Tom Cruise? Nigdy o NIEJ nie słyszeliśmy!
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Rel
Czy wy tam niedźwiedzia macie ku*wa?!
Zawsze sie ktos taki znajdzie w klasie..
Ten, kto nigdy nie zrobił choć trochę kontrowersyjnego mema, niech pierwszy rzuci kamieniem
Oberwał rykoszetem
Nowa część zapowiada się dobrze
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież17 października 2017, 22:52
Kto to Tom Gruz?
Odpisz
3 kwietnia 2015, 21:07
Chyba było
Odpisz
2 kwietnia 2015, 09:59
Szukałem jakiś pozytywnych komentarzy ale widzę że jejowicze doje**li strzałkami w dół po grubości.
Odpisz
1 kwietnia 2015, 22:20
Napisałbym tutaj komentarz dlaczego żołnierze mają czas na takie głupotki, dlaczego w ogóle im się go daje i dlaczego ich praca jest cięższa niż praca aktora.
Ale tego nie zrobię, dlaczego? Bo jeśli ktoś uważa przeciwnie, jedyne co zrobi w związku z moją wypowiedzią to zacznie się kłócić. A jeśli ktoś by się nie zgodził, po prostu nie potrzebowałby mojej wypowiedzi do rozwinięcia swojej opinii.
Dlatego tylko pozdrawiam obydwie strony.
Odpisz
2 kwietnia 2015, 00:37
@Aracz: Fajny avatar furry, sam rysowałeś? :-)
Odpisz
1 kwietnia 2015, 21:52
Tom Cruise jest facetem nie babą
Odpisz
2 kwietnia 2015, 06:42
@stefanpl: Ty nie mówisz??
Odpisz
1 kwietnia 2015, 18:56
do afganistanu jadą ci którzy chcą, i jadą tam dla pieniędzy sami się wystawiają.
Odpisz
1 kwietnia 2015, 20:15
@kamillok111: teraz to tylko kasa się liczy. żołnierze to po porstu miękkie cipki, jak przychodzi co do czego. (tak, kolekcjonuję łapki w dół)
Odpisz
1 kwietnia 2015, 20:30
@Smashrum: Powiedzieć ci coś?
Pie**ol się!
Myślisz, że ty byś wytrzymał choć jeden dzień w wojsku. W wojsku, nie na wojnie. Ch*ja byś wytrzymał. Padł byś po pierwszym treningu.
Są ludzie, którzy walczą dla ojczyzny, a pieniądze im nie potrzebne na wojnie, a mało kto z niej wraca.
Jeśli mówi o polskich żołnierzach miekkie cipki, to idź ku*wo walcz.
Nawet nie stanąłbyś do walki, bo byś się zesrał ze strachu.
Odpisz
Edytowano - 1 kwietnia 2015, 20:44
@DeadExtreme: Ja tam wiem jak to jest... Pełniłem straż graniczną w Iraku, kałach pod stołem... A mój wujo jest snajperem w Afganistanie
Odpisz
1 kwietnia 2015, 21:15
@DeadExtreme: Panie dobrze Pan gadasz. Według mnie to dla tych ludzi należy się ogromny szacunek.
Odpisz
1 kwietnia 2015, 21:23
@DeadExtreme: napisałem to tylko dla strzałek w dół, tak naprawdę podziwiam żołnierzy za ich odwagę i oddanie ojczyźnie. PS dasz łapke w dół?
Odpisz
3 kwietnia 2015, 10:42
@Smashrum: obejżyj film snajper potem powiedz ok?
Odpisz
3 kwietnia 2015, 11:30
@gabrysplodowski: byłem wtedy naje**ny, przepraszam
Odpisz
5 kwietnia 2015, 19:11
@Smashrum: Matko boska, nikogo ku*wa nie zwodzisz! Wszyscy wiemy, że jesteś trollem!
Odpisz
1 kwietnia 2015, 18:54
no i ku*wa prawidłowo bo aktor musi codziennie obawiać się ataku przez uzbojonych kebabów
Odpisz
1 kwietnia 2015, 18:43
Praca żołnierza jest bardziej niebezpieczna niż praca aktora, ale w sumie aktor wkłada więcej pracy, tak z logicznego punktu widzenia, ale jak jest na serio nie wiem.
Odpisz
1 kwietnia 2015, 20:01
@DanateDMC: Wkłada więcej pracy? Poje**ło cię? Nosi codziennie 40 kg sprzętu na patrole? Walczy o swoje życie?
Odpisz
1 kwietnia 2015, 20:37
Plus,nie może spać po nocach bo kebaby nogą poderżnąć mu gardło,albo jakiś zwierz go dziabnie?
Odpisz
1 kwietnia 2015, 23:56
Oczywiście, bo tylko fizyczny wysiłek to praca. Aktor oprócz nauki tekstu, scen, zagrania tego żebyś ty mógł pooglądać, musi też przywyknąć do posiadania ogonka osób które cię śledzą, a to nie jest przyjemna rzecz, do tego ciągle są ludzie z pudelka którzy potrafią całe dnie cisnąć na kogoś.
Psychicznie aktor ma więcej, fizycznie żołnierz ma więcej.
No i czy ty przeczytałeś chociaż mój komentarz do końca? Powiedziałem że logicznie więcej stresu ma aktor, ale jak serio jest nie wiem. Nie powiedziałem że tak jest, tylko wyraziłem to co mi się zdaje...
Odpisz
2 kwietnia 2015, 14:23
@DanateDMC: Aktor ma psychicznie więcej? No chyba nie. Wiesz, co może zniszczyć psychikę? "Ciśnięcie" na kogoś się do tego nie zalicza. Jak ktoś ci umiera na rękach, TO niszczy psychikę. Okropności wojny są o wiele gorsze niż jakieś udręki aktora. Aktor widział kiedyś martwe dzieci w wioskach, gdzie są walki, rozczłonkowane ciała? I już mnie rozśmieszyłeś tym "ogonkiem osób, które go śledzą". A żołnierza nikt nie śledzi? Przecież ciągle są organizowane zasadzki na takich ludzi. No i ci "śledzący" aktora nie poderżną mu gardła, ani nie zaczną torturować, żeby wyjawił, gdzie jest reszta twoich kolegów, żeby ich też zabić...
Odpisz
2 kwietnia 2015, 15:46
To jest sprawa prywatna, dla niektórych wielkim stresem będzie ciągłe bycie poniżanym i śledzonym ale za to jakby ktoś miał mu umrzeć na rękach to nawet by nie mrugnął, a drugi nie wytrzymał by czyjejś śmierci ale poniżanie i bycie śledzonym już tak. Jeden z zawodów nie jest trudniejszy od drugiego, wszystko zależy od osoby która go wykonuje.
Odpisz
Edytowano - 2 kwietnia 2015, 21:01
@DanateDMC: Jesteś w błędzie. Uważasz, że ktoś nawet okiem nie mrugnie, kiedy zobaczy trupa? Pomyśl, zanim coś napiszesz...
Odpisz
2 kwietnia 2015, 21:08
Są tacy ludzie.
Odpisz
1 kwietnia 2015, 18:27
Widzę, że mają równie ciężką pracę co Tom, skoro mają czas się opi***alać i odwalać takie numery. Normalny ciężko pracujący człowiek jak wróci z roboty to ma w nosie co tam sobie mówi jakiś marny aktorzyna wierzący w ufoludkowe zbawienie świata, tylko wykorzystuje wolny czas i idzie się kimnąć.
Odpisz
1 kwietnia 2015, 18:43
@arki316: jak gówno wiesz o tym co sie dzieje w afganistanie to sie nie wypadaj
Odpisz
1 kwietnia 2015, 18:49
@BlueWolfPL: ja się nie"wypadam". Właśnie owi żołnierze dali popis tego co się dzieje - są tak zajęci pracą, że mają czas na śledzenie ploteczek z życia amerykańskich gwiazd i robienie sobie dowcipów. Zapewne nie masz pojęcia o tym, że człowiek naprawdę żyjący w stresie albo ocierający się o depresję z powodu swojej pracy nie ma czasu na bieganie z tabliczkami ośmieszającymi innych.
Odpisz
1 kwietnia 2015, 19:06
@arki316: Nie są odcięci od świata, a o wypowiedzi odnośnie ich pracy raczej ciężko żeby nie słyszeli.
"Mają czas na robienie sobie dowcipów" - a co mają robić w wolnym czasie? Wojna nie jest 24/7. A takie "dowcipy" pewnie dobrze wpływają na psychikę. Rozlużniają i pozwalają chociaż na chwilę zapomnieć o stresie, o koledze który wczoraj zmarł im na rękach, bo dostał kulkę. Oni nie ocierają się o depresję. Ocierają się o śmierć.
Odpisz
1 kwietnia 2015, 19:14
@arki316: albo pracujesz 24/7 albo się opierd*lasz hmmmm.. ciekawe
Odpisz
1 kwietnia 2015, 20:41
@BATRAT: "Wojna trwa 24/7"Wojna może jest ich pracą,ale każdy musi mieć trochę wolnego.Jak powiedział kolega powyżej na wojnie jest milion sposobów,aby wpaść w depresje i się zabić.Dlatego nawet najmniejsza rzecz może polepszyć humor.
Odpisz
1 kwietnia 2015, 21:31
@rakso: no właśnie problem polega na tym, że prawdziwa wojna jest 24/7, myślisz, że wojna trwa od 8:00 do 16:00 z obowiązkową przerwą na drugie śniadanie? Człowiek, który naprawdę ma depresję z powodu swojej pracy nawet nie myśli o dowcipach, wiem bo nie tylko sama miałam ale i znałam osoby, które przeszły to samo. Jeśli jednego dnia umiera Ci kolega a drugiego głupi dowcip jest cię w stanie wyciągnąć z depresji to nigdy jej nie miałeś, a on nigdy twoim kolegą nie był. Mało tego jeśli coś takiego jest w stanie sprawić, że zapominasz o śmierci to albo niezbyt często ją widujesz albo potrzebujesz specjalistycznych badań.
Odpisz
1 kwietnia 2015, 22:24
@arki316: ale nie byłaś w wojsku, duża różnica.
Odpisz
2 kwietnia 2015, 00:38
@arki316: powiedz mi tylko jak według ciebie to wygląda. wcale nie śpią bo wojna jest 24/7, nie jedzą ciepłych posiłków bo nie mają kiedy itd?
Odpisz
2 kwietnia 2015, 01:15
@arki316: wydaje mi się że oni tam raczej stacjonują niż prowadzą otwartą wojnę więc mają trochę wolnego czasu w którym mogą odreagować, jednak muszą liczyć się z tym że za chwilę zostaną ostrzelani, wpadną na minę pułapkę, albo złapią jakąś chorobę, oprócz tego dochodzi brak rodziny oraz codzienna czysto fizyczna praca. Jeśli jakiś aktorzyna twierdzi że łatwiej jest być żołnieżem to niech pojedzie do Afganistanu na jakiś czas. Tylko że nie pojedzie, a czemu? Bo może zginąć i to jest największe wyzwanie w zawodzie żołnierza pogodzenie się z tym że w każdej chwili musisz być gotowy by walczyć o życie swoje i swoich przyjaciół.
Odpisz
2 kwietnia 2015, 07:48
@Majki272: skąd ta pewność? Dla twojej informacji ci*ka między nogami nie czyni z nikogo inwalidy niezdolnego do odbycia służby, a to, że dla kobiet jest ona dobrowolna to dla mnie kompletna porażka całego systemu. Chociaż na dzień dzisiejszy wojsko jest totalną kpiną więc to czego kiedyś mogło cię nauczyć to dzisiaj odeszło w zapomnienie.
Odpisz
2 kwietnia 2015, 07:56
@niechcemisie: Ja tam Toma nie bronię, ale uważam, że to co oni robią z tym szyldem to też jest niepoważne. Zasada bowiem mówi, żeby się z głupim nie kłócić, bo udzie nie zauważą różnicy. Jak już pisałam, chodziło mi o "prawdziwą wojnę", otwarty front, nie zaś działania wojenne czy stacjonowanie gdzieś. Fakt, że obrywają co jakiś czas, ludność cywilna nie jest zadowolona (może dlatego,że w dużej mierze owa ludność to niedouczone tumany, czasem terroryści, ale nie ukrywajmy, że i sami żołnierze czasem się do tego przyczynią) ale naprawdę ciężko mi to porównać do wojny takiej do której mnie przygotowywano. Trzeba powiedzieć sobie otwarcie, że mają na pewno cięższą pracę (ale nie powinni sobie tak pokpiwać, bo robią z armii idiotów) od Toma, zresztą każdy ma cięższą pracę od niego. Ale trzeba też podkreślić, że sami ją wybrali i nikt ich nie zmuszał, więc nie mogą mieć do nikogo pretensji.
Odpisz
2 kwietnia 2015, 08:03
@Lord666666: Wygląda to tak według mnie, że prowadzą działania wojenne w obcym kraju w którym stacjonują, ale do prawdziwej wojny to im jest daleko. Owszem dochodzi do aktów jak ostrzał czy najechanie na minę, wszystko w miarę możliwości przeciwnika. Gdyby jednak byli na normalnym froncie pod stałym ostrzałem i stałym zagrożeniem to uwierz mi nie byłoby tak "lajtowo", tam nie ma przerw, a jeśli są, bo przyjdzie twój zmiennik, to jak już piszę po raz enty - człowiek jest w takim stresie, że nawet nie myśli o dowcipach.
Odpisz
2 kwietnia 2015, 10:43
@arki316: Dokładnie. To nie jest normalna wojna. Oni mają tam bazę i w konkretnych godzinach muszą pracować tzn pojechać na patrol , przypilnować porządku. Większość uważa że oni tam są pod ciągłym ostrzałem i to co robią to jest jakaś zdrada wojska. Ciekawe ile z tych osób widziało żarty na youtubie amerykanskich żołnierzy i nie miała z tym problemu :-)
Odpisz
1 kwietnia 2015, 18:19
W sumie co jest ciężkiego w byciu żołnierzem? Ok, to niebezpieczne i stresujące, ale większość czasu spędza się czekając w bazie na rozkazy, a jeśli ci goście mają czas i ochotę na obrażanie aktorów, to chyba cierpią jeszcze na załamanie nerwowe.
Odpisz
1 kwietnia 2015, 18:24
@Omeg12: No pewnie bo noszenie 40KG uzbrojenia na patrolach nie jest trudne. Tak samo jak bieganie w bardzo grubym mundurze przy temperaturze 40 stopni. Gościu oni tam walczą żebyś ty wychodząc na dwór mógł zobaczyć piękno i wolność a nie wojnę! (Mudzyn taki poważny xD)
Odpisz
1 kwietnia 2015, 18:32
Więc twierdzisz, że amerykańscy żołnierze okupują kraje bliskiego wschodu, żeby Arabowie nie atakowali Polski? Tak to chyba nie wygląda. A tekst z obrazka mówi o walce, czyli że chodzi raczej o spełnianie swojego zadania na polu walki niż o fizyczną pracę czy rzeczy związane z zawodem... A walić to zresztą. Cruise nie napisał o tym książki, nie wiemy co tak naprawdę miał na myśli, może jakąś metaforę czy coś w tym stylu.
Odpisz
1 kwietnia 2015, 18:41
@Omeg12: Czyli będziemy się kłócić? :D
Odpisz
1 kwietnia 2015, 18:46
„Gościu oni tam walczą, żeby koncerny zbrojeniowe mogły zarobić na sprzedaży broni, żeby rządy wzbogaciły się o ropę i surowce, żeby wprowadzić siła naszą kulturę na ich teren” Poprawiłem twoją wypowiedź, nie ma za co ;)
Śmieszne jest to, że chcemy wszędzie wprowadzić naszą kulturę, nasz ustrój, naszą ideologię często siłą, ale gdy muzułmanie robią to samo wszyscy wzywają do walki. A może by tak zostawić ich w spokoju i zająć się tym co jest w naszym kraju? Pewnie mi napiszesz, że nasza etyka jest lepsza od muzułmańskiej (z czym się zresztą zgodzę), ale dobra kultura to pojęcie względne. Dobra kultura nie jest wtedy, gdy szanuje się prawa wszystkich. Niektórzy chcą być pozbawieni tych praw.
Odpisz
1 kwietnia 2015, 18:48
Ja nie rozumieć Twoja mądrości, k*rwa xD
Odpisz
Edytowano - 1 kwietnia 2015, 18:53
Kali = Europa i Ameryka Płn.
Logika Kalego: Kali lubi władać i obrażać innych, ale nie lubi jak ktoś robi mu to samo. Teraz dobrze? :)
Odpisz
1 kwietnia 2015, 18:53
Nie jestem żaden Kali tylko nie rozumiem już niczego :P
Odpisz
12 lutego 2017, 20:38
@Omeg12: ty byś raczej 40 kg nie uniósł
Odpisz
1 kwietnia 2015, 18:07
co to ku*wa? Toma straszą bo co? Bo mają broń? Łobuzy jedne! A tak na poważnie... O co kurde chodzi??
Odpisz
1 kwietnia 2015, 18:12
@jacek1s: Tom Gruz powiedział, że jego praca jest tak samo trudna jak żołnierzy w Afganistanie. Pomogłem?
Odpisz
1 kwietnia 2015, 18:15
@Maks2603: Nie bo nie mam je**nego pojęcia dalczego tak powiedział, kim jest, dlaczego jest tak jak on uważa etc.
Odpisz
1 kwietnia 2015, 18:19
@jacek1s: Więc..może dopowiedz sobie z kontekstu wypowiedzi?
Odpisz
1 kwietnia 2015, 18:19
@jacek1s: Tu chodzi o to że zazwyczaj kobiety tak narzekają... przepraszam... nie kobiety, tylko femininazistki.
Odpisz
1 kwietnia 2015, 18:59
@jacek1s: jest on aktorem
Odpisz
1 kwietnia 2015, 19:45
feministki to nie kobiety feministki to mutacja głupiego człowieka z ch*j wie czym
Odpisz
1 kwietnia 2015, 18:01
Pierwszy komentarz: Pozdrawiam mamę i tatę!
Odpisz
1 kwietnia 2015, 18:03
@Youki_Asano: gówno nas obchodzi twoja stara i twój stary!
Odpisz
1 kwietnia 2015, 18:04
@Youki_Asano:
Odpisz
1 kwietnia 2015, 18:04
@Youki_Asano:
Odpisz
1 kwietnia 2015, 19:53
@Youki_Asano:
Odpisz
1 kwietnia 2015, 20:44
@Predator_PL: Nie rozumiem jakim gównem trzeba być,aby nazywać swoich rodziców "stara i stary".
Odpisz
12 lutego 2017, 20:39
ja tak dla jaj napisałem ale też nie rozumiem jak tak można nazwać SWOJĄ bo swojej tak nie nazywam XD
Odpisz