Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Trzymanie się tylko jednego gatunku
Imo pająka zamienić miejscami z muchą
Oberwał rykoszetem
Anantashesha jest zbyt łaskawa
Pradawna mumia
Góra Kościuszki
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież27 marca 2017, 19:14
Dzień Dobry.
Odpisz
25 sierpnia 2023, 13:30
@WaterFlow: Dzień dobry
Odpisz
25 października 2016, 21:00
Jak mnie to bawi, że ruscy dalej nas za to nienawidzą xD
Obchodzą nawet święto na pamiątkę jak opuściliśmy moskwę.
Odpisz
2 grudnia 2016, 18:45
@Frogimen: Sami to upamiętniają!
Odpisz
31 marca 2017, 19:59
@Frogimen: a my mamy niezliczone święta z okazji odzyskania niepodległości od Rosji itd. i Polacy 50 x bardziej spinają o podbój całej Polski przez Rosjan więc ten.Ja w sumie nie wieżę że takie coś w ogóle się wydarzyło bo na pewno by w szkołach o tym uczyli
Odpisz
1 kwietnia 2017, 06:17
@Lenin1917: low quality b8 faggot
Odpisz
13 marca 2019, 16:27
@Lenin1917: *ekhem* uczą o tym na historii *ekhem*
Odpisz
5 kwietnia 2019, 21:29
@mikinibi: Po pierwsze odkop, po drugie on nawet do 5 klasy pewnie nie chodził.
Odpisz
7 października 2017, 00:19
mój tablet nie jest podłączony przed chwilą było 15 proc baterii a teraz 16
Odpisz
17 stycznia 2018, 13:01
Odpisz
25 października 2016, 19:07
Francuzi to akurat gówno tam zdobyli, a nie Kreml.
Odpisz
25 października 2016, 19:28
@chupacabra001: Chociaż utrzymali ją tylko jakieś kilkadziesiąt dni, jednak zdobyli.
Odpisz
18 stycznia 2017, 14:44
@chupacabra001: Polacy zaś trzymali Kremla dwa lata.
Odpisz
7 stycznia 2017, 22:00
AWW MAN
Odpisz
13 grudnia 2016, 16:26
francja powinna być cała niebieksa i mieć swoje dawne godło
Odpisz
30 października 2016, 12:43
Polska za Austrię przebrana ?
Odpisz
Edytowano - 30 października 2016, 17:51
Nie, słaby bait.
Odpisz
30 października 2016, 20:39
? nie rozumiem
Odpisz
30 października 2016, 20:55
To nie jest Austria.
Odpisz
30 października 2016, 22:46
mnie ta flaga wygląda na austriacką, tylko ta opaska dziwna... jakby komuś się pomyliło i dorobił Polsce dodatkowy pasek na fladze
Odpisz
30 października 2016, 23:20
Znowu, słabo baitujesz.
Albo nie znasz historii.
Odpisz
31 października 2016, 11:31
no wybacz, ale z tego co pamiętam, to Austria zawsze miała flagę z dwoma czerwonymi i jednym, białym paskiem, a Polska zawsze miała jeden czerwony i jeden biały ! a nie przypominam sobie, żeby Austria choć zbliżyła się do Moskwy
Odpisz
31 października 2016, 11:39
Zobacz sobie flagę rzeczpospolitej obojga narodów.
Odpisz
31 października 2016, 11:55
ach... dobra, przyznaję się do błędu
Odpisz
2 grudnia 2016, 18:41
Nie zawsze miała flagę czerwono-biało-czerwoną.
Odpisz
2 grudnia 2016, 21:59
@abuq1: pośrodku taka jest, prawda ? reszta to zwykłe tło
Odpisz
2 grudnia 2016, 22:37
To jest cała flaga. Czasem wykorzystywano wersję bez orła. To po środku to tylko ozdoba. Jak byś do Polskiej flagi dał orła z flagą Rosji, to Polska zgodnie z twoją logiką byłaby Rosją, bo w końcu biało-czerwone barwy to "tylko tło".
Odpisz
25 października 2016, 19:38
Polacy jako jedyni zajeli Moskwę co bardzo wkurzyło Rosję :P
Odpisz
25 października 2016, 19:48
@pysiowatosc: Nyet, Polacy trzymali najdłużej Moskwę, do zdobywców można też zaliczyć Francję.
Odpisz
Edytowano - 25 października 2016, 19:53
Za czasów Napoleona miała być wojna na Moskwie lecz została stolica przez Rosję spalona w celu wykończenia wojsk Francuskich, co skutkiem było nierozstrzygnięcie walki Francusko-Rosyjskiej. Napoleon poniósł klęske tracąc w drodze powrotnej do kraju kilkanaście tys. żołnierzy.
Odpisz
25 października 2016, 20:06
@pysiowatosc: Nie, Francuzi zastali opuszczone miasto, w którym wszystko co mogło się przydać Napoleonowi została wyrżnięte, bądź wywiezione.
Dzień po upadku Kremla, doszło do wielkiego pożaru Moskwy (prawdopodobnie podpalonego przez Wysłanników Cara), parę dni później, Francuzi wycofali się z Moskwy.
Odpisz
25 października 2016, 20:28
@pysiowatosc: Żodyn nie pamięta o Mongołach w Moskwie.
Żodyn.
Smuci mnie to.
Podsumowując, 3 państwa okupowały Moskiewski Kreml (bo Kremli jest kilka):
Mongolia, Francja i Polska(chyba 2 razy).
Odpisz
Edytowano - 25 października 2016, 20:52
@Komandor_Brytania: A czy Kreml Czasem nie jest młodszy od Mongolii?
Chyba powstał w XIV wieku.
I nieszczęsne Niemcy, co poległy 50 km od Kremla.
Odpisz
25 października 2016, 21:06
Pamiętam, że zdobyli Moskwę, czy Kreml to nie wiem, nie mówiono nam o tym na hiście a nie interesuje się zbytnio Mongołami.
Tak trochę współczuć w sumie.
Odpisz
25 października 2016, 21:36
@Komandor_Brytania: A i jeszcze Moskwa w tamtym okresie była mało ważnym miastem, ważniejszy był wtedy Nowogród i Kijów.
Odpisz
25 października 2016, 22:09
@pysiowatosc: biedaczek Napoleon wyruszył na Moskwę z 422 000 żołnierzy, a wrócił z 10 000... chciałem przypomnieć że "odważni" Francuzi masowo dezerterowali z jego oddziałów a honor kampanii nieraz ratowali Polacy na chwałę Francji np. Bitwa pod Berezyną gdzie Francuzi i różne legie cudzoziemskie skakali po pontonach do Europy a Polacy w liczbie 9 000 żołnierzy bronili owych pontonów przed całą pozostałą armią carską pod dowództwem feldmarszałka Kutuzov'a...
Odpisz
25 października 2016, 22:57
Ciekawostka: "...w którym wszystko co mogło się przydać Napoleonowi została wyrżnięte, bądź wywiezione." to się nazywa technika spalonej ziemi.
Odpisz
26 października 2016, 07:17
@Fina258: No nie gadaj.
Powiedziałem w taki sposób, żeby każdy co nie interesuje się takimi rzeczami wiedział o co chodzi.
Odpisz
26 października 2016, 07:41
No nibyy racja, ale to nie zmienia faktu że Mongołowie również mieli Moskwę we władaniu/spaloną.
Tak w ogóle, czemu jest taki zachwyt na "niezdobytą" Moskwę? Przecież wiele stolic, na przykład Londyn zdobyty tylko przez wikingów jak dobrze pamiętam, były mniej razy pod obcym panowaniem...
Odpisz
26 października 2016, 09:49
@Komandor_Brytania: Bo Podbicie Stolicy potężnego Imperium zawsze było czymś.
Waszyngton i Londyn były nieosiągalne, a Paryż dosyć wiele razy został zdobyty.
Skolei zdobycie Moskwy, to był ogromny prestiż.
Odpisz
26 października 2016, 16:45
No ja rozumiem że prestiż itd, ale jakoś o zdobywcach takiego Londynu się nie mówi, a byłl bardziej nieosiągalny od Moskwy, a Moskwą się tak jarają...heh
Odpisz
26 października 2016, 16:51
@Komandor_Brytania: Ale zauważ, że Moskwę próbowało zdobyć Wiele potężnych Armii (Szwedzi w wojnie Północnej, Napoleon, Rzesza Niemiecka itd.), nie udało im się opanować miasta na dłużej niż tydzień.
Zginęło przy tym miliony żołnierzy.
Londynu nikt nie próbował zdobyć walką lądową (brak możliwości), a w trakcie wojen z Wikingami to nie było zbyt dużo krwawych bitew. Dlatego rzadko się mówi o zdobyciu Londynu.
Jak już mówiłem, zdobycie stolicy takiego mocarstwa to było coś!
Odpisz
26 października 2016, 16:56
No rozumiem rozumiem, ale jednak bardziej uznane powinno być zdobycie Londynu, a nie Moskwy ,-, Ale racja, Moskwę próbowali zdobyć potężni naszego świata i stracono duuużo wojska. Ah ta zua rosyjska zima :v
Odpisz
26 października 2016, 17:18
Przecież powiedziałam :P Może nie tak sformułowane ale powiedziałam.
Odpisz
26 października 2016, 19:29
@Fina258: Nie technika, tylko taktyka.
Odpisz
Edytowano - 26 października 2016, 22:01
@walic_komuchow: Ups! Wybacz, pomyliły mi się słowa
Odpisz
27 października 2016, 22:50
@Polaczek1_2_3: Honorem w tym przypadku była dezercja, a nie zabijanie ludzi, aby spełnić chore idee jakiegoś marnego człowieka.
Odpisz
27 października 2016, 23:02
Co masz na myśli?
Odpisz
28 października 2016, 19:11
Mój komentarz jest na tyle jasny, że nie potrzebuje wyjaśnienia.
Odpisz
Edytowano - 28 października 2016, 20:26
Mylisz się.
Po 1. Marny człowiek był głową rewolucji francuskiej, objął władzę nad Francją, podbił Włochy, Królestwo Sardynii, Hiszpanię, Austrię, Prusy, Egipt, Tunis- po prostu strategiczny geniusz.
Po 2. Wtedy w Europie panowały Wojny- wszędzie praktycznie. Honorowa bitwa to dwie armie naprzeciw siebie i dawaj! A strategia Kutuzov'a, dzisiaj uznawana za genialną, wtedy była dyshonorowa i poprostu niegodna głównego wodza wojsk jakiegokolwiek kraju. To on wysyłał ludzi na śmierć- mordował i uciekał( dla Polaków- niestety skutecznie.)
Po 3
Polacy chcieli swoje państwo- ten francuski krasnal mówi im: podbijmy Rosję, zostaniecie ich ziemię. Polacy się zgadzają i walczą o swój kraj i honor( dołączam się do pytania. Co masz na myśli? Ucieczka z wojska, dezercja ma być honorem, a walka nie? Nie rozumiem...)
Po 4
Sam nie lubię Napoleona: najpierw każe swoim ludziom brać z nich (Polaków) przykład, a potem wysyła bić murzynów na plantacjach...
Po 5
Nie zmienia to faktu że gdyby Napoleon wygrał to świat rozwijały się szybciej: a tak powróciły czasy feudalne i kres wyzysku jednej strony przez drugą przyszedł teoretycznie po I wojnie światowej, a praktycznie po II.
Odpisz
28 października 2016, 22:11
@Polaczek1_2_3: 1. Ani ja się nie mylę ani ty. Nie ma aksjomatycznej definicji honoru.
2. Marny to był człowiek pod względem moralnym. A jest nim dla mnie każdy kto wszczyna wojnę z powodu zapędów imperialistycznych.
3. To, że wszędzie panowały wojny nie usprawiedliwia Napoleona i innych dowódców. To tak jakbyś usprawiedliwiał terrorystów z Bliskiego Wschodu, bo tam wszyscy robią zamachy.
4. Polacy walczyli o swoją wolność i niepodległość. O to, żeby polski naród odzyskał niezależność. I do nich nic nie mam. Francuzi walczyli dla zysku/dla gwałtów/ dla wiary w Napoleona/ lub dla zwykłej przyjemności z wojny. I to właśnie nie jest honorowe.
5. Napoleon sam się obwołał cesarzem. Nie ma żadnych dowodów na to, że przyniósłby kres feudalizmowi.
Wojny i przemoc na większą skalę nigdy się nie skończą jeżeli ludzie będą uważali walkę (poza tą w obronie swoich bliskich) za honorową. Właśnie o to mi chodzi.
Odpisz
29 października 2016, 16:38
nie rozumiem Cię. Wytłumaczenie ci coś. Byli sobie Francuzi i ich król. król i magnaci strasznie chłopów wykorzystywali. Lud się wkurzył i zmienił wszystko o 180°. Napoleon objął władzę w kraju w którym były początki demokracji. Królowie z reszty Europy się wkurzyli bo nie chcieli żeby takie przewroty były u nich. Chcieli zrobić we Francji króla to wypowiedzieli żabojadom wojnę. Napoleon nie dość że ją wygrał, to jeszcze przystąpił do ofenysywy- mądry chłopak. Za jego panowania były zaczątki polski i demokracji, wojny się załagidziły, wszyscy byli szczęśliwi i się rozwijali ale Napoleon przegrał w Rosji no miał problem. Przewroty szlachty w Austrii, Prusach i Anglii, Połączenie ich z Rosją, pokonanie Francji i wprowadzenie władzy absolutnej w owej- kolejne prześladowania zwolenników demokracji i Napoleona. Cofnięcie w rozwoju Europy
Masz tu podsumowanie.
A co jak co ale określenie "marny" nie pasuje do zdobywcy. I nie wymyślają swoich definicji honoru- można uważać że honor jest głupi, ale nie możesz tego zmienić.
Odpisz
29 października 2016, 16:51
@Polaczek1_2_3: Już ci wytłumaczyłem dlaczego nazwałem tego człowieka marnym. Nie wątpię, że był wspaniałym zdobywcą, dobrym dowódcą, ale był marnym człowiekiem.
Ja nie tworzę uniwersalnej definicji honoru, bo nie da się jej stworzyć jako pojęcia uniwersalnym. Honor, tak jak wszystkie inne wartości wchodzące w skład tak zwanej moralności, jest pojęciem subiektywnym i każdy ma swoje własne poczucie honoru.
Odpisz
22 października 2016, 01:17
W jakim programie twórca robił te komiksy?
Odpisz
22 października 2016, 01:29
@MevinW: Pai...NIE
Odpisz
22 października 2016, 01:57
@MevinW: odrecznie
Odpisz
22 października 2016, 02:45
@MevinW: w wordzie
Odpisz
22 października 2016, 07:18
@MevinW: Microsoft Excel.
Odpisz
22 października 2016, 07:39
@MevinW: Notatnik.
Odpisz
22 października 2016, 07:45
@MevinW: Saper
Odpisz
22 października 2016, 08:00
Pasjans.
Odpisz
22 października 2016, 08:11
@MevinW: Menu Start
Odpisz
22 października 2016, 08:17
@MevinW: Piant
Odpisz
22 października 2016, 08:56
@MevinW: szablon w paincie a reszta gimp
Odpisz
22 października 2016, 10:27
Dziękuję
Odpisz
22 października 2016, 16:59
@MevinW: ten uczuć gdy dopiero 11 odpowiedź jest normalna
Odpisz
23 października 2016, 09:55
@MevinW: pornhhub app
Odpisz
25 października 2016, 19:54
@MevinW: W płycie głównej
Odpisz
25 października 2016, 20:43
@ozi12: "Dziękuję"?
Odpisz
26 października 2016, 08:00
gimp jest slabym programem graficznym i strasznie opornym
Odpisz
26 października 2016, 08:52
@TariXPL: poebao?
Odpisz
26 października 2016, 11:00
nie? Gimp jest po prostu jednym z gorszych programow graficznych
Odpisz
26 października 2016, 11:32
@TariXPL: Może nie najgorszym, ale mało intuicyjnym.
Odpisz
26 października 2016, 15:14
@MevinW: unity 4d+
Odpisz
25 października 2016, 21:12
Fake, Rosja się ich boi? Ma przecież Putina
Odpisz
25 października 2016, 23:39
Dobrze by było, gdybyś znał historię.
Odpisz
26 października 2016, 06:38
@Tig53: Nom
Odpisz
25 października 2016, 20:30
Brakuje Mongolii przebranej za Tatara.
Odpisz
25 października 2016, 20:15
Poland strong
Odpisz
22 października 2016, 08:47
Bo Napoleon w ogóle doszedł do Moskwy.
Odpisz
22 października 2016, 09:04
@Crobat: Doszedł. Wraz z polskimi oddziałami spalił Moskwę, choć polacy nie rabowali
Odpisz
22 października 2016, 09:48
Francuzi nie spalili Moskwy. Ogień został podłożony przez wysłanników Cara.
Odpisz
22 października 2016, 10:31
Moskwe spalili Rosjanie a większość oddziałów Napoleona zmarło w czasie drogi
I skąd pomysł że Polacy to takie Chrystusy co nikogo nie zabijali? XD
Odpisz
22 października 2016, 11:01
Bo tak.
Odpisz