Oceń:
4.93 (145)

Komentarze (32)

Udostępnij

Zgłoś problem

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar NightmareStory

26 grudnia 2016, 14:56

Tlen, azot i gazy szlachetne, k#rwa xD

Avatar Mike0807
(Mikołaj)

22 czerwca 2016, 22:26

Właściwie to powietrze..

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar TheGreatcat

25 czerwca 2016, 18:40

@Michalros: To wtedy jeszcze mniej licząc ze składnikami śladowymi XD

Avatar Michalros
(Michał)

26 czerwca 2016, 06:32

@TheGreatcat: Całe życie w kłamstwie.

Avatar NimfaCzyElf
(Daria)

23 czerwca 2016, 09:47

1. Tlen. Jeśli nie zauważyłeś że ci on potrzebny do życia gratuluję rozsąndku.
2. Tlen jest potrzebny do procesu wytwarzania energii.
PROSTE? PROSTE.

Avatar German_Shepherd

22 czerwca 2016, 19:06

Mike Tyson pyta się o takie rzeczy?

Avatar ozi12
(Oskar)

22 czerwca 2016, 20:14

@German_Shepherd: nie, ale Mike Tyyson tak

Avatar matylda100404

22 czerwca 2016, 19:48

Po co oddychać w czasie treningu ? Lepiej umrzeć w dobrej formie.

Avatar DuDusia04

22 czerwca 2016, 19:24

ja do prawie wszystkiego dodaje xD

Avatar Jumper112
(Wiktor)

22 czerwca 2016, 19:58

@DuDusia04: to masz się czym chwalić, gratuluję

Avatar Markiplier

22 czerwca 2016, 19:01

No właśnie xddddd

Avatar AudreyHepburn

Edytowano - 12 czerwca 2016, 09:09

Podczas dużego wysiłku, zachodzi oddychanie beztlenowe, którego produktem jest kwas mlekowy (to od tego kwasu ma się zakwasy :p). Zachodzi ono w mięśniach, do których jest dostarczony tlen i kiedy nie nadążamy oddychać, to do oddychania wykorzystywany jest właśnie ten tlen z mięśni, a nie prosto z powietrza :)
albo jakoś tak :p

Avatar daglasio
(Gabriel)

12 czerwca 2016, 09:33

@AudreyHepburn: nie ma sie zakwasów od kwasu mlekowego.
to są mikroskopijne naderwania mięśni które regenerują się po kilku dniach

Avatar AudreyHepburn

12 czerwca 2016, 14:15

@daglasio: W takim razie muszę opieprzyć babę z biloi że mi takiego kitu nawciskała :(

Avatar daglasio
(Gabriel)

12 czerwca 2016, 20:12

@AudreyHepburn: to jest opuźniona bo to STOSUNKOWO nowe odkrycie

Avatar Krzyniu

11 czerwca 2016, 23:44

"xd" psuje lekko.

Avatar kasjan132pl
(kacper)

12 czerwca 2016, 00:16

@Krzyniu: psuje bardzo

Avatar NeoNv2
(Adam)

11 czerwca 2016, 20:40

Nie no, każdy mógł się zapytać. Ale nie Tyson.

Avatar xDesereQ

11 czerwca 2016, 19:04

ahhahahahah xD

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar
Konto usunięte

11 czerwca 2016, 20:31

@baarts: HA, HA, HA... Ku*wa.

Avatar TheGardenPL

Edytowano - 11 czerwca 2016, 20:32

@TheGardenPL: Faktycznie, jednak nie ten

Edit:
Lolman, kurde, popsułeś mi ;-;

Avatar wolfe

Edytowano - 11 czerwca 2016, 19:12

Wait, ktoś mi przypomni jak to się nazywało? Kwas mlekowy ?

Avatar Michaelpl03
(Michał)

Edytowano - 11 czerwca 2016, 19:19

@wolfe: Tak. No chyba, że nie.
Sprecyzuj pytanie.

Avatar MisielGeddon64
(cham)

11 czerwca 2016, 19:24

@Michaelpl03: Chyba miał na myśli fakt że gościu chyba chciał zapytać o oddychanie beztlenowe mięśni, ale nie zaprecyzował zdania

Avatar wolfe

11 czerwca 2016, 19:45

@MisielGeddon64: O oddychanie beztlenowe mi teraz chodziło.

Możesz opublikować ten obrazek na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Oddychanie podczas treningu

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Oddychanie podczas treningu
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Obrazki":

Podgląd: Obrazki

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena