Ten mem nie ma sensu wszystko jest dobrze jeden na zawsze zostanie w wariatkowie a drugi po prostu wyzywał i rzucał co mogło znacząco wpłynąć na decyzje o samobójstwie koleś ma stan poddepresyjny wychdzi a jakiś typ -zaczyna na niego sie wydzierać i obrzuca śmieciami. Po czymś takim to chba każdy w głebokiej depresji by sie zabił (głęboka depresja czyli w ch*j dużo problemów oraz już myśli samobójcze bo na pewno nikt nie powiesi sie od tak dlatego stwierdzam depresje)
Ja u mnie w szkole (mieszkam w niemczech): wybieram jakiś projekt na ścianie świetlicy który będe wykonywał przez ostatnie 3 dni szkoły. Zobaczyłem takie coś: "zabawy z dziećmi uchodźców". Mówie do kolegi: pewnie wybuchowa zabawa!! Na to taka arabka z klasy: hahah wybucham ze śmiechu!
Uważam, że Europa powinna wrócić do kary śmierci, ale stosować ją tylko w wyjątkowych przypadkach, przy czym powinna być wykonywana niehumanitarnie (oczywiście również w przypadku szczególnie niereformowalnych osób) - żadne tam zastrzyki śmierci i duperele. Jeśli ktoś dopuszcza się czegoś takiego powinien umierać powoli i w takich męczarniach by modlił się o śmierć. Ewentualnie wydawałabym drania rodzinom ofiar i mają 24 godziny by bezkarnie się nad nim poznęcać (jak będą mieć ochotę to nawet zabić) wedle upodobania.
@arki316: Niedojrzaly jestes, przynajmniej w przypadku meczarni. Nie stosuj zasady ooko za oko, zab za zab.
Zaden czlowiek nie zasluguje na meczarnie, nawet seryjny morderca.
@ShadowNorman: Oczywiście, że zasługuje. Chyba nie poznałeś jeszcze dostatecznej liczby zwyrodnialców w swoim życiu i nie wiesz do czego ludzie są zdolni. Facet dostaje 21 lat więzienia w luksusie a zabił z zimną krwią 60 osób, inny siedzi w luksusie, chociaż przez 20 lat więził i gw**cił własną córkę. Wszystko na koszt podatnika. Potrafisz zrozumieć chociaż 10% cierpienia jakie zaznały ofiary tych osób? Raczej nie dzieciaku.
@arki316: Heh , widzę ile masz inteligencji...
' luksus' hah. Widac propagande internetu...
Ten luksus to bycie zamkniętym przez (określony czas kary) i wychodzenie na spacerniak 10-15 .
Masz tutaj kilka zdjęć . Dla średnich zbrodni:
@ShadowNorman: zdaje się, że mówimy o niemieckim prawie a więc i niemieckich więzieniach. Poza tym to wciąż pozostaje luksusem gdyż nie musisz pracować na jedzenie, dach nad głową, jakiekolwiek rachunki w przeciwieństwie do normalnych ludzi, którzy żyją uczciwie. No i jeszcze masz opiekę lekarza. Nie wspomnę o dostępie do książek i telewizji (wciąż mówimy o zagranicy której dotyczy obrazek). A tymczasem gdzieś tam żyje sobie ofiara zwyrodnialca (albo rodzina ofiary która nie przeżyła), której nikt nie pyta czy stać ją na psychologa, który będzie się starał (albo i nie) wyciągnąć ją z tego szamba. Dodam, że resocjalizacja po czymś takim to jakiś mit.
@ShadowNorman: Skoro to tortura to gdzie tu miejsce na resocjalizację? Znam dobrze kogoś o krótkim (za krótkim) wyroku - nieszczególnie te "okrutne" warunki dały mu do myślenia, skoro po wyjściu nie trwało długo i popełnił ten sam czyn. Znowu zamknęli go na śmiesznie krótko, a jego ofiary siedzą w długach (parał się okradaniem) i mogą tylko pluć sobie w twarz. No i pewnie - komornik wlazł mu na wypłatę by tych ludzi spłacić, ale co z tego, skoro kwoty te są ogromne a oszukanych multum? Nie twierdzę, że trzeba by go przypalać żywcem, ale ciężkie roboty po 12 godzin dziennie powinien wykonywać, bo nie chciało mu się robić uczciwie tylko wyłudzał pieniądze.
@ShadowNorman: A ty zapewne spędziłeś tam pół życia więc świetnie wiesz. Nawet nie wiesz ilu bezdomnych woli więzienie od noclegowni i w okresie jesiennym dokonują dewastacji tylko po to by przeczekać zimę za kratkami.
Większość z ludzi którzy trafiają do więzienia za ciężkie zbrodnie czy oszustwa nie traktuje tego jako czas przemyśleń lecz jako walkę. To co im przeszkadza to brak wolności - dostępu do mediów itp, ale ze świecą szukać takiego który wychodzi stamtąd jako nawrócony ksiądz. Jeśli nawet postanawia nie popełniać drugi raz zbrodni to tylko z obawy o swoją wygodę a nie z żalu za grzechy (to nie jest resocjalizacja) - oczywiście wykluczając tych, których do pewnych czynów pchnęło życie.
@Kideu: No jasne. I doprowadźmy naszą gospodarkę do ruiny. Może i wiele Polaków nie zgadza się z polityką Unii, ale bez dotacji i różnych ułatwień gospodarczych Polska wiele by straciła.
@Kideu: Moim zdaniem nie tyle wyjść z unii co ją zreformować w taki sposób żeby to faktycznie była unia państw, a nie dyktat kanclerz Niemiec i zmuszanie groźbami do robienia rzeczy wpływających negatywnie na bezpieczeństwo w danym państwie. Bądź co bądź dają na razie więcej pieniędzy niż zabierają, a otwarte granice wpływają pozytywnie na wymianę handlową.
@ShadowNorman: to z tego, że to jest jawnie komunistyczna idea. Zamiast wyrównywać, powinno się wspierać słabsze gospodarczo państwa, by mogły dogonić te mocniejsze. A te mocniejsze wspierać tak, by były jeszcze mocniejsze. Po prostu sprawienie, by każde państwo się rozwijało ile tylko się da, a nie zrównywanie je do określonego poziomu (co się dzieje).
Zrównywanie aktualnie mamy takie, że za to co produkujemy w nadmiarze, albo za złowioną większą ilość ryb (nie ze względów zagrożeń ekologicznych u nas, a ze względu na to, że kilka państw z Unii ma u siebie takie zagrożenia, a nasza działalność nic u nich nie zmieni), musimy płacić kary, co jest zwyczajnie chore. Może idea piękna, ale spaczona.
Nie mówię, że cała unia to zło, ale wymaga poważnych reformacji i odejścia od utopijnych idei, które sprawiają, że jej członkowie tracą tylko przez paragrafy coś, co zgodnie z ideą, powinni uzyskać.
Wiesz dlaczego unia chce by państwa byly rowne ? By nie atakowały siebie nawzajem. Nato zapewnia wsparcie , jeśli atakujące państwo nie jest w tej organizacji .
@ShadowNorman: według mnie, już sam fakt współpracy gospodarczej i wspólnoty europejskiej wystarczy, by się nie zabijać na wzajem. Na tę chwilę nie widzę, by którzykolwiek z przywódców chcieli wypowiadać wojny swoim sąsiadom, wszyscy jesteśmy zbyt sobie bliscy, a władze łączą jeszcze wspólne interesy. Stany Zjednoczone nie są w Unii, są potęgą gospodarczą, a jakoś jeszcze nie próbują nas podbić. Nawet Chiny czy Korea Północna nie atakują swoich sąsiadów, mimo, że nie są z nimi w żadnych wspólnotach i są liczącymi się siłami w swoim regionie. Aktualnie nie jeden poziom gospodarczy, a niepewność tego, czy atakując kogoś inni sąsiedzi pomogą nam, czy właśnie jemu sprawia, że nie mamy żadnych większych wojen. Ta równość gospodarcza nic do tego nie ma, bo nie istnieje, bogatsze państwa europy zapłacą kary które dla nich nic nie znaczą, a słabsze ogniwa zostają jeszcze bardziej osłabione (Chorwacja, Słowenia, albo taka Grecja). Nie są równe gospodarczo, bo wielu produktów nie mogą produkować. Zamiast mieć możliwość wytworzenia czegoś w nadmiarze, muszą zostać przy normach. To nie jest równość, bo to co mogą zrobić, zrobią tylko w normach, a to, że czegoś (czego limit też regulują normy) nie mogą, nikogo nie obchodzi. Gdyby nie turystyka, prawdopodobnie teraz te państwa by już nie istniały, bo ich gospodarka jest stosunkowo ograniczona.
Nie trzeba iść w kierunku komunistycznych idei, by nie spowodować wojny.
1. Unia to nie tylko idea. Łaczy kraje ze sobą np. mozesz pojechac do niemiec kiedy chcesz etc.
2.USA nie podbija nas , ponieważ:
- nie maja konkretnych powodów
- Atak na Europe nie ma sensu. Duże koszty przetransportowania armii i czołgów + nie maja ziem na terenie Europy, co znaczy ze musza, prowadzic desant.
-wywołało by to swiatowy skandal za brak racjonalnego powodu.
@Aracz: To jest ideologiczne myślenie na które żadne bogate państwo nie pójdzie ponieważ jego majątek opiera się właśnie na wyzysku słabszych i biedniejszych. Weźmy chociażby taką Anglię - jej wyjście z Unii nie oznacza zamknięcia strefy Schengen, która umożliwia swobodny przepływ ludzi. Sama Anglia też nie chce tego utracić, bo brak jej zarówno wykwalifikowanych pracowników jak i tych "podaj, podnieś, pozamiataj" jako, że bogaci obywatele są za leniwi by się kształcić a równocześnie mają zbyt wysokie mniemanie o sobie by wykonywać prace obrzydliwe, ciężkie lub zaniżające ich mniemanie o sobie. Tak działa świat - nie da się zrobić tak by wszystkim było dobrze.
@ShadowNorman:
3.Panstwa Unii europejskiej nie atakują siebie bo:
-bo sa w Unii ... (?)
- bo po co? Chyba ze państwo zacznie uprzykrzać zycie drugiemu. (!)
4.Co do gospodarki :
I tu cie osobiscie przepraszam, bo nie mialem racji co do wzgledu idei Unii.
Ideą Unii jest stworzyc wspolne dobro, polepszyć handel, sprawic brak konfliktów pomiędzy państwami oraz aby panstwa rozwijały sie.
Mam nadzieje , ze napiszesz w punktach jak ja poniewaz latwiej jest sie polapac przy odpisywaniu.
@ShadowNorman: zwracasz się do mnie, jakbym napisał: "ZNISZCZYĆUNIE!!!!1111jedenjedenjeden". A ja piszę, że UE wymaga reform i zmian, chociażby w przymuszaniu do równości (dlaczego jest to niepoprawnie wykonywane, opisałem w poprzedniej wypowiedzi)
A kolejna sprawa, pisząc o USA sam obaliłeś swój argument mówiący o tym, że równość Europie jest potrzebna, by państwa się nie atakowały ;)
@ShadowNorman: no i z tych samych powodów państwa w Europie nie atakują siebie. Nie jest potrzebna sztuczna równość, ale od tej równości już chyba odeszliśmy (przynajmniej tak mi się wydaje, po przeczytaniu naszych wypowiedzi).
@Aracz: Masz racje w 1/2 . Tylko dlatego ze nie maja powodów. Ale wiesz ze koszta przetransportowania 1 tys. armi przez ocean jest o wiele wiekszy niz z Francji do Niemczech?
@ShadowNorman: mają więcej powodów by ze sobą współpracować, niż ze sobą walczyć. Zresztą, byłoby to bezcelowe. Za duże zniszczenia, za duże zagrożenie, a później jeszcze problemy przy przejmowaniu władzy i ostatecznie, pewnie i tak stworzenie marionetki. Która dawałaby podobne korzyści, jak aktualnie współpraca państw Unii między sobą. Więc po co wojna? Dla samej satysfakcji?
A USA już pokazało, że koszty ich nie obchodzą. Tylko nie ma sensu pozbywać się własnego sojusznika.
Zaraz będą skazywać policjantów za zabijanie uzbrojonych terrorystów, bo zawsze mogli chcieć tylko przeczyścić karabin, a obecność służb bezpieczeństwa sprowokowała ich do strzelania ._.
To że jeden debil pozwał tego Thomasa nie znaczy od razu, że jest podejrzany. Sąd od razu oddalił sprawę, kiedy okazało sie, że zrobił to juz po strzelaninie.
@frytki112: wydaje mi się, że nikt zdrowy na umyśle nie poszedłby z bronią pod centrum handlowe i nie zacząłby zabijać przypadkowych osób :V Chyba nie trzeba nagłaśniać, że było z nim coś nie tak.
Komentarze
Odśwież8 kwietnia 2019, 09:02
Ten mem nie ma sensu wszystko jest dobrze jeden na zawsze zostanie w wariatkowie a drugi po prostu wyzywał i rzucał co mogło znacząco wpłynąć na decyzje o samobójstwie koleś ma stan poddepresyjny wychdzi a jakiś typ -zaczyna na niego sie wydzierać i obrzuca śmieciami. Po czymś takim to chba każdy w głebokiej depresji by sie zabił (głęboka depresja czyli w ch*j dużo problemów oraz już myśli samobójcze bo na pewno nikt nie powiesi sie od tak dlatego stwierdzam depresje)
Odpisz
5 sierpnia 2020, 15:15
@Yukiterku: XDDDD WEŹ POMYSŁ
Odpisz
18 sierpnia 2016, 22:35
Ja u mnie w szkole (mieszkam w niemczech): wybieram jakiś projekt na ścianie świetlicy który będe wykonywał przez ostatnie 3 dni szkoły. Zobaczyłem takie coś: "zabawy z dziećmi uchodźców". Mówie do kolegi: pewnie wybuchowa zabawa!! Na to taka arabka z klasy: hahah wybucham ze śmiechu!
Odpisz
12 sierpnia 2016, 17:53
Uważam, że Europa powinna wrócić do kary śmierci, ale stosować ją tylko w wyjątkowych przypadkach, przy czym powinna być wykonywana niehumanitarnie (oczywiście również w przypadku szczególnie niereformowalnych osób) - żadne tam zastrzyki śmierci i duperele. Jeśli ktoś dopuszcza się czegoś takiego powinien umierać powoli i w takich męczarniach by modlił się o śmierć. Ewentualnie wydawałabym drania rodzinom ofiar i mają 24 godziny by bezkarnie się nad nim poznęcać (jak będą mieć ochotę to nawet zabić) wedle upodobania.
Odpisz
12 sierpnia 2016, 18:13
@arki316: Niedojrzaly jestes, przynajmniej w przypadku meczarni. Nie stosuj zasady ooko za oko, zab za zab.
Zaden czlowiek nie zasluguje na meczarnie, nawet seryjny morderca.
Odpisz
12 sierpnia 2016, 18:27
@ShadowNorman: Oczywiście, że zasługuje. Chyba nie poznałeś jeszcze dostatecznej liczby zwyrodnialców w swoim życiu i nie wiesz do czego ludzie są zdolni. Facet dostaje 21 lat więzienia w luksusie a zabił z zimną krwią 60 osób, inny siedzi w luksusie, chociaż przez 20 lat więził i gw**cił własną córkę. Wszystko na koszt podatnika. Potrafisz zrozumieć chociaż 10% cierpienia jakie zaznały ofiary tych osób? Raczej nie dzieciaku.
Odpisz
12 sierpnia 2016, 19:52
@arki316: Heh , widzę ile masz inteligencji...
' luksus' hah. Widac propagande internetu...
Ten luksus to bycie zamkniętym przez (określony czas kary) i wychodzenie na spacerniak 10-15 .
Masz tutaj kilka zdjęć . Dla średnich zbrodni:
Odpisz
12 sierpnia 2016, 19:54
@ShadowNorman: Fuck. Nie dodało sie.
Dla średnich :
Odpisz
12 sierpnia 2016, 19:56
@ShadowNorman: Dla lekkich zbrodni;:
Odpisz
12 sierpnia 2016, 20:16
@ShadowNorman: zdaje się, że mówimy o niemieckim prawie a więc i niemieckich więzieniach. Poza tym to wciąż pozostaje luksusem gdyż nie musisz pracować na jedzenie, dach nad głową, jakiekolwiek rachunki w przeciwieństwie do normalnych ludzi, którzy żyją uczciwie. No i jeszcze masz opiekę lekarza. Nie wspomnę o dostępie do książek i telewizji (wciąż mówimy o zagranicy której dotyczy obrazek). A tymczasem gdzieś tam żyje sobie ofiara zwyrodnialca (albo rodzina ofiary która nie przeżyła), której nikt nie pyta czy stać ją na psychologa, który będzie się starał (albo i nie) wyciągnąć ją z tego szamba. Dodam, że resocjalizacja po czymś takim to jakiś mit.
Odpisz
12 sierpnia 2016, 20:33
@arki316: Spytaj sie bylego więźnia czy bylo mu milo w wiezieniu.
Tak poza tym torturowanie bylo kiedys i ludzkość doszła do wniosku ze to nic nie daje.
Nie wiesz jak jest w wiezieniu. Pamietaj o tym ze tortura psychiczna jest długotrwała.
Sprobuj przez kilkanaście godzin dziennie wpatrywać sie w sufit. Telewizor tylko dla tych ktorzy maja krotkie kary, a ksiazek nie ma w nieskończoność.
Odpisz
12 sierpnia 2016, 22:37
@ShadowNorman: Skoro to tortura to gdzie tu miejsce na resocjalizację? Znam dobrze kogoś o krótkim (za krótkim) wyroku - nieszczególnie te "okrutne" warunki dały mu do myślenia, skoro po wyjściu nie trwało długo i popełnił ten sam czyn. Znowu zamknęli go na śmiesznie krótko, a jego ofiary siedzą w długach (parał się okradaniem) i mogą tylko pluć sobie w twarz. No i pewnie - komornik wlazł mu na wypłatę by tych ludzi spłacić, ale co z tego, skoro kwoty te są ogromne a oszukanych multum? Nie twierdzę, że trzeba by go przypalać żywcem, ale ciężkie roboty po 12 godzin dziennie powinien wykonywać, bo nie chciało mu się robić uczciwie tylko wyłudzał pieniądze.
Odpisz
Edytowano - 13 sierpnia 2016, 08:21
@arki316: Ehh nie bede z toba dyskutować bo nie wiesz jak to jest.
Nawet roku nie mogłbyś spędzić tam.
Odpisz
13 sierpnia 2016, 21:47
@ShadowNorman: A ty zapewne spędziłeś tam pół życia więc świetnie wiesz. Nawet nie wiesz ilu bezdomnych woli więzienie od noclegowni i w okresie jesiennym dokonują dewastacji tylko po to by przeczekać zimę za kratkami.
Większość z ludzi którzy trafiają do więzienia za ciężkie zbrodnie czy oszustwa nie traktuje tego jako czas przemyśleń lecz jako walkę. To co im przeszkadza to brak wolności - dostępu do mediów itp, ale ze świecą szukać takiego który wychodzi stamtąd jako nawrócony ksiądz. Jeśli nawet postanawia nie popełniać drugi raz zbrodni to tylko z obawy o swoją wygodę a nie z żalu za grzechy (to nie jest resocjalizacja) - oczywiście wykluczając tych, których do pewnych czynów pchnęło życie.
Odpisz
10 sierpnia 2016, 21:15
Odejdźmy z Unii jak Anglia. Nie chcę żyć w takiej Polsce, jeśli ta choroba przejdzie na nas ;-;
Odpisz
10 sierpnia 2016, 22:02
@Kideu: Raczej nieprzejdzie do nas.
Odpisz
Edytowano - 10 sierpnia 2016, 22:03
@Kideu: No jasne. I doprowadźmy naszą gospodarkę do ruiny. Może i wiele Polaków nie zgadza się z polityką Unii, ale bez dotacji i różnych ułatwień gospodarczych Polska wiele by straciła.
Odpisz
11 sierpnia 2016, 00:52
@Kideu: Nie chcesz żyć w Polsce to idź żyć gdzie indziej
Rozwiązany problem :DDD
Odpisz
11 sierpnia 2016, 01:28
można też iść i sobie nie żyć, przynajmniej bezproblemowo
Odpisz
11 sierpnia 2016, 01:30
@Aracz: można również stanąć na mieście w Cieszynie i wtedy będziesz żył w Polsce tylko w połowie a w połowie w Niemczech
Odpisz
11 sierpnia 2016, 12:49
*Czechach
późna godzina nie wiedziałem co piszę
Odpisz
12 sierpnia 2016, 09:14
@Kideu: Najlepsze jest to , ze tylko narzekacie na unie a nie podajecie argumentów .
Zgadzam sie , Unia ma kilka słabych stron , ale i tak jest nam jak najbardziej potrzebna ( szczególnie w gospodarczych sprawach ).
UK ma problem ponieważ wychodzi z niej. Bedzie musiala opłacać rolników itd
Odpisz
12 sierpnia 2016, 09:51
@NieidealnieNiebanalna: a nie straca? moim zdaniem Polska już leży.
Odpisz
12 sierpnia 2016, 10:23
@Kideu: Moim zdaniem nie tyle wyjść z unii co ją zreformować w taki sposób żeby to faktycznie była unia państw, a nie dyktat kanclerz Niemiec i zmuszanie groźbami do robienia rzeczy wpływających negatywnie na bezpieczeństwo w danym państwie. Bądź co bądź dają na razie więcej pieniędzy niż zabierają, a otwarte granice wpływają pozytywnie na wymianę handlową.
Odpisz
12 sierpnia 2016, 11:47
@Brind: Idea Unii europejskiej jest wyrównanie gospodarczo państw.
Odpisz
12 sierpnia 2016, 12:34
@ShadowNorman: Jedna z idei Związku Radzieckiego była taka sama c:
Odpisz
12 sierpnia 2016, 12:43
@Aracz: Co z tego? Inny rzad.
To byla propagandowa idea.
Odpisz
12 sierpnia 2016, 12:59
@ShadowNorman: no to przecież piszę żeby nie wychodzić tylko naprawić.
Odpisz
Edytowano - 12 sierpnia 2016, 13:44
@ShadowNorman: to z tego, że to jest jawnie komunistyczna idea. Zamiast wyrównywać, powinno się wspierać słabsze gospodarczo państwa, by mogły dogonić te mocniejsze. A te mocniejsze wspierać tak, by były jeszcze mocniejsze. Po prostu sprawienie, by każde państwo się rozwijało ile tylko się da, a nie zrównywanie je do określonego poziomu (co się dzieje).
Zrównywanie aktualnie mamy takie, że za to co produkujemy w nadmiarze, albo za złowioną większą ilość ryb (nie ze względów zagrożeń ekologicznych u nas, a ze względu na to, że kilka państw z Unii ma u siebie takie zagrożenia, a nasza działalność nic u nich nie zmieni), musimy płacić kary, co jest zwyczajnie chore. Może idea piękna, ale spaczona.
Nie mówię, że cała unia to zło, ale wymaga poważnych reformacji i odejścia od utopijnych idei, które sprawiają, że jej członkowie tracą tylko przez paragrafy coś, co zgodnie z ideą, powinni uzyskać.
Odpisz
12 sierpnia 2016, 16:41
@Aracz: Aracz,
Wiesz dlaczego unia chce by państwa byly rowne ? By nie atakowały siebie nawzajem. Nato zapewnia wsparcie , jeśli atakujące państwo nie jest w tej organizacji .
Odpisz
Edytowano - 12 sierpnia 2016, 17:31
@ShadowNorman: według mnie, już sam fakt współpracy gospodarczej i wspólnoty europejskiej wystarczy, by się nie zabijać na wzajem. Na tę chwilę nie widzę, by którzykolwiek z przywódców chcieli wypowiadać wojny swoim sąsiadom, wszyscy jesteśmy zbyt sobie bliscy, a władze łączą jeszcze wspólne interesy. Stany Zjednoczone nie są w Unii, są potęgą gospodarczą, a jakoś jeszcze nie próbują nas podbić. Nawet Chiny czy Korea Północna nie atakują swoich sąsiadów, mimo, że nie są z nimi w żadnych wspólnotach i są liczącymi się siłami w swoim regionie. Aktualnie nie jeden poziom gospodarczy, a niepewność tego, czy atakując kogoś inni sąsiedzi pomogą nam, czy właśnie jemu sprawia, że nie mamy żadnych większych wojen. Ta równość gospodarcza nic do tego nie ma, bo nie istnieje, bogatsze państwa europy zapłacą kary które dla nich nic nie znaczą, a słabsze ogniwa zostają jeszcze bardziej osłabione (Chorwacja, Słowenia, albo taka Grecja). Nie są równe gospodarczo, bo wielu produktów nie mogą produkować. Zamiast mieć możliwość wytworzenia czegoś w nadmiarze, muszą zostać przy normach. To nie jest równość, bo to co mogą zrobić, zrobią tylko w normach, a to, że czegoś (czego limit też regulują normy) nie mogą, nikogo nie obchodzi. Gdyby nie turystyka, prawdopodobnie teraz te państwa by już nie istniały, bo ich gospodarka jest stosunkowo ograniczona.
Nie trzeba iść w kierunku komunistycznych idei, by nie spowodować wojny.
Odpisz
12 sierpnia 2016, 17:53
@Aracz:
1. Unia to nie tylko idea. Łaczy kraje ze sobą np. mozesz pojechac do niemiec kiedy chcesz etc.
2.USA nie podbija nas , ponieważ:
- nie maja konkretnych powodów
- Atak na Europe nie ma sensu. Duże koszty przetransportowania armii i czołgów + nie maja ziem na terenie Europy, co znaczy ze musza, prowadzic desant.
-wywołało by to swiatowy skandal za brak racjonalnego powodu.
Odpisz
12 sierpnia 2016, 17:59
@Aracz: To jest ideologiczne myślenie na które żadne bogate państwo nie pójdzie ponieważ jego majątek opiera się właśnie na wyzysku słabszych i biedniejszych. Weźmy chociażby taką Anglię - jej wyjście z Unii nie oznacza zamknięcia strefy Schengen, która umożliwia swobodny przepływ ludzi. Sama Anglia też nie chce tego utracić, bo brak jej zarówno wykwalifikowanych pracowników jak i tych "podaj, podnieś, pozamiataj" jako, że bogaci obywatele są za leniwi by się kształcić a równocześnie mają zbyt wysokie mniemanie o sobie by wykonywać prace obrzydliwe, ciężkie lub zaniżające ich mniemanie o sobie. Tak działa świat - nie da się zrobić tak by wszystkim było dobrze.
Odpisz
12 sierpnia 2016, 18:07
@ShadowNorman:
3.Panstwa Unii europejskiej nie atakują siebie bo:
-bo sa w Unii ... (?)
- bo po co? Chyba ze państwo zacznie uprzykrzać zycie drugiemu. (!)
4.Co do gospodarki :
I tu cie osobiscie przepraszam, bo nie mialem racji co do wzgledu idei Unii.
Ideą Unii jest stworzyc wspolne dobro, polepszyć handel, sprawic brak konfliktów pomiędzy państwami oraz aby panstwa rozwijały sie.
Mam nadzieje , ze napiszesz w punktach jak ja poniewaz latwiej jest sie polapac przy odpisywaniu.
Pozdrawiem.
Odpisz
12 sierpnia 2016, 18:08
@arki316: Anglia nie jest w strefie Shengen.
Odpisz
Edytowano - 12 sierpnia 2016, 18:20
@ShadowNorman: zwracasz się do mnie, jakbym napisał: "ZNISZCZYĆUNIE!!!!1111jedenjedenjeden". A ja piszę, że UE wymaga reform i zmian, chociażby w przymuszaniu do równości (dlaczego jest to niepoprawnie wykonywane, opisałem w poprzedniej wypowiedzi)
A kolejna sprawa, pisząc o USA sam obaliłeś swój argument mówiący o tym, że równość Europie jest potrzebna, by państwa się nie atakowały ;)
Odpisz
12 sierpnia 2016, 18:24
@Aracz: Czytasz do konca moja wypowiedź
Odpisz
Edytowano - 12 sierpnia 2016, 19:06
@ShadowNorman: nie zamierzam pisać drugi raz tego, co już napisałem. No i z tego, co widzę, tak czy siak, dyskusja wygląda na wyczerpaną
Odpisz
Edytowano - 12 sierpnia 2016, 19:59
@Aracz: Dokonczmy ja.
Staram sie byc kulturalny i nie wiem dlaczego zle sie do ciebie zwracam (?).
Co ma USA do Europy w tej dyskusji. Podałem ci argumenty dlaczego USA nie zaatakuje Europy.
Pozdrawiam
Odpisz
12 sierpnia 2016, 20:11
@ShadowNorman: no i z tych samych powodów państwa w Europie nie atakują siebie. Nie jest potrzebna sztuczna równość, ale od tej równości już chyba odeszliśmy (przynajmniej tak mi się wydaje, po przeczytaniu naszych wypowiedzi).
Odpisz
12 sierpnia 2016, 20:17
@Aracz: Masz racje w 1/2 . Tylko dlatego ze nie maja powodów. Ale wiesz ze koszta przetransportowania 1 tys. armi przez ocean jest o wiele wiekszy niz z Francji do Niemczech?
Odpisz
12 sierpnia 2016, 20:22
@ShadowNorman: mają więcej powodów by ze sobą współpracować, niż ze sobą walczyć. Zresztą, byłoby to bezcelowe. Za duże zniszczenia, za duże zagrożenie, a później jeszcze problemy przy przejmowaniu władzy i ostatecznie, pewnie i tak stworzenie marionetki. Która dawałaby podobne korzyści, jak aktualnie współpraca państw Unii między sobą. Więc po co wojna? Dla samej satysfakcji?
A USA już pokazało, że koszty ich nie obchodzą. Tylko nie ma sensu pozbywać się własnego sojusznika.
Odpisz
12 sierpnia 2016, 20:35
@Aracz: Czuje ze to temat na inna dyskusje. Ale to kiedy indziej .
Narka.
Odpisz
12 sierpnia 2016, 14:56
Mam nadzieję, że prędzej czy później ten śmieć trafi do pierdla :)
To, że ma 57 lat nie znaczy, że ma mieć jakąś taryfę ulgową.
Odpisz
12 sierpnia 2016, 16:18
Jak piszesz sarkazm na końcu postaw "/s"
Odpisz
12 sierpnia 2016, 16:19
@DarthKrooge: Wtedy nie ma zabawy :/
Odpisz
12 sierpnia 2016, 16:21
Ale ludzie są zbyt głupi żeby odróżnić trolla od sarkazmu.
Odpisz
12 sierpnia 2016, 14:41
W Holandii gorzej.
Możesz pójść do pierdla za przytulnie własnego dziecka
Odpisz
10 sierpnia 2016, 20:22
Zaraz będą skazywać policjantów za zabijanie uzbrojonych terrorystów, bo zawsze mogli chcieć tylko przeczyścić karabin, a obecność służb bezpieczeństwa sprowokowała ich do strzelania ._.
Odpisz
12 sierpnia 2016, 10:43
@Aracz: Zestresowało ich to.
Odpisz
Edytowano - 12 sierpnia 2016, 08:46
To że jeden debil pozwał tego Thomasa nie znaczy od razu, że jest podejrzany. Sąd od razu oddalił sprawę, kiedy okazało sie, że zrobił to juz po strzelaninie.
Odpisz
12 sierpnia 2016, 10:35
Obrońca prawdy!
Odpisz
12 sierpnia 2016, 09:39
Niech się szwaby niszczą... Aż miło patrzeć
Odpisz
12 sierpnia 2016, 08:50
Nie o taką Polskę walczyłem
Odpisz
12 sierpnia 2016, 09:05
@AdFli: to Niemcy ;-;
Odpisz
12 sierpnia 2016, 14:24
@AdFli: "walczyłem" ... Ciekawe kiedy...
Odpisz
12 sierpnia 2016, 14:28
@baarts: może walczył... na historii strzelaniem bolcami z kolegami w kogoś
Odpisz
12 sierpnia 2016, 14:30
:| Nie zauważyłem napisu na dole
Odpisz
12 sierpnia 2016, 14:32
@baarts: Duchowo od kiedy pamiętam ;)
Odpisz
12 sierpnia 2016, 15:18
@AdFli: Duchowo to ja mogę zruchać każdą i każdego, ale fizycznie tak czy tak będzie to masturbacja.
Odpisz
12 sierpnia 2016, 08:25
Odpisz
11 sierpnia 2016, 09:13
i tak ten na lewo sam się zaje**ł xD
Odpisz
11 sierpnia 2016, 00:52
No cóż, przesadny socjalizm ;_; co zrobisz?
Odpisz
10 sierpnia 2016, 22:45
co innego jest choroba psychiczna a celowe zabójstwo debile :/
Odpisz
Edytowano - 10 sierpnia 2016, 23:52
@frytki112: wydaje mi się, że nikt zdrowy na umyśle nie poszedłby z bronią pod centrum handlowe i nie zacząłby zabijać przypadkowych osób :V Chyba nie trzeba nagłaśniać, że było z nim coś nie tak.
Odpisz
10 sierpnia 2016, 20:30
Co do jednego się zgodzę, "Ali" zdrowy na głowę nie był na pewno...
Odpisz