Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Zagadki ludzkiego umysłu
Świetne statystyki
Misiana misiana czosnyk
Ważna aktualizacja
Jeśli chodzi o inne kontynenty, to Turcja, USA, Japonia...
Super
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież8 marca 2015, 16:38
EKHM aborcja to nie jest zabicie nowo narodzonego dziecka, to usuniecie płodu zwykle do 9 tygodnia KIEDY NIE MA NAWET MÓZGU
Odpisz
15 października 2015, 21:17
@Michalexo: co z tego. Jest człowiekiem czyli aborcja to morderstwo.
Odpisz
4 lutego 2016, 13:19
ekhm chodziło mi głównie o to że to fake
Odpisz
6 stycznia 2016, 18:10
co za suka rodzic powinien kochać dziecko takie jakie jest !
Odpisz
9 marca 2015, 01:01
To powinno mieć tytuł ''Matka suka i ojciec stulecia''
Odpisz
8 marca 2015, 23:26
Co za matka! Dziecko z zespołem downa prawdziwy rodzic kochał by tak samo
Odpisz
8 marca 2015, 20:55
Dla mnie to powinno mieć tytuł "Ojciec Stulecia"
Odpisz
Edytowano - 8 marca 2015, 13:04
tacy głupi ludzie (chodzi mi o matkę) powinni być zmieleni na kotlety.
Odpisz
8 marca 2015, 13:07
@Smashrum: A po co? SPALIĆ NA STOSIE
Odpisz
8 marca 2015, 13:08
@Smashrum: Nie, jeszcze ktoś się po tych kotletach głupotą zarazi.
Odpisz
8 marca 2015, 13:13
@Smashrum: ja bym tego nie jadł.
Odpisz
8 marca 2015, 13:41
@MrStick: To dać świniom do koryta
Odpisz
8 marca 2015, 13:46
@Smashrum: co zrobiły Ci świnie? Poza tym one by i tak tego nie zjadły bo nie są mięsożerne
Odpisz
8 marca 2015, 14:51
@Kubox123456: Świna jest wszystkożerna , wybredna nie jest ,może by zjadła.
Odpisz
8 marca 2015, 15:30
@Smashrum: no faktycznie, lepiej jest utrzymywać przy życiu ludzi którzy będą cierpieć przez całe swoje życie ;|
Odpisz
8 marca 2015, 15:32
@MrStick: W końcu mówi się jesteś tym co jesz.
Odpisz
8 marca 2015, 13:23
Idę o zakład że sąd i tak przyznałby dziecko matce, jak zwykle...
Odpisz
8 marca 2015, 13:42
@darcus: W tym wypadku w sumie dostałaby za swoje
Odpisz
8 marca 2015, 13:44
@LSD2000: Obawiam się, że byłaby to nie najlepsza decyzja dla dziecka.
Odpisz
8 marca 2015, 14:55
@darcus: Sąd sobie może chcieć przyznać komu chce, jeśli matka zrzeknie się dziecka to w grę wchodzi tylko ojciec, bliscy krewni i dom dziecka.
Odpisz
8 marca 2015, 14:56
@arki316: Pewnie dostałaby rodzina matki, albo dom dziecka. Już widzę, jak sąd przyznałby dziecko ojcu, chociażby mógł mu nieba uchylić, jak to mówią...
Odpisz
8 marca 2015, 15:07
@darcus: cóż, teraz ojciec ma pieniądze na utrzymanie dziecka więc sąd mógłby spojrzeć przychylnie. Uczyłam chłopca, który był synem pierwszego w Polsce człowieka, któremu sąd przyznał prawo do wychowywania pięciorga (a może ich było sześcioro?) dzieci. Cuda się zdarzają
Odpisz
8 marca 2015, 15:13
@darcus: Nie zapominajmy, że nie jest tu mowa o Chorych prawach Polski ( tak chorych z dużej jako podkreślenie znaczenia - informacja dla Grammar Nazi :) ) tylko o jakimś innym kraju ( strzelam, że chodzi o USA ), w którym prawa mogą nie być tak pier********
Odpisz
8 marca 2015, 14:45
Zespół downa to tam jeszcze małe piwo ale jak ludzie wychowują dzieci z jakimś upośledzeniami umysłu na poziomie tak zaawansowanym że staję się warzywem przytwierdzonym do respiratora to ja się dziwię czemu dalej jest utrzymywany przy życiu. Męczy się, a nigdy nawet się podetrzeć nie będzie mógł.
Odpisz
8 marca 2015, 13:42
Nie każdy ma dostatecznie dużo siły i miłości by żyć z tym brzemieniem i zniszczyć sobie przez to życie. Nie trzeba robić od razu aborcji można też oddać do adopcji, ale to powinno być rozstrzygane pomiędzy rodzicami. A ojciec spryciarz dzieckiem nie będzie się zajmował tylko wszystko zostawi mamie. Dlatego to kobieta ma w tej sprawie decydujący głos.
Odpisz
8 marca 2015, 13:47
Skąd wiesz, że zostawi to dziecko matce? Bo "wszyscy faceci to świnie"?
Odpisz
8 marca 2015, 13:50
Nie, ale tak najczęściej jest, że ojciec musi utrzymywać rodzinę, a kobieta zostaje wtedy w domu. Mogliby zamówić opiekunkę, ale trudno znaleźć taką, która potrafiłaby zachowywać się dobrze przy dziecku z downem.
Odpisz
8 marca 2015, 13:34
To imię jest wszędzie ;-;
Odpisz
8 marca 2015, 13:29
opiekuńczy pan A
Odpisz
8 marca 2015, 13:17
Sam zgodziłbym się na aborcję takiego dziecka bo bałbym się je wychowywać :/ Po prostu boje się takich dzieci bo nie wiem jak z nimi postępować i w ogóle ;_; Spalcie mnie, ale nie chciałbym wychowywać takiego dziecka :|
Odpisz
8 marca 2015, 13:22
@jacek1s: To oznacza tyle, że nie mógłbyś wychowywać żadnego dziecka. Z pewnością nie jesteś gotów na zostanie ojcem.
Odpisz
8 marca 2015, 13:28
@jacek1s: Słyszałeś o takim czymś jak oddanie do adopcji?
Odpisz
8 marca 2015, 13:28
@Maks2603: Nie chce dziecka któe miałbym oddawać do adopcji bo nikt by dziecka z downem nie adoptował ,wolałbym żeby zginęło i się nie męczyło.
Odpisz
8 marca 2015, 13:29
@darcus: Byłbym dobrym ojcem, ale dziecka które jest normalne, a nie chore ;P
Odpisz
8 marca 2015, 13:33
@jacek1s: Dobry ojciec jest dobrym ojcem dla każdego dziecka, jakie mu się urodzi. Dzieci z zespołem Downa nie są gorsze, mają prawo do życia tak samo, jak wszystkie inne. Morderstwo lepszym wyjściem niż oddanie do adopcji? A co, gdyby ciebie ktoś tak zabił, na przykład z powodu twojej płci, czyli czegoś, na co nie masz wpływu, hę? Znajdą się ludzie, którzy adoptują takie dziecko. Ludzie, którzy są naprawdę dobroduszni i empatyczni. A takich jak ty powinno się z miejsca sterylizować, żebyś się kurna przypadkiem nie rozmnożył.
Odpisz
8 marca 2015, 13:40
@darcus: Mówię o chorobie, a nie o płci, płeć dziecka mi jest obojętna, ważne żeby było zdrowe, dziecko chore ma prawo do życia, ale nie zaakceptowałbym tego, że jest to moje dziecko. A gdyby mi się to przydarzyło to bym po prostu umarł i nie protestował, wolałbym po prostu umrzeć z miejsca niż być downem przez około 40 lat.
Odpisz
8 marca 2015, 13:42
@jacek1s: Do 6 klasy chodził do nas chłopak z downem, widać było, że rodzice naprawdę go kochali.
Odpisz
8 marca 2015, 13:43
@jacek1s: A czy wiesz że ten podly, mafijny, przeklęty i okrutny kościół opiekuje się takimi dziećmi.
Odpisz
8 marca 2015, 13:43
@jacek1s: Naprawdę sądzisz, że dziecko byłoby w stanie podjąć taką decyzję jeszcze przed urodzeniem?! Co ty w ogóle opowiadasz? "Być downem"?! Czy ty wiesz, co ty do cholery pie**olisz? Chyba na chwilę uwierzę w Boga, tylko po to by pomodlić się o to, żebyś nigdy nie spłodził żadnego dziecka...
Odpisz
Edytowano - 8 marca 2015, 13:44
@jacek1s: A jakby ktoś cię zabił, bo według niego gadasz głupoty? Usprawiedliwienie mordercy "Wolałbym po prostu umrzeć z miejsca niż być idiotą przez około 40 lat.".
Poza tym to twoje zdanie. Jest mnóstwo chorych i upośledzonych ludzi, którzy cieszą się, że żyją.
Odpisz
8 marca 2015, 13:48
@jacek1s: Idź się jeszcze prześpij bo nie wiesz co piszesz.
Odpisz
8 marca 2015, 13:50
@Kubox123456: Ciii Kubuś, cicho ja tu ludzi wku*wiam i nawracam Ave Maryja! Niech żyje radio Maryja i wszyscy święci :v
Odpisz
Edytowano - 8 marca 2015, 14:15
@jacek1s: Ja też Jacku bym je oddał, po co żyć, jak nie można korzystać z pełni życia, jak choroba nam to uniemożliwia. Utrzymanie takiego dziecka to 3x więcej niż zdrowego, bo rehabilitacje (Dodatkowo kolejki) Leki i inne takie rzeczy. Pewnie robiło by problemy w szkole, i by beczało że nikt się z nim nie zadaje. Takie dziecko nawet pomóc ci np. w pracy nie może. Ja bym oddał je aborcji. Czekam na hejty od obrońców ludzkiej moralności.
Odpisz
8 marca 2015, 14:48
@maroko11: ja tam bym oddał w ręce naukowców jako obiekt ekserymentów kuracji genowej albo zginie albo zostanie normalnym człowiekiem
Odpisz
8 marca 2015, 14:51
@bylejakbylegdzie: Jakby była taka możliwość, to też bym tak zrobił :/
Odpisz
8 marca 2015, 14:58
@maroko11: moim zdaniem to tylko kwestia czasu aż ktoś się tym zajmie, 1 chorobę wyleczyli w ten sposób w 1990
Odpisz
8 marca 2015, 15:01
@bylejakbylegdzie: Poświęcić jedno małe istnienie na możliwość wyleczenia aktualnie trudnej do wyleczenia choroby? - Pewnie że tak!
Odpisz
8 marca 2015, 15:03
@jacek1s: A ja cię dobrze rozumiem. Pracowałam w zakładzie gdzie były dzieci dotknięte przeróżnymi schorzeniami: down, Asperger, autyzm i cała masa innych. Ich rodzice nigdy nie zaznają spokoju, zawsze będą żyli w obawie o kolejny dzień, nigdy nie będą czerpać radości z osiągnięć dziecka typowych dla innych dzieci (pójście na studia, pierwsza sympatia itd), nigdy nie zobaczą jak się usamodzielnia a w większości wypadków nawet nie będą mieli pewności co do jego uczuć. Ba... widziałam nawet takie dzieci co do których rodzice mogli mieć pewność, czy w ogóle coś dla nich znaczą, czy te dzieci zdają sobie sprawę kim są. Jest to poświęcenie na całe życie i tak naprawdę taki człowiek nigdy nie zostanie wyleczony. Można mówić, że to żywa istota i, że ona też cieszy się życiem, ale czy tak naprawdę jest go świadoma??? Polemizowałabym. A teraz dawać te minusy, biorę je wszystkie na klatę :)
Odpisz
8 marca 2015, 15:19
@arki316: Biorę Cię na adwokata, jesteś przyjęta.
Odpisz
8 marca 2015, 15:31
@jacek1s: Po prostu rozumiem i twój punkt widzenia i punkt kobiety. Nie każdy jest na tyle głupi (albo jak to mówią obrońcy życia "pełen poświęceń) by powiedzieć "o.k, leję na całe moje życie prywatne, pracę, zdrowie psychiczne i będę dbał o kogoś aż pewnego dnia po prostu zdechnę z przemęczenia, a on trafi do zamkniętego ośrodka (gdzie będą go mieli gdzieś)". Fajnie się ludziom mówi "oddać do adopcji" bo jak wiemy wszyscy na tym świecie aż biją się by adoptować upośledzone dzieci -_- a tymczasem nawet tych w pełni zdrowych nikt nie chce, bo "nie wiadomo co to za dziecko". Kobieta po prostu chciała żyć normalnie. Pracowałam w dwóch placówkach które miały oddziały dla takich dzieci i wielu z tych "kochających i pełnych poświęcenia" rodziców miało problem odebrać swoje pociechy na czas (chociaż byli bezrobotni), bo po prostu byli wykończeni psychicznie i cieszyli się każdą minutą wolności.
Odpisz
8 marca 2015, 15:49
@arki316: Ile masz lat jeśli wolno wiedzieć? (Wiem, że kobiety o wiek się nie pyta ale chce wiedzieć :P)
Odpisz
8 marca 2015, 16:17
@arki316: Jestem ździwiony, że ktoś na świecie jeszcze tak uważa, to bardzo dobre myślenie. Jak wcześniej wspomiałem "Co to za życie, jak nie można z niego w pełni korzystać." - Najlepiej jakby było jak w starożytnej Sparcie. Zdrowe dzieci przechodzą, chore są zabijane. - Wiecie ile by przez takie coś problemów zniknęło? - Np. nie wydawanie kasy na bezcelowe leczenie.
Odpisz
8 marca 2015, 17:05
Emm... Nie wtrącam się do dyskusji poza jednym faktem. Wydaje mi się że nienarodzonemu dziecku byłoby wszystko jedno czy zginie czy nie. Na tym etapie nie ma świadomości ani wspomnień.
Odpisz
8 marca 2015, 17:56
@jacek1s: Ekhem... Pertti Kurikan Nimipäivät
Odpisz
8 marca 2015, 18:00
Zespół downa, hehe xd
Odpisz
8 marca 2015, 18:04
@jacek1s: 29
Odpisz
8 marca 2015, 18:06
@maroko11: Dokładnie. Zacznijmy od tego, że nie musielibyśmy z naszych pieniędzy utrzymywać jednostek niezdolnych do jakiejkolwiek pracy oraz ich rodzin, które co prawda do pracy się nadają, ale nie mogą do niej iść, bo dzieci wymagają całodobowego nadzoru.
Odpisz
8 marca 2015, 18:11
@jacek1s: I jeden z autyzmem.
Odpisz
8 marca 2015, 13:08
w jakim świecie my żyjemy...
Odpisz
Edytowano - 8 marca 2015, 13:02
mam nadzieje że kiedyś biotechnologia pójdzie tak bardzo na przód że będą mogli lleczyć ludzi z tego dodatkowego chromosomu
oczywiście już teraz jest terapia genowa ale często powoduje raka lub śmierć
Odpisz