Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Ta jest dużo lepsza
Legendarny komentarz
Wolę biologię
Cenny pracownik, bo nie za dużo myśli, ale robi swoje
Zależy kim się wcześniej było
Trzymanie się tylko jednego gatunku
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież18 stycznia 2019, 22:25
o ciul chodzi?? zacznijcie dawac memy z sensem
Odpisz
31 stycznia 2016, 00:40
Niby działa, ale jak szybko wyciągasz pistolet z kabury, bo w karabinie Ci się amunicja skończyła to zwracasz uwagę na to, żeby strzelić do przeciwnika przed tobą, a nie na to jak trzymasz palec, choć kiedy nie musisz szybko reagować to jest to dobra porada.
Odpisz
6 lutego 2016, 11:49
O czym Ty w ogóle gadasz. Broń krótka ma taką przewagę nad bronią długą (najczęściej), że jest bardziej poręczna i ma większą moc obalającą kosztem penetracji i skutecznego zasięgu.
Odpisz
6 lutego 2016, 11:57
@chupacabra001: Wiem o tym, chodzi mi o taki moment:
Wróg przed tobą stoi, pociągasz za spust karabinu i słyszysz charakterystyczne "klik", koniec amunicji.Puszczasz karabin i wyciągasz przyboczniaka.W tym momencie nie zastanawiasz się dokładnie jak umieszczony jest Twój palec, zastanawiasz się gdzie celujesz i strzelasz.
Chodzę na ASG, więc wiem swoje.
Nigdzie nie pisałem, że broń nie ma przewagi czy ma przewagę nad bronią długą.
Odpisz
6 lutego 2016, 12:06
W sumie masz racje , chociaż jak będzie bardzo blisko to jeszcze jest nóż.
Odpisz
6 lutego 2016, 12:10
@FuryGaming: Racja, ale nie chciałbym zabić kogoś nożem.
Podobno walka i zabicie kogoś wręcz to najgorsze uczucie, gdyż człowiek może skonać na Twoich rękach płacząc i plując w Ciebie krwią.
Odpisz
6 lutego 2016, 12:18
Niestety ale kiedyś ktoś się znajdzie w sytuacji gdzie musi walczyć wręcz.
Odpisz
6 lutego 2016, 12:21
@FuryGaming: Idę do wojska i jest wysoka szansa, że znajdę się w takiej sytuacji, ale nawet na ulicy może ktoś Cię napaść.
Odpisz
6 lutego 2016, 12:44
Mi to jeszcze długa droga do wojska :D
Odpisz
Edytowano - 6 lutego 2016, 15:08
Twój pierwszy komentarz zabrzmiał, jakby brak amunicji do karabinu był jedynym powodem do wyciągnięcia pistoletu.
Poza tym ASG to gówno nie broń. To tak jakbyś się chwalił że jesteś świetnym piłkarzem bo grasz w Fifę.
PS: Nie wiem kogo Ty chcesz teraz zabijać, nawet w wojsku.
Odpisz
7 lutego 2016, 00:43
@chupacabra001: Tak mój komentarz miał zabrzmieć, jeżeli kończy się amunicja do karabinu(w magazynku) podczas strzelanie, to wolę wyciągnąć pistolet, chyba, że jestem za osłoną i mogę przeładować na spokojnie.
W ASG nie jestem świetny, ale Twoje porównanie jest ch**owe :/
Niby ta gra terenowa nie ma na celu zabijania, ale to dalej bieganie w pełnym mundurze w 30 stopniach, więc nie możesz porównać tego do gry komputerowej, w ASG przynajmniej się cośtam szkoli i wyrabia, np. mięśnie.
Aktualnej sytuacji na "froncie" nie znam, więc nie mogę się wypowiedzieć, ale sytuacja zawsze może się zmienić, może być nowy wróg, choć wątpię.
Odpisz
7 lutego 2016, 11:37
Przede wszystkim wiedz, że w dzisiejszych czasach wojny toczy się zupełnie inaczej niż 70 lat temu. Nie wiemy dokładnie jak, ale na pewno inaczej. Są dwie opcje - albo głowice jądrowe, albo wojna ekonomiczna. W obu przypadkach piechota, czy nawet czołgi zaczynają mieć marginalne znaczenie. Broń palna staje się bardziej przydatna cywilom do obrony własnej, policji, służbom specjalnym pokroju GROMu, ale już nie w otwartym konflikcie zbrojnym.
Co do porównania - no może nieco przesadziłem, ale uwierz mi, że strzelając z ASG nie opanujesz strzelania z normalnej broni - to zupełnie inna para kaloszy.
Odpisz
7 lutego 2016, 11:46
"Komentarz został dodany, ale musi zostać sprawdzony przed moderatora" - no nic złego nie napisałem :<
Odpisz
8 lutego 2016, 18:58
@chupacabra001: Piszesz 50% prawdy, dalej "się szczelają" na froncie, ale wojna ekonomiczna jest bardziej opłacalna, gdyż nie oskarżą Cię w niej o bezpodstawne zaatakowanie kraju :P
Na ASG nie chodzę by nauczyć się strzelać, ale dlatego, że mi się to podoba.
Odpisz
8 lutego 2016, 19:18
I są ku temu dwa powody. Po pierwsze, ciapaki nie mają innej broni. Po drugie, jest większy mandat społeczny na nalot dywanowy niż zrzucenie atomicy. I po trzecie - ropa.
Czasem lepiej zająć dany teren, a czasem lepiej go zmieść z powierzchni ziemi.
Nie zmieni to jednak faktu, że piechota sama w sobie ma znaczenie marginalne. Za drugiej wojny Hitler nie doceniał piechoty, która była w stanie unieruchomić czołg. No ale dziś są nieco inne czołgi.
Odpisz
8 lutego 2016, 19:23
@chupacabra001: Są też nowsze sposoby na zniszczenie czołgu :P
Uzależnienie jakiegoś narodu od Twojego handlu, a potem nadanie temu handlowi wysokie ceny to idealna taktyka.
Odpisz
8 lutego 2016, 19:46
No czyli wcześniej wspomniana wojna ekonomiczna; p
Odpisz
8 lutego 2016, 19:50
@chupacabra001: Ale niestety nie jest tak ekscytująca jak stara wojna militarna. :c
Odpisz
9 lutego 2016, 13:03
No tak, palenie wioch, gwałty, mordy na cywilach - takie ekscytujące.
Odpisz
9 lutego 2016, 13:12
@chupacabra001: Miałem na myśli, że jest nudne w luj, nie chciałbym być częścią wojny ekonomicznej.
I nie chodziło mi też o to, że wojna militarna jest super, po prostu więcej się w niej dzieje i jest żywsza.
Odpisz
9 lutego 2016, 17:04
Eee tam, ekonomia jest ciekawa.
Odpisz
6 lutego 2016, 11:37
nigdy z pisoletami takiego problemu nie miałem, większy problem mam z karabinami, bez lunety to nawet w cel 20x20 cm z odległości 8m nie trafiam
Odpisz
6 lutego 2016, 11:47
@bylejakbylegdzie: Ha! Pi**a.
Odpisz
6 lutego 2016, 13:53
@chupacabra001: Czemu lubisz tak gadać o sobie? Mogłeś to sobie zachować.
Odpisz
6 lutego 2016, 15:05
@Dead_Bload321: Chciałeś byś zabawny, ale coś nie wyszło.
Odpisz
6 lutego 2016, 15:09
@chupacabra001: Tobie również. :)
Odpisz
6 lutego 2016, 15:11
@Dead_Bload321: Nie, jedyne co chciałem to zaznaczyć, że jest pi**ą, co wywnioskowałem z jego komentarza.
Odpisz
6 lutego 2016, 15:19
@chupacabra001: "Oskarżyłeś" go bezpodstawnie. "Sądząc" po twoich komentarzach, wnioskuję że sam jesteś pi**ą i strzelałeś najwyżej z np. śrutówki lub innego pistoletu małego kalibru. Zapewne nic nie wiesz o tym człowieku.
Odpisz
6 lutego 2016, 15:53
@Dead_Bload321: Znam go nieco dłużej. I widzisz, właśnie to TWOJE oskarżenia są całkowicie bezpodstawne, bo miałem okazję strzelać z nieco poważniejszej broni na strzelnicy.
I z doświadczenia Ci powiem, że trzeba być po prostu pi**ą, by nie trafić z ośmiu metrów w taki cel.
Odpisz
6 lutego 2016, 17:48
@chupacabra001: A kto powiedział że akurat z 8 metrów? Pi**o....
Odpisz
Edytowano - 6 lutego 2016, 17:54
@panther500: "nawet w cel 20x20 cm z odległości 8m nie trafiam"
Ślepy, czy głupi?
Odpisz
Edytowano - 6 lutego 2016, 23:26
@chupacabra001: Może i nie doczytałem ale i tak jesteś tępy bez powodu obrażając innego człowieka...
Odpisz
Edytowano - 6 lutego 2016, 23:36
@panther500: A Ty masz może lepszy powód? Drzazgę w mym oku widzisz, ale swojej belki już nie. Obrońca kultury się ku*wa znalazł.
Swoją drogą, wszyscy się tak rzucili, a jakoś nie widzę dezaprobaty użytkownika, do którego te słowa były kierowane.
Odpisz
7 lutego 2016, 11:34
@chupacabra001: Ten mężczyzna który strzelał z tego deagle'a nie trafiał z 5 metrów w 2 litrową butelke wody ;p Ręka trzęsie się okropnie jak próbujesz wycelować ;p Lepiej już przycelować ;-; Ale i tak deagle jest zbyt ciężki,głośny,zawodny by go używać na wojnie...sam jego ogień wylotowy może oślepić strzelca a po wystrzeleniu jednego magazynka jedyne co będzie słyszał strzelec to pisk w uszach ;P Obecne chyba tylko GROM ma na wyposażeniu desert eagle (jeśli chodzi o akcje w terenie) :P
Odpisz
7 lutego 2016, 11:50
@Lacoste: Nie, nikt nie ma Deser Eagla na wyposażeniu. Żadna organizacja militarna, ani nawet paramilitarna. To jest broń myśliwska. Tak jak wspomniałeś - nieporęczna, zawodna, głośna, niecelna, ma bardzo jasny i pokaźny płomień wylotowy, bardzo skromną pojemność magazynka w porównaniu do współczesnej broni, i tak dalej.
Tego używają tylko myśliwi gdy potrzebują broni krótkiej na niedźwiedzia (lub teściową... he he) albo przestępcy, bo rozmiar tej broni może służyć jako broń psychologiczna, toż to bydle ma 25cm długości i robi wrażenie.
Odpisz
7 lutego 2016, 12:21
@chupacabra001: Cytat z Wikipedii "Obecnie Desert Eagle'a używają jedynie nieliczne formacje zbrojne, wśród nich jest polski GROM" :P A jeśli chodzi o broń na teściową to najlepiej nitro 700 express
Odpisz
Edytowano - 7 lutego 2016, 14:58
@Lacoste: No proszę, a jeszcze z rok temu na tej samej Wikipedii można było wyczytać, że absolutnie nikt jej nie używa.
Ciekawi mnie tylko, czemu używają tego gówna.
Odpisz
7 lutego 2016, 17:02
@chupacabra001: No nwm...Prawdopodobnie w razie awarii sprzętu głównego
Odpisz
7 lutego 2016, 18:15
@Lacoste: Co?
Odpisz
7 lutego 2016, 20:00
@chupacabra001: W mojej głowie brzmiało to lepiej ;-; Głowna myśl tego komentarza to było to, że DE jest używany pewnie w wyjątkowych przypadkach np.Gdyby była jakaś awaria pistoletów krótkich albo do przestrzeliwania zamków w akcjach gdzie strzelba była by zbyt nie poręczna
Odpisz
7 lutego 2016, 20:36
@Lacoste: Od przestrzeliwania zamków jest specjalna amunicja by nie doszło do nadpenetracji, nie słyszałem by takowa istniała do DE.
Poza tym te strzelby są bardzo poręczne. To tak zwane cruisery bez kolby, niewiele dłuższe od DE ;_;
I co to ma do cholery znaczyć "awaria pistoletów krótkich"? -.- DE to tak zawodny syf, że to on się najszybciej zatnie.
Odpisz
7 lutego 2016, 14:40
Musze zapamiętać!
Odpisz
Edytowano - 6 lutego 2016, 13:11
Ale też należy pamiętać o drugiej ręce która zapewnia lepszą stabilność :) Strzelać z jednej ręki to można dla popisu na strzelnicy albo gdy ucieka się za osłonę ;P To też zależy od kalibru broni i jej ogólnego przeznaczenia ;) Jak ktoś się nauczy strzelać z glocka to nie będzie od razu takim ekspertem by jedną ręka strzelać z np Desert Eagle albo Magnuma 500. :) Identycznie można powiedzieć o tym że jak ktoś umie dobrze strzelać z dwururki to mimo wszystko nie poradzi sobie z Nitrem 700 Expressem bez treningu i kilkukrotnego wybicia na pięć metrów w tym przez odrzut broni :)
Odpisz
6 lutego 2016, 15:11
@Lacoste: Desert Eagle jedną ręką? To trzeba być Burneiką by nie skończyć ze skręconym/nadwyrężonym nadgarstkiem. Większość dzisiejszych rurkowców nawet przy pomocy drugiej ręki nie utrzyma tej broni.
Oczywiście pod warunkiem, że mowa o tej najcięższej wersji kalibru pół cala.
Odpisz
6 lutego 2016, 18:43
@chupacabra001: Jak bylem pewnego razu na strzelnicy to byl tam koles ktory strzelal z deagla 12,7 mm jedna reka.Co prawda celnosc nie byla na 10 ale da rade z jednej reki.
Odpisz
Edytowano - 6 lutego 2016, 18:59
@Brabos: No Ci powiem, ze to nie mógł być chudy patyk-rurkowiec.
W końcu ta broń została stworzona do polowania na niedźwiedzie.
Odpisz
6 lutego 2016, 21:20
@chupacabra001: Da się ;) Co prawda ręka trzęsie się okropnie a celność spada niemalże do 0 ale da się ;P Broń waży tylko 2.5 kg gdy jest naładowana a odrzut łatwo "zniwelować" jak się podeprzesz nogą :)
Odpisz
6 lutego 2016, 21:52
@Lacoste: No właśnie, "zniwelować", a cudzysłów jest tutaj dość ważny :p
Odpisz
Edytowano - 6 lutego 2016, 15:07
Ja tam nie mam rąk, więc to mi nie pomoże ;_;
Odpisz
6 lutego 2016, 11:21
Wystarczy patrzeć przez cholerny celownik.
Odpisz
6 lutego 2016, 12:24
@kolkav5: Niestety nie :P jako osoba która była na strzelnicy i strzelała z glocka moge powiedzieć że jak źle trzymasz pistolet, to przy strzale może odlatywać na boki :D
Odpisz
6 lutego 2016, 13:37
@xXx_SmasherPL_xXx: Ale w tej sytuacji nie chodzi tylko o trzymanie palca na spuście.
Odpisz
6 lutego 2016, 11:52
Ja wole miecze i kopie.
Odpisz
6 lutego 2016, 11:48
waow
Odpisz
6 lutego 2016, 11:20
Ja tego nie potrzebuję. Jestem niedźwiedziem. *ROAR!!!*
Odpisz
6 lutego 2016, 11:16
juz wiem dlaczego zawsze w prawo mi kule odlatują
Odpisz
29 stycznia 2016, 20:03
Poradnik:
"Jak nie zostać szturmowcem"
Odpisz
29 stycznia 2016, 18:50
Dzięki teraz wiem jak odstrzelić ci łeb :).
Odpisz
29 stycznia 2016, 18:49
Odpisz
29 stycznia 2016, 18:09
Uważaj, bo to w ciebie zaraz GN "szczelą" ._.
Odpisz
29 stycznia 2016, 18:10
@Lama_w_kropki: a jak zaszczelom to i zabijom :D
Odpisz
29 stycznia 2016, 18:19
I umżerz na śmierdź.
Odpisz