@norek00: To by było ch*jowe, wymuszało by to oddanie takiego strzału by się odbił 3 razy. Ja osobiście chciałbym by powstała snajperka która po oddaniu strzalu zadaje mniejsze obrażenia (no np 125 naładowana w pełni) ale po trafieniu w jakąkolwiek ścianę czy przeszkodę terenową kula tworzyła średniej wielkości eksplozje która zadawałaby 50 pkt obrażeń i rozrzucała by 10 odłamków po 20 dmga każdy i one odbijałyby się jeden raz i nadawały efekt krwawienia na 2 sek ale ten efekt wybuchu kuli występowałby po pełnym naładowaniu pocisku które było by 2x dłuższe a trafienie kilka razy jednym odlamkiem jednej osoby obniżyło by czas trwania kolejnych krwawień o 0.5 sek dla każdego odłamka :v Byłaby super bronią dla snajperów z parkinsonem ewentualnie do dobijania wrogów za ścianami dzięki odłamkom.
Komentarze
Odśwież16 lipca 2017, 21:05
Chciałbym, aby taka snajperka była w tf2.
Odpisz
16 lipca 2017, 21:09
@HerrDoctor: zbyt op. Walniesz pod odpowiednim kątem i zabijasz wszystkich w pomieszczeniu
Odpisz
16 lipca 2017, 21:19
@Marequel: Kula odbijałaby się 2- 3 razy.
Odpisz
16 lipca 2017, 21:41
@HerrDoctor: Ja bym jej dał przy pierwszym i drugim strzale -75% obrażeń a trzecii zadawał by 150% obrażeń i cel dostawał efekt krwawienia ;)
Odpisz
16 lipca 2017, 21:52
@norek00: no to teraz ziuuuuu do workshopu
Odpisz
16 lipca 2017, 22:26
@norek00: O kur**- zrobiliśmy niezłą broń!
Odpisz
16 lipca 2017, 23:33
@HerrDoctor: takie merasmusowe hokus pokus
Odpisz
17 lipca 2017, 00:22
Uspokój się, to nie halloween.
Odpisz
17 lipca 2017, 11:52
@HerrDoctor: czasami jestem wesoły, że was nie zatrudniają w valve :-)
Odpisz
17 lipca 2017, 12:43
@Wojgalazka: o nie
Odpisz
18 lipca 2017, 02:03
@Wojgalazka: tf2 nie byłby grywalny
Odpisz
5 sierpnia 2017, 19:01
@norek00: To by było ch*jowe, wymuszało by to oddanie takiego strzału by się odbił 3 razy. Ja osobiście chciałbym by powstała snajperka która po oddaniu strzalu zadaje mniejsze obrażenia (no np 125 naładowana w pełni) ale po trafieniu w jakąkolwiek ścianę czy przeszkodę terenową kula tworzyła średniej wielkości eksplozje która zadawałaby 50 pkt obrażeń i rozrzucała by 10 odłamków po 20 dmga każdy i one odbijałyby się jeden raz i nadawały efekt krwawienia na 2 sek ale ten efekt wybuchu kuli występowałby po pełnym naładowaniu pocisku które było by 2x dłuższe a trafienie kilka razy jednym odlamkiem jednej osoby obniżyło by czas trwania kolejnych krwawień o 0.5 sek dla każdego odłamka :v Byłaby super bronią dla snajperów z parkinsonem ewentualnie do dobijania wrogów za ścianami dzięki odłamkom.
Odpisz
5 sierpnia 2017, 19:20
@Lacoste: zbyt op. Zawsze karabin snajperski który nie wymaga celowania.jest zbyt op
Odpisz
17 lipca 2017, 00:08
Co tu sie
Odpisz
16 lipca 2017, 23:41
czy tylko ja zauważyłem że to ma tag counter strike jak przecież to sniper elite 4
Odpisz
16 lipca 2017, 22:31
Perfekcyjny headshot nie istn...
Odpisz
16 lipca 2017, 22:07
Raj dla oczu...
Odpisz
16 lipca 2017, 21:33
Gdy to było tak dobre że...
Odpisz