@lorax12: Tak naprawdę to darwinizm jest coraz częściej krytykowany z powodu pewnych niedociągnięć. W dużej mierze opiera się on na wstępnych założeniach naukowców, co ma późniejszy wpływ na rezultaty przeprowadzanych badań. Są też obiektywni naukowcy, otwarci na zmiany. Ale niektórzy trzymają się tej teorii niczym wiary. Jest kilkanaście naukowych argumentów poddających tę teorię w wątpliwość. Oczywiście nie twierdzę, że ewolucja biologiczna to "tylko teoria". Teoria ma swoje znaczenie w terminologii naukowej. Cytując z Wikipedii anglojęzycznej: "A scientific theory is an explanation of some aspect of the natural world that can, in accordance with the scientific method, be repeatedly tested, using a predefined protocol of observations and experiments. Established scientific theories have withstood rigorous scrutiny and are a comprehensive form of scientific knowledge". Mimo to, jak już wspomniałem, są dowody, które mogą darwinizm podać w wątpliwość i warto im się przyjrzeć. Jeśli chcesz, mogę kilka z nich podać. Może znajdziesz jakieś wyjaśnienie, kto wie?
Jasne, jeśli nie masz nic przeciwko, napiszę Ci jutro, dzisiaj wszedłem tylko sprawdzić, czy ktoś się przypadkiem nie zainteresował, a nie chcę tego pisać w pośpiechu, żeby nie ominąć połowy informacji. Możesz się spodziewać jutro przed 14:00.
Pierwszy komentarz mam już gotowy, ale nie rozumiem tego błędu. Chodzi o to, że nie można napisać słowa typu "ssak"? Kiedy kliknę "dodaj komentarz", pojawia mi się komunikat o treści: "Pojedyncze słowo w komentarzu nie może zawierać wielokrotnych powtórzeń znaków". Może wiesz coś o tym, bo trochę się napisałem ;-;
Edit: W międzyczasie sam przejrzę i ewentualnie coś zmienię.
Chociaż nie trzeba, przejrzę całość i postaram się wyłapać te powtórzenia, jak skończę to napiszę, bo i tak mam tekst komentarza w Wordpadzie zapisany. Tymczasem wybacz, ale wracam koło 13:00 i mam nadzieję, że odpowiedź będzie gotowa.
Zacznę więc może od pewnych niedociągnięć darwinizmu, powszechnie znanych. Jednym z nich jest brak form przejściowych w zapisie kopalnym. Przyznał to też Stephen Jay Gould (swoją drogą paleontolog i popularyzator teorii ewolucji), pisząc: "Drzewo rodowe, jakie zdobi nasze podręczniki, jest oparte na wnioskowaniu, jakkolwiek rozsądnym, to jednak nie na dowodach ze skamielin¹". Tych samych form pośrednich spodziewał się Karol Darwin: "Ostatecznie, jeżeli moja teoria jest słuszna, to biorąc pod uwagę nie jeden jakikolwiek okres czasu, ale całą przeszłość, musiały bez wątpienia istnieć niezliczone odmiany pośrednie, łączące jak najściślej wszystkie gatunki danej grupy, lecz właśnie sam proces doboru naturalnego dąży nieustannie, jak często wspominaliśmy, do zagłady form rodzicielskich i ogniw pośrednich²". Teraz pozwolę sobie zacytować prof. Andrew McIntosh'a (mam nadzieję, że nikomu nie przeszkadza, że jest kreacjonistą, korzystam też z wypowiedzi zwolenników darwinizmu): "Broszura opublikowana przez Chapmana bardzo jasno wykazuje, że najbardziej liczący się ewolucjoniści dostrzegają poważny problem wynikający z braku form pośrednich, które pokazywałyby ewolucję, od jednokomórkowców do bezkręgowców, od bezkręgowców do ryb, od ryb do płazów, od płazów do gadów, od gadów do ptaków i ssaków, od zwierząt lądowych do morskich ssaków, od nielotnych ssaków do nietoperzy, a w końcu od małp człekokształtnych do ludzi. [...] Nie ustały więc próby odnalezienia skamielin, które byłyby obrazem form przejściowych. W swoim czasie uważano, że latimeria była rybą, której wyrosły kończyny mające przyszłości stać się nogami, zatem wydawało się, że w końcu mieliśmy brakujące ogniwo między rybami a płazami. Otóż nie tak prędko, gdyż w 1938 roku wyłowiona została ryba, pokrewna względem skamieniałego osobnika, całkiem beztrosko pływająca w pobliżu dna morskiego (gdzie normalnie rezyduje) w okolicy miasta East London położonego na wybrzeżu dzisiejszej Republiki Południowej Afryki³". Pozwolisz, że na razie przerwę, gdyż chcę jeszcze wstawić przypisy, a nie wiem, ile mi jeszcze zostało miejsca.
Przypisy:
¹ S. J. Gould, "Evolution's Erratic Pace", "Natural History" 1997, No. 5, s. 13.
² Karol Darwin, "O powstawaniu gatunków", tłum. Szymon Dickstein, Józef Nusbaum, Jirafa Roja, Warszawa, 2006, s. 156.
³ Andrew McIntosh, "Genesis For Today" (polskie tłumaczenie to "Księga Rodzaju. Mit, bajka czy wiarygodny dokument", co trochę nijak ma się do tytułu), 1997, 2001, 2006, 2012, s. 264 (stronę podaję do polskiego wydania).
Za chwilę napiszę resztę.
Za wszystkie błędy przepraszam, nawet rozumowe, jeśli się takowe pojawiły. Wszak sam jestem jeszcze młody i dopiero zacząłem zajmować się badaniem darwinizmu.
Kontynuując poprzednią wypowiedź McIntosha: "[...] Następnie mamy skamielinę archeopteryksa, długo okrzykiwaną jako forma pośrednia między gadami a ptakami. To stworzenie ewidentnie miało pióra, a jednak wydaje się, że jest z wyglądu nieco gadzie, z zębami i pazurami na końcach skrzydeł oraz kościstym ogonem. Tyle, że pióra były już w pełni wykształcone, jak u współczesnych ptaków, nie można tu zatem mówić o ich formowaniu się czy fazie przejściowej. Również pazury nie są czymś niezwykłym, gdyż przykładowo struś i hoacyn mają pazury na końcach skrzydeł, ale nie czyni ich to po części gadami, a po części ptakami. Gwoździem do trumny idei archeopteryksa jako formy przejściowej stało się odkrycie skamielin współczesnych ptaków w skałach, które zgodnie z ewolucjonistycznym datowaniem pochodzą z warstw o 75 milionów lat starszych, niż te, w których była skamielina archeopteryksa¹!". Warto też przyjrzeć się słowom Richarda B. Goldschmidta, genetyka Uniwersytetu Kalifornijskiego: "Pomimo ogromu materiału paleontologicznego oraz istnienia długich serii nienaruszonych sekwencji stratygraficznych z doskonale zachowanymi szczątkami niższych form, brak jest istot przejściowych prowadzących do form wyższych²". Na koniec tematu form przejściowych, zacytuję prof. V. Wrighta: "To tak, jakby zegar na wieży wybił trzynaście razy - od razu przestajemy ufać jego wcześniejszym kurantom³".
Przypisy:
¹ Andrew McIntosh, "Genesis For Today", 1997, 2001, 2006, 2012, s. 264 (stronę podaję do polskiego wydania).
² R. Goldshmidt, "Evolution, as Viewed by One Geneticist, "American Scientist" 1952, No. 1, s 98.
³ V. Wright, "The Origin of Man [w:] "Creation and Evolution", ed. D. Burke, Leicester, InterVarsity Press, 1986, s. 111-113.
Za chwilę przejdę do dalszych niedociągnięć lub kontrargumentów.
Za wszystkie błędy przepraszam.
Kolejnym niedociągnięciem jest chociażby brak formy przejściowej między człekokształtnymi a człowiekiem. M. L. Lubenow badał ten temat przez 25 lat. M Charney, ewolucjonista, prof. antropologii Colorado State University, oceniając pracę Lubenowa, stwierdza: "[Lubenow] odrabia swoją pracę domową tak dokładnie, że ktoś taki jak ja, kto chciałby prowadzić z nim dialog... też musi ją odrobić...¹". Wybacz, że znów cytuję McIntosha, ale ładnie streścił tu wyniki badań Lubenowa: "Lubebnow wykazał (posługując się skalą czasu ewolucjonistów i wykorzystując napisane przez nich prace, że:
1. Skamieliny istot nieróżniących się od współczesnych ludzi zostały odkryte w warstwach liczących nawet 4,5 miliona lat, to jest z okresu przed pojawieniem się w zapisie kopalnym skamielin australopiteków.
2. Tak zwani przodkowie współczesnego Homo sapiens, tacy jak Homo erectus występują w skamielinach równocześnie, zarówno z australopitekami, jak i współczesnymi Homo sapiens.
3. Szczątki Homo habilis, który rzekomo wyewoluował w Homo erectus, okazały się współczesne względem tego ostatniego.
4. Nie ma skamielin australopiteków pochodzących z takiego przedziału czasowego, które można by traktować jako ewolucyjnych przodków ludzi.
5. Jeszcze bardziej niepokojące jest to, że jak wykazały niezależne badania, w tym samym miejscu i na tym samym poziomie stratygraficznym znaleziono różne typy ludzkich skamielin, choć domniemywano, że oddzielał je długi okres. Na przykład w Kenii na stanowisku nad Jeziorem Rudolfa, zwanym Koobi Fora, znaleziono czaszkę KNM ER 813, która zasadniczo ma współczesny wygląd, razem z czaszkami KNM ER 803, 820, 1507 i 3883, które rzekomo mają należeć do Homo erectus, przodka archaicznych i współczesnych Homo sapiens²,³, ⁴, ⁵".
Przypisy:
¹ M. Charney, obwoluta M. L. Lubenow, "Bones of Conection", rozdz. 5. i 16.
²A. K Betirensmeyer, L. F Laporte, "Footprints of a Pleistocene Hominid in Northern Kenya", "Nature" 1974, No. 5794, s. 167-169.
³ B. A. Wood, "Evidence on the Locomotor Pattern of Homo from Early Pleistocene of Kenya", "Nature" 1974, No. 5471, s. 135-136.
⁴ C. S. Feibel, F. H. Brown, I. McDougall, "Stratigraphic context of Fossil Hominids from the Omo Group Deposits, Northern Turkana Basin, Kenya and Ethiopia", "American Journal of Physical Anthroplogy" 1989, No. 4, s. 611, 613.
⁵ Andrew McIntosh, "Genesis For Today", 1997, 2001, 2006, 2012, s. 267-268 (strony podaję do wydania polskiego).
Mam nadzieję, że na dziś Ci wystarczy, jutro mogę dać więcej, ale dziś się już zmęczyłem ;-;
Tylko to, co nie jest cytowane :v A jeśli chcesz sam dogłębnie zbadać ten temat, to na pewno warto przeczytać "O powstawaniu gatunków" Karola Darwina. A tak poza tym to mogę też polecić książkę "Czarna skrzynka Darwina" Michaela J. Behe. Jest całkiem nieźle oceniana, 4/5 gwiazdek przy 782 ocenach na Amazonie, więc warto się przyjrzeć, moim skromnym zdaniem: https://www.amazon,com/Darwins-Black-Box-Biochemical-Challenge/dp/0743290313
Tylko tam, gdzie jest przecinek, wstaw kropkę.
Pozdrawiam.
Już odpisałem, wiadomość zawiera linka więc admin będzie musiał sprawdzić. Gdyby jednak nie przepuścił, to wiadomość wyglądała mniej więcej tak: Sam pisałem to, co nie jest cytowane :v A jeśli sam chciałbyś zbadać ten temat, to na pewno warto przeczytać "O powstawaniu gatunków" Karola Darwina i "Czarna skrzynka Darwina" Michaela J. Behe. Ta druga pozycja jest całkiem nieźle oceniana, gdyż na Amazonie ma 4/5 gwiazdek przy 782 ocenach. Pozdrawiam.
Trzymaj się :>
@fullfun: jakto niby nie, przecież to trzeba leczyć! Ci ludzie nie mają normalnego życia, a ich dzieci nie mają szans na normalne życie bo jak taki pedał dziecko adoptuje to będzie gnębione za bycie dzieckiem pedała i jeszcze na pedała wyrośnie!!!!!1!!1!1!1!!1!1oneoneoneone
Wersja hard dla cebuli -
Lepsze jest to droższe
Bez chleba można się najeść
Passat to gówno
Lepiej jeść w restauracji
Wolę zakupy przez internet
Wolę Kaufland od Biedronki
Zamiast na religię wolę na etykę
---------------
(jakieś pomysły?)
Komentarze
Odśwież7 sierpnia 2017, 12:08
Zróbcie pod tym Komem EkskremenTornado xD
Odpisz
12 sierpnia 2017, 13:27
@shanon: jestem wege
Odpisz
3 grudnia 2017, 17:51
@ja_i_moje_osobowosci: a ch*j to kogo obchodzi
Odpisz
3 grudnia 2017, 17:56
@hehineji: a Ja wolę Aliance od Hordy w WoW'ie
Odpisz
3 grudnia 2017, 18:06
@shanon: a ja trenuje prawo
Odpisz
14 maja 2018, 22:47
@hehineji: *nie wierzę że to piszę, ale czego nie robi się dla nauki*
Popieram Preriokura
Odpisz
14 maja 2018, 23:09
@Grzechoooo: cóż za poświęcenie :O
Odpisz
17 lipca 2017, 10:59
Dota2> LoL
Odpisz
17 lipca 2017, 11:10
@Shadow_blade: Paladins>OV
Zula>CS
Assassin's Creed>Wieśmin 3
Odpisz
17 lipca 2017, 11:18
@crimzon: Gothic>Skyrim
Odpisz
17 lipca 2017, 11:19
@Shadow_blade: Minecraft>csgo
Odpisz
17 lipca 2017, 11:33
@Shadow_blade: Masło orzechowe>Harry Potter
Odpisz
17 lipca 2017, 11:43
@crimzon: EJ ale WIeśka to ty szanuj
Odpisz
17 lipca 2017, 11:54
Nie.
Odpisz
17 lipca 2017, 12:03
@crimzon: Czemu >:(?
Odpisz
17 lipca 2017, 12:11
Kolejny ku*wa.
A po ch*j mam się tłumaczyć? Moja sprawa.
Odpisz
17 lipca 2017, 12:23
@crimzon: Skoro nie masz argumentów czemu to po ch** pisałeś
Odpisz
17 lipca 2017, 12:47
Oto kałszkwał!
Odpisz
17 lipca 2017, 12:51
Skąd możesz wiedzieć, czy nie mam argumentów?
Odpisz
17 lipca 2017, 13:01
@crimzon: Jakbyś miał, to niby czemu byś ich nie użył?
Odpisz
17 lipca 2017, 14:02
@crimzon: juz cie nie lubie
Odpisz
17 lipca 2017, 14:03
Kek, ty obrażałeś VG i Paladins.
Odpisz
17 lipca 2017, 14:04
@crimzon: no i co
Odpisz
17 lipca 2017, 14:11
>Nie lubię cię za obrażanie mojej ulubionej gry
>Obrażam twoją i h*j
Odpisz
17 lipca 2017, 15:35
@crimzon: no
Odpisz
18 lipca 2017, 21:15
@crimzon: S. T. A. P. H.
Odpisz
18 lipca 2017, 21:56
Zapomniałbym! Póki jeszcze 18! Wszystkiego najlepszego z okazji imienin :D
Odpisz
18 lipca 2017, 22:26
@crimzon: Dziękuję :*
Odpisz
Edytowano - 19 lipca 2017, 01:03
@Shadow_blade: HoN>HotS>Smite>Dota>LoL
Odpisz
25 lipca 2017, 11:12
@kronim: minecraft>LoL
Odpisz
25 lipca 2017, 13:32
@Lolum: ah tak!
My Little Pony: Przyjaźń to magia>Minecraft
Odpisz
25 lipca 2017, 15:12
@kronim: ah nei!
Odpisz
24 lipca 2017, 22:02
Harambe był niebezpieczny
Odpisz
21 lipca 2017, 13:08
Dodałbym jeszcze 5 stopień: AKUPALIPSA
Odpisz
20 lipca 2017, 11:55
A gdzie fekaliomrzawka?
Odpisz
19 lipca 2017, 07:52
"Ewolucja nie istnieje"
Odpisz
19 lipca 2017, 09:15
@lorax12: konie nie istnieją
Odpisz
19 lipca 2017, 12:22
@lorax12: Tak naprawdę to darwinizm jest coraz częściej krytykowany z powodu pewnych niedociągnięć. W dużej mierze opiera się on na wstępnych założeniach naukowców, co ma późniejszy wpływ na rezultaty przeprowadzanych badań. Są też obiektywni naukowcy, otwarci na zmiany. Ale niektórzy trzymają się tej teorii niczym wiary. Jest kilkanaście naukowych argumentów poddających tę teorię w wątpliwość. Oczywiście nie twierdzę, że ewolucja biologiczna to "tylko teoria". Teoria ma swoje znaczenie w terminologii naukowej. Cytując z Wikipedii anglojęzycznej: "A scientific theory is an explanation of some aspect of the natural world that can, in accordance with the scientific method, be repeatedly tested, using a predefined protocol of observations and experiments. Established scientific theories have withstood rigorous scrutiny and are a comprehensive form of scientific knowledge". Mimo to, jak już wspomniałem, są dowody, które mogą darwinizm podać w wątpliwość i warto im się przyjrzeć. Jeśli chcesz, mogę kilka z nich podać. Może znajdziesz jakieś wyjaśnienie, kto wie?
Odpisz
19 lipca 2017, 18:26
Mógłbyś podać kilka przykładów? Nie interesowałem się do tej pory tym tematem, ale Ty mnie zaciekawiłeś.
Odpisz
19 lipca 2017, 19:50
Jasne, jeśli nie masz nic przeciwko, napiszę Ci jutro, dzisiaj wszedłem tylko sprawdzić, czy ktoś się przypadkiem nie zainteresował, a nie chcę tego pisać w pośpiechu, żeby nie ominąć połowy informacji. Możesz się spodziewać jutro przed 14:00.
Odpisz
19 lipca 2017, 19:54
Spoczko.
Odpisz
Edytowano - 20 lipca 2017, 10:10
Pierwszy komentarz mam już gotowy, ale nie rozumiem tego błędu. Chodzi o to, że nie można napisać słowa typu "ssak"? Kiedy kliknę "dodaj komentarz", pojawia mi się komunikat o treści: "Pojedyncze słowo w komentarzu nie może zawierać wielokrotnych powtórzeń znaków". Może wiesz coś o tym, bo trochę się napisałem ;-;
Edit: W międzyczasie sam przejrzę i ewentualnie coś zmienię.
Odpisz
20 lipca 2017, 10:15
Napisz s-sak, będzie dobrze :D
Odpisz
20 lipca 2017, 10:20
Nadal nie działa, może napiszę na priv? ;-;
Odpisz
20 lipca 2017, 10:24
Napisz sak, będe wiedział o co chodzi.
Odpisz
20 lipca 2017, 10:25
Chociaż nie trzeba, przejrzę całość i postaram się wyłapać te powtórzenia, jak skończę to napiszę, bo i tak mam tekst komentarza w Wordpadzie zapisany. Tymczasem wybacz, ale wracam koło 13:00 i mam nadzieję, że odpowiedź będzie gotowa.
Odpisz
20 lipca 2017, 10:26
Okej :D
Odpisz
Edytowano - 20 lipca 2017, 11:27
Zacznę więc może od pewnych niedociągnięć darwinizmu, powszechnie znanych. Jednym z nich jest brak form przejściowych w zapisie kopalnym. Przyznał to też Stephen Jay Gould (swoją drogą paleontolog i popularyzator teorii ewolucji), pisząc: "Drzewo rodowe, jakie zdobi nasze podręczniki, jest oparte na wnioskowaniu, jakkolwiek rozsądnym, to jednak nie na dowodach ze skamielin¹". Tych samych form pośrednich spodziewał się Karol Darwin: "Ostatecznie, jeżeli moja teoria jest słuszna, to biorąc pod uwagę nie jeden jakikolwiek okres czasu, ale całą przeszłość, musiały bez wątpienia istnieć niezliczone odmiany pośrednie, łączące jak najściślej wszystkie gatunki danej grupy, lecz właśnie sam proces doboru naturalnego dąży nieustannie, jak często wspominaliśmy, do zagłady form rodzicielskich i ogniw pośrednich²". Teraz pozwolę sobie zacytować prof. Andrew McIntosh'a (mam nadzieję, że nikomu nie przeszkadza, że jest kreacjonistą, korzystam też z wypowiedzi zwolenników darwinizmu): "Broszura opublikowana przez Chapmana bardzo jasno wykazuje, że najbardziej liczący się ewolucjoniści dostrzegają poważny problem wynikający z braku form pośrednich, które pokazywałyby ewolucję, od jednokomórkowców do bezkręgowców, od bezkręgowców do ryb, od ryb do płazów, od płazów do gadów, od gadów do ptaków i ssaków, od zwierząt lądowych do morskich ssaków, od nielotnych ssaków do nietoperzy, a w końcu od małp człekokształtnych do ludzi. [...] Nie ustały więc próby odnalezienia skamielin, które byłyby obrazem form przejściowych. W swoim czasie uważano, że latimeria była rybą, której wyrosły kończyny mające przyszłości stać się nogami, zatem wydawało się, że w końcu mieliśmy brakujące ogniwo między rybami a płazami. Otóż nie tak prędko, gdyż w 1938 roku wyłowiona została ryba, pokrewna względem skamieniałego osobnika, całkiem beztrosko pływająca w pobliżu dna morskiego (gdzie normalnie rezyduje) w okolicy miasta East London położonego na wybrzeżu dzisiejszej Republiki Południowej Afryki³". Pozwolisz, że na razie przerwę, gdyż chcę jeszcze wstawić przypisy, a nie wiem, ile mi jeszcze zostało miejsca.
Przypisy:
¹ S. J. Gould, "Evolution's Erratic Pace", "Natural History" 1997, No. 5, s. 13.
² Karol Darwin, "O powstawaniu gatunków", tłum. Szymon Dickstein, Józef Nusbaum, Jirafa Roja, Warszawa, 2006, s. 156.
³ Andrew McIntosh, "Genesis For Today" (polskie tłumaczenie to "Księga Rodzaju. Mit, bajka czy wiarygodny dokument", co trochę nijak ma się do tytułu), 1997, 2001, 2006, 2012, s. 264 (stronę podaję do polskiego wydania).
Za chwilę napiszę resztę.
Za wszystkie błędy przepraszam, nawet rozumowe, jeśli się takowe pojawiły. Wszak sam jestem jeszcze młody i dopiero zacząłem zajmować się badaniem darwinizmu.
Odpisz
20 lipca 2017, 11:53
Kontynuując poprzednią wypowiedź McIntosha: "[...] Następnie mamy skamielinę archeopteryksa, długo okrzykiwaną jako forma pośrednia między gadami a ptakami. To stworzenie ewidentnie miało pióra, a jednak wydaje się, że jest z wyglądu nieco gadzie, z zębami i pazurami na końcach skrzydeł oraz kościstym ogonem. Tyle, że pióra były już w pełni wykształcone, jak u współczesnych ptaków, nie można tu zatem mówić o ich formowaniu się czy fazie przejściowej. Również pazury nie są czymś niezwykłym, gdyż przykładowo struś i hoacyn mają pazury na końcach skrzydeł, ale nie czyni ich to po części gadami, a po części ptakami. Gwoździem do trumny idei archeopteryksa jako formy przejściowej stało się odkrycie skamielin współczesnych ptaków w skałach, które zgodnie z ewolucjonistycznym datowaniem pochodzą z warstw o 75 milionów lat starszych, niż te, w których była skamielina archeopteryksa¹!". Warto też przyjrzeć się słowom Richarda B. Goldschmidta, genetyka Uniwersytetu Kalifornijskiego: "Pomimo ogromu materiału paleontologicznego oraz istnienia długich serii nienaruszonych sekwencji stratygraficznych z doskonale zachowanymi szczątkami niższych form, brak jest istot przejściowych prowadzących do form wyższych²". Na koniec tematu form przejściowych, zacytuję prof. V. Wrighta: "To tak, jakby zegar na wieży wybił trzynaście razy - od razu przestajemy ufać jego wcześniejszym kurantom³".
Przypisy:
¹ Andrew McIntosh, "Genesis For Today", 1997, 2001, 2006, 2012, s. 264 (stronę podaję do polskiego wydania).
² R. Goldshmidt, "Evolution, as Viewed by One Geneticist, "American Scientist" 1952, No. 1, s 98.
³ V. Wright, "The Origin of Man [w:] "Creation and Evolution", ed. D. Burke, Leicester, InterVarsity Press, 1986, s. 111-113.
Za chwilę przejdę do dalszych niedociągnięć lub kontrargumentów.
Za wszystkie błędy przepraszam.
Odpisz
20 lipca 2017, 12:20
Kolejnym niedociągnięciem jest chociażby brak formy przejściowej między człekokształtnymi a człowiekiem. M. L. Lubenow badał ten temat przez 25 lat. M Charney, ewolucjonista, prof. antropologii Colorado State University, oceniając pracę Lubenowa, stwierdza: "[Lubenow] odrabia swoją pracę domową tak dokładnie, że ktoś taki jak ja, kto chciałby prowadzić z nim dialog... też musi ją odrobić...¹". Wybacz, że znów cytuję McIntosha, ale ładnie streścił tu wyniki badań Lubenowa: "Lubebnow wykazał (posługując się skalą czasu ewolucjonistów i wykorzystując napisane przez nich prace, że:
1. Skamieliny istot nieróżniących się od współczesnych ludzi zostały odkryte w warstwach liczących nawet 4,5 miliona lat, to jest z okresu przed pojawieniem się w zapisie kopalnym skamielin australopiteków.
2. Tak zwani przodkowie współczesnego Homo sapiens, tacy jak Homo erectus występują w skamielinach równocześnie, zarówno z australopitekami, jak i współczesnymi Homo sapiens.
3. Szczątki Homo habilis, który rzekomo wyewoluował w Homo erectus, okazały się współczesne względem tego ostatniego.
4. Nie ma skamielin australopiteków pochodzących z takiego przedziału czasowego, które można by traktować jako ewolucyjnych przodków ludzi.
5. Jeszcze bardziej niepokojące jest to, że jak wykazały niezależne badania, w tym samym miejscu i na tym samym poziomie stratygraficznym znaleziono różne typy ludzkich skamielin, choć domniemywano, że oddzielał je długi okres. Na przykład w Kenii na stanowisku nad Jeziorem Rudolfa, zwanym Koobi Fora, znaleziono czaszkę KNM ER 813, która zasadniczo ma współczesny wygląd, razem z czaszkami KNM ER 803, 820, 1507 i 3883, które rzekomo mają należeć do Homo erectus, przodka archaicznych i współczesnych Homo sapiens²,³, ⁴, ⁵".
Przypisy:
¹ M. Charney, obwoluta M. L. Lubenow, "Bones of Conection", rozdz. 5. i 16.
²A. K Betirensmeyer, L. F Laporte, "Footprints of a Pleistocene Hominid in Northern Kenya", "Nature" 1974, No. 5794, s. 167-169.
³ B. A. Wood, "Evidence on the Locomotor Pattern of Homo from Early Pleistocene of Kenya", "Nature" 1974, No. 5471, s. 135-136.
⁴ C. S. Feibel, F. H. Brown, I. McDougall, "Stratigraphic context of Fossil Hominids from the Omo Group Deposits, Northern Turkana Basin, Kenya and Ethiopia", "American Journal of Physical Anthroplogy" 1989, No. 4, s. 611, 613.
⁵ Andrew McIntosh, "Genesis For Today", 1997, 2001, 2006, 2012, s. 267-268 (strony podaję do wydania polskiego).
Mam nadzieję, że na dziś Ci wystarczy, jutro mogę dać więcej, ale dziś się już zmęczyłem ;-;
Odpisz
20 lipca 2017, 17:22
Wow, tyle mi wystarczy. Sam to pisałeś?
Odpisz
20 lipca 2017, 17:35
Tylko to, co nie jest cytowane :v A jeśli chcesz sam dogłębnie zbadać ten temat, to na pewno warto przeczytać "O powstawaniu gatunków" Karola Darwina. A tak poza tym to mogę też polecić książkę "Czarna skrzynka Darwina" Michaela J. Behe. Jest całkiem nieźle oceniana, 4/5 gwiazdek przy 782 ocenach na Amazonie, więc warto się przyjrzeć, moim skromnym zdaniem: https://www.amazon,com/Darwins-Black-Box-Biochemical-Challenge/dp/0743290313
Tylko tam, gdzie jest przecinek, wstaw kropkę.
Pozdrawiam.
Odpisz
20 lipca 2017, 17:39
Już odpisałem, wiadomość zawiera linka więc admin będzie musiał sprawdzić. Gdyby jednak nie przepuścił, to wiadomość wyglądała mniej więcej tak: Sam pisałem to, co nie jest cytowane :v A jeśli sam chciałbyś zbadać ten temat, to na pewno warto przeczytać "O powstawaniu gatunków" Karola Darwina i "Czarna skrzynka Darwina" Michaela J. Behe. Ta druga pozycja jest całkiem nieźle oceniana, gdyż na Amazonie ma 4/5 gwiazdek przy 782 ocenach. Pozdrawiam.
Trzymaj się :>
Odpisz
17 lipca 2017, 10:29
Paladins lepsze niż OV.
K A Ł S Z K W A Ł
Odpisz
17 lipca 2017, 10:31
@crimzon: Apple to gówno dla tych co nie mają na co hajsu wydawać.
Odpisz
17 lipca 2017, 10:32
@EmielRegis: Piłka nożna to sport dla dzieci.
Odpisz
Edytowano - 17 lipca 2017, 10:33
@EmielRegis: Ja tak nie uważam
#Kupośniaczek.
Odpisz
17 lipca 2017, 10:34
@crimzon: O ty nie wiesz nie oceniaj /s
Odpisz
17 lipca 2017, 10:35
@Alexandro: TO SAM ZRUP LEPIEJ kappa
Odpisz
17 lipca 2017, 10:36
@EmielRegis: Ech kurde, zamiast gównoburzy wszyscy się ze mną zgadzają, jestem rudy w robieniu gównoburz.
Odpisz
17 lipca 2017, 10:36
@crimzon: Kappa to martwy mem
#Gównoburza
Odpisz
17 lipca 2017, 10:37
K A U S Z K W A U
Jest wincyj niż dwie płcie.
Odpisz
17 lipca 2017, 10:38
@EmielRegis: Ja się z tobą nie zgadzam.
Odpisz
17 lipca 2017, 10:39
@EmielRegis: Widzisz, Regiel? Tak to się robi.
Odpisz
17 lipca 2017, 10:40
@crimzon: Ale ja napisałem do Regisa.
Odpisz
17 lipca 2017, 10:42
Waaaaah.
Odpisz
17 lipca 2017, 10:44
@crimzon: Ha! Wprowadziłem cię w błąd! Wygrałem mistrzostwo gówno burzy.
Odpisz
17 lipca 2017, 10:44
@crimzon: E-sport to sport!
Odpisz
17 lipca 2017, 10:45
@marcel22205: T R I G G E R E D
eSport to nie sport.
eSport to eSport.
Odpisz
17 lipca 2017, 10:45
Dostajesz w nagrodę jeden gównopuchar z gówna!
Odpisz
17 lipca 2017, 10:46
@crimzon: Ale jak grasz na komputrze to sie menczysz jak w kopalni esport to sport!!!111
Odpisz
17 lipca 2017, 10:47
@marcel22205: kappa
Odpisz
17 lipca 2017, 10:47
@crimzon: Komi**y są lepsze niż jeja!
Odpisz
17 lipca 2017, 10:48
Chyba przegiąłem.
Odpisz
17 lipca 2017, 10:49
twoja stara
Odpisz
17 lipca 2017, 10:50
@Davido: To kopara
Odpisz
17 lipca 2017, 10:52
I na budowie zapi***ala
Odpisz
17 lipca 2017, 10:57
@EmielRegis: Potem biegnie do biedronki
Odpisz
17 lipca 2017, 10:58
Po dwa kilo mąki
Odpisz
17 lipca 2017, 11:02
@EmielRegis: Popieram
Odpisz
18 lipca 2017, 21:07
ekskrementornado
Odpisz
19 lipca 2017, 10:03
@crimzon: Jakoś twórcy Paladins i OV mają sztame tylko część obu community spina xd
Odpisz
19 lipca 2017, 11:35
@crimzon: Ch** ku*wa ssiecie pale wszyscy.
Odpisz
19 lipca 2017, 18:12
@crimzon: pierwszy raz twój komentarz o OW mnie rozbawił
Odpisz
18 lipca 2017, 22:15
Dzisiaj z jednym użytkownikiem była faza nr 4.
Odpisz
19 lipca 2017, 11:55
@Mrs_Julka: co się znowu odwaliło?
Odpisz
19 lipca 2017, 12:03
@Mrs_Julka: .
Odpisz
19 lipca 2017, 16:16
@monho25:
Odpisz
18 lipca 2017, 23:59
Homoseksualizm to NIE choroba
Odpisz
19 lipca 2017, 00:23
@fullfun: jakto niby nie, przecież to trzeba leczyć! Ci ludzie nie mają normalnego życia, a ich dzieci nie mają szans na normalne życie bo jak taki pedał dziecko adoptuje to będzie gnębione za bycie dzieckiem pedała i jeszcze na pedała wyrośnie!!!!!1!!1!1!1!!1!1oneoneoneone
Odpisz
19 lipca 2017, 00:42
@MineDan: kuamiesz, w ogle nie możesz tak mówić, mam w dupie Twoje zdanie bo nie szanujesz tego co ja mówię, 0 wartości dla szacunku! /s
Odpisz
19 lipca 2017, 11:58
@fullfun:
Odpisz
18 lipca 2017, 22:33
Wersja hard dla cebuli -
Lepsze jest to droższe
Bez chleba można się najeść
Passat to gówno
Lepiej jeść w restauracji
Wolę zakupy przez internet
Wolę Kaufland od Biedronki
Zamiast na religię wolę na etykę
---------------
(jakieś pomysły?)
Odpisz
19 lipca 2017, 00:24
@Psyho: komputer > TV
Odpisz
19 lipca 2017, 11:54
@Psyho: lepiej kupić nowe zamiast stare kropelką skleić
Odpisz
17 lipca 2017, 11:44
"Islam to religia pokoju"-ekskrementornado
Odpisz
19 lipca 2017, 11:29
to prawda
Odpisz
19 lipca 2017, 11:27
dobrze że wysłali łajkę w kosmos (;
Odpisz
19 lipca 2017, 09:26
popek i cypis najlepszy (hue hue hue,)
Odpisz
19 lipca 2017, 00:39
eketremontornado xD
Odpisz
19 lipca 2017, 00:15
Ta kreska nad O to chyba się w drugą stronę obróciła
Odpisz