Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Widocznie bieganie, kwiatki i monety niszczą człowieka
Zazdroszczę Tadeuszowi
Dorime
Nadal lepsza historia miłosna niż Zmierzch
Społeczeństwo
Trzymanie się tylko jednego gatunku
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież27 lipca 2020, 17:36
I przez tą przerwę przy granicy z Niemcami koronawirus przyszedł
Odpisz
4 września 2017, 08:48
Śmiejcie się zj*** ale przypominam, jak się tak nie podoba Katolicyzm to zapraszam na zachód, gdzie dzień po ostatnim zamachu lewactwo zrobiło paradę równości welcome refugees.
Szczerze wku*wiają mnie ścierwa, które śmieją się z chrześcijaństwa, bo "mogą", bo chrześcijanin jak obrazisz jego religię to nie pie**olnie cię kosą w żebra, nie poderżnie ci gardła, nie wjedzie ci w tłum ciężarówką, nie wy**cha ci siostry, potem kozy z obory, najgorszą rzeczą jaka ci się może przytrafić, to że moher cię zruga i torebką je**ie.
Przypomnę też, że w ostatnich wyborach we Francji muslimskie partie miały 16% poparcia a w reszcie Europy nie wygląda to wcale lepiej. Tak więc radzę przestać być śmierdzącym ateistycznym (bo mame każe do koździoła a ja gram w majnkrafta) piwniczakiem i zacząć myśleć o zaopatrzeniu się w kałacha, bo za 10 - 20 lat może zrobić się bardzo gorąco.
Odpisz
4 września 2017, 10:42
@Frogimen: co ty ćpałeś?
Odpisz
Edytowano - 4 września 2017, 11:49
@Frogimen: Ale... Ty wiesz że nie tylko katolicyzm jest religią chrześcijańską?
Np. Mi jako protestantowi nie zawsze odpowiadają iście katolickie tradycje.
I katolicyzm ogólnie.
Mam już wypi***alac na zachód, czy jednak pozwolisz mi zostac?
Odpisz
4 września 2017, 12:56
Gorąco też będzie bo globalne ocieplenie idzie :V
Odpisz
4 września 2017, 15:34
@Frogimen: Sram ci na klatę nabuzowany gimbusie
Odpisz
4 września 2017, 20:42
@Frogimen: A ja Ci przypominam, że uchodźcy nie mają nic wspólnego z zamachami, bo dokonują ich ludzie, którzy od urodzenia żyją w tych krajach. Poza tym taki z Ciebie miłosierny katolik, że chcesz naparzać z kałacha do muzułmanów, mimo że wielu z nich to porządni ludzie?
Odpisz
24 września 2017, 00:48
@Broski: Nie mają nic wspólnego? To czemu pojawiły się dopiero teraz wraz z napływem imigrantów?
Odpisz
24 września 2017, 20:23
Uchodźcy napływają do Europy przez ISIS, przez to, że rozpieprzają ich kraje. W tym samym czasie ISIS działa też w Europie uruchamiając swoje terrorystyczne komórki. Zamachy powodują ludzie urodzeni w Europie, obywatele Francji, Belgii i innych krajów, którzy zostali zradykalizowani.
Odpisz
16 października 2019, 17:29
@Frogimen: Pff. Ja obrażam chrześcijan i muzułmanów po równo.
Odpisz
24 września 2017, 00:58
Wiecie smieszkujemy i tak dalej, ale muzułmanie w jednym przewyższają nas, obywateli Europy. Oni się nie wstydzą swojej wiary. Nie boją się pomodlić przed jedzeniem "bo koledzy będą się śmiać". Oni boją się nie pomodlić, by koledzy się od niego nie odwrócili, czy objęli go fatwą.
I oni czerpią z tego obrzydliwa siłę. A polscy zwłaszcza młodzi, ale nie tylko, katolicy wstydzą się przeżegnać, czy powiedzieć kolegom, że idą do kościoła. A przecież nie robią nic złego. Nie chcą nikogo zabić dla swojej wiary, uczą się kochać bliźnich, zasad dekalogu, które są po prostu najzwyklejszymi prawami etyki. I wstydzą się swojej wiary. Bo boją się, że ktoś ich wyśmieje.
Odpisz
4 września 2017, 10:27
Śmiejcie się śmiejcie. Ale zastanawiam się, skoro większość ateistów deklaruje, że jest dobrym człowiekiem, bo nie krzywdzi innych, to w takim razie chyba takie coś też nie krzywdzi innych, co? Jak lubię powtarzać: wiara, o ile oparta jest na prawidłowo postawionych założeniach, nie wyklucza się z logiką.
Odpisz
4 września 2017, 10:41
@Baturaj: może nie krzywdzi ale jest żenujące i pokazuje światu że duża część kraju żyje jeszcze w średniowieczu.
Odpisz
4 września 2017, 16:46
@M_ateo_1: Dlaczego tak mówisz? Wiesz, tak jak mówiłem: wiara nie wyklucza się z logiką. Nie trzeba być ateistą czy agnostykiem, żeby być naukowcem, bo wiara nie musi przeszkadzać w logicznym myśleniu. Więc to nie jest żadne mentalne "średniowiecze", kolego.
Odpisz
4 września 2017, 20:40
@Baturaj: To powiedz jakie są te niby prawidłowo postawione założenia?
Odpisz
4 września 2017, 23:31
@Baturaj: otaczać Polskę wielkim różańcem aby uchronić ją przed islamizacją? w średniowieczu robili właśnie takie dziwne rzeczy.
Odpisz
5 września 2017, 16:12
@Broski: Oczywiście, chętnie. Na początek powiem, co to jest prawidłowo postawione założenie. To znaczy, że założenie zostało postawione w łączności ze wszystkimi faktami dotyczącymi danego tematu założenia, nie wykluczało się z tym, co jest ogólnie uznane za fakty oraz fakty te potwierdzają jego przynajmniej umiarkowanie wysokie prawdopodobieństwo. Sorry, nie wiedziałem, jak to napisać prościej. A teraz:
* teoria mówiąca o Istocie, która wszystko stworzyła i ma na wszystko wpływ, której nie możemy zrozumieć, a która jest Wszechmocna, a jednocześnie nic nie ma na nią wpływu (jak np. nasze prawa logiki, więc argument typu: "niech Bóg stworzy kamień, którego sam nie podniesie" odpada) jest wysoce prawdopodobna z punktu widzenia nauki, poza tym uzupełnia się ze znanymi faktami na temat świata oraz wypełnia bez sprzeczności wiele luk w wiedzy na temat praktycznie wszystkiego
* wiele zjawisk niewyjaśnionych, także współczesnych daje się wytłumaczyć tą teorią
* nie daje się obalić za pomocą jakiegokolwiek faktu
itd. itd.
Oczywiście wiele innych religii czy teorii jest prawidłowo sformułowanych, więc nie twierdzę, że to wiara chrześcijańska jest jedyną prawidłowo postawioną teorią, bo tak nie jest. To jest wiara, a więc kiedy mówimy o wierze, to żadna z wiar nie jest bardziej godna wierzenia w nią niż inna. Ktoś sobie może wierzyć, że jakieś zjawisko niewyjaśnione zrobił Bóg, a ktoś inny, że zrobiły to jeszcze nieznane ludzkości reakcje fizyczne, a ktoś w obie te rzeczy na raz, a i tak żadna z tych teorii nie będzie "najbardziej prawdziwa", bo to tylko wiara.
Odpisz
Edytowano - 5 września 2017, 22:22
@Baturaj: Sorry, ale nie wyjaśniłeś mi nic, powiedziałeś to samo co mówią wszyscy wierzący, tylko ubrałeś to w niby-naukową otoczkę. W którym niby miejscu teoria o istnieniu boga jest prawdopodobna i zgadza się z nauką? Z jakimi niby faktami się uzupełnia? Dla mnie jest to totalna bzdura. Wierz sobie, masz do tego prawo, ale ja mam prawo uważać to za bujdę, bo jest to dla mnie nielogiczne.
Oczywiście, łatwo wszystko co niewiadome wyjaśnić formułką "bóg tak chciał", "taka wola boska", "to musiał zrobić bóg", no fantastyczne wytłumaczenie.
Bo coś co się wymyśliło nie da się obalić żadnym faktem. Ja sobie mogę wymyślić, że po kosmosie lata wielka elektryczna meduza, jakim niby faktem mi udowodnisz, że tak nie jest? A skoro tego nie obalisz, to znaczy że tak jest? Głupota.
Odpisz
5 września 2017, 22:28
@Baturaj: w starożytności ludzie myśleli że słońce to rydwan boga Heliosa ( dobrze go zgadłem? )
dzisiaj wiemy co to śłońce ale nie rozumiemy jakiś innych trudnych rzeczy.
można wiedzieć o jakie niezwykłe zjawiska Ci chodziło?
Odpisz
6 września 2017, 15:31
@Broski: Jaka głupota, człowieku? A wierz sobie w tę meduzę, nie bronię Ci. A wiesz dlaczego? Bo to po prostu jest teoria, założenie, którego nie sprawdzisz, bo nie możesz. Wiesz, dlaczego? Bo wiara w założenia lub ich przyjmowanie ma to do siebie, że nie może stać w sprzeczności z logiką, gdyż ona ma po prostu uzupełniać to, czego nie dostrzeżemy za pomocą logiki. Tyle. A to, czy uważasz coś za sensowne czy nie, to już Twoja subiektywna opinia. O niczym nie świadczy.
Odpisz
6 września 2017, 21:17
@Baturaj: Ton oburzenia, znaczy się celnie trafiłem w punkt. Założenie istnienia boga jest tak samo logiczne jak istnienie tej meduzy.
Odpisz
6 września 2017, 22:21
@Broski: ja tam wolę potwora Spaghetti ;-;
Odpisz
6 września 2017, 22:28
@M_ateo_1: Fajny jest, trzeba to przyznać.
Odpisz
6 września 2017, 22:35
@Broski: albo zakon Jedi
Odpisz
6 września 2017, 22:46
@M_ateo_1: Fanem Star Warsów to akurat nie jestem :)
Odpisz
7 września 2017, 09:38
@Broski: Po pierwsze, nie miałem żadnego oburzonego tonu, a po drugie założenie o istnieniu Boga jest dużo bardziej uzasadnione i istotne niż istnienie tej meduzy. Ja próbuję pokazać Ci, że logika nie wyklucza istnienia Boga, bo każsy człowiek w coś wierzy, Ty wierzysz, że Boga nie ma (tak, wierzysz, nie "wiesz"), a ja że jest. Ale skoro, jak widzę, Twój punkt widzenia przesłania Ci logikę oraz fakty, chyba nie ma sensu prowadzić dalej tej dyskusji. Pozdrawiam.
Odpisz
7 września 2017, 20:34
@Baturaj: Gościu, ale Ty w ogóle tego nie pokazujesz. Mówisz, że istnienie boga nie kłóci się z logiką. Mnie logika mówi co innego, że żadnego boga nie ma. Nie podajesz żadnych argumentów, żeby bronić swojej teorii, więc jak Ty chcesz kogokolwiek przekonać?
Odpisz
10 września 2017, 14:05
@M_ateo_1: O te uznawane za cuda przez Kościół Rzymskokatolicki. Albo o te różne dziwnie zachowujące się osoby, mimo, że są zdrowe psychicznie (opętanie). Wiadomo, niektórzy powiedzą, że to wszystko udawane, albo po prostu przyczyna jest inna, ale nie wiadomo.
Odpisz
10 września 2017, 23:41
@Baturaj: nie no. ty to dobry jesteś. dowodem na istnienie Boga są cudy uznawane przez KOŚCIÓŁ xDDD
Odpisz
24 września 2017, 00:44
@Baturaj: *polewa ci*
Odpisz
31 sierpnia 2017, 11:48
Czuję się bezpieczniej, ale niepokoją mnie te dziury na granicy z Niemcami i Czechami
Odpisz
31 sierpnia 2017, 11:50
@EmielRegis: Tam się da straż graniczną i wojsko.
Odpisz
31 sierpnia 2017, 11:51
@JanuszWaleczny: Dajmy tam przegrywów z obrony terytorialnej, może terrorystom zrobi się ich żal i sobie pójdą.
Odpisz
31 sierpnia 2017, 11:58
@EmielRegis: OT to ciekawa rzecz. Stworzona po to, żeby zapewnić nam bezpieczeństwo, ale mnie np. przeraża wizja bandy skinheadów biegających z bronią przy aprobacie legalnej władzy.
Odpisz
31 sierpnia 2017, 12:02
@Deprecha: Mnie też tak trochę, ale wyobrażam sobie ich w akcji, dowódca Janusz pada na zawał od pierwszego wystrzału, zastępca Włodek leży uchlany i dostaje kulkę, jakiś grubas upada i już się nie podnosi, autystyczny kuzyn dowódcy rzuca granat w złą stronę zabija kumpli a pozostali uciekają.
Odpisz
31 sierpnia 2017, 12:10
@EmielRegis: te "przegrywy" z obrony terytorialnej lepiej sobie poradzą niż niemiecka albo francuska policja w walce z terrorystami
Odpisz
31 sierpnia 2017, 12:12
I właśnie tego się boję. Że przyjdzie czas, gdy OT zastąpi policję. A fakt, że banda rozwydrzonych skinheadów z bronią byłaby baaaardzo skuteczna do pewnych zadań.
Odpisz
31 sierpnia 2017, 12:14
@Deprecha: Takie troche NSDAP mogłoby się z nich zrobić, ale to raczej się nie stanie, karakan mimo bycia karakanem nie jest taki zje**ny jak Hitler.
Odpisz
31 sierpnia 2017, 12:19
@EmielRegis: A dostanę to na piśmie?
Odpisz
31 sierpnia 2017, 12:23
@Deprecha: Chyba nie
Odpisz
31 sierpnia 2017, 12:54
@EmielRegis: a ciemny scenariusz?
Odpisz
31 sierpnia 2017, 13:29
@EmielRegis: te dziury to po prostu wojewodztwa lubelskie i opolskie ktore nie wyrazily czegostam zeby dac sie otoczyc
Odpisz
31 sierpnia 2017, 13:42
@PolskiKacper123: Lubuskie*
Woj. lubelskie jest po drugiej stronie mapy.
Odpisz
31 sierpnia 2017, 14:12
@Deprecha: potwierdzam
Odpisz
4 września 2017, 20:50
@Deprecha: Wiesz, po to Antoś stworzył OT, żeby mieć swoją prywatną armię i jeszcze bardziej uzbroić pisowskie bojówki. To wszystko przemyślane jest, żeby doprowadzić do dyktatury. Prywatna armia, wierna i lojalna, bo ogłupiona ideologią, ciężko o lepszych wojowników, nawet jeśli nie są wybitnie wyszkoleni. Fanatycy są najgroźniejsi.
Odpisz
5 września 2017, 07:56
@Broski: Nie trzeba mnie o tym przekonywać. Trzeba spi***alać.
Odpisz
7 września 2017, 09:42
@Deprecha: Jakich dresów? Kto mówił o skinheadach? Wyobraź sobie, że nie wszyscy młodzi ludzi koło dwudziestki to dresy.
Odpisz
8 września 2017, 17:26
@Baturaj: Całkiem mądre stwierdzenie, ale nie mam bladego pojęcia co ono ma wspólnego z którymkolwiek z moich komentarzy pod tym obrazkiem.
Odpisz
8 września 2017, 17:58
@Deprecha: "A fakt, że banda rozwydrzonych skinheadów z bronią byłaby baaaardzo skuteczna do pewnych zadań." O ten ;). Chyba, że źle zrozumiałem?
Odpisz
8 września 2017, 18:14
@Baturaj: Tak, coś najwyraźniej pomyliłeś. Wiem, że część (nie jestem jednak pewna jak duża część, przykro mi) członków OT rekrutuje się z młodych, rozwydrzonych ludzi o poglądach nacjonalistycznych, a zgodzisz się chyba, że takim jednostkom nie należy dawać broni do ręki.
Odpisz
8 września 2017, 18:35
@Deprecha: Wiesz, myślę że to zależy od ich podejścia do służby. Wielu żołnierzy prywatnie ma jakieś silnie kontrowersyjne poglądy, ale w wojsku po prostu robią to, co im każą. Koleś musiałby być naprawdę ewenementem, żeby nie móc mu dać broni do ręki, bo np. zastrzeli jakiegoś lewaka z oddziału i powie, że to nieprzyjaciel.
Czekaj...
Jak tak to sobie wyobraziłem to może rzeczywiście...
Nie wiem.
Odpisz
8 września 2017, 18:47
@Baturaj: OT nie ma takich mocnych testów psychologicznych na wstęp jak prawdziwe wojsko lub choćby policja, tak więc rzeczywiście masz się nad czym zastanawiać.
Po za tym, ja osobiście jako pacyfistka, nie chciałabym, żeby pozwalano ludziom strzelać do kogokolwiek nie zależnie od narodowości. Ja rozumiem, że wojska potrzebujemy, żeby w razie czego móc bronić życie, zdrowie i dobytek Polaków, ale uważam, że ta ilość żołnierzy, którą mamy przy dobrym szkoleniu i po zakupieniu im dobrego sprzętu + nasze miejsce w NATO i pozycja geopolityczna (jak na ten moment to nikomu nie opłaca się Polski ruszać, to jakby wsadzić ku*asa w mrowisko) zapewniają nam to bezpieczeństwo. A nie chcemy chyba szukać zaczepki, prawda? Więc po co ta cała OT? Ktoś słyszał?
Odpisz
31 sierpnia 2017, 13:19
>Bóg nam pomoże
>*Bóg nie pomaga*
>Najwyraźniej Bóg tak chciał
Odpisz
4 września 2017, 07:34
Nie wszystko da się wymodlić :p
Odpisz
4 września 2017, 08:14
@kamykPL: NIE PISZE TEGO JAKO JAKIŚ KATOL HURR
Odpisz
4 września 2017, 10:29
No jak nie chciał pomóc to nie pomógł
Bóg też człowiek
Odpisz
4 września 2017, 20:46
@lorax12: Miłosierność to ponoć jeden z przymiotów boga chrześcijańskiego. Nie pomógł, bo nie chciał? To znaczy, że nie jest miłosierny. Drugi przymiot to wszechmocność. Nie pomógł, bo nie potrafił? Znaczy że nie jest wszechmocny.
Odpisz
4 września 2017, 21:54
@Broski: Trochę źle to interpretujesz
Odpisz
5 września 2017, 01:56
@Broski: Nie pomógł bo ludzie mają wolną wolę co do swoich czynów
Poza tym życie na Ziemi to według Chrzescijaństwa zaledwie okres przejściowy przed zbawieniem po Śmierci
Więc kluczowym elementem jest śmierć bez grzechu
Odpisz
4 września 2017, 13:55
Ja tylko tak sprostuję: to ma być po prostu jakiś milion osób stojących przy granicy i się modlących. Na szczęście nie będą budować wielkich koralików i ustawiać je po kraju.
Odpisz
4 września 2017, 07:34
Islam był niszczony 3 dni, kiedy Polska została otoczona POTĘŻNYM różańcem
Odpisz
4 września 2017, 12:28
@TanecznyPaczek: P
Odpisz
4 września 2017, 13:44
@Zenon_Smolik: usssy
Odpisz
4 września 2017, 12:38
Polska zostanie otoczona... Różańcem. Potężna broń duchowa ma uchronić Polskę przed islamizacją
Odpisz
4 września 2017, 11:01
Ortograf...
Odpisz
4 września 2017, 10:52
+ 20 do DEUS VULT
+ 10 do bezpieczeństwa
- 3 do bycia poważnie spoglądanym przez inne narody
Odpisz
4 września 2017, 10:45
walnijmy może mur jak w Grze o Tron.
Odpisz
31 sierpnia 2017, 11:54
Odpisz
4 września 2017, 10:30
a Jezus się na krzyżu przekręca
Odpisz
4 września 2017, 10:27
A te wyrwy to co?
Odpisz
4 września 2017, 09:59
Nic mi o tym nie wiadomo
Odpisz