Przebijaj się przez słupki, ławki i murki
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
To dlatego, że jest rudy?
Parsknąłem
Ge(jb)niusz
Juliusz Cezar nie wiedział o eksterminacji galów
Ależ geniusz
Ważna aktualizacja
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież1 stycznia 2021, 20:58
tej siatki nawet z rpg nie rozwalisz
Odpisz
7 lipca 2015, 12:50
walniesz czołgiem w samochód on pod tobą wybuchnie nic walniesz odrzutowcem w drzewo lekko nic ZAWADZISZ największym samolotem np o kaktusa BOOM! WTF
Odpisz
27 czerwca 2015, 11:48
o lol rymuje się a ja to teraz zobaczyłem :-D
Odpisz
25 kwietnia 2015, 23:40
i w żywopłot...
Odpisz
26 kwietnia 2015, 05:24
Nie, w GTA V niektóre żywopłoty uginają się, jak w nie wyjedziesz.
Odpisz
26 kwietnia 2015, 13:56
ale i tak czy tak w poprzednich to ku*wa je**ny tytan
Odpisz
1 maja 2015, 10:48
Ja wjechał na pełnym gazie w żywopłot... Wypie**oliłem się przez przednią szybę i rozpie**oliłem na żywopłocie...
Odpisz
1 maja 2015, 14:03
w gta sa w 1 miejscu żywopłot nie był solidny bodajrze na tej wielkiej ulicy w las venturas
Odpisz
1 maja 2015, 14:08
@bylejakbylegdzie: szukam tego żywopłotu i ni znajdę...klamca
Odpisz
1 maja 2015, 14:09
no mowie! tytan je**ny!
Odpisz
1 maja 2015, 14:11
w las venturas ta ulica przy kasynie 4 smoki ma takie żywopłoty na samp często korzystałem z nich jako kryjówki do nabijania zabić
Odpisz
1 maja 2015, 16:06
@bylejakbylegdzie: gdyby GTA poprzez explorowanie mapa by się odkrywala mialbym juz z oceanem odkryta
Odpisz
Edytowano - 1 maja 2015, 16:32
zobacz tu gdziej jest zaznaczone na czerwono
Odpisz
1 maja 2015, 23:57
@bylejakbylegdzie: prawy górny tak? bo dawno grales w gta
Odpisz
2 maja 2015, 00:02
w sumie w san andreas grałem ostanio jakieś 2 lata temu
Odpisz
2 maja 2015, 15:09
@bylejakbylegdzie: autokorekta mi zmienionila i miało być grałem...ale thx za info.
Odpisz
2 maja 2015, 15:40
nie ma za co :)
Odpisz
2 maja 2015, 16:20
@bylejakbylegdzie: jeździe tak po mapie i ch*j! może zmienili albo ci się farcilo
Odpisz
1 maja 2015, 21:20
znam to uciekam policji a tu chce przejechać przez siatkę a tu nie zniszczyło siatki (ani nic) i mnie złapali
Odpisz
1 maja 2015, 18:47
logika XD
Odpisz
1 maja 2015, 10:09
Logika G.T.A. V
Ta gra byłaby jeszcze lepsza, gdyby system destrukcji był taki jak w Bad Company II.
Odpisz
1 maja 2015, 10:22
@HEAVYMOOSE: Walić Bad Company! Guerilla Red Faction!
Odpisz
1 maja 2015, 11:43
@Zjem_Ci_Matke: Nie znam tej gry, ale jak obejrzałem parę gameplayów to mi się nawet podobało.
Odpisz
1 maja 2015, 12:10
@HEAVYMOOSE: Tam systemy zniszczeń są WSZĘDZIE!
Odpisz
1 maja 2015, 12:43
@Zjem_Ci_Matke: Czysta prawda. Chyba sobie nawet kupie tą grę. Już ją mam w koszyku w sklepie internetowym.
Odpisz
1 maja 2015, 14:01
@Zjem_Ci_Matke: w red faction nie wszystko da się wysadzić np. na stacji kosmicznej wszystkie ściany są niezniszczalne i na multiplayer podłoga wokoło spawnu też jest niezniszczalana
również w bazie gdzie rozbrajałeś bombę na końcu gry też ściany były niezniszczalne
Odpisz
1 maja 2015, 14:03
@bylejakbylegdzie: Ale ja mówiłem o SYSTEMIE ;-;.
Odpisz
1 maja 2015, 13:58
Niech zatrzyma cię żywopłot
Odpisz
1 maja 2015, 13:59
@freddyfan: to tylko w starszych częściach, w V byłem mile zaskoczonym tym że żywopłoty nie są twarde jak betonowe mury
Odpisz
1 maja 2015, 11:37
bo ta siatke postawial Chuck Norris
Odpisz
1 maja 2015, 10:50
fizyka? nie znam gościa
Odpisz
1 maja 2015, 10:05
lol a gdyby w 6 dało się wszystko niszczyć :-D to jak by się miasto zniszczyło to potem czekać na odbudowę :-D logika w gta czołg rozwala lampę samolot rozwala się gdy walniesz leciutko w kaktusa
Odpisz
1 maja 2015, 10:23
@Predator_PL: Znając R* to niszczenie miasta wyglądałoby tak:
Rozwalasz miasto
Jedziesz kawałek dalej
Wracasz do miasta
Miasto jak nowe
Odpisz
1 maja 2015, 11:53
@Predator_PL: Zlagowało by ci kompa. Po drugie nie miał byś co robić.
Odpisz
1 maja 2015, 14:01
tak się dzieje bo gra ładuje ci dalszą część mapy a starą zapomina żebyś nie musiał mieć z kilkudziesięciu gb ramu :P
Odpisz
1 maja 2015, 14:09
@benek10:
Odpisz
Edytowano - 2 maja 2015, 00:09
@benek10: gdyby zrobili prosty system zniszczeń jak to było w arma 2 to by problemu nie było
wystarczy żeby gra zapamiętała w jakim stanie ostatnio był ten budynek i kiedy został znisczony
po obliczeniu jakby to dobrze zrobili to jakieś 480 bajtów ramu trzeba by było na 1 budynek nie licząc modeli i tekstur które nie były by wczytane gdy gracz jest daleko
Odpisz