Z imigrantami jest dość spory problem, bo pośród terrorystów, aroganckich najeźdźców i nierobów żerujących na socjalu są też niewinni ludzie pragnący uciec od wojny i śmierci. Teraz pytanie, jak ich odróżnić?
@randalf28: Uwierz mi, gdyby to było takie proste... Ich mocno dowolna interpretacja religijna każe im zabijać wszystkich, którzy są innego wyznania, lub bezwyznaniowi. Z nimi nie da się zawrzeć pokoju.
@randalf28: ISIS da spokój? Oni już mają plan jak stopniowo podbijać coraz więcej terenów. Poza tym tam nie walczą tylko siły rządowe, Zachód i ISIS. Sytuacja tam jest o wiele bardziej skomplikowana.
@YFYDB: Pokazywać zdjęcia rzeczy nielegalnych dla ich kultury i dla nas. Jak będzie to tolerował bez problemów, to możemy tolerować jego. A jak nie to "dziękujemy, odezwiemy się wkrótce".
@YFYDB: Tak jak napisałem. Powiedzieć, że się zadzwoni i niech sobie cierpliwie czekają. A jak cierpliwość im się skończy, to sami zrobią coś, co można podać jako powód do zakazania przekroczenia granicy.
@darcus: Dość łatwo. Odcięcie socjalu rozwiąże problem nierobów, a powszechny dostęp do broni może nie rozwiąże, ale zdecydowanie ograniczy problem z terrorystami.
@darcus: Ale kiedy tu już nawet nie chodzi o religie tylko o interesy. Wiesz ile kebaby (Turkowie) i Amerykanie zarabiają na handlu z nimi? Gdyby rzeczywiście chcieli żeby tam był pokój i tęcza to ISIS upadło by... Ja wiem? miesiąc może dwa po tym jak powstało.
@darcus: Kto jak kto, ale chrześcijanie nie powinni mówić o ,,dowolnej interpretacji Biblii/Koranu":
-zabójstwa? beeee.... no chyba, że dostajesz za to kasę lub ci papież pozwoli xD
-miłowanie bliźniego swego? oczywiście.... z wyjątkiem gdy jest lewakiem,gejem, Żydem czy heretykiem/poganinem[podczłowiekiem]....
-pomaganie bliźnim? tak.... jednak nie dotyczy arabów je%ych brudasów, kozojebców......
Ps: Co jak co, ale to USA, Niemcy i Polska to kraje, które najczęściej łamały pokoje mimo swego chrześcijaństwa....
@DeTeO238: Partyzantka Kurdów jest w stanie odeprzeć ISIS a co dopiero kraje Zach. Zbierz kilku kumpli z osiedla, kup broń gdzieś na granicy z Syrią to jedno miasto/wioskę odbijecie :-D
@randalf28: Jest wiele luźnych interpretacji religii, a dobro jest pojęciem względnym. Osoba wyznająca jakąkolwiek wiarę wcale nie musi postępować z jej ogólnie przyjętymi zasadami.
@randalf28: Tylko teraz weź spróbuj wyjaśnić takiemu 'heretykowi', że postępuje źle. Ci ludzie wciąż uważają się za religijnych i mają w tym rację - w końcu wierzą w obiekt kultu - ale jednak nie są moralni.
Mógłbyś więc mi podać definicję dobra?
@darcus: Wierzyć mogą, ale jeśli nie postępują zgodnie z zasadami wiary to widocznie nieświadomie przeszli na bałwochwalstwo[Rogaty skacze z radości], modlitwa to nie tylko słowa, ale i intencje.
Dobrze napisałeś -> ,,uważają" xD
Dobry człowiek pomaga, jest tolerancyjny, przyjazny, chce by świat stał się ,,Edenem".
@randalf28: Nie dobry człowiek - altruistyczny człowiek. Altruizm jest pojęciem uniwersalnym - dobro już nie. Czy dobro będzie tym samym dla skorumpowanego polityka, idealisty, fanatyka religijnego i złodzieja?
@darcus: Człowiek altruistyczny czyli antagonista do egoisty to po prostu lewicowiec[dobro wspólne jest wartością nadrzędną], czy to dobre? Uważam, że tak, ale to nie esencja słowa ,,dobro".
Kogo obchodzi co skorumpowany polityk, złodziej czy fanatyk uważa za dobre? To źli ludzie i robią złe rzeczy.....
@randalf28: Ty nazywasz ich złymi ludźmi, ale oni o sobie samych myślą co innego. Widzisz o co mi chodzi? Definicji dobra i zła jest dwa razy tyle, ilu ludzi, którzy posługują się tymi terminami.
@darcus: Hitler też pewnie o sobie myślał, że jest dobry, jednak to nie oznacza, że taki był...... definicja dobra jest jedna, którą zresztą ci podałem. Niektóre rzeczy nie podlegają definicji po prostu są.
@randalf28: Oczywiście, że Hitler myślał, że jest dobry. Tak samo jak 90% ludzi na świecie. W przybliżeniu. Mówisz o definicji dobra, ale ktoś inny podałby inną - Skąd pewność, że akurat ty masz rację?
@randalf28: Etykę tworzy norma - normę tworzy większość - większość tworzą ludzie. Dużo ludzi, ale nie wszyscy. I choćby nie wiem jak upierali się przy swojej definicji dobra, to będzie ona poprawna tylko dla nich. Dla innych, nie zgadzających się z tym, będzie ona błędna. W ich mniemaniu to oni będą dobrzy, a pozostali źli. W mniemaniu kogoś jeszcze innego wszyscy będą źli, bo nikt nie podziela jego własnej definicji. Czy znasz kogokolwiek, kto nazwałby sam siebie złym? Dam sobie rękę uciąć, że nikogo. Bo dla każdego definicja dobra jest inna - pasująca pod jego światopogląd.
@randalf28: Normy są zmienne. Jeśli zmieni się większość wyznaczająca normę, zmieni się i sama norma. Nic nie jest stałe. Definicje, znaczenia. Szczególnie, jeśli chodzi o etykę, bo zależna jest ona od tych, którzy ją tworzą.
@darcus: Niektóre są niektóre nie[wymieniłem te, które się nie zmieniają]. Myślisz, że czemu zacofanych ludzi nazywamy dzikusami? Nie da się tworzyć norm bo są one niematerialne i są zakodowane w umyśle każdego zdrowego psychicznie człowieka[prawo do życia i pomoc występuje nawet u owadów]. Większość tworów ludzkich wypacza ,,dobro" czy to religie, ideologie lub nawet gospodarka, ale zawsze ktoś to zauważy i powstrzyma patrz. rewolucja w Francji, rabacja galicyjska, bracia polscy.....
@randalf28: Spróbujmy inaczej - Wyobraź sobie, że wszyscy ludzie zgadzający się z twoją tezą giną. Zwyczajnie, z dnia na dzień. Zostają tylko ci, których ty nazwałbyś złymi. Czy obowiązywałaby taka sama definicja dobra?
@randalf28: Nie obowiązywałaby, bo nie żyliby ci, którzy jej używali. Zmieniło by się wiele rzeczy - moralność, etyka, definicja dobra i zła... Ale świat pozostałby dobrym miejscem - W mniemaniu tych, którzy by go zamieszkiwali.
@darcus: Wytłumaczę ci to szybko.... gdy ktoś jest głupi i nagle wszyscy mądrzejsi giną to nie zmienia faktu, że jest głupi. Nawet gdyby sami debile żyli na ziemi to wciąż pozostają debilami[mimo tego, że nazywają się ,,mondrymi" to wciąż są głupi bo nie sa mądrzy].
To samo tyczy się dobrych ludzi.
@randalf28: Idąc tym tokiem rozumowania nikt nie jest mądry - przecież ktoś gdzieś może być mądrzejszy, a nawet on jest głupi, bo przecież nie musimy być sami we wszechświecie i obcy mogą być jeszcze mądrzejsi.
Inaczej - wykształcenie przeciętnego licealisty w roku 2016 wielokrotnie przerasta wiedzę najmądrzejszego człowieka żyjącego tysiąc lat temu. Czy to znaczy, że był on głupi? Czy to znaczy, że my, wobec ludzi, którzy będą żyli za tysiąc lat od dzisiaj, jesteśmy głupi?
A może po prostu posiadamy inny typ wiedzy, mądrości? Może po prostu się różnimy, a nie jesteśmy lepsi czy gorsi?
Tak samo jest z etyką. Ludzie są różni - nie da się ich podzielić jednoznacznie na dobrych i złych. Świat nie jest czarno-biały.
@darcus: 1. Jest różnica między osobami o różnorakiej wiedzy[czy to ścisłe, czy humanistyczne podmioty], które mimo różnic swej wiedzy posiadają pewną wiedzę, zdolność do logicznych rozrachunków czy też znajomość świata a zwykłymi debilami[nie wiedzą czemu słońce świeci czy też nie ogarniają alfabetu/cyferek itp.]. Gdyby przybyli obcy na ziemię i przewyższali nas o kilka pokoleń wiedzą to po prostu homo sapiens okazałyby się głupie, jednak póki nie mamy odpowiednich informacji to wciąż jesteśmy najmądrzejszą rasą na świecie.
Osoby z przeszłości nie były głupie ponieważ nie posiadały tylu informacji co my obecnie[zupełnie inny start] to samo tyczy się tych co dopiero się urodzą ponieważ to nasze teraźniejsze działania ukształtują system w którym się wychowają.
Każdy mądry człowiek posiada inny zasób wiedzy[jeśli chodzi o jakość i gatunek], natomiast osoby, które żyją by się rozmnożyć i zdechnąć nieświadome jak świat działa to zwykłe pierwotniaki[debile].
Akurat w kwestii dobro i zło świat jest czano-biały stąd pochodzą ludzkie dylematy ,,zysk czy uczciwość?', ,,pomóc czy zignorować?", ,,ratować czy samemu pozostać bezpiecznym?" itp...
areszt jest spoko bo ciapatych rzadko kiedy aresztują i jest mała szansa że trafią tam gdzie ty a gdyby nawet to i tak będziemy my mieć większą przewagę liczebną a dalej pełne wyżywienie, tv, lekarz, siłownia... żyć nie umierać a przynajmniej nikt Cie nie zastrzeli za wyjście z domu
Większość to byli ci, co mieszkają tam od kilku pokoleń. Oczywiście, że niedawno część się przez granicę przedostała. Szefostwo Isis głupie nie jest, a tylko kompletny idiota by w tym szeroko rozgłaszanym przyjmowaniu imigrantów nie zauważył okazji do transportu bojowników.
bądź skazany na 20 lat pozbawienia wolności
siedź w celi z dwoma typami (zarost, ciemna karnacja, karabin na plecach, koran w jednej ręcę, grantat w drugiej, dzyndzel już w kozie, wiecie o co chodzi)
zapytaj za co siedzą - odpowiadają, że za masowe gwałty i zabójstwa mają 3 tygodnie kary
czuj się jak przegryw, bądź przegrywem
Komentarze
Odśwież22 czerwca 2016, 12:49
Przyjmowanie imigrantów to głupi pomysł.
Ale ze mnie rasista.
Odpisz
23 kwietnia 2016, 18:18
Z imigrantami jest dość spory problem, bo pośród terrorystów, aroganckich najeźdźców i nierobów żerujących na socjalu są też niewinni ludzie pragnący uciec od wojny i śmierci. Teraz pytanie, jak ich odróżnić?
Odpisz
23 kwietnia 2016, 18:23
@darcus: Wystarczy zawrzeć pokój i wycofać wojska z bliskiego wschodu.... wtedy zarówno ISIS jak i Al-kaida nie będą miały powodu do odwetu.
Odpisz
23 kwietnia 2016, 18:33
@randalf28: Uwierz mi, gdyby to było takie proste... Ich mocno dowolna interpretacja religijna każe im zabijać wszystkich, którzy są innego wyznania, lub bezwyznaniowi. Z nimi nie da się zawrzeć pokoju.
Odpisz
23 kwietnia 2016, 18:43
@randalf28: ISIS da spokój? Oni już mają plan jak stopniowo podbijać coraz więcej terenów. Poza tym tam nie walczą tylko siły rządowe, Zachód i ISIS. Sytuacja tam jest o wiele bardziej skomplikowana.
Odpisz
23 kwietnia 2016, 19:22
@darcus: Kiedyś Ci pisałam o teście psychologicznym.
Dodam, że najlepiej taki test robić przy wykrywaczu kłamstw.
Odpisz
23 kwietnia 2016, 19:24
@YFYDB: Test psychologiczny może i, ale na pewno nie przy wariografie.
Odpisz
23 kwietnia 2016, 19:39
@darcus: Czemu?
Odpisz
23 kwietnia 2016, 19:42
@YFYDB: Ma bardzo duży margines błędu.
Odpisz
23 kwietnia 2016, 19:48
@darcus: Ok., rozumiem.
Teraz kto ułoży test?
Odpisz
23 kwietnia 2016, 19:58
@YFYDB: Ktoś kompetentny.
Odpisz
Edytowano - 23 kwietnia 2016, 19:58
@YFYDB: Pokazywać zdjęcia rzeczy nielegalnych dla ich kultury i dla nas. Jak będzie to tolerował bez problemów, to możemy tolerować jego. A jak nie to "dziękujemy, odezwiemy się wkrótce".
I nigdy nie zadzwonić
Buhahahaha
Odpisz
23 kwietnia 2016, 20:03
Mądre. Nie wpadłam na to, ale co robić z tymi co obleją?
Odpisz
23 kwietnia 2016, 20:12
@YFYDB: Tak jak napisałem. Powiedzieć, że się zadzwoni i niech sobie cierpliwie czekają. A jak cierpliwość im się skończy, to sami zrobią coś, co można podać jako powód do zakazania przekroczenia granicy.
Odpisz
23 kwietnia 2016, 20:20
@darcus: Dość łatwo. Odcięcie socjalu rozwiąże problem nierobów, a powszechny dostęp do broni może nie rozwiąże, ale zdecydowanie ograniczy problem z terrorystami.
Odpisz
23 kwietnia 2016, 20:33
Mądrze, wcześniej tego nie zrozumiałam dokładnie.
Odpisz
24 kwietnia 2016, 00:51
@darcus: Ale kiedy tu już nawet nie chodzi o religie tylko o interesy. Wiesz ile kebaby (Turkowie) i Amerykanie zarabiają na handlu z nimi? Gdyby rzeczywiście chcieli żeby tam był pokój i tęcza to ISIS upadło by... Ja wiem? miesiąc może dwa po tym jak powstało.
Odpisz
24 kwietnia 2016, 02:09
Tu już wchodzimy w niebezpieczną sferę teorii spiskowych.
Odpisz
24 kwietnia 2016, 09:10
Moze to prawda, moze nie, ale w Koranie jest napisane, ze wyznawca Allaha moze zgrzeszyc jezeli jest to dla dobra religii.
Odpisz
24 kwietnia 2016, 17:35
@darcus: Kto jak kto, ale chrześcijanie nie powinni mówić o ,,dowolnej interpretacji Biblii/Koranu":
-zabójstwa? beeee.... no chyba, że dostajesz za to kasę lub ci papież pozwoli xD
-miłowanie bliźniego swego? oczywiście.... z wyjątkiem gdy jest lewakiem,gejem, Żydem czy heretykiem/poganinem[podczłowiekiem]....
-pomaganie bliźnim? tak.... jednak nie dotyczy arabów je%ych brudasów, kozojebców......
Ps: Co jak co, ale to USA, Niemcy i Polska to kraje, które najczęściej łamały pokoje mimo swego chrześcijaństwa....
Odpisz
24 kwietnia 2016, 17:38
@DeTeO238: Partyzantka Kurdów jest w stanie odeprzeć ISIS a co dopiero kraje Zach. Zbierz kilku kumpli z osiedla, kup broń gdzieś na granicy z Syrią to jedno miasto/wioskę odbijecie :-D
Odpisz
24 kwietnia 2016, 18:02
@randalf28: Zatem to kolejny dowód na to, że religia =/= moralność.
Odpisz
24 kwietnia 2016, 19:07
@darcus: Religia=moralność tyle, że nie wystarczy uważać się za wierzącego lecz nim być przez całe życie 24/h
Odpisz
24 kwietnia 2016, 19:09
@randalf28: Nie. Religia może i powinna iść w parze z moralnością, ale nie jest z nią równoznaczna.
Odpisz
24 kwietnia 2016, 19:13
@darcus: Osoba religijna musi być dobra a, żeby być dobrym człowiekiem trzeba być moralną osobą....
Odpisz
24 kwietnia 2016, 19:15
@randalf28: Jest wiele luźnych interpretacji religii, a dobro jest pojęciem względnym. Osoba wyznająca jakąkolwiek wiarę wcale nie musi postępować z jej ogólnie przyjętymi zasadami.
Odpisz
24 kwietnia 2016, 19:19
@darcus: 1.Dobro jest pojęciem uniwersalnym.
2.Wiarę wyznaje się jedynie poprzez szanowanie jej zasad.... w innym wypadku jest to herezja.
Odpisz
24 kwietnia 2016, 19:22
@randalf28: Tylko teraz weź spróbuj wyjaśnić takiemu 'heretykowi', że postępuje źle. Ci ludzie wciąż uważają się za religijnych i mają w tym rację - w końcu wierzą w obiekt kultu - ale jednak nie są moralni.
Mógłbyś więc mi podać definicję dobra?
Odpisz
24 kwietnia 2016, 19:34
@darcus: Wierzyć mogą, ale jeśli nie postępują zgodnie z zasadami wiary to widocznie nieświadomie przeszli na bałwochwalstwo[Rogaty skacze z radości], modlitwa to nie tylko słowa, ale i intencje.
Dobrze napisałeś -> ,,uważają" xD
Dobry człowiek pomaga, jest tolerancyjny, przyjazny, chce by świat stał się ,,Edenem".
Odpisz
24 kwietnia 2016, 19:41
@randalf28: Nie dobry człowiek - altruistyczny człowiek. Altruizm jest pojęciem uniwersalnym - dobro już nie. Czy dobro będzie tym samym dla skorumpowanego polityka, idealisty, fanatyka religijnego i złodzieja?
Odpisz
25 kwietnia 2016, 14:19
@darcus: Człowiek altruistyczny czyli antagonista do egoisty to po prostu lewicowiec[dobro wspólne jest wartością nadrzędną], czy to dobre? Uważam, że tak, ale to nie esencja słowa ,,dobro".
Kogo obchodzi co skorumpowany polityk, złodziej czy fanatyk uważa za dobre? To źli ludzie i robią złe rzeczy.....
Odpisz
25 kwietnia 2016, 16:20
@randalf28: Ty nazywasz ich złymi ludźmi, ale oni o sobie samych myślą co innego. Widzisz o co mi chodzi? Definicji dobra i zła jest dwa razy tyle, ilu ludzi, którzy posługują się tymi terminami.
Odpisz
25 kwietnia 2016, 16:57
@darcus: Hitler też pewnie o sobie myślał, że jest dobry, jednak to nie oznacza, że taki był...... definicja dobra jest jedna, którą zresztą ci podałem. Niektóre rzeczy nie podlegają definicji po prostu są.
Odpisz
Edytowano - 25 kwietnia 2016, 20:02
@randalf28: Oczywiście, że Hitler myślał, że jest dobry. Tak samo jak 90% ludzi na świecie. W przybliżeniu. Mówisz o definicji dobra, ale ktoś inny podałby inną - Skąd pewność, że akurat ty masz rację?
Odpisz
25 kwietnia 2016, 20:07
@darcus: Od tego jest etyka, żeby podać definicję dobra... ja ci mogę co najwyżej opowiedzieć o podstawach.
Odpisz
25 kwietnia 2016, 20:12
@randalf28: Etykę tworzy norma - normę tworzy większość - większość tworzą ludzie. Dużo ludzi, ale nie wszyscy. I choćby nie wiem jak upierali się przy swojej definicji dobra, to będzie ona poprawna tylko dla nich. Dla innych, nie zgadzających się z tym, będzie ona błędna. W ich mniemaniu to oni będą dobrzy, a pozostali źli. W mniemaniu kogoś jeszcze innego wszyscy będą źli, bo nikt nie podziela jego własnej definicji. Czy znasz kogokolwiek, kto nazwałby sam siebie złym? Dam sobie rękę uciąć, że nikogo. Bo dla każdego definicja dobra jest inna - pasująca pod jego światopogląd.
Odpisz
25 kwietnia 2016, 20:25
@darcus: Wiem o co ci biega, ale nie można manipulować kilkoma normami:
-dobro
-miłość
-zło
-przyjaźń
-wiara
Albo te normy są albo ich nie ma....
Odpisz
25 kwietnia 2016, 20:40
@randalf28: Normy są zmienne. Jeśli zmieni się większość wyznaczająca normę, zmieni się i sama norma. Nic nie jest stałe. Definicje, znaczenia. Szczególnie, jeśli chodzi o etykę, bo zależna jest ona od tych, którzy ją tworzą.
Odpisz
26 kwietnia 2016, 14:59
@darcus: Niektóre są niektóre nie[wymieniłem te, które się nie zmieniają]. Myślisz, że czemu zacofanych ludzi nazywamy dzikusami? Nie da się tworzyć norm bo są one niematerialne i są zakodowane w umyśle każdego zdrowego psychicznie człowieka[prawo do życia i pomoc występuje nawet u owadów]. Większość tworów ludzkich wypacza ,,dobro" czy to religie, ideologie lub nawet gospodarka, ale zawsze ktoś to zauważy i powstrzyma patrz. rewolucja w Francji, rabacja galicyjska, bracia polscy.....
Odpisz
26 kwietnia 2016, 16:04
@randalf28: Spróbujmy inaczej - Wyobraź sobie, że wszyscy ludzie zgadzający się z twoją tezą giną. Zwyczajnie, z dnia na dzień. Zostają tylko ci, których ty nazwałbyś złymi. Czy obowiązywałaby taka sama definicja dobra?
Odpisz
26 kwietnia 2016, 16:27
@darcus: Tak... świat stałby się złym miejscem.
Odpisz
26 kwietnia 2016, 16:33
@randalf28: Nie obowiązywałaby, bo nie żyliby ci, którzy jej używali. Zmieniło by się wiele rzeczy - moralność, etyka, definicja dobra i zła... Ale świat pozostałby dobrym miejscem - W mniemaniu tych, którzy by go zamieszkiwali.
Odpisz
Edytowano - 26 kwietnia 2016, 17:29
@darcus: Wytłumaczę ci to szybko.... gdy ktoś jest głupi i nagle wszyscy mądrzejsi giną to nie zmienia faktu, że jest głupi. Nawet gdyby sami debile żyli na ziemi to wciąż pozostają debilami[mimo tego, że nazywają się ,,mondrymi" to wciąż są głupi bo nie sa mądrzy].
To samo tyczy się dobrych ludzi.
Odpisz
26 kwietnia 2016, 18:06
@randalf28: Idąc tym tokiem rozumowania nikt nie jest mądry - przecież ktoś gdzieś może być mądrzejszy, a nawet on jest głupi, bo przecież nie musimy być sami we wszechświecie i obcy mogą być jeszcze mądrzejsi.
Inaczej - wykształcenie przeciętnego licealisty w roku 2016 wielokrotnie przerasta wiedzę najmądrzejszego człowieka żyjącego tysiąc lat temu. Czy to znaczy, że był on głupi? Czy to znaczy, że my, wobec ludzi, którzy będą żyli za tysiąc lat od dzisiaj, jesteśmy głupi?
A może po prostu posiadamy inny typ wiedzy, mądrości? Może po prostu się różnimy, a nie jesteśmy lepsi czy gorsi?
Tak samo jest z etyką. Ludzie są różni - nie da się ich podzielić jednoznacznie na dobrych i złych. Świat nie jest czarno-biały.
Odpisz
26 kwietnia 2016, 18:25
@darcus: 1. Jest różnica między osobami o różnorakiej wiedzy[czy to ścisłe, czy humanistyczne podmioty], które mimo różnic swej wiedzy posiadają pewną wiedzę, zdolność do logicznych rozrachunków czy też znajomość świata a zwykłymi debilami[nie wiedzą czemu słońce świeci czy też nie ogarniają alfabetu/cyferek itp.]. Gdyby przybyli obcy na ziemię i przewyższali nas o kilka pokoleń wiedzą to po prostu homo sapiens okazałyby się głupie, jednak póki nie mamy odpowiednich informacji to wciąż jesteśmy najmądrzejszą rasą na świecie.
Osoby z przeszłości nie były głupie ponieważ nie posiadały tylu informacji co my obecnie[zupełnie inny start] to samo tyczy się tych co dopiero się urodzą ponieważ to nasze teraźniejsze działania ukształtują system w którym się wychowają.
Każdy mądry człowiek posiada inny zasób wiedzy[jeśli chodzi o jakość i gatunek], natomiast osoby, które żyją by się rozmnożyć i zdechnąć nieświadome jak świat działa to zwykłe pierwotniaki[debile].
Akurat w kwestii dobro i zło świat jest czano-biały stąd pochodzą ludzkie dylematy ,,zysk czy uczciwość?', ,,pomóc czy zignorować?", ,,ratować czy samemu pozostać bezpiecznym?" itp...
Odpisz
26 kwietnia 2016, 18:27
@randalf28: Powiedz mi, czy istnieje jakikolwiek argument, który byłby w stanie cię przekonać do zmiany zdania?
Odpisz
26 kwietnia 2016, 18:33
@darcus: Gdybyś podał chociaż dwa rodzaje zupełnie innych od siebie oznak dobra.
Odpisz
26 kwietnia 2016, 18:56
@randalf28: Jak mam to zrobić, skoro dla ciebie definicja dobra jest jedna i ustalona?
Odpisz
26 kwietnia 2016, 22:07
@darcus: Podważ moją decyzją udowadniając, że się mylę.
Odpisz
26 kwietnia 2016, 22:28
@randalf28: Próbowałem. Najwyraźniej moje zdolności retoryczne są wciąż za małe, by cię przekonać.
Odpisz
27 kwietnia 2016, 16:02
@darcus: Nie o zdolności chodzi lecz o brak sensownych argumentów.
Odpisz
27 kwietnia 2016, 22:44
@randalf28: Ty to powiedziałeś.
Odpisz
23 kwietnia 2016, 18:21
Każdy naród inaczej ,,ubogaca" Europę xD
Odpisz
23 kwietnia 2016, 18:28
@randalf28: Polska zagranica to tez czesto patola
Odpisz
23 kwietnia 2016, 19:43
@randalf28: Ale Gimbopatrioci i tak powiedzą że Polacy są oznaką kultury za granicą
Odpisz
23 kwietnia 2016, 20:08
@randalf28: czego oczekujesz po kolesiach co ledwo ukończyli szkołę, nie znają języków i jadą do anglii "bo dużo się zarabia"
Odpisz
23 kwietnia 2016, 20:56
@randalf28: Z jakiego okresu czasu te dane? Rok? Miesiąc? Od otwarcia granic do teraz?
Odpisz
23 kwietnia 2016, 22:05
@bylejakbylegdzie: człowieczeństwa
Odpisz
23 kwietnia 2016, 21:31
areszt jest spoko bo ciapatych rzadko kiedy aresztują i jest mała szansa że trafią tam gdzie ty a gdyby nawet to i tak będziemy my mieć większą przewagę liczebną a dalej pełne wyżywienie, tv, lekarz, siłownia... żyć nie umierać a przynajmniej nikt Cie nie zastrzeli za wyjście z domu
Odpisz
23 kwietnia 2016, 18:08
A co? Też chciałeś być za to wysadzony?
Odpisz
23 kwietnia 2016, 18:06
Cóż za debilny obrazek, równie dobrze mogę dzwonić po policję gdy zobaczę kogokolwiek, bo to może być przecież potencjalny skryty morderca!
Odpisz
28 marca 2016, 00:34
Większość to byli ci, co mieszkają tam od kilku pokoleń. Oczywiście, że niedawno część się przez granicę przedostała. Szefostwo Isis głupie nie jest, a tylko kompletny idiota by w tym szeroko rozgłaszanym przyjmowaniu imigrantów nie zauważył okazji do transportu bojowników.
Odpisz
27 marca 2016, 23:34
Wejdz na jeja
Mnostwo gowna jak ten obrazek
Odpisz
27 marca 2016, 23:46
Zaglądasz do kubka
Mnóstwo gówna jak ten obrazek
Odpisz
28 marca 2016, 00:22
@kubakk12: zagląda w lustro, mnóstwo gówna
Odpisz
28 marca 2016, 10:33
@siambalabamba: twoja riposta była taka za**bista i na poziomie
Odpisz
28 marca 2016, 10:36
@siambalabamba: :P Ja tylko dokańczałem komentarz i nie mówię, że popieram, bo obrazek jest #somuchtrue :v ale pocisk niezły
Odpisz
29 marca 2016, 02:42
@kubakk12: chodziło o mnie :/
Odpisz
30 marca 2016, 20:08
@siambalabamba: nie mów tego. NIGDY.
Odpisz
23 kwietnia 2016, 18:15
A tu dam ci łapkę w górę.
Odpisz
Edytowano - 28 marca 2016, 00:21
bądź skazany na 20 lat pozbawienia wolności
siedź w celi z dwoma typami (zarost, ciemna karnacja, karabin na plecach, koran w jednej ręcę, grantat w drugiej, dzyndzel już w kozie, wiecie o co chodzi)
zapytaj za co siedzą - odpowiadają, że za masowe gwałty i zabójstwa mają 3 tygodnie kary
czuj się jak przegryw, bądź przegrywem
Odpisz