Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Najbardziej szczery polityk
Trzeba było iść w management
Najpierw do Polski, potem w Banany
To jedzenie chyba ma dla mnie questa
Super
Chcę już ciepełko
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
OdświeżEdytowano - 7 lutego 2021, 22:05
Aborcja, i oto komentarz dla ludzi popierających:
Jest napisane prawnie: nie wolno zabijać, czy to w konstytucji czy Ewangelii. Zabijanie to zabinanie, takie dziecko jest bezbronne. Ono nie potrafi się bronić że ktoś chce je zabić. Powinniście się wstydzić. To tak samo jakbym ja chciał was zabić itd. jeżeli nawet matka nie chce dziecka, nie powinna zabijać go tylko oddać do domu dziecka lub komuś innemu. Pozdrawiam i mam nadzieję że zrozumieliscie co znaczy słowo: "zabić". Jeżeli ktoś jeszcze nie rozumie, przeczytajcie ile osób płakało że abortowalo dziecko. A mężczyźni się do was i waszej 'macicy' nie doczepiają. My mężczyźni jakoś nie miałczymy kiedy ssacie kase z naszego portwela. Naprawdę zastanówcie się co robicie, i się nawracajcie.
Odpisz
26 września 2016, 11:30
Jestem za aborcją, ponieważ jej ciało wtedy należy całkowicie do kobiety, AKA kobieta może powiedzieć mu won.
Odpisz
26 września 2016, 11:42
@erykhim44: Zapraszam do czytania komentarzy poniżej
Odpisz
26 września 2016, 11:45
Co nie zmienia faktu, że dziecko tak naprawdę należy do niej.
Odpisz
26 września 2016, 12:54
@erykhim44: Człowiek nie jest niczyją własnościom.
Odpisz
26 września 2016, 13:01
Ale macica już tak.
Odpisz
26 września 2016, 14:44
Nie wypada mówić won jak się kogoś zaprosi.
Odpisz
26 września 2016, 14:50
@erykhim44: Ciało aborcji?
Odpisz
26 września 2016, 14:51
@DarthRevan: Co nie zmienia faktu że to nie jest niemoralne.
Odpisz
26 września 2016, 14:58
@erykhim44: Jeżeli to nie jest gwałt i dziecko jest zdrowe to jest to niemoralne. Jak komuś nie chciało się kupić prezerwatyw to nie ma usprawiedliwienia aborcji.
Odpisz
26 września 2016, 15:08
@DarthRevan: Według mojego kodeksu moralnego nie jest to złe, ponieważ właściciel, tutaj matka, ma prawo wyrzucić gościa.
Odpisz
Edytowano - 26 września 2016, 15:17
@erykhim44: Można zrobić wiele rzeczy "niemoralnych" "nieciekawych" "nie na miejscu" sobie tak po prostu od tak np. można wyrzucić z domu gości, nawet jeżeli wyrzucenie ich oznacza ich śmierć....
Odpisz
26 września 2016, 15:22
Kto dał ci obowiązek do tego żeby go przetrzymywać? Przecież jeżeli na twoją chatę wbije 3 bezdomnych, to nawet jeżeli wyrzucenie ich spowoduje ich śmierć to nie masz obowiązku ich przetrzymywać.
Odpisz
Edytowano - 26 września 2016, 15:23
@erykhim44: Ale jeżeli się ich wyrzuci po prostu będzie się ch*jem. A ch*je gniją w więzieniach.
Odpisz
26 września 2016, 15:26
Po pierwsze: kropka nad literką a?
Po drugie: Gdyby ch*je gnili w więzieniach to by tam była połowa populacji, bo przynajmniej tyle z nich to ch*je.
Odpisz
26 września 2016, 15:28
@erykhim44: "ma prawo wyrzucić gościa" to to samo co wyrzucenie dziecka przez okno.
Odpisz
26 września 2016, 15:42
@DarthRevan: Czemu od razu wyrzucenie przez okno, skoro nawet nie ma okna?
Odpisz
26 września 2016, 16:01
@erykhim44: no a jak się przeprowadza aborcję jak nie przez wyrzucenie płodu przez okno?
Odpisz
26 września 2016, 16:17
@DarthRevan: To może teraz trzeba zniszczyć swoją chatę dlatego że chcemy go wyrzucić?
Odpisz
26 września 2016, 16:21
@erykhim44: Dobra nie rozumiem dalszego sensu tej dyskusji. W sumie nigdy nie widzę jej sensu, bo i tak nie sprawisz, że ktoś zmieni zdanie. Ale i tak zawsze do niej dołączam/rozpoczynam.
Odpisz
Edytowano - 26 września 2016, 16:30
@DarthRevan: Aborcji nie przeprowadza się ponieważ, ktoś nie chciał mieć na sobie gumki. To by było cholernie nieekonomiczne, bo taki zabieg sporo pieniędzy jak i czasu kosztuje. Aborcja na życzenie zakłada, że w przypadku gdy inne środki antykoncepcji zawiodą (tzn. np. prezerwatywa pęknie, albo tabletka „po” zostanie wzięta za późno) wtedy kobieta będzie mogła nie czekać tych 9 miesięcy na poród, żeby urodzić dziecko, na które nie była przygotowana czy to ze strony finansowej czy socjalnej. Nie ma przecież takiego środka antykoncepcyjnego, który ma 100% pewność, że zadziała.
Pozostaje jedynie kwestia moralna, którą musi podjąć matka. Dla mnie aborcja u mojej żony/dziewczyny/narzeczonej/kochanki nie byłaby problemem, ponieważ nie postrzegam zarodka (czyli płodu w pierwszych 3 miesiącach okresu prenatalnego) jako człowieka. Swoją drogą właśnie do tych 3 miesięcy aborcja na życzenie jest legalna za granicą, więc nie jest to tylko moje zdanie.
Możesz uważać, że nie mam prawa wyznaczać granicy kiedy człowiek staje się człowiekiem, ale to nie ja ją wyznaczam, a społeczeństwo. To społeczeństwo ustaliło, że człowiek się kończy, tzn. umiera, gdy umrze jego mózg. Ponieważ to właśnie nasz mózg jest wyznacznikiem naszej egzystencji. I tak jak śmierć człowieka określa się na podstawie śmierci jego mózgu tak również narodziny człowieka powinny być określane na podstawie początku funkcjonowania mózgu płodu. A ów mózg osiąga pełnię neuronów dopiero w 3 miesiącu. Mało tego! Mapa czuciowa układu nerwowego ciała tworzy się w korze mózgowej dopiero pod koniec 4 miesiąca. Można by było więc przesunąć nawet tę granicę o miesiąc w przód, ale uważam, że miesiąc wystarczy, żeby uniknąć przekroczenia granicy błędu pomiarowego (płody przecież w różnym tempie się rozwijają).
I to w sumie tyle. Dlatego właśnie aborcja powinna być całkowicie legalna. Nie mówiąc już o psychice oraz fizyczności kobiety, która ma urodzić niechciane dziecko. Ale to może w kolejnym komentarzu, jeżeli podejmiesz dyskusję :)
PS Po to są dyskusje, żeby komuś otworzyć umysł i pozwolić mu spojrzeć na temat z innej perspektywy, więc nie poddawaj się tak łatwo w stosunku do erykhima.
Odpisz
26 września 2016, 17:09
Tak, zarodnik to nie człowiek, ale twoje dziecko. Jak dla mnie ktoś kto dokonał aborcji nigdy nie będzie mógł się nazwać rodzicem, chociażby miało później 9-cioro dzieci i pracowało w sierocińcu. Ciekawi mnie jakby zareagował ktoś np. ze średniowiecza na to, że ludzie zabijają własne dzieci. Pomyśl sobie jakbyś był tym zarodkiem i przez to, że pękł kondon umierasz. To tak samo jakby twoje życie zależało od tego, czy pies rozwiąże krzyżówkę w 1 minutę.
Odpisz
26 września 2016, 17:44
@DarthRevan: Skoro zarodek nie jest człowiekiem to jak może być dzieckiem? Dziecko to nic innego jak młody człowiek, który nie osiągnął pełnoletności. Taki zarodek można nazwać co najwyżej przyszłym dzieckiem. Owszem przyczyniasz się do tego (popełniając aborcję), że nie narodzi się nowy człowiek, ale przecież życie jest długie, nie trzeba robić dzieci na samym początku dorosłości. A dzięki temu, że dziecko nie narodziło się np. w całkowitej nędzy, matka za parę lat po poprawieniu swojej sytuacji życiowej będzie mogła urodzić więcej młodych ludzi. Czyż nie jest prawdą, że lepiej wychowywać swoje dzieci mając jakieś podłoże finansowe? Tak by było lepiej dla całej rodziny.
Akurat porównanie do średniowiecznego kodeksu moralnego to najgorsze co mogłeś napisać. Ta upadła kloaka moralności oparta na feudalnych i kościelnych dogmatach zabierania ludziom wolnej woli i praw nie powinna w żadnym stopniu wyznacznikiem moralności ludzi teraz i za milion lat. Gdybyśmy mieli się kierować zasadami średniowiecznymi to wszyscy ludzie leworęczni, czyli jakieś 10% społeczeństwa powinno być tępione, uznawane za wcielenia diabłów i w niektórych przypadkach podlegali inkwizycji. Fajnie by było, c'nie? :)
Za bardzo by mnie to nie ruszyło, gdybym się okazał być takim zarodkiem poddanym aborcji. Nie mam przecież ani świadomości, ani mózgu ani jakiegokolwiek reagowania na bodźce zewnętrzne. To tak jakbyś zamartwiał się o swoją moralność gdy zabijesz komara.
Ciekawa analogia do psa rozwiązującego krzyżówkę. Musisz mieć pan bardzo bogatą wyobraźnię :D
Odpisz
29 stycznia 2018, 07:16
@erykhim44: jak nie chcesz dziecka to oddajesz do domu dziecka
Odpisz
26 września 2016, 15:05
Jestem za aborcją tylko w przypadku gwałtu
Odpisz
26 września 2016, 15:38
@PanSowa12: Kobieta ma 80%, że umrze podczas porodu
Ale no przecież nie została zgw*łcona, tylko zabezpieczenie nie pomogło, więc nie ma prawa do aborcji :) (I nie, nie mogła "po prostu" nie uprawiać seksu)
nie bądźcie krótkowzroczni, aborcja powinna być legalna i ch*j
Odpisz
26 września 2016, 16:08
@tylko_ja_jestem_po_zerze: 80% że umrze? Powaliło?
Odpisz
26 września 2016, 16:17
@tylko_ja_jestem_po_zerze: 80% to moze mieli tysiac lat temu teraz wyjatkowo beda cie cut ale nie imrzesz
Odpisz
26 września 2016, 19:41
@Youtuber: Czy ja wyglądam wam na lekarza ? Tak założyłem tylko koledzy, może być nawet 50 albo 25% ja i tak bym się bał :v
Odpisz
26 września 2016, 21:26
@PanSowa12: No tak, wina dziecka.
Odpisz
26 września 2016, 21:27
@tylko_ja_jestem_po_zerze: Po pierwsze, na pewno nie 80% kobiet umiera przy porodzie, po wtóre, chyba większość organizacji antyaborcyjnych na czele z Kościołem Katolickim, pozwala na leczenie, którego skutkiem będzie śmierć dziecka, jeżeli w grę wchodzi życie matki. Więc nie pleć bzdur.
Odpisz
26 września 2016, 21:28
@tylko_ja_jestem_po_zerze: dzisiaj nawet 5% nie ma
Odpisz
23 września 2016, 20:34
Po co aborcja?Lepiej zniszczyć problem w zarodku.Ręczna kastracja a następnie wyrok śmierci na gw**ciciela, po kilku latach nie będzie prawie żadnego.
Odpisz
Edytowano - 26 września 2016, 11:27
@Sayne33: A ty wiesz że aborcji dokonuje się czasami że względu na zdrowie matki, co nie?
Odpisz
26 września 2016, 15:07
Ta."Miłość matki do dziecka" taka piękna rzecz.
Odpisz
26 września 2016, 15:13
@Sayne33: O czym ty pie**olisz? Kto ci tutaj mówi o miłości ?
Odpisz
26 września 2016, 15:33
"Zróbmy sobie dziecko" - nie, na pewno mówi tak matka która go kur*a kochać nie będzie i na 100% go usunie.
Odpisz
26 września 2016, 15:36
@Sayne33: Właśnie niech matka umrze przy porodzie bo w końcu je kocha /s
Odpisz
26 września 2016, 16:48
Szkoda że ciebie nie zabiła :/
Bo jak widzę jako płód byłeś poważnie uszkodzony.
Odpisz
26 września 2016, 17:31
@Sayne33: Jak widzę skończyły ci się argumenty więc próbujesz mnie obrazić co jest bardzo dorosłe i sprawi że przyznam ci rację /s
Odpisz
26 września 2016, 17:35
@Sayne33: Bait.
Odpisz
26 września 2016, 17:36
@Psychopata_: Cii XP
Odpisz
26 września 2016, 17:33
Aborcja powinna być dozwolona, bo co zrobi bidulka jak ktoś ją zgw*łci..
Odpisz
26 września 2016, 16:36
72 komentarze.. *bierze popcorn*
Odpisz
26 września 2016, 16:22
aborcja jest bad very much bad. z brzucha nie wychodzi kupa tylko taki sam czlowoek jak ty wiec rowna sie to zabojstwie i to powinno byc karane. wybaczylbym jeszcze usuniecie chorego chociaz tacy tez maja prawo do zycia ale nie wybacze ze usuwaja bo zrobili przypadkiem czy nawet z gwaltu bo to nie moralne. zalosne szkoda ze jakby was teraz mieli usunac to byscie plakali jak glupie
Odpisz
23 września 2016, 15:58
Jestem przeciw aborcji
Odpisz
23 września 2016, 22:35
@niewiemcotuwpisaci: Ja też.
A tak przy okazji, to miałeś tam wpisać swój login.
Odpisz
26 września 2016, 14:56
@ewelkapl: A tobie Bóg dał mózg. Zacznij z niego korzystać. (Ateiści, zbierajmy się)
Odpisz
26 września 2016, 15:15
@pawel4134: Nie chce mi się z niego korzystać.
Odpisz
26 września 2016, 15:41
@pawel4134: Ja jestem wyznawczą Wszystowida i czuję się obrażony
Odpisz
26 września 2016, 15:44
a zle mowisz jego imie?
Odpisz
26 września 2016, 15:46
@niewiemcotuwpisaci: Ciekaw jestem czy ci co dają strzałki w dół dają je ponieważ są za aborcją czy po prostu tak
Odpisz
26 września 2016, 15:51
@Miguelp: dałbym ci linka do strony Wikipedii na temat żarty ale nie mogę
Odpisz
26 września 2016, 15:26
jestem za aborcją :v
Odpisz
23 września 2016, 22:43
Jestem za aborcją w szczególnych przypadkach. Ale nie na zawołanie. Lekarz ma określić, czy płód jest chory. A jak gwałt, to sąd ma pracować.
Odpisz
26 września 2016, 10:23
@USSRball: Popieram
Odpisz
26 września 2016, 11:24
@USSRball: Jeśli poród byłby niebezpieczny dla matki to wtedy popieram ale jeśli robi to dlatego bo zapomniała prezerwatywy lub się rozmyśliła to wtedy nie popieram
Odpisz
26 września 2016, 11:28
W sumie racja ,ale po co dziecko ma żyć nie kochane przez matkę lub id dane do domu dziecka...
Odpisz
26 września 2016, 11:44
@Iron_Woman: Ja bym wolał być niekochany albo być w domu dziecka niż być martwym płodem w słoiku.
Odpisz
26 września 2016, 11:54
@Iron_Woman: Są dzieci wychowane w domu dziecka które normalnie żyją ale i tak nikomu tego nie życzę
Odpisz
24 września 2016, 17:06
ten moment gdy wszyscy są przeciw aborcji a ty jesteś za ;_;
Odpisz
26 września 2016, 10:13
@Windows_10: Całkowitą?
Odpisz
26 września 2016, 11:43
Ona? tak, patrz na inne komy.
Odpisz
Edytowano - 24 września 2016, 11:05
Teraz tylko idioci podejmują się aborcji, nie skorzystają potem z 500+ ! Choć tak na prawdę dzieci powinne być z miłości, a nie chciwości.
Odpisz
23 września 2016, 15:58
Jestem przeciw aborcji :V Dała se zrobić dziecko to niech teraz je ma.
Odpisz
23 września 2016, 16:01
Tutaj nie jest kwestia aborcji na życzenie bo taka w Polsce jest nielegalna, ale chodzi o aborcję z przypadku zagrożenia życia matki, ciężkiego upośledzenia płodu oraz gwałtu, czyli kompromis jaki jest do tej pory.
Odpisz
23 września 2016, 16:02
@Hyberius: W takiej sytuacji to jestem za.
Odpisz
23 września 2016, 16:03
Właśnie o to chodzi żeby nie zaostrzać już i tak dość ostrego prawa dotyczącego aborcji.
Odpisz
23 września 2016, 16:05
@Hyberius: Jakiego ostrego? Teraz jest dobrze.
Odpisz
23 września 2016, 16:08
Ostrego w porównaniu do krajów zachodnich.
Odpisz
23 września 2016, 16:16
@Hyberius: Prawda jest taka, że na tą chwilę z aborcją ma co kombinować bo teraz mamy dość dobre prawo dotyczące aborcji
Odpisz
23 września 2016, 18:16
@Hyberius: to jeszcze rozumiem ale jak jakaś debilka 6 stycznia dokona aborcji to jest głupota
Odpisz
23 września 2016, 20:04
a jak by dokonała aborcji 7 stycznia to by było dobrze?
Odpisz
Edytowano - 23 września 2016, 18:41
Jestem szczerze za aborcją... bo kobieta ma iść do więzienia ale facet co ja zaciazyl to niewinny jak nieobsrana łąka... a poza tym co w tym złego?
Odpisz
24 września 2016, 23:05
@Windows_10: To, że niewinne dziecko, które tak naprawde nie jest winne temu, ze jest owocem gwałtu jest zabijane? Cóż, niektórym sie to nie podoba. To problem moralny..
Odpisz
25 września 2016, 08:17
kobieta powinna decydować o swoim ciele, a jak polski rząd myśli ze jest taki sprytny to można wyjechać za granicę... i tam to jest legalne :D
Odpisz
25 września 2016, 11:04
@Windows_10: Moim skromnym zdaniem jest dobrze tak jak jest. A przypomnijmy: W Polsce aborcja jest nielegalna chyba, że: dziecko jest nieodwracalnie zdeformowane, jest owocem gwałtu lub jego urodzenie zagraża życiu matki. Ale jeśli kobieta chce może i tak urodzić to dziecko.
Więc nie jest źle. Poza tym mnie bardziej denerwuje jak ludzie łatwo podchodzą do aborcji. Myślą "Pójdzie, zrobi se i po kłopocie.". Aborcja nie jest taka łatwa. Po pierwsze jest obrzydliwie bolesna i naprawdę łatwo podczas niej uszkodzić kobietę. Po drugie: Jest niesamowicie ciężka emocjonalnie. Wiele kobiet po dokonaniu aborcji popada w depresje, nawet jeśli wcześniej wcale nie chciała tego dziecka. Jest to spowodowane naturalnym, zwierzęcym można powiedzieć smutkiem po utracie potomstwa. Aborcja to nie jest magiczna sztuczka usuwająca problemy i ludzie powinni być tego świadomi.
Odpisz
25 września 2016, 11:25
wiem ale to nie powód żeby od razu była nielegalna :v...
Odpisz
26 września 2016, 11:29
@Windows_10: Dobra kobieta sama powinna decydować o swoim ciele ale co jej do ciała dziecka?
Odpisz
26 września 2016, 11:42
@DarthRevan: Dokładnie.
Odpisz
26 września 2016, 15:13
@DarthRevan: płód włożyć do butelki... no co ja gadam każdy normalny człowiek wie ze martwe płody wkłada się do słoika... a tak na serio to jak nie chcesz aborcji to jej nie rób
Odpisz
26 września 2016, 15:25
nawet w przypadku gwałtu lekarze NIE CHCĄ dokonać aborcji i ciągle odroczają termin aż będzie płód za duży aby usunąć
Odpisz
26 września 2016, 15:30
@Windows_10: Eh widzę, że możemy skończyć tę rozmowę skoro zaczęło się "nie chcesz to nie rób"
Odpisz
26 września 2016, 15:43
W takim razie wolisz żyć kilkadziesiąt lat z dzieckiem, którego nigdy nie chciałeś/łaś i które przypomina ci o tym, że ktoś wykorzystał cie seksualnie niż zabić coś co jeszcze nawet nie ma świadomości ? Krowa nie ma świadomości i jest zabijana dla jedzenia
Jeszcze nie dziecko nie ma świadomości, ale mogłoby mieć, więc nie można się go pozbyć nawet jeśli zagraża twojemu życiu albo jest "pamiątką" po niemiłym wydarzeniu
Odpisz
26 września 2016, 16:03
@tylko_ja_jestem_po_zerze: Wątpię by jakaś matka żałowała nie dokonania aborcji.
Odpisz
26 września 2016, 16:07
@tylko_ja_jestem_po_zerze: tru
Odpisz
26 września 2016, 18:52
@tylko_ja_jestem_po_zerze: lol, kto ci kaze wychowywac dziecko z gwałtu? Masa rodziców czeka na adobcje, a niemowleta są chetniej brane do rodzin niz starsze dzieci.
Odpisz