Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Tagi:

Podobne obrazki:

Pomysł na słodki deser

Pomysł na słodki deser

Wyświetleń: 2928

Ocena: 4.75 (25)

Kategoria: Różne

Ciekawy dom

Ciekawy dom

Wyświetleń: 6158

Ocena: 4.16 (37)

Kategoria: Różne

Szatan byłby dumny

Szatan byłby dumny

Wyświetleń: 2164

Ocena: 4.90 (61)

Kategoria: Komiksy

Gdy kumpel wpadnie na durny pomysł

Gdy kumpel wpadnie na durny pomysł

Wyświetleń: 1423

Ocena: 4.59 (44)

Kategoria: Gify

Kac!

Kac!

Wyświetleń: 1317

Ocena: 4.84 (32)

Kategoria: Komiksy

Geniusz

Geniusz

Wyświetleń: 2819

Ocena: 4.44 (52)

Kategoria: Mądrości

Oceń obrazek:

Oceniony: 46Ulubiony: 31

Dodaj komentarz

odśwież komentarze

Avatar PlomykowkaPL

PlomykowkaPL7 sierpnia 2013, 16:13, edytowany

Mylicie ufo z obcymi.
,,Obcymi'' nazywamy chociażby mało zaawansowaną formę życia nie pochodzącą z Ziemii.
U.F.O to skrót of Unidentified Flying Object(Niezidentyfikowany Obiekt Latający) czyli ufo to tak naprawdę każdy niezidentyfikowany obiekt latający. Nie musi pochodzić z innej planety. Może to być na przykład balon a nawet (chyba) papierowy samolocik puszczony w powietrze.

Avatar Baca_online

Baca_online1 lutego 2013, 05:09

powinien poziomo lecieć, bo w kosmosie przeca grawitacji nie ma

Avatar master_oxar

master_oxar odpowiada na komentarz5 lipca 2013, 20:11, edytowany

@Baca_online: mógł być na orbicie Ziemi, co tłumaczyłoby precyzję promienia ściągającego (czy tam skanującego). Wtedy by spadł.
PS. Nie wiem, czy nie żartowałeś, na wszelki wypadek tłumaczę.
PPS. Grawitacja jest wszędzie, tylko wraz ze wzrostem odległości maleje.

Avatar mrklorens

mrklorens (bógsmoków)23 czerwca 2013, 13:07

kto wie co mówili

Avatar darcus

darcus (Ian)1 lutego 2013, 15:48

to głupie. jak to zataić prawdę? -_- po prostu nie ma i nigdy nie było na Ziemi U.F.O.

Avatar ryba9944

Konto usunięte odpowiada na komentarz3 lutego 2013, 01:35

@darcus: Stwierdzenie tak absurdalne,że aż śmieszne.Poczytaj trochę,choćby na stronie fundacji nautilus i nie rób w necie wiochy..

Avatar darcus

darcus (Ian) odpowiada na komentarz3 lutego 2013, 17:26

idiota... widziałeś gdzieś jakiekolwiek wiarygodne dowody?

Avatar ryba9944

Konto usunięte odpowiada na komentarz4 lutego 2013, 00:42

@darcus: Miło,mi że się przedstawiłeś/as,ja jestem Piotr.Co do dowodów-kolejne pytanie rodem z komedii.Istnieją miliony relacji różnych osób,i to nie tylko pospolitych farmerów,ale także wysoko postawionych wojskowych,czy nawet polityków.Istnieją setki organizacji badających tego typu zjawiska.Znaleziono setki odpadów,zwłok,hieroglifów,map itp.Zrobiono miliony zdjęć,publikacji,nakręcono setki wiarygodnych,licznie przebadanych filmów.Było wiele spotkań 3 stopnia.UFO nie jest spiskiem,teorią,czy tematem rozważań.Jest po prostu faktem.Tylko człowiek może być stworzeniem tak egoistycznym,by sądzić że jest jedyną istotą inteligentną we wszechświecie.Tak samo,jak jedynym gatunkiem taki naiwnym,by sądzić że obca cywilizacja jeszcze nas nie wykryła.Zanim zrobisz z siebie pajaca w internecie,zaopatrz się chociaż w podstawową wiedzę.

Avatar darcus

darcus (Ian) odpowiada na komentarz4 lutego 2013, 10:28

jednak dla wszystkich rzekomych "dowodów" zawsze było jakieś wyjaśnienie, wszystkie teorie obalano. i czy ja mówię że jesteśmy sami we wszechświecie? powiedziałem że NA ZIEMI nie ma kosmitów. może i nas wykryli, ale raczej nie sądzę żeby będąc tak cholernie daleko udałoby im się (niekoniecznie są bardziej rozwinięci od nas) dolecieć tutaj.

Avatar ryba9944

Konto usunięte odpowiada na komentarz4 lutego 2013, 18:02

@darcus: Ok,widzę że przechodzimy na nieco kulturalniejszy poziom dyskusji.Obce rasy odwiedzają ziemię od starożytności,wspierają nasz rozwój.W to nie należy wierzyć,gdyż wiara nie ma tu nic do rzeczy.W UFO nie należy wierzyć,należy to zjawisko jedynie zrozumieć.Wejdź proszę na stronę Fundacji Nautilus,na ich kanał na Youtube.Kluczem do zrozumienia jest akceptacja.Jeśli jesteś zainteresowany/a,opowiem Ci osobiście kilka ciekawych przypadków,choćby zjawisko świateł nad hessdalen,czy też Arizoną.:)

Avatar darcus

darcus (Ian) odpowiada na komentarz4 lutego 2013, 20:03

mylisz się, kiedy nie ma żadnych potwierdzających lub przeczących dowodów wiara ma wiele do rzeczy. osobiście nigdy nie widziałem żadnych wiarygodnych dowodów żeby te światła na pewno były UFO. nie da się jednoznacznie stwierdzić że kosmici odwiedzali ziemię, mało prawdopodobne żeby w ogóle "chciało im się" lecieć taki kawał w tę i z powrotem (o ile mają odpowiednią technologię, co jest mało prawdopodobne) tyle razy. nie wątpię w istnienie obcej cywilizacji. wątpię natomiast aby, będąc tak daleko zdołali tu przylecieć. (najbliższa gwiazda jest bardzo daleko, a najbliższa gwiazda na której mogłaby istnieć cywilizacja jest jeszcze dalej [o ile jest, jest tak daleko że jeszcze jej nie zbadano]) więc nie sądzę żeby cokolwiek co jest uważane za UFO naprawdę nim było.

Avatar ryba9944

Konto usunięte odpowiada na komentarz6 lutego 2013, 23:11

@darcus: "nie ma żadnych potwierdzających lub przeczących dowodów" Dowodów są akurat setki,należy jedynie je dostrzec.Choćby w samej Biblii jest kilka ciekawych opisów.Co do tej "najbliższej gwiazdy":powiedz mi,kiedy ostatnio tak naprawdę zastanawiałeś się czym naprawdę jest księżyc?" nie sądzę żeby cokolwiek co jest uważane za UFO naprawdę nim było"Więc wytłumacz mi proszę:czym według Ciebie był obiekt nad Arizoną?A tak poza tym przypominam,że termin UFO nie oznacza zielonego ludzika w spodku,a "Niezidentyfikowany Obiekt Latający".

Avatar darcus

darcus (Ian) odpowiada na komentarz7 lutego 2013, 10:07

znam ten termin. a jeśli chodzi o dowody: nigdzie nie pisano żadnych konkretów, wszędzie są wzmianki tylko o dziwnych światłach, czy zjawiskach i w dodatku teraźniejsi naukowcy zawsze potrafili wszystko logicznie wyjaśnić. nie rozumiem twojego pytania o księżyc, czyżbyś uważał, wbrew wszelkiej nauce, że księżyc to gwiazda? a może uważasz że na księżycu istnieje jakiekolwiek życie? jeśli tak to powiem ci że naoglądałeś się zbyt dużo filmów sci-fi.

Avatar ryba9944

Konto usunięte odpowiada na komentarz7 lutego 2013, 18:16

@darcus: <a href="www.jeja.pl/user,darcus">@darcus</a>:Księżyc,według  tajnych badań sejsmologocznych NASA jest pusty w środku.Z obserwacji astronomicznych wynika,że 4000 lat temu jeszcze go tu nie było.Były tylko gwiazdy.Co więcej wszystkie jego kratery kończą się na jednej głębokości,a jego powierzchnia wykonana jest częściowo ze sztucznego stopu,co również badała NASA.Jest on tylko o 1/6 mniejszy od ziemi co również jest zastanawiające.Zaobserwowano też liczne,wylatujące z niego obiekty.Poza tym skoro taki z Ciebie sceptyk,to dlaczego nie potrafisz mi wyjaśnić czym były choćby światła w Arizonie?

Avatar darcus

darcus (Ian) odpowiada na komentarz8 lutego 2013, 11:16

współczuję ci, musisz być bardzo naiwny skoro dałeś się tak łatwo oszukać, i uwierzyłeś w brednie które pewnie miały być kawałem. a co do światła, mógł to być zwykły meteoryt.

Avatar ryba9944

Konto usunięte odpowiada na komentarz8 lutego 2013, 19:31

@darcus: Meteoryt?Z 9 nieruchomymi światłami?O długości 1,5 kilometra?A gdyby owe "brednie " miały być kawałem,nie mówili by o nich czołowi ufolodzy i znane media.Jeśli chcesz,mogę ci nawet podać linki do zdjęć i filmów,potwierdzających owe "brednie".Półtorakilometrowy nieruchomy meteoryt.Gratuluję.

Avatar darcus

darcus (Ian) odpowiada na komentarz9 lutego 2013, 10:42

nigdy nie wiadomo czy był nieruchomy. ludzki wzrok jest zawodny. pamiętam przypadek kiedy człowiek był święcie przekonany że widział UFO, a okazało się że był to samolot. a co do długości to nie widzę w tym nic dziwnego. np. meteoryt który zniszczył dinozaury miał wielkość mount everestu.

Avatar ryba9944

Konto usunięte odpowiada na komentarz9 lutego 2013, 23:51

@darcus: Tyle,że TEN "meteoryt" nie pozostawił żadnych śladów będąc kilkaset metrów nad ziemią.Ludzki wzrok jest zawodny,ale użyte tam przyrządy do pomiarów geologicznych już nie.Przypadków o jakich mówisz są setki,więc nazwanie czegoś UFO bez dokładnego zbadania sprawy,jest zwyczajnie nieodpowiedzialne.I jeszcze jedno: meteoryt jest widziany jako świetlista kula z ogonem.W tym przypadku było 9 kul,bez ogonów,w idealnie trójkątnej formacji..

Avatar darcus

darcus (Ian) odpowiada na komentarz10 lutego 2013, 11:37

świetlista kula z ogonem to KOMETA, a to zasadnicza różnica. jeśli dalej będziesz się upierał przy swoim, to nie będę dalej bez sensu dyskutował. powiem tylko że nie tylko ludzki wzrok jest zawodny, ludzie którzy byli święcie przekonani do tego, mogli być tak bardzo omamieni że wmówili sobie że widzieli UFO.

Avatar ryba9944

Konto usunięte odpowiada na komentarz10 lutego 2013, 19:13

@darcus: 3000 osób?Ok,w jednym się z tobą zgadzam.Nasza dyskusja trwa od ponad tygodnia,nadal nie zakończona.Proponuję na razie wstrzymanie owych rozmów do czasu lepszego zapoznania się z tematem,gdyż ja nie mam zielonego pojęcia o meteorach,ty zaś o samej obserwacji.Zacnym byłeś rozmówcą,lecz mimo to z mych obserwacji wynika,iż żaden z nas nie wyniósł z tych rozważań zbyt wiele.Pozdrawiam zatem,do zobaczenia.

Avatar jarek200211

jarek200211 (Jarek)1 lutego 2013, 19:27

Nie spodziewałem się z tym poniżej...(SZCZERZE)

Avatar MrZacny

MrZacny (Mati)1 lutego 2013, 14:35

kosmici pewnie mówią
-Co z nim zrobimy?
-Zdezintegrujmy go
-Zjedzmy go
-Może po prostu go wypuśćmy?

Avatar kacpisz

kacpisz odpowiada na komentarz1 lutego 2013, 14:58

@MrZacny: Niestety, ale to niemożliwe ponieważ ostatni kosmita mówi odwrotność tego co pierwszy. Tak jakby podstawić tam lustro.

Avatar natala19992

natala19992 (Natalia)1 lutego 2013, 06:17

nudy ciągle ten sam obrazek tylko inne teksty

Avatar tolkowski

tolkowski odpowiada na komentarz1 lutego 2013, 14:15

@natala19992: masz rację

Avatar tachu99

tachu991 lutego 2013, 08:48

A poza tym jest napisane: Musimy zataić prawdę a ten mówi: Powiedzmy prawdę. Iście admiński pomysł.

opisz problem

Wyślij zgłoszenie