Mówią, że historia się powtarza
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Można oszczędzić
Legendarny pieśniarz
Damy radę
Tak działa wszechświat
Nie ma to jak reklama słabego mobilniaka przed zamknięciem rytuału
Reklame wam robie
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież14 marca 2021, 22:31
Odpisz
8 lutego 2019, 08:17
Tyle że powtarza się w zmienionej formie, czyli nowe krucjaty to w sumie może być wojna z ISIS. A raczej z krajami, w których jest ISIS.
Odpisz
29 stycznia 2016, 14:51
Eeeee, chcesz stanąć po stronie Islamu?
TRAITOR!
Odpisz
17 stycznia 2016, 21:03
Historia się powtarza? O nie... Ja nie chcę drugiego Biebera, nope nope nope.
#oczywistysarkazmdlatychconieogarniają
Odpisz
17 stycznia 2016, 21:05
@Monnx: lata 80/90/70;p
Odpisz
17 stycznia 2016, 21:10
@Penseta: Na to się szybciej zgodzę. Ale na pewno nie na współczesne gówno.
Odpisz
17 stycznia 2016, 23:30
@Penseta: Patrząc na wielki comeback jakościowy zespołów Metalowych z lat '80 w ostatnich latach (mowię zwłaszcza o zespołach niemieckich), dla punku też widzę nadzieję
Odpisz
17 stycznia 2016, 23:42
@SetAbominae: nadzieja umiera ostatnia:p
Odpisz
28 stycznia 2016, 19:04
@Monnx: Oj już nie srajcie tak tym Bieberem. Jak przestaniecie o nim mówić to jego cała sława się prędko ulotni.
Odpisz
29 stycznia 2016, 11:44
O Beatlesach się już nie mówi, o Queenie też nie...A są tacy co pamiętają tę muzykę i jej słuchają. Czyli Bieber też zostanie zapomniany kiedyś, nie? Ale o zgrozo dalej będą go słuchać ;-;l
Odpisz
29 stycznia 2016, 11:57
@Monnx: O Beatlesach i o Queenie akurat się mówi od cholery, bo są to kultowe zespoły popkultury i czy to w radio, czy w prasie jest mnóstwo artykułów czy wiadomości, lub też puszczanych utworów tych zespołów.
A to czy ludzie będą go słuchali czy też nie, mnie kompletnie nie obchodzi. Wolę się zająć swoją muzyką, a nie skupiać się na tym czego słuchają innym. Tobie też to polecam ;)
Odpisz
29 stycznia 2016, 11:59
Danke za wskazówki. Ostatnio słucham zespołu, który wcale nie jest znany. Dam sobie odciąć rękę jeśli ktoś go zna.
Odpisz
29 stycznia 2016, 12:01
@Monnx: Officer Negative?
Odpisz
29 stycznia 2016, 12:04
No dobra... I tak nie dam tej ręki. A jak już to prawą. Ale tylko dlatego wiesz, bo o tym było wspomniane, szach mat!
Odpisz
28 stycznia 2016, 23:38
A następnych nie dożyjesz .
Odpisz
28 stycznia 2016, 20:59
Da mi ktoś ten obrazek, ale bez tekstu? Z góry dziękuję.
Odpisz
Edytowano - 28 stycznia 2016, 21:22
@TheTemplar: oż ty... Magik id Love, Magik is Live.
#TeamMagik.
Edit:komentarz nie do tego komentarza co trzeba... sorry.
Odpisz
28 stycznia 2016, 21:28
@EziioAuditore: No co? Za dużo wiedział...
Odpisz
28 stycznia 2016, 21:35
@TheTemplar: nie chciał do Was przystąpić. Oddał skok wiary.
Marginesem, mam ten obrazek który chcesz, ale czeka na moderatora. Wysłałem linkiem, bo jestem mobilne.
Odpisz
28 stycznia 2016, 21:37
@EziioAuditore: Nie, po prostu kręcił teledysk w miejscu naszego spotkania... najpierw go upiliśmy, a potem siup!
Odpisz
28 stycznia 2016, 21:18
Chcesz walczyć dla obcego państwa (Watykanu) i szerzyć ideologię katolicyzmu, mordując ludzi tylko za to, że nie zgadzają się z tokiem myślenia papieskiej mafii? Ty chory po**bie.
Odpisz
28 stycznia 2016, 21:14
http://pobierak.jeja.pl/images/7/3/3/199126_co-tak-siedzisz-kotel-aha.jpg?1453892146
Odpisz
28 stycznia 2016, 19:41
Powróci Magik!
#PaktofonikaZawszeSpoko.
Odpisz
28 stycznia 2016, 21:00
@EziioAuditore: Nie! Nie po to wyrzuciliśmy go przez okno!
Odpisz
17 stycznia 2016, 20:27
Ja bym wolał żeby powtórzyła się starożytna Grecja a nie czasy gdy przez prawie 1000 lat nic nie wynaleźliśmy ale co ja tam wiem
Odpisz
Edytowano - 17 stycznia 2016, 20:35
@Penseta: Najsłynniejsze uniwersytety zostały założone w średniowieczu. Do tego współpraca naukowa obejmująca cały chrześcijański świat. Wielu współczesnych badaczy podkreśla, że to średniowiecze dało nam podstawy nauki nowożytnej. Średniowiecze dało nam też inżynierię i logikę.
Cały problem polega na tym, że antyk zakończył się wielkim upadkiem i przepadnięciem wielu dorobków cywilizacji, co trzeba było odbudować i/lub odzyskać. Stąd zazwyczaj bierze się mylne określanie tego okresu (średniowiecza) jako zastoju, gdyż zaczynano niekiedy od zera.
Odpisz
17 stycznia 2016, 20:57
@Ontariel: Jednak w starożytności człowiek skupiał się na nauce (religii też ale nie aż tak bardzo w porównaniu do średniowiecza) przez co ludzie dokonywali wielkich odkryć, w średniowieczu (nie całym) za odkrycia nie sprzyjające kościołowi mogli cię spalić były dokonania, ale bardziej budynki broń a nie filozofia czyli coś co zagrażało kościołowi. Dlatego wolę drugą starożytność, żeby bardziej się rozbudowywać a nie że jak urodzę się chłopem to muszę nim być itd;p
Odpisz
17 stycznia 2016, 21:02
@Penseta: Z tym paleniem to bym nie przesadzał, bo też nie było tak rozpowszechnione jak ludzie myślą... Za to system feudalny ssał, tu nie ma wątpliwości.
Odpisz
17 stycznia 2016, 21:04
@Ontariel: Kobieta umie leczyć? Czarownica;p Kobieta jest w szkole też zabić. (był wyjątek ale nie pamiętam imienia)
Odpisz
17 stycznia 2016, 21:05
@Ontariel: Plus brak praw chłopów, liberum veto (co drugi sejm rozwalony) i ogrom praw szlachty...
Odpisz
Edytowano - 17 stycznia 2016, 21:26
@Monnx: Liberum Veto i szlachta to już Renesans i późniejsze czasy. W średniowieczu było mniej uprzywilejowane od szlachty rycerstwo.
Odpisz
17 stycznia 2016, 22:00
Dokładnie.
Samo Liberum Veto nie było z początku aż tak złym pomysłem i rzadko z niego korzystano, ale później... Wiadomo...
Odpisz
17 stycznia 2016, 22:35
@Ontariel: Pomysł dobry ale wykonanie do dupy :v
Najgorsze w Liberum Veto było to że wystarczyła jedna osoba żeby zerwać sejm. Gdyby trzeba było więcej osób to by działało nawet dobrze.
Odpisz
18 stycznia 2016, 15:02
Na sejmie czteroletnim ponad 70 członków było masonami... Również fanów/sługusów Rosji nie brakowało. Tak więc podniesienie wymaganej liczby sprzeciwów nic by nie dało... Liberum Veto było, że tak to ujmę, utopijnym rozwiązaniem. Działało dobrze dopóki cała szlachta dbała o interesy kraju.
Odpisz
28 stycznia 2016, 19:03
@Ontariel: Średniowiecze dało nam logikę opartą na religii.
Antyk dał nam logikę opartą na rozumie.
Odpisz
28 stycznia 2016, 19:04
@Monnx: Liberum Veto ocaliło Polskę przed wieloma paskudnymi decyzjami.
Odpisz
28 stycznia 2016, 19:05
Połączenie tych obu rozumowań moim zdaniem jest najlepsze.
Odpisz
28 stycznia 2016, 19:10
@KingsMax: Najlepsze jest stworzenie własnego rozumowania, a nie opierania się na przemyśleniach innych.
Odpisz
28 stycznia 2016, 19:49
@Penseta: Jaka jest różnica między dzisiejszymi czasami a niewolnikami rzymskimi? Niewolników opłacano, a dzisiaj to nie dość że państwo zabiera owoce twojej pracy, to musisz zarabiać na siebie.
Odpisz
28 stycznia 2016, 19:54
@erykhim44: możesz stać się bogaty i być kim chcesz? Tym różnimy się od chłopa. Masz prawo do posiadania własnego zdania oraz prawo do bycia sobą? Tym różnimy się od niewolnika nie mówiąc już o tym że nie możesz być bezkarnie zabity
Odpisz
28 stycznia 2016, 20:31
@Penseta: Możesz, jeżeli państwo tego chce. Przecież niektórzy niewolnicy też mogą mieć własne zdanie, a chyba że ktoś tego zabroni. Na przykład jak był komunizm, to albo się zgadzasz albo pif paf. Państwo mocno utrudnia stać się bogatym. Niektórzy niewolnicy dostawali nawet pieniądze na własne wydatki. Bycie sobą to jest bardzo szerokie pojęcie więc nie odpowiem. Niektórzy panowie niewolników pozwalali być im kim chcą, o ile to nie przeszkadza im. Bam. Czekam na następne argumenty.
Odpisz
28 stycznia 2016, 20:54
@erykhim44: tylko powiedz mi po której stronie tej kłótni jestem ja a ty bo nie wiem gdzie szukać argumentów
Odpisz
28 stycznia 2016, 21:06
@Penseta: Przeczytaj rozmowę. Ty uważasz że niewolnika w państwie nie ma, a ja że jest.
Odpisz
28 stycznia 2016, 21:11
@erykhim44: są ludzie wykorzystywani (osoby biedniejsze czy nawet bogatsze ale słabsze) przez rząd i państwo do robienia różnych rzeczy od łatwiejszych po te trudniejsze (np górnik) podczas gdy bogata kaczka zjada najdroższe jedzenie w swojej limuzynie za nic nie robienie
Odpisz
28 stycznia 2016, 21:51
Wystarczy spojrzeć jakie prawa wychodziły w innych krajach, gdzie nie było Liberum Veto, poza tym UE też ma swego rodzaju Liberum Veto.
Odpisz
28 stycznia 2016, 21:59
@Penseta: Za coś jest bogata socjalisto jeden.
Odpisz
28 stycznia 2016, 22:22
@KingsMax: Ale ja nic nie pisałem o liberum veto ;-;
Odpisz
28 stycznia 2016, 22:34
Wiem. Napisałeś, że najlepsze jest stworzenie własnego rozumowania.
Odpisz
28 stycznia 2016, 22:37
@KingsMax: Ale mnie chodziło o filozofię. O zgłębianie i definiowanie własnego „ja”. A nie o politykę, a a tym bardziej nie o politykę z XVII wieku. ._.
Odpisz
29 stycznia 2016, 14:50
Ok, mój błąd.
Odpisz
28 stycznia 2016, 19:55
Deus Vult!
Odpisz
28 stycznia 2016, 19:41
a ja zawsze marzyłem żeby przeżyć epidemie dżumy takiej jaka zaczęła się w 1347
Odpisz
Edytowano - 28 stycznia 2016, 19:32
To czekamy na ten wielki wybuch.
Bum historia zaczęła się wraz z pismem.
Odpisz
28 stycznia 2016, 19:27
No powtarza się, islamiści właśnie prowadzą swoją krucjatę.
Odpisz
17 stycznia 2016, 20:29
to zobaczysz coś podobnego.....
dzichad
Odpisz