Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Zależy kim się wcześniej było
Co dwie głowy to nie jedna
Jestem bardzo szczęśliwy, że zdecydowałem założyć konto
Wziuuum!
Zazdroszczę Tadeuszowi
Głosy w głowie powiedziały mi, że w lustrze mieszka diobeł
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież9 lipca 2017, 23:50
Odpisz
9 lipca 2017, 23:54
Co ma Adolf do faszyzmu xd
Odpisz
9 lipca 2017, 23:56
@Crobat: Stworzył ideologię nazistowską na podstawie faszyzmu. Spałeś na historii czy klasa poniżej 6 podstawówki?
Odpisz
9 lipca 2017, 23:58
Nazizm - Narodowy Socjalizm. Daleko Mu Do Faszyzmu.
Odpisz
10 lipca 2017, 00:11
@Buras: Wyjdź.
Odpisz
10 lipca 2017, 00:12
@Mikatrix: Jednak powiedzenie "buras muzgu uraz" jest prawdziwe...
Odpisz
10 lipca 2017, 00:14
@Buras: Narodowy socjalizm, nazizm (skrót od niem. Nationalsozialismus), czasem określany również jako hitleryzm. Niemiecka skrajna odmiana faszyzmu
Odpisz
10 lipca 2017, 00:15
Nazizm to skrót od narodowego socjalizmu. Nazizm na spektrum jest tu
Odpisz
10 lipca 2017, 00:16
Podczas gdy faszyzm jest tu
Odpisz
10 lipca 2017, 00:17
@Buras: Przed Kristallnacht nazizm był ideologią z założenia socjalistyczną
Odpisz
10 lipca 2017, 00:20
@Buras: Co nie zmienia faktu, że Führer zafascynowany ideologią stworzoną Duce'go na jej podstawie stworzył własną
Odpisz
Edytowano - 10 lipca 2017, 00:37
@Buras: Najpierw mówisz że jednemu do drugiego daleko. Potem pokazujesz wykres na którym to prawie to samo.
Zdecyduj się człowieku, albo wyjdzie że jesteś kobietą.
Odpisz
10 lipca 2017, 00:39
@Buras: Faszyzm (wł. fascismo, od łac. fasces – wiązki, rózgi liktorskie i wł. fascio – wiązka, związek)
Nazwa faszyzm określała pierwotnie jedynie system polityczny powstały po pierwszej wojnie światowej we Włoszech. Wkrótce jednak została rozciągnięta na inne reżimy polityczne powstające w kolejnych latach w innych państwach, przede wszystkim w Niemczech, po zdobyciu władzy przez nazistów. Wciąż dyskusyjna jest kwestia pokrewieństwa pomiędzy faszyzmem włoskim a reżimami autorytarnymi zainspirowanymi włoskim przykładem.
Twój buras mózgu uraz dał mi raka.
Odpisz
Edytowano - 10 lipca 2017, 02:58
@Polski322: Faszyzm i nazizm to dwie różne ideologie.
Faszyzm to skrajny korporacjonizm, prawica.
Nazizm to skrajne centrum, jest nacjonalistyczną odmianą socjalizmu (narodowy socjalizm), komunizm jest kosmopolitycznym socjalizmem, dlatego obie te ideologie się nie lubią, nazizm można także podpiąć pod pewne stadium lewicy,
W prawdziwym faszyzmie nie ma miejsca na rasizm i antysemityzm, we Włoszech pojawiły się dopiero, kiedy w Rzymie coraz większe wpływy mieli naziści z hitlerem. (Dobrym przykładem jest film, życie jest piękne, w którym naziści mówią po niemiecku, a nie po włosku, w tym filmie faszyści nie pilnują obozu, tylko naziści).
Faszyzm to skrajny prawicowy kapitalizm.
To dziwne, że duża cześć ludzi myśli, że są to dwie takie same ideologie.
Tak samo dziwne, że ludzie próbują podpiąć Hitlera do skrajnej prawicy, przecież Hitler nie lubił lewicy tak samo jak prawicy, pluł na monarchię i kapitalizm.
Odpisz
10 lipca 2017, 03:12
@legend77: Nazizm i faszyzm łączy tylko kult wodza oraz ekspansywna polityka,
Nazizm nie jest faszyzmem. Nazizm opera się na ksenofobi, rasizmie i antysemityzmie, a faszyzm na skrajnym kapitalizmie
Odpisz
10 lipca 2017, 11:06
@Buras: Nie, Nazizm od początku był ideologią faszystowską. Nie ma w niej nic socjalistycznego.
1 Hitler sprywatyzował pełno rzeczy od banków po kopalnie
2 Zniszczył związki zawodowe oraz inne ruchy walczące o prawa pracowników
3 Zwiększenie profitów dla kapitalistów oraz zmiejszenie profitów dla pracowników
4 Wsparcie od konserwatystów z DNVP np Eudard Wagner
5 Niszczenie ruchów socjalistycznych oraz komunistycznych w niemczech.
I serio pokazujesz najgorszy test ideologiczny jako argument?
Odpisz
10 lipca 2017, 11:11
@DominikankaNikomuniedajka: "podpiąć pod pewne stadium lewicy,"
Jaki?
"przecież Hitler nie lubił lewicy tak samo jak prawicy, pluł na monarchię i kapitalizm."
Pluł na kapitalizm oraz monarchię? Czemu w takim razie popierał kapitalistów w swoim kraju, niszczył ruchy robotnicze oraz popierał DNVP?
Co on ma takiego z lewicy?
Dlaczego zabił Gregora Strassera oraz cały ruch socjalistyczny?
Odpisz
10 lipca 2017, 11:17
@Polandball966: Well, nie. W obu wypadkach był korporacjonizm. Tylko że hitler udawał socjalistę a mussolini miał jaja i tego nie zrobił.
Odpisz
Edytowano - 10 lipca 2017, 17:30
@Penseta: Hitler był narodowym socljalistą, stworzył swój własny socjalizm,
Nazizm nie jest ideologią faszystowską, ponieważ nie ma w niej korporacjonalizmu i jest w nim rasizm
Socjalizm hitlara był nacjonalistyczny, a pozostałe kosmopolityczne,
Hitler ich nienawidził, bo odrzucały ideę jednego, silnego narodu panów.
Odpisz
10 lipca 2017, 18:07
@DominikankaNikomuniedajka: "Hitler był narodowym socljalistą, stworzył swój własny socjalizm,"
Polegający na zabijaniu socjalistów, prywatyzowaniu wszystkiego, oraz poparciu u konserwatystów?
"Nazizm nie jest ideologią faszystowską, ponieważ nie ma w niej korporacjonalizmu i jest w nim rasizm"
A co jest? Jest wolny rynek, jest prywatyzacja, jest usuwanie praw pracowników. Korporacjonizm jak się patrzy. Plus co ma do tego rasizm? Rasizm nie jest socjalistyczny i nie jest argumentem.
"Socjalizm hitlara był nacjonalistyczny, a pozostałe kosmopolityczne,"
Jaki socjalizm? Podaj przykład jego "socjalizmu". Korea z nazwy jest demokratyczna.
"Hitler ich nienawidził, bo odrzucały ideę jednego, silnego narodu panów."
Super, nienawidził też lewicy. Co to za argument?
Odpisz
Edytowano - 10 lipca 2017, 22:05
@Penseta: "Polegający na zabijaniu socjalistów, prywatyzowaniu wszystkiego, oraz poparciu u konserwatystów?"
Ale co to ma do tematu? Konserwatyzm nie wyklucza socjalizmu (a nawet go wspiera, jeśli państwo było przez dużą część swojej historii socjalistyczne i socjalizm jest dla niego wręcz tradycją), tak samo jak zabijanie innych socjalizmów. Akurat pozbywanie się innych odmian socjalizmu to praktyka stosowana przez socjalistów na całym świecie, od Radzieckiej Rosji, przez Chiny, do Wietnamu i Kambodży. Socjalizm wymaga pełnej zgody wszystkich, więc jeśli ktoś chce trochę innego socjalizmu, najłatwiejszą opcją dla jednego socjalisty (na przykład, leninisty) jest zabić tego trochę innego socjalistę (takiego trockistę) ¯\_(ツ)_/¯
Ale fakt jest taki, że ostatecznie w "Narodowym Socjalizmie" socjalizm był tylko i wyłącznie odniesieniem do zobowiązania jednostki do wspólnoty, nie doktryny gospodarczej. Co nie zmienia faktu, że nie był to też kapitalizm ani korporacjonizm - dobrą nazwą jest "gospodarka nakazowa" albo "gospodarka kontrolowana". Z jednej strony, istnieją firmy prywatne. Z drugiej, musza wykonywać polecenia rządu bezpośrednio i bez sprzeciwu, więc mimo tego, że formalnie istniał sektor prywatny, to był pod pełną i bezpośrednią kontrolą rządu. Udawany wolny rynek.
Odpisz
10 lipca 2017, 22:56
@Aracz: "Konserwatyzm nie wyklucza socjalizmu "
Tak, ale mam na myśli konserwatystów niemieckich pokroju ludzi z DNVP, czyli kapitalistów oraz monarchistów, a ich poparcie nie jest socjalistyczne.
"Akurat pozbywanie się innych odmian socjalizmu to praktyka stosowana przez socjalistów na całym świecie,"
Powiedzmy, ale nie zmienia to faktu że hitler chiał usunąć wszelkie odmiany socjalizmu z innych powodów niż "zniszczenie kontrrewolucji".
"Co nie zmienia faktu, że nie był to też kapitalizm ani korporacjonizm"
Był to korporacjonizm, tak mówi nawet Wikipedia.
Wolny rynek, ale z pewną kontrolą państwa.
Odpisz
Edytowano - 10 lipca 2017, 23:07
@Penseta: nie z pewną kontrolą, a pełną. Polska Wikipedia wspomina o korporacjonizmie tylko w odniesieniu do faszyzmu, a angielska Wikipedia pisze o nazistowskim anty-kapitalizmie i o tym, że naziści (zgodnie z definicją Spenglera) widzieli w korporacjonizmie jedyną i poprawną formę socjalizmu. Szukali nowej drogi, by usprawiedliwiać nienawiść i do kapitalizmu i komunizmu
Odpisz
10 lipca 2017, 23:18
@Aracz: Nie do końca pełną, państwo miało zapewnić bezpieczeństwo od robotników, jednak zostawiało szefów wielkich korporacji w spokoju tak długo jak dawały one profit dla państwa (w sumie podobnie jak w Korei południowej xd), jedni dostawali ochronę inni profit.
Odpisz
10 lipca 2017, 23:23
@Mikatrix: Zacny pocisk
Odpisz
11 lipca 2017, 01:53
@Penseta: *bierze popcorn*
Odpisz
11 lipca 2017, 13:45
@Polandball966: Masz prezent do odebrania :D
Odpisz
12 lipca 2017, 12:44
@pawel4134: *podaje kolę* trzymaj, mam drugą....zabawimy tu trochę
Odpisz
13 lipca 2017, 21:05
@triad23: Przynieść krzesła?
Odpisz
13 lipca 2017, 22:08
wiesz co? chętnie przynieś na wszelki wypadek cztery
Odpisz
13 lipca 2017, 22:13
@triad23: *daje wygodne fotele *nie mam jednak krzeseł, skończyły się
Odpisz
13 lipca 2017, 22:17
*siada* i dobrze, że nie ma krzeseł, bo te fotele są zaiste wygodne
Odpisz
2 czerwca 2020, 07:08
@Buras: ma racje a jednak ma minusy xD no naprawde normiki i nieuki mu dali pewnie
Odpisz
9 lipca 2017, 23:58
Członkowie antify to wyżwsze stadium spie**olenia umysłowego. Niedawno ktoś wygłosił słowo wsłowo fragment przemówienia wójka Adolfa a oni wiwatowali klaskali i cieszyli się jak zwierzęta. Żodyn sie nie domyślił, że to Adolf, z którego ideologią tak zaciekle walczą(swoją drogą każdego prawicowca nazywają nazistą, ch*j z tym, że nazizm przynajmniej gospodarczo jest lewicowy xD)
Odpisz
10 lipca 2017, 00:38
wujka*
Odpisz
10 lipca 2017, 00:42
@InexTheLemon: Dzięki przyjacielu, 2 tygodnie przerwy od szkoły i już cofam się w rozwoju
Odpisz
10 lipca 2017, 11:13
Podaj argument dlaczego gospodarczo jest lewicowy.
Ostatnio jak sprawdzałem Adolf był popierany przez konserwatystów oraz kapitalistów. A strzelał on do socjalistów oraz komunistów. Więc czekam na argumenty.
Odpisz
Edytowano - 10 lipca 2017, 21:29
@Penseta: Przy takich pytaniach radzę dodawać, że fakt, iż coś się nazywa nacjonalistycznym socjalizmem nie oznacza, że jest to socjalizm tak samo jak w monarchii parlamentarnej pomimo faktu, że jest to z nazwy monarchia, nie rządzi król. Innego argumentu poza tym nie mają jak już im się zdoła wytłumaczyć, że masło orzechowe nie ma nic z masłem wspólnego.
Odpisz
10 lipca 2017, 22:58
@Nanook: W sumie to jest nawet dobre, dzięki za podpowiedź.
Odpisz
10 lipca 2017, 23:49
@Penseta: Adolf wprowadzał programy socjalne dla niemieckich rodzin. Rozdawnictwo hajsu z podbitych terenów by wzbogacić biedotę niemiecka, finansowane z kiesy państwa urlopy macierzyńskie i... i tyle pamiętam.
Nie jest to oczywiście klasyczny socjalizm, ale jego forma w postaci rozdysponowywania dóbr w sposób inny, niż rynkowy jak najbardziej.
Acz o tych rządach można powiedzieć przede wszystkim, że były totalitarne. Totalitaryzm nie jest ani prawicowy, ani lewicowy. To jest zupełnie inne, straszliwie zmienna i niestabilna forma rządów.
Odpisz
11 lipca 2017, 01:23
@CzarnyGoniec: Hmm to brzmi znajomo...
Odpisz
11 lipca 2017, 01:53
Zbyt znajomo, co bywa przerażające.
Odpisz
11 lipca 2017, 02:02
@CzarnyGoniec: Ja już i tak uważam że mamy od zawsze przewalone, co pokazuje nasza historia.
Odpisz
11 lipca 2017, 09:44
@CzarnyGoniec: Akurat co do tych programów socjalnych dla rodzin i matek to chodziło zwyczajnie o to, żeby rasa aryjska produkowała jak najwięcej dzieci. Tak samo aborcja była całkowicie zakazana na terenie Niemiec, a legalna na terenach podbitych. Hitler nie kierował się motywami ekonomicznymi jeżeli chodzi o gospodarkę (chyba, że chodziło o przemysł zbrojeniowy) a jego pobudki wynikały z rasizmu i chęci rozprzestrzenienia genu aryjskiego na cały świat.
Odpisz
10 lipca 2017, 01:00
"Faszyści przyszłości będą nazywali się antyfaszystami."
-Winston Churchill
Odpisz
Edytowano - 11 lipca 2017, 00:02
@RevanShan: nie chciało mi się szukać bez podpisanych postaci, ale mniej więcej robi sens w tym kontekście
Odpisz
10 lipca 2017, 23:30
ten ptak to szpak ?
Odpisz
10 lipca 2017, 21:15
Antifa łowcy hiva
Odpisz
10 lipca 2017, 21:44
Antifa muzgu kiła
Odpisz
10 lipca 2017, 22:59
ONR zbiór zer. Ale miło że masz dużo do powiedzenia. To zawsze ważne w dyskusjach.
Odpisz
10 lipca 2017, 22:40
Większość swojego czasu spędzonego na jeja przeznaczacie na przebywanie w dziale obrazków, gier, dowcipów, czy na grupach?
Odpisz
11 lipca 2017, 00:48
@Kolofgen21: tak
Odpisz
10 lipca 2017, 22:13
.
Odpisz
10 lipca 2017, 21:42
Faszyści: -Mussolini i Franco masowo sprowadzali Judaistów do swych Krajów, by ich uratować przed Hitlerem.
Odpisz
10 lipca 2017, 22:10
Jest różnica między faszyzmem a nazizmem. Faszyzm był antydemokracją, tworzenie imperium, prezydent sprawował całą władzę itp. Nazizm na nazywaniu siebie nadludźmi i nienawiści do konkretnych grup społecznych (nie tylko żydów).
Odpisz
10 lipca 2017, 22:07
To wszystko stereotypy. Znam kilku ludzi z zagranicy należących do tej organizacji i to dobrzy ludzie.
Odpisz
10 lipca 2017, 22:10
Nie dam się zwieść tej faszystowskiej propagandzie ! /s
Odpisz
10 lipca 2017, 21:08
Obrazek niżej xdd
Odpisz
Edytowano - 10 lipca 2017, 02:32
Skoro grupa tępiąca Hitlera jest zła, to jednak Hitler did nothing wrong!
Odpisz
9 lipca 2017, 23:52
Kryształowa noc.
Odpisz
9 lipca 2017, 23:44
Życie
Odpisz