@bezlada: Teoretycznie wszystkie auta będą kiedyś klasykami. Z dzisiejszymi konceptami może być w końcu tak jak z Lamborghini Countach.
A przełomowa hybryda i8 będzie traktowana jako pierwotne rozwiązanie.
@konbed: Pierwsze modele tak w wyścigowych autach będą klasyki gatunku, ale nie będą klasyczne gdyż samochody klasyczne mamy przypisane to pierwszych generacji lub społecznie przypisanie wytrawnych z okresu pierwszych generacji.
@LIPERS: ?
Klasyki to nie koniecznie pierwsze generacje. Przykładem może być kilka generacji Plymoutha Barracudy, a jeśli chodzi o różne wersje pojazdu to tutaj mogę podać przykład dodge'a chargera i jego legendarnej wersji wyścigowej Daytona(to samo zrobił Plymouth z Road Runnerem)
Komentarze
Odśwież12 października 2015, 20:48
Evo X nigdy nie będzie klasykiem.
Odpisz
26 października 2015, 06:58
@bezlada: Teoretycznie wszystkie auta będą kiedyś klasykami. Z dzisiejszymi konceptami może być w końcu tak jak z Lamborghini Countach.
A przełomowa hybryda i8 będzie traktowana jako pierwotne rozwiązanie.
Odpisz
26 października 2015, 14:23
@konbed: Pierwsze modele tak w wyścigowych autach będą klasyki gatunku, ale nie będą klasyczne gdyż samochody klasyczne mamy przypisane to pierwszych generacji lub społecznie przypisanie wytrawnych z okresu pierwszych generacji.
Odpisz
26 października 2015, 16:01
@LIPERS: ?
Klasyki to nie koniecznie pierwsze generacje. Przykładem może być kilka generacji Plymoutha Barracudy, a jeśli chodzi o różne wersje pojazdu to tutaj mogę podać przykład dodge'a chargera i jego legendarnej wersji wyścigowej Daytona(to samo zrobił Plymouth z Road Runnerem)
Odpisz
27 października 2015, 15:27
@bezlada: W sumie będzie, lecz nie będzie jakimś wielkim klasykiem. Osobiście wolę LanEvo 4, ktòre już jest moim zdaniem klasykiem.
Odpisz