w oryginale miałeś komandosów co padają na strzał ale potem mają 127% celności nawet jeśli cel jest na drugim końcu mapy
w drugim powrocie co odbiegało dalego od oryginału stracili tą celność i byli przeciętni ale hp mieli jak czołg a biegali jak samochody
w najnowszych które były bardziej wierne oryginałowi twoi ludzie chyba w przeszłości pracowali w armii imperium
Komentarze
Odśwież15 września 2016, 20:26
Reptylianie są OP
Odpisz
13 marca 2016, 20:47
to kapelusz czy włosy?
Odpisz
26 lutego 2016, 11:01
To ku*wa nie mam sensu
Odpisz
26 lutego 2016, 06:58
Miałem podobną sytuację ;-;
Odpisz
25 lutego 2016, 22:45
widzę, że nadal po failu z enemy unknow pojawiają się takie debilne sytuacje
Odpisz
25 lutego 2016, 22:34
Biedny wonsz się wystraszył...
Odpisz
25 lutego 2016, 21:22
O pisiont groszy!
Odpisz
14 lutego 2016, 12:42
A czy RNG też nie zależy od Trudności?
Im trudniej tym bardziej nie-fair?
I tak ktoś w Workshop'ie zrobi mod że % na trafienie są Dokładne.
Odpisz
25 lutego 2016, 20:08
@FreezyPop: Nie bardzo, szanse na trafienie są takie same. Aczkolwiek w EU na easy i normal RNG jest bardziej po stronie gracza.
Odpisz
25 lutego 2016, 19:46
było blisko...
Odpisz
25 lutego 2016, 19:27
Co to za gra?
Odpisz
25 lutego 2016, 19:30
@SweetGnar: xcom 2 ;.
Odpisz
Edytowano - 25 lutego 2016, 18:42
Kichnęła :_:
Odpisz
14 lutego 2016, 16:52
Fryzura z dodatku?
Odpisz
14 lutego 2016, 13:07
Szturmowcy są dumni.
Odpisz
14 lutego 2016, 13:06
w oryginale miałeś komandosów co padają na strzał ale potem mają 127% celności nawet jeśli cel jest na drugim końcu mapy
w drugim powrocie co odbiegało dalego od oryginału stracili tą celność i byli przeciętni ale hp mieli jak czołg a biegali jak samochody
w najnowszych które były bardziej wierne oryginałowi twoi ludzie chyba w przeszłości pracowali w armii imperium
Odpisz
14 lutego 2016, 12:11
Po prostu ich algorytm jest lepszy od klasycznych- wlicza szansę na skurcz.
Odpisz