Przyjmując muzułmańskich imigrantów
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Miło z jego strony
Teraz byłoby inaczej panie Marku
Wyjdź z klasy!
Tak było, nie zmyślam (tylko bredzę)
Każdy ma w sobie dziecko
To ten mniej utalentowany
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież24 sierpnia 2015, 18:31
ej na granicy pokażmy świnkę peppę i potem dajmy im świnkę od razu będą spadać
Odpisz
23 lipca 2015, 13:56
A jak przyjdą do nas wegetarianie to dajmy im pieczonego kurczaka. Jak przyjdą osoby z celiakią ugotujmy im na złość makaron i chleb.
Muzułmanie jak też i Żydzi nie jedzą wieprzowiny i powinniśmy to uszanować. Jeżeli oni nie będą szanować naszej kultury to oczywiście mamy pełne prawo ich wyrzucić, ale czy naprawdę chcecie doprowadzić do otwartej wojny? Ja tam się z moim muzułmańskim znajomym dobrze dogaduję. Dlaczego wy tego nie chcecie?
Odpisz
23 lipca 2015, 15:42
no na przykład ja po prosu jestem nietolerancyjny, tak bez powodu :P
Odpisz
23 lipca 2015, 15:52
@cyprian1219: To dobrze, że się tym chwalisz... Szacun stary...
/s
Odpisz
23 lipca 2015, 15:55
Ależ dziękuję :)
Odpisz
2 sierpnia 2015, 14:06
No właśnie. To tak jakbym ja przyszła do kogoś, kto wie, że nienawidzę kalafiorów, a żółtego sera nie mogę jeść ze względu na problemy zdrowotne i podałby mi kalafiora z żółtym serem, bo... bo taki z niego śmieszek.
Odpisz
2 sierpnia 2015, 14:24
Skoro masz kolegę muzułmanina to nie jest on prawdziwym muzułmaninem, bo inaczej MUSIAŁ by ciebie nawracać.
Odpisz
2 sierpnia 2015, 14:28
@TheGreatcat: Niekoniecznie. Muzułmanie tak samo jak chrześcijanie nie biorą wszystkich wersetów swojej świętej Księgi dosłownie. Gdyby tak było to wszyscy moi chrześcijańscy przyjaciele też by mnie musieli nawracać, bo tak stoi w Biblii. A tego nie robią.
Czy czyni ich to nieprawdziwymi katolikami? Nie.
Czy to że mój muzułmański przyjaciel mnie nie nawraca czyni go nieprawdziwym muzułmaninem? Nie.
Odpisz
2 sierpnia 2015, 14:36
Ten twój znajomy ma pewnie wybuchowy charakter, co? :D
Odpisz
2 sierpnia 2015, 14:36
Tu jednak bardziej chodzi o tych muzułmanów, którzy narzucają się państwu. W Angielskich szkołach na przykład jest obowiązek przyrządzania mięsa po islamsku i na wieprzowinę nie można liczyć. Chciałbyś tego w Polsce?
Odpisz
2 sierpnia 2015, 14:42
Często wybucha śmiechem jak ktoś mu opowiada takie żarty :D
Odpisz
2 sierpnia 2015, 14:46
O, przynajmniej ma dystans do siebie.
Odpisz
2 sierpnia 2015, 14:48
Nie we wszystkich: „Pabulum, a school caterer in south-east England, said that around 20 of the 48 primary schools it supplied chose only non-pork lunches. In Luton, 23 out of 57 schools which contract their dinners from the local authority have a “no pork” policy. In Bradford the figure is 24 out of 160; in Newham, east London, it is 25 out of 75; in Tower Hamlets, east London, it is 85 out of 90. In Haringey’s infant, junior and primary schools, 37 out of 47 serve no pork.”
Ale owszem uważam, że to idiotyczne wprowadzać takie prawo do szkół, gdzie muzułmanów jest może 10%.
Tylko, że na obrazku nic o tym nie ma napisane. Jest tylko napisane o islamskich imigrantach.
„Błędne przekształcenia
tworzą nieporozumienia, joł!”
Odpisz
2 sierpnia 2015, 14:50
Właściwie to sobie zażartowałem. Tak naprawdę jak ktoś się śmieje z jego wiary, czy ze niemiłych stereotypów to odwraca wzrok i się naburmusza. W sumie mu się nie dziwię, bo niektóre żarty, zwłaszcza te z kozami są poniżej poziomu...
Odpisz
2 sierpnia 2015, 14:54
Stereotypy są fajne, natomiast ludzie, którzy biorą je na poważnie już nie.
Odpisz
2 sierpnia 2015, 14:56
Skoro nie bierze poważnie koranu to już znaczy że jest bardziej cywilizowany od 90% reszty, ale zauważ że większość imigrantów muzułmańskich jest innego zdania.
Odpisz
2 sierpnia 2015, 15:03
@TheGreatcat: Ilu znasz muzułmanów? Ile widziałeś w mediach przypadków barbarzyńskich zachowań muzułmanów? Państwo Islamskie liczy sobie 8 mln osób, natomiast na całym świecie jest ok. 1,5 mld muzułmanów. Czy naprawdę uważasz, że 1,4 mld muzułmanów to niecywilizowani sadyści?
Ja bym raczej poszedł w odwrotną stronę. To 10% muzułmanów jest barbarzyńcami, a 90% jest cywilizowana. To że w mediach słyszymy o tylu przypadkach to nic, ponieważ zebrałoby się tych medialnych doniesień z kilka tysięcy. A to jest pikuś w porównaniu z liczbą muzułmanów na świecie.
Odpisz
2 sierpnia 2015, 15:04
Lubię się śmiać ze stereotypów, również z siebie, ale jeżeli ktoś ci cały czas próbuje ci wmówić, że ty i twój tata r*chacie kozy to też bym się wpienił.
Odpisz
2 sierpnia 2015, 15:10
Gdyby nie stereotypy nie byłoby mojego ukochanego typu humoru, a mianowicie czarny humor, który jest świetny :D
Nie powinniśmy wpuszczać muzułmańskich emigrantów ponieważ to nie jest nasza kultura. Kiedy następuje zderzenie paru różnych cywilizacji następuje najczęściej chaos (Jugosławia)
Natomiast nie mam nic do Tatarów, którzy to od stuleci są przystosowani do Polski i od wielu stuleci stawali do jej obrony.
Odpisz
2 sierpnia 2015, 15:35
Można wpuszczać, ale nie tak masowo. Oni są niegroźni jako jednostki (za przykład podam mojego kolegę właśnie, który przyjął polską kulturę i polski język, ale to pewnie dlatego, że przybył tu jak był mały), ale w większych skupiskach nie integrują się z Polakami, ale między sobą. Tak że nie chcę czegoś takiego, żeby każdy muzułmanin był teraz w Polsce tępiony, bo ci którzy teraz tutaj są już są zintegrowani i również potępiają zamachy terrorystyczne.
Obawiam się, że ta cała złość sjkierowana na terrorystów sprowadzi się do dręczenia naszych muzułmanów, w tym Tatarów.
Odpisz
2 sierpnia 2015, 15:59
Tylko że oni(większość) nie szanują naszej kultury a prawo nie pozwala nam ich wyrzucić.
Odpisz
2 sierpnia 2015, 16:10
@Aragok666: Oni czyli kto? Ilu znasz muzułmanów? Tylko tych terrorystów z telewizji?
Odpisz
2 sierpnia 2015, 16:36
Skoro nie stać nas na zorganizowanie powrotu Polaków z byłych republik radzieckich to tym bardziej nie powinniśmy wpuszczać obcokrajowców, którzy będą dostawać zasiłki większe od biednych rodaków.
Odpisz
2 sierpnia 2015, 16:52
Zgadza się. Należy ich wpuszczać pod warunkiem, że w ciągu 3 miesięcy od przybycia do kraju znajdą pracę. Inaczej deportacja. Wtedy nie będą pobierać zasiłków i wszyscy będą szczęśliwi.
Odpisz
2 sierpnia 2015, 16:59
Owszem. Tak działają media więc bez szukania w internecie usłyszę tylko o takich. Jednak nie zmienia to faktu że ich prawo(szariatu chyba) zakazuje kobietom pokazywania ciała na ulicach więc wyglądają jak dementory i odzywania się bez pytania co jest karane chłostą lub czymś gorszym a 9 letnie dziewczynki są mordowane podczas ich nocy poślubnej bo ich ciała nie są w stanie przeżyć gwałtu. Tam w biały dzień odcinają ludziom głowy bo wierzą w coś innego lub znieważyli allacha. A potem emigrują sobie do innego kraju, żądają budowania meczetów i mówią że jesteśmy nietolerancyjni. Oczywiście wiem że większość religi miała taki okres w którym zaczynali się mordować i to jest tylko przejściowe.
Odpisz
2 sierpnia 2015, 17:16
@Aragok666: To zależy od kraju. Pełny Hidżab występuje jedynie w Arabii Saudyjskiej. W innych krajach wymogi odnośnie do stroju są luźniejsze. Poza tym wszyscy Arabowie noszą takie długie szaty, ponieważ chronią się w ten sposób przed słońcem. Jedyny problem jest w tym, że te kobiece burki często są czarne, więc musi być pod nimi strasznie gorąco.
Co do zaślubin małych dziewczynek ten sam zwyczaj panuje w Indiach czyli w hinduistycznym, a nie muzułmańskim państwie. To w Państwie Islamskim odcina się głowy innym. Inne kraje są cywilizowane.
Odpisz
2 sierpnia 2015, 18:05
Wiem. Wydaje mi się że to coś w stylu jednej religi ale różnych wyznań. Ale jak już pisałem bez szukania w internecie usłyszę tylko o tych odcinających głowy. Co do tych dziewczynek które biorą ślub to nic do tego nie mam w każdym państwie są inne prawa,tradycje i zwyczaje więc takie rzeczy są kompletnie normalne lecz trzeba mieć coś z głową żeby czuć pociąg do takiego dziecka które w ogóle nie przypomina dorosłej osoby a co dopiero nie zdawać sobie sprawy że taka osoba może nie przeżyć konsumpcji związku.
Odpisz
2 sierpnia 2015, 19:02
Zgadzam się, że ocenianie całości przez pryzmat małej częsci jest niesprawiedliwe. No i też mam jedną znajomą muzułmankę.
Ale nawet jeśli tylko 10% wyznawców jakiejś religii jest fanatykami gotowymi zabijać, to to już jest bardzo dużo i sprawia, że ryzyko w kontaktach z nimi jest ogromne.
Odpisz
2 sierpnia 2015, 19:33
@Aragok666: W pełni się z tobą zgadzam.
Odpisz
2 sierpnia 2015, 19:37
@Mijak: Ale kompletne zamknięcie się na kontakty z nimi oznacza pozbawienie szansy tym 90% populacji, która potrafi funkcjonować w innej kulturze i dostosować do niej swój system moralny. Dlatego uważam, że można by ich przyjmować na 3miesięczny okres próbny jak już pisałem. Większość z tych, którzy znajdują pracę po pierwsze dostarczają nam pieniądze z podatków, a nie zabierają jej w postaci zasiłków, a po drugie poznanie naszych zwyczajów poprzez pracę zmniejsza szansę na agresywne zachowania.
Odpisz
2 sierpnia 2015, 15:37
Osobiście nie mam nic do muzułmanów bo jeden taki nasz wróg został naszym przyjacielem, a teraz nie istnieje. Ale był!
Odpisz
2 sierpnia 2015, 14:29
Imigranci nie są muzułmanami tylko chrześcijanami(z potwierdzeniem od księdza) #potwierdzone_info
Odpisz
23 lipca 2015, 18:44
Jak byłam w Turcji to jakiś gość mówił ze ma kolegę muzułmanina i on (ten muzułmanin) zje świnie, ale tylko przednią część...
Odpisz