Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar KacperUE

17 listopada 2016, 14:58

Granice wsch. zostały ustalone na podstawie linii cezara, granic 1918 i multikulti

Avatar
Konto usunięte

2 sierpnia 2015, 00:09

Na początku myślałem, że to mapa Stanów Zjednoczonych. Dopiero po zobaczeniu półwyspu helskiego zauważyłem, że to Polska.

Avatar
Konto usunięte

24 lipca 2015, 11:30

Multikulti było w Polsce o wiele wcześniej i co najdziwniejsze Polska była wtedy najbardziej rozwinięta. Panowała nigdzie w żadnym kraju europejskim nie spotykana wolność religijna. Sięgała od Bałtyku prawie do Morza Czarnego. Kiedy jednak jezuici zaczęli dobijać się do dworu królewskiego i obejmować nadzór nad oświatą, Polska raz po raz traciła ziemię i w pewnym momencie zniknęła z mapy Europy na 123 lata. Jakiś czas przed rozbiorami stało się znane powiedzenie "Za króla Sasa popuszczaj pasa". Właśnie to pasienie urzędników państwowych było jedną, chociaż nie główną, przyczyną rozbioru Polski. Byli też i muzułmanie, a dokładniej Tatarzy wyznający islam.

Avatar bylejakbylegdzie

24 lipca 2015, 11:44

akurat to nie z powodu dobrobytu szlachty polska zniknęła tylko dlatego że szlachta pilnowała tylko własnego nosa i miała kraj w dupie przez co się nie rozwijał bo w skarbcu były pustki

Avatar boleslaw

26 lipca 2015, 18:02

Tyle że muzułmanie w większości byli przeciwko nam a każda narodowość mieszkająca u nas była biała.

Avatar
Aryman

1 sierpnia 2015, 16:33

@boleslaw: Biała?
-żydzi
-cyganie
-ormianie

I to że jakieś państwo z nami walczyło i miało wyznanie islamskie to nie znaczy że cała religia jest przeciw nam.

Avatar boleslaw

26 lipca 2015, 18:01

Z językiem zaniżyliście.

Avatar Rander

24 lipca 2015, 14:29

A jak myślicie dlaczego taki Piotr Skarga chciał to unieważnić? :v Znaczy wolność religijną.

Avatar
Konto usunięte

24 lipca 2015, 11:28

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 24 lipca 2015, 12:12

kolor wzięty z gry o której nie można mówić. Prawdziwe diamenty są przezroczyste a nie turkusowe.

Avatar Myszkapl

24 lipca 2015, 13:25

Mylisz się. Turkusowe diamenty istnieją, tak jak niebieskie, różowe, żółte, zielone i nawet czarne. I to wcale nie są jakieś podróbki, tylko naprawdę diamenty.

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 24 lipca 2015, 13:32

@Myszkapl: Nie masz racji. Diamenty mogą być zabarwione na jakiś kolor ale nie idealnie tego koloru. Istnieją przeróżne minerały np: agat, rubin, turku, lazuryt, itp

Avatar Myszkapl

24 lipca 2015, 13:36

Hmm jak zabarwisz kartkę na turkusowo, to nie jest turkusowa? Ok. no tak, to przecież logiczne. Chwila, no nie, jednak W OGÓLE NIE.

Avatar Eiala

24 lipca 2015, 13:46

Kolorowy diament to zanieczyszczony diament jakimiś pierwiastkami, ale to nadal diament (bo choć w wodzie są rozpuszczone sole mineralne i gazy to wciąż jest woda, nieczyste H2O, ale wciąż nazywamy ją wodą)

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 24 lipca 2015, 15:49

@Eiala: facepalm. Idź poczytać na wikipedi a potem do działu gier. I ta strzałka w dół nie jest ode mnie ale eśli jescze raz palniesz jakąś głupote to będzie.

Avatar
Konto usunięte

24 lipca 2015, 15:56

@Myszkapl: Może się źle wyraziłem ale chodzi o to że kamień nie jest idealnie turkusowy ma jedynie taki odcień. Pejoratywność twoich komentarzy zmusza mnie do zakończenia tej konwersacji.

Avatar Myszkapl

24 lipca 2015, 18:26

Turkusowy to odcień niebieskiego. Oczywiście, że diament kolorowy nadal jest przezroczysty/półprzezroczysty (nielicząc czarnych) - ale ma kolor, ma odcień - bo odcień to to samo, co kolor, ale w innym kontekście.
Twoja ignorancja również sprawia, że nie chcę kontynuować tej rozmowy.

Avatar Eiala

24 lipca 2015, 18:42

Otóż nim odpowiedziałam przeczytałam artykuł Wikipedii polskiej
"kolor: bezbarwny lub zabarwiony na różne odcienie (różne kolory), także czarny"
Czy ten chleb nie jest zabarwiony na turkusowo, czy jest kolorze turkusowym? Dla mnie to to samo.

Kontynuując polska jest uboga w informacje, jednak angielska nie traktuje o zabarwieniu a właśnie o kolorowych diamentach. Opisuje jak powstają diamenty różnych kolorów - jak już pisałam, gdy są zanieczyszczone jakimiś pierwiastkami.

Anglojęzyczna Wikipedia ma nawet osoby artykuł "kolory diamentu".

Jeżeli (jak pewnie to zrobisz) mimo wszystko nie przyjmiesz do wiadomości, że kolorowe diamenty, to diamenty, to nie możesz obalić istnienia czarnych polikrystalicznych diamentów tzw. karbonado.

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 24 lipca 2015, 19:53

@Eiala: ale istnieją minerały tak? Taki turkus lub agat to nie diamenty

Avatar
Konto usunięte

24 lipca 2015, 19:55

@Myszkapl: to nie był by tak mocno turkusowy tan chleb w ogóle nie jest przezroczysty i to udowodniłem a więc zwycięstwo

Avatar Myszkapl

24 lipca 2015, 20:58

Za chlebem nic nie ma, więc skąd wiesz, czy nie jest chociaż półprzezroczysty?

Avatar Eiala

24 lipca 2015, 21:17

Ale nie mówimy o minerałach. A o kolorowych diamentach, które istnieją i mogą być turkusowe - więc ten chleb mógłby być teoretycznie z diamentu (choć jeśli już to wygląda jakby był pokryty opiłkami po szlifowaniu diamentu).

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 24 lipca 2015, 21:28

@Eiala: patrz na kłótnie z myszkąpl

Avatar
Konto usunięte

24 lipca 2015, 21:33

@Myszkapl: widoczne jest że znajduje się na jakiejś pomarszczonej ceracie a niczego pod spodem nie widać.

Avatar Myszkapl

24 lipca 2015, 22:13

Ta cerata nie jest marszczona, obok leżą diamentowe kłosy.

Avatar
Konto usunięte

1 sierpnia 2015, 17:24

Erm... diamenty mogą mieć różne odcienie. Im mniej czysty jest diament (większa domieszka pierwiastka innego niż węgiel), tym mniej "biały" on jest, a bardziej kolorowy.
Niebieskawe diamenty powstają na wynik "zanieczyszczenia" diamentu borem, są one super rzadkie i dlatego cenniejsze niż zwykły diament.
Diamenty mają też różny poziom przezroczystości, te najtańsze są praktycznie całkowicie matowe, zaś te najdroższe są jak szkło.
Więc diament klasy IIb o niskiej przezroczystości (niemal zerowej) dawałby złudzenie jednolitego koloru niebieskiego na styl tego chleba na obrazku.

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Do wyboru do koloru

Jestem tylko skromnym multimiliarderem

Tutuł zapomniał podlać kwiatka

Yyyy 90 minut to dużo?

Super

Ależ geniusz

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka