Na ch*j tam konie jak są kamienie teleportacji. Nigdy nie odczuwałem potrzeby jeżdżenia na koniach których w grze nie było, co najwyżej myślałem by okazjonalnie jeździć na ścierwojadzie ale to było moje raczej dziecinne widzimisię. Gra kiedy wyszła była strasznym wzywaniem z powodu licznych bugów, lagów, dziwnych akcji ale to i tak była betka po tym co zrobili w dodatku Zmierzch BUGÓW, Ci co grali od początku wiedzą co to była za katorga i błędy z 3 były tylko połowiczne. Ale i tak polecam tak pograć w obydwie te gry BEZ PATCHY i przekonać się jak bardzo to spie**olili, ile ludzie kilka lat temu wycierpieli i jak trzeba było kombinować by jakiś npc z nami poszedł bez jakiś zje**nych teleportacji.
@Mnich1: Kamienie wprowadzili po tym jak zorientowali się że nie mają czasu na wprowadzenie koni. Fajnie by było pojeździć na koniu bez żadnej innej metody szybkiego przemieszczania się.
Nie sądzę, żeby to była prawda. Mapa G3 wcale nie jest tak duża, aby potrzebne były jakieś środki transportu. Zwłaszcza że do każdego miejsca dochodzimy właściwie tylko raz, a potem mamy już kamień teleportacyjny.
Inna rzecz, że naciski JoWood to zbrodnia. Wersja premierowa była praktycznie niegrywalna ze względu na tragiczną optymalizację i mnóstwo błędów. To wstyd, że dopiero liczne fanowskie łatki i patche pozwoliły po kilku latach otrzymać produkt na tyle dopracowany, że można w niego zagrać.
I kto grał, ten wie, że rozgrywka jest naprawdę miodna do momentu, w którym Piranie zaczął gonić czas. Epickie zbieranie ognistych pucharów, epickie wyzwalanie miast, epickie ruiny i kiedy przychodzi czas na rozwiązanie akcji... robi się coraz słabiej. Gra jest wręcz urwana w najlepszym momencie. Nie ma epickich bossów (ubicie overpowered Zubena czy Xardasa tym mianem bym nie określił), nie ma cutscenek w CGI (zakończenia to wątpliwej jakości szkice przedstawiające dalsze losy Myrtany, komentowane przez Beziego), nie ma właściwie nic, co czyniłoby rozgrywkę satysfakcjonującą.
Ubolewam nad tym strasznie, bo Gothic 3 zdecydowanie miał potencjał, żeby być wymawiany jednym tchem z jedynką i dwójką. To naprawdę mogła być godna kontynuacja. Wyszła niestety kicha, a potem było już tylko gorzej.
@brainiac: ja tam mam wersję premierową i nie byłem zawiedziony, jedynie humanoidalne stworzenia (orkowie i ludzie) nie są żadnym wyzwaniem, strażnicy miejscy giną od miecza łatwiej niż ścierwojad
@bylejakbylegdzie: 10 lat temu 1gb ramu to jeszcze nie była taka oczywista sprawa. Komputery były o wiele słabsze, a premierowy G3 miał tragiczną optymalizację. Lista poprawek wniesionych przez fanów jest długa i momentami zatrważająca.
Co do trudności walk, zdecydowanie się zgodzę. Jeden wilk potrafi narobić więcej problemów niż 5-ciu ciężko uzbrojonych strażników. Wataha pozostaje realnym zagrożeniem do samego końca gry, kiedy w pojedynkę wyżynasz całe miasta ;-D
jak grałam w gothica 3 to też się dziwiłam jak tu szybko podróżować. Miałam oczywiście kamienie teleportacyjne, ale ja głupia myślałam, że są jednorazowe....więc tak popi***alałam na piechotę i w sumie to popie**oliłam już z jakieś 5 map w tę i z powrotem
@Vader0PL: wait, half life 2 powstało w 2002.
Duke nukem forever był kiedyś jedną z najbardziej wyczekiwanych gier, podobnie jak dziś half life 3
duke nukem forever wyzło po 14 latach. właśnie mija 14 rok od powstania half life 2
TEN ROK BĘDZIE NIEZAPOMNIANY
Komentarze
Odśwież23 stycznia 2016, 02:46
Na ch*j tam konie jak są kamienie teleportacji. Nigdy nie odczuwałem potrzeby jeżdżenia na koniach których w grze nie było, co najwyżej myślałem by okazjonalnie jeździć na ścierwojadzie ale to było moje raczej dziecinne widzimisię. Gra kiedy wyszła była strasznym wzywaniem z powodu licznych bugów, lagów, dziwnych akcji ale to i tak była betka po tym co zrobili w dodatku Zmierzch BUGÓW, Ci co grali od początku wiedzą co to była za katorga i błędy z 3 były tylko połowiczne. Ale i tak polecam tak pograć w obydwie te gry BEZ PATCHY i przekonać się jak bardzo to spie**olili, ile ludzie kilka lat temu wycierpieli i jak trzeba było kombinować by jakiś npc z nami poszedł bez jakiś zje**nych teleportacji.
Odpisz
23 stycznia 2016, 07:35
@Mnich1: Kamienie wprowadzili po tym jak zorientowali się że nie mają czasu na wprowadzenie koni. Fajnie by było pojeździć na koniu bez żadnej innej metody szybkiego przemieszczania się.
Odpisz
24 stycznia 2016, 13:57
A tam pie**olenie, ja nawet w Skyrim nie używałem koni i szybkiej podróży. Można? Można!
Odpisz
18 stycznia 2016, 09:56
Nie sądzę, żeby to była prawda. Mapa G3 wcale nie jest tak duża, aby potrzebne były jakieś środki transportu. Zwłaszcza że do każdego miejsca dochodzimy właściwie tylko raz, a potem mamy już kamień teleportacyjny.
Inna rzecz, że naciski JoWood to zbrodnia. Wersja premierowa była praktycznie niegrywalna ze względu na tragiczną optymalizację i mnóstwo błędów. To wstyd, że dopiero liczne fanowskie łatki i patche pozwoliły po kilku latach otrzymać produkt na tyle dopracowany, że można w niego zagrać.
I kto grał, ten wie, że rozgrywka jest naprawdę miodna do momentu, w którym Piranie zaczął gonić czas. Epickie zbieranie ognistych pucharów, epickie wyzwalanie miast, epickie ruiny i kiedy przychodzi czas na rozwiązanie akcji... robi się coraz słabiej. Gra jest wręcz urwana w najlepszym momencie. Nie ma epickich bossów (ubicie overpowered Zubena czy Xardasa tym mianem bym nie określił), nie ma cutscenek w CGI (zakończenia to wątpliwej jakości szkice przedstawiające dalsze losy Myrtany, komentowane przez Beziego), nie ma właściwie nic, co czyniłoby rozgrywkę satysfakcjonującą.
Ubolewam nad tym strasznie, bo Gothic 3 zdecydowanie miał potencjał, żeby być wymawiany jednym tchem z jedynką i dwójką. To naprawdę mogła być godna kontynuacja. Wyszła niestety kicha, a potem było już tylko gorzej.
Odpisz
22 stycznia 2016, 11:06
@brainiac: Dużo się napisałeś, i nic nie dostałeś, ale łap na pocieszenie! ⬆
Odpisz
22 stycznia 2016, 11:08
@Jeja4FunPL: Przyzwyczaiłem się ;P
Odpisz
22 stycznia 2016, 11:25
@brainiac: Chyba tylko Gothic 2 Został dopracowany tak, żeby nie było do niego zastrzeżeń. No ale cóż... cała Pirania (tu mam na myśli G1) :P
Odpisz
22 stycznia 2016, 11:26
@brainiac: ⬆
Odpisz
22 stycznia 2016, 15:11
@brainiac: Może dodali teleporty bo nie zdążyli koni?
Odpisz
22 stycznia 2016, 15:25
@brainiac: ja tam mam wersję premierową i nie byłem zawiedziony, jedynie humanoidalne stworzenia (orkowie i ludzie) nie są żadnym wyzwaniem, strażnicy miejscy giną od miecza łatwiej niż ścierwojad
Odpisz
22 stycznia 2016, 16:36
@bylejakbylegdzie: 10 lat temu 1gb ramu to jeszcze nie była taka oczywista sprawa. Komputery były o wiele słabsze, a premierowy G3 miał tragiczną optymalizację. Lista poprawek wniesionych przez fanów jest długa i momentami zatrważająca.
Co do trudności walk, zdecydowanie się zgodzę. Jeden wilk potrafi narobić więcej problemów niż 5-ciu ciężko uzbrojonych strażników. Wataha pozostaje realnym zagrożeniem do samego końca gry, kiedy w pojedynkę wyżynasz całe miasta ;-D
Odpisz
22 stycznia 2016, 17:30
@brainiac: na niskich w miarę płynnie chodziło
Odpisz
22 stycznia 2016, 16:40
I mieli też nadzieję na rozgrywanie wielkich bitew całych armii :v
Odpisz
22 stycznia 2016, 15:49
Ja tam lubię Gothica mimo tych wad. Ale i tak szkoda, że nie było koni.
Odpisz
22 stycznia 2016, 11:35
Nie wierzę ci obrazku z internetu :|
Odpisz
Edytowano - 16 stycznia 2016, 20:38
jak grałam w gothica 3 to też się dziwiłam jak tu szybko podróżować. Miałam oczywiście kamienie teleportacyjne, ale ja głupia myślałam, że są jednorazowe....więc tak popi***alałam na piechotę i w sumie to popie**oliłam już z jakieś 5 map w tę i z powrotem
Odpisz
Edytowano - 16 stycznia 2016, 17:30
Powinno być ''z powodu lenistwa autorów gry'' :v
Odpisz
16 stycznia 2016, 17:46
@Zelina: Firma, która wykupiła Gothica robiła nieraz sobie jaja z twórców.
Zażądali jakiegoś terminu i ani trochę dłużej.
Odpisz
16 stycznia 2016, 17:47
@Zelina: mogli w sumie wkurzyc graczy i zmienić czas wypuszczenia...Rockstar coś o tym wie
Odpisz
16 stycznia 2016, 17:57
tak jak ubisoft. A rockstar dostał za to hajs.
Odpisz
16 stycznia 2016, 18:23
@pan_hejter: Bitch please
Duke Nukem Forever.
Gra, nad którą prace rozpoczęto w 1997, a wydano w 2011.
Odpisz
16 stycznia 2016, 19:17
@Zelina: Jowood naciskało na Pirahnię by wydała grę, mimo iż uważano ją za niedokończoną ;)
Odpisz
16 stycznia 2016, 19:20
@Vader0PL: wait, half life 2 powstało w 2002.
Duke nukem forever był kiedyś jedną z najbardziej wyczekiwanych gier, podobnie jak dziś half life 3
duke nukem forever wyzło po 14 latach. właśnie mija 14 rok od powstania half life 2
TEN ROK BĘDZIE NIEZAPOMNIANY
Odpisz
16 stycznia 2016, 17:55
Wiedziałem że czegoś tam brakuje.
Odpisz
16 stycznia 2016, 17:58
teraz wiesz co a przydały by sie
Odpisz
16 stycznia 2016, 18:12
@Boberek00: A no nawet kiedy rozmawiałem o to znajomi się z tym też zgadzali .
Odpisz