Apetyt rośnie w miarę jedzenia
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Kret 😋
Nadchodzę!
Teraz byłoby inaczej panie Marku
Nie ma to jak reklama słabego mobilniaka przed zamknięciem rytuału
Hasła nie do złamania
Kto by pomyślał
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież30 sierpnia 2017, 10:18
Można mieć i to i to.
Odpisz
1 września 2017, 13:51
Ewentualnie toitoi.
Odpisz
17 września 2018, 17:45
Nie, nie można
Odpisz
Edytowano - 1 września 2017, 07:29
Ale oczywiście że polscy żołnierze mogliby w każdej chwili wkroczyć do Lwowa. Ukraińcy możliwe że nawet nie stawili by nam oporu. Tyle że wtedy dostalibyśmy takie embargo od zachodu żebyśmy się nie podnieśli. Tak samo jak było z z zajęciem Zaolzia przez Polaków w 1938. Byliśmy wtedy zwani zdrajcami i pupilkami Hitlera. Teraz by było tak samo. Niestety taka jest smutna rzeczywistość kapitalistycznego świata.
Odpisz
1 września 2017, 08:27
@romanow: 1. embargo to czysty socjalizm.
2. Jak u nasz będzie kapitalizm, to żadne sankcje nic nam nie zrobią.
Odpisz
1 września 2017, 09:34
@romanow: Co ma do tego kapitalizm?
Odpisz
1 września 2017, 10:26
Co ty ćpałeś. Właśnie w krajach kapitalistycznych embarga są najbardziej odczuwalne.
Odpisz
1 września 2017, 10:42
@romanow: W kapitalizmie embarga nie da się odczuć, ponieważ Rząd nic nie ma, więc kary nałożone na rząd są bez sensu.
Od 1914 na świecie nie ma ani jednego kraju kapitalistycznego.
Odpisz
1 września 2017, 12:29
A co na to prywatni handlarze? Wy wszyscy jesteście głupi? Każde państwo handluje z innymi i niezależnie od ustroju tego państwa, embargo odbije się na gospodarce.
Odpisz
1 września 2017, 12:43
No właśnie dzięki nim. Nikt nie odczuje embargo.
W kapitalizmie handlują ludzie, a nie rządy.
Odpisz
1 września 2017, 15:37
W embargo nikogo nie obchodzi kto handluje. Liczy się tylko to czy towar przechodzi przez granicę.
Odpisz
1 września 2017, 15:43
A myślisz, że ktoś ko będzie sprawdzał.
Odpisz
1 września 2017, 15:46
Łatwiej sprawdzić to niż właściciela towaru. W końcu wystarczy zaostrzyć straż graniczną.
Odpisz
1 września 2017, 15:49
Wystarczy, że jeden przyjedzie do drugiego. Nie będą się pytać, czy to miał.
Odpisz
1 września 2017, 16:01
Przeszukają go na granicy...
Odpisz
1 września 2017, 16:29
Taaaaaaaaaaaa, bo każdego rewidują na każdej granicy.
Odpisz
1 września 2017, 22:05
Może nie w strefie schengen, ale poza nią, a zwłaszcza na granicach państw z embargo, większość rzeczy jest sprawdzana.
Odpisz
Edytowano - 1 września 2017, 22:25
nie dadzą rady każdego, bo doby by im nie starczyło
Odpisz
30 sierpnia 2017, 10:51
Nie rozumiem tej chęci niektórych odzyskania Kresów Wschodnich (poza terytorium dzisiejszego Obwodu lwowskiego ale dziś i tak było to bez sensu bo dziś mało tam Polaków mieszka). W Kresach nie ma nic wartego uwagi oprócz Lwowa , jedynie co by Kresy by przyniosły to problemy z Litwinami , Białorusinami ,Ukraińcami.
P.S Jak by ktoś nie wiedział jaki terytorium zajmuje Obwód lwowski to dam mapę
Odpisz
1 września 2017, 07:33
Z Litwnami jest w ch*j problemów już teraz. Bo mają focha za 1795.i do 1938 mieli focha za Wilno. A teraz znowu się obrażajo
Odpisz
1 września 2017, 08:20
mieszkam przy granicy (lubycza królewska)
Odpisz
1 września 2017, 08:20
Tu nie chodzi o to, czy te ziemie są bogate w surowce, rozwija się tam przemysł czy może ludzie chcą do nas.Tutaj chodzi o to, że te ziemie były nasze przez setki lat.Rozwijała się nasza kultra, powstawały miasta budowane przez nas.Na Kresach rodziło się bardzo dużo dzieci w porównaniu np. do Mazowsza.
Odpisz
1 września 2017, 08:20
Właśnie. Z Litwinami jest problem tak samo jak z Czachami także ewentualna współpraca kończy się na "marzeniach". Z Białorusią też jest różnie. Najlepiej wypada Ukraina (i w tym przypadku obwód Lwowski). Tylko pytanie - po co mamy się tego domagać jak u nas w państwie to różnie jest? Przecież tam dopiero musielibyśmy pompować miliony złotych.
Odpisz
1 września 2017, 08:26
Te ziemie nam się należom, a jak wyglądają i kto tam mieszka to co innego, ponieważ to można naprawić.
Odpisz
1 września 2017, 09:42
Nic się nikomu nie należy. Straciliśmy te ziemie, a z nimi prawo do pretensji. Gdyby używać historii miast jako wymówki, to trzeba by zmieniać wszystkie granice wszystkich państw. Teraz próba odzyskania tego miasta byłaby jedynie bezsensownym aktem agresji wobec sąsiada.
Odpisz
1 września 2017, 09:54
Nadanie tym obszarom autonomii byłoby rozsądnym działaniem, bo tamtejsi mieszkańcy mieliby poczucie pewnej niezależności i mogliby ustalać pewne zasady. Polacy mieliby nowe ziemię i tereny do inwestowania a tamtejsza ludność miałaby mniejsze pretensje, co do swojej odrębności.
Odpisz
1 września 2017, 09:58
Gdyby myśleć, jak Preriokur, to całe Pomorze Zachodnie, Ziemia Lubuska, Łużyce, Śląsk a w szczególności Mazury powinny należeć do Niemiec a prawie cała Białoruś do Litwy. :v
Odpisz
1 września 2017, 10:10
Dziśaj się nam nie należą , to tak jak by powiedzieć że Niemcą dziś należy się Wrocław czy Prusy Wschodnie
Odpisz
1 września 2017, 10:19
@Znajomy22: Dzisiaj nie mamy prawa się domagać bo Polacy to mała mniejszość na tych terenach. Jedynie kiedy mieliśmy do tego prawo to przed przesiedleniem Polaków z tego terytorium
Odpisz
1 września 2017, 10:40
Kresy były nasze i nam się należą.
Ziemie na wschodzie były nasze, niemcy nam ukradli, ale odzyskaliśmy, ponieważ nam się należały.
Odpisz
1 września 2017, 11:28
Słowo były jest tu kluczowe. Kresy były nasze ale dziś się nam nie należą bo Polacy tam to mniejszość i to mała. I z punktu ekonomicznego nie było by to opłacalne.
Odpisz
1 września 2017, 11:29
Poniekąd prawda. Aczkolwiek uważam, że gdyby (GDYBY) nie mielibyśmy żadnych zmartwień, to zawsze można byłoby rozpisać referendum i ostatecznie (na drodze niejako demokracji) wiedzieć czy Lwów chce do macierzy czy nie. I zarazem poprzestać na "tego" typu referendach. Ewentualnie jak tu pisali przedmówcy rozpisać na tamte tereny autonomię. Tylko znając życie Ukraina mogła by się na to nie zgodzić.
Odpisz
1 września 2017, 11:31
Należom nam się właśnie, dlatego, że to tak długo były nasze.
Odpisz
1 września 2017, 11:32
Czyli obecnie Tobie bardziej należą się tereny kresów wschodnich niż Ukraińcom, urodzonym po wojnie i mieszkającym tam całe życie? Ja nie chciałabym oddawać terenów, w których spędziłam całe swoje życie innemu krajowi na podstawie dawnych granic. O to można była się domagać ileś jeszcze lat po wojnie, ale obecni mieszkańcy tamtego obszaru nie są niczemu winni.
Odpisz
1 września 2017, 11:42
@Znajomy22: Plebiscyt terytorialny nie był by złym pomysłem jednak dziś wynik były by do przesądzenia i były by korzystny dla Ukrainy. Według mnie takie rzeczy to powinny być robione po II WŚ na terenie Kresów Wschodnich za linią Curzona z wyłączeniem Wileńszczyzny która 100% należy się Litwie.
Odpisz
1 września 2017, 11:54
Tak samo mogą powiedzieć Niemcy o Prusach Wschodnich czy Wrocławiu
Odpisz
Edytowano - 1 września 2017, 12:13
Tak, no i to samo mogą mówić Indianie o Amerykanach, Aborygeni o Australijczykach, itd. itd., a najlepiej to ch*j, oddajmy Włochom połowę Europy, bo Cesarstwo Rzymskie :) Świat stałby się przecież idealny.
Odpisz
1 września 2017, 12:33
Po II WŚ? No widzisz, komunizm, Stalin i te sprawy.
Odpisz
1 września 2017, 12:39
Brak poprawnej pisowni - jest
Brak jakiegokolwiek pojęcia o polityce - jest
Korwin na awatarze - jest
Gratuluję, kwalifikujesz się na onkologię.
Odpisz
1 września 2017, 12:54
@Znajomy22: Wiem to tylko moje marzenie niemożliwie ani trochę do realizacji
Odpisz
1 września 2017, 13:00
Moja Matka na to zmarła.
Odpisz
1 września 2017, 13:50
@Klulik: Dzieci które później zostały okrutnie wymordowane przez ukraińców którzy wyszli z niemieckiej armii.
Odpisz
1 września 2017, 15:39
Wycięto raka, ale on nauczył się korzystać z Internetu.
Odpisz
1 września 2017, 15:04
To przy okazji oddajmy dawne tereny prusów. Może jak wrócą Niemcy to nie będzie tu takiej biedy kappa
Odpisz
1 września 2017, 13:31
A myślicie, że Niemcy nie chcą swoich kresów wschodnich?
Odpisz
1 września 2017, 11:53
Najpierw ogarnijmy to co mamy.
Odpisz
Edytowano - 1 września 2017, 10:09
Oto moja wizja:
obecna Polska+czeska i niemiecka część Śląska+kraj preszowski i kraj koszycki na Słowacji+południowa połowa obwodu kaliningradzkiego=Królestwo Polskie
obecna Litwa+obecna Białoruś+Łotwa+obwód pskowski+północna połowa obwodu kaliningradzkiego=Wielkie Księstwo Litewskie
obecna Ukraina-południowa połowa obwodu odeskiego+Krym+obwód kurski+obwód biełgorodzki+obwód woroneski+obwód rostowski+część obwodu wołgogradzkiego z Wołgogradem na granicy=Hetmanat Ukrainy
Królestwo Polskie+Wielkie Księstwo Litewskie+Hetmanat Ukrainy=Monarchiczna Federalna Rzeczpospolita Trojga Narodów z trzema monarchami (królem, wielkim księciem i hetmanem), równoważeniem wszystkich trzech części składowych i trzech narodów, poszanowaniem mniejszości narodowych, wszelkich wyznań i religii oraz trzema stolicami: w Warszawie, Wilnie i Kijowie.
Odpisz
1 września 2017, 10:31
Coś takiego? (zaraz dam resztę)
Odpisz
1 września 2017, 10:38
@docRobert: A co ze Śląskiem :<
Odpisz
1 września 2017, 10:47
Odpisz
1 września 2017, 10:50
Odpisz
1 września 2017, 11:00
Odpisz
1 września 2017, 11:04
@docRobert: Co to za program/strona/aplikacja?
Odpisz
1 września 2017, 11:11
Google maps + szkicownik + zainteresowanie geografią i historią. :v
Odpisz
1 września 2017, 09:45
Odpisz
Edytowano - 30 sierpnia 2017, 10:19
"Osobiście uważam, że Polska mogłaby przesunąć się nieco na zachód, jak żołnierze robiący dwa kroki na komendę: „Równaj w lewo”."
Winston Churchill 28 listopada 1943, rozpoczynając dyskusję o polskiej granicy wschodniej na konferencji w Teheranie, czyli z cyklu wiedza sporadycznie przydatna.
Odpisz
30 sierpnia 2017, 03:50
Why not both?
Odpisz
30 sierpnia 2017, 08:31
@Buras: Na Kresach Wschodnich nic nie ma - w zasadzie tylko Lwów, który jest dawnym centrum kultury polskiej. A tak to tylko pola i wioski, zero przemysłu, nic, nada, null.
Ziemie Odzyskane przynajmniej były bogate w pozostawione po Niemcach kopalnie i fabryki, dzięki czemu polska ekonomia mogła się odrodzić. Subiektywnie jeszcze powiem, że przyzwyczaiłem się do nich - urodziłem się, wychowałem i nieustannie mieszkam na Dolnym Śląsku.
Gdybym miał wybierać między ZO a KW, wybrałbym to pierwsze. Prócz tego Polsce w ogóle nie są potrzebne obecne tereny Litwy, Białorusi i Ukrainy do funkcjonowania - jedyne, co tam jest, to historia, a i tak polskich mniejszości jest tam jak na lekarstwo. Kresów po prostu nie na sensu odzyskiwać.
Odpisz
30 sierpnia 2017, 08:40
@flamefrost20: Akurat fabryki z ZO zaje**ł Stalin i wywiózł do Rosji ale i tak ZO były lepsze od KW np.pod względem bogactw naturalnych
Odpisz
30 sierpnia 2017, 08:50
@DaKnight: Nie wszystkie - tam, gdzie mieszkam, funkcjonowało co najmniej 5 fabryk na skalę Polski.
Bielbaw (Bielawa) - pościele, ręczniki, szlafroki itp.
Bieltex (Bielawa) - teksylia, tkaniny itp.
Bester (Bielawa) - głównie urządzenia spawalnicze
Diora (Dzierżoniów) - radioodbiorniki, wieże Hi-Fi, telewizory itp.
Silesiana (Dzierżoniów) - pościele, tkaniny, meble itp.
Odpisz
30 sierpnia 2017, 09:30
@flamefrost20: Ale to są fabryki przedwojenne bo często Polacy sami budowali w miejce wywiezionych fabryk takie same.
Odpisz
30 sierpnia 2017, 09:46
@flamefrost20: Ogólnie się z Tobą zgadzam, ale moja małostkowość nakazuje mi przypomnieć o bardzo żyznych ziemiach na Ukrainie, a także w nieco mniejszym stopniu na Białorusi. Ukraina na czarnoziemiach stoi, była nazywana spichlerzem ZSRR a wcześniej Rzeczpospolitej. Tyle tylko, że aby teraz rozwinąć tam rolnictwo, co jest możliwe, trzeba by wpakować tam mnóstwo pieniędzy, i dopiero po takiej inwestycji czekać na profity.
Odpisz
30 sierpnia 2017, 10:12
@flamefrost20: Tak tylko przypomnę jeszcze, że (przynajmniej) we Lwowie mieliśmy kulturę i trochę stuleci była tam "Polskość". ZO oprócz z czasów Bolesława Chrobrego i Mieszka to długo ich nie mieliśmy.
Odpisz
30 sierpnia 2017, 03:47
Oddajcie nam Lwów!one1!one1!11one!1one!
Odpisz
30 sierpnia 2017, 08:04
@EmielRegis: Możemy wam oddać najwyżej kijów, lwy nam pozdychały.
Odpisz
30 sierpnia 2017, 08:06
@pawelek9889: Dobra, ale sami pozbieracie Kijów
Odpisz