Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar avalon3440

1 lipca 2017, 01:01

Skoro bóg jest wszechmogący, to czy może stworzyć kamień, którego sam nie podniesie?

Avatar kokosek112

7 lipca 2017, 10:10

@avalon3440: Bóg nie działa w ten sposób .-. Bóg nawet nie istnieje w czasie Boga nie ogarniesz

Avatar DziwnyPan

7 lipca 2017, 10:36

@kokosek112: dlaczego zło istnieje

Avatar miecio6

7 lipca 2017, 10:41

@DziwnyPan: Poczytaj sobie o teodyceii

Avatar
Konto usunięte

7 lipca 2017, 10:45

@avalon3440: Dając sobie spokój z tym czemu bóg nie ma prawa istnieć. Jeśli jest istota wszechmogąca to może łamać prawa logiki a więc stworzyć kamień, którego nie będzie w stanie podnieść. Przy okazji będzie w stanie go podnieść. W tym samym czasie.

Avatar przemek1ni

7 lipca 2017, 10:49

Zawsze może sobie narzucić zasadę, obiecać komuś, że przenigdy danego kamienia nie podniesie.
A ten Bóg w Biblii trzyma się swoich obietnic, jest uczciwy, wię teoretycznie może stworzyć kamień, którego nie podniesie

Avatar kokosek112

7 lipca 2017, 11:15

@DziwnyPan: grzech adama i ewy? ale jeśli chodzi ci o cierpienie to poczytaj sobie księge koheleta

Avatar erykhim44

7 lipca 2017, 12:26

@avalon3440: Karwa, to pytanie padło miliard razy!
Odpowiedź jest zastanawiająco prosta: Może, ale straci swoją wszechmoc.
Mógłbyś zadać pytania na temat wolnej woli, czym ona jest, czy skoro Bóg może ją złamać to czy naprawdę jest wolna, czy Bóg może ją złamać, ale nie.
Musisz gadać o podnoszeniu kamieni.

Avatar kokosek112

7 lipca 2017, 12:36

@erykhim44: ja jestem fatalistą i mój pogląd na to jest prosty Bóg z jakiegoś powodu tak zaprojektował świat, żebyś mógł mu zadać to pytanie ma to swój skutej i przyczyne w woli boskiej a nawet to że to piszę jest uwarnkowane tym jak potoczyło się moje życie, fatalizm wydaje się zagmatwany ake wszystko upraszcza

Avatar erykhim44

Edytowano - 7 lipca 2017, 12:47

@kokosek112: >Wolna wola
>Fatalizm
???
Ukleć co rozumiesz przez fatalizm w jak najczystszy sposób.

Avatar kokosek112

7 lipca 2017, 13:14

@erykhim44: to, że nasze wybory jest nam (tak jakby) narzucone a konkretnie uwarunkowane tym że widziałeś np śmiesznym kotem jednak w tym najniższym poziomie mamy wolną wolę, :
możesz mnie uznac za idiote albo przyznać mi racje.

Avatar erykhim44

7 lipca 2017, 14:34

@kokosek112: Masz fajny autokorektami.
Chociaż nie wydaje mnie się, żeby zauważenie kota było związane z wolną wolą. Koty robią dokładnie to samo.
Ale załóżmy, że np. miałem zobaczyć kota.
Jak chcę to mogę zobaczyć kota.
Jak nie chcę to mogę go równie dobrze nie zobaczyć.
Jeżeli byłoby narzucone, że chcemy zobaczyć kota, to by to łamało naszą wolną wolę.
Biblia nie raz wykazuje, nie rozkaz Boga, lecz jego prośbę.

Avatar kokosek112

7 lipca 2017, 16:33

@erykhim44: no, zgadzam się z opinią wyrażoną w komentarzu.

Avatar Mimir

11 sierpnia 2017, 09:37

@kokosek112: Czy ty w ogóle wiesz jak działa rzeczywistość? To najprostsza droga: bóg istnieje ale nie działa na nasze prawa fizyki
żałosne. paradoks, który przedstawił kolega wyżej jest jak najbardziej poprawny
mogę ci podać jeszcze kilka

Avatar kokosek112

11 sierpnia 2017, 11:02

@Mimir: "Boga nie ogarniesz" i taka jest prawda, no sory..

Avatar Mimir

11 sierpnia 2017, 11:58

@kokosek112: Nie ogarnę czegoś co nie istnieje, to fakt. Istnienie boga kłóci się z prawami fizyki, a je potrafię ogarnąć i to one są fundamentem rzeczywistości. Coś, co wykracza po za nie nie ma prawa istnienia, w ogóle żadnego prawa bo po prostu tego NIE MA.

Avatar przemek1ni

11 sierpnia 2017, 12:09

@Mimir: Gdyby Bóg, Kreator, był istotą, która musi przestrzegać praw fizyki, to by był taki se.
Mimir, bardzo mi się podoba to porównanie:
Czy programista musi być częścią kodu, który pisze, aby mieć wpływ na poszczególne liczby?

Avatar Mimir

11 sierpnia 2017, 12:12

@przemek1ni: Z tym, że nie wiem jak Ty, ale potrafię dostrzec różnicę między stanem rzeczywistości, a programem komputerowym :7
Tak samo jak w komputerze, tak i w rzeczywistości są pewne limity. Bóg wychodzi poza nie, więc z samego założenia po prostu nie może istnieć :7

Avatar przemek1ni

11 sierpnia 2017, 12:17

@Mimir: Bóg ma jako jedyny uprawnienia administratora, więc nie może istnieć? Wot?

Avatar Mimir

11 sierpnia 2017, 12:20

@przemek1ni: powtórzę: nie rozróżniasz rzeczywistości od programu komputerowego?

Avatar przemek1ni

11 sierpnia 2017, 12:23

@Mimir: Czy moja analogia, porównanie jest z jakiegoś powodu niezrozumiałe?

Avatar Mimir

11 sierpnia 2017, 12:26

@przemek1ni: ak, prawdopodobnie dlatego, że wszystko porównujesz do wymiaru wirtualnego. rzeczywistość, do twojej wiadomości, to coś innego. funkcjonują tu różne prawa. Widzę, że nie chcesz zakończyć wątku mylenia rzeczywistości z światem wirtualnym, więc rozmowę uznaję za zakończoną. Do twojej wiadomości - prawa fizyki negują istnienie boga, dlatego właśnie on nie istnieje. Tak samo jak nie istnieje bycie "poza" prawa fizyki.

Avatar przemek1ni

11 sierpnia 2017, 12:45

@Mimir: Bajo.
Twierdzisz, że nie może istnieć nic niezgodnego z prawami fizyki.
Zgadzam się z tobą.
Ale tylko w świecie fizycznym

Avatar TrueStoryGuy

7 lipca 2017, 13:01

Lubie obrazki tego autora.

Avatar przemek1ni

7 lipca 2017, 13:30

Avatar
Konto usunięte

1 lipca 2017, 00:23

Zależy kiedy by pukał

Avatar lorax12

30 czerwca 2017, 20:17

Odpowiedź to "Zawsze"

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Słodka zemsta

Kret 😋

Tyle pracy na marne

Witam, szukam żony, niepalący, uległy

Nie ma to jak reklama słabego mobilniaka przed zamknięciem rytuału

Poland mountain

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka