Hurr durr Duda Marioneta kaczora hurr durr!
Hurr durr jeb*na opozycja hurr durr!
Tak widzę,internetowe gadki o polityce xD
PS. Osobiście,mało mnie to obchodzi xD
Tylko Polska Partia Uczciwości,a nie jakieś platformy i prawa xD
Nie jestem za żadną z tych partii, jestem za Polską. Kiedy ktoś robi dobrze dla Polski to mu klaszcze, a jak nie to buczę. Jak na razie PIS robi w miarę dobrze, a PO przez te lata rządów nie spełniło większości swoich obietnic wyborczych, okłamuje Polaków, i napycha sobie kieszenie
@DarkusPL: Według Ciebie robienie z kraju demokratycznego kraju de facto autorytarnego i wypinanie dupy na inne kraje jest "w miarę dobrze" ? PO , fakt nie spieniło większości obietnic , okłamywało Polaków i napychało sobie kieszenie ale PiS robi właściwie (no poza realizacją obietnic) samo.
@ZnawcaLiteraturyPolskiej: Dyktatura skupia władzę w rękach jednego człowieka, a PIS to partia polityczna. Jakby PO miało większość w sejmie to też uważał byś to za dyktaturę? Wiesz w ogóle jak wygląda dyktatura?
W Korei Północnej,Rosji czy Białorusi za takie akcje jak KOD odpi***ala to by ich rozstrzelali, albo spałowali, a w Polsce każdy może sobie obrażać rząd i ch*j mu zrobią. W Polsce za wpis na facebooku nie idzie się do więzienia, co innego w Niemczech.
@DarkusPL: grzebanie i upartyjnianie SN który decyduje o ważności wyborów jest de facto wprowadzaniem autorytarności. Teraz wystarczy że PiSory przegrają w wyborach to SN i tak ny tego nie zatwierdził , sfabrykował dowody oraz prowadził cyrk aż jedyna słuszna partia nie wygra. Nie mówię że tak się stanie na pewno ale istnieje prawdopodobieństwo
PO za swoich rządów też upartyjniło Sąd Najwyższy i dało im to coś? NIC im to nie dało. Jak PIS przegra następne wybory to znowu będzie wymiana sędziów i tak w kółko.
@DarkusPL: A ja powiem tak: nie lubię działania żadnej z tych partii, nie przepadam też za większością polityków (Obi-Wan approves :D ), ale wolę rządy PiS od rządów PO. Dlaczego? Otóż dlatego, że PO napychało sobie koryta, zamiast robić dobrze najpierw dla Polski, najpierw robili dobrze dla siebie, a dopiero potem dla Polski (przynajmniej tak to wyglądało), zamiast polepszać życie obywatelom, polepszali życie bogatym, firmom i samym politykom, zadłużali Polskę, a teraz skarżą na własny naród do Unii Europejskiej. Świetne podejście.
Natomiast PiS: ma większość wyborczą, więc robią, co im się żywnie podoba, zachowują się, jakby uważali, że to oni mają zawsze rację, pan Kaczyński oskarża wszystkich z PO na prawo i lewo, że na pewno to oni pomagali w zamachu na jego brata, zapominając, że sam jego brat mówił o sądach, że to najlepsza obrona przed zakusami polityków, a teraz sam on robi coś, co może złamać najważniejszą zasadę sądownictwa: niezależność. Ja rozumiem cel: naprawienie patologii w sądach, no ale można to chyba zrobić w inny sposób, zamiast zachowywać się, jakby to PiS miał zawsze rację i mógł wybierać sobie sędziów.
Ale PiS przynajmniej COŚ robi dla Polski.
@DarkusPL: Nie odzywaj się, jeśli się nie znasz, to odwieczna zasada, bo i sobie psujesz respekt, i innym nastrój. Dyktatura, tak się składa może też być w rękach partii. Fakt, że nie uważam, żeby PiS wprowadzał dyktaturę, ale zaczyna to przypominać coraz bardziej ustrój autorytarny.
@M_ateo_1: Po tej ustawie o SN odnoszę wrażenie że PIS chce doprowadzić do odejścia Polski z UE. Niestety dla mnie też to jest nie do zrozumienia. Sorry taki mamy klimat ;___;
@Nanook: Posłuchaj dowolnej osoby zamieszanej w politykę, która jest inteligentniejsza niż ty czy ja. PO kierowało swoje środki na to, żeby bogatym, wpływowym ludziom, w tym politykom, żyło się dobrze, żeby mieli wypełnione koryta. Nie kierowali się interesem obywateli. Nie kierowali się interesem ludzi młodych, nie robili praktycznie nic, żeby młodzi mieli lepsze możliwości pracy. Nie kierowali się interesem ludzi starszych, podwyższając emerytury. Nie kierowali się interesem państwa, sprzedając lasy. Nie kierowali się interesem państwa, ignorując możliwy kontrakt na ropę ze Szwecją, pod Bałtykiem. Bo Rosja im zabroniła. Od kiedy to my, Polacy, jesteśmy wciąż pod rosyjską łapą, co? Od kiedy to zwykli obywatele mają być podporządkowani bogatej mniejszości?
Takie fakty Ci wystarczą? Bo mi tak. A to nawet nie jest część tego, co robili.
@Mrs_Julka: Ehmmm...
Osobiście nie przepadam za Schetyną, o wiele bardziej wolałabym żeby przewodniczącym tej partii (a także prezydentem jakby PO wygrało w wyborach) był Donald Tusk ~ niejednokrotnie zdarzały mu się jakieś pomyłki i błędy ale on przynajmniej umiał wyjść z jednorakich sytuacji. Gdyby Donald Tusk startowałby w wyborach (bardzo ucieszyłabym się z tego gdyby Tusk założył własną partię) napewno głosowałabym na niego <oczywiście gdybym miała 18 lat>.
@Mrs_Julka: A co powiesz o wypowiedzi osoby która rządzi naszym państwem? Cytuje: ,,Wiem, że boicie się prawdy, ale nie wycierajcie swoich mord zdradzieckich nazwiskiem mojego brata. Zniszczyliście go, zamordowaliście, jesteście kanaliami!", a potem w telewizji (niby ,,Polskiej") mówił że niczego żałuje i jeszcze się chwalił że jest bardzo dumny z tego co powiedział.
@Baturaj: Nie chcę słuchać innej osoby. To ty napisałeś, że PO okrada Polskę, więc pytam ciebie i to od ciebie chcę usłyszeć odpowiedź. Więc nie odwołuj się do wyższych instancji.
Natomiast co do tego co napisałeś:
"PO kierowało swoje środki na to, żeby bogatym, wpływowym ludziom, w tym politykom, żyło się dobrze, żeby mieli wypełnione koryta. Nie kierowali się interesem obywateli. Nie kierowali się interesem ludzi młodych, nie robili praktycznie nic, żeby młodzi mieli lepsze możliwości pracy."
W sensie tutaj nic nie napisałeś. Ja również mogę napisać, że PiS wprowadza w Polsce rządy autorytarne, ale to nic nie znaczy. Dopiero jak to rozwinę i powiem, że wprowadzają powoli rządy autorytarne, PONIEWAŻ wprowadził ustawę o Sądzie Najwyższym, która zakłada usunięcie sędziów z III filaru władzy (konstytucyjnie niezależnego) i zastąpienie ich wybranymi przez ministra sprawiedliwości z PiSu. O, i tu już można uznać za argument. Natomiast chwytliwe hasła, argumentami nie są.
"Nie kierowali się interesem ludzi starszych, podwyższając emerytury."
Ależ właśnie interesowali się interesem ludzi starszych. Chyba nie rozumiesz jak działa system emerytalny. Podwyższenie wieku emerytalnego spowoduje to, że te emerytury w ogóle jeszcze będą. Bo przy obecnej tendencji przyrostu naturalnego system emerytalny by za chwilę upadł. To, że ludzie będą pracować te 2 lata dłużej sprawi, że więcej osób w wieku produkcyjnym będzie pracowało na te w wieku poprodukcyjnym, których z uwagi na niski przyrost naturalny jest coraz więcej. Dzięki temu również emerytury są wyższe jak możesz zobaczyć w grafice, którą zamieściłem.
"Nie kierowali się interesem państwa, sprzedając lasy."
Nikt nie sprzedawał lasów. Polecam przeczytać całą ustawę. Tu chodzi jedynie o MOŻLIWOŚĆ kupienia gruntów państwowych w celach stricte publicznych (rurociągi, drogi, linie energetyczne). Ba! Lasów nie będzie można również sprzedać w celu pozyskania środków przez budżet państwa. Tak że nie rozumiem w czym widzisz problem. Jak dla mnie zmniejszenie papierkologii związanej z budową autostrad prowadzących przez obszar leśny jest pozytywny i dobrze wpłynie na infrastrukturę państwa.
Nie wiem jak to długie może być, więc podzielę te komentarze na wszelki wypadek.
@Baturaj: "Nie kierowali się interesem państwa, ignorując możliwy kontrakt na ropę ze Szwecją, pod Bałtykiem. Bo Rosja im zabroniła."
Szczerze mówiąc nie wiem o czym mówisz. Nigdy nie słyszałem o tym kontrakcie i w ogóle o takim wydarzeniu. Jesteś pewny, że nie chodzi ci o Danię? Bo jest właśnie planowany gazociąg między Świnoujściem a Danią o nazwie Baltic Pipe. Szydło zresztą niedawno podpisała z premierem Danii zgodę na budowę. Tyle, że sam pomysł powstania tego gazociągu wyszedł za czasów PO i to PO forsowało tę ideę. Jasne, że Rosji jest to nie na rękę, ale nie mam pojęcia skąd wziąłeś taki argument, że Rosjanie nie pozwolili PO tego gazociągu zrobić. Byłoby miło gdybyś pokazał mi jakiś dowód, link do artykułu wystarczy :)
Co do tych faktów, czy mi wystarczają... no cóż... wystarczają mi, żeby wiedzieć, że PO było dobrą partię. Różnica jest tylko taka, że wiem co te fakty oznaczają. Bo to, że lud się burzy, że "łolaboga przez tych złodziei ja to stryjku 2 lata jeszcze będę musiał pracować" i nie wie, że tak naprawdę to na dłuższą metę będzie dla nich pozytywne to inna sprawa.
PS Mam świadomość tego, że jest mnóstwo inteligentniejszych i lepiej obeznanych osób w polityce, ale wiem też, że nie jestem idiotą ;)
@Nanook: Uczciwie daję Ci link do całej dyskusji w Internecie:
http://suwerennosc.blogspot.com/2014/03/jjks-jak-miller-zablokowa-gaz-z .html
I jeszcze jedno: Jeśli według Ciebie większe dbanie o zamożną mniejszość, niż o większość obywateli oraz niechęć do jakichkolwiek zmian, to chyba nie mamy o czym rozmawiać.
I weź usuń sobie spacje w linku ;)
@Baturaj: xd lol bejbe, jak wstawiasz jakiś link to go przeczytaj. Leszek Miller był i jest z SLD, a nie z PO. Trochę sobie w stopę strzeliłeś ;)
Oczywiście, że mamy o czym rozmawiać, tylko byłoby miło gdybyś potwierdził jakimiś argumentami, że PO "bardziej dba o zamożną mniejszość niż większość obywateli", bo ani wysokość podatków ani jakiekolwiek ustawy dokonywane zarówno przez obecną partię rządzącą jak też i przez PO na to nie wskazują. No i chciałbym jeszcze wiedzieć, co według ciebie oznacza ta "niechęć do zmian". Masz jakieś potwierdzenie?
@Mrs_Julka: Chyba niechcący odpowiedziałaś sobie, zamiast mnie ;) To wyglądało jakbyś miała rozdwojenie jaźni xD. Ale serio: nie podoba mi się to, co powiedział Kaczyński. Nie podoba mi się ustawa PiSu.
I jakbyś poczytała więcej na temat rzekomego "wycinania lasów", to byś wiedziała, że PiS nie wycina lasów z byle powodu, tylko wycina te, które przeszkadzają, są chore itp. Poza tym na każde wycięte drzewo musi być zasadzone nowe.
@Nanook: Ok, przepraszam za ten rurociąg, mój błąd. A co PO zrobiło takiego bardzo nowego przez te osiem lat? PiS coś zrobił, tylko niestety nie to, czego ja bym oczekiwał, bo zrobiło prawie zamach na niezależność sądów. Jakby chcieli pokazać, że to oni wiedzą wszystko najlepiej.
@Baturaj: Osiągnięcia PO:
+Orliki w całej Polsce
+Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych
+Wprowadzenie emerytury pomostowej
+Podwyższenie wieku emerytalnego
+Wzrost PKB per Capita aż o 59,4% w latach 204-2015 (to jest aż 2 wynik w całej Europie)
+Oddanie do użytku 1,8 tys. kilometrów autostrad i dróg ekspresowych
+Budowa lotniska w Modlinie
+W 2012 r. w Polsce spadła relacja długu publicznego do PKB. Po raz pierwszy od 2007 r. i to mimo kryzysu europejskiego.
+Liczba miejsc pracy w latach 2008-2012 w Polsce zwiększyła się o prawie milion.
Wybacz, ale zmęczyło mnie pisanie, czy tyle ci wystarczy?
@Baturaj: lo cie panie z tymi lasami to żeś pojechał, znam wielu leśników i wiem, że taki rozpierdziel jaki dzieje się w nadleśnictwach to ani za czasów PO nie bytował ani nawet wcześniejszych lat PIS'u.
@Baturaj: ,,i jak byś poczytała na temat rzekomego "wycinania lasów", to byś wiedziała, że PiS nie wycina lasów z byle powodu, tylko wycina te które przeszkadzają, są chore itp."
@Nanook: Przyczepie się bo nie wytrzymam :>
- Orliki zrobione są, ale mają parę defektów. Czasami się murawa "podwija" do góry przez co można się przewrócić. W lato jest cholernie gorąco bo guma się nagrzewa. Wolałem trawiaste boisko :P
- A miejsca pracy chyba nie zapewnia rząd, co nie? Prywatni przedsiębiorcy stworzyli i dali te miejsca pracy. PO mogło co najwyżej jakoś dopomóc na starcie, ale i tak głównie to dzięki dotacjom unijnym.
A i jako ciekawostkę podam że w tym roku była największa od lat nadwyżka budżetowa. coś koło 6 mld złotych.
@Andrzej_Duda: 1. Większa integracja w unii.
2. Ułatwienie kobietom sytuacji na rynku pracy, oczywiście z naszych podatków.
3. Dodatki do emerytur.
4. Nienawiść do bogatych, Kościoła i Polski.
Z tym musze sie zgodzic jego zachowanie raczej nie przyniesie mu korzysci szczegolnie przy wyborach ale jest tez wielu innych politykow np wipler ktorzy takich zachowan nie maja a popieraja i sa razem w partii z korwinem
Czyli dlaczego pluralizm polityczny jest błędem. Szlachty nam trzeba, szlachty! Ale prawdziwej, nie takiej co więcej o sobie myśli niż o państwie, bo taka "szlachta" zabiła I Rzeczpospolitą, a teraz zabija III Rzeczpospolitą. Tyle że teraz ta "szlachta" inną nazwę ma. A prócz szlachty, miejmy Króla. Byle mądrego.
Jeśli mam wybierać między jednym złem a drugim, wole nie wybierać wcale.
PO zrobiło swoje. I dalej destabilizuje sytuację.
PIS póki co robi robotę. Ale odpi***ala co chwile jakieś akcje typu podatek paliwowy który "ma być tylko dla kierowców"
Byle ubogacenie kulturowe do nas nie dotarło.
Zapraszam zarówno Scylle jak i Harybdę do hejtowania
Fajnie byłoby gdyby była merytokracjo-demokracja .-.
Dopuszczać do głosowania tylko ludzi mają określoną wiedzę o polityce etc. .-.
I wpuścić uchodźców, ale jak jacyś spróbują coś odpie***lić to kary takie, że o panie .-.
Pewnie da się zmusić do robienia wszystkiego w sposób haram. Jakoś .-.
Mi się zdaje,że jego komentarz jest czysto rozrywkowy,a co do komunizmu,to ROSJANIE TO NIE JEST CAŁY PIE*DOLONY KOMUNIZM TEGO ŚWIATA,DO KU*WY CIASNEJ JEGO MAĆ
dalej już nie mam gadać o polityce,bo:
a) nie znam się na niej,a ludzi znającej się na niej szanuję
b) po prostu jej nie lubię,nie dla mnie ona jest
c) są wakacje,dla mnie najgorszy okres,aby o niej rozmawiać
No chyba,że ktoś ją lubi/zna się na nie/czuje się na siłach by dać się w dyskusję,to co innego,droga wolna
Ja bym wybrał PO może i kradli (jak wszyscy) ale nie robili z Polski kraju autorytarnego Dzięki rządzą PO powoli zaczęła się liczyć na arenie międzynarodowej i gospodarczo dobrze rozwijać
@Niszczyiel: No i ? Nie każdy mułzumanin to zamachowiec i fanatyk , a to tego aby odizolować fantyków i zamachowców mamy służby. UE pozwala i nawet nakazuje aby uchodżcy byli sprawdzani przed wjazdem
"a to tego aby odizolować fantyków i zamachowców mamy służby"
W europie zachodniej nie są w stanie odizolować imigrantów od uchodźców, co dopiero mówić o fanatykach i zamachowcach. Ba, oni fanatyków i zamachowców potrafią wychować, większość zamachów jest wykonywana nie przez uchodźców i imigrantów, a ich dzieci i wnuków, którzy mimo urodzenia się w rozwiniętej, zachodniej Europie dalej nie dają się zasymilować. System socjału i kontroli, także tej na granicach, jest bardziej dziurawy niż ser szwajcarski
@Aracz: Bo na zachodzie ich za dużo przyjmują jednocześnie nie robiąc nic aby ustabilizować sytuację w Syrii i innych Sudanach Południowych. W Polsce przypominam mieliśmy przyjąć 7tyś albo 14tyś co nie jest dużo liczbą , Czeczenów czy Ukraińców przyjmujemy więcej. A co asymilacji po części prawda ale chciałbym jakiś danych dot. Jak asymilizują się uchodźcy
@trawapl: PO zwiększyło rolę Polski na świecie , rozwinęło kraj , armię i budowało podstawy pod budowę silnej i bogatej Polski. A PiS zjurinował TK , rozjebuje na naszych oczach SAN , 500+ to hak na typowych januszy który jest źle zrobiony , mieszaknie plus to tylko obciążenie dla budżetu , PiS psuje Polskę dobre imię. I takie reformy PiSu są dobre że nawet przychylne PiSowi USA niepokojąco patrzy na nowe reformy.
źle mówisz Ale nie chce mi się tłumaczyć bo Ty i tak nie zrozumiesz PO to gówniana partia A PIS jest najlepszy i przekonasz się o tym qw wyborach bo wygra PiS Anie jakieś gówniane PO
500+ jest po to żeby było więcej dzieci w Polsce, mieszkanie+ jest po to żeby stunenci mieli gdzie mieszkać a reforma sądownictwa jest po to żeby były sprawiedliwe wyroki
@trawapl: 500+ jeśli chodzi o dzietności ma słaby wpływ , reforma sądownictwa jest potrzebna ale nie tak jak to robi PiS , bo wyroki będą sprawiedliwe w oczach PiSorów
@trawapl: A teraz władze nad sądami, a szczgolnie SN będzie miec PiS. Autorytaryźmie przybywaj! No i 500+ jest olbrzymim obciążeniem dla budżetu(każde kosztuje okolo 600 zł) nie lepiej zamiast tego dać więcej ulg podatkowych? Tak samo mieszkanie plus. Nie lepiej ułatwic podatki, zakładanie firm itd?
Jeśli mówisz że robienie wszystkie co nakazują większe kraje zachodnie to liczenie się na arenie międzynarodowej to gratuluje. W czasach kradzieży pieniędzy z ofe(gdzie po drodze zaginęło 19 miliardów)prezes tk pytał się Tuska jaki ma być wyrok i skończyło się na tym że legalnie zostali okradzeni obywatele. Prowokacje na marszach niepodległości, skazanie za podniesienie krzesła przy Komorowskim. Afera reprywatyzacyjna. Podniesienie wieku emerytalnego. Pendolino i Karakale.
Co do głosów że PiS chce wyprowadzić Polskę z UE to chciał bym lecz to się nie stanie. O demokrację się nie martwię bo PiS działa demokratycznie czyli mają większość głosów i robią dosłownie co im się podoba i jak dla mnie to Kaczyński może sobie zostać nawet Królem Polski(chociaż lepiej widział bym Dude na tym stanowisku). Demokracja nigdy nie doprowadziła do niczego dobrego, a szczególnie taka która kończy się na wybraniu swojego właściciela który najlepiej nakłamie i naobiecuje.
Kończąc powiem tyle że rozumiem PiS może się nie podobać, może nie podobać się to co on robi i można być temu przeciwnym, ale jeśli ktoś nadal jest w stanie popierać PO to gardzę tymi ludźmi i jedyne prawdziwe zmiany w kraju jest w stanie wprowadzić albo ludzie z Kukiz np Jakubiak albo partia Wolność np Korwin, ale nie musi być on jest tam wielu innych rozsądnych i wykształconych ludzi, chociaż ja osobiście popieram Korwina mimo iż jest kilka rzeczy z którymi się nie zgadzam. Powiem jeszcze że Korwin bardziej szanuje kobiety niż jakakolwiek feministka.
@Hyberius: "Jeśli mówisz że robienie wszystkie co nakazują większe kraje zachodnie to liczenie się na arenie międzynarodowej to gratuluje" Nigdzie nie pisałem i nie uważam tak. Chodziło mi o np. Zwrócenie uwagi zachodu na Ukrainę w 2014
"Podniesienie wieku emerytalnego" było potrzebne , ZUS ledwie żyje i potrzebuje reformy.
"Karakale" to była dobra dezycja , przynosiła by Polsce większą obronność i nowe miejsca pracy
"Co do głosów że PiS chce wyprowadzić Polskę z UE to chciał bym lecz to się nie stanie"
Nie wyprowadzi z Polski Uni i raczej też wątpię aby to zrobili i spowodują swoją polityką to że staniemy się dla Uni ch*jowym krajem do rozmów.
"O demokrację się nie martwię bo PiS działa demokratycznie"
Nauraszanie nieżależności sądów to działanie nie demokatyczne. Oczywiście zaraz mi wyjedziesz z argument że PO też miało swoich sędzi bo mieli ale mino wszystko byli neutralni partiyjnie
"ale jeśli ktoś nadal jest w stanie popierać PO to gardzę tymi ludźm"
Szczerże nie popieram PO w 100% ale lepszej opcji która odpowiada moim pogladą nie ma (no chyba że PSL)
"partia Wolność np Korwin, ale nie musi być on jest tam wielu innych rozsądnych i wykształconych ludzi, chociaż ja osobiście popieram Korwina mimo iż jest kilka rzeczy z którymi się nie zgadzam"
Korwin nie nadaje się do niczego. Polska nie może pozwolić na obniżenie podatków do minimum oraz zniesienia darmowej edukacji , SZ , systemu emerytalnego bo pozowadowało by to więcej zła. Polska potrzebuję reform i przemyślanych dezcji a nie rozwalania wszystkiego tylko dlatego że nie ma się na nie pomysłu. Obecnie żadna partia tych reform nie zrobi.
Nie chcę się wypowiadać o polityce, ale odniosę się do Karakali.
Wybranie karakali nie było do końca przemyślane, bo nie nadaje się do zadań, do których miał być w Polsce przeznaczony. Nie jest to świetna konstrukcja, to typowy transporter na dalekie dystanse (który za pierwszym razem, nie przeszedł testów we Francji). Założenia konstrukcji to zrobienie jak największej ilości miejsca i zabranie jak największej ilości ładunku, pozostawiając możliwość przemieszczania się w warunkach mniej bezpiecznych (na przykład, nad terenem wroga, gdzie taki w pełni transportowy Chinook porusza się tylko po zabezpieczonej przestrzeni lotniczej). Sprawdza się przy ewakuacji i przenoszeniu jak największej masy żołnierzy na pole walki, także do ewakuacji i misji ratunkowych, ze względu na daleki zasięg. Jednak problem tutaj jest taki, że do niczego nie nadaje się najlepiej. Na nasze warunki, niewiele różniłby się od postsowieckich konstrukcji w wydajności. Karakal to śmigłowiec który przez próbę uniwersalności, stał się niepodatny na modyfikację. Czyli może wykonywać kilka podstawowych zadań, z głównym ukierunkowaniem na ratownictwo bojowe, ale do reszty działa jak półśrodek. Nie można zrobić czegoś, co ma mieć jak największą pojemność, a za razem zachowa dużą zdolność we wszystkich zadaniach. Dlatego jak dotychczas, Francuzi starają się go nie używać, 50 sztuk sprzedali do Brazylii, coś poszło do Kazachstanu, Indonezji, Malezji, Meksyku i Tajlandii.
Polsce sytuacja jest inna, zacytuję tutaj redaktora pewnego czasopisma o lotnictwie (Bartosz Głowacki"Skrzydlata Polska")
"Śmigłowiec znany pod nazwą Caracal to wyspecjalizowana wersja do zadań ratownictwa bojowego, my natomiast zamierzaliśmy kupić Caracale w różnych wersjach: zwalczania okrętów podwodnych, poszukiwawczo-ratowniczych, transportowych; chcieliśmy zrobić z jednego kila różnych wersji, podobnie jak Brazylijczycy"
W skrócie, Karakal nie jest zły, ale w tym, do czego miał być w Polsce przeznaczony, nie byłby lepszy od konstrukcji które pozostawili na sowieci.
Skoro Zus sobie nie radzi to należy go zlikwidować, bo inaczej będzie ciągłe podnoszenie wieku emerytalnego i skończy się na tym że wszyscy będą płacić, a nikt nie będzie otrzymywał tej emerytury.
Co do karakali to nie dość że są to śmigłowce nie najlepsze to jeszcze mieliśmy je kupić drożej niż inne kraje.
Większe zachodnie kraje nigdy się nie liczył i liczyć nie będą z głosem Polski czy innych mniejszych krajów.
Demokracja to rządy większości nie mają nic wspólnego z przestrzeganiem prawa.
Czyli twoje poglądy są takie że mówią jedno robią zupełnie co innego?
Oczywiście że Polska może sobie pozwolić na zlikwidowanie ZUSu, edukacji państwowej(może działać na zasadach bonów od państwa, ale szkoły muszą być prywatne by uczyć dobrze), podatku dochodowego który jest najgorszym możliwym podatkiem. Polska potrzebuje przede wszystkim uwolnienia przedsiębiorczości ludzi i zdjęcia ograniczeń(pozwoleń, licencji, rozliczania się z każdego grosza i tłumaczenia skąd się go ma).
@Hyberius: Zagazam się co do likiwadcji ZUSu ale zamiast jego zrobić porządny system emerytalny a nie likiwodować
Karakle nie wiem czy są dobre na nasze warunki czy złe ale oraz jakie ceny ale lepsze karakle niż brak niczego zwłaszcza że stracę śmigłowiece nie będą wiecznie służyły
Gówno Prawda , jakoś liczyły się z Polską tak że min. Dzięki nam na Rosję założono sankcje. I państwa będą się z nami liczyć jeśli będziemy dobrze prowadzić politykę zagraniczną. Bo na razie to przez dezycję w sądownictwie i wypianie dupy na UE Czechy i Słowacja chcą wyjść z V4
Tutaj szkoda szępić ryja. Jeśli demokracja działa dobrze to i miejśość będzie brana pod uwagę. Ale z mniejszościami to raczej wadą nie do przeskoczenia. Demokracja jednak jest najlepszym ustrojem jaki do tej pory wymyślono. Choć jest słaba
Nie , raczej to że PO nie odpowiada moim pogladą w całkowicie lub prawie całkowicie.
Edukacja w Polsce jest dobra i potrzebuje jedynie poprawek , edukacja prywatną niczego nie zmienii na plus a nawet zrobi źle. Podatek dochodowy powinien być obniżony a nie zniesiony. Programy socialne , inwestycje państwa trzeba skąś infansować .
@Hyberius: ch*ja prawda to co mówisz.... Pis nie kupił karakali i mały być niby nowe helikoptery Macierewicz obiecał i gdzie są ja się pytam?! Robią wstyd całej Polsce w Europie słynne 27-1 jak można nie głosować na Polaka?! Zniszczyli trybunał konstytucyjny i teraz dążą do zniszczenia sądu najwyższego i upartyjnienia ich. Pan Kaczyński obraża opozycje a sądy mu nic nie zrobią dlaczego? bo pan Ziobro niby rządzi i już praktycznie nie są nie zależne.. Dążą wkońcu do tego , że na Polska będzie musiała płacić duże kary i nie będzie miała prawa głosu.
@Filipsss: Oczywiście że nie ale żeby ludziom uciekającym przed wojną , głodem , ch*jową sytuacją no trzeba wypuścić (ale nie wszystkich i z ograniczeniami i na naszych zasadach). A co do wyjścia z UE to ch*jowy pomysł.
nie każdy muzułmanin to terrorysta ale każdy terrorysta to muzułmanin
ale prawda jest taka że NIKOMU nie można ufać była taka sytuacja że zje**na muzułmanka Z DZIECKIEM się WYSADZIŁA tak matka z dzieckiem!
@Filipsss: Nie ku*wa to nie winna uchodźców czy UE że są zamachy to winna USA , Polski (tak Polski) i WB i innych że często najeżały na bliski wchód prowadząc do destabilizacji regionu i do powstania problemów.
@Filipsss: Dobra masz tu kilka linków poczytaj , uspokój swoją nienawiść , przemyśl na spokojnie.
httXps://pl.wikipeXdia.orXg/wiki/XWojna_w_AfganXistanie_(oXd_2001)
httXps://pXl.wikipedia.XorXg/wiki/II_wojnXa_w_ZaXtoce_Perskiej
Bez "X" Poczytaj też o innych konfliktach w sytuacji politycznej na bliskim wchodzie
aha okej afganistan to była walka z talibami
zatoka perska... SERIO?? TO NIBY WINA USA??? GDZIE?? To saddam wywołał wojnę której nie mógł wygrać co mieli niby dać mu zająć kuwejt i potem jeszcze kilka innych państw?
@Filipsss: USA najechało Irak ponieważ pan George B.Bush ubzdurał sobie że Saddam Husajn posiada broń masowego rażenia.Oczywiście poza odpadkami które zostały m.in z wojny irańsko-irackiej 80-88 która była porozdzielana po całym kraju i praktycznie nie nadawała się do użytku nic nie znaleziono.USA potrzebowała rozpętać kolejną wojnę zarobkową wiadomo że o ropę. Amerykańskie firmy też nieźle zarobiły na "odbudowie" Iraku z zgliszczy wojennych.Co do Afganistanu wszystko zaczęło się kiedy od radzieckiej inwazji w 79r..Oficjalnie USA nie mogło się mieszać a po cichu szkolili mudżahedinów którzy po rozpadzie ZSRR "przekształcili" się w talibów którzy przejęli władzę w kraju.Dopiero w 2001 po 11 września Amerykanie postanowili zainterweniować i tak rozpoczęła się w mocnym skrócie i uproszczeniu wojna w Afganistanie.
@DaKnight: tak szkolili ich żeby zatrzymać rosję ale to nie wina usa że oni się stali talibami a jak myślisz co by się stało gdyby USA nie zatrzymało saddama?
@Filipsss: Nie jestem ekspeetem ale według mnie trwała by tam zimna wojna pomiędzy Irakiem a Iranem,ISIS by nie powstało tak samo wojna domowa w Syrii możliwe że nawet by się nie zaczeła a napewno byłaby mniej krwawa.
PO to banda zlodzieji i oszustow. Oglodasz czasem tv? Co chwile wyvhodzi na jawa ze platforma cos zje**la. Za pisem tez nie jestem ale jest duzo lepszy niz PO
@klej12: -złodzieje
-ludzie wprowadzający autorytalzyzm , wycinanie lasów , wprowadzających prpogadnę TVP , złodzieje , psujący dobre imię polski
Jak myślisz kto gorszy
@D2222222222: Kary na Polskę popieram dlatego że jeśli Polacy dostaną po kieszeni to opuszczenie ZSRE stanie się realne. To że Tusk jest POlakiem nic nie znaczy bo nic nie robił i nie robi dla Polski, zresztą to sztuczne stanowisko i tak nic nie znaczy. Gdyby wasze wspaniałe PO przez 8 lat zrobili porządek z TK i Sądami to teraz nie było by problemu, tak samo gdyby nie wybrali swoich sędziów do TK to pis legalnie by tych swoich tam włożył i nikt by na to nawet uwagi nie zwrócił. Co do opozycji to na sama się obraża i robi z siebie debili.
Nie da się zrobić dobrego systemu emerytalnego państwowego ponieważ prędzej czy później znowu zaczną się durne wydatki przez co znowu nie będzie w nim wpłacanych pieniędzy, zacznie się do niego dopłacać i znowu będzie to samo.
Oczywiście że jakieś trzeba kupić, ale nie takie za takie pieniądze.
Nałożenie sankcji na Rosję było głupie i kompletnie niepotrzebne bo to nam się mocniej oberwało nie im, ale oczywiście zwykłych ludzi nie prowadzących interesów z Rosją to nie interesuje że ludzie tracą pieniądze. Co do Słowacji i Czech to nie wiem bo nie znajduje żadnych informacji by się przejęli naszymi sądami.
Edukacja prywatna zmieni to że szkoły zaczną uczyć jak chcą i czego chcą i to rodzice będą decydowali czego i jak ich dzieci mają się uczyć. Jest jeszcze przymus edukacji co jest najgorszą możliwą rzeczą jaka może być.
@Hyberius: Tak ty też dostaniesz po kieszeni bez pieniędzy z UE Polska gospodarka by znacząco osłabła my nie jesteśmy tak bogaci jak Wielka Brytania... Tusk jest przedstawicielem Uni Europejskiej a nie Polski
i nie może faworyzować jeden kraj. A PO włożyła swoich sędziów legalnie a nie jak PIS to zrobił łamiąc konstytucję...
@D2222222222: Może zakończymy ten shirstorm i uznamy że WSZYSCY a napewno większość polityków to kretyni i złodzieje bez względu na poglądy i przynależność partyjną?
@Hyberius: Da się tylko trzeba umieć i w następnych latach dobrze planować budżet
Dobre uzbrojenie kosztuje , budowa np. Huba logistycznego (który chce zbudować PiS to akurat dobra dezycja) to duże koszty , budowa autostrad , dróg , szpitali itp. itd. kosztuje
Nałożenie sankcji na Rosję było dobre bo pokazano że nikt nie pozwoli Putin robił co chce
Przymus edukacji jest dobry i potrzebny bo zaś 40% obywateli to analfabeci i nie potrzebni do niczego. Powstwą silnej gospodarki jest dobra edukacja co świetnie pokazuje Singapur. I jestem zadania że tego czego uczymy się w podstawówce i gimnazjum się na przyda. Nigdy nie wiadomo co mam się przyda
Co niby takiego PO kradło. Według mojej wiedzy nic nie ukradli. Przez dwa lata rządu PiSu już by kogoś posadzili.
Natomiast PO była nagrywana w restauracjach przez kelnerów. Dziwne, że PiSu nie nagrywali. Przez to przegrali wybory. Teraz chcą wysadzi Polskę z UE. Brzmi jak robota ruskich, czyli ich sposób na rozpad UE. Zamiast dogadywać się z silną UE dogada się z Niemcami i resztę słabych krajów oleje. Rosyjskie służby wybrały Wam PiS na rzadzacych, a Wy się cieszycie.
@amanda: Rosjanie nie chcą rozpadu UE. Plan jest inny, dla Ruskich najlepiej byłoby, gdyby powstały "Stany Zjednoczone Europy" i gdyby zamiast armii państw członkowskich, Europa miała tylko jedne, wspólne siły zbrojne.
Dlaczego? Zamiast 28 państw, które mogą się politycznie przyczepić, albo nawet grozić i interweniować zbrojnie, byłoby jedno. Przypuśćmy, że powstają Stany Zjednoczone Europy, Ruscy nagle zagarniają część Polski wschodniej. Państwa zachodnie uznają ruskim te ziemie, nie chcą wywoływać globalnego konfliktu (przed 2 wojną tak samo postąpiono z Austrią i Czechosłowacją [Czechosłowacja miała mocne układy z zachodem, szczególnie z Francją]). Polska nie ma wojska, bo jest jedno wojsko europejskie które interweniuje tylko za zgodą wszystkich państw członkowskich. Tak więc Polska nie może walką o swoje interesy pociągnąć za sobą innych państw, nie może też wezwać na przykład Stanów Zjednoczonych do pomocy, bo jako "stan" europy nie może prowadzić własnej polityki zagranicznej.
Tego właśnie chcą Ruscy ;)
nie potrzeba zadnych danych przy wszystkich zamachach terrorysci krzycza : " Za Allaha" terorysci innych religii nie istnieja ( jakies wyjatki na pewno sa )
@Aracz: Nie zgadzam się z tezą, że silna UE jest na rękę Rosji. Prosty przykład: przez lata cena gazu była ustalana politycznie. Polska za gaz płaci 600$, bo ich nie lubimy. Węgry wchodzą nam w tyłek to im damy 300$. Niemcy spoko, damy im 350$. A teraz ich i negocjuje z całą UE. Trochę gorzej co? Już Polski nie pokarasz.
Albo kwestia sankcji. Napadasz na Ukraine i Bach, sankcje od 27 krajów jednocześnie i co pół roku przedłużane. Widzę to jako czarny scenariusz.
Albo to: Rosja wprowadza zakaz importu wieprzowiny z Polski, a tu kontroli sankcja: zakaz paliwa z Rosji do całej UE.
@amanda: prawda, nie chcą silnej Europy. Chcą słabą Europę połączoną w jeden twór polityczny, by scenariusz o którym napisałem mógłby być prawdziwy.
Połączenie Unii Europejskiej w "Stany Zjednoczone Europy" wcale nie oznacza, że będzie ona silniejsza. Będzie bardziej zjednoczona, ale większą z możliwych słabości, wynikającą właśnie z jedności politycznej, opisałem w poprzedniej wypowiedzi
@kokosek112: umiesz czlowieku czytac? Pisalem o wyjatkach. Poza tym religia chrzescijanska potepia takie rzeczy dzialal bez zgody ale i tak nie dostalby pozwolenia ten czlowiek dzialal sam chyba rozumiesz o co mi chodzi
@kokosek112: Racja w religii muzulumanskiej swieta wojna rozpoczyna sie gdy ich religia jest przesladowana a ci se robia zamachy i mysla ze robia dobrze bo maja sprane mozgi
@klej12: a nie są prześladowani? Od kilkudziesięciu lat ich państwa są strefą wojny pod pretekstem "misji pokojowych", w których uczestniczą lub uczestniczyły prawie wszystkie państwa Europejskie, są eksploatowani z ropy przez USA (a amerykanie jakby na to nie patrzeć, są chrześcijanami) a w Palestynie (zresztą, ziemi okupowanej) Izraelczycy strzelają do protestujących muzułmanów. Co na zabijanie protestujących mówi Londyn, w którym trwają palestyńskie manifestacje mające na celu zwrócenie uwagi na ten problem? Nic. Zachód dał Żydom państwo i przyzwala na to, by obywatele tego państwa mordowali jego wcześniejszych mieszkańców.
Nie muszą mieć spranych mózgów, faktycznie są prześladowani. Nie jako uchodźcy i imigranci, są mordowani przez siły z zewnątrz w swoich ojczyznach. Cały ten kryzys terrorystyczny i uchodźczy został wywołany na życzenie cywilizacji zachodniej, nie wyszedł sam z siebie z państw muzułmańskich
Jeszcze tak dodam - piszę o zachodzie, bo dla muzułmanów cały zachód jest uznawany za jedność, za koalicję, ze względu na lata współpracy w niszczeniu bliskiego wschodu.
Komentarze
OdświeżEdytowano - 2 sierpnia 2017, 12:54
Hurr durr Duda Marioneta kaczora hurr durr!
Hurr durr jeb*na opozycja hurr durr!
Tak widzę,internetowe gadki o polityce xD
PS. Osobiście,mało mnie to obchodzi xD
Tylko Polska Partia Uczciwości,a nie jakieś platformy i prawa xD
Odpisz
22 lipca 2017, 13:07
W nastepnych wybaorach glosuje na nowoczesna
Odpisz
30 lipca 2017, 00:17
@Pikachu_fan_Subaru: Poje**ło...
Odpisz
29 lipca 2017, 02:06
partia Wolność
Odpisz
21 lipca 2017, 17:01
Nie jestem za żadną z tych partii, jestem za Polską. Kiedy ktoś robi dobrze dla Polski to mu klaszcze, a jak nie to buczę. Jak na razie PIS robi w miarę dobrze, a PO przez te lata rządów nie spełniło większości swoich obietnic wyborczych, okłamuje Polaków, i napycha sobie kieszenie
Odpisz
21 lipca 2017, 18:27
@DarkusPL: Jesteś za Polską. Wybierz Korwina.
Odpisz
21 lipca 2017, 18:32
@DarkusPL: Według Ciebie robienie z kraju demokratycznego kraju de facto autorytarnego i wypinanie dupy na inne kraje jest "w miarę dobrze" ? PO , fakt nie spieniło większości obietnic , okłamywało Polaków i napychało sobie kieszenie ale PiS robi właściwie (no poza realizacją obietnic) samo.
Odpisz
Edytowano - 21 lipca 2017, 18:45
@DarkusPL: Nic nie robienie i kłamanie: >:C
Robienie z kraju je**nej dykatury: :D
Odpisz
21 lipca 2017, 18:52
wybiorę go jak dorośnie
Odpisz
21 lipca 2017, 19:00
@lorax12: Korwin jest dorosły od 9 roku życia.
Odpisz
Edytowano - 21 lipca 2017, 19:03
ta jasne
A ja jestem jak Benjamin Button
Odpisz
21 lipca 2017, 19:04
@lorax12: Benjamin Button to postać fikcyjna.
Odpisz
21 lipca 2017, 19:06
no nie mów
Brawo *klaszcze*
Odpisz
21 lipca 2017, 19:16
Ty tak na serio ?
Odpisz
Edytowano - 21 lipca 2017, 19:17
@ZnawcaLiteraturyPolskiej: Dyktatura skupia władzę w rękach jednego człowieka, a PIS to partia polityczna. Jakby PO miało większość w sejmie to też uważał byś to za dyktaturę? Wiesz w ogóle jak wygląda dyktatura?
W Korei Północnej,Rosji czy Białorusi za takie akcje jak KOD odpi***ala to by ich rozstrzelali, albo spałowali, a w Polsce każdy może sobie obrażać rząd i ch*j mu zrobią. W Polsce za wpis na facebooku nie idzie się do więzienia, co innego w Niemczech.
Odpisz
21 lipca 2017, 19:20
@DarkusPL: Tylko że większość akcji PiSu jak nie wszystkie kontroli Kaczyński który też ma pod kontrolą Dudę.
Odpisz
21 lipca 2017, 19:32
O Korwinie? Jeśli tak to na serio.
Odpisz
21 lipca 2017, 19:35
Inne kraje naważyły sobie piwa to teraz powinny je wypić. Polska nie jest i nie będzie krajem autorytarnym, ponieważ PIS nie narusza zasad demokracji.
Odpisz
21 lipca 2017, 19:35
Niestety mam złą wiadomość : masz poważne uszkodzenie mózgu
Odpisz
21 lipca 2017, 19:36
Dlaczego?
Odpisz
21 lipca 2017, 19:38
@DarkusPL: grzebanie i upartyjnianie SN który decyduje o ważności wyborów jest de facto wprowadzaniem autorytarności. Teraz wystarczy że PiSory przegrają w wyborach to SN i tak ny tego nie zatwierdził , sfabrykował dowody oraz prowadził cyrk aż jedyna słuszna partia nie wygra. Nie mówię że tak się stanie na pewno ale istnieje prawdopodobieństwo
Odpisz
21 lipca 2017, 19:39
Ma Pan dowód?
Odpisz
21 lipca 2017, 19:39
PO miała całkowitą kontrolę nad SN i przegrało wybory.
A poza tym pis i po to jeden układ.
Odpisz
21 lipca 2017, 19:43
PO za swoich rządów też upartyjniło Sąd Najwyższy i dało im to coś? NIC im to nie dało. Jak PIS przegra następne wybory to znowu będzie wymiana sędziów i tak w kółko.
Odpisz
21 lipca 2017, 19:43
Nie miało zbyt wielkiej kontroli , wybory przegrało bo PiS naobiecał populistycznych haseł , plus rozdrobiona opozycja do PiSu nie pomogła
Odpisz
21 lipca 2017, 19:44
Odchodząc od tego, SN nie ma nic do wyborów.
Odpisz
21 lipca 2017, 19:46
@DarkusPL: Szukałem w Google informacji o upartyjanianiu SN przez PO , 13 stron i nic.
Odpisz
21 lipca 2017, 19:47
Zatwierdza ich ważność to ma do wyborów
Odpisz
21 lipca 2017, 19:49
A jest coś o upartyjnieniu teraz.
Odpisz
21 lipca 2017, 19:50
Jest , coś 9 stron , reszta o TK
Odpisz
21 lipca 2017, 19:52
W Yahoo tez tylko o tym plus "jak znaleźć uchwały SN"
Odpisz
21 lipca 2017, 19:52
W Bingu najprawdopodobniej będzie to samo
Odpisz
21 lipca 2017, 19:56
To powiedz mi kto wybrał SN kiedy rządziło PO.
Niespodzianka, PO
Odpisz
Edytowano - 21 lipca 2017, 20:01
@DarkusPL: Niespodziana nie PO a Zgromadzenie Ogólne Sędziów SN
Odpisz
22 lipca 2017, 13:19
@DarkusPL: w rękach pana prezesa
Odpisz
22 lipca 2017, 13:33
@DarkusPL: A ja powiem tak: nie lubię działania żadnej z tych partii, nie przepadam też za większością polityków (Obi-Wan approves :D ), ale wolę rządy PiS od rządów PO. Dlaczego? Otóż dlatego, że PO napychało sobie koryta, zamiast robić dobrze najpierw dla Polski, najpierw robili dobrze dla siebie, a dopiero potem dla Polski (przynajmniej tak to wyglądało), zamiast polepszać życie obywatelom, polepszali życie bogatym, firmom i samym politykom, zadłużali Polskę, a teraz skarżą na własny naród do Unii Europejskiej. Świetne podejście.
Natomiast PiS: ma większość wyborczą, więc robią, co im się żywnie podoba, zachowują się, jakby uważali, że to oni mają zawsze rację, pan Kaczyński oskarża wszystkich z PO na prawo i lewo, że na pewno to oni pomagali w zamachu na jego brata, zapominając, że sam jego brat mówił o sądach, że to najlepsza obrona przed zakusami polityków, a teraz sam on robi coś, co może złamać najważniejszą zasadę sądownictwa: niezależność. Ja rozumiem cel: naprawienie patologii w sądach, no ale można to chyba zrobić w inny sposób, zamiast zachowywać się, jakby to PiS miał zawsze rację i mógł wybierać sobie sędziów.
Ale PiS przynajmniej COŚ robi dla Polski.
Odpisz
22 lipca 2017, 13:39
@DarkusPL: Nie odzywaj się, jeśli się nie znasz, to odwieczna zasada, bo i sobie psujesz respekt, i innym nastrój. Dyktatura, tak się składa może też być w rękach partii. Fakt, że nie uważam, żeby PiS wprowadzał dyktaturę, ale zaczyna to przypominać coraz bardziej ustrój autorytarny.
Odpisz
22 lipca 2017, 13:40
@ZnawcaLiteraturyPolskiej: Dyktatura nie zawsze jest zła. Fakt, że nie lubię PiS'u, ale tak tylko zauważam.
Odpisz
22 lipca 2017, 14:25
@Baturaj: Mogę wiedzieć w jaki sposób PO działało na szkodę Polski i okradało obywateli? Bo to chwytliwe hasła, ale bez poparcia w faktach.
Odpisz
22 lipca 2017, 16:06
@DarkusPL: ,,nikt Ci tyle nie da ile ja Ci obiecam"
jak bym obiecał że zabiorę wolność słowa i to zrobił to był bym dla Cb dobrą partią? to że robią co obiecali nie znaczy że jest to dobre.
Odpisz
22 lipca 2017, 16:21
@M_ateo_1: Po tej ustawie o SN odnoszę wrażenie że PIS chce doprowadzić do odejścia Polski z UE. Niestety dla mnie też to jest nie do zrozumienia. Sorry taki mamy klimat ;___;
Odpisz
22 lipca 2017, 16:32
@Nanook: Posłuchaj dowolnej osoby zamieszanej w politykę, która jest inteligentniejsza niż ty czy ja. PO kierowało swoje środki na to, żeby bogatym, wpływowym ludziom, w tym politykom, żyło się dobrze, żeby mieli wypełnione koryta. Nie kierowali się interesem obywateli. Nie kierowali się interesem ludzi młodych, nie robili praktycznie nic, żeby młodzi mieli lepsze możliwości pracy. Nie kierowali się interesem ludzi starszych, podwyższając emerytury. Nie kierowali się interesem państwa, sprzedając lasy. Nie kierowali się interesem państwa, ignorując możliwy kontrakt na ropę ze Szwecją, pod Bałtykiem. Bo Rosja im zabroniła. Od kiedy to my, Polacy, jesteśmy wciąż pod rosyjską łapą, co? Od kiedy to zwykli obywatele mają być podporządkowani bogatej mniejszości?
Takie fakty Ci wystarczą? Bo mi tak. A to nawet nie jest część tego, co robili.
Odpisz
22 lipca 2017, 16:37
@Mrs_Julka: Ehmmm...
Osobiście nie przepadam za Schetyną, o wiele bardziej wolałabym żeby przewodniczącym tej partii (a także prezydentem jakby PO wygrało w wyborach) był Donald Tusk ~ niejednokrotnie zdarzały mu się jakieś pomyłki i błędy ale on przynajmniej umiał wyjść z jednorakich sytuacji. Gdyby Donald Tusk startowałby w wyborach (bardzo ucieszyłabym się z tego gdyby Tusk założył własną partię) napewno głosowałabym na niego <oczywiście gdybym miała 18 lat>.
Odpisz
22 lipca 2017, 16:39
@Mrs_Julka: I gdy czytam twój komentarz to przynajmniej PO sprzedawała lasy, a nie tak jak PIS je wycinała.
Odpisz
22 lipca 2017, 16:48
@Mrs_Julka: A co powiesz o wypowiedzi osoby która rządzi naszym państwem? Cytuje: ,,Wiem, że boicie się prawdy, ale nie wycierajcie swoich mord zdradzieckich nazwiskiem mojego brata. Zniszczyliście go, zamordowaliście, jesteście kanaliami!", a potem w telewizji (niby ,,Polskiej") mówił że niczego żałuje i jeszcze się chwalił że jest bardzo dumny z tego co powiedział.
Odpisz
22 lipca 2017, 16:53
@Baturaj: Nie chcę słuchać innej osoby. To ty napisałeś, że PO okrada Polskę, więc pytam ciebie i to od ciebie chcę usłyszeć odpowiedź. Więc nie odwołuj się do wyższych instancji.
Natomiast co do tego co napisałeś:
"PO kierowało swoje środki na to, żeby bogatym, wpływowym ludziom, w tym politykom, żyło się dobrze, żeby mieli wypełnione koryta. Nie kierowali się interesem obywateli. Nie kierowali się interesem ludzi młodych, nie robili praktycznie nic, żeby młodzi mieli lepsze możliwości pracy."
W sensie tutaj nic nie napisałeś. Ja również mogę napisać, że PiS wprowadza w Polsce rządy autorytarne, ale to nic nie znaczy. Dopiero jak to rozwinę i powiem, że wprowadzają powoli rządy autorytarne, PONIEWAŻ wprowadził ustawę o Sądzie Najwyższym, która zakłada usunięcie sędziów z III filaru władzy (konstytucyjnie niezależnego) i zastąpienie ich wybranymi przez ministra sprawiedliwości z PiSu. O, i tu już można uznać za argument. Natomiast chwytliwe hasła, argumentami nie są.
"Nie kierowali się interesem ludzi starszych, podwyższając emerytury."
Ależ właśnie interesowali się interesem ludzi starszych. Chyba nie rozumiesz jak działa system emerytalny. Podwyższenie wieku emerytalnego spowoduje to, że te emerytury w ogóle jeszcze będą. Bo przy obecnej tendencji przyrostu naturalnego system emerytalny by za chwilę upadł. To, że ludzie będą pracować te 2 lata dłużej sprawi, że więcej osób w wieku produkcyjnym będzie pracowało na te w wieku poprodukcyjnym, których z uwagi na niski przyrost naturalny jest coraz więcej. Dzięki temu również emerytury są wyższe jak możesz zobaczyć w grafice, którą zamieściłem.
"Nie kierowali się interesem państwa, sprzedając lasy."
Nikt nie sprzedawał lasów. Polecam przeczytać całą ustawę. Tu chodzi jedynie o MOŻLIWOŚĆ kupienia gruntów państwowych w celach stricte publicznych (rurociągi, drogi, linie energetyczne). Ba! Lasów nie będzie można również sprzedać w celu pozyskania środków przez budżet państwa. Tak że nie rozumiem w czym widzisz problem. Jak dla mnie zmniejszenie papierkologii związanej z budową autostrad prowadzących przez obszar leśny jest pozytywny i dobrze wpłynie na infrastrukturę państwa.
Nie wiem jak to długie może być, więc podzielę te komentarze na wszelki wypadek.
Odpisz
Edytowano - 22 lipca 2017, 17:08
@Baturaj: "Nie kierowali się interesem państwa, ignorując możliwy kontrakt na ropę ze Szwecją, pod Bałtykiem. Bo Rosja im zabroniła."
Szczerze mówiąc nie wiem o czym mówisz. Nigdy nie słyszałem o tym kontrakcie i w ogóle o takim wydarzeniu. Jesteś pewny, że nie chodzi ci o Danię? Bo jest właśnie planowany gazociąg między Świnoujściem a Danią o nazwie Baltic Pipe. Szydło zresztą niedawno podpisała z premierem Danii zgodę na budowę. Tyle, że sam pomysł powstania tego gazociągu wyszedł za czasów PO i to PO forsowało tę ideę. Jasne, że Rosji jest to nie na rękę, ale nie mam pojęcia skąd wziąłeś taki argument, że Rosjanie nie pozwolili PO tego gazociągu zrobić. Byłoby miło gdybyś pokazał mi jakiś dowód, link do artykułu wystarczy :)
Co do tych faktów, czy mi wystarczają... no cóż... wystarczają mi, żeby wiedzieć, że PO było dobrą partię. Różnica jest tylko taka, że wiem co te fakty oznaczają. Bo to, że lud się burzy, że "łolaboga przez tych złodziei ja to stryjku 2 lata jeszcze będę musiał pracować" i nie wie, że tak naprawdę to na dłuższą metę będzie dla nich pozytywne to inna sprawa.
PS Mam świadomość tego, że jest mnóstwo inteligentniejszych i lepiej obeznanych osób w polityce, ale wiem też, że nie jestem idiotą ;)
Odpisz
22 lipca 2017, 18:59
@Nanook: ja bym jeszcze dodał że pis lasy wycina. UNESCO nawet temu zaprotestowało.
Odpisz
Edytowano - 23 lipca 2017, 20:12
@Nanook: Uczciwie daję Ci link do całej dyskusji w Internecie:
http://suwerennosc.blogspot.com/2014/03/jjks-jak-miller-zablokowa-gaz-z .html
I jeszcze jedno: Jeśli według Ciebie większe dbanie o zamożną mniejszość, niż o większość obywateli oraz niechęć do jakichkolwiek zmian, to chyba nie mamy o czym rozmawiać.
I weź usuń sobie spacje w linku ;)
Odpisz
23 lipca 2017, 20:24
@Baturaj: xd lol bejbe, jak wstawiasz jakiś link to go przeczytaj. Leszek Miller był i jest z SLD, a nie z PO. Trochę sobie w stopę strzeliłeś ;)
Oczywiście, że mamy o czym rozmawiać, tylko byłoby miło gdybyś potwierdził jakimiś argumentami, że PO "bardziej dba o zamożną mniejszość niż większość obywateli", bo ani wysokość podatków ani jakiekolwiek ustawy dokonywane zarówno przez obecną partię rządzącą jak też i przez PO na to nie wskazują. No i chciałbym jeszcze wiedzieć, co według ciebie oznacza ta "niechęć do zmian". Masz jakieś potwierdzenie?
Odpisz
23 lipca 2017, 20:24
@Mrs_Julka: Chyba niechcący odpowiedziałaś sobie, zamiast mnie ;) To wyglądało jakbyś miała rozdwojenie jaźni xD. Ale serio: nie podoba mi się to, co powiedział Kaczyński. Nie podoba mi się ustawa PiSu.
I jakbyś poczytała więcej na temat rzekomego "wycinania lasów", to byś wiedziała, że PiS nie wycina lasów z byle powodu, tylko wycina te, które przeszkadzają, są chore itp. Poza tym na każde wycięte drzewo musi być zasadzone nowe.
Odpisz
23 lipca 2017, 20:27
@Nanook: Ok, przepraszam za ten rurociąg, mój błąd. A co PO zrobiło takiego bardzo nowego przez te osiem lat? PiS coś zrobił, tylko niestety nie to, czego ja bym oczekiwał, bo zrobiło prawie zamach na niezależność sądów. Jakby chcieli pokazać, że to oni wiedzą wszystko najlepiej.
Odpisz
23 lipca 2017, 20:57
@Baturaj: Osiągnięcia PO:
+Orliki w całej Polsce
+Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych
+Wprowadzenie emerytury pomostowej
+Podwyższenie wieku emerytalnego
+Wzrost PKB per Capita aż o 59,4% w latach 204-2015 (to jest aż 2 wynik w całej Europie)
+Oddanie do użytku 1,8 tys. kilometrów autostrad i dróg ekspresowych
+Budowa lotniska w Modlinie
+W 2012 r. w Polsce spadła relacja długu publicznego do PKB. Po raz pierwszy od 2007 r. i to mimo kryzysu europejskiego.
+Liczba miejsc pracy w latach 2008-2012 w Polsce zwiększyła się o prawie milion.
Wybacz, ale zmęczyło mnie pisanie, czy tyle ci wystarczy?
Odpisz
23 lipca 2017, 21:08
@Baturaj: tiaaaa... ,,tylko" ,,TYLKO" UNESCO temu się sprzeciwia i Europa.
Odpisz
23 lipca 2017, 21:44
@M_ateo_1: Będziesz tak się czepiał słówek? Przecież mamy to samo zdanie.
Odpisz
24 lipca 2017, 06:42
@Baturaj: lo cie panie z tymi lasami to żeś pojechał, znam wielu leśników i wiem, że taki rozpierdziel jaki dzieje się w nadleśnictwach to ani za czasów PO nie bytował ani nawet wcześniejszych lat PIS'u.
Odpisz
24 lipca 2017, 12:14
@Baturaj: ,,i jak byś poczytała na temat rzekomego "wycinania lasów", to byś wiedziała, że PiS nie wycina lasów z byle powodu, tylko wycina te które przeszkadzają, są chore itp."
bardzo to samo zdanie.
Odpisz
24 lipca 2017, 13:41
@M_ateo_1: Mówiłem o zdaniu o ustawie o Sądzie Najwyższym, ty musisz zawsze stawać okoniem?
Odpisz
24 lipca 2017, 15:58
@Baturaj: tak bardzo pisałeś o SN że aż napisałeś o wycinaniu lasów.
Odpisz
24 lipca 2017, 17:02
@M_ateo_1: Powtórzę ostatni raz: mówiłem, że mamy takie samo zdanie odnośnie USTAWY O SN. I tylko tutaj, człowieku.
Odpisz
24 lipca 2017, 18:06
@Baturaj: na temat ustawy o SN: AVE DUDA
Odpisz
25 lipca 2017, 02:48
@Baturaj: 1. skąd wiesz jakie mam zdanie o SN.
2. to nie zmienia faktu że pisałeś że wycinanie lasów jest normalne.
Odpisz
25 lipca 2017, 17:39
@Nanook: Przyczepie się bo nie wytrzymam :>
- Orliki zrobione są, ale mają parę defektów. Czasami się murawa "podwija" do góry przez co można się przewrócić. W lato jest cholernie gorąco bo guma się nagrzewa. Wolałem trawiaste boisko :P
- A miejsca pracy chyba nie zapewnia rząd, co nie? Prywatni przedsiębiorcy stworzyli i dali te miejsca pracy. PO mogło co najwyżej jakoś dopomóc na starcie, ale i tak głównie to dzięki dotacjom unijnym.
A i jako ciekawostkę podam że w tym roku była największa od lat nadwyżka budżetowa. coś koło 6 mld złotych.
Odpisz
Edytowano - 21 lipca 2017, 15:22
Wybrać mniejsze zło. Założyć własną partie. Polską Partię Uczciwości (pozdro dla kumatych).
Odpisz
21 lipca 2017, 15:24
@maxmaxi123: PePeU!
Odpisz
21 lipca 2017, 15:36
@maxmaxi123: *jest niekumaty*
Odpisz
21 lipca 2017, 15:37
@Davido: W Ranczu taka partia istniała.
Odpisz
21 lipca 2017, 16:15
@Davido: Gdyby tylko powstała taka dzisiaj, to byłaby piękna Polska :)
Odpisz
21 lipca 2017, 16:16
@maxmaxi123: Wybrać dobro. Wybrać Korwina.
Odpisz
21 lipca 2017, 16:19
> Korwin
> Dobro
Wybierz jedno
Odpisz
21 lipca 2017, 16:21
*wybiera szanowanie kobiet*
Odpisz
21 lipca 2017, 16:22
@kasjan132pl: Dobry wybór
Odpisz
21 lipca 2017, 16:23
Musisz się wszędzie wpi***alać z tym Korwinem?
Odpisz
21 lipca 2017, 16:27
@Andrzej_Duda: Nie muszę, ale chcę.
Odpisz
21 lipca 2017, 16:28
@kasjan132pl: Nikt tak bardzo nie szanuje kobiet jak Korwin.
Odpisz
21 lipca 2017, 16:31
Odpisz
21 lipca 2017, 16:41
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD,NIKT MNIE TAK NIE ROZŚMIESZYŁ OD ROKU XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.
Odpisz
21 lipca 2017, 16:50
Ta.
Odpisz
21 lipca 2017, 16:52
@wiewiur500kuba: To była partia czysto bolszewicka.
Odpisz
21 lipca 2017, 18:21
O czym ty pie**olisz?Ty w ogóle wiesz co jest PPU?
Odpisz
21 lipca 2017, 18:24
@Andrzej_Duda: Fikcyjna partia, z serialu "Ranczo"
Odpisz
21 lipca 2017, 18:24
@wiewiur500kuba: Przecież wiem!
Odpisz
21 lipca 2017, 18:27
@Andrzej_Duda: 1. Większa integracja w unii.
2. Ułatwienie kobietom sytuacji na rynku pracy, oczywiście z naszych podatków.
3. Dodatki do emerytur.
4. Nienawiść do bogatych, Kościoła i Polski.
Odpisz
23 lipca 2017, 04:19
Odwalcie sie od korwina jest inteligentniejszy niz wy wszyscy razem wzieci i gdyby tylko doszedl do wladzy zrobilby w.polsce porzadek
Odpisz
23 lipca 2017, 09:09
@klej12: Może i tak ale jego pogram wyborczy i zachowanie wskazuje na IQ poniżej 10
Odpisz
23 lipca 2017, 11:57
@klej12: A ty masz w nazwie swój poziom IQ.Gdyby Korwin doszedł do władzy,to Polska byłaby zrujnowana.
Odpisz
24 lipca 2017, 01:39
@Andrzej_Duda: Nazwa dla mnie nic nie znaczy pisze byle co ale jesli moja jest glupia to zobacz lepiej na swoja
Odpisz
24 lipca 2017, 01:41
Z tym musze sie zgodzic jego zachowanie raczej nie przyniesie mu korzysci szczegolnie przy wyborach ale jest tez wielu innych politykow np wipler ktorzy takich zachowan nie maja a popieraja i sa razem w partii z korwinem
Odpisz
22 lipca 2017, 20:45
5 bo fajny pies
Odpisz
22 lipca 2017, 19:40
i jedni i drudzy na swój sposób nie radzą sobie z rządami. Mam nadzieje że Polacy dadzą szanse jakimś innym partią
Odpisz
22 lipca 2017, 16:39
Czyli dlaczego pluralizm polityczny jest błędem. Szlachty nam trzeba, szlachty! Ale prawdziwej, nie takiej co więcej o sobie myśli niż o państwie, bo taka "szlachta" zabiła I Rzeczpospolitą, a teraz zabija III Rzeczpospolitą. Tyle że teraz ta "szlachta" inną nazwę ma. A prócz szlachty, miejmy Króla. Byle mądrego.
Odpisz
Edytowano - 22 lipca 2017, 14:50
Jeśli mam wybierać między jednym złem a drugim, wole nie wybierać wcale.
PO zrobiło swoje. I dalej destabilizuje sytuację.
PIS póki co robi robotę. Ale odpi***ala co chwile jakieś akcje typu podatek paliwowy który "ma być tylko dla kierowców"
Byle ubogacenie kulturowe do nas nie dotarło.
Zapraszam zarówno Scylle jak i Harybdę do hejtowania
Odpisz
22 lipca 2017, 13:10
Fajnie byłoby gdyby była merytokracjo-demokracja .-.
Dopuszczać do głosowania tylko ludzi mają określoną wiedzę o polityce etc. .-.
I wpuścić uchodźców, ale jak jacyś spróbują coś odpie***lić to kary takie, że o panie .-.
Pewnie da się zmusić do robienia wszystkiego w sposób haram. Jakoś .-.
Odpisz
22 lipca 2017, 14:06
popieram twoje zdanie,co to za polityka,jak ktoś się na niej nie zna
Odpisz
Edytowano - 22 lipca 2017, 13:47
Proszę, nie pozwólcie aby polityka mieszała się w wasze życie i podzielała was na różne grupy.
Odpisz
22 lipca 2017, 14:05
@ALKATRAZ: zgadzam się w 100%
Odpisz
22 lipca 2017, 13:10
GÓWNOBURZA LECI
Odpisz
21 lipca 2017, 20:48
Odpisz
21 lipca 2017, 15:19
Przywrócić komunizm!!!!111
Odpisz
21 lipca 2017, 15:36
@maxiu1244: za Gierka to było lepiej no grażynko
Odpisz
21 lipca 2017, 16:06
@maxiu1244: Weź zobacz, czy Cię przypadkiem w łagrze nie ma.
Odpisz
21 lipca 2017, 16:15
@maxiu1244: To do Korei Północnej się jedź.
Odpisz
Edytowano - 21 lipca 2017, 16:54
W Korei Północnej nie ma komunizmu, tylko socjalizm.
Odpisz
21 lipca 2017, 17:02
@Kuziemek: Pioter, idź do Gierka, to da ci cukierka.
Odpisz
21 lipca 2017, 18:48
Ku*wa. Znowu
Odpisz
22 lipca 2017, 13:31
@maxiu1244: ciekawe co za popier88leńce cię popierają dzi*ko
Odpisz
Edytowano - 22 lipca 2017, 13:38
@Filipsss: pewnie ci,którzy uważają,że komentarz jest zabawny,proste
sam też dałem,bo mnie rozbawiło
Odpisz
22 lipca 2017, 13:40
@Pandzianikki: zabawny tak ale komunizm to jest syf ten idiota chyba nie wie jak było jak te ruskie kur8wy nas okupowały :<
Odpisz
22 lipca 2017, 13:59
Gdzie ty tam komunizm/socjalizm masz?
Odpisz
Edytowano - 22 lipca 2017, 14:02
@Filipsss: oh boi
Mi się zdaje,że jego komentarz jest czysto rozrywkowy,a co do komunizmu,to ROSJANIE TO NIE JEST CAŁY PIE*DOLONY KOMUNIZM TEGO ŚWIATA,DO KU*WY CIASNEJ JEGO MAĆ
dalej już nie mam gadać o polityce,bo:
a) nie znam się na niej,a ludzi znającej się na niej szanuję
b) po prostu jej nie lubię,nie dla mnie ona jest
c) są wakacje,dla mnie najgorszy okres,aby o niej rozmawiać
No chyba,że ktoś ją lubi/zna się na nie/czuje się na siłach by dać się w dyskusję,to co innego,droga wolna
Odpisz
22 lipca 2017, 14:06
@Pandzianikki: TAK wiem że rosja to nie cały komunizm wiem że jeszcze korea północna itp ale my byliśmy właśnie przez rosje okupowani i o to chodzi
Odpisz
22 lipca 2017, 18:48
@Filipsss: W Korei Północnej nie ma komunizmu!!!!
Odpisz
22 lipca 2017, 19:29
a no tak.. był ale kiedyś... ale i tak jest zje8*ny dyktator
Odpisz
21 lipca 2017, 15:20
Ja bym wybrał PO może i kradli (jak wszyscy) ale nie robili z Polski kraju autorytarnego Dzięki rządzą PO powoli zaczęła się liczyć na arenie międzynarodowej i gospodarczo dobrze rozwijać
Odpisz
21 lipca 2017, 15:20
\____/ pudło na hejty
Odpisz
21 lipca 2017, 15:47
Ale PO zaś da muzułmanów :v
Odpisz
21 lipca 2017, 15:52
@Niszczyiel: No i ? Nie każdy mułzumanin to zamachowiec i fanatyk , a to tego aby odizolować fantyków i zamachowców mamy służby. UE pozwala i nawet nakazuje aby uchodżcy byli sprawdzani przed wjazdem
Odpisz
21 lipca 2017, 15:58
@Niszczyiel: Dylemat:
>Dać całkowicie odizolować Polskę od świata i wypiąć na Unię tyłek,a następnie wprowadzić dyktaturę PiS'u
>WINCYJ MÓZÓLMANUF.
Odpisz
21 lipca 2017, 16:11
@Andrzej_Duda: Autorytarne rządy czy dyktatyra rzadko jest dobra v:
Odpisz
21 lipca 2017, 16:14
1. Korwin nie kradnie.
2. Pis nie próbuje zrobić niczego, czego nie zrobiło po.
Odpisz
Edytowano - 21 lipca 2017, 16:16
Wszyscy znamy twojego poglądy,więc wypi***alaj.
Odpisz
21 lipca 2017, 16:17
1.Korwin nie kradnie ale rozpi***ala
2. Jakoś nie przypominam sobie aby PO psuło TAK i SN
Odpisz
21 lipca 2017, 16:17
@Andrzej_Duda: W Polsce jest z przeciwieństwie do europy zachodniej wolność słowa.
Odpisz
Edytowano - 21 lipca 2017, 16:21
Tylko,że twoje słowa są beznadziejne.A tak swoją drogą:
*W Polce jest w przeciwieństwie do Europy zachodniej wolność słowa.
Odpisz
21 lipca 2017, 16:25
Po prostu o tym nie mówili w telewizji.
Odpisz
Edytowano - 21 lipca 2017, 16:26
"a to tego aby odizolować fantyków i zamachowców mamy służby"
W europie zachodniej nie są w stanie odizolować imigrantów od uchodźców, co dopiero mówić o fanatykach i zamachowcach. Ba, oni fanatyków i zamachowców potrafią wychować, większość zamachów jest wykonywana nie przez uchodźców i imigrantów, a ich dzieci i wnuków, którzy mimo urodzenia się w rozwiniętej, zachodniej Europie dalej nie dają się zasymilować. System socjału i kontroli, także tej na granicach, jest bardziej dziurawy niż ser szwajcarski
Odpisz
21 lipca 2017, 16:26
Nie oglądam telewizji no chyba że kanały z muzyką/filmami/TVN Turbo.
Odpisz
21 lipca 2017, 16:30
@Aracz: Bo na zachodzie ich za dużo przyjmują jednocześnie nie robiąc nic aby ustabilizować sytuację w Syrii i innych Sudanach Południowych. W Polsce przypominam mieliśmy przyjąć 7tyś albo 14tyś co nie jest dużo liczbą , Czeczenów czy Ukraińców przyjmujemy więcej. A co asymilacji po części prawda ale chciałbym jakiś danych dot. Jak asymilizują się uchodźcy
Odpisz
21 lipca 2017, 16:32
Co do socialu to jest źle zrobione ale w Polsce by byle nie zostali
Odpisz
21 lipca 2017, 16:34
7 tysięcy osób, które się wysadzą to dużo.
Odpisz
21 lipca 2017, 16:35
Nie znam się na polityce ale głosuję na ZUS /s
Odpisz
21 lipca 2017, 16:35
Ku*wa nie każdy mużlumanin to zamachowiec.
Odpisz
21 lipca 2017, 16:52
Ale większość zamachowców to muzułmanie :v
Odpisz
21 lipca 2017, 16:56
Dane proszę
Odpisz
21 lipca 2017, 17:28
powiem ci tak weź nie pie**ol
Odpisz
21 lipca 2017, 18:33
@trawapl: Prawda w oczy kuje ?
Odpisz
21 lipca 2017, 19:00
PiS jest lepsze od PO PiS zrobiło 500+ reformę sądownictwa i mieszkanie+ a PO nie zrobiło nic :/
Odpisz
21 lipca 2017, 19:02
@trawapl: 500+ i mieszkanie plus doprowadzą Polskę do ruiny.
Odpisz
21 lipca 2017, 19:13
@trawapl: PO zwiększyło rolę Polski na świecie , rozwinęło kraj , armię i budowało podstawy pod budowę silnej i bogatej Polski. A PiS zjurinował TK , rozjebuje na naszych oczach SAN , 500+ to hak na typowych januszy który jest źle zrobiony , mieszaknie plus to tylko obciążenie dla budżetu , PiS psuje Polskę dobre imię. I takie reformy PiSu są dobre że nawet przychylne PiSowi USA niepokojąco patrzy na nowe reformy.
Odpisz
Edytowano - 21 lipca 2017, 19:26
źle mówisz Ale nie chce mi się tłumaczyć bo Ty i tak nie zrozumiesz PO to gówniana partia A PIS jest najlepszy i przekonasz się o tym qw wyborach bo wygra PiS Anie jakieś gówniane PO
Odpisz
21 lipca 2017, 19:28
@trawapl: Tłumacz tłumacz , chyba raczej brak argumentów się pojawił. Jak będą prawdziwe i je danymi potwierdzisz to ograne
Odpisz
21 lipca 2017, 19:30
@trawapl: A PiS wygra do da Cebulaką więcej kasy i na obieca co to będzie nam budżet rujnowało. Stalin czy Hitler też mieli duże poparcie u ludu
Odpisz
21 lipca 2017, 19:31
500+ jest po to żeby było więcej dzieci w Polsce, mieszkanie+ jest po to żeby stunenci mieli gdzie mieszkać a reforma sądownictwa jest po to żeby były sprawiedliwe wyroki
Odpisz
21 lipca 2017, 19:34
@trawapl: 500+ jeśli chodzi o dzietności ma słaby wpływ , reforma sądownictwa jest potrzebna ale nie tak jak to robi PiS , bo wyroki będą sprawiedliwe w oczach PiSorów
Odpisz
21 lipca 2017, 19:36
nie chce mi się kłócić, każdy ma inne zdanie na każdy temat
Odpisz
21 lipca 2017, 19:42
@trawapl: No ale podaj argumenty w czym reforma sądów pomorze w sprawiedliwości wyroków.
Odpisz
21 lipca 2017, 19:46
bo jak ktoś miał znajomego sędzie to on go uniewinniał i ten który pozwał bo do sądu musi zapłacić karę. I nie kłudźmy się już bo każdy ma inne zdanie
Odpisz
21 lipca 2017, 19:48
@trawapl: ta rozmowa to niczego nie prowadzi więc koniec
Odpisz
21 lipca 2017, 20:02
@trawapl: A teraz władze nad sądami, a szczgolnie SN będzie miec PiS. Autorytaryźmie przybywaj! No i 500+ jest olbrzymim obciążeniem dla budżetu(każde kosztuje okolo 600 zł) nie lepiej zamiast tego dać więcej ulg podatkowych? Tak samo mieszkanie plus. Nie lepiej ułatwic podatki, zakładanie firm itd?
Odpisz
21 lipca 2017, 21:44
To właśnie zrobi Korwin.
Odpisz
21 lipca 2017, 21:50
No w sprawach gospodarczych jest wyśmienity. Tylko reszta. No wiesz V: "GO nie ma pochoszenia ludzkiego" "po co smigłowce skoro można mieć drony" :V
Odpisz
21 lipca 2017, 22:48
Jeśli mówisz że robienie wszystkie co nakazują większe kraje zachodnie to liczenie się na arenie międzynarodowej to gratuluje. W czasach kradzieży pieniędzy z ofe(gdzie po drodze zaginęło 19 miliardów)prezes tk pytał się Tuska jaki ma być wyrok i skończyło się na tym że legalnie zostali okradzeni obywatele. Prowokacje na marszach niepodległości, skazanie za podniesienie krzesła przy Komorowskim. Afera reprywatyzacyjna. Podniesienie wieku emerytalnego. Pendolino i Karakale.
Co do głosów że PiS chce wyprowadzić Polskę z UE to chciał bym lecz to się nie stanie. O demokrację się nie martwię bo PiS działa demokratycznie czyli mają większość głosów i robią dosłownie co im się podoba i jak dla mnie to Kaczyński może sobie zostać nawet Królem Polski(chociaż lepiej widział bym Dude na tym stanowisku). Demokracja nigdy nie doprowadziła do niczego dobrego, a szczególnie taka która kończy się na wybraniu swojego właściciela który najlepiej nakłamie i naobiecuje.
Kończąc powiem tyle że rozumiem PiS może się nie podobać, może nie podobać się to co on robi i można być temu przeciwnym, ale jeśli ktoś nadal jest w stanie popierać PO to gardzę tymi ludźmi i jedyne prawdziwe zmiany w kraju jest w stanie wprowadzić albo ludzie z Kukiz np Jakubiak albo partia Wolność np Korwin, ale nie musi być on jest tam wielu innych rozsądnych i wykształconych ludzi, chociaż ja osobiście popieram Korwina mimo iż jest kilka rzeczy z którymi się nie zgadzam. Powiem jeszcze że Korwin bardziej szanuje kobiety niż jakakolwiek feministka.
Odpisz
21 lipca 2017, 23:40
@Hyberius: "Jeśli mówisz że robienie wszystkie co nakazują większe kraje zachodnie to liczenie się na arenie międzynarodowej to gratuluje" Nigdzie nie pisałem i nie uważam tak. Chodziło mi o np. Zwrócenie uwagi zachodu na Ukrainę w 2014
"Podniesienie wieku emerytalnego" było potrzebne , ZUS ledwie żyje i potrzebuje reformy.
"Karakale" to była dobra dezycja , przynosiła by Polsce większą obronność i nowe miejsca pracy
"Co do głosów że PiS chce wyprowadzić Polskę z UE to chciał bym lecz to się nie stanie"
Nie wyprowadzi z Polski Uni i raczej też wątpię aby to zrobili i spowodują swoją polityką to że staniemy się dla Uni ch*jowym krajem do rozmów.
"O demokrację się nie martwię bo PiS działa demokratycznie"
Nauraszanie nieżależności sądów to działanie nie demokatyczne. Oczywiście zaraz mi wyjedziesz z argument że PO też miało swoich sędzi bo mieli ale mino wszystko byli neutralni partiyjnie
"ale jeśli ktoś nadal jest w stanie popierać PO to gardzę tymi ludźm"
Szczerże nie popieram PO w 100% ale lepszej opcji która odpowiada moim pogladą nie ma (no chyba że PSL)
"partia Wolność np Korwin, ale nie musi być on jest tam wielu innych rozsądnych i wykształconych ludzi, chociaż ja osobiście popieram Korwina mimo iż jest kilka rzeczy z którymi się nie zgadzam"
Korwin nie nadaje się do niczego. Polska nie może pozwolić na obniżenie podatków do minimum oraz zniesienia darmowej edukacji , SZ , systemu emerytalnego bo pozowadowało by to więcej zła. Polska potrzebuję reform i przemyślanych dezcji a nie rozwalania wszystkiego tylko dlatego że nie ma się na nie pomysłu. Obecnie żadna partia tych reform nie zrobi.
Odpisz
Edytowano - 22 lipca 2017, 00:43
Nie chcę się wypowiadać o polityce, ale odniosę się do Karakali.
Wybranie karakali nie było do końca przemyślane, bo nie nadaje się do zadań, do których miał być w Polsce przeznaczony. Nie jest to świetna konstrukcja, to typowy transporter na dalekie dystanse (który za pierwszym razem, nie przeszedł testów we Francji). Założenia konstrukcji to zrobienie jak największej ilości miejsca i zabranie jak największej ilości ładunku, pozostawiając możliwość przemieszczania się w warunkach mniej bezpiecznych (na przykład, nad terenem wroga, gdzie taki w pełni transportowy Chinook porusza się tylko po zabezpieczonej przestrzeni lotniczej). Sprawdza się przy ewakuacji i przenoszeniu jak największej masy żołnierzy na pole walki, także do ewakuacji i misji ratunkowych, ze względu na daleki zasięg. Jednak problem tutaj jest taki, że do niczego nie nadaje się najlepiej. Na nasze warunki, niewiele różniłby się od postsowieckich konstrukcji w wydajności. Karakal to śmigłowiec który przez próbę uniwersalności, stał się niepodatny na modyfikację. Czyli może wykonywać kilka podstawowych zadań, z głównym ukierunkowaniem na ratownictwo bojowe, ale do reszty działa jak półśrodek. Nie można zrobić czegoś, co ma mieć jak największą pojemność, a za razem zachowa dużą zdolność we wszystkich zadaniach. Dlatego jak dotychczas, Francuzi starają się go nie używać, 50 sztuk sprzedali do Brazylii, coś poszło do Kazachstanu, Indonezji, Malezji, Meksyku i Tajlandii.
Polsce sytuacja jest inna, zacytuję tutaj redaktora pewnego czasopisma o lotnictwie (Bartosz Głowacki"Skrzydlata Polska")
"Śmigłowiec znany pod nazwą Caracal to wyspecjalizowana wersja do zadań ratownictwa bojowego, my natomiast zamierzaliśmy kupić Caracale w różnych wersjach: zwalczania okrętów podwodnych, poszukiwawczo-ratowniczych, transportowych; chcieliśmy zrobić z jednego kila różnych wersji, podobnie jak Brazylijczycy"
W skrócie, Karakal nie jest zły, ale w tym, do czego miał być w Polsce przeznaczony, nie byłby lepszy od konstrukcji które pozostawili na sowieci.
Odpisz
22 lipca 2017, 09:58
Skoro Zus sobie nie radzi to należy go zlikwidować, bo inaczej będzie ciągłe podnoszenie wieku emerytalnego i skończy się na tym że wszyscy będą płacić, a nikt nie będzie otrzymywał tej emerytury.
Co do karakali to nie dość że są to śmigłowce nie najlepsze to jeszcze mieliśmy je kupić drożej niż inne kraje.
Większe zachodnie kraje nigdy się nie liczył i liczyć nie będą z głosem Polski czy innych mniejszych krajów.
Demokracja to rządy większości nie mają nic wspólnego z przestrzeganiem prawa.
Czyli twoje poglądy są takie że mówią jedno robią zupełnie co innego?
Oczywiście że Polska może sobie pozwolić na zlikwidowanie ZUSu, edukacji państwowej(może działać na zasadach bonów od państwa, ale szkoły muszą być prywatne by uczyć dobrze), podatku dochodowego który jest najgorszym możliwym podatkiem. Polska potrzebuje przede wszystkim uwolnienia przedsiębiorczości ludzi i zdjęcia ograniczeń(pozwoleń, licencji, rozliczania się z każdego grosza i tłumaczenia skąd się go ma).
Odpisz
22 lipca 2017, 10:59
@Hyberius: Zagazam się co do likiwadcji ZUSu ale zamiast jego zrobić porządny system emerytalny a nie likiwodować
Karakle nie wiem czy są dobre na nasze warunki czy złe ale oraz jakie ceny ale lepsze karakle niż brak niczego zwłaszcza że stracę śmigłowiece nie będą wiecznie służyły
Gówno Prawda , jakoś liczyły się z Polską tak że min. Dzięki nam na Rosję założono sankcje. I państwa będą się z nami liczyć jeśli będziemy dobrze prowadzić politykę zagraniczną. Bo na razie to przez dezycję w sądownictwie i wypianie dupy na UE Czechy i Słowacja chcą wyjść z V4
Tutaj szkoda szępić ryja. Jeśli demokracja działa dobrze to i miejśość będzie brana pod uwagę. Ale z mniejszościami to raczej wadą nie do przeskoczenia. Demokracja jednak jest najlepszym ustrojem jaki do tej pory wymyślono. Choć jest słaba
Nie , raczej to że PO nie odpowiada moim pogladą w całkowicie lub prawie całkowicie.
Edukacja w Polsce jest dobra i potrzebuje jedynie poprawek , edukacja prywatną niczego nie zmienii na plus a nawet zrobi źle. Podatek dochodowy powinien być obniżony a nie zniesiony. Programy socialne , inwestycje państwa trzeba skąś infansować .
Odpisz
22 lipca 2017, 13:19
@Hyberius: ch*ja prawda to co mówisz.... Pis nie kupił karakali i mały być niby nowe helikoptery Macierewicz obiecał i gdzie są ja się pytam?! Robią wstyd całej Polsce w Europie słynne 27-1 jak można nie głosować na Polaka?! Zniszczyli trybunał konstytucyjny i teraz dążą do zniszczenia sądu najwyższego i upartyjnienia ich. Pan Kaczyński obraża opozycje a sądy mu nic nie zrobią dlaczego? bo pan Ziobro niby rządzi i już praktycznie nie są nie zależne.. Dążą wkońcu do tego , że na Polska będzie musiała płacić duże kary i nie będzie miała prawa głosu.
Odpisz
22 lipca 2017, 13:25
@trawapl: a co pani powie a panu Marku Kamińskim, czyzby znajomi byli tylko po stronie po
Odpisz
22 lipca 2017, 13:34
myślisz że każdego da się sprawdzić?? UE??/ UE TO JEST PIER**LONY SYF KIEROWANY I TAK PRZEZ SZWABÓW TRZEBA Z TEGO WYJŚĆ I BĘDZIE SPOKÓJ! C
Odpisz
22 lipca 2017, 13:40
@Filipsss: Oczywiście że nie ale żeby ludziom uciekającym przed wojną , głodem , ch*jową sytuacją no trzeba wypuścić (ale nie wszystkich i z ograniczeniami i na naszych zasadach). A co do wyjścia z UE to ch*jowy pomysł.
Odpisz
22 lipca 2017, 13:41
nie każdy muzułmanin to terrorysta ale każdy terrorysta to muzułmanin
ale prawda jest taka że NIKOMU nie można ufać była taka sytuacja że zje**na muzułmanka Z DZIECKIEM się WYSADZIŁA tak matka z dzieckiem!
Odpisz
22 lipca 2017, 13:44
@Filipsss: Dane proszę mówiące o tym że każdy terrorysta to Muzułmanin
Odpisz
22 lipca 2017, 13:46
kolego... GDYBY TE ŚRODKI BEZPIECZEŃSTWA W TEJ ZASRANEJ UNII BYŁY DOBRE... TO BY NIE BYŁO ŻADNYCH ZAMACHÓW...
Odpisz
22 lipca 2017, 13:57
@Filipsss: Nie ku*wa to nie winna uchodźców czy UE że są zamachy to winna USA , Polski (tak Polski) i WB i innych że często najeżały na bliski wchód prowadząc do destabilizacji regionu i do powstania problemów.
Odpisz
22 lipca 2017, 14:03
tak to wina polski a w polsce to wina PO to wina premiera brytanii którzy chcą ich wpuszczać GDZIE TU USA WTF??
Odpisz
22 lipca 2017, 14:04
najeżdżały? CZĘSTO?? bitch plz gdzie ci tu najeżdżały??
Odpisz
22 lipca 2017, 14:05
@Filipsss: Wiesz coś o sytuacji na bliskim wchodzie ? Wiesz o czym ja mowie ? Bo nie wydaje mi się
Odpisz
22 lipca 2017, 14:07
no jest wojna z tym pier88lonym ISIS no ale dawaj o jakie ''najazdy'' ci chodzi
Odpisz
22 lipca 2017, 14:15
@Filipsss: Dobra masz tu kilka linków poczytaj , uspokój swoją nienawiść , przemyśl na spokojnie.
httXps://pl.wikipeXdia.orXg/wiki/XWojna_w_AfganXistanie_(oXd_2001)
httXps://pXl.wikipedia.XorXg/wiki/II_wojnXa_w_ZaXtoce_Perskiej
Bez "X" Poczytaj też o innych konfliktach w sytuacji politycznej na bliskim wchodzie
Odpisz
22 lipca 2017, 14:18
aha okej afganistan to była walka z talibami
zatoka perska... SERIO?? TO NIBY WINA USA??? GDZIE?? To saddam wywołał wojnę której nie mógł wygrać co mieli niby dać mu zająć kuwejt i potem jeszcze kilka innych państw?
Odpisz
22 lipca 2017, 14:20
@Filipsss: Czytałeś całe ? Czytałeś też o sytuacji politycznej na BW ? Bo nie wydaje mi się
Odpisz
22 lipca 2017, 15:16
@Filipsss: USA najechało Irak ponieważ pan George B.Bush ubzdurał sobie że Saddam Husajn posiada broń masowego rażenia.Oczywiście poza odpadkami które zostały m.in z wojny irańsko-irackiej 80-88 która była porozdzielana po całym kraju i praktycznie nie nadawała się do użytku nic nie znaleziono.USA potrzebowała rozpętać kolejną wojnę zarobkową wiadomo że o ropę. Amerykańskie firmy też nieźle zarobiły na "odbudowie" Iraku z zgliszczy wojennych.Co do Afganistanu wszystko zaczęło się kiedy od radzieckiej inwazji w 79r..Oficjalnie USA nie mogło się mieszać a po cichu szkolili mudżahedinów którzy po rozpadzie ZSRR "przekształcili" się w talibów którzy przejęli władzę w kraju.Dopiero w 2001 po 11 września Amerykanie postanowili zainterweniować i tak rozpoczęła się w mocnym skrócie i uproszczeniu wojna w Afganistanie.
Odpisz
22 lipca 2017, 15:18
@DaKnight: tak szkolili ich żeby zatrzymać rosję ale to nie wina usa że oni się stali talibami a jak myślisz co by się stało gdyby USA nie zatrzymało saddama?
Odpisz
22 lipca 2017, 15:38
@Filipsss: Nie jestem ekspeetem ale według mnie trwała by tam zimna wojna pomiędzy Irakiem a Iranem,ISIS by nie powstało tak samo wojna domowa w Syrii możliwe że nawet by się nie zaczeła a napewno byłaby mniej krwawa.
Odpisz
22 lipca 2017, 17:53
@DaKnight: no ale stało się i się nie odstanie nie można było tego przewidzieć
Odpisz
23 lipca 2017, 04:21
PO to banda zlodzieji i oszustow. Oglodasz czasem tv? Co chwile wyvhodzi na jawa ze platforma cos zje**la. Za pisem tez nie jestem ale jest duzo lepszy niz PO
Odpisz
23 lipca 2017, 04:24
Ale kazdy zamachowiec to.muzulumanin
Odpisz
23 lipca 2017, 09:08
@klej12: Podaj jakieś dane mówiące że każdy zamachowiec to mułzumanin
Odpisz
23 lipca 2017, 09:13
@klej12: -złodzieje
-ludzie wprowadzający autorytalzyzm , wycinanie lasów , wprowadzających prpogadnę TVP , złodzieje , psujący dobre imię polski
Jak myślisz kto gorszy
Odpisz
23 lipca 2017, 11:08
@D2222222222: Kary na Polskę popieram dlatego że jeśli Polacy dostaną po kieszeni to opuszczenie ZSRE stanie się realne. To że Tusk jest POlakiem nic nie znaczy bo nic nie robił i nie robi dla Polski, zresztą to sztuczne stanowisko i tak nic nie znaczy. Gdyby wasze wspaniałe PO przez 8 lat zrobili porządek z TK i Sądami to teraz nie było by problemu, tak samo gdyby nie wybrali swoich sędziów do TK to pis legalnie by tych swoich tam włożył i nikt by na to nawet uwagi nie zwrócił. Co do opozycji to na sama się obraża i robi z siebie debili.
Odpisz
23 lipca 2017, 11:21
Nie da się zrobić dobrego systemu emerytalnego państwowego ponieważ prędzej czy później znowu zaczną się durne wydatki przez co znowu nie będzie w nim wpłacanych pieniędzy, zacznie się do niego dopłacać i znowu będzie to samo.
Oczywiście że jakieś trzeba kupić, ale nie takie za takie pieniądze.
Nałożenie sankcji na Rosję było głupie i kompletnie niepotrzebne bo to nam się mocniej oberwało nie im, ale oczywiście zwykłych ludzi nie prowadzących interesów z Rosją to nie interesuje że ludzie tracą pieniądze. Co do Słowacji i Czech to nie wiem bo nie znajduje żadnych informacji by się przejęli naszymi sądami.
Edukacja prywatna zmieni to że szkoły zaczną uczyć jak chcą i czego chcą i to rodzice będą decydowali czego i jak ich dzieci mają się uczyć. Jest jeszcze przymus edukacji co jest najgorszą możliwą rzeczą jaka może być.
Odpisz
23 lipca 2017, 11:58
@Hyberius: Tak ty też dostaniesz po kieszeni bez pieniędzy z UE Polska gospodarka by znacząco osłabła my nie jesteśmy tak bogaci jak Wielka Brytania... Tusk jest przedstawicielem Uni Europejskiej a nie Polski
i nie może faworyzować jeden kraj. A PO włożyła swoich sędziów legalnie a nie jak PIS to zrobił łamiąc konstytucję...
Odpisz
23 lipca 2017, 12:33
@D2222222222: Może zakończymy ten shirstorm i uznamy że WSZYSCY a napewno większość polityków to kretyni i złodzieje bez względu na poglądy i przynależność partyjną?
Odpisz
23 lipca 2017, 12:43
@Hyberius: Da się tylko trzeba umieć i w następnych latach dobrze planować budżet
Dobre uzbrojenie kosztuje , budowa np. Huba logistycznego (który chce zbudować PiS to akurat dobra dezycja) to duże koszty , budowa autostrad , dróg , szpitali itp. itd. kosztuje
Nałożenie sankcji na Rosję było dobre bo pokazano że nikt nie pozwoli Putin robił co chce
Przymus edukacji jest dobry i potrzebny bo zaś 40% obywateli to analfabeci i nie potrzebni do niczego. Powstwą silnej gospodarki jest dobra edukacja co świetnie pokazuje Singapur. I jestem zadania że tego czego uczymy się w podstawówce i gimnazjum się na przyda. Nigdy nie wiadomo co mam się przyda
Odpisz
23 lipca 2017, 14:52
@klej12: ktoś tu gada z sensem to pier88lone po co chwila się zmienia raz przyjmuje uchodźców potem kur*a oddaje to niech się zdecydują!
Odpisz
23 lipca 2017, 21:31
Co niby takiego PO kradło. Według mojej wiedzy nic nie ukradli. Przez dwa lata rządu PiSu już by kogoś posadzili.
Natomiast PO była nagrywana w restauracjach przez kelnerów. Dziwne, że PiSu nie nagrywali. Przez to przegrali wybory. Teraz chcą wysadzi Polskę z UE. Brzmi jak robota ruskich, czyli ich sposób na rozpad UE. Zamiast dogadywać się z silną UE dogada się z Niemcami i resztę słabych krajów oleje. Rosyjskie służby wybrały Wam PiS na rzadzacych, a Wy się cieszycie.
Odpisz
Edytowano - 23 lipca 2017, 21:42
@amanda: Rosjanie nie chcą rozpadu UE. Plan jest inny, dla Ruskich najlepiej byłoby, gdyby powstały "Stany Zjednoczone Europy" i gdyby zamiast armii państw członkowskich, Europa miała tylko jedne, wspólne siły zbrojne.
Dlaczego? Zamiast 28 państw, które mogą się politycznie przyczepić, albo nawet grozić i interweniować zbrojnie, byłoby jedno. Przypuśćmy, że powstają Stany Zjednoczone Europy, Ruscy nagle zagarniają część Polski wschodniej. Państwa zachodnie uznają ruskim te ziemie, nie chcą wywoływać globalnego konfliktu (przed 2 wojną tak samo postąpiono z Austrią i Czechosłowacją [Czechosłowacja miała mocne układy z zachodem, szczególnie z Francją]). Polska nie ma wojska, bo jest jedno wojsko europejskie które interweniuje tylko za zgodą wszystkich państw członkowskich. Tak więc Polska nie może walką o swoje interesy pociągnąć za sobą innych państw, nie może też wezwać na przykład Stanów Zjednoczonych do pomocy, bo jako "stan" europy nie może prowadzić własnej polityki zagranicznej.
Tego właśnie chcą Ruscy ;)
Odpisz
23 lipca 2017, 21:55
@amanda: Każda partia i każdy polityk napycha sobie kieszenie i to nie zależnie czy jest z PO , PiSu , . Nowoczesnej czy od Kukiza
Odpisz
23 lipca 2017, 22:02
@Hyberius: "Związek Socjalistycznych Republik Europejskiejkich" ja pie**ole
Odpisz
24 lipca 2017, 01:35
nie potrzeba zadnych danych przy wszystkich zamachach terrorysci krzycza : " Za Allaha" terorysci innych religii nie istnieja ( jakies wyjatki na pewno sa )
Odpisz
24 lipca 2017, 01:37
Jezeli wedlug ciebie pis psuje dobre imie polski to co robila z nim platforma wole sobie nie wyobrazac
Odpisz
24 lipca 2017, 15:39
@Aracz: Nie zgadzam się z tezą, że silna UE jest na rękę Rosji. Prosty przykład: przez lata cena gazu była ustalana politycznie. Polska za gaz płaci 600$, bo ich nie lubimy. Węgry wchodzą nam w tyłek to im damy 300$. Niemcy spoko, damy im 350$. A teraz ich i negocjuje z całą UE. Trochę gorzej co? Już Polski nie pokarasz.
Albo kwestia sankcji. Napadasz na Ukraine i Bach, sankcje od 27 krajów jednocześnie i co pół roku przedłużane. Widzę to jako czarny scenariusz.
Albo to: Rosja wprowadza zakaz importu wieprzowiny z Polski, a tu kontroli sankcja: zakaz paliwa z Rosji do całej UE.
Rozumiesz?
Odpisz
24 lipca 2017, 18:12
@klej12: a to co katolik podpalił meczet na wzgórzu świątynnym w Jerozolimie prosty przykład terroryzmu z podłożem religijnym.
Odpisz
Edytowano - 24 lipca 2017, 18:29
@amanda: prawda, nie chcą silnej Europy. Chcą słabą Europę połączoną w jeden twór polityczny, by scenariusz o którym napisałem mógłby być prawdziwy.
Połączenie Unii Europejskiej w "Stany Zjednoczone Europy" wcale nie oznacza, że będzie ona silniejsza. Będzie bardziej zjednoczona, ale większą z możliwych słabości, wynikającą właśnie z jedności politycznej, opisałem w poprzedniej wypowiedzi
Odpisz
26 lipca 2017, 00:56
@kokosek112: umiesz czlowieku czytac? Pisalem o wyjatkach. Poza tym religia chrzescijanska potepia takie rzeczy dzialal bez zgody ale i tak nie dostalby pozwolenia ten czlowiek dzialal sam chyba rozumiesz o co mi chodzi
Odpisz
26 lipca 2017, 08:24
@klej12: w Koranie, a konkretnie w księdze krowy też jest kilka fragmentów, które wskazują na to, że Islam potępia działanie ISIS.
Odpisz
26 lipca 2017, 08:29
@klej12: zajrzyj pod obrazki "islam to religia pokoju" tam masz ważną dyskusje i "trochę to smutne" tam ktoś przytacza cytaty.
Odpisz
26 lipca 2017, 12:42
@kokosek112: Racja w religii muzulumanskiej swieta wojna rozpoczyna sie gdy ich religia jest przesladowana a ci se robia zamachy i mysla ze robia dobrze bo maja sprane mozgi
Odpisz
Edytowano - 26 lipca 2017, 14:48
@klej12: a nie są prześladowani? Od kilkudziesięciu lat ich państwa są strefą wojny pod pretekstem "misji pokojowych", w których uczestniczą lub uczestniczyły prawie wszystkie państwa Europejskie, są eksploatowani z ropy przez USA (a amerykanie jakby na to nie patrzeć, są chrześcijanami) a w Palestynie (zresztą, ziemi okupowanej) Izraelczycy strzelają do protestujących muzułmanów. Co na zabijanie protestujących mówi Londyn, w którym trwają palestyńskie manifestacje mające na celu zwrócenie uwagi na ten problem? Nic. Zachód dał Żydom państwo i przyzwala na to, by obywatele tego państwa mordowali jego wcześniejszych mieszkańców.
Nie muszą mieć spranych mózgów, faktycznie są prześladowani. Nie jako uchodźcy i imigranci, są mordowani przez siły z zewnątrz w swoich ojczyznach. Cały ten kryzys terrorystyczny i uchodźczy został wywołany na życzenie cywilizacji zachodniej, nie wyszedł sam z siebie z państw muzułmańskich
Jeszcze tak dodam - piszę o zachodzie, bo dla muzułmanów cały zachód jest uznawany za jedność, za koalicję, ze względu na lata współpracy w niszczeniu bliskiego wschodu.
Odpisz
29 lipca 2017, 11:19
pękło za małe było.
Odpisz