Źle kur*a nazywajcie rzeczy po imieniu po lewo powinna być 3 Rzesza ta pier**lona unia i tak jest kierowana przez zje**ne niemcy więc po lewo 3 rzesza powinna być nie ruskie
Zmieniło się to, że dołączyliśmy do UE z własnej woli, dostajemy kupę hajsu (więcej niż wpłacamy i taka sytuacja będzie się utrzymywać mniej więcej do 2020 roku), Polska pod wpływem UE się rozwija i mamy jako taką suwerenność. Ale lepiej oczywiście powtarzać populistyczne hasełka i nazywać Unię Europejską IV Rzeszą, lub ZSRR. Swoją drogą to dość niekonsekwentne... Zdecydujcie się czy UE ma być nazistowska czy komunistyczna, bo się gubicie w obelgach.
@Xaxaxa: Nie no, jasne. Ja w ogóle nie czytałem żadnych źródeł przed napisaniem tego komentarza, tylko powtarzałem to co powiedzieli w TVN, bo jestem naiwnym lemingiem... :)
Swoją drogą już dwa pierwsze „fakty” (bo reszta to tylko opinia autora) okazały się fałszywe, ale oglądam dalej. Może się dowiem jak wygląda propaganda z drugiej strony.
racja, ale ta kasa i tak większość pieniędzy z unii jest wywalana w błoto byle wyciągnąć dużo kasy na coś taniego i resztę upchać po kieszeniach że zabraknie pieniędzy
@bylejakbylegdzie: Nie no jasne. Też mi się Unia nie podoba za korupcję i defraudację pieniędzy. Co nie zmienia faktu, że Unia nam bardzo dużo dała dobrego. Wystarczy popatrzeć na rozwój Ukrainy i Polski od 1990 roku. Pomimo tego, że startowaliśmy na tym samym poziomie, to teraz Polska jest o wiele wyżej niż Ukraina, m.in. dzięki członkostwie w Unii.
@Peter_PL: Prędzej Unia sie rozwali zanim nam sie skończą dotacje i ucieknie tyle krajów, że my pewnie też zrobimy to samo.
A szczerze wolę, żeby pakiety klimatyczne hamowały nasz przemysł niż żeby sie ludziom w większych miastach oddychało jak w Chinach. I jak już mówiłem wole żyć w tej zamęczonej przez Unię Polsce niż na Ukrainie, czy na Białorusi.
@KrzysztofGonciarz: Dlaczego to niby Niemcy nam cos narzucają? Ustawy są nam narzucane przez Komisję Europejską złożoną z członków wszystkich państw członkowskich.
Ale patrz na to z takiej strony że Unia widzi w nas tylko tanią siłę roboczą. A PiS tego nie chce i cały zachód zaczyna pie**olić o tym że u nas nie ma już demokracji... To jakby zebrać daleki wschód wjechać do Niemiec z czołgami i zacząć krzyczeć ludzie uratujemy was! Nie bójcie się ta świnia merkel już was więcej nie będzie gazowała!! Tak w skrócie...
W tym przypadku bardziej krajom członkowskim by pasowała nazwa "Autonomiczna republika IV Rzeszy Niemieckiej"
Ale, że to unia Europejska to nie mają prawa nam nic narzucać.
A, i nie mam zamiaru wzorować się na kraju który przez 5 dni ukrywał masowe fale gwałtów w Kolonii i jeszcze skomentował te gwałty "Kobiety były same sobie winne"
Lol, jesteś upośledzonym umysłowo lemingiem.
Mogę ci wymieniać sporo przykładów dlaczego są ścierwem i nie warto ich przyjmować, dodam że to są przypadki gdzie uczestniczy bardzo wiele osób, a nie kilka. Czy chcesz te przykłady to zależy od ciebie.
Lolz, a co z gwałtami w Kolonii? Co z tym, że oni napadają na ciężarówki we Francji żeby dostać się do Brytanii? Co z tym, że oni i Angela Merkel łamią prawo unijne?
@KrzysztofGonciarz: Gwałty w Kolonii - działania sabotażystów.
Napady na ciężarówki - pojedyncze przypadki.
Łamanie prawa unijnego - imigrantów karać jakby pochodzili z unii, a Merkel nic złego nie robi.
Sabotaż zawsze ma dawać komuś jakieś korzyści, nikomu te gwałty ich nie dały.
Tak ku*wa, pojedyncze przypadki zdarzające się bardzo często od bodajże września 2015 do teraz.
Oni nie są karani, ale nie o to chodzi. Merkel łamie prawo pozwalając im przechodzić z np. Węgier do Niemiec, prawo unijne mówi, że uchodźcy mają pozostać na terenie pierwszego kraju należącego do Unii Europejskiej w jakim się znaleźli po "ucieczce" z kraju z którego uchodzą. Jeśli uchodźca przybędzie na kontynent Europejski i znajdzie się na terenie Węgier to ma tam zostać, ma zostać zarejestrowany jako uchodźca i ma zostać w obozie dla uchodźców.
Merkel po prostu łamie prawo Unijne, nie można się z tym sprzeczać.
@KrzysztofGonciarz: A, przepraszam, Merkel to królowa Europy że wszystko na nią zwalasz? Sabotaż nie zawsze ma dawać korzyści, chyba że korzyścią może być zaszkodzenie komuś. To, że pojedyncze przypadki zdarzają się często, nie znaczy że to jest na porządku dziennym. Nikt z tym nic nie zrobił, więc uchodźcy nie nawrócą się nagle, gdyby policja lub wojsko po prostu wyciągnęli konsekwencje, nic by się nie stało. Lokalne władze widocznie korzystają na tym, że bandyci napadają normalnych ludzi.
Co do łamania prawa unijnego, to takie prawo warto łamać. Nie rozumiem czemu uchodźca ma być traktowany inaczej niż każdy inny imigrant.
Bo uchodźca po zakończeniu wojny powinien być deportowany do swojego kraju.
A co do innych kwestii to skoro oni chcą nas mordować, okradać, gw**cić i żyć z naszych pieniędzy to chyba tymbardziej powinni zostać deportowani.
Jeszcze wspomnę, że w normalnych krajach nikt nie zmieni prawa kraju na potrzeby jakiejś w porównaniu do ilości obywateli małej grupy.
Dobro własnych obywateli ponad innych, tak powinny działać kraje.
@KrzysztofGonciarz: Uchodźca powinien być deportowany do kraju po zakończeniu wojny? Dlaczego więc np. taki Amerykanin który przyjedzie do Europy nie jest od razu deportowany?
Nie wszyscy uchodźcy chcą nas mordować, okradać i gw**cić. Ci, którzy chcą, mogą być po prostu zamknięci we więzieniu.
Kraj nie powinien dbać o dobro obywateli, to obywatele powinni dbać o kraj oraz siebie nawzajem. Poza tym Merkel mogłaby łamać prawo unijne bez konsekwencji, jest de facto najpotężniejszym człowiekiem w Europie i to ona ma najwięcej do powiedzenia. Nie znaczy to jednak, że jest królową Europy. Ona nie podejmuje decyzji, ona reprezentuje tylko jakąś większość.
@RhobarIII: Ani w Ameryce północnej, ani w południowej nie ma wojny, więc nie rozumiem przykładu.
Wiem, że nie wszyscy, chodzi mi o tych Syryjskich którzy większości chcą.
"Państwo jest przymusową organizacją, wyposażoną w atrybuty władzy zwierzchniej po to, by ochraniać przed zagrożeniami zewnętrznymi i wewnętrznymi ład, zapewniający zasiedlającej jego terytorium społeczności, składającej się ze współzależnych grup o zróżnicowanych interesach, warunki egzystencji korzystne odpowiednio do siły ich ekonomicznej pozycji i politycznych wpływów [według Mariusz Gulczyński: Nauka o polityce. Wyd. Druktur, Warszawa 2007]."
Definicja politologiczna państwa, wziąłem to z Wikipedii.
Większość z nich najpierw uciekła z Syrii do Turcji, tam zostali umieszczeni w obozach dla uchodźców, potem jako uchodźcy nielegalnie za pośrednictwem przemytników ucielki do Europy.
(Odbanowali mnie na starym koncie więc baaardzo długo nie wbijałem na jeja z tego konta)
Także ten, ich celem nie była Europa.
Najpierw wybuchła wojna w Syrii, sporo obywateli Syrii uciekło z kraju do obozów dla uchodźców w Turcji.
I wtedy dowiedzieli się o ziemii obiecanej przez Allaha - Europie.
Tak w ogóle to ostatnio były te zamachy w Belgii i w telewizji zaczęli dużo mocniej obrażać imigrantów niż ja to robię.
Może skoro w TVN mówią inaczej to zmienisz poglądy.
@KrzysztofGonciarz: Całe te zamachy są po to, żeby wszyscy bali się wychodzić z domu oraz obwiniali za wszystko imigrantów, czy też całą islamską społeczność. Wielu członków ISIS tak naprawdę nie wierzy w Allaha, tyle że według islamu muzułmanem się można stać mówiąc po arabsku "Nie ma boga prócz Allaha, a Mahomet prorokiem jego"
Kapitalizm nie jest lepszy od komuny, ruscy spie**olili komunę, która tak naprawdę nie istniała. Poczytaj o prawdziwych założeniach socjalizmu/komunizmu, a nie opieraj nazwy o kraj, który był komunistyczny tylko przez trzy lata istnienia
Napisałem bzdurę. Natura każe nam pracować, żeby przeżyć. Jednak ludzie wymyślili cywilizację, która podzieliła ludzi między role społeczne. Dzięki temu nie musimy robić wszystkiego, a to z kolei daje nam magiczną rzecz zwaną "czasem wolnym"
Twoja logika jest dziurawa. Bez cywilizacji też każdy miał swoją określoną rolę, ba, też miał dużo czasu wolnego. A nie był niszczony przez stres i inne choroby cywilizacyjne
@SetAbominae: Tiaa
Jednak bez większej cywilizacji, każdy musi robić więcej różnych rzeczy, a ludzie umierali na, dzisiaj banalne, choroby. A kiedy ktoś jest chory to wciąż pracuje, albo cała grupa cierpi.A stres? Stres jest naturalną reakcją i istniał bez cywilizacji.
Ps. Praca od świtu do niemal samego wieczoru średnio kojarzy mi się z czasem wolnym. To co było wcześniej to najwyżej dzieciństwo i odpoczynek po długiej ciężkiej pracy.
Niestety nie da się stworzyć czegokolwiek bez wad. Niemniej jednak mówię o systemie bez uwzględnienia technologii. Kapitalizm zawsze sprowadzi się do wyniszczenia umysłów jednostek monotonnym życiem
Komentarze
Odśwież6 listopada 2017, 20:49
Tylko kolor ale fajnie, że jest to screen shot filmu z knału kiki85uu
Odpisz
14 sierpnia 2018, 17:27
jak mozna ogladac tego imbecyla
Odpisz
14 sierpnia 2018, 19:42
@NyanKun: Jak mogłem go oglądać? ;-;
Odpisz
14 sierpnia 2018, 20:38
hah
Odpisz
14 sierpnia 2018, 22:52
@NyanKun: Kończ waść wstydu oszczędź.
Odpisz
15 sierpnia 2018, 03:10
nie no sluchaj kazdy popelnia bledy
Odpisz
15 sierpnia 2018, 09:26
@NyanKun: Tak jak moi rodzice 9 miesięcy przed moimi narodzinami?
Odpisz
15 sierpnia 2018, 19:12
nie wiem jaki blad twoi rodzice popelnili 9 miesiecy przed twoimi narodzinami ale tak kazdy popelnia bledy
Odpisz
16 sierpnia 2018, 00:57
@NyanKun: Nie założyli prezerwatywy.
Odpisz
16 sierpnia 2018, 18:27
kurdebele bywa
Odpisz
1 sierpnia 2019, 19:49
@NyanKun: odkop!
Odpisz
3 czerwca 2020, 20:00
@HusariaTV: znowu odkop
Odpisz
15 lipca 2019, 22:58
Kolory i logo
Odpisz
31 maja 2019, 17:17
Logo
Odpisz
30 czerwca 2017, 10:56
Źle kur*a nazywajcie rzeczy po imieniu po lewo powinna być 3 Rzesza ta pier**lona unia i tak jest kierowana przez zje**ne niemcy więc po lewo 3 rzesza powinna być nie ruskie
Odpisz
25 listopada 2017, 14:18
@Filipsss: Masz racje.
Odpisz
23 marca 2017, 07:58
Wolololo
Odpisz
23 sierpnia 2016, 16:08
kolorki
Odpisz
30 czerwca 2016, 12:36
Polexit zmieni nas wszystkich w żuli
Odpisz
16 lutego 2016, 16:20
Zmieniło się to, że dołączyliśmy do UE z własnej woli, dostajemy kupę hajsu (więcej niż wpłacamy i taka sytuacja będzie się utrzymywać mniej więcej do 2020 roku), Polska pod wpływem UE się rozwija i mamy jako taką suwerenność. Ale lepiej oczywiście powtarzać populistyczne hasełka i nazywać Unię Europejską IV Rzeszą, lub ZSRR. Swoją drogą to dość niekonsekwentne... Zdecydujcie się czy UE ma być nazistowska czy komunistyczna, bo się gubicie w obelgach.
Odpisz
16 lutego 2016, 17:31
Przed pisaniem takich głupot proszę się dedukować :)
Jako pierwszą rzecz do nauki polecam filmik "Robią nas w konia: "10 lat w UE" propaganda vs rzeczywistość"
Odpisz
16 lutego 2016, 17:37
@Xaxaxa: Nie no, jasne. Ja w ogóle nie czytałem żadnych źródeł przed napisaniem tego komentarza, tylko powtarzałem to co powiedzieli w TVN, bo jestem naiwnym lemingiem... :)
Swoją drogą już dwa pierwsze „fakty” (bo reszta to tylko opinia autora) okazały się fałszywe, ale oglądam dalej. Może się dowiem jak wygląda propaganda z drugiej strony.
Odpisz
16 lutego 2016, 18:13
To twoje zdanie, masz prawo tak uważać :)
Odpisz
16 lutego 2016, 22:24
racja, ale ta kasa i tak większość pieniędzy z unii jest wywalana w błoto byle wyciągnąć dużo kasy na coś taniego i resztę upchać po kieszeniach że zabraknie pieniędzy
Odpisz
16 lutego 2016, 22:41
@bylejakbylegdzie: Nie no jasne. Też mi się Unia nie podoba za korupcję i defraudację pieniędzy. Co nie zmienia faktu, że Unia nam bardzo dużo dała dobrego. Wystarczy popatrzeć na rozwój Ukrainy i Polski od 1990 roku. Pomimo tego, że startowaliśmy na tym samym poziomie, to teraz Polska jest o wiele wyżej niż Ukraina, m.in. dzięki członkostwie w Unii.
Odpisz
21 lutego 2016, 07:37
Jak sie nie maja do czego przyczepic to wymyślaja takie bzdury
Odpisz
21 lutego 2016, 08:08
a dzięki kochanej UE wysiada nam przemysł. Pakiety klimatyczne które wprowadzają zamęczają kopalnie. I co będzie jak skończą się dotacje?
Odpisz
Edytowano - 21 lutego 2016, 10:00
@Peter_PL: Prędzej Unia sie rozwali zanim nam sie skończą dotacje i ucieknie tyle krajów, że my pewnie też zrobimy to samo.
A szczerze wolę, żeby pakiety klimatyczne hamowały nasz przemysł niż żeby sie ludziom w większych miastach oddychało jak w Chinach. I jak już mówiłem wole żyć w tej zamęczonej przez Unię Polsce niż na Ukrainie, czy na Białorusi.
Odpisz
21 lutego 2016, 10:00
Cóż, teoretycznie Unia MOGŁABY być nazistowska, tereny dość podobne :v
Odpisz
21 lutego 2016, 10:42
@Komandor_Brytania: Ahh... Jak za republiki galaktycznej, niby spoko ale korupcja i wgl
Odpisz
21 lutego 2016, 10:49
Ja w UE najbardziej nie lubię tego, że w UNII Niemcy nam coś narzucają, jeśli to unia to nikt niczego nikomu nie może narzucać.
Odpisz
21 lutego 2016, 10:56
@KrzysztofGonciarz: Dlaczego to niby Niemcy nam cos narzucają? Ustawy są nam narzucane przez Komisję Europejską złożoną z członków wszystkich państw członkowskich.
Odpisz
21 lutego 2016, 10:59
Ale patrz na to z takiej strony że Unia widzi w nas tylko tanią siłę roboczą. A PiS tego nie chce i cały zachód zaczyna pie**olić o tym że u nas nie ma już demokracji... To jakby zebrać daleki wschód wjechać do Niemiec z czołgami i zacząć krzyczeć ludzie uratujemy was! Nie bójcie się ta świnia merkel już was więcej nie będzie gazowała!! Tak w skrócie...
Odpisz
21 lutego 2016, 11:00
@KrzysztofGonciarz: Skoro Niemcy byli jednymi z założycieli, to raczej logiczne że dla innych państw stanowią autorytet.
Odpisz
21 lutego 2016, 11:12
W tym przypadku bardziej krajom członkowskim by pasowała nazwa "Autonomiczna republika IV Rzeszy Niemieckiej"
Ale, że to unia Europejska to nie mają prawa nam nic narzucać.
A, i nie mam zamiaru wzorować się na kraju który przez 5 dni ukrywał masowe fale gwałtów w Kolonii i jeszcze skomentował te gwałty "Kobiety były same sobie winne"
Odpisz
21 lutego 2016, 11:13
@KrzysztofGonciarz: Tego nie zrobił kraj, to zrobił lud.
Odpisz
Edytowano - 21 lutego 2016, 11:41
To Angela Merkel traktuje imigrantów z Syrii jak idealną rasę bogów, lud ich nienawidzi.
Odpisz
21 lutego 2016, 12:00
@KrzysztofGonciarz: Lud wie że warto przyjąć każdą ilość, podobnie jak Angela Merkel.
Odpisz
21 lutego 2016, 12:45
Jeśli już to nie wie tylko ślepo wierzy, że warto.
Ale społeczeństwo Niemieckie nie chce ich przyjmować bo widzą, że imigranci ich gw**cą i okradają.
Odpisz
21 lutego 2016, 13:20
No wiesz ci którzy mówią że unia to IV rzesza to w większości mohery i gimbusy.
Odpisz
21 lutego 2016, 15:01
@KrzysztofGonciarz: Warto przyjąć imigrantów w każdej ilości. A "społeczeństwo" ich wady niestety widzi, a wszystko przez małą grupę sabotażystów.
Odpisz
22 lutego 2016, 00:44
Lol, jesteś upośledzonym umysłowo lemingiem.
Mogę ci wymieniać sporo przykładów dlaczego są ścierwem i nie warto ich przyjmować, dodam że to są przypadki gdzie uczestniczy bardzo wiele osób, a nie kilka. Czy chcesz te przykłady to zależy od ciebie.
Odpisz
22 lutego 2016, 09:48
@KrzysztofGonciarz: Imigranci to normalni ludzie, wystarczy ich przyjąć, i traktować jak normalnych Polaków.
Odpisz
22 lutego 2016, 22:13
Lolz, a co z gwałtami w Kolonii? Co z tym, że oni napadają na ciężarówki we Francji żeby dostać się do Brytanii? Co z tym, że oni i Angela Merkel łamią prawo unijne?
Odpisz
22 lutego 2016, 22:15
@KrzysztofGonciarz: Gwałty w Kolonii - działania sabotażystów.
Napady na ciężarówki - pojedyncze przypadki.
Łamanie prawa unijnego - imigrantów karać jakby pochodzili z unii, a Merkel nic złego nie robi.
Odpisz
24 lutego 2016, 19:31
Sabotaż zawsze ma dawać komuś jakieś korzyści, nikomu te gwałty ich nie dały.
Tak ku*wa, pojedyncze przypadki zdarzające się bardzo często od bodajże września 2015 do teraz.
Oni nie są karani, ale nie o to chodzi. Merkel łamie prawo pozwalając im przechodzić z np. Węgier do Niemiec, prawo unijne mówi, że uchodźcy mają pozostać na terenie pierwszego kraju należącego do Unii Europejskiej w jakim się znaleźli po "ucieczce" z kraju z którego uchodzą. Jeśli uchodźca przybędzie na kontynent Europejski i znajdzie się na terenie Węgier to ma tam zostać, ma zostać zarejestrowany jako uchodźca i ma zostać w obozie dla uchodźców.
Merkel po prostu łamie prawo Unijne, nie można się z tym sprzeczać.
Odpisz
25 lutego 2016, 12:37
@KrzysztofGonciarz: A, przepraszam, Merkel to królowa Europy że wszystko na nią zwalasz? Sabotaż nie zawsze ma dawać korzyści, chyba że korzyścią może być zaszkodzenie komuś. To, że pojedyncze przypadki zdarzają się często, nie znaczy że to jest na porządku dziennym. Nikt z tym nic nie zrobił, więc uchodźcy nie nawrócą się nagle, gdyby policja lub wojsko po prostu wyciągnęli konsekwencje, nic by się nie stało. Lokalne władze widocznie korzystają na tym, że bandyci napadają normalnych ludzi.
Co do łamania prawa unijnego, to takie prawo warto łamać. Nie rozumiem czemu uchodźca ma być traktowany inaczej niż każdy inny imigrant.
Odpisz
25 lutego 2016, 18:38
Bo uchodźca po zakończeniu wojny powinien być deportowany do swojego kraju.
A co do innych kwestii to skoro oni chcą nas mordować, okradać, gw**cić i żyć z naszych pieniędzy to chyba tymbardziej powinni zostać deportowani.
Jeszcze wspomnę, że w normalnych krajach nikt nie zmieni prawa kraju na potrzeby jakiejś w porównaniu do ilości obywateli małej grupy.
Dobro własnych obywateli ponad innych, tak powinny działać kraje.
A, i Merkel jest taką swoistą królową Europy...
Odpisz
25 lutego 2016, 21:46
@KrzysztofGonciarz: Uchodźca powinien być deportowany do kraju po zakończeniu wojny? Dlaczego więc np. taki Amerykanin który przyjedzie do Europy nie jest od razu deportowany?
Nie wszyscy uchodźcy chcą nas mordować, okradać i gw**cić. Ci, którzy chcą, mogą być po prostu zamknięci we więzieniu.
Kraj nie powinien dbać o dobro obywateli, to obywatele powinni dbać o kraj oraz siebie nawzajem. Poza tym Merkel mogłaby łamać prawo unijne bez konsekwencji, jest de facto najpotężniejszym człowiekiem w Europie i to ona ma najwięcej do powiedzenia. Nie znaczy to jednak, że jest królową Europy. Ona nie podejmuje decyzji, ona reprezentuje tylko jakąś większość.
Odpisz
26 lutego 2016, 22:48
@RhobarIII: Ani w Ameryce północnej, ani w południowej nie ma wojny, więc nie rozumiem przykładu.
Wiem, że nie wszyscy, chodzi mi o tych Syryjskich którzy większości chcą.
"Państwo jest przymusową organizacją, wyposażoną w atrybuty władzy zwierzchniej po to, by ochraniać przed zagrożeniami zewnętrznymi i wewnętrznymi ład, zapewniający zasiedlającej jego terytorium społeczności, składającej się ze współzależnych grup o zróżnicowanych interesach, warunki egzystencji korzystne odpowiednio do siły ich ekonomicznej pozycji i politycznych wpływów [według Mariusz Gulczyński: Nauka o polityce. Wyd. Druktur, Warszawa 2007]."
Definicja politologiczna państwa, wziąłem to z Wikipedii.
A co do tego o Merkel: Niestety masz rację.
Odpisz
26 lutego 2016, 22:49
Znowu poszło do sprawdzenia, tym razem mam skopiowane.
Odpisz
29 lutego 2016, 18:59
@KrzysztofGonciarz: Tak, bo syryjscy uchodźcy uciekli z kraju przed wojną żeby sobie mordować innych ludzi.
Odpisz
1 marca 2016, 23:35
Syryjscy zbiedzy z obozów dla uchodźców w Turcji*
Większość z nich najpierw uciekła z Syrii do Turcji, tam zostali umieszczeni w obozach dla uchodźców, potem jako uchodźcy nielegalnie za pośrednictwem przemytników ucielki do Europy.
Odpisz
2 marca 2016, 17:19
@KrzysztofGonciarz: No i co? Jeśli ich celem była Europa, to czemu mieli się zatrzymywać w Turcji?
Odpisz
26 marca 2016, 22:48
(Odbanowali mnie na starym koncie więc baaardzo długo nie wbijałem na jeja z tego konta)
Także ten, ich celem nie była Europa.
Najpierw wybuchła wojna w Syrii, sporo obywateli Syrii uciekło z kraju do obozów dla uchodźców w Turcji.
I wtedy dowiedzieli się o ziemii obiecanej przez Allaha - Europie.
Tak w ogóle to ostatnio były te zamachy w Belgii i w telewizji zaczęli dużo mocniej obrażać imigrantów niż ja to robię.
Może skoro w TVN mówią inaczej to zmienisz poglądy.
Odpisz
27 marca 2016, 15:56
@KrzysztofGonciarz: Całe te zamachy są po to, żeby wszyscy bali się wychodzić z domu oraz obwiniali za wszystko imigrantów, czy też całą islamską społeczność. Wielu członków ISIS tak naprawdę nie wierzy w Allaha, tyle że według islamu muzułmanem się można stać mówiąc po arabsku "Nie ma boga prócz Allaha, a Mahomet prorokiem jego"
Odpisz
29 marca 2016, 13:48
Te zamachy są wykonywane często przez muzułmanów którzy się tu urodzili i wychowali.
Imigranci robią rozpie**ol niekoniecznie w postaci zamachów.
Odpisz
29 marca 2016, 15:19
@KrzysztofGonciarz: I co z tego?
Odpisz
21 lutego 2016, 11:22
Myślę że skoro pod przewodnictwem głównie Niemiec bardziej by to tak wyglądało.
Odpisz
5 marca 2016, 20:45
@Dexterek: Yu chodzi O Polskę
Odpisz
Edytowano - 21 lutego 2016, 11:00
Choćby to, że mamy prawa człowieka, panuje demokracja oraz kapitalizm, który jest znacznie lepszy od naiwnej komuny.
Ale oczywiście biedny chłopczyk z, zakładam, 6 klasy podstawówki nadal musi chodzić do szkoły co jest takie straszne i bolesne.
Odpisz
21 lutego 2016, 23:09
Kapitalizm nie jest lepszy od komuny, ruscy spie**olili komunę, która tak naprawdę nie istniała. Poczytaj o prawdziwych założeniach socjalizmu/komunizmu, a nie opieraj nazwy o kraj, który był komunistyczny tylko przez trzy lata istnienia
Odpisz
21 lutego 2016, 23:46
@SetAbominae: Nie mówię o Rosji, a o założeniach komunistycznych właśnie. Są niesprawiedliwe przez swoją równość.
Odpisz
22 lutego 2016, 08:52
To prawda, ale wolę niesprawiedliwość niż rządy czegoś tak bezsensownego jak pieniądz
Odpisz
22 lutego 2016, 08:57
@SetAbominae: Tylko że jeśli wszyscy mają po równo niezależnie od wykonanej pracy, to nikomu nie będzie się chciało pracować.
Z resztą pieniądz nie rządzi. Nikt Ci nie każe pracować. Jednak licz się, że każdy chce być wynagrodzony za swoją pracę.
Odpisz
22 lutego 2016, 09:01
Napisałem bzdurę. Natura każe nam pracować, żeby przeżyć. Jednak ludzie wymyślili cywilizację, która podzieliła ludzi między role społeczne. Dzięki temu nie musimy robić wszystkiego, a to z kolei daje nam magiczną rzecz zwaną "czasem wolnym"
Odpisz
22 lutego 2016, 09:08
Twoja logika jest dziurawa. Bez cywilizacji też każdy miał swoją określoną rolę, ba, też miał dużo czasu wolnego. A nie był niszczony przez stres i inne choroby cywilizacyjne
Odpisz
Edytowano - 22 lutego 2016, 09:57
@SetAbominae: Tiaa
Jednak bez większej cywilizacji, każdy musi robić więcej różnych rzeczy, a ludzie umierali na, dzisiaj banalne, choroby. A kiedy ktoś jest chory to wciąż pracuje, albo cała grupa cierpi.A stres? Stres jest naturalną reakcją i istniał bez cywilizacji.
Ps. Praca od świtu do niemal samego wieczoru średnio kojarzy mi się z czasem wolnym. To co było wcześniej to najwyżej dzieciństwo i odpoczynek po długiej ciężkiej pracy.
Odpisz
Edytowano - 22 lutego 2016, 10:29
Niestety nie da się stworzyć czegokolwiek bez wad. Niemniej jednak mówię o systemie bez uwzględnienia technologii. Kapitalizm zawsze sprowadzi się do wyniszczenia umysłów jednostek monotonnym życiem
Odpisz
22 lutego 2016, 17:09
@SetAbominae: Komuna jest mniej monotonna? Z resztą to pod ciebie zależy jak żyjesz.
Odpisz
22 lutego 2016, 21:36
To prawda
Odpisz
21 lutego 2016, 14:22
Kolor XD
Odpisz
21 lutego 2016, 13:19
widać że schudli parę kilo więc unia ma lepszą dietę.
Odpisz
21 lutego 2016, 11:57
kolorki
Odpisz
21 lutego 2016, 10:09
Red vs Blu
Odpisz
21 lutego 2016, 11:40
Wiesz że te nazwy nie oznaczają kolory, tylko oznaczają budowanie i wyburzanie?
Odpisz
21 lutego 2016, 11:55
@DeadlyReaper: Tak. Jak chcesz zaszpanować wiedzą to nie do mnie.
Odpisz
21 lutego 2016, 11:56
Ok 👌 spoko
Odpisz
21 lutego 2016, 11:38
😐😐😐😐😐
Odpisz