Pierwsze próby stworzenia gry
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Zgadza się ukradłem z zagranicy
Interesujący wynalazek
Słodka zemsta
Każdy ma w sobie dziecko
Góra Kościuszki
Grunt to dobra motywacja
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież30 czerwca 2016, 16:29
zawsze można można zrobić tekstowe zgadywanie losowej liczby z zakresu 1-100 wylosowanej przez komputer a kod nie przekroczy 50 w linijek a to w luj mało
Odpisz
8 maja 2017, 21:24
@marek20004: Tylko że to takie mało fascynujące.
Odpisz
8 maja 2017, 22:20
@Ameron: odpowiedź po roku
Odpisz
8 maja 2017, 22:22
@marek20004: Odpowiadałem na komentarze sprzed 5 lat i niektórzy się nie dziwili :P
Odpisz
31 lipca 2018, 21:19
@marek20004: ja tam lubie odpowiadać na stare komentarze
Odpisz
3 sierpnia 2018, 13:26
@XxkillerxX: I popieram taką postawę!
Odpisz
3 września 2019, 16:53
@Ameron: Ja również
Odpisz
3 września 2019, 19:33
@Brazilball_: to również popieram
Odpisz
21 października 2020, 20:18
@Ameron: ja również
Odpisz
4 lipca 2018, 08:54
zacznij od scratcha ,później w unity może ci jakoś pójdzie
Odpisz
15 kwietnia 2015, 16:19
Zawsze można użyć jakiegoś gotowego programu do tworzenia gier...
Odpisz
31 maja 2017, 18:16
@MrStick: to unity
Odpisz
Edytowano - 13 czerwca 2015, 11:25
Znam to uczucie a robienie normalnych gier jest jakieś 100 razy trudniejsze od robienia gier na Roblox'ie bo na Roblox'ie nie trzeba skryptować np. poruszania się postaci (ostatnio próbuje robić gre na roblox'ie i to moje pierwsze podejście do robienia gier)
Odpisz
30 lipca 2015, 20:56
@Kane_Lider_Nod: na robloxie się robi gamemody nie gry...
Odpisz
16 kwietnia 2015, 12:59
Ja robie w Clickteam fusion 2.5 i nieźle mi wychodzi XD
Odpisz
15 kwietnia 2015, 19:55
ja używam construct classic *^▁^*
Odpisz
15 kwietnia 2015, 19:53
Też przez to przechodziłam.... :C
Odpisz
15 kwietnia 2015, 16:03
Polecam użyć gotowego silnika, dla amatora jest bardzo dobry, gdyż umożliwia stworzenie gry bez jakiegokolwiek kodowania.
Bardziej ambitne projekty można wykonać przy użyciu języka skryptowania, który w niektórych wypadkach umożliwia stworzenie rzeczy równie niezwykłych co przy normalnym programowaniu.
Odpisz
15 kwietnia 2015, 16:42
I tak nikt nie zrozumie... tu są gimbusy a nie studenci ;p
Odpisz
15 kwietnia 2015, 16:50
@Lekki69: Ja zrozumiałem... Częściowo. ._.
Odpisz
15 kwietnia 2015, 16:55
Języki skryptowe nadają się do pisania skryptów do gier, niż do pisania gier czysto w nich, mimo, że np. w Python za pomocą Pyglet można łatwo zrobić grę, to będzie wolniejsza o jakieś 800%. Wystarczy stworzyć nieskończoną pętlę np. w Python i C++. Kiedy w C++ pętla dojdzie do liczby 6700 to Python będzie dopiero przy 450.
Odpisz
Edytowano - 15 kwietnia 2015, 17:09
@mojlogin: Jeśli nie tworzysz czegoś na skalę nowego Street fightera nie byłoby to aż tak dużym problemem.
Poza tym:
Podałeś bardzo konkretny przykład, nie każdy język do skryptowania jest taki sam.
Odpisz
15 kwietnia 2015, 18:49
Ale to JEST gotowy silnik... Unity
Odpisz
15 kwietnia 2015, 18:52
@frogi16: To niech wybierze jakiś lepszy, albo nie edytuje w trybie skryptowym, tylko graficznym.
Odpisz
Edytowano - 11 kwietnia 2015, 21:53
Java przecież jest prosta. Wystarczy wiedzieć co do czego służy. W sumie to sprawdzę sobie ten kod jak jutro jeszcze to tu będzie.
Odpisz
11 kwietnia 2015, 23:57
@MatiF: 1. Java to nie jest język skryptowy
2.To jest C#
Odpisz
12 kwietnia 2015, 07:15
@mojlogin: kurde ja to już ślepy XD
Odpisz
15 kwietnia 2015, 17:29
@MatiF: chyba raczej bez pojęcia o programowaniu
Odpisz
15 kwietnia 2015, 16:03
a pisania ile...
Odpisz
12 kwietnia 2015, 13:16
Stożyliście nowe słowo!
Odpisz
16 kwietnia 2015, 08:33
@Pusheenka: Ty też,bo nie znam słowa ,,stożyliście".
Odpisz
17 kwietnia 2015, 18:59
@matibal: Teraz musiał poprawić bo pisało "stożyć"
Odpisz
12 kwietnia 2015, 07:07
Przerażające ? A to tylko skrypt gracza
Odpisz
11 kwietnia 2015, 22:11
stożyć*
Odpisz
11 kwietnia 2015, 21:51
Nowe słowo stożyć
Odpisz
11 kwietnia 2015, 21:38
ja to chyba trochę rozumiem...
Odpisz