@RpLay: o ile gra go obsługuje. Raczej żaden wydawca nie dał by tak zje**ć swojej gry ale nigdy nie wiadomo. Ale i tak prawdopodobnie trzeba by było odpowiednio ustawić klawisze zewnętrznym programem i ikony były by z pada
Te stare kierownice do gier wyścigowych miały analogowe czujniki położenia, ciężarek dotykał płytki i obwód się zamykał, dzięki czemu przekazywano sygnał.
Jednak jak się chciało lekko skręcić, to i tak trzeba było mocno kręcić kierownicą, bo ciężarki nie chciały się wychylić.
@Dark_Dante: Ja miałem chyba jakąś zje**ną kierownicę. Z 5 lat temu sobie chciałem zagrać na kierownicy w jakieś wyścigi, ale szybko zrezygnowałem, bo obrócenie kierownicy o nawet 1cm kończyło się zrobieniem 360 driftem.
To wrażenie jest spotęgowane, jeśli w grze np. wyżej skaczesz, kiedy dłużej przytrzymasz. Tobie wydaje się, że mocniej wciskasz klawisz, a tak naprawdę po prostu jeśli wciśniesz go głębiej, to dłużej wysyła sygnał.
Komentarze
Odśwież2 lutego 2018, 11:14
Na triggerach od padów działa ;p
Odpisz
26 marca 2017, 23:45
no chyba że na ps2 albo ps3. przyciski na tych padach mogły wykrywać siłę nacisku.
Odpisz
27 marca 2017, 07:06
@Michalol222: Każdy trigger w każdym padzie tak ma.
Odpisz
27 marca 2017, 12:32
@Davido: przyciski. Nie triggery. mam na myśli kółko, krzyżyk, trójkąt, kwadrat.
Odpisz
27 marca 2017, 12:35
@Michalol222: Aha.
Odpisz
29 czerwca 2017, 20:29
@Michalol222: w ps3 tak chyba nie działa
Odpisz
27 marca 2017, 14:51
ostatnio udało mi się przejść tego nfs'a...
Odpisz
27 marca 2017, 12:56
soł tru
Odpisz
26 marca 2017, 20:10
Kiedyś czytałem o klawiaturze analogowej. W niej by to zadziałało.
Odpisz
26 marca 2017, 22:15
@Jedyny_LordGaben_Over9000: tylko że każda gra musiała by być do tego przystosowana
Odpisz
26 marca 2017, 22:44
@Marequel: Raczej działało by trochę jak pad
Odpisz
26 marca 2017, 23:07
@RpLay: o ile gra go obsługuje. Raczej żaden wydawca nie dał by tak zje**ć swojej gry ale nigdy nie wiadomo. Ale i tak prawdopodobnie trzeba by było odpowiednio ustawić klawisze zewnętrznym programem i ikony były by z pada
Odpisz
27 marca 2017, 08:00
@Marequel: Nie trzeba by było gry dostosowywać. To działało by jak analogowe spusty w padzie.
Odpisz
26 marca 2017, 23:13
To wiem.czemu zepsulem klawisz w
Odpisz
26 marca 2017, 20:09
Te stare kierownice do gier wyścigowych miały analogowe czujniki położenia, ciężarek dotykał płytki i obwód się zamykał, dzięki czemu przekazywano sygnał.
Jednak jak się chciało lekko skręcić, to i tak trzeba było mocno kręcić kierownicą, bo ciężarki nie chciały się wychylić.
Taka tam ciekawostka.
Odpisz
26 marca 2017, 23:04
@Dark_Dante: Ja miałem chyba jakąś zje**ną kierownicę. Z 5 lat temu sobie chciałem zagrać na kierownicy w jakieś wyścigi, ale szybko zrezygnowałem, bo obrócenie kierownicy o nawet 1cm kończyło się zrobieniem 360 driftem.
Odpisz
26 marca 2017, 22:19
biurko się złamie
Odpisz
26 marca 2017, 22:13
ja ostatnio grałem z Kolegą przez LAN w MW XD
Odpisz
26 marca 2017, 21:43
MW <3
Odpisz
17 marca 2017, 09:35
W GTA 5 na konsolach to działa
Odpisz
17 marca 2017, 09:45
W wielu grach to tak działa.
Odpisz
17 marca 2017, 12:17
@Davido: kkk
Odpisz
26 marca 2017, 21:42
KK KKK IS KKK IS
Odpisz
26 marca 2017, 21:30
Need For Speed Most Wanted 2005, te piękne czasy...
Odpisz
26 marca 2017, 20:33
To wrażenie jest spotęgowane, jeśli w grze np. wyżej skaczesz, kiedy dłużej przytrzymasz. Tobie wydaje się, że mocniej wciskasz klawisz, a tak naprawdę po prostu jeśli wciśniesz go głębiej, to dłużej wysyła sygnał.
Odpisz
17 marca 2017, 14:46
Most Wanted 2005, kocham. Gra dzieciństwa.
Odpisz
17 marca 2017, 14:33
Jak ja kocham pierwsze most wanted!
Odpisz