Mamy nowy kompromis aborcyjny
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Zostajesz wykluczony z grona moich uczniów
Ważna aktualizacja
Moje studia takie przyszłościowe
JEZUS PATRZY
Ależ geniusz
Tutuł zapomniał podlać kwiatka
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież26 maja 2017, 17:23
"Jezus nie uznawał kompromisów." Janusz Korwin-Mikke.
Odpisz
15 kwietnia 2016, 21:46
Ja współczuje kobietom które poronią i będą odpowiadać karnie.
(oczywiście po wprowadzeniu ustawy)
Odpisz
16 kwietnia 2016, 10:49
@Tenketsu: W jakim ja kraju żyję.
Całe szczęście, że jestem za paskudna by być gw**cona...
Odpisz
8 lipca 2016, 13:09
@YFYDB: cenzura, pls.
Odpisz
28 kwietnia 2016, 19:19
to nie śmieszne
Odpisz
15 kwietnia 2016, 20:56
Jak kobieta nie chce dziecka, to niech tą aborcję przeprowadzi. To jest jej sprawa.
Odpisz
15 kwietnia 2016, 21:52
@Freakok222: zgadzam się. Aborcja do 12 tygodnia powinna być legalna...
Odpisz
15 kwietnia 2016, 22:51
@Freakok222: Taa, ale nie powinno być legalne, pozwolenie na aborcje bez żadnej przyczyny, bo argument "nie jestem gotowa na dziecko" nie wystarczy, zawsze można oddać je do aborcji zamiast od razu zabijać rozwijającego się człowieka/już człowieka.
Odpisz
16 kwietnia 2016, 07:27
@Rander: Oddać do aborcji? XD
Odpisz
16 kwietnia 2016, 09:35
@Freakok222: Pomylił się, takie to śmieszne?
Odpisz
17 kwietnia 2016, 08:16
@Freakok222:
Trzeba bylo nie dawac pi**y dla chlopaka jak sie dziecka nie chcialo. To nie dziecka wina ze sie urodzi rownie dobrze tym martwym plodem moglabys byc ty i nie napisalabys tego komentarza
Odpisz
16 kwietnia 2016, 11:56
PiS, you're drunk, go home.
Odpisz
16 kwietnia 2016, 10:45
SHITSTORM ALERT!!!
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
Odpisz
15 kwietnia 2016, 20:06
Pojedynczy człowiek i tak nie ma znaczenia dla niczego... Jeśli myślisz, że coś znaczysz wśród jakichś 4 miliardów ludzi prawie takich samych jak ty, to myśl tak dalej ;-)
Odpisz
15 kwietnia 2016, 23:24
@Kolikon: Wiem! Zabijmy cię bo nic nie znaczysz dla społeczeństwa :-D
Odpisz
Edytowano - 16 kwietnia 2016, 01:08
@BlackneedPL: Ok, masz rację, nie twierdzę że nie :D
Odpisz
15 kwietnia 2016, 23:21
Taka opcja może być, ale powinien być wybór.
Kościół za przeproszeniem się wpieprza tam gdzie nie powinien.
Aborcja to NIE jest temat religijny. Zabronisz ateiście usunąć dziecko, bo Bóg zabrania?
Jestem wierząca, ale gdybym nie była to wściekłabym się od takich argumentów.
To co kobieta twierdzi o tym czy chce mieć dziecko czy nie, to jej prywatna sprawa.
Odpisz
Edytowano - 15 kwietnia 2016, 23:06
a co powiecie na 10000 zł na radioaktywne dziecko urodzone i zjedzone przez wielkiego jaszczura? Brzmi smakowicie
Odpisz
6 kwietnia 2016, 16:12
Współczuję kobietom, które umrą, bo nie będą mogły usunąć ciąży, która zagraża im życiu. Albo tym, które nie będą mogły usunąć dziecka z gwałtu.
Odpisz
6 kwietnia 2016, 16:39
A ja powiem tak - choćbym miała stracić życie lub zdrowie, nie usunęłabym dziecka. Jakim trzeba być człowiekiem, aby zabić kogoś niewinnego, ratując siebie?
Odpisz
6 kwietnia 2016, 16:43
@Myszkapl: To matka o tym decyduje. Może się poświęcić lub nie.
Odpisz
6 kwietnia 2016, 16:51
Może śmierć to tak ale dziecko z gwałtów można odać do adopcji
Odpisz
6 kwietnia 2016, 16:51
Możesz tak powiedzieć. Ale jeśli mam być szczera to brzmi tak trochę jak "to decyzja chorego czy podetnie gardło osobie, która może być dla niego dawcą serca, czy umrze z braku dawcy".
Odpisz
6 kwietnia 2016, 16:53
@Myszkapl: zarodek oraz płód jeszcze nie myśli, więc "zabójstwo" nie jest do końca zabójstwem, jeśli kobieta jest chora i umrze przez ciąże? Albo wtopiła w wieku 13/16 lat? Lub wie że dziecko umrze lub będzie źle traktowane? Taka osoba jest mordercą?
Odpisz
6 kwietnia 2016, 16:56
Dziecko z gwałtu, dzieckiem z gwałtu, ale co z psychiką kobiety, która przez 9 miesięcy ma przypomnienie "ZOSTALAS ZGWALCONA LOL" i musi jeszcze zmienić swój styl życia, bo jak już jest w ciąży to niech chociaż zdrowe będzie
Odpisz
6 kwietnia 2016, 17:02
Niby można oddać do adopcji, ale najpierw trzeba przejść 9-miesięczną mękę, której punktem kulminacyjnym są bolesne narodziny. Poza tym matka z takim dzieckiem z gwałtu nie chce mieć nic wspólnego. To tak jak nazwy ulic nawiązujących do komunizmu. Każdy te nazwy usuwa, żeby się nie kojarzyły z ciężkimi czasami komuny. Powiesz co komu zawiniło to dziecko, przecież to nie jego wina, ze poczęło się w ten sposób. A co komu zawiniła nazwa takiej ulicy, przecież to nie jej wina, że się tak nazywa.
Odpisz
6 kwietnia 2016, 17:04
@Penseta: Według mojego sumienia tak. Wyłączając ten fragment "Lub wie że dziecko umrze". Jeśli to dziecko na pewno, na bank, na 100% umrze to nie, ale jeśli ma być to tylko choroba/niepełnosprawność, to tak.
Nie jest złym odłączenie maszyny, która podtrzymuje człowieka roślinę (z obumarłbym mózgiem) przy życiu. A jedynie odłączenie takiego człowieka, którego mózg nie umarł, więc jest szansa, że się kiedyś może obudzi.
Odpisz
6 kwietnia 2016, 17:06
Do tego dodam, że jak już kobieta zdecyduje się zachować dziecko (idk są takie przypadki) to nawet nie dostanie alimentów za to dziecko, bo jak ten gostek ma jej płacić zza krat. Potem też nie znajdzie pracy, bo mało osób chce zatrudniać gw**cicielow
Odpisz
6 kwietnia 2016, 17:33
@Myszkapl: ale ono (dziecko) będzie np niedorozwinię i będzie umierać w cierpieniach.
I według ciebie to jest lepsze :-)
Odpisz
6 kwietnia 2016, 17:38
@Myszkapl: Dokładnie. To nie jest wina dziecka, że podczas ciąży wystąpiły komplikacje i tym podobne. Myślałam, że matczyny instynkt nie pozwoliłby żadnej porządnej kobiecie na takie morderstwo. Myliłam się...
Odpisz
6 kwietnia 2016, 18:07
@Penseta: zabójstwo to zabójstwo nawet jesli dziecko jest z gwaltu
Odpisz
6 kwietnia 2016, 18:10
@TybetianWarrior: chodzi mi o to że to dziecko nie różmi się od zwierzęcia bo nie wyrobiło sobie jeszcze myślenia abstrakcyjnego.
Odpisz
6 kwietnia 2016, 19:15
@Penseta: To tak piękny argument, że zrobiłam skrina (to nie sarkazm)
Odpisz
6 kwietnia 2016, 19:26
@PewnySiebieUkeThranduil: to miałbyć komplement czy pocisk?:p
Odpisz
6 kwietnia 2016, 19:29
@Penseta: Komplement, dlatego napisałam, że to nie sarkazm, bo trochę tak brzmiało
Odpisz
6 kwietnia 2016, 19:33
@PewnySiebieUkeThranduil: a to dzięki:p
Odpisz
6 kwietnia 2016, 19:50
@urkiso123: Tam nie była mowa o niedorozwiniętym dziecku, które ma umrzeć. A o matce, która może stracić życie/zdrowie.
Odpisz
15 kwietnia 2016, 20:50
@Penseta: To od kiedy dziecko myśli? Po urodzeniu nagle włącza mu się mózg i zaczyna rozmyślać nad sensem życia? Uważasz, że taki młody CZŁOWIEK jest gorszy od psa bo jeszcze się nie narodził? Zezwolenie na aborcję jest w gruncie rzeczy pozwoleniem na ZABÓJSTWO może jeszcze nienarodzonego, ale już żyjącego dziecka. Z tego co patrzyłem po komentarzach społeczność jeja jest zwolennikiem starego "rozwiązania", czy uważacie, że dziecko poczęte na wskutek gwałtu jest gorsze i możecie je skazać na śmierć?
Odpisz
15 kwietnia 2016, 21:08
@wiking101: Ziomek, wiesz jak działa aborcja?
Nie możesz usunąć dziecka w ósmym miesiącu, mniej więcej dlatego że dziecku rozwija się już mózg.
Rozwinięcie myślenia abstrakcyjnego czyni dziecko człowiekiem, przez "myślenie abstrakcyjne" mam na myśli myślenie inne niż "Jeść, odpoczywać, powtórzyć".
Jako jeden z argumentów za aborcją płodu nie posiadającego wykształconego myślenia abstrakcyjnego jest powierzenie "cogito ergo sum" myślę więc jestem.
W wielkim skrócie "jedynym dowodem na to że żyję jest fakt że kwestionuję to że żyję"
Myślenie abstrakcyjne jest największym wyznacznikiem ludzkości, którego dziecko nie posiada.
Nie przeprowadzisz aborcji w 8 miesiącu, polecam zapoznać się z tematem przed otworzeniem ryja.
Odpisz
15 kwietnia 2016, 21:18
@wiking101: to co kolega wcześniej napisał jest dobre napiszę od siebie tylko że aborcja w wypadku matki która ma 13/18 i nie chce mieć dzieciaka (mówię o gw**cie) albo to dziecko będzie cierpiało bo będzie upośledzone? Dziecko myśli dopiero jak rozwinie myślenie abstrakcyjne
Odpisz
15 kwietnia 2016, 21:23
@Myszkapl: pssst, płód nie ma mózgu, nie czuje, nie żyje.
Odpisz
15 kwietnia 2016, 21:51
@Myszkapl: powiem ci tak sama raczej bym nie usunęła ciąży ale to tylko moja postawa i nie mam prawa narzucać jej innym kobietą. Każdy na własne sumienie i nikt nie ma prawa mówić komuś co ma czuć i myśleć. Są różne kobiety i każda mi inne poglądy...
Odpisz
15 kwietnia 2016, 23:00
@Hoggehr: Zatem twoim zdaniem np. wszyscy pacjenci kliniki budzik powinni zostać zabici bo aktualnie (być może jeszcze) nie myślą?
Odpisz
15 kwietnia 2016, 22:40
A kopacz powiedzialaby najpierw do ofiary gwałtu "Znajdziemy tego su**nsyna co ci to zrobił." A później do gw**ciciela "należało się tej świnii" a po 2. może trochę nie do tematu ale nikogo nie wkurza że mówi się o Dudzie i Szydło marionetki, ale nie mówi się że tusk sterował kopacz i komorowskim tak, że jakby oni byli robotami a on zza biureczka parlamentu steruje i do komora ma na padzie przycisk "veto" i "zatwierdź" a do kopacz "uratujemy Polskę" i "wszystko idzie zgodnie z planem". Mówcie co chcecie ale ja nienawidzę tej baby wodnej kopacz.
Odpisz
15 kwietnia 2016, 20:54
500 zł na każde dziecko wielodzietnej rodziny która zarabia w cholerę szmalu, a dla samotnej matki co pracuję w Biedronce, a mąż ją zostawił nic. Bo taka w tym kraju jest logika…
Odpisz
6 kwietnia 2016, 16:27
Odpisz
6 kwietnia 2016, 16:22
Zacytuję random komentarz, co przeczytałam w tej sprawie "Chcą zrobić z kobiet inkubatory dla zniekształconych dzieci z gwałtu, Polska Matka Inkubator kuźwa "
Odpisz
6 kwietnia 2016, 16:17
Nie.........
Odpisz