką orientacje?
Odpisz
7 września 2017, 17:09
Wiesz, jesteś 3 osobą, która wtrąca się do rozmowy sprzed 2 dni. Po drugie, o co chodzi z pytaniem "czemu?"? Zauroczenie w takim wieku i tak jest bardzo przelotne. Oraz zauroczenie to nie od razu miłość i oddanie do końca życia.
Odpisz
7 września 2017, 17:12
@kokosek112: Ku*wa mać, kończę tą rozmowę. Skończyłem ją dwa dni temu. Teraz po prostu ktoś się chcę wypowiedzieć i mnie tym wk*rwia. Nie odpowiadam na następne komentarze, po prostu rzygam już takimi amebami jak Karolina.
Odpisz
7 września 2017, 17:13
nie
pojawily sie chwilowe zaburzenia
a nie trwala zmiana
Odpisz
Edytowano - 7 września 2017, 17:15
@kokosek112: chodzi o to że deklarując sie tak, sprawiają ze inni ludzie zaczynają obawiać się wzoru homoseksualisty takiego jak media go kreują,
Odpisz
7 września 2017, 17:27
@rolewicz3:
1. Czemu mam nie mówić, że uprawiali seks? Witamy w XXIw., nie XXw.
2. "Oraz zauroczenie to nie od razu miłość i oddanie do końca życia." ty chyba nie bardzo rozumiesz jak działa orientacja seksualna .-.
Odpisz
7 września 2017, 17:43
Tak, socjalizm polega mniej więcej na dążeniu do tej równości. Co jest celem bzdurnym, bo ludzie pracowici i ambitni są wtedy krzywdzeni tym, że nie pozwala im się na osiąganie sukcesów, a ludzie leniwi i mało ambitni są krzywdzeni tym, że na siłę chce się podnieść ich "poziom życia", choć oni sami chcieliby szukać drogi do szczęścia gdzie indziej.
Odpisz
7 września 2017, 17:55
tak właściwie to chodzi tylko o to ze wszyscy mają argumenty nacechowane emocjonalnie, to sprawia ze logika nie dziala w obie strony
Odpisz
7 września 2017, 18:04
@rolewicz3: Cóż, przykro mi z twojego powodu.
Odpisz
7 września 2017, 18:06
@taken1: dzien dobry
chyba o mnie zapomniales
Odpisz
7 września 2017, 18:15
@Miguelp: to znaczy? jesli dobrze sie domyslam to chodzi ze twoje wiadomosci nie są nacechowane emocjami tak?
Odpisz
7 września 2017, 19:34
@taken1: Panie, Panowie. Smutne, że ten jegomość skończył rozmowę, ale my możemy iść dalej.
Każdy medal ma dwie strony. Jeżeli usuniemy uczucia i tak będzie tak samo.
Jeżeli chodzi o homoseksualizm w wieku młodzieńczym to jest to w miarę normalne, że młodzież jest niepewna, co czuje. Różne pociągi się rodzą (nie te na torach) i również niektóre znikają. Ta cała burza itd. No, ale nie o to chodzi. Jeżeli ktoś czuje pociąg do danych grup osób, tak może utożsamiać swoją seksualność. Warunek jest, by utożsamiał to tak długo jak ten pociąg trwa. Nie ma osób heteroseksualnych i homoseksualnych typowo, a przynajmniej jest ich mało.
To wszystko można przedstawić na odcinku. Z jednej strony zakończony hetero, a z drugiej homo. Po środku bi.
No i ustawiamy ludzi na tym odcinku. Każdy z nas ma swoje tam miejsce gdzieś. Niektórzy nie wiedzą, dlatego mogą zmieniać położenie, z czasem to się ustabilizuje.
Tam jeszcze gdzieś jest zawarty temat, dlaczego pary homoseksualne nie powinny mieć dzieci.
Lepiej to niż patologiczna rodzina niby.
Ale jak ktoś jest w sierocińcu to jednak zasługuje na matkę i ojca. Dwóch rodziców tej samej płci rzadko jest w stanie podzielić się na te dwie role, a jeżeli nawet, to nie jest to takie jak powinno być. Dlatego jestem przeciw. Nie, dlatego że ktoś by się śmiał, bo to czas zmienia.
Było jeszcze o socjalu i 500+.
No cóż. Z tego, co wiem to socjal polega na pomocy biednym, na koszcie bogatszych. Nie jest to do końca sprawiedliwe, ale to daje szansę każdemu w społeczeństwie na dobry start, powrót, itd. Nie jestem za socjalem, ale lekki i w miarę uczciwy jest dobry oraz przydatny. Większy odsetek szczęśliwych ludzi. Bogaci na tym MOCNO nie cierpią.
500+...
No cóż pomysł był dobry, ale wykonanie okropne.
Pieniądze się skończą, inni muszą cierpieć, bo PiS musi skądś brać pieniądze.
Faktycznie więcej osób, ale też więcej w tych patologiach. Nie mówię, że 500+ jest dla tylko takich! Ale no trzeba przyznać, że każdy rodzic tego typu z chęcią weźmie pieniążki i nie będzie dbał o wychowanie. Trzeba by powołać organ sprawdzający takie coś. Może, gdyby najpierw ulepszyli coś, co trzeba od wielu lat naprawić byłoby lepiej. SŁUŻBA ZDROWIA.
No i mogli wszystko lepiej rozplanować i przemyśleć, nie zrobili tego. Politycy nie myślą.
Odpisz
7 września 2017, 20:26
@rolewicz3: ale Ty jesteś przyje**ny xD Czyli jak homoseksualista pracuje i płaci podatki które idą na gówniaki i to 500+ za którym tak bardzo jesteś, to jest pasożytem, bo płaci na osoby które dostają od państwa to ZA DARMO? Ile jest patologicznych rodzin które robią dzieci tylko dla 500+ i wydają to na ch*j wie co? Ale według ciebie to nie oni są pasożytami. Gratuluję poziomu inteligencji.
Odpisz
7 września 2017, 20:39
@kaltoraka: Ja prld, zakończyłem ten temat 2 dni temu, wyraziłem swoje zdanie, inni za i przeciw, ja wyłączam powiadomienia do tego komentarza. Po drugie, proszę o przeczytanie wszystkich moich komentarzy (te kłotnie po 40+ komentarzy trochę niżej/wyżej też), a nie jak to Kaloraka zrobił, pisałem o tym, chyba kilka razy, dlaczego pary bezdzietne traktuje jak pasożyty.
Odpisz
7 września 2017, 21:22
@taken1: dokladnie
Odpisz
7 września 2017, 21:57
@rolewicz3: Dla twojej wiadomości, przeczytałem wszystkie wiadomości i nie wiem jak możesz nazywać pasożytami osoby które pracując PŁACĄ podatki za które żerują właśnie pary z dziećmi, para która nie ma dzieci nie korzysta ze szkół, 500+ czy innych gówien za które żerują te pary z dziećmi.
Odpisz
13 września 2017, 00:51
@rolewicz3: a tak apropo odpisywania na stare komentarze to 500+ ssie
Odpisz
14 września 2017, 07:14
@Miguelp: i slusznie,:3 chciałem cie tym ostatnim troche trigerrnąć
Odpisz
14 września 2017, 07:28
@dustin2001: ogólnie z pierwszym sie trzeba zgodzic, ludzie przez cały okres swojego życia mają skłonnosci do zmian, ale wychodze z załozenia że ,,młodzi,, mają tyle kontroli nad sobą że są w stanie kontrolować swoje odruchy, czas szkolny jak ktos tam gdzieś napisal w sumie mógłby i moze nawet powinien byc okresem nauki a nie r*chania się po kątach z laskami albo facetami,
własciwie ,,rodzina,, to wytwór ludzi, nawet kiedy zdarzają sie przykłady rodziny w naturze, to jest jeszcze wiecej przykładów ze nie, rodzina an zasadzie kobieta i mężczyzna sprawdzały sie z powodów których chyba nie musze wyjasniać, moze czas na małą rewolucję z tej strony, patrząc gatunkowo, dzieci pozostawione bez opieki będą miały okazje być wychowane,
chcę zwrócic uwage jeszcze na fakt iż gej jesli bardzo bedzie chciał dziecka to znajdzie surogatkę , albo prześpi sie z kobietą w celu tylko prokreacji, nie to nie jest tak ze jak ktos jest gejem to nie tknie kobiety itd,
socjal nawet taki nie powinien istnieć, jak do tej pory jedynym słusznym jaki znalazłem to sklepy z darmowym jedzeniem( nie kawior ale podstawy woda chleb moze jakieś owoce, ogólnie taki mocny prl) osoby nie posiadajace pracy będą zyły sobie na tym i niech tak bedzie, jesli im to wystarcza ale ambicja ludzka wiekszosci nie pozwoli na tak marne życie i zaczną pracować albo tworzyć
btw podoba mi sie jak ułożyłeś wiadomość :3
Odpisz
14 września 2017, 11:41
@taken1: o ty ch*ju bobrze
Odpisz
14 września 2017, 22:59
@taken1:
Mają, powinni, aczkolwiek to też okres, w którym zakochują się itd. Potrzebują swobody. Mimo wszystko znowu racja. Są w stanie to kontrolować, a nie r*chać wszystko, co się rusza.
Rodzina to faktycznie wymysł takowy, aczkolwiek działa i sprawia, że człowiek nie czuje się sam. Każdy ma indywidualne potrzeby, ale mimo to, człek potrzebuje innego człeka. Są wyjątki, ale takie jest główne założenie. Nawet nie do rozmowy, po prostu by ktoś był...
Nie wiem czy ma sens zmienianie tego. Musiałby poczynić się ogromny postęp w nauce i świadomości ludzi, by to ewoluowało. Póki co jest dobrze, może być lepiej, ale ostatnim czasem... No ostatnio idzie to kiepsko.
Zawsze znajdą sposoby. Ale tak jest trudniej.
Nie jestem kompletnie przeciwko adopcji dla homosiów, wolę, żeby dziecko było adoptowane przez parę takowych osób, aniżeli miało gnić do końca w zapyziałym ośrodku. Aczkolwiek wolałbym, by to była ostateczność. Miałoby to największy sens.
W sumie to by było dobre. Socjal jest nieuczciwy.
Schroniska i darmowy podstawowy prowiant. Z czego oczywiście każdy, by miał obowiązki, aby zapracować na to. Albo odpracować w przyszłości najbliższej. Znajdą pracę, staną na nogi. Nie znajdą? Będą pomagały w tych schroniskach do końca swych dni. Byłaby duża grupa osób? Poczuliby siłę i w sumie mogliby zrobić coś przydatnego dla całego społeczeństwa. W końcu w każdej grupie znajdzie się ktoś mądry. Rozpocząłby coś, miałby duże wsparcie.
Lud płaci mniejsze podatki, więcej pieniędzy dla nich, lepsze życie, chętniej pracują, lepsze wyniki, awans, większa płaca, itd.
Warto zmienić służbę zdrowia, bo u nas coś się popsuło chyba....
Dziękuję. :D
Odpisz
15 września 2017, 15:51
@dustin2001: jesli chodzi o rodzinę to proponuje by zamiast rzeczy jaką jest ślub ( z uwagi na komercyjnosc tego wydarzenia) dać mozliwosć związkom partnerskim wejść w życie( dla niewiedzących: zwiazek partnerski daje głownie mozliwosc odwiedzania się nawzajem w szpitalach itd, za to łaczenie rachunków mozna zrobic poprzez załozenie spółki i dania dwoch czy ile tam chcecie osob jako włascicieli i macie to samo co ślub ale łatwiej z zerwaniem i założeniem) w ten sposob kazdy moze miec wymażoną rodzinę, związek ,partnerstwo itd co chcecie to prosze bardzo
mam wrażenie że ludzie gdyby dać im te możliwości to sami by zaczeli myśleć ale to jest cos do przetestowania
co do adopcji , świetną opcją jest to żeby dziecko samo zdecydowało w momencie kiedy wyraza taką chęć , wybrało sobie rodziców, mozemy sie rozwodzić nad tym czy gej czy hetero czy biały żółty czy czarny związek czy moze jedna osoba mają miec prawo do adopcji i kto to dziecko lepiej wychowa, za to jesli dziecko samo sobie robi kwestionariusz że chce byc zaadoptowane przez takie i takie rodziny a przez inne nie to da im wybór, jesli będą bardziej chciały mieć kogokolwiek to wezmą tego kto ich zechce, za to dziecko które chce miec tylko hetero albo homo parę ale tylko koloru czarnego to bedzie sobie na takową pare czekać, skoro samo dziecko decyduje że nie chce iść do każdego to najwidoczniej ma siły żeby na to czekać lub co wiecej do tego doprowadzić, oczywiscie dzieci na zasadzie niemowląt powinny być wychowywane w ośrodku do osiagniecia np 2-3 lat, kiedy już będą w stanie podrosąć,
można powiedzieć że ci ludzie którzy wybiorą źle( pomijając fakt tego ze powinni zawsze móc wrócićdo sierocińca jesli dana rodzina była dla nich ,,nieodpowiednia,,) będą potem źli że nie zadbalismy o ich dobro, z drugiej strony znacznie wiecej ludzi znajdzie dom, przedewszystkim pozbąźmy sie problemu jakim są sieroty( w sensie zmniejszmy ich ilość) a nastepnie już po zobaczeniu efektów bedizemy sie starać jeszcze ulepszać ten system
Odpisz
7 września 2017, 21:46
Jego firma, jego reklama, ch*j im do tego.
Odpisz
5 września 2017, 15:34
Ja gejów mogę tolerować ale nigdy nie akceptować
Odpisz
5 września 2017, 15:42
@romanow: A ja nie toleruje. Przynajmniej w obecnym świecie. Jakie to normalne, dajmy im przyjąć dziecko itp. No i co z tym dzieckiem? Załamie się. W obecnym świecie zostanie zniszczona psychicznie przez rówieśników. A nie mając dzieci? Przecież to pasożyt. Na nic się nie przyda, zabiera tylko pracę człowiekowi mającemu na utrzymaniu kilkoro dzieci. Bo co, podatki płaci? Jak my wszyscy.
Odpisz
Edytowano - 5 września 2017, 15:45
@rolewicz3: gdyby nie pracowali to wtedy by byli pasożytami
To bardzej dzieci są posożytami bo nie pracują a dostają wiele rzeczy za darmo, nawet od tych par homoseksualnych płacocych podatki
Odpisz
5 września 2017, 15:46
Co. Napisałem, dlaczego traktuje ich jak pasożyty. Zabierają pracę osobie utrzymującej dzieci. A ty nigdy nie byłeś dzieckiem? Człowiek powinien wymżeć, bo przez pierwsze 20 lat nie pracuje na siebie?
Odpisz
5 września 2017, 15:50
@rolewicz3: dziecko z par homoseksualnych napewno się załamie jak spotka ciebie i twoje "poglądy"
Pasożyci to bezdomni a nie zarabiający pracownicy
Odpisz
5 września 2017, 15:54
Czy ty czytasz to co ja piszę? Nie mam takich samych poglądów, dla mnie pasożytem jest ktoś, co zabiera pewne dobra osobie, próbującej utrzymać gatunek. Po drugie, jak sądzisz, ile osób w obecnym świecie myśli tak jak ty? Że to normalne? Nie wiem jak to jest na zachodzie, ale w Polsce na pewno to nie wyjdzie. Będzie pośmieliskiem, jak nie większej ilości osób, to przynajmniej tych kilku osób nie tolerujących homo (homofobów, jak zwał tak zwał).
Odpisz
5 września 2017, 15:57
@rolewicz3: a pary bezdzietne? To też pasożyty?
Poza tym kogo obchodzi czy zabiera komuś pracę czy nie? I tak wszyscy zdechniemy jak je**ne zwierzęta bez różnicy kim jesteśmy
Odpisz
5 września 2017, 15:58
@lorax12: Z ostatnim zdaniem na swój sposób się zgodzę, i tak, traktuje pary bezdzietne jak pasożyty.
Odpisz
5 września 2017, 16:01
@rolewicz3: życie nie jest tylko o pracy, posiadaniu dzieci
Ci ludzie pracują na siebie
Każdy pracuje na siebie jak może
To nie pasożytnictwo
Tak działa świat
Jak ktoś chce mieć pieniądze, jedzenie i dom to musi pracować
Jakby nie pracował, a dostawał pieniądze np. z zasiłku to już bym mógł przyznać, że to pasożyt
Odpisz
5 września 2017, 16:03
@lorax12: Widać po prostu mamy odmienne zdanie na temat pasożytów. Dla mnie celem życia jest przedłużenie gatunku. Reszty nie powinno być.
Odpisz
5 września 2017, 16:16
@rolewicz3: Skoro dla ciebie celem przedłużanie gatunku, to czemu nie oddasz nasienia do banku spermy albo nie zaczniesz robić dzieci prostytutkom? To jest przedłuzanie gatunku, robienie kolejnych dzieci, nowych człowieczków, a nie "eliminacja <pasożytów>".
Pasożytem w społeczeństwie jest osoba, która nie pracuje, pobiera różnego rodzaju zasiłki i dostaje rzeczy za darmo z pieniędzy osób, które pracują. Skoro już jesteśmy przy temacie osób homoseksualnych, to wyobraź sobie, że wielu takich ludzi mijasz na ulicy i nawet nie zdajesz sobie sprawy. To nie są pasożyty. Nie mogą mieć dzieci z tą samą płcią, chyba że adopcja, usługi surogatki czy banki spermy. Pracują na siebie, na rachunki, na państwo. Z państwowych pieniędzy są utrzymywane szkoły, w których uczą się dzieci. Wszystkie dzieci, niezależnie od stanu konta swoich homo- czy heteroseksualnych rodziców. Państwo z pieniędzy podatników opłaca ich edukację i "darmowe" podręczniki, jakie dostają nłodzi uczniowie w podstawówce.
Tak więc - homoseksualiści, podobnie jak osoby heteroseksualne, oddają pieniądze dla państwa, które opłaca twoją i naszą edukację. Papier czy też mydło w szkolnej łazience masz z pieniędzy homoseksualistów. Nie nazywaj pasożytami osób, które pracują i oddają pewną część swoich pensji.
Takie jest moje zdanie, moja opinia.
Odpisz
5 września 2017, 16:19
@rolewicz3: przedłużenie gatunku to niepotrzebne przedłużanie agonii istnienia nas ludzi
Pewnego dnia to wszystko pierun strzeli i wszyscy wyginiemy
Więc przedłużamy nasz gatunek tylko by wyginąć
Poza tym nie podoba mi się, że propagujesz takie zwierzęce zachowania. Tak wiem, że ludzie to zwierzęta, ale jedyne zwierzęta, które posiadają kulturę, cywilizację, społeczeństwa, uczucia wyższe i dar zadawania egzystencjonalnych pytań
Może i jesteśmy zwierzętami, ale nie musimy zachowywać się jak one
Stańmy się czymś więcej
Pokażmy, że ludzkość jest wielka
Skoro uważamy się za panów Ziemi
Pokażmy, że nimi jesteśmy
Odpisz
5 września 2017, 16:22
@Xerxess: No cóż, a moja opinia jest kompletnie inna. Jak napisałem, moim zdaniem celem życia jest utrzymanie gatunku. A by to zrobić, w obecnych czasach trzeba mieć pieniądze. Do tego trzeba mieć pracę. Aby mieć pracę potrzeba wolnych miejsc pracy. A takowe mogą, nie muszą zapełnić homo. Mimo, że płacą podatki, robią to też hetero. A oni przynajmniej przedłużają gatunek.
Odpisz
5 września 2017, 16:25
@lorax12: Po co (i przed kim) pokazywać, że ludzkość jest wielka kiedy, jak sam powiedziałeś, zaraz możemy wyginąć?
Odpisz
5 września 2017, 16:27
@Xerxess: Po drugie, co człowiek to opinia. Nie widzę dalszego sensu kłócenia się (czy jak się komuś nie podoba moje wyrażenie to rozmowy). Wyraziłem swoje zdanie, możecie się zgadzać, albo nie.
Odpisz
5 września 2017, 18:41
@rolewicz3: Przed nami i przed takimi jak ty
Odpisz
5 września 2017, 18:44
@lorax12: Mi nic nie trzeba udowadniać. Sądzę, że rasa ludzka jest beznadziejna. Naśmiewamy się z "gorszych" zwierząt, jednocześnie tworząc coraz to nowsze bronie, służące do zabijania innych. Wg świata to my jesteśmy cywilizowani, a tacy tubylcy to jacyś podludzie. A kto korzysta z bomb atomowych? Kto zabija drugiego "w imię demokracji"? A kto nie obawia się poprawnością polityczną? Nie zabija drugiego w imię religii albo ustroju politycznego?
Odpisz
5 września 2017, 18:48
@rolewicz3: ludzie są zje**ni, pełni agresji i rządzy
Niestety.
Odpisz
5 września 2017, 18:59
@lorax12: Taka prawda. Dla tego ja nie widzę sensu udowadniania lepszości. Zwierzęta między sobą się nie tłuką. Mam na myśli to, że człowiek i człowiek zabijają się nieustanie. A sarna sarny nie zabije. Czy wilk wilka. Czy dzik dzika. Czy <tu wstaw zwierzę w Mianowniku> <tu wstaw zwierzę w Dopełniaczu>.
Odpisz
5 września 2017, 19:01
@rolewicz3: nie miałem tu jednak na myśli walki
A wilki aktualnie walczą między sobą
Odpisz
5 września 2017, 19:03
@lorax12: Rzadko i najczęściej o kobiety, ale to akurat naturalne (chyba, że myślisz o czymś innym).
Odpisz
5 września 2017, 19:07
@rolewicz3: albo o tereny do łowów bądź rzadziej o zdobycz
Odpisz
5 września 2017, 19:16
@lorax12: Też, ale to też naturalne, nie sądzisz? Nie jak człowiek, o "demokrację" czy religię.
Odpisz
5 września 2017, 19:17
@rolewicz3: to tylko wymówki
Odpisz
5 września 2017, 19:32
@lorax12: Wiem. Dawno temu toczono wojnę pod pretekstem religii. Katolicyzm vs Prawosławie vs Islam. Jeszcze 70 lat temu walczyła Demokracja vs Faszyzm vs Komunizm. Teraz Amerykanie wykorzystują Demokrację, jako wroga totalitaryzmu i atakują taki Irak dla surowców.
Odpisz
7 września 2017, 19:40
@rolewicz3: Dude! Ludzie nie mają celu w istnieniu! Chodzimy po tym świecie bez celu, bez wartości!
To czy przedłużymy gatunek, to zależy od nas. To są nasze prywatne cele. Podstawowy cel bycia zwierzęciem, ale nie człowiekiem. Człowiek ma wybór.
Odpisz
7 września 2017, 19:50
@rolewicz3: A jak ktoś jest singlem z wyboru i nie chce mieć dzieci, to też jest pasożytem? Bo nie utrzymuje nikogo? Według Ciebie pracę powinni mieć tylko ci, którzy się hajtną i dzieci zrobią? Bo to wynika z tego co piszesz, a piszesz totalne bzdety.
Odpisz
7 września 2017, 19:50
@dustin2001: Twoim zdaniem nie mamy celu, moim zdaniem jest.
Odpisz
7 września 2017, 19:51
@Broski: Jak napisałem dustinowi, moim zdaniem celem życia jest przedłużyć gatunek. Możesz mieć inne zdanie, ale będę się trzymać swojego.
Odpisz
7 września 2017, 19:54
@rolewicz3: Ludzi jest na świecie ponad 7 miliardów, nie jesteśmy gatunkiem zagrożonym wyginięciem, wręcz przeciwnie, Ziemi grozi przeludnienie. Więc jeśli część się nie będzie rozmnażać to zrobi to tylko dobrze ludzkości.
Odpisz
7 września 2017, 19:56
@rolewicz3: To nie jest moje zdanie. To wychodzi na zdrowy rozum. Pomyśl globalnie na chwilę. Pomyśl o tych wszystkich bezwartościowych ludziach, którzy istnieją.
A po drugie wczytaj się dokładnie w moje słowa, a ujrzysz, iż Twoja odpowiedź sensu jest pozbawiona.
Odpisz
7 września 2017, 20:34
@Broski: Może i grozi przeludnienie, ale nie takiego typowego Europejczyka, który legalizuje związki homo, aborcję itp, tylko islamistów, którzy nie mają szacunku wszystkiego innego, wielu r*cha kozy i inne dziwne rzeczy.
Odpisz
5 września 2017, 15:55
Nie musi robić gejowych reklam, ale zabraniając im jeść makaron straci klientów
Odpisz
5 września 2017, 21:12
@lorax12: są rzeczy ważniejsze od pieniędzy
Odpisz
5 września 2017, 21:45
@lorax12: i dzięki temu też zyska
Odpisz
6 września 2017, 05:57
@TerratorEK: co niby?
Odpisz
6 września 2017, 05:58
w tym świecie?
Niestety nie wydaje mi się
Odpisz
6 września 2017, 13:33
@lorax12: zaczną kupować to np polscy narodowcy
Odpisz
7 września 2017, 15:06
@lorax12: Od dziś jem tylko ten makaron.
Odpisz
7 września 2017, 15:49
@lorax12: On im nie zabrania, on mówi, że jak chcą to mogą jeść inny makaron.
Odpisz
7 września 2017, 16:46
@TerratorEK: popieram założenie i pójde o krok dalej z wyjasnieniem, otóż nikt z was chyba nie słyszal nigdy o tej marce makaronu, i o to chodziło, ma rozgłos za darmo a z tego w którym jest jego firma wystarczy kilka miłych gestów pokory i nagle pieniądze same wpływają do kieszeni:D boski koleś
Odpisz
7 września 2017, 16:47
@taken1: ja słyszałem ponieważ w telewizji od 2 lat leci
Odpisz
7 września 2017, 20:23
@taken1: podobnie było z tigerem, też jakaś drama potem zrobili coś dobrego i nagle więcej osób to kupuje. (tylko tu w przeciwieństwie do tigera tu ten koleś ma całkowitą rację)
Odpisz
7 września 2017, 17:03
Kocham argument, że "pary homoseksualne nie powinny mieć dzieci, bo ludzie będą się z nich wyśmiewać" To raczej z tymi ludźmi jest coś nie tak, nie?
Odpisz
7 września 2017, 17:06
@anonymoose: owszem z drugiej strony powinniśmy zapytać dziecko czy chce do takiej a nie innej rodziny w ten sposób bedzie sie krztałtował intelekt
Odpisz
7 września 2017, 17:52
@taken1: W ten sposób czyli w jaki?
Odpisz
7 września 2017, 17:54
@anonymoose: kiedy samo pordrośnie tylko troche na tyle by mówić i samo po namyśle zdecyduje czy chce byc w rodzinie homo hetero albo ktoś samotny( w sensie bez partnera/ki)
Odpisz
7 września 2017, 17:55
@taken1: Chodziło mi o sposób, w jakim będzie się "kształtował intelekt"
Odpisz
7 września 2017, 18:16
@anonymoose: poprzez ,,zmuszenie,, dziecka do podjęcia decyzji nad którą bedzie sie musiał dobrze zastanowić, wybacz jesli dalej nie odpowiedziałem tak jak chciałeśXD
Odpisz
7 września 2017, 18:29
@taken1: Przecież dzieci w tym kraju prawie o nic się nie pyta, są chrzczone bez pytania o zdanie, wysyłane do szkoły bez pytania o zdanie, itp. Ale nagle mają wybierać do jakiej rodziny chcą iść, "bo rodzice tej samej płci im mózgi wypaczą" Nie chodzi mi o to, żeby zupełnie pozbawiać dzieci wyboru, a wręcz przeciwnie. Po prostu zauważam tu pewną hipokryzję.
Odpisz
7 września 2017, 18:33
@anonymoose: pomijajac otoczke emocjonalną to czy przypadkiem niezaproponowałem dokłandnie tego?
Odpisz
Edytowano - 7 września 2017, 17:33
Ale osoby innej orientacji mogą?
Bo ja lubię ten makaron :/
Odpisz
7 września 2017, 16:32
świetny czlowiek, użył homo propagandy do tego by zarobić XD
Odpisz
Edytowano - 7 września 2017, 15:52
Eeeech... osobiście również nie popieram jak homoseksualiści odwalają takie akcje i się jeszcze z tym obnoszą itp. Ale trochę chcę mi się śmiać jak tak patrzę na to jak wszyscy cisną po homoseksualistach przez jakiś news z 2013.
W sumie całkiem prosto można by było stworzyć jakiś fake news przy użyciu jakiegoś narzędzia graficznego żeby napuścić ludzi na coś, dajmy na to jakiś maniak [tu wstaw dowolną nazwę hero shootera] zabił innego fana innego hero shootera, gdy ten nie zgodził się z jego opinią. Gra była by na 90% zjechana po portalach społecznościowych.
A tymczasem Barilla cofnęła swoje zdanie, z tego co pamiętam
Odpisz
7 września 2017, 15:41
logika osób z komentarzy
homoseksualiści nie powinni mieć prawa do adopcji bo takie dziecko będzie prześladowane
przez kogo?
przeze mnie !
Odpisz
7 września 2017, 15:48
@EternalSailorMoon: Groźbami raczej nie wygrasz.
Odpisz
5 września 2017, 18:50
Współczuję normalnie się zachowującym homoseualistom że patrzy się na nich tylko przez pryzmat zje**nej części tej grupy.
Odpisz
7 września 2017, 15:44
mi też,mam wielu znajomych homoseksualnych i oni wstydzą się za takie rzeczy
Odpisz
7 września 2017, 15:47
Odpowiedzialność zbiorowa to sucz, ale trzeba z tym żyć.
Odpisz
5 września 2017, 18:15
I dobrze im tak.
Geje to geje. Nie tykam ich, szanuję i pozwalam im robić na co tylko chcą.
...dopóki nie zaczną wrzeszczeć do ucha wszystkich wokół "że są gejami i są z tego dumni zawsze chodzą na związane z nimi marsze i że jesteśmy podludźmi i że to normalne i śmierć normikom i że jeszcze geje powinni być w każdym filmie i serialu bo jak nie to robimy bojkot itd"
Odpisz
7 września 2017, 15:38
To jest ta radykalna część, zresztą jak z każdą grupą społeczną. Nie znam osobiście żadnej radykalnej osoby homoseksualnej, a za to znam dwóch, po których byś się nawet nie spodziewał, że są homo czy tam bi.
Odpisz
5 września 2017, 15:30
Według mnie ludzie mogą być homoseksualni,ale jak chcą mieć dzieci to niech zrobią sobie sami.
Odpisz
Edytowano - 5 września 2017, 15:38
Heh, moim zdaniem pary homo nie powinny zajmować się dziećmi. Takie dziecko będzie albo wychowane bez matczynej miłości albo ojcowskiej ręki. Podam ci przykład moja babcia ma 2 mieszkania, jedno wynajmuje. Ci wynajmujący, oboje wychowali się bez ojca. Co się nie stanie, dzwonią i nam zabierają czas. Bo się żarówka przepaliła, bo wyskoczył Error na lodówce, bo cośtam, nic nie potrafią zrobić sami. Wracając, takie dziecko, oprócz braku matki lub ojca jest też narażone na wyśmiewanie. W obecnym świecie takie dziecko załamałoby się. Nie mówię tak, z nienawiści do homo, bardziej dla dobra dziecka.
Odpisz
5 września 2017, 15:48
@rolewicz3: Chodzi o to że przecież dwaj mężczyźni nie zrobią sobie dziecka bo to nie jest możliwe.
Odpisz
5 września 2017, 15:49
Tak, a wychowywać też nie powinni. Moim zdaniem.
Odpisz
5 września 2017, 16:01
@rolewicz3: bo na pewno ojciec nauczy cię wymieniać żarówke
No fajnie
Odpisz
5 września 2017, 16:04
Nauczy tak podstawowych rzeczy jak choćby to. Matka nauczy gotować, prasować i co tam jeszcze może. A ojciec wymieniać żarówkę czy ciąć drewno oraz wszystko inne co potrafi.
Odpisz
5 września 2017, 16:09
To chyba każdy głupi potrafi jeśli chce, wystarczy tylko znaleźć odpowiednią xd
Odpisz
5 września 2017, 16:10
@maxiu1244: A widzisz, ci wynajmujący mieszkanie mojej babci nie potrafią.
Odpisz
5 września 2017, 17:24
@rolewicz3: A co jeśli faceci tak naprawde mogą mieć dzieci bez kobiety tyle że muszą wsadzić penisa w penisa
Odpisz
5 września 2017, 17:30
@RpLay: Niech zgadnę, bait?
Odpisz
5 września 2017, 17:43
@rolewicz3: Nie wiem czy bait czy nie ale chyba nikt tego jeszcze nie sprawdził więc
Odpisz
5 września 2017, 17:59
@RpLay: Co masz z biologii?
Odpisz
5 września 2017, 18:38
@Deprecha: dfa
Odpisz
Edytowano - 5 września 2017, 18:44
@rolewicz3: Ale co ma wiedza techniczna do wychowania ? To dwie różne rzeczy ja posiadający i mamę i tatę , żarówki czy lodówki bym nie naprawił bo nie umiem
Odpisz
5 września 2017, 18:56
Cóż, ja staram się uczyć. Żarówkę na pewno bym już wymienił, a w lodówce zależy co by się zepsuło. Rozumiesz jednak, o co mi chodzi (mam nadzieję). Będąc chłopakiem masz jakiś wzór mężczyzny i matki. Będąc dziewczyną masz wzór kobiety i ojca.
Odpisz
5 września 2017, 19:01
@rolewicz3: Połowiczna racja ale z drugiej strony samotni ojcowie/matki sobie radzą i to dobrze zwłaszcza że lepiej żyć w takiej rodzinie niż w jakieś patologii itp. itd. No i zawsze pomóc mogą osoby bliskie
Odpisz
Edytowano - 5 września 2017, 19:12
Lepiej mieć normalnego jednego rodzica niż patologię, to prawda, ale nie mów, że takie dziecko nie ma gorzej. Przecież trzeba też pracować na utrzymanie. Taka matka nie ma czasu na dzieci. Czy taki samotny ojciec. Podam ci przykład z mojej szkoły podstawowej, nie wiem co z nim teraz. Pewna pani wyszła za pewnego pana i za kilka miesięcy poszedł na chyba 25 lat do więzienia (zabójstwo, nie pamiętam jaka jest za to kara ale chyba coś koło tego). Matka nie dość, że ma dziecko, to jeszcze szuka nowego męża. Przez dzień pracuje, a w nocy szuka nowego męża. Puszcza się jak mało kto. Ten dzieciak w nocy nie siedzi w domu. jak go ostatnio widziałem w wieku 12 lat, wtedy też kupiłem nowego psa, szczeniaka i trzeba było z nim wychodzić co godzinę albo dwie, to w pewnym momencie obudził mnie o 1 w nocy (w środku tygodnia szkolnego). Był dobrze wychowany, bo nie sikał w domu. Postanowiłem z nim wyjść. Zrobiłem jak najkrótszy spacer, by iść spać (rodziców nie chciałem budzić, a pies ich nie obudził, bo zamknęli drzwi do pokoju, a moje były otwarte). Po drodze zauważyłem tego znajomego. Spał na ławce. Zdziwiłem się i podszedłem do niego, więc wstał. Powiedział, żebym spie*dalał, jak zapytałem co się stało, to powiedział, że znów jego puszczalska matka (sam ją tak nazywa) sprowadziła sobie faceta i miał ich zostawić samych. Tak się wychowuje już długi czas, nie wraca do domu na noc, z tego co wiem pali, wszystkich wokół nienawidzi. Sądzę, że taka rodzina nie powinna istnieć.
Odpisz
5 września 2017, 19:24
@rolewicz3: Właśnie podałeś przykład patologicznej rodziny. Takie rzeczy to margines i rzadko się zdarzają. A co do pracy samemu to raczej nie prawda ewentualnie w sytuacjach patologicznych. A co do czasu to zależy zwłaszcza że dziś godziny pracy są w coraz większej ilość elastyczne i można w miarę ustawić godziny pracy w taki sposób aby przychodzić nie wiele później niż dziecko że szkoły
Odpisz
5 września 2017, 19:33
Na swój sposób, ale czy z jednym rodzicem nie jest podobnie? Może nie wygania na noc, ale ma mniej czasu dla dziecka.
Odpisz
5 września 2017, 19:34
@rolewicz3: Mniej czasu zapewne ma choć to też zależy od pracy itp.
Odpisz
6 września 2017, 08:28
@RpLay: uwierz mi sprawdzili i to nie jeden raz XD #ciemnastronainternetu#hard
Odpisz
5 września 2017, 17:49
Od teraz jestem gejem. Idę do biedronki nakupić makaronu Barilly i zacznę to wpieradalać przed ich firmą w tęczowej koszulce!
Odpisz
5 września 2017, 16:42
Kiedy ktoś zarzuca mi brak tolerancji w jakiejś kwestii to odpowiadam, że tolerancja to wybór, a nie obowiązek.
Odpisz
5 września 2017, 17:00
@GalenMarek: Ja odpowiadam hitler did nothing wrong
Odpisz