Jak je niby zbadasz? Naruszysz "ich wolność osobistą, zranisz ich uczucia". Zrozum że uchodźcy, nawet gdy większość z nich nie jest terrorystami, to duża ich część zapi***ala prosto do Niemiec, po socjal. Oni mają w dupie to że jest tyle krajów gdzie wojny nie ma.
Po za tym tamten bezprawnie przekroczył granice. Mógł sprawiać zagrożenie, gospodarz ma prawo zastrzelić włamywacza.
wyjedź chociaż na miesiąc do Niemiec i wróć, zobaczymy czy dalej będziesz dla nich taki otwarty, jakiś czas temu tam byłem i zdecydowana większość z nich nie przynosi nic dobrego
Ja do imigrantów nic nie mam. Jestem przeciwny wpuszczania ich z powodu terroryzmu. Jeśli na 200 znajdzie się 1 terrorysta i zabije 70 ludzi to czy warto?
Jest granica między tolerancją a zwykłą głupotą. Widzę, że ją przekroczyłeś. Daleko nie zajdziesz z krytykowaniem ludzi o innych przekonaniach. Tyle w temacie, mam nadzieję, że nie wywiąże się z tego kłótnia.
@sylwon1234: Co za problem nie dawać im wygód? A zamachy to nie sprawka imigrantów/uchodźców, a ISIS. Państwo Islamskie chce tego, aby imigranci oberwali za ich czyny.
Ci "dobrzy" imigranci stanowią jedyne 10%-30% Reszta nienawidzi europę, pluje na nas. Obrzuca ciężarówki i inne pojazdy w drodze do niemiec kamieniami itp. Na wywiadach nawet przyznają się, że nas nienawidzą. Taranują płoty obronne i atakują straż graniczną i inny personel. A do tego te 80% przyklaskuje terrorystom z ISIS i islamizuje europe bo taki jest cel. Dodam że wśród nich 5% to bojownicy ISIS. Nie wiem jak ty ale ja nie poświęcił bym europy dla tych 10%-30% tchórzy którzy zostawili swoje żony na wojnie a sami opuścili kraj w którym się urodzili. Takie jest moje zdanie i nic tego nie zmieni.
Oglądaj wiadomości, poczytaj w internecie, przestudiuj parę książek politycznych i wtedy ze mną porozmawiaj. Ponieważ twoim jedynym argumentem jest słowo "nieprawda". Zakończmy tę rozmowę ponieważ nie ma sensu jej kontynuować gdy jesteś tak bardzo zaślepiony swoimi racjami, że jedynym twoim argumentem jest jedno słowo, i w dodatku źle dobrane. Pozdrawiam, mam nadzieję, że nie będziesz żywił urazy, a gdy trochę postudiujesz aktualne wydarzenia i politykę chętnie porozmawiam na prv.
W obu tych krajach traktowano jak śmiecia osobę, której zupełnie nie znano i cieszono się z czyjejś śmierci tylko dlatego, że nieboszczyk należał do jakiejś grupy ludzi.
@oskar213: Owszem, jestem hitlerystą, podziwiam Hitlera i uważam że był wielkim człowiekiem. Ale poglądów jego nie podzielam, a czyny jego uważam za zbrodnię.
jego poglądów nikt nie podziela, ale jeśli o mnie chodzi, to nie widzę nic złego w odstrzale kilku islamskich imigrantów, którzy najpewniej tylko dołączyliby do grona gw**cicieli, terrorystów, bandytów i pasożytów
Patrząc na komentarze, uświadamiam sobie że historia sprzed 80-ciu lat zatacza krąg. Mowa nienawiści znów jest na porządku dziennym, a wpakowywanie niewinnych z sabotażystami do jednego worka uznaje się za słuszne. Tyle że tu nie ma jednego, wspaniałego wodza który by za to wszystko odpowiadał. Tutaj mamy ksenofobiczne społeczeństwo, które już zapomniało ilu ludzi poginęło podczas, gdy człowieka o którym niewiele się wie traktowało się jak śmiecia. Nie wierzę tej informacji, a przynajmniej zapewnieniom że to pierwszy taki przypadek. Jestem niemalże pewny, że podobne sytuacje zdarzają się często, ale nam mydli oczy zła propaganda. Porównujecie Merkel do Hitlera, a sami cieszycie się ze śmierci nieznajomego wam człowieka. Nie zamierzam odpowiadać na sprzeczne z tym komentarzem odpowiedzi, bo to by było tak jakbym na wiecu nazistowskim próbował dyskutować z Adolfem.
Jeśli mam wybierać między udzieleniem pomocy uchodźcom, wśród których znajduje się 5% terrorystów, 20% radykalnych islamistów i 70% imigrantów ekonomicznych, to jednak wolałbym żeby zostali tam gdzie są. A zauważ że oni chcą dostać się do Bułgarii, a dalej do Niemiec po zasiłki, co oznacza że znajdują się w Turcji, czyli wojna już im nie grozi. Pięknie piszesz o ksenofobii i mowie nienawiści, a prawda jest taka że są to nadużywane pojęcia, których znaczenia do końca nie pojmujesz. Z drugiej strony mamy ograniczanie wolności słowa (bo przecież nie możemy nic mówić przeciwko uchodźcom) i przekładanie interesów obcokrajowców ponad interesy obywateli, o których się już nie mówi.
Komentarze
OdświeżEdytowano - 21 marca 2016, 22:46
Powinni postawić na jej terenie tablicę z napisem "darmowe zasiłki dla każdego". Czym szybciej tym lepiej.
Odpisz
1 kwietnia 2016, 17:56
Imigrantów nie należy zabijać, a przyjąć i zrozumieć że pojęcie "nielegalny imigrant" nie powinno istnieć.
Odpisz
1 kwietnia 2016, 17:59
Jedź do Francji.
Odpisz
1 kwietnia 2016, 18:08
@Piotresiek: Nie, dziękuję, Polska jest wygodna.
Odpisz
1 kwietnia 2016, 18:59
Jak tak kochasz uchodźców, to we Francji będzie Ci wygodniej.
Odpisz
1 kwietnia 2016, 19:32
@Piotresiek: Nie "kocham" uchodźców, ale nie uważam dlaczego ma się ich traktować inaczej niż czystych Europejczyków.
Odpisz
1 kwietnia 2016, 19:37
10% cukierków w misce jest zatrutych. Zjedz cukierka.
Odpisz
1 kwietnia 2016, 19:39
@Piotresiek: Badam wszystkie cukierki i wyrzucam zatrute.
Odpisz
1 kwietnia 2016, 19:47
Jak je niby zbadasz? Naruszysz "ich wolność osobistą, zranisz ich uczucia". Zrozum że uchodźcy, nawet gdy większość z nich nie jest terrorystami, to duża ich część zapi***ala prosto do Niemiec, po socjal. Oni mają w dupie to że jest tyle krajów gdzie wojny nie ma.
Po za tym tamten bezprawnie przekroczył granice. Mógł sprawiać zagrożenie, gospodarz ma prawo zastrzelić włamywacza.
Odpisz
1 kwietnia 2016, 19:52
@Piotresiek: W takim razie rozwiązaniem byłoby przyjęcie wszystkich imigrantów i uchodźców, nie pomaganie im choćby nie wiem co i pilnowanie ich.
Odpisz
Edytowano - 5 kwietnia 2016, 16:16
To już jest plan. Ale to doprowadzi do tworzenia tych gett i obozowisk. A przy tym rozruchów i zamieszek.
Odpisz
5 kwietnia 2016, 17:46
@Piotresiek: Getto tylko za zbrodnie, obozowiska likwidować. Niech żyją na ulicy lub płacą i żyją jak normalni Europejczycy.
Odpisz
5 kwietnia 2016, 18:05
Teraz możemy gadać, przy okazji wprowadzić obowiązkowe przeszukania domu, niezapowiedziane, dla bezpieczeństwa.
Odpisz
5 kwietnia 2016, 18:13
@Piotresiek: A coś w tym złego? Kontroli nigdy za wiele, lud ma być dla kraju, a nie kraj dla ludu.
Odpisz
5 kwietnia 2016, 18:27
I oczywiście zakazać tego by nagle ileś tysiecy wyszło na ulice i zaczęło się modlić, jak to było we Francji latem.
Odpisz
5 kwietnia 2016, 18:31
@Piotresiek: Zakazać demonstracji.
Odpisz
22 lipca 2016, 16:28
@Piotresiek: "gospodarz ma prawo zastrzelić włamywacza" W Polsce człowiek nie ma prawa nawet uderzyć kogoś, kto zabił mu pół rodziny i chce jego...
Odpisz
Edytowano - 6 marca 2021, 19:24
wyjedź chociaż na miesiąc do Niemiec i wróć, zobaczymy czy dalej będziesz dla nich taki otwarty, jakiś czas temu tam byłem i zdecydowana większość z nich nie przynosi nic dobrego
Odpisz
21 marca 2016, 22:33
Powinni tak wcześniej
Odpisz
1 kwietnia 2016, 17:57
Nie, nie powinni. Powinni w ogóle tego nie robić.
Odpisz
1 kwietnia 2016, 19:17
Polecam kupić telewizor :P
Odpisz
Edytowano - 4 kwietnia 2016, 17:08
Polecam skończyć z mową nienawiści i cenieniem życia jakiegoś Belga nad życie imigranta.
Odpisz
4 kwietnia 2016, 17:19
Ja do imigrantów nic nie mam. Jestem przeciwny wpuszczania ich z powodu terroryzmu. Jeśli na 200 znajdzie się 1 terrorysta i zabije 70 ludzi to czy warto?
Odpisz
4 kwietnia 2016, 17:28
A co za różnica 70 ludzi w tą czy w tamtą?
Odpisz
4 kwietnia 2016, 17:31
"Poszanowanie życia"...
Twoi todzice w tą czy tamtą to też żadna różnica, nie?
Odpisz
4 kwietnia 2016, 22:13
Not sure if troll, or just stupid.
Odpisz
4 kwietnia 2016, 22:17
Te 70 ludzi to tylko statystyka, żaden poważny polityk nie powie ci inaczej
Odpisz
5 kwietnia 2016, 17:48
Dla mnie to pewnie byłaby załamka, ale z perspektywy to po prostu dwóch ludzi mniej. Te 70 osób równie dobrze mogłoby zginąć w wypadku.
Odpisz
5 kwietnia 2016, 17:56
Tego to już nawet nie warto komentować...
Odpisz
6 kwietnia 2016, 16:58
Skoro nie warto, to po co to robisz?
Odpisz
21 kwietnia 2016, 16:52
Nielegalnie próbował przejść przez granicę, chyba go ostrzegali czy coś...
Odpisz
Edytowano - 21 kwietnia 2016, 16:56
@MrStick: "Chyba"
Zresztą morderstwo nie jest rozwiązaniem, możnaby po prostu go wziąć i wypi**dzielić za granicę.
Odpisz
21 marca 2016, 22:31
Bułgaria stronk!
Odpisz
1 kwietnia 2016, 17:58
@Komandor_Brytania: III RZESZA STRONK
Odpisz
4 kwietnia 2016, 18:39
Moja kogut strong, a moja kura znosi jaka.
Odpisz
1 kwietnia 2016, 14:01
Polać temu typowi co go zatrzelił
Odpisz
1 kwietnia 2016, 17:29
@SoMuchMLG: Polać agresorom z Kryształowej Nocy!
Odpisz
1 kwietnia 2016, 22:16
wut
Odpisz
1 kwietnia 2016, 23:02
@SoMuchMLG: Ten, co go zastrzelił, nie jest lepszy od agresorów Nocy Kryształowej.
Odpisz
2 kwietnia 2016, 22:04
Kim są ci agresorzy
Odpisz
2 kwietnia 2016, 23:12
@SoMuchMLG: Skoroś nawet nie słyszał o nocy kryształowej, nie będę z tobą rozmawiać.
Odpisz
21 marca 2016, 22:29
Wreszcie!
Odpisz
22 marca 2016, 10:03
@Vakarian: mogłeś gazu użyć :/
Odpisz
22 marca 2016, 15:22
@kasjan132pl: Ha ha ha ha ha ha ha ha nie dobre.
Odpisz
22 marca 2016, 15:40
@Vakarian: hahahah jak ja (ajm krajnig nał)
Odpisz
22 marca 2016, 16:48
@kasjan132pl: :(
Odpisz
1 kwietnia 2016, 17:47
@Vakarian: Na profilu piszesz że jesteś bardzo tolerancyjny. Śmiem wątpić.
Odpisz
1 kwietnia 2016, 18:33
Zauważ, że wszystkie komentarze piszę z dystansem :)
Odpisz
1 kwietnia 2016, 19:32
@Vakarian: Przestań się tłumaczyć.
Odpisz
1 kwietnia 2016, 19:55
Jest granica między tolerancją a zwykłą głupotą. Widzę, że ją przekroczyłeś. Daleko nie zajdziesz z krytykowaniem ludzi o innych przekonaniach. Tyle w temacie, mam nadzieję, że nie wywiąże się z tego kłótnia.
Odpisz
1 kwietnia 2016, 20:03
@Vakarian: Nietolerancja jest uzasadniona tylko w przypadku innej nietolerancji.
Odpisz
1 kwietnia 2016, 20:06
A więc wszystko w temacie. Jestem uzasadniony.
Odpisz
1 kwietnia 2016, 20:23
@Vakarian: Imigranci i uchodźcy chcą tylko wygód, Europejczyków tolerują.
Odpisz
1 kwietnia 2016, 22:14
Wygód za darmo, wygód lepszych niż nasze zarobione pracą. Nie wspominam o atakach terrorystycznych.
Odpisz
1 kwietnia 2016, 23:03
@sylwon1234: Co za problem nie dawać im wygód? A zamachy to nie sprawka imigrantów/uchodźców, a ISIS. Państwo Islamskie chce tego, aby imigranci oberwali za ich czyny.
Odpisz
2 kwietnia 2016, 10:28
Ci "dobrzy" imigranci stanowią jedyne 10%-30% Reszta nienawidzi europę, pluje na nas. Obrzuca ciężarówki i inne pojazdy w drodze do niemiec kamieniami itp. Na wywiadach nawet przyznają się, że nas nienawidzą. Taranują płoty obronne i atakują straż graniczną i inny personel. A do tego te 80% przyklaskuje terrorystom z ISIS i islamizuje europe bo taki jest cel. Dodam że wśród nich 5% to bojownicy ISIS. Nie wiem jak ty ale ja nie poświęcił bym europy dla tych 10%-30% tchórzy którzy zostawili swoje żony na wojnie a sami opuścili kraj w którym się urodzili. Takie jest moje zdanie i nic tego nie zmieni.
Odpisz
2 kwietnia 2016, 14:14
Wolisz, żeby ktoś za darmo dostawał lepsze rzeczy i dom niż ty pracując? Ja nie.
Odpisz
2 kwietnia 2016, 14:54
@Vakarian: Nieprawda.
Odpisz
2 kwietnia 2016, 14:55
@sylwon1234: Ja też nie, dlatego trzeba ich przyjąć i nie dawać im wygód.
Odpisz
Edytowano - 2 kwietnia 2016, 15:29
*Nic*
Odpisz
2 kwietnia 2016, 15:39
Oglądaj wiadomości, poczytaj w internecie, przestudiuj parę książek politycznych i wtedy ze mną porozmawiaj. Ponieważ twoim jedynym argumentem jest słowo "nieprawda". Zakończmy tę rozmowę ponieważ nie ma sensu jej kontynuować gdy jesteś tak bardzo zaślepiony swoimi racjami, że jedynym twoim argumentem jest jedno słowo, i w dodatku źle dobrane. Pozdrawiam, mam nadzieję, że nie będziesz żywił urazy, a gdy trochę postudiujesz aktualne wydarzenia i politykę chętnie porozmawiam na prv.
Odpisz
2 kwietnia 2016, 15:49
@Vakarian: Niczego więcej się nie dowiem. A moja odpowiedź nie zawiera argumentów, bo to ty mi przeczysz, więc ty mi musisz coś udowodnić.
Odpisz
Edytowano - 2 kwietnia 2016, 16:19
Ta formułka nie zawsze działa i radzę ci o tym pamiętać.
Odpisz
2 kwietnia 2016, 17:35
@Vakarian: Działa, działa.
Odpisz
2 kwietnia 2016, 17:54
Gdybyś trochę poczytał, albo choć trochę sie znał na polityce inaczej byś pisał. A tak w ogóle to grałem w wszystkie gothic'y Rhobarze :D
Odpisz
2 kwietnia 2016, 17:56
@Vakarian: Jestem zmęczony już tą rozmową.
Odpisz
2 kwietnia 2016, 18:25
A więc ją zakończmy.
Odpisz
1 kwietnia 2016, 06:20
No nareszcie!
Odpisz
1 kwietnia 2016, 17:44
@Monster_: Jak za dobrych czasów rozkwitu III Rzeszy, nieprawdaż?
Odpisz
1 kwietnia 2016, 20:31
Prawda... Jeszcze tylko zaprosić do obozu i jest całkiem
Odpisz
1 kwietnia 2016, 23:04
@Monster_: To miał być sarkazm, ale skoro chcesz śmierci niewinnych ludzi - proszę bardzo.
Odpisz
2 kwietnia 2016, 08:10
Nie zrozumiałeś...
Odpisz
2 kwietnia 2016, 09:17
@Monster_: Ja doskonale rozumiem. I nie wmawiaj mi, że to czarny humor, bo czarny humor ma poziom.
Odpisz
2 kwietnia 2016, 14:41
Którego ty nie trzymasz...
Odpisz
2 kwietnia 2016, 14:53
@Monster_: Skoro nie używam czarnego humoru, to po co?
Odpisz
2 kwietnia 2016, 15:03
Żebyś osobom które go lubią nie psuł humoru...
Odpisz
2 kwietnia 2016, 15:07
@Monster_: Też go lubię.
Odpisz
2 kwietnia 2016, 15:22
To co w końcu?
Odpisz
23 marca 2016, 12:36
vivat Bułgaria !
Odpisz
1 kwietnia 2016, 17:45
A więc także "Vivat III Rzesza!" "Vivat ZSRR!"
Odpisz
1 kwietnia 2016, 18:23
ja tam nie widzę powiązania
Odpisz
1 kwietnia 2016, 18:27
W obu tych krajach traktowano jak śmiecia osobę, której zupełnie nie znano i cieszono się z czyjejś śmierci tylko dlatego, że nieboszczyk należał do jakiejś grupy ludzi.
Odpisz
1 kwietnia 2016, 19:32
No od tej strony cie Hono nie znałem :^
Odpisz
1 kwietnia 2016, 19:33
@oskar213: A konkretniej?
Odpisz
1 kwietnia 2016, 19:39
Po prostu mało cie znałem :P Ale raczej widziałbym cie po drugiej stronie konfliktu, a jednak.
Odpisz
1 kwietnia 2016, 19:43
@oskar213: Owszem, jestem hitlerystą, podziwiam Hitlera i uważam że był wielkim człowiekiem. Ale poglądów jego nie podzielam, a czyny jego uważam za zbrodnię.
Odpisz
1 kwietnia 2016, 19:53
jego poglądów nikt nie podziela, ale jeśli o mnie chodzi, to nie widzę nic złego w odstrzale kilku islamskich imigrantów, którzy najpewniej tylko dołączyliby do grona gw**cicieli, terrorystów, bandytów i pasożytów
Odpisz
1 kwietnia 2016, 20:03
"Najpewniej"
Odpisz
1 kwietnia 2016, 23:22
praktycznie 80% szans
Odpisz
1 kwietnia 2016, 23:25
Jest 80% szans że jeszcze dziś coś ukradniesz, w końcu jesteś Polakiem.
Odpisz
1 kwietnia 2016, 23:28
ok, łapię aluzję
Odpisz
2 kwietnia 2016, 14:56
Nie
Odpisz
1 kwietnia 2016, 17:49
robią postępy
Odpisz
1 kwietnia 2016, 19:34
-Powiedział Hitler myśląc o członkach Hitlerjugend.
Odpisz
1 kwietnia 2016, 18:07
Patrząc na komentarze, uświadamiam sobie że historia sprzed 80-ciu lat zatacza krąg. Mowa nienawiści znów jest na porządku dziennym, a wpakowywanie niewinnych z sabotażystami do jednego worka uznaje się za słuszne. Tyle że tu nie ma jednego, wspaniałego wodza który by za to wszystko odpowiadał. Tutaj mamy ksenofobiczne społeczeństwo, które już zapomniało ilu ludzi poginęło podczas, gdy człowieka o którym niewiele się wie traktowało się jak śmiecia. Nie wierzę tej informacji, a przynajmniej zapewnieniom że to pierwszy taki przypadek. Jestem niemalże pewny, że podobne sytuacje zdarzają się często, ale nam mydli oczy zła propaganda. Porównujecie Merkel do Hitlera, a sami cieszycie się ze śmierci nieznajomego wam człowieka. Nie zamierzam odpowiadać na sprzeczne z tym komentarzem odpowiedzi, bo to by było tak jakbym na wiecu nazistowskim próbował dyskutować z Adolfem.
Odpisz
Edytowano - 1 kwietnia 2016, 18:57
Jeśli mam wybierać między udzieleniem pomocy uchodźcom, wśród których znajduje się 5% terrorystów, 20% radykalnych islamistów i 70% imigrantów ekonomicznych, to jednak wolałbym żeby zostali tam gdzie są. A zauważ że oni chcą dostać się do Bułgarii, a dalej do Niemiec po zasiłki, co oznacza że znajdują się w Turcji, czyli wojna już im nie grozi. Pięknie piszesz o ksenofobii i mowie nienawiści, a prawda jest taka że są to nadużywane pojęcia, których znaczenia do końca nie pojmujesz. Z drugiej strony mamy ograniczanie wolności słowa (bo przecież nie możemy nic mówić przeciwko uchodźcom) i przekładanie interesów obcokrajowców ponad interesy obywateli, o których się już nie mówi.
Odpisz
21 marca 2016, 23:11
no i dobrze
Odpisz
1 kwietnia 2016, 17:51
@RussiaBall: Dobrze to by było jakby sprawca mordu sam się zastrzelił.
Odpisz
22 marca 2016, 07:51
oj? jak przykro
Odpisz
1 kwietnia 2016, 17:50
@KamilKacper: I powinno być przykro, że ponownie rasizm i ksenofobia staje się normą.
Odpisz
21 marca 2016, 23:18
Oby nie ostatnie.
Odpisz
1 kwietnia 2016, 17:48
@LSD2000: Co tam, powtórzmy holokaust!
Odpisz
1 kwietnia 2016, 06:42
Dobsze! Czekam na kolejne takie informajszyn.
Odpisz
1 kwietnia 2016, 17:41
-powiedział SS-man słysząc o Kryształowej Nocy
Odpisz
1 kwietnia 2016, 07:34
BRAVO
Odpisz
1 kwietnia 2016, 17:39
@ojciecpolecial: Równie dobrze można wiwatować na cześć Himmlera.
Odpisz
1 kwietnia 2016, 08:49
No i dobrze
Odpisz
1 kwietnia 2016, 17:38
@gol125: Dobrze by było jakby wpuszczono tych wszystkich uchodźców i imigrantów nie pomagając im i mając ich na oku.
Odpisz