Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Wszędzie ci Ślązacy
Witam, szukam żony, niepalący, uległy
Narzekać to każdy potrafi
Oczekujemy faktów
W takich chwilach dobrze zachować głowę
Linowiec
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
OdświeżEdytowano - 4 lipca 2016, 20:58
No to ja powiem tyle:
Latarka przesuwa środek ciężkości pistoletu. Kolimator na pewno sprawi, że celowanie będzie szybsze niż w broni bez niego, jednak im bardziej środek ciężkości przesunięty w przód - tym celowanie jest trochę bardziej utrudnione. W dodatku, pistolet z kolimatorem i latarką mniej wygodnie wyjmuje się z kabury (w dodatku jest potrzebna specjalna kabura, bo do standardowej nie będzie pasował). Dlatego mało kto takich używa poza strzelnicą, albo kursami strzeleckimi gdzie cały czas ma się je w ręku.
AWP bez lunety cały czas ma celownik mechaniczny, którym też można dobrze celować. Na krótkie odległości brak lunety jest nawet bardziej korzystny, bo celowanie jest szybsze. Brak dwójnogu może być problemem, ale są sytuacje gdy nawet z nim, broń jest opierana bez jego użycia. Dzięki temu strzelec nie musi podnosić głowy tak wysoko. Chociaż z dwojga złego, lepiej go mieć. Największym problemem w AWP Twojej drużyny byłoby tylko brak magazynka :V
Odpisz
Edytowano - 9 lipca 2016, 16:21
@Aracz: Do AWP jest mniejszy magazynek 5 pociskowy którego nie widać z profilu,
WIEM ODKOP!
Odpisz
9 lipca 2016, 16:28
@Aracz: Psst AWP to l96
Odpisz
9 lipca 2016, 17:23
@Michaszewski: Nie wprowadzaj kolegi w błąd. AI L96 to nie to samo co AI AWP.
Odpisz
9 lipca 2016, 17:24
Nie. AWP, tak samo jak reszta modeli AI Arctic Warfare, ma magazynek pięcio-nabojowy, który zawsze widać.
Na marginesie - pocisk to tylko ta część naboju, która wylatuj z lufy, zalecam uważać na takie błędy. :v
Odpisz
3 czerwca 2018, 14:23
@Aracz: stary komentarz ale, co do tego awp w "moja drużyna", ją się ładuję prosto do lufy poprzez obrócenie zamku czterotaktowego i ruszenie go do tyłu, a po tym dawanie naboju do lufy
Odpisz
9 lipca 2016, 22:02
Ta awpe po lewej nie ma ammo
Odpisz
10 lipca 2016, 09:27
@adriangajon: Ją się ładuje prosto do lufy.
Odpisz
17 września 2016, 13:35
@adriangajon: ma magazynek wewnętrzny to l115 ale l96a1
Odpisz
18 lipca 2016, 17:38
pieprzone DLC
Odpisz
Edytowano - 9 lipca 2016, 23:29
To nie jest Glock 18 tylko 17, bo nie ma selektora po lewej stronie zamka, i jak już to nie powinien strzelać serią tylko Full Auto/Semi Auto (jeżeli to 18, 17 ma tylko SEMI).
Odpisz
9 lipca 2016, 19:27
A może przegrywasz tylko dlatego że nie umiesz grać?
Odpisz
Edytowano - 9 lipca 2016, 17:48
Ten uczuć gdy grasz w teamie z 3 ruskami, którzy mówią po angielsku i normalnie podajecie sobie info a następnie wygrywacie mixa 16-0
Odpisz
4 lipca 2016, 22:04
Powiem prosto:
Naprawdę ku*wa AWP?
Co to jest?!
Arctic Warfare Pindol?!
AWM
Arctic Warfare Magnum
Amen
AWP nazywa się tylko dlatego że Cees 1.0 nie miał licencji na nazwę broni a Volvé zostawiło te nazwę tylko dlatego że fajnie brzmiała.
Jako znawca broni palnej ogłaszam jednoosobowy strajk.
Podobnie jest z USP-S
USP 45.
Double Amen
Odpisz
Edytowano - 4 lipca 2016, 22:10
@NeoNv2: to z AWP to fałsz. AWP jest wersją policyjną, pełna nazwa brzmi: Karabin Accuracy International Arctic Warfare Police. AWM jest przeznaczony dla wojska, AWP dla policji. Nie strzela amunicją magnum, bo policja potrzebowała czegoś o mniejszej mocy (by ograniczyć śmiertelność strzałów) - tak powstało AWP, wariant korzystający z amunicji winchester.
Literka S po USP oznacza, że jest to wersja z tłumikiem (wyciszona, -silenced). Jest to uznawane za poprawną wersję, bo "-S" jest w pełni poprawnym oznaczeniem. Chociaż nie dla broni, a po prostu egzemplarza z tłumikiem.
Odpisz
5 lipca 2016, 00:13
@Aracz: nie rozumiem podziału. Do jakiej broni nie da się zamontować tłumiku
Odpisz
5 lipca 2016, 00:23
@Nietypowy: bo nie ma podziału. Po prostu jak jest zamontowany tłumik, to dany egzemplarz może zostać ochrzczony dopiskiem "-S", bo jest to tylko i wyłącznie skrót od "silenced" (amerykanie gdy mają broń z tłumikiem nie mówią, że jest ona z tłumikiem, tylko nazywają ją właśnie "silenced", stąd to "S"). "-S" znika razem ze zdjęciem tłumika.
Odpisz
5 lipca 2016, 10:11
@Aracz: k
Odpisz
9 lipca 2016, 16:20
@NeoNv2: AWM? nie jest to czasem L96?
Odpisz
9 lipca 2016, 16:33
@Aracz: AWP to l96
Odpisz
9 lipca 2016, 16:41
@NeoNv2: To już wiem, czemu w cs'ie 1.6 kałach nazywa się cv-47
Odpisz
Edytowano - 9 lipca 2016, 16:44
@NeoNv2: Dołączam się do strajku. (10 kręgli na jeden rzut kulą)
Odpisz
9 lipca 2016, 16:58
@NeoNv2: Wiesz co oznacza "amen"?
Odpisz
9 lipca 2016, 17:01
@Ochotnik4859: Człowiek- A men
Odpisz
9 lipca 2016, 17:03
@GooseApocalypsE: Chodziło mi o "Niech się stanie", które nie pasuje do jego wypowiedzi.
"podwójne niech się stanie"?!
Odpisz
9 lipca 2016, 17:23
@Michaszewski: Nie, L96 to oznaczenie Accuracy International (nazwa producenta) PM (Precision Marksman) przyjęte dla armii Brytyjskiej. Jest pierwowzorem broni z rodziny AW (Arctic Warfare), a AWP należy właśnie do tej rodziny. L96 jest dużo wcześniejszą produkcją.
Odpisz
Edytowano - 9 lipca 2016, 23:26
@NeoNv2: Tu się nie zgodze, bo jest to USP Tactical, które JAKO JEDYNE z rodziny USP ma gwint do zamontowania tłumika. A skoro już przy nich jesteśmy to XM177E2 nazwany, M4A1-S (Nie to nie jest czyste M4, też się zdziwiłem) ma źle zakładany tłumik, gdyż nie jest to gwint a montaż QD - wystarczy nasunąć go na hamulec wylotowy i wcisnąć ten mały ,,prostokąt".
Odpisz
9 lipca 2016, 16:58
Ja gram w strzelankach na singlu.#foreveralone
Odpisz
4 lipca 2016, 18:56
Glock
Odpisz
Edytowano - 4 lipca 2016, 19:10
@Nietypowy: co za gówno. Glock to jest ku*wa piękny pistolet a oni tam nasrali tego w cholerę. Pistolet to ma być pistolet a nie...
Odpisz
4 lipca 2016, 21:03
@kenio60: glock 18 ma możliwość wystrzału automatycznego. To ch*jstwo jest po to żeby ci nie wypadł podczas napi**dalania do ruskich
Odpisz
4 lipca 2016, 21:19
@Nietypowy: Wiem, ale mimo wszystko mnie to odrzuca.
Odpisz
4 lipca 2016, 21:29
@kenio60: To co powiesz na to?
Odpisz
Edytowano - 4 lipca 2016, 21:34
@Nietypowy: osobiście jestem miłośnikiem klasyki. A to typowa broń głównego bohatera filmów akcji
Odpisz
4 lipca 2016, 21:48
@Nietypowy: w jednym i drugim przypadku, pistolet musiałby służyć jako broń główna. A nie oszukujmy się, lepiej się sprawdzi jako zapasowa, bo na główną są lepsze zamienniki.
Odpisz
4 lipca 2016, 21:56
@Aracz: tak ku*wa. Masz racje. Glock powstał tylko dlatego że w FPS jest za mało broni. Bo w rzyciu nie jest możliwe noszenie 2 sztuk broni samopowtarzalnej, bo przecież nie może się zaciąć.
Odpisz
Edytowano - 4 lipca 2016, 22:02
@Nietypowy: może się zaciąć, ale pistolet noszę dodatkowo. Zresztą, po co bronie samopowtarzalne? To znaczy rozumiem, strzelec wyborowy który ma jeszcze pistolet samopowtarzalny. No to mamy dwie bronie samopowtarzalne. Jednak gdy bierzemy broń automatyczną, taką jak na przykład AK, no i pistolet, no to mamy tylko jedną broń samopowtarzalną, którą jest właśnie pistolet. Nie licząc strzelców wyborowych (i niektórych snajperów), chyba nikt dzisiaj nie używa broni samopowtarzalnej.
No ale nie bacząc na to. Zamiast glocka z kolbą i chwytem, wolę wziąć standardowego glocka i jakiś karabinek automatyczny. Tak jest dużo wygodniej, no i lżej, niż brać karabinek i glocka z bajerami. Bo on ma mi tylko pomóc w przypadku, gdy mam problem z użyciem broni głównej. Nie być drugą bronią główną.
Idąc na wściekłego, po co komu pistolet, jak mogę nosić M60 i PKP, bo w końcu się da? W tej chwili to Ty patrzysz jak gracz gier komputerowych, gdzie bohater wszystko wyjmuje w sekundę i ma nieograniczony udźwig, przy czym nic nie ogranicza jego ruchów i cały czas może biegać i robić fikołki, mimo latania z KMem i noszenia takiej ilości amunicji, że boxy z taśmami i magazynki nie dość, że nie zmieściły by się do ładownic w kamizelce, to nawet do wszystkich kieszeni i plecaka.
W dodatku, nawet żadna jednostka policyjna na świecie nie używa takich rozwiązań. Ten pierwszy egzemplarz jest tylko maskotką marketingową jednego ze sklepów z bronią, którego odbiorcami mają być firmy ochroniarskie. Co nie zmienia faktu, że żadne egzemplarze nie zostały jeszcze wykupione, bo są lepsze rozwiązania.
Odpisz
5 lipca 2016, 00:14
@Aracz: pomyl bronie pisząc na szybko. Dostań w odpowiedzi je**ną litanie
Odpisz
Edytowano - 5 lipca 2016, 00:16
@Aracz: z resztą się zgadzam. Poza tym że nie patrzę na glocka jako drugą broń, a utrzymanie szybkostrzelności mimo wady karabinu z biedronki. Dodatkowo nigdzie nie napisałem że używałbym któregoś z tych dodatków
Odpisz
9 lipca 2016, 16:28
@kenio60: Ja nie lubię klasyków Kappa
Odpisz
9 lipca 2016, 16:22
Twoja drużyna to broń palna?
Odpisz
4 lipca 2016, 19:11
Jeśli ma się dobry wzrok i dobrą koncentrację to i z ch**owym celownikem da się radę. Choć nie powiem z porządnym celownikem lepiej się strzela.
Odpisz
4 lipca 2016, 20:04
@TheHunterofNeoKids: >1 na 1
>Ja słaby w chooj
> Masz tylko rewolwer r8
>Widzisz go
>Jeb prawy przycisk
>hetszot
>wygryw.
Odpisz
4 lipca 2016, 19:52
Przecież w cs'ie strzela się z biodra
Odpisz
10 lipca 2016, 01:52
Kto powiedział że to cs
Odpisz
10 lipca 2016, 13:03
@SoMuchMLG: Widać że to Cs bo w rzeczywistości nie ma takiej broni jak AWP a w Cs'ie jest tak samo jak USP-S
Odpisz
10 lipca 2016, 18:13
Gościu już tłumaczył że AWP to policyjna wersja AWM, a USP-S to USP z tłumikiem, czyli dopiskiem S
Odpisz
10 lipca 2016, 21:49
@SoMuchMLG: Powinno być USP 45-S
Odpisz
11 lipca 2016, 20:19
Poszukaj, ktoś to tłumaczył
Odpisz
4 lipca 2016, 18:23
Nawiązanie do "pay to win" czy do skilla?
Odpisz
4 lipca 2016, 18:53
@kektus: Hardline.
Odpisz
4 lipca 2016, 18:05
CS- GO?
Odpisz
4 lipca 2016, 18:18
@JTKX2: Zapewne
Odpisz